توضیحات جدید آموزش و پرورش درباره "بیمه تکمیلی فرهنگیان"

۱ نظر

موعد قرار داد بیمه تکمیلی فرهنگیان در حالی رو به پایان می‌رود که هنوز خبری از قرارداد جدید با هدف ارتقای رضایتمندی فرهنگیان مطرح نشده است؛ در این باره آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیمه تکمیلی فرهنگیان کلاف پیچیده‌ای است که مدت‌هاست فرهنگیان نسبت به خدمات رسانی آن نقد دارند، موضوعی که حتی با تغییر شرکت ارائه‌دهنده خدمات بیمه‌ای از آتیه‌سازان حافظ به بیمه دانا طی سال گذشته چاره‌ساز نبود و همچنان مشکل بروکراسی‌های پرپیچ و خم برای دریافت حق بیمه و تعرفه‌های نه چندان مقبول فرهنگیان پابرجاست.

بر این اساس فرهنگیان در تماس‌ با خبرگزاری تسنیم، نسبت به وضعیت انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی در سال جدید و صدور معرفی نامه برای بستری در بیمارستان از اول تیرماه سوالاتی را داشتند. بر همین اساس روز گذشته مطلبی با عنوان پایان قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان در ۳۱ خرداد در این خبرگزاری منتشر شد.

 

وزارت آموزش و پرورش در واکنشی به این مطلب، جوابیه روی پورتال رسمی خود منتشر کرد که به شرح زیر است:

«عباس دانشور، رئیس اداره بیمه وزارت آموزش و پرورش ضمن رد برخی از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در خصوص اختلال در روند بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار داشت: در فرایند بیمه تکمیلی فرهنگیان هیچ اختلالی رخ نداده است و تعهدات بیمه تکمیلی فرهنگیان به قوت خود باقی است.

وی گفت: مهم‌ترین دغدغه ما ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان عزیز است و اخبار بیمه تکمیلی فرهنگیان و اطلاعات جدید بیمه تکمیلی در قالب بخشنامه اداری و اخبار مربوط به آن صرفا از طریق پورتال وزارت آموزش و پرورش منتشر خواهد شد.»

با وجود این توضیحات آموزش و پرورش اما باز هم در پاسخ اخیر آموزش و پرورش، همچنان سوال اصلی خبرگزاری تسنیم درباره تعیین تکلیف بیمه تکمیلی و خدمات‌رسانی آن در سال جدید پاسخ داده نشده و در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است؛ بر این اساس، خبرگزاری تسنیم همچنان در راستای استیفای حقوق و مطالبه فرهنگیان پیگیر این مسئله بوده و آماده انعکاس نظرات مسئولان مربوطه است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای توضیحات جدید آموزش و پرورش درباره "بیمه تکمیلی فرهنگیان"

  • س
    سعید
    ۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
    سلام وقتتون بخیر
    من پارسال مادرم رو هم بیمه تکمیلی کردم ولی مادرم الان به دلایلی بیمه پایه ش که تامین اجتماعی بود رو حذف کرده. میخواستم بدونم با این باحال بازم میتونه از بیمه تکمیلی دانا استفاده کنه یا دیگه امکانش نیست؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ