جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آگهی‌های استخدامی در سال آینده

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال پیش رو ، ۷۲ هزار معلم از طریق آگهی‌های استخدامی جذب این سازمان می‌شوند.

به گزارش بازارکار از خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: این تعداد معلم در قالب هنرآموز و معلمان ورزشی و پرورشی جذب می‌شوند.
وی با بیان اینکه جذب این تعداد معلم به غیر از دانشگاه فرهنگیان است افزود: یک تحول در جذب معلم و شیوه استخدام معلم آغاز شد که نیرو‌های توانمند و با انگیزه و دغدغه‌مند درآموزش و پرورش جذب شوند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اجرای سند تحول باید از پایین به بالا یعنی از مدرسه اجرایی بشود که این کار صورت نمی‌گرفت اضافه کرد: برای اجرای این کار، ما نسخه تحول مدرسه را آماده و تهیه کردیم.
کاظمی یکی از اقدامات جدید در حوزه آموزش را توجه به مهارت آموزی عنوان کرد و گفت: این امر می‌تواند زمینه اشتغال و اقتصاد را ایجاد کرده و باعث کاهش بیکاری شود.
وی گفت: ۲۱۳ هزار نفر از سال گذشته تاکنون به تعداد دانش آموزان فنی و حرفه‌ای اضافه شد.
کاظمی به رتبه بندی معلمان در این دولت اشاره کرد و گفت: رتبه بندی در گام اول هست و ممکن است اشکالاتی در این کار باشد، اما مهم اجرا شدن آن است و دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان را برای اجرای آن در اولویت قرار داد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از زحمات مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان تشکر کرد و گفت: بنده شهادت می‌دهم وی فردی صادق و فهیم بودند.
در ادامه این مراسم سرپرست جدید آموزش و پرورش استان به برخی از دلایل افت تحصیلی دانش آموزان پایه دوازدهم اشاره کرد و گفت: یکی از این دلایل حضور نیافتن دانش آموزان بر سر کلاس درس است.
جمالی آرند افزود: ما باید سنت قدیمی که دانش آموز پایه دوازدهم بعد از عید نباید سرکلاس حاضر شود را کنار بگذاریم.
وی ضمن درخواست از همه سازمان‌ها و نخبگان برای کمک و راهبری به آموزش و پرورش استان گفت: امیدواریم این امانتی که به من داده شده را انجام داده و موفق باشم.
در پایان این مراسم از خدمات عزت خواه مدیرکل پیشین تجلیل و جمالی به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش استان معرفی شد.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ