تسهیلات ۳.۵ میلیارد ریالی اشتغال برای مشمولان معاف در سمنان

۶ نظر
خبرگزاری ایسنا: مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از پرداخت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مشمولان معافیت سربازی در این استان خبرداد. به گزارش ایسنا، سید جواد رضوی، با بیان اینکه ۵۱ مددجوی مشمول تحت حمایت در سال ۹۵ از خدمت سربازی معاف شده اند، اظهار کرد: این نهاد، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام اشتغال زایی را به ۲۶ نفر از مددجویان معاف شده از خدمت سربازی پرداخت کرده است. وی افزود: طی سال گذشته، هشت هزار و ۵۴۲ خانوار معیشت بگیر و چهار هزار و ۳۹۱ خانوار در قالب تک و چند خدمتی از خدمات این نهاد بهره‌مند بوده که از این تعداد، ۲۵ خانوار به دلیل فوت سرپرست، ۱۵خانوار به علت طلاق والدین و ۱۱ خانوار به سبب تک فرزندی، مشمول معافیت سربازی شدند. مدیر کل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: طرح معافیت سربازی با همکاری کمیته امداد امام (ره) و سازمان وظیفه عمومی ناجا در حال اجرا است تا زمینه ایجاد اشتغال فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت و رفع بخشی از مشکلات خانواده آنان فراهم شود. وی با بیان اینکه این نهاد با پرداخت تسهیلات بویژه در امر اشتغال، زمینه توانمندی نیازمندان را فراهم می کند، گفت: ارائه تسهیلات اشتغال به مشمولان معاف شده از خدمت سربازی با هدف فراهم کردن شرایط توانمندسازی خانواده‌ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد فرصت شغلی پایدار در جهت خودکفایی آنان و درنتیجه خروج مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد صورت می‌گیرد. وی با اشاره به تعامل کمیته امداد و سازمان نظام وظیفه از انتقال و معافیت مشمولان افزود: معافیت سربازی کمیته امداد شامل افرادی می‌شود که تنها فرزند پسر بالای ۱۸ سال از پدری که به تشخیص شورای پزشکی نیازمند به مراقبت و قادر به اداره امور خود نیست نگهداری کند و یا تنها فرزند خانواده‌ تحت حمایت باشد که در صورت فوت پدر و مراقبت از مادر از خدمت وظیفه عمومی معاف شوند. رضوی با بیان اینکه همواره سعی می شود اصل مهم حفظ حرمت و کرامت انسانی مددجویان، رعایت شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۳ هزار نفر در قالب خانواده های معیشت بگیر و بیش از هشت هزار و ۵۰۰ نفر در قالب خانواده‌های تک و چند خدمتی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هستند.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای تسهیلات ۳.۵ میلیارد ریالی اشتغال برای مشمولان معاف در سمنان

  • ا
    احسان عمادی
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۳۹
    سلام دوستان:
    کسی از وام خرید سربازی اطلاعی داره؟؟
    تا سال قبل میدونم که یک سوم مبلغ خرید را نقدن میگرفتن و بقیه را وام با سود 4 درصد میدادن با بازپرداخت 36 ماهه.
    میخام بپرسم ازتون، کسی هست که امسال پرداخت قسطی یا با وام سربازیش را خریده باشه امسال را می پرسم. اگر کسی هست خاهشا توضیح بده چطوریه؟؟!
    • ا
      اردکول
      ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۱۶
      چرا خبری از کسریا نمدن؟ی قانونی ک تصویب شده این همه وقت نیاز داره برا اجرا؟
      • I
        Iman
        ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۱۳
        امروز خبری نشد دیگه میره تا یک هفته ده روز دیگه تا شبهای قدر تموم بشه.خدا کنه امروز اذن رهبری مون بیاد
        • ع
          علیرضا
          ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹
          سلام خسته نباشید خبر کسری جانبازی و ایثارگری چیشد؟؟
          منتظر این بخشامم خدمتم 4ماه مونده هر چی زودتر تموم بشه بریم پی زندگیمون کسریم بیاد همون روز تمومم- خواهش پیگیری کنین بی صبرانه منتظرم-
          • ش
            شهرام
            ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵
            بخدا دیگه خسته شدم
            روزی چند ده بار میام تو این سایت و خبری از کسری نیست که نیست
            • ش
              شاهین
              ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸
              اقا 2 روز گذشت...
              پس چی شد خبر این کسری ها...

              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

              ثبت پاسخ