راه اندازی سامانه سرباز ماهر، بزودی در کشور

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تا به امروز بیش از ۱۶ هزار نفر از سربازان مهارت دیده تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.

به گزارش بازارکار از خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح در بازدید از سطح مهارت آموزی کارکنان وظیفه و سربازان پادگان مهندسی بروجرد گفت: با راه اندازی سامانه سرباز ماهر در کشورو ثبت نام مشمولان وظیفه دارای مهارت در آن تا قبل از اعزام، مشمولان می‌توانند از مشوق‌هایی همچون تعیین محل خدمت، کسر خدمت به مدت یکماه، دریافت تسهیلات اشتغالزایی و اعطای درجه برخوردار شوند.
سردار کمالی گفت: تا کنون بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ سرباز ماهر از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کرده اند.

مهارت آموزی سالانه ۱۶۰ هزار سرباز در مراکز فنی و حرفه‌ای کشور

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: سالانه ۱۶۰ هزار نفر از سربازان آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند

به گزارش بازارکار همچنین ، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح در بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای شماره یک خرم آباد گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که بین سوی سازمان فنی و حرفه‌ای وستاد کل نیرو‌های مسلح منعقد شده قرار است سالانه ۱۶۰ هزار سرباز در مرکز فنی و حرفه‌ای کشور در رشته‌های مختلف آموزش ببینند.
سردار موسی کمالی افزود: هدف از ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان، تامین نیاز‌های نیرو‌های مسلح به کارکنان وظیفه ماهر و کمک به اشتغال پذیری و تسهیل برای ورود به بازار کار است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان نیز گفت: سالیانه بیش از ۵۰ هزار نفر در استان لرستان در مراکز فنی و حرفه‌ای استان لرستان آموزش می‌بینند.
حشمت اله معتمدی افزود: از این تعداد حدود پنج هزار و ۹۵ نفر از سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح استان پارسال تحت آموزش قرار گرفتند.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ