استخدام ۲۰۰ نخبه برای فعالیت در وزارت جهاد کشاورزی

۵ نظر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: ۲۰۰ نفر از نخبگان برای استخدام و فعالیت به وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند.

به گزارش بازارکار به نقل از ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، «کریم احمدی صومعه» افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان اداری و استخدامی کشور، بنیاد ملی نخبگان و معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی ۲۰۰ نفر از نخبگان برای استخدام و فعالیت به وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهارداشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شد این تعدا در دوره ارزیابی و جذب نخبگان به مدت ۲۱ روز در سه گروه زراعی، باغی- جنگل، مرتع آبخیزداری و خاکشناسی- دام و آبزیان و علوم شیلاتی شرکت کنند.
وی با تاکید بر این که اصلی‌ترین وظیفه وزارت جهاد کشاورزی، ایجاد امنیت و اقتدار غذایی است، تصریح کرد: این وزارتخانه برای رسیدن به این هدف دارای هفت معاونت تخصصی است.
احمدی صمعه با توصیف وضعیت حال و آینده امنیت غذایی در ایران از نخبگان خواست با بهره‌مندی از توانمندی‌های خود و ظرفیت‌ها و امکانات موجود در وزارت جهادکشاورزی موجب ایجاد تحول و پیشرفت در امنیت و اقتدار غذایی کشور شوند.

منبع: ایرنا

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای استخدام ۲۰۰ نخبه برای فعالیت در وزارت جهاد کشاورزی

  • ز
    زهرا
    ۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۴
    سلام لطفا زمان ثبت نام را اعلام کنید و اینکه رتبه 10کارشناسی ارشد بودم این تو سهمیه نخبه ها تاثیر داره؟؟
    • م
      محسن
      ۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
      سلام
      منظور از نخبه شامل چه کسانی میشه ؟
      زمان آزمون کی اعلام میشود
      • س
        سلام زمان ثبت نام را اعلام بفرمایی.
        ۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
        عالی
        • ا
          الهام
          ۴ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۵۲
          سلام. من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد هستم. تو مقطع کارشناسی جزو نفرات برتر بودم. آیا همین شرط کافی هست یا باید توی کنکور ارشد هم نفر اول باشم
          • ن
            نگار
            ۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۸
            ینی برای نخبه بودن معدل بالا میخاد یا می؟من دانشجو کارشنتسی ام چحوری تو این سرکت کنم

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ