بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه ششم و بودجه در فراکسیون ولایت

۱ نظر
خبرگزاری ایسنا : سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از برگزاری جلسه فراکسیون ولایت با حضور رئیس مجلس برای بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه ششم و بودجه ۹۶ خبر داد. سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز جلسه فراکسیون ولایت با حضور اعضای دو فراکسیون مستقلین ولایی و نمایندگان ولایی به ریاست آقای لاریجانی تشکیل شد. وی افزود: در این جلسه ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه ششم مورد بررسی قرار گرفت. چون مجلس در برخی مواد به مصوبه قبلی‌اش اصرار داشت، آن موارد به مجمع تشخیص ارسال شده، از این رو آقای لاریجانی گزارشی از جلسه مجمع تشخیص دراین باره ارائه کرد که مشخص شد که مجمع با کدام نظر مجلس موافق است و با کدام نظر شورای نگهبان موافقت دارد. نقوی حسینی ادامه داد: ایرادات شورای نگهبان در لایحه بودجه ۹۶ مورد بررسی قرار گرفت. نمایندگان در این جلسه مطرح کردند که باید بر نظر قبلی خود در برخی مواد اصرار کرده و برخی دیگر از موارد را برای تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کنند. وی در پایان گفت: انتخاب اعضای کمیسیون ویژه اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ نیز در دستور کار این جلسه قرار گرفت که با توجه به رای گیری درونی هر فراکسیون مقرر شد منتخبین خود را برای عضویت در این کمیسیون در صحن جلسه معرفی کنند.

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه ششم و بودجه در فراکسیون ولایت

  • م
    محسن
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۵۲
    سلام...الان با نماینده شهرمون (پلدختر)صحبت کردم گفت داره بین مجلس و مجمع تشخیص و شورای نگهبان توافق میشه و برنامه ششم اول فروردین اجرا میشه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ