استخدام ۱۷۹ نیروی انسانی در جهاد کشاورزی فارس

معاون امور استخدامی و نیروی انسانی اداره کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از جذب ۱۷۹ نیروی انسانی در قالب سه طرح استخدامی این وزارتخانه در استان فارس خبر داد.

به گزارش بازارکار از (طبنا) از فارس، مصطفی زِکالاب در حاشیه برگزاری گردهمایی مسئولین امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، بیان کرد: در طرح های استخدامی که در وزارت جهاد کشاورزی در حال بررسی است، سهم استان فارس از طرح دو هزار نفری شهید رضوی ۹۵ نفر است.
به گفته وی؛ سهمیه این استان از طرح ۸۰۰ نفری شهید همدانی ۳۷ نفر و از طرح شهید موسوی نیز ۱۰ نفر در نظر گرفته شده، ضمن اینکه در نهمین آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی نیز ۳۷ نفر سهمیه نیروی انسانی برای استان فارس دیده شده است.
این مقام مسئول هدف از سفر به استان فارس را پیگیری مباحث اداری از جمله بررسی شرایط تبدیل وضعیت نیروی انسانی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد و افزود: بحث بازنشستگی کارکنان و فعال سازی سامانه همتا به منظور یکپارچه سازی اطلاعات کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از دیگر مسائل مورد بررسی در این سفر است.
وی با اشاره به موضوع ترمیم حقوق کارکنان و استخدام نیروی انسانی در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: اولویت جذب نیروی انسانی در سازمان ها را به خود آنها واگذار کرده ایم تا براساس نیاز سازمان در واحدهای عمومی و تخصصی مورد نظر جذب شوند.
زکالاب با بیان اینکه تغییر وضعیت استخدامی کارکنان از دیگر مباحث مورد بررسی در این سفر است، اظهار کرد: اولویت تغییر وضعیت نیروهای انسانی با افرادی است که سابقه خدمت بیشتری دارند.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ