تعیین تکلیف ردیف استخدامی ۱۶۰ نفر از تاییدشدگان نخبگان

تهران- ایرنا- نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی، از تعیین تکلیف ردیف استخدامی ۱۶۰نفر از تایید شگان نخبگان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیصد و بیستمین جلسه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی به ریاست محمدعلی کی نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

رئیس هیات عالی جذب در ابتدای جلسه،‌ بر تسریع در اخذ ردیف استخدامی نخبگان از سازمان امور استخدامی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ نفر از نخبگان در سه گروه اعم از ۶۶ نفر دارای ابلاغ رای هیات مرکزی جذب، ۵۴ نفر در مرحله بررسی مرکز جذب و ۴۰ نفر در مرحله بررسی هیات های اجرایی جذب دانشگاه ها طبقه بندی شدند که موضوع اخذ ردیف استخدامی ۶۶ نفر از نخبگان دارای ابلاغ رای طی مکاتبه با رئیس سازمان اداری استخدامی حل شد و ۵۴ نفر دیگر در مرحله بررسی مرکز جذب در جلسه این هفته هیات مرکزی جذب مطرح خواهند شد.

بر اساس تصمیم جلسه قبل، نماینده سازمان اداری و استخدامی ضمن اعلام برگزاری جلسه مشترک فی‌مابین سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، از تعیین تکلیف ردیف استخدامی ۱۶۰ نفر تاییدشدگان نخبگان و صدور مجوز تخصیص، پادار بودن و تامین اعتبار جذب اعضای هیات علمی برای فراخوان آتی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

کی‌نژاد در ادامه این جلسه به نامه جمعی از اساتید معارف نسبت به مشکلات و مسائل شان در دانشگاه ها پرداخت. با توجه به نکات مطرح شده از سوی اعضای حاضر در جلسه، مقرر شد جمع بندی این نظرات به همراه این نامه برای کارشناسی و بررسی دقیق و موثر به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ارسال شود و در مورد موضوعات مربوط به جذب اساتید معارف بعد از گزارش نهاد رهبری در جلسه آتی طرح و تصمیم گیری خواهد شد.

منبع :  ایرنا

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ