ضرورت حل مشکلات در ثبت کسر خدمات سربازان ماهر

۱ نظر

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بر ضرورت تقویت و ارتقاء کیفیت مهارت آموزی کارکنان وظیفه در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار محمدجواد زاده‌کند، در نشست فرمانده و معاونین قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان که صبح امروز با حضور رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا برگزار شد، گفت: از سازمان وظیفه عمومی به دلیل تلاش‌هایی که در حوزه مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه انجام دادند تشکر می‌کنم. لازم است که نسبت به تقویت، افزایش سرعت و آماده سازی زیر ساخت‌ها برای ارتقاء کیفیت مهارت‌آموزی اقدام شود.

وی همچنین بر تقویت و افزایش نقش آفرینی گروه کاری مهارت تا اشتغال (مهتا) و استانداری‌ها و ادارات استانی در حوزه مهارت آموزی و اشتغال تاکید کرد و گفت: لازم است سامانه جامع مهارت آموزی و تبلیغ، ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در سال ۱۴۰۳ نیز تکمیل شود.

در ادامه سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا نیز گفت: مهارت آموزی را به عنوان تکلیف دنبال می‌کنیم و همه وظیفه عمومی استان‌ها با جان و دل پای کار هستند، لیکن مشکلاتی در خصوص سامانه، ساختار و تسهیلات وام اشتغال زایی و همچنین ثبت کسر خدمت مهارت آموزی سربازان وجود دارد که باید بر طرف شود.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ضرورت حل مشکلات در ثبت کسر خدمات سربازان ماهر

  • a
    amir
    ۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶
    نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود، گفت:آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (1403) اجرایی شود.
    ...

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ