جذب سرباز معلم در آموش و پرورش خوزستان پایان یافت

۶ نظر
خبرگزاری تسنیم: معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از پایان یافتن جذب سرباز معلم از سوی این اداره کل خبر داد و گفت: این اداره کل برای سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶ نیروی مورد نیاز خود را گزینش کرد. حرج چلداوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: اقدامات لازم برای جذب سرباز معلم از سوی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان پایان یافت. وی افزود: این سرباز معلم‌ها برای سال تحصیلی  ۱۳۹۵-۱۳۹۶ جذب شدند و همه کارهای لازم برای گزینش آنها از سوی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان انجام شد. معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه امسال یک هزار و ۹۷۲ نفر برای سرباز معلمی نام نویسی کردند، عنوان کرد: این افراد داوطلب سرباز وظیفه در نواحی و مناطق استان آمادگی خود را اعلام کردند که از بین آنها ۳۸۲ نفر برگزیده شدند. وی در ادامه به ارائه آمار افراد جذب شده بر اساس مدرک تحصیلی پرداخت و افزود: سرباز معلمان گزینش شده شامل ۵۰ نفر در مقطع کاردانی، ۲۹۳ نفر در مقطع کارشناسی و ۹۳ نفر نیز در مقطع کارشناسی ارشد هستند که ۹۵ نفر در گروه الف از فنی وحرفه ای،۸۱ نفر در گروه ب از علوم پایه و متوسطه نظری و  ۲۰۶ نفر در گروه ج از سایر رشته ها گزینش شدند. چلداوی اضافه کرد: همچنین ۱۴۲ نفر در مقطع ابتدایی ،۸۱ نفر در متوسطه اول، ۵۸ نفر در متوسطه دوم و ۱۰۱ نفر در فنی وحرفه ای و کاردانش به کارگیری می‌شوند. وی عنوان کرد: به منظور آشنایی پرسنل وظیفه جذب شده در آموزش و پرورش با قوانین و مقررات و توجیه آن ها نسبت به وظایف محوّله، جلساتی برای آنها در سالن امام سجاد (ع) اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد. معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: در این جلسات مسئولان حوزه ستادی، مسئولان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و مسئولان آموزش نیروی انسانی نواحی و مناطق استان در آن حضور داشتند.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای جذب سرباز معلم در آموش و پرورش خوزستان پایان یافت

  • ا
    ایمان
    ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵
    سلام خوبین بچه ها کدام ناحیه از ناحیه های اهواز جغرافیا نام نویسی قبلا کرده و برای آینده احتمال داره نامنویسی کنه برای سرباز معلم؟؟
    • ج
      جعفر
      ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۳
      من امروز ازاموزش پرورش کل سوال کردم گفتن قراره تا اخره هفته درست بشه ولی سوال من اینه الان که سهمیه ها برا کسانی که قراره ۴/۱اعزام بشن مشخص شده واون طور که میدونم دیگه پادگان ها اموزشی جا ندارن چطور قراره درست بشه؟؟؟؟؟!''!!!!!!!!'
      • ن
        ناصر
        ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۰۶
        یعنی چی که امریه منتفیه؟چهار پنج ماه مثل چی دوندگی و هزینه کردن و مصاحبه و و و و آخرش هیچی به هیچی!!!
        • س
          سعید
          ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۲۱
          ااااااا پس سر همین سرباز معلماست که کنسل شدن نظام وظیفه ۱۷.۳ فراخوان داده واسه ۱تیر
          • م
            محسن
            ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱
            طبق پیامکی که امروز 19/3/95 از طرف نظام وظیفه به تمام سرباز معلمهای سال 95 ارسال شده، امریه کنسل شد و تاریخ اعزام به 1/8/95 تغییر پیدا کرد
            • ع
              علی
              ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۱۳
              علت چیه ؟؟؟ حالا باید چه کنیم ؟

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ