استخدام نیروگاه اتمی بوشهر (اعلام نتایج)

۷۹۵۲ نظر

استخدام نیروگاه اتمی بوشهر

اخبار و استخدام‌های نیروگاه اتمی بوشهر به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های نیروگاه اتمی بوشهر ، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام نیروگاه اتمی بوشهر و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

آخرین اخبار استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر
منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر 
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام نیروگاه اتمی بوشهر
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷٬۹۵۲ نظر برای استخدام نیروگاه اتمی بوشهر (اعلام نتایج)

  • ف
    فریاد
    ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۲۷
    روزها چ دیر میگذرند و سالها چ زود.... انتظار ...
    • د
      دوست
      ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۵۸
      سلام دوستان
      واقعا بلاتکلیفی و منتظر چیزی بودن که هیچ از نتیجه اش ندونی سخت و رنج آوره
      هممون دوره سختی رو داریم سپری میکنیم،ولی دست روی دست گذاشتن را به جایی نمیبره
      من حدود سه ماه قبل(پیش از مصاحبه عقیدتی) با گزینش نیروگاه تماس گرفتم،اون آقا بدون معطلی آب پاکی رو ریخت روی دستم و گفت تا قبل عید امکان داره نتایج مشخص بشه اما دعوت به کارتون از سال آیندس کلی هم ناراحتم که این حرفش
      بعد از اینکه به مصاحبه عقیدتی دعوت شدم و تحقیقات محلی برام انجام شد دوباره با گزینش ولی اینبار با خانم حسینی اقبال که اکثر دوستان میشناسیدش تماس گرفتم
      ایشون خیلی امیدوارانه بهم گفت تو آذر نتایج مشخص میشه و از دی ماه ان شاءالله دعوت بکار میشوید
      ما هم کلی خوشحال و امیدوار...
      اما آذر هم آمد و خبری نشد!!
      دیروز باهاشون دوباره تماس گرفتم،اینبار دیگه حرفی نداشت بزنه و گفت بخاطر تعطیلی های ماه صفر روند کند شده و من هم زمان مشخصی رو نمیتونم به شما اعلام کنم!منتظر بمونید تا جواب عقیدتی به ما اعلام بشه ما هم سریعا باهاتون تماس میگیریم و درجریانتون میذاریم
      نمیدونم دیگه چقدر قراره طول بکشه،میدونم دوستانی که تا اینجا آمدن همه امیدشون به اینجا معطوفه
      خدایا ناامیدمون نکن فقط
      توکل به خدا...
      • m
        m.e
        ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۰:۱۳
        دوستان تا دی ماه اگه خبری نشد بیاید همگی با هم پیگیری کنیم یا استخدامی نمیذاشتن یا حالا که گذاشتن زودتر تکلیفمون رو روشن کنن! از دوستان من که اردیبهشت ماه وزارت نیرو امتحان داده بودن الان دوره هاشون شروع شده و دارن آموزش میبینن ما که دیماه پارسال امتحان دادیم بعد گذشت یکسال هنوزم که هنوزه نمیدونیم قراره چی بشه! واقعا دیگه تحمل بیشتر ازین سخته و خدارو خوش نمیاد
        • m
          mojtaba
          ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۷
          کم کم باید پیگیری این روند از طرف ما بیشتر باشه.خواهشم از دوستان بوشهری اینه که با توجه به دسترسی به نیروگاه پیگیری بیشتری داشته باشند.
          • س
            سامان
            ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۶
            سلام
            من نظر دوست را تایید میکنم
            دقیقا همین را به من هم گفتند که نمیتونند زمانی را مشخص کنند شاید همین فردا شاید یک ماه شاید دو و شاید سه ماه و شاید بیشتر طول بکشه.
            توکل به خدا
            ان شالله درست میشه
          • س
            سامان
            ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۱
            اگه پارسال این موقع ازدواج کرده بودیم الان بچه داشتیم
            نیروگاه هم یک ساله لفتش میده که اغلب خسته بشیم بی خیالش بشیم
            • w
              who am i...
              ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵
              اقا من کاری به نیروگاه ندارم ولی اومدیم تو نازایی داشتی.اینجور نمیشه پیش بینی کرد.
              • س
                سامان
                ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۸
                حالا از بخت بد من شما هم ماما شدید
            • M
              M
              ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۲
              یک هفته مونده بشه 1 سال
              سه شنبه هفته بعد دی ماه شروع میشه و ما هنوز بلاتکلیفیم
              دوستان به نظرتون ارزش داره بازم بخوایم صبر کنیم یا بریم دنبال یک کار دیگه؟ ما که دیگه صبر ایوب و عمر نوح نداریم تا ابد بخوایم منتظر بمونیم تا همینجا هم خیلی طول کشیده بازم قرار باشه اینجوری پیش بره همین اندک انگیزه ای هم که مونده ازبین میره و خیلیا بیخیال نیروگاه میشن، این وسط باز هم ممکنه بعضی از دوستان به فکر انصراف بیفتن و همینجوری گزینشمون کند و کندتر بشه، خدایا پناه بر تو کمک کن تکلیفمون زودتر مشخص بشه
              اگه کسی خبر جدیدی داره لطفا بگه و بقیه رو هم از انتظار در بیاره
              • 0
                071
                ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۳۹
                دوست عزیز ایشاا به زودی نتایج بیاد و همه دوستان از بلاتکلیفی دربیان،ولی سعی کن تنها به امید نیروگاه نشین و دنبال یه کار دیگه هم باش،شاید خدایی نکرده گوش شیطون کر اسمت جز قبولی ها نبود،اونوقت تو میمونی و ماه هایی که الکی هدر دادی و دنبال کار دیگه در جای دیگه نبودی!
                ایشاا قبول بشی
                واسه منم دعا کن
                • M
                  M
                  ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۲
                  ایشالا همه دوستان قبول بشن و کسی رو نبینیم که رد شده باشه از این مرحله، منم به حرف هایی که میزنی فکر کردم ولی خب اومدیمو نتایج می اومد ما هم رفته بودیم جایی مشغول به کار شده بودیم هر جا بریم تعهد میگیرن و همینجوری نمیشه کار رو رها کرد و اومد بیرون که بعدا میشد دردسر، اگه تا حالا اقدام نکردم بخاطر همین موضوعه و اینکه بعد مصاحبه عقیدتی گفتن دیگه به جایی رزومه و اینا ندین و منتظر بمونین ولی تا کی باید همینجوری بگذره؟؟؟ دیگه نمیدونم واقعا باید چیکار کنم فکر کنم نهایت تا اول دی منتظر بمونم بعدش میگردم دنبال کار توی این بازار سرد بیکاری
                  ای کاش از اول بهمون میگفتن که اینقدر قراره طول بکشه که ما هم جاهای دیگه به فکر کار میبودیم توی این یکسال و این همه انتظار بیهوده نمیکشیدیم که حالا بعد یکسال فکر اینکه خدایی نکرده رد شدن اینقدر اذیتمون نکنه! انشاالله اول همه دوستان و اگه جایی موند من هم قبول بشیم و پایان خوبی داشته باشه انتظارمون
                  فان مع العسر یسرا، ان مع العسر یسرا
              • w
                who am i...
                ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۰:۲۶
                دوستان خبری نشد؟طبق روال سالای قبل قاعدتا باید تا اواخر آذر خبرمون کنن.ینی نهایتا تا اخر همین هفته...خدایا کمکمون کن سریعتر سامان بگیریم.به امید تو.
                • m
                  mojtaba
                  ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۶
                  این طور که بوش میاد حالا حالا ها باید منتظر موند
                • a
                  awesome به کارشناس درجه 1
                  ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۳
                  مهندس ؛ جان خودت یه سوالی بپرس ببینم کی میخوان بزنن نتایجو...خودت این لحظاتو تجربه کردی.میدونی چی میکشیم.دمت گرم داداش...
                  • a
                    awesome
                    ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۰
                    سلام.بچه ها خبری نشد از نتایج مصاحبه؟ اقا من نیروگا زنگ میزنم ج نمیدن. شماره رضایی ام ندارم.کسایی که شمارشو دارن زنگ بزنن ببینیم چطوره اوضاع.اقا بخدا خسته شدیم.والله بالله خسته شدیم...
                    • س
                      سامان
                      ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۰۱
                      سلام به همگی
                      ان شالله بعد تعطیلات به بعضی از دوستان برای عقیدتی سیاسی زنگ میزنند
                      به نظرم هنوز باید منتظر بمانید تا نتایج با هم اعلام بشه
                      • س
                        سلام
                        ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۷
                        شما سه هفته هست که داری اینو میگی چی شد پس دیگه
                        • س
                          سامان
                          ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹
                          سلام
                          ببخشید دقیقا سه هفته هستش که میگن هفته دیگه
                          الان هم هفته قبلی دوشنبه گفتند بعد تعطیلات
                          الان هم بعید نیست دوباره بیفته هفته بعدیش
                          من هم مثل شما منتطرم وحسابل کلافه شدم از بس این هفته اون هفته میکنن
                    • ب
                      به کارشناس درجه 1
                      ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵
                      آقا ممنون ابت راهنمایاتون و اطلاعات مفیدتان !
                      یه سوال ، من تپنا قبول شدم ، ولی کیی از دوستانم که در شکرت افق هستش ، می گفت ، کارمندای این شرکت خیلی بهشون می رسند ، چه از نظر حقوقی و مالی و چه امکانات سفر های خارجی ! البته می گفت ما اکثرا کارشناسی ارشد و دکترا هستیم !! این رو درست می گه به نظر شما؟؟
                      • ک
                        کارشناس درجه 1
                        ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۳
                        بله.درست میگه.این که میگم اکثرا تکنسین و دیپلم میگیره مربوط به امسال هست .وگرنه سال های قبل ارشد و کارشناسی میگرفت..دکترا هم که خیلی خاص و محدود میگیرن.اونم فقط هسته ای.افق هسته ای بیشتر یه پیمانکار مشاوره ای محسوب میشه. الان بین شرکت ها؛فعلا تپنا حقوق کمتری میده ولی خب فعلا.حالا چراش رو دیگه اومدید میفهمید.ولی مثلا الان میگی افق بهتره و من تپنا قبول شدم ینی میخوای تپنا رو بیخیال شی منتظر افق بمونی؟!!!!!!! خیالت راحت باشه.تپنا هم خوب میشه ولی ما صبرمون کمه...
                        • ب
                          به کارشناس درجه 1
                          ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۲۶
                          والا واقعیتش نه ، چون هر کاری کردم نشد ! همانطوریکه شما گفتید ، رشته های خاص می خواست و بیشتر هم هسته ای ! ولی داشتم با دوستم مقایسه می کردم ! گفتم برم عسلویه کار کنم بهتره !!! البته شاید !! به هر حال تا لحظه آخر معلوم نیست چکار می کنم !
                      • ک
                        کارشناس درجه 1
                        ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۴
                        نیروگاه اتمی بوشهر...اسمی که همه رو وسوسه میکنه.ازت میپرسن کجا کار میکنی؟میگی مهندس بهره بردار مکانیک یا برق نیروگاه اتمی هستم.یه بادی هم به غبغب میندازیو ازینکه زبان روسی یچیزایی بلدی بلغور کنی و چنتا کاتالوگ و دیتاشیت رو به روسی میخونی احساس غرور میکنی.ولی دریغ و افسوس که اینتا نهایتا 7 ماه تا یکسال موندگاره.چیزی که بعد از یک سال باهاش مواجه هستی.
                        صبح ساعت 5.30 تا 6باید بیدار شی.تا دست و صورتت رو بشوری و صبحونه بخوری و لباس بپوشی شده 6:30 تا 7. بعد باید عازم تنگک شی.کاری به پرسنل نیروگاه ندارم(که ان شالله جایی ک شما قراره کار کنید همه خوب و خوش اخلاقن!)
                        ولی تا ساعت 4.5 عصر باید توی محیطی آلوده کار کنی واسه 15 درصد حق اشعه.
                        تا سرویس میاد دنبالت و برمیگردی در خونت میشه 5:30 تا 6. دوش میگیری و یه چیزی واسه شام درست میکنی میشه حدودا 8. اخبار بیست و سی رو نگاه میکنی.شامتو میخوری و نهایتا تا ساعت 10 خودتو وادار به بیدار موندن میکنی.بعد مث جنازه میفتی تا فردا صب.
                        اخر ماه هم با سه سال سابقه کار و ثبت مدرک ارشدت و کارشناس درجه 1 محسوب شدنت 2و هشتصد توی کارتت ریخته میشه. تا قرقیزستان و چلقوزستان هم که میخوای بری باید قبلش هماهنگ کنی. هر کی هم بهت زنگ میزنه میپرسه اقا ما قبول شدیم تپنا و بهره برداری و ... چطوره اوضاع؟یه جواب میدی: خوبه.بیاید...تعهد ده ساله رو کجای دلم بذارم.
                        تا این موقع بیدارم فردا سر پمپا نخوابم صلوات بفرس.
                        بارسا هم که مساوی کرد دیگه هیچ.
                        ولی کلا زیاد سخت نگیرید دوستان. اونایی که قبول شدن بیان :-)
                        • w
                          who am i...
                          ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۴
                          2.8؟!!!!
                          بعد سه سال؟!!
                          یا داری شوخی میکنی باهامون یا وامی چیزی گرفتی داره از حقوقت کم میشه.
                          • ک
                            کارشناس درجه 1
                            ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۲۶
                            خودت میای میبینی
                          • s
                            salam
                            ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۴۵
                            آقا وضعیت کارشناس های شرکت افق چظوریه ؟؟ اونها هم همینطورند ؟ کاراشونو می گما ؟
                            • ک
                              کارشناس درجه 1
                              ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۳۶
                              همشون یه جورن. بهره برداری به نسبت از تپنا بهتره.ولی بقیش زیاد جالب نیست.شرکت افق معمولا مهندس نمیگیره.بیشتر تکنسین و دیپلم میگیره واسه کارگری یا انبار...همین تپنا هم فک نکنید همه از روی ازمون کتبی و روانشناختی اومدن.تکنسین ها و کارگرها اصن ارزیابی روانشناختی نمیشن.یه راس میرن مصاحبه عقیدتی که مث مصاحبه عقیدتی خودتونه.ولی خب ریت حقوقی کمتری میخورن.ضمنا یه چیز دیگه ،گذشته از ساعت کار و محیط نیروگاه ک واسه همه یکیه (و البته نامناسب) ولی اینو بدونید کارشناسای نیروگاه کار آنچنانی نمیکنن.کل کارای عملی رو تکنسینا انجام میدن.وجود شما جنبه نظارت و تهیه گزارش کار داره.
                            • m
                              m
                              ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۳۴
                              ممنون از راهنمایی خوبت دوست عزیز، حقیقتش اینه که رشته های فنی همه جا کارشون همینه و همه جا باید دست به آچار باشیم ما و جاهای دیگه هم اگه قبلا تجربه کار داشتین خودتون متوجه حرف من میشید! در عمل فقط جاهای دیگه بین کارگر و تکنسین و کارشناس و ... ممکنه تفاوت زیادی نباشه یا حتی پایه بعضی وقتا باعث بشه حقوق ها ناعادلانه هم باشه ولی جاهای دولتی که طرح رتبه بندی برقراره تفاوت های تحصیلی درج میشه و اوضاع بهتره، حقوق هم به نسبت فکر نمیکنم بد باشه شاید با اضافه کار بیشتر هم بشه که شما بیشتر در جریان هستین، درسته که گزینش دوره های قبل هم میگن یکسال طول کشیده و شما هم یکسال انتظار کشیدید؟؟ و اینکه بعد تکمیل پرونده امیدمون به قبولی چقدر باید باشه؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چون اگه بازم بخواد طول بکشه و نتیجه هم همینطور نامعلوم باشه اصلا دیگه نمیشه تحمل کرد و تصمیم دارم برم دنبال یک کار دیگه همین روزا چون به اندازه کافی انتظار کشیدیم هیچ تضمینی هم بهمون ندادن که قبولمون میکنن یا نه
                              • ک
                                کارشناس درجه 1
                                ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۹
                                اگه مصاحبه عقیدتی سیاسی رفتی احتمالش کمه بخوان حذف کنن.زمان ما هم همون یکسال بود که خیلیا توی اون یکسال انتظار ول کردن و رفتن عسلویه ولی الان پشیمونن...حالا ما بدی نیروگاهو گفتیم نه اینکه بخوام مقایسش کنم با عسلویه...کسایی هستن که عسلویه دارن 6 تومن میگیرن ولی ارزوی نیروگاهو دارن.به هر حال آدم هرجا باشه و هرکار کنه باز قانع نیست.خصلت ادمیه.ولی اگه مصاحبه عقیدتی رفتی احتمالش خیلی کمه حذف شی
                              • د
                                دوست
                                ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۵۳
                                سلام آقای کارشناس درجه 1 یک سوال داشتم حین کار امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر هست یا نمیزارن دیگه ادامه بدیم؟
                                • ک
                                  کارشناس درجه 1
                                  ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۷
                                  از نظر نیروگاه مشکل نداره ولی با توجه به ساعت کار؛بعید میدونم بتونی دانشگاه دولتی بری.مگه اینکه بری دانشگاه وزین و فخیم آزاد که کلا همه چیش آزاده...
                                  ببین کلا نیروگاه جایی یا پستی که کار واسه ارشد موجود باشه نداره ولی خب اگه به اجبار خونه!(مث خود من) یا هر دلیل دیگه بری ارشد بخونی مدرکتو نیروگاه ثبت میکنه و یه تفاوت خیلی جزیی(حدود 40 تومن) تو حقوقت میده.
                                  • د
                                    دوست
                                    ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۳۸
                                    همش 40 تومن :D ؟؟؟
                                    من ارشد قبول شده بودم ولی چون ممکن بود نیروگاه قبول بشم ثبت نام نکردم و حالا که فکر میکنم میبینم زیادم ارزشی نداره بخاطر 40 تومن یا حتی 200 ، 300 تومن دو سال دیگه آدم خودشو درگیر دانشگاه کنه ! لااقلش میتونیم توی دو سال چندین مقاله بنویسیم از اینکه فقط مدرکی گرفته باشیم خیلی بهتره،
                                    شما شیفت شب هم دارین؟ حقوقی که بالا گفتین با حق شیفته یا بدون حق شیفت؟ آخه ممکنه با یکسری چیزها بیشتر یا کمتر بشه مثلا یکی نخواد اصلا اضافه کار وایسه و یکی کل اضافه کارش رو با حق شیفتش رو پر کنه، حداقل و حداکثر اینجوری با هم فرق میکنه مال شما حداکثرشه؟؟
                                    • 0
                                      071
                                      ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۴۱
                                      سلام
                                      بی زحمت یه خبری هم واسه اعلام نتیجه مصاحبه روانشناختی بگیر از نیروگاه و اینجا درج کن ما رو از بلاتکلیفی برهان ای دوست!!!
                                      ایشاالا عروسیت جبران کنیم
                                • M
                                  M
                                  ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۱۱
                                  آقا مگه قرار نبود هفته قبل یا این هفته دوباره دعوت به مصاحبه عقیدتی کنن؟???
                                  • س
                                    سامان
                                    ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۱۴
                                    سلام دوست عزیز
                                    مثل اینکه هنوز نتایج به شرکت تپنا اعلام نشده
                                    به احتمال خیلی زیاد این هفته اعلام میشه
                                    • د
                                      دوست
                                      ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۵۷
                                      نتایج عقیدتی اعلام بشه؟
                                      منبعی که شما ازش اطلاع گرفتید کجاست آقا سامان؟
                                      چی به شما گفتن که مطمئنتون کردن این هفته نتایج اعلام میشه برادر؟
                                      • س
                                        سامان
                                        ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۱۷
                                        سلام دوست خوبم
                                        من نتایج دوستانی که مهرماه مصاحبه روانشناسی رفتند رو میگم این هفته اعلام میشه تا برای مصاحبه عقیدتی دعوت بشند
                                  • ن
                                    ناشناس
                                    ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱
                                    دوستان کسی میدونه احتمال اینکه بعد مصاحبه عقیدتی کسی رد بشه زیاده یا نه؟
                                    چون بعد مصاحبه هنوز تحقیقات فکر نمیکنم برای من اقدام کرده باشن و نگرانم
                                    این حرفا که مسئولین نیروگاه میگفتن امکان قبولیتون زیاده و خیالتون راحت باشه حقیقت داره یا بازم ممکنه ردمون کنن؟ لطفا اگه کسی از قبلی ها اطلاعات داره بگه چون این انتظار دیگه خیلی طولانی شده و داره اذیت میکنه
                                    • b
                                      barghii
                                      ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۵۸
                                      دوستان از شرکت های خصوصی که تو نیروگاه دارند کار می کنند ، اطلاعی دارند مثل شرکت افق هسته ای؟
                                      حقوق و مزایاشون خوبه ؟
                                      دفتر مرکزیشون بوشهر است ؟
                                      اصلا کارشون چیه ؟
                                      • ب
                                        بوشهری
                                        ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۰:۳۹
                                        هم تهران دفتر دارن هم بوشهر.تپنا هم همینطوره ولی اصلی فک کنم تهران باشه.
                                      • w
                                        who am i...
                                        ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۰۹
                                        اقا میخوام یه سوال بپرسم هرچند تکراری یا کلیشه ای.
                                        بنظرتون حقوق کارشناسای نیروگاه با 6 ،7 سال سابقه چقدره؟!
                                        • w
                                          who am i...
                                          ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۱۱
                                          مثلا مکانیکا و برقیا
                                          • ب
                                            بوشهری
                                            ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۴۱
                                            حدود 3.5
                                            • m
                                              mojtaba
                                              ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۵۶
                                              نمیدونم والا.من یه دوستی دارم با مدرک فوق دیپلم استخدام 91 داره 3.5 میگیره.به هرحال همین حدوداست حقوق.یکم بالا پایین
                                          • ع
                                            علی
                                            ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰
                                            سلام
                                            اربعین حسینی رو تسلیت میگم.
                                            بچه ها از رشته های مهندسی هسته ای کسی برای مصاحبه رفته؟
                                            • د
                                              دوست
                                              ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۹
                                              سلام علی آقا
                                              تا اونجا که اطلاع دارم بله یکی از دوستان من دوماه پیش برای مصاحبه عقیدتی به تهران دعوت شد
                                              چطور مگه؟
                                              رشته شما هم هسته ایه؟دعوت به مصاحبه شدی؟
                                              • ع
                                                علی
                                                ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۴۷
                                                سلام.بله هسته ای هستم اما بعد از تحویل مدارک تا الان هبچ تماسی مبنی بر حضور برا مصاحبه نگرفتن.
                                            • م
                                              منتظر خسته
                                              ۷ آذر ۱۳۹۴، ۲۳:۲۱
                                              سلام دوستان
                                              خسته و درمونده شدیم،دیگه چقدر انتظار...
                                              خدا رو خوش میاد انقدر عذاب بکشیم یعنی؟؟؟
                                              چرا انقدر طولانی شده؟چرا کسی رسیدگی نمیکنه؟
                                              آخر این ماه میشه درست یکسال انتظار
                                              دهه شصتی ها واقعا نسل زجر کشیده و محروم تو طول تاریخ معاصر شدند...
                                              • ن
                                                ناشناس
                                                ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱
                                                سلام دوست گلم، همه ما مثل همیم و به سختی تا این مرحله پیش اومدیم ولی یادت نره که تا همینجا هم با خواست خدا اومدیم و اگه نمیخواست تا اینجا نمیاوردمون و از این به بعد هم همه چیو بسپر به خودش و نگران هیچی نباش چون اون که تا اینجا باهامون بوده ازین به بعد هم همراهمونه، من روزی که رفتم مصاحبه عقیدتی با اینکه زیادم از نتیجه رازی نبودم ولی بخاطر توکلی که بخدا کردم نگرانی نداشتم و رفتم کتابای زبان روسی رو خریدم، و ازون روز نشستم دارم زبان تمرین میکنم با اینکه هنوز هیچی معلوم نیست و مشخص نیست قراره چی بشه! من فقط ته دلم ایمان دارم اون که منو تا این مرحله آورده ازین به بعد هم همراهمه، و با اینکه بعضی وقتا نگران میشم بخاطر نتیجه ولی باز با همین حرفا که گفتم آروم میشم و میدونم درست میشه! امیدوارم همه تونو ببینم و یروزی با هم همکار بشیم و این روزهای انتظار باعث خودسازیمون بشه نه ناراحتی و پریشونی
                                                • 0
                                                  071
                                                  ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴
                                                  لایک :-)
                                                  • س
                                                    سامان
                                                    ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳
                                                    سلام دوست خوبم
                                                    ببخشید میشه بفرمایید مصاحبه عقیدتی بیشتر چه سوالاتی می پرسند، سیاسیه، یا اینکه بیشتر احکام مربوط به نماز و روزه و انواع دعاها یا انواع نماز ها؟
                                                    • ن
                                                      ناشناس
                                                      ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶
                                                      سلام
                                                      وقتی پیاما رو می بینم انگار خودم نوشتمشون
                                                      از این که دوستای گلمو با افکار نزدیک به خودم می بینم بسیار خرسندم.
                                                      ایشالله به زودی زود با هم همکار می شیم.
                                                      قشنگ ترین قسمت این داستان اینه که امیدا همه به خداست و نه کسی دیگه
                                                      و خدا یار و یاور بی کسان است.
                                                      • س
                                                        سامان
                                                        ۹ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۵۱
                                                        سلام آقای ناشناس
                                                        نگفتی دقیقا مصاحبه عقیدتی چی میپرسن؟
                                                        میشه لطف کنید بفرمایید دقیقا چی میپرسند
                                                        با تشکر
                                                  • a
                                                    awesome
                                                    ۷ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۵۲
                                                    بچه ها، دوستانی که برا مصاحبه عقیدتی به بوشهر رفتن کسی تا حالا اومده واسه تحقیقات یا به اونایی که شمارشونو نوشته بودید زنگ زدن؟
                                                    • س
                                                      سلام
                                                      ۷ آذر ۱۳۹۴، ۲۳:۴۲
                                                      برای من که هنوز نیومدن ، تهران مصاحبه عقیدتی رفته بودم ولی هنوز برای تحقیقات اقدام نکردن فکر کنم، کسی نمیدونه از کجا میان تحقیق؟ از تهران یا بوشهر یا جای دیگه؟؟؟
                                                      • m
                                                        mojtaba
                                                        ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۲۳
                                                        برای من که واسه تحقیقات مراجعه کرده بودن به همسایگان،اعلام کردن که از تهران برای انجام تحقیقات اومده بودن
                                                    • چ
                                                      چشمان منتظر
                                                      ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۸
                                                      سلام
                                                      با دوستانی که 8مهر رفته بودن مصاحبه روانشناختی تماس نگرفتن؟؟؟
                                                      اطلاعی از زمان اعلام نتیجه مصاحبه روانشناختی ندارید!؟؟
                                                      لطفا اگه کسی اطلاع موثقی داره تو این سایت درج کنه ما هم مطلع بشیم
                                                      بخدا دیگه مردیم از استرس اینکه آیا بعد از این مدت قبول میشیم یا نه!
                                                      خدایا توکلم به توست...
                                                      • س
                                                        سامان
                                                        ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۲۷
                                                        شلام دوست عزیز
                                                        خبر موثقی که به دستم رسیده به احتمال زیاد نتایج این هفته یا هفته دیکه اعلام میشه
                                                        • M
                                                          M
                                                          ۷ آذر ۱۳۹۴، ۲۳:۱۱
                                                          سلام سامان جان
                                                          عزیز از کجا خبر گرفتی؟گزینش نیروگاه؟
                                                          لطف میکنی بگی دقیقا از کجا اطلاعات گرفتی و چی گفتن؟
                                                          ممنون
                                                          • س
                                                            سامان
                                                            ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷
                                                            سلام
                                                            یکی از دوستانم که نیروگاه کار میکنه رفت پیش مسول آموزش نیروی انسانی شرکت تپنا
                                                            گفته بودند که نتایج روانشناسی شنبه و یکشنبه که میشد دیروز و امروز به بخش آموزش شرکت تپنا اعلام میشه
                                                            البته اونایی که مهر ماه رفته بودند مصاحبه
                                                            حالا دیگه شرکت تپنا کی بخواد برای عقیدتی دعوت کنه دقیق نمیدونم ولی حدس میزنم همین هفته یا هفته دیگه ان شالله
                                                        • ر
                                                          روح اله
                                                          ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۱
                                                          سلام
                                                          من 8 مهری بوده ام و تکمیل پرونده کردم
                                                          نه هنوز تماس نگرفتن و گفته بودن دو ماه طول میکشه تا خبر بدن اگر حرف اونا باشه فردا میشه دوماه و از فردا باید انتظار کشید
                                                          ولی با توجه به دوستان به نظرم تا آخر آذر باید انتظر بکشیم.
                                                          • چ
                                                            چشمان منتظر
                                                            ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۰۴
                                                            مرسی دوستان
                                                            خدایا خودت هرچی صلاحه واسمون رقم بزن.....
                                                        • w
                                                          who am i...
                                                          ۶ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۸
                                                          سلام بر دوستان.اقا چ خبر؟چ میکنید؟از بس اومدیم اینجا تعلق خاطر پیدا کردیم.فک کنم بعد از استخدام شدن هم(البته اگه بشیم!!!) باز بیایم اینجا سر بزنیم.
                                                          بچه ها خبری نشد؟آقا روزی که رفتیم واسه مصاحبه من ازشون پرسیدم گفتن 3 هفته.فک کنم شده ها؟من سه شنبه 9 صب رفتم مصاحبه.بچه هایی ک اونجا بودن چیزی نشنیدن؟خبری نشده؟مردیم از بیکاری.من نشستم رمان میخونم:)))جنایت و مکافات داستایوفسکی آخراشم دیگه.
                                                          • د
                                                            دوست قدیمی
                                                            ۶ آذر ۱۳۹۴، ۲۳:۲۶
                                                            خوش به حالت خیلی بیخیالی :D
                                                            ما نشستیم لب جوی و داریم گذر عمر میبینیم...
                                                            2 درصد عمرمون یا بنا به روایتی 10 درصد جوونیمونو اینجا با انتظار گذروندیم ، امیدوارم نتیجه ای داشته باشه این انتظار و به بطالت نگذشته باشه فقط
                                                            • m
                                                              mojtaba
                                                              ۶ آذر ۱۳۹۴، ۲۳:۵۳
                                                              سلام دوست عزیز منم حدودا 4 هفته پیش تهران رفتم واسه مصاحبه عقیدتی و چند روز بعدشم واسه تحقیقات اومدن محل سکونتم.بنده هم مثل شما منتظر موندم تا ببینم خدا چی میخاد.
                                                            • m
                                                              mahdi
                                                              ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸
                                                              سلام به بچه های نازنین
                                                              امیدوارم حالتان مثل گلهای بهاری شاد وخندان بوده باشید.
                                                              واز استرس ها و طولانی شدن فرایند استخدام خسته وپژمرده نشده باشید.
                                                              دوستان خبر موثقی گرفتم که به احتمال زیاد از هفته دیگه یا هفته بعدیش دوباره از دوستان برای مصاحبه عقیدتی سیاسی دعوت کنند.
                                                              و من الله توفیق
                                                              • ا
                                                                ارش
                                                                ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴
                                                                سلام دوست عزیز. خوش خبر باشی. یعنی ما که مرداد تشکیل پرونده دادیم و هنوز دعوت نکردن هفته دیگه دعوت میکنن برا عقیدتی؟ من که دیگه ناامید شده بودم. رفتم یه شرکت خصوصی هم صحبت کردم برای کار. احتمالا از هفته دیگه برم سر کار.
                                                                • m
                                                                  mahdi
                                                                  ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۸
                                                                  سلام دوست عزیز
                                                                  بهر حال یه سری دیگه از دوستان رو میخوان دعوت کنند برای عقیدتی سیاسی.
                                                                  ان شالله که شما هم جز دعوت شدگان باشید
                                                              • د
                                                                دهه شصتی
                                                                ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱
                                                                سلام دوستای گلم.
                                                                خوب هستید؟من همونم که دچار سردرگمی شده بودم بین شرکت توزیع برق و نیروگاه اتمی...شاید باورتون نشه ولی از بیشتر از ده نفر از شرکت توزیع پرس و جو کردم.از پنج شیش تا از بچه های برق نیروگاه هم سوال پرسیدم. خلاصه اینکه به احتمال زیاد قصد انصراف دارم.قبلش بگم که خودم بنا به پرستیژ نیروگاه اونجا رو بیشتر دوست دارم اما باید بگم اون اتوپیا و مدینه ی فاضله ای که از نیروگاه ساختیم تصویر صحیحی نیست.خدا منو نبخشه اگه بخوام مغرضانه نا امیدتون کنم اما اطلاعاتتون رو بیشتر کنید دوستان.خیلی پرس و جو کنید.من حداقل با چنتا از مهندسای اونجا از نزدیک صحبت کردم.دوستای گلم.برقیای عزیز اون دوستانی که میگفتن ما رو برای اتاق کنترل میخوان سخت در اشتباهید.ما رو برای پست نیروگاه اتمی میخوان.برقیا میدونن کارکردن توی پست برق چقد فرسایشی و کسل کنندس.ضمنا حقوق و مزایای شرکت توزیع (با کمال ناباوری) بیشتر از نیروگاهه! شرکت تپنا حتی حق مسکنم نمیده دوستان.حق مسکن و اینجور چیزا برا شرکت بهره برداریه.عده ای از پرسنل میگن احتمالا شما برا بهره برداری باشید اما اومدیم و برا خود تعمیرات پشتیبانی بود.اونوقته که تو بوشهر آلاخون والا خون شیم.دوستانی که فقط اینجا قبول شدن پر قدرت و با انگیزه ادامه بدید چرا که آینده ی تپنا خوبه.قرارداد هم که ده ساله هست و تقریبا امنیت شغلیش تامینه.بعد از ده سال هم قطعا همونجا موندگارید و ازین بابت نترسید.اما بچه هایی که حق انتخاب توی ارگان ها و سازمانهای دیگ دارن بیشتر فک کنید.از افراد شایسته و منطقی سوالات خودتونو بپرسید.ان شالله که تصمیم صحیح رو بگیرید.امیدوارم همه موفق باشید.
                                                                • س
                                                                  سلام
                                                                  ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷
                                                                  سلام. ممنونم از راهنماییت دوست خوب.
                                                                  به هر حال خیلی از ما انتخاب دیگه ای نداریم. وچون میدونن اکثرا انتخاب دیگه ای نداریم دارن اینقد ناز میکنن و لفتش میدن. بعد از یه عمر زجر کشیدن و فرمولهای چرت حفظ کردن و درسهای بیخودی مثل مغناطیس و تجزیه و مخابرات و ...شب تا صبح ریز به ریز خوندن و توی سیستم اداری مضخرف دانشگاه ها به خاطر سهل انگاری استاد و مسیولین دانشگاه دنبال نمره دویدن. بعد از کلی التماس استاد برای گرفتن پروژه و تعیین استاد راهنما و مشاور و داور و چندین ماه دنبال پابان نامه دویدن، و بعدش با مدرک فوق مثل سربازهای صفر درب پادگان پست دادن و بعد از سربازی به خاطر نبود کار، هر کاری از جوشکاری تا بنایی و ... انجام دادن، خب قطعا نیروگاه برامون میشه مدینه فاضله
                                                                  • m
                                                                    mojtaba
                                                                    ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۲۱
                                                                    ممنون دوست عزیز از راهنماییت.اما فکر کنم در مورد حقوق و مزایا کمی اشتباه میکنی.همانطور که شما پرس و جو کردی بنده هم اطلاعاتی موثق دارم که با فرمایشات شما کمی مغایرت داره.انشالا که شما هم در مسیری که دوست داری موفق باشی
                                                                    • a
                                                                      awesome
                                                                      ۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۴۲
                                                                      سلام دهه شصتی عزیز.
                                                                      منم برقی هستم.یادمه کامنت گذاشته بودی.به هر حال خوشحالم تصمیم خودتو گرفتی.سردرگمی و دو دلی خوب نیست.ایشالله موفق باشی.ولی خب چنتا موضوع رو من بگم.
                                                                      هممون به این واقفیم که برق و مکانیک و هسته ای توی نیروگاه کار راحتی ندارن.هم از نظر سختی کار و هم از نظر مسیولیت و اهمیت.اما حقوقش رو باید بگم نیروگاه بعد از دو تا سه سال حقوقش به چهار میلیون با تلورانس 400 هزار تومن میرسه.ینی بین 3.6 تا 4.4 و مقدارش بستگی به دوره هایی داره که خود شرکت میذاره که بعید میدونم شرکت توزیع برق همچین حقوقی بده.کارش هم شاید برا اتاق کنترل نباشه ولی هرکی با قطعیت بهت گفته توی پست هست اشتباه میکنه چون تا دوره ها رو نری هییییییییییچ چیزی از جایی ک میخوای کار کنی مشخص نیست.کار شرکت توزیع واسه مهندس برق اداری هست که راحت تره اما حقوق نیروگاه بیشتره.درباره ی خونه هم والا من شنیدم به همه حق مسکن میدن.شرکت توزیع اگه سمت خوبی داشته باشی خوبه.اما حواست باشه ها.این ازمونی که دادی شرکت های خصوصی تابع شرکت توزیع بود و خبری از رسمی شدن و بالا رفتن سمت و ... نیست. ضمنا نیروگاه تمامی معوقات حقوق سال اول که ما به التفاوت 2میلیون با حقوقی ک واریز کردن هست رو واریز میکنن.به هر حال من فکر میکنم نیروگاه از شرکت توزیع سخت ار هست اما حقوقی که میدن به نسبت بهتره.ولی خب هر جایی که خوب کار کنی موفق میشی.این چیز بدیهی اب هست.پایدار باشی.ضمنا سلامتی همه دهه شصتیا ک هر چی بدبختی هست با این دهه عجین شده:)
                                                                      • 0
                                                                        071
                                                                        ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸
                                                                        دوست عزیز من با نظر دهه شصتی موافقم،به این علت که ما در صورت استخدام میریم جز شرکت پیمانکاری تپنا در نتیجه حقوق و مزایایی که شاملمون میشه به نسبت زیاد نیست،و این حقوقی که شما میگید متعلق به کسایی هست که کارمند مستقیم نیروگاه هسته ای هستن و مستقیما زیر نظر سازمان انرژی اتمی هستن نه کسایی که قراره توی شرکت پیمانکاری مشغول بشن!
                                                                        • a
                                                                          awesome
                                                                          ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۳۴
                                                                          عزیزم من همین سه روز پیش داشتم تلفنی با یکی از مهندسای برق تپنا ک سال89 رفته بود صحبت میکردم.دقیقا همین ارقامی بود که گفتم.البته الان سال 94 هست ینی طرف اگه سال 90 هم رفته باشه اموزشی حداقل سه سال سابقه کار داشته.
                                                                          • م
                                                                            محمد
                                                                            ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۵
                                                                            دوست عزیز از دوستان من شاغل در تپنا اطلاعات دارم.اتفاقا نظر دوستمون درسته.خوش بین باش دوست گرامی
                                                                            • 0
                                                                              071
                                                                              ۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۳:۳۱
                                                                              دوست عزیز کیه که از حقوق بالا بدش بیاد! من که از خدامه قبول بشم و حقوق هم همینطور که شما میگید باشه،ایشااالله که شما قبول بشید منم اگه حقم بود قبول بشم !

                                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                      ثبت پاسخ