صدور احکام ترمیم حقوق کارمندان ثابت شهرداری تهران

مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران از صدور احکام ترمیم حقوق کارمندان ثابت شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش بازارکار و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی‌ شهرداری‌تهران، اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی با اشاره به نگاه ویژه شهردار محترم تهران مبنی بر ترمیم حقوق و بهبود وضعیت معیشت کارکنان افزود: طی مکاتبات و پیگیری‌های مجدانه معاون محترم برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا و همچنین برگزاری جلسات کارشناسی متعدد با مراجع ذی‎ربط، احکام ترمیم حقوق کارکنان ثابت شهرداری تهران با اعمال تاثیر در سایر مولفه‌های حقوقی صادر شد.
مردانی گفت: بر همین اساس با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در اداره کل با صدور احکام ترمیم حقوق کارکنان ثابت شهرداری تهران، ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر از کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت از آیتم مذکور بهره‌مند شدند.
مدیرکل سرمایه‌انسانی در ادامه با تاکید بر ضرورت حمایت از معیشت همکاران در شرایط اقتصادی موجود اظهار داشت: برای دومین سال متوالی فرآیند صدور به‌هنگام احکام افزایش و پرداخت حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ کلیه کارکنان ثابت شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفت.
به گفته وی ان‌شاءالله همچون سال گذشته احکام افزایش و پرداخت حقوق و دستمزد سال جاری کارکنان ثابت شهرداری تهران، قبل از ۲۱ فرودین‌ماه بر مبنای ابلاغ افزایش ضریب سال ۱۴۰۳ مصوب هیات محترم وزیران صادر و در میز کار الکترونیکی بارگذاری و برای همکاران گرامی قابل رویت خواهد بود.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ