صدور مجوز استخدام ۲۰ هزار سرایدار و نیروی خدماتی مدارس

۷ نظر

تهران (پانا) - رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش در جهت کیفیت بخشی بعد از عید نوروز برگزار خواهد شد، گفت در سال ۱۴۰۳ مسیر دانشگاه فرهنگیان بیش از گذشته پیگیری می‌شود.


برگزاری دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش بعد از عید نوروز/ در سال ۱۴۰۳ مسیر دانشگاه فرهنگیان بیش از گذشته پیگیری می‌شود

میثم لطیفی در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به عملکرد سازمان اداری و استخدامی در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: «در سال گذشته در حوزه آموزش و پرورش اتفاقات مبارکی را شاهد بودیم. تقویت دانشگاه فرهنگیان یکی از اقدامات مهم بود که ما باید بیشترین جذب را از طریق دانشگاه فرهنگیان داشته باشیم.»

وی افزود: «به دانشگاه فرهنگیان مجوز جذب ۳۰ هزار نفر و همچنین مجوز جذب هیات علمی نیز به وزارت آموزش و پرورش داده شده است که ان‌شالله در سال ۱۴۰۳ اگر زیرساخت‌های اداری ایجاد شود، ما قصد داریم مسیر دانشگاه فرهنگیان را بیش از گذشته پیگیری کنیم.»

رئیس سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: «در عین حال در ذیل ماده ۲۸ نیز جذب آموزگار و دبیر داشتیم. اواخر اسفند ماه یک آزمون برگزار شد. برای بعد از عید نیز دو آزمون در جهت کیفیت بخشی برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق این دو آزمون مشخص نیست چرا که ابلاغ‌ها باید ثبت شود و نقاط خالی مشخص شود و نیازها براساس سند برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش تعیین شود. برآورد بازنشستگی نیز باید مشخص شود، تاریخ جدید تعیین خواهد شد. پیش‌بینی ما این است که اگر وزارت آموزش و پرورش اطلاعات را به صورت کامل ارائه دهد، تا خرداد ماه می‌توان جمع بندی نهایی را تایید کرد.»

وی اضافه کرد: «برای حوزه سرایداری و نیروی خدمات مدارس نیز ۲۰ هزار مجوز داده شد؛ ان‌شالله بتوانیم بخشی از مسائل آموزش و پرورش را حل کنیم.»

لطیفی تاکید کرد: «به نظر من مهمترین مساله آموزش و پرورش، مساله حق‌التدریس‌هاست. اگر دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانند این موضوع را تامین کنند، می‌توان از افراد باتجربه استفاده کرد.»

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷ نظر برای صدور مجوز استخدام ۲۰ هزار سرایدار و نیروی خدماتی مدارس

  • و
    وحید یداللهی
    ۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۰
    ازمون مستخدمی کی هست
    • ر
      رضا رضائی
      ۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۰۸:۳۰
      ما که فرزندان فرهنگیان هستیم و خانواده جانباز شهدا نیستیم میتونیم در آزمون سرایداری شرکت کنیم ، یا اینکه حق زندگی و کسب درآمد نداریم خواهشا جواب بدین
      • پشتیبان سه
        ۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۰۸:۳۳
        کاربرعزیز
        برای اطلاع از شرایط استخدام می بایست تا انتشار اخبار تکمیلی در این مورد ، منتظر بمانید ، این اخبار در مورد صدور مجوز استخدام می باشد و هنوز شرایط ثبت نام اعلام نشده است.
      • م
        محمد
        ۹ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۱۸
        کی برگزار میشه ازمون سرایدار و خدمت گذار؟
        • پشتیبان سه
          ۹ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۲۵
          کاربرعزیز
          به محض انتشار اخباری در این خصوص از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد.
          • س
            سلمان
            ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۷
            زمان ثبت نام سرایداری چه تاریخیه؟؟؟؟؟
            • پشتیبان سه
              ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۴۰
              کاربرعزیز
              به محض انتشار اخباری در خصوص تاریخ ثبت‌نام استخدام سرایداری ، از همین صفحه اطلاع‌رسانی خواهدشد.

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ