استخدام نیروگاه اتمی بوشهر (اعلام نتایج)

۷۹۵۲ نظر

استخدام نیروگاه اتمی بوشهر

اخبار و استخدام‌های نیروگاه اتمی بوشهر به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های نیروگاه اتمی بوشهر ، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام نیروگاه اتمی بوشهر و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

آخرین اخبار استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر
منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر 
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام نیروگاه اتمی بوشهر
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷٬۹۵۲ نظر برای استخدام نیروگاه اتمی بوشهر (اعلام نتایج)

  • ح
    حجت
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۲۳
    با سلام بر عزیزان دل.دوستان من کلا زیاد نظر نمیذارم مگه اینکه مطلب مهمی باشه. به نظرم به جای این بحث های بیهوده که هیچ دردی رو از هیچ کس(چه قبول شده ها و چه قبول نشده ها) دوا نمیکنه بهتره به فکر مراحل بعدی مصاحبه باشیم و اطلاعات و آمادگی کسب کنیم تا مراحل رو بهتر و با نشاط تر پشت سر بذاریم.مثلا همین مصاحبه عقیدتی سیاسی. اگه بدونیم سوالاش توی چه حیطه ایه و بیشتر تاکید رو چه چیزی دارن بهتر میتونیم عمل کنیم.
    ضمنا خبر خوبم به مهندسان برق عزیز و همکاران گل آیندم اینه که ما رو برای شرکت بهره برداری میخوان که شرایط بهتری داره نسبت به تعمیرات و جاییکه قراره کار کنیم به احتمال قریب به یقین اتاق کنترل برق هست که یکی از بهترین جاها و البته یکی از حساس ترین جاهای نیروگاه هست.گویا دوره اموزشی برقیا بیشتر از یک سالی هست که همه میگن.ضمنا تایید اصلی و رسمی استخدام شدنمون یکسال بعد از کار کردن اونجا میاد.با توجه به اینکه اتاق کنترل برق بسیار حساس و پیچیده هست بعضا مجبوریم شیوه ی کارکرد حدود 4هزار دکمه و پارامتر رو بدونیم که اگه واقعا با علاقه برق رو انتخاب کرده باشیم هر روز اموزش واسمون نشاط و پویایی به بار میاره و از بودن در چنین محیطی لذت خواهیم برد.به امید موفقیت همه رفقا چه برقی چه غیر برقی چه قبول شده چه نشده.کلا همه خوبا?
    • a
      arash
      ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۱۰
      سلام حجت جان من هم برق الکترونیکم و عاشق این رشته هستم و همیشه دوست داشتم توی این موقعیتی که شما گفتین کار کنم و قطعا از این کار لذت میبرم امیدوارم همینجور باشه که شما گفتین. انشالله همیشه خوش خبر باشین. احتمالن باید سیستم های کنترل dcs و شاید به کم قدیمیتر مثل plc رو خوب یاد بگیریم
      • M
        Mohammad
        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹
        برای مهندسی هسته ای مکانیک و برق برای قسمت بهره برداری نیرو بکار گرفته میشه
        • N
          Nuclear Eng
          ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۵
          آقای حجت عزیز،بچه های برق بیشتر به عنوان تکنسین و کنترل کننده توربین ها و ژنراتور ها و کلا فیدبک های مرتبط با اون ها به کار گرفته میشوند
          اتاق کنترل راکتور رو باید سپرد به ما مهندس های هسته ای که درس و تخصص این کار رو خوندیم،درضمن اتاق کنترل جای هرکسی نیست،بچه های هسته ای بعد از گزینش و آزمایشات پزشکی و تست های عصبی به مدت 4 سال بایستی دوره ببینن
          لطفا از چیزی اطلاع نداری اظهار نظر نکن،انشاءالله در حیطه کاری خودت موفق باشی
          در ضمن ما پرسنل تپنا هستیم ولی با سیاست جدید نیروگاه حقوق و مزایا از جمله حق شیفت و حق اشعه و... با حقوق دوستان بهره بردار در یک رنج قرار گرفته که خبر بسیار مسرت بخشیه
          • س
            س
            ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۱۶
            سلام. سیستمهای کنترل همه الکترونیکی هستند و خودم که توی اتاقهای کنترل نفت و پتروشیمی کار کردم. متخصصهای اصلی که اونجا هستند معمولا برقی هستند.
            البته خب قطعا همه تخصصها مورد نیاز هست ولی هر کسی میدونه که تمامی سیستمهای کنترل و ابزار دقیق الکترونیکی هستند. شاید بهره بردارهای نهایی تخصصهای دیگه باشن.
            • س
              س
              ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۲۳
              الیته برعکس اسمش که خیلی قشنگه معمولا اتاقهای کنترل خیلی اوقات کسل کننده هستند چون معمولا شرایط باید توی یک رنج ثابت برای مدت طولانی قرار داشته باشه و معمولا یا همه چی ارومه ارومه یا یهویی با اتفاق خاصی کلی فشار و استرس رو باید تحول کرد.
              • N
                Nuclear Eng
                ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۰۲
                شکی نیست که کلیه تجهیزات بکار رفته هوشمند،های تک و پیچیده است،شمایی که در اتاق کنترل های شرکت نفت کار کردید نباید او تکنولوژی رو با تکنولوژی Reactor room مقایسه کنید،بنده ارشد مهندسی هسته ای هستم،حدود 12 واحد به مدت 2 سال فقط آزمایشگاه راکتور و تکنولوژی NPP رو گذروندم و درک میکنم چقدر کار در محیط R.R سخته
                از طرفی هم یکی از مهندسین اتاق کنترل از دوستان من هستش،اکثر افرادی که شیفت اونجا مشغول بکار هستن مکانیک و هسته ای هستند البته از برق هم به تعداد محدود
                نکته دیگه وقتی از کارشناسی و ارشد برق و از آنطرف فقط از ارشد هسته ای دعوت بکار شده این موضوع مشخص میشه که گزینش بچه های هسته ای کاملا هدفمند،این هم بدونید در اتاق کنترل ثبات شغلی وجود نداره و هر شش ماه آزمایش سلامت اعصاب و میزان دز اشعه گرفته میشه و افراد فاقد شرایط برکنار میشوند
                انشاءالله همه دوستان عزیز در کنار هم و متحد برای آبادانی و پیشرفت وطنمون تلاش کنیم
              • ح
                حجت
                ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵
                فک کنم درست متوجه نشدید.منظورم از اتاق کنترل، اتاق کنترل برق هست نه اتاق کنترل رآکتور. یه سرچی کنید درباره ی اتاق کنترل برق توی نت.فک کنم متوجه شید. بعید میدونم مهندسای هسته ای واسه اتاق کنترل "برق" باشن.
                به هر حال منم اینو از مهندسایی که اونجا دارن کار میکنن شنیدم.نمیدونم والله...
            • آ
              آزاد
              ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵
              در جواب دوست. خیلی زشته کسی که قبول شده بخواد اینطوری از سر غرور حرف بزنه.
              من رشته مدیریت بودم بچه استان بوشهر. تو مصاحبه و تحقیق محلی تاییدم کرده بودند(به گفته مسئول حراست نیروگاه) ولی اسامی رو از تهران تغییر دادن.
              البته امیدوارم کسایی که به جای من رفتن اگر که پارتی بازی تو کار نبوده موفق باشن
              • د
                دوست
                ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۴۳
                من اونقدر بیکار نیستم بیام اینجا کسیو تحقیر کنم یا آزار بدم ، من اشتباه کردم که اومدم راه درست رو نشون بدم شما هم همون نا امیدی و گلگی رو پیشه بگیرید امیدوارم کار من اشتباه بوده باشه و کار شما درست ! در ضمن اون آیه هم که گفتم مربوط به سوره ی نساء بود ولی نظرمو هربار نوشتم تایید نکردن خودتون برید بخونید فقر گناهه و مسئول فقر هم خود انسانه، بارها توی قرآن آورده شده نمیدونم من شاید حتی توی تحقیقات هم رد بشم و اصلا قبول نشم ولی باز همین حرفها رو میزنم البته دیگه با کسایی که ناراحت میشن کاری ندارم خودم تلاشمو میکنم و روزیمو بدست میارم و بی کاری هم برام معنی نداره موفق باشید و خدانگهدار
                • ه
                  هاشم
                  ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۴۷
                  سلام به آزاد
                  منم قبل از اینکه نتایج بیاد از طریق یکی از آشناهایی که تو نیروگاه داشتم بهم گفت قبول شدی و حتی با آقای مهران بورانی (مصاحبه گر) هم ایشون صحبت کرد و گفت اسمم تو قبولیاست. ولی بعد از اعلام نتایج دیدم قبول نشدم. بنظرم اگر موافقی بریم پیگیری کنیم ببینیم جریان چی بوده. چون اینجوری واقعا حق ما و خیلیا ضایع شده
                  • n
                    nuc
                    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۵
                    آقایون هاشم و آزاد ، اگر می توانید پیگیری کنید ، واقعیتش وضعیت ماها از شما خراب تر است ! بخوام بگم حتما می شناسیم ( مهندسی هسته ای ) ولی ... خدا خیرتون بده اگر بتوانید پیگیری کنید ، شماهایی که حداقل کسی دارید که جوابی بهتون می دند!!
                    • س
                      سعید
                      ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۲۳
                      دوستان حتما پیگیری کنید ، ببینید حداقل دلیلشون از این کار چی بوده ؟؟
                    • ا
                      ایکس
                      ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۲
                      دوست عزیر تحقیقات محلی بعد از نتیجه مصاحبه هست و هنوز برای تحقیقات محلی نیومدن
                      روز چهارشنبه که رفتیم مدارک مارو ازمون تحویل گرفتند و شماره و آدرس خودمون به همراه سه نفر از دوستان و ی سری مشخصات دیگه پر کردیم که قراره از حفاظت نیروگاه بیان تحقیق
                      بعد چطور شما میگید تو تحقیقات محلی تایید شدید؟!!!!
                      • ا
                        ارشیا
                        ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۰
                        چه جالب.منم همین سوال رو داشتم.
                        • آ
                          آزاد
                          ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷
                          برادر و دوست عزیز.شاید شما اطلاع داشته باشی ولی بدون که یه دور تحقیقات محلی اومدن.
                          برا همه شما و دوستانی که قبول شدند آرزوی توفیق دارم.
                          • ا
                            ایکس
                            ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲
                            مگه بیکارن چند دوره تحقیقات محلی برن؟!
                            مثلا طرف اصفهانی هست هر بار ک بخوان برن اصفهان هم وقتشون میگیره و هم هزینه اضافی باید بدن
                            • T
                              T.j
                              ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۳
                              اینا انگار تو باغ نیستن یا اینکه اولین باره توی آزمون های استخدامی شرکت کردن روال کار رو نمیدونن ، هیچ سازمانی تا نتایج نهایی و مورد نیاز تایید نشن تحقیقات محلی رو انجام نمیدن به هزار دلیل ، حالا اینا اومدن میگن یه دور برای همه اومدن تحقیقات محلی (مگه بیکارن ؟؟) بعد اگه یبار اومدن و همه تایید شدن چرا یبار دیگه باید بیان تحقیقات محلی (اصلا با عقل هم جور در میاد؟؟؟ ) اینها همونها هستند که هر روز یه شایعه درست میکردن و حالا هم که قبول نشدن نمیخوان بپذیرن ، برادر من خودتونم بکشین دیگه فایده ای نداره خودمم رد شدم ولی توهم نمیزنم حتما قسمت نبوده خدا خیر و صلاح بنده هاشو میخواد با آرزوی موفقیت همه دوستان ، ما که رفتیم پی زندگیمون خدا نگهدار
                      • ط
                        طاها
                        ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱
                        سلام دوستانی که رفتن برای تحویل مدارک اطلاع دارن که بچه های رشته مدیریت هم توی آزمون روانشناختی قبول شدن و اونجا بودن؟ ممنون میشم پاسخ بدید
                        • s
                          sorena
                          ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰
                          سلام
                          من اکثر دوستانی که دیدم مهندسی بودن البته یکی دو تا خانم هم بودند که من نمیدونم رشتتشون چیه ولی با توجه به این که مهندسی همش مرد میگرفت احتمالا جزو رشته های حسابداری، مدیریت یا یه چیزی تو این مایه ها بودند
                        • b
                          bshr boy
                          ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۵۸
                          سلام دوستای گلم
                          چ خبر ،خوب بود بوشهر
                          کی ایشالا سر کارین
                          دو روز نبودم خوب پیام گذشتین
                          • ا
                            ایکس
                            ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸
                            عالی بود
                            فکر نمیکردم اینقدر هواش خوب باشه
                            انتظار داشتم بیشتر شرجی باشه
                            • b
                              bshr boy
                              ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۴
                              خخخخ،کلا هوای گرم وشرجی بوشهر از 20تیره تا اخر مرداد،بعدش دیگه قابل تحمل میشه،بعدشم شما مهندسین تو افتاب که کار نمیکنین،زیر کولرین دیگه،از هواش نترسین،عادت میکنین.تاحالا کسی نیومده بوشهر و دامن گیرش نشده باشه
                              • ا
                                ایکس
                                ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۰۴
                                از این بگذریم بوشهر مردم خوبی داره
                                واقعا مردم بامعرفت و خونگرمی داره
                            • s
                              sorena
                              ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲
                              داداش این که میگی این گرمای کشنده فقط 40 روز من قوت قلب میگیرم واقعا خخخخ
                              ولی جدا بوشهر جاهای باحالش کجاست؟ خیلی شهر تفریجی به نظر نمیاد!
                              • b
                                bshr boy
                                ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸
                                مرسی مهندس ایکس
                                اقا سورنا تقریبا جاهای تفریحش کمه قبول دارم،بجز دریا و چنتا پارک و چندتا پاساژ چیزی نداره،مث شهرای بزرگ که نیست،ولی دیگه باید قبول کنی شرایطو چون میخوای پول در بیاری،وگرنه اگه به خوشی باشه تو خونه بخوابه ادم بیشتر لذت میبره،حالا تو بیای شاید جاذبه داشت برات ?????
                                • s
                                  sorena
                                  ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۱
                                  بله حرفت کامل درسته :)
                                • م
                                  مهران
                                  ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۳۲
                                  نتایج پتروشیمی بوشهرم زدن،گفتن هفته بعد بیا تب صنعتی
                                  نیروگاه بای بای
                              • a
                                ali
                                ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۳۱
                                کسی اطلاع دارد چه تعداد مهندسی هسته ای گرفتند ، آیا برای سال آینده هم ورودی دارند ؟؟
                                • N
                                  Nuclear Eng
                                  ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۵۴
                                  اطلاعات دقیقی در دست نیست
                                  برای این دوره فکر کنم سه نفر،اگه کسی اطلاع دقیقتری داره ممنون میشم به اشتراک بذاره
                                • د
                                  دوست
                                  ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۴
                                  اینایی که رد شدن و دارن دعا میکنن یه عده انصراف بدن تا جایگزین بشن دوستانه بهتون میگم زیاد امیدوار نباشید چون اگه کسی هم باز بخوان جایگزین کنن از رد شده ها نمیگیرن و از دعوت نشده ها ممکنه دوباره دعوت کنن این همه وقتی که بخاطر این مسعله خودتونو ناراحت میکنید بجاش برید یکی دو تا مهارت یاد بگیرید و دلتونو به چیز نشدنی خوش نکنید قرار نیست که هرکی شرکت کرده رو قبول کنن همه جا همینه اگه هم زندگیتون داره نابود میشه و وضعتون خرابه مشکل فقط از خودتونه یکم تلاش کنید راه های جدید رو پیدا کنید نه چیزی رو که بدست نیاوردید همش حسرتشو بخورید
                                  • ا
                                    احمد
                                    ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۴۴
                                    ببخشید دوست گرامی مقصر منم که با کارشناسی ارشد الان سه ساله بیکارم؟!!شما از زندگی همه ی بچه ها اطلاع دارین که عرض میکنید مشکل از خودتونه؟بدون تحقیق و فکر کردن حرف نزن دوست عزیز. و مهمتر از اون قضاوت نکن. اگه قبول شدی که نوش جونت دلیل نمیشه بزنی توی سر بقیه
                                    • د
                                      دوست
                                      ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۴۱
                                      با عرض پوزش باید بگم که بله تقصیر خودتونه ! اینکه بقیه هم تونستن کار پیدا کنن بخاطر تلاش خودشونه و اینکه دنبال ایده آل نیستن فقط شما مشکل عدم انتقاد پذیری هم دارین من دارم برادرانه پیشنهاد میدم شما فکر میکنی اومدم فخر فروشی پسر خوب خدا تو قرآن گفته زمین من گرده انقدر وسیعه که اگه فقیر باشی توی زندگیت گناه خودته چون میتونی به جاهای دیگه بری و جایی باشی که شرایط بهتری داشته باشه ، اگه واقعا بخوای کار کنی مطمعن باش میتونی کار خوبی هم پیدا میکنی فقط باید بخوای و تلاش کنی حالا خود دانی با آرزوی یه زندگی ایده آل برای همه دوستان خوبم
                                      • ا
                                        احمد
                                        ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۵۹
                                        خدا توی قران نگفته ملت رو قضاوت نکنید؟
                                        • د
                                          دوست
                                          ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۴
                                          باز هم بهانه مرغ تو یه پا داره من هرچی هم بگم بی فایدس موفق باشی من اشتباه کردم که خواستم راهنماییت کنم شما هم راه خودتونو ادامه بدین امیدوارم موفق بشین و من اشتباه کنم
                                      • ا
                                        احمد
                                        ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۰۰
                                        خدا توی قران نگفته ملت رو قضاوت نکنید؟
                                      • ا
                                        احمد
                                        ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۵۳
                                        حالا ما هم اینجا ول پلاس بودیم فقط منتظر پیشنهاد دوستانه شما بودیم!! چشم میریم مشکلات خودمون رو بررسی میکنیم و مهارت یاد میگیریم!
                                        • ا
                                          از سورنا به دوست
                                          ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴
                                          علی رغم اینکه خودمم قبول شدم ولی به هیچ عنوان بیکاری کسی و که تحصیل کرده است و گردن خودش نمیندازم خود من اگه تو مصاحبه رد میشدم الان واقعا نمیدونستم چیکار کنم! آیا این واقعا درسته شما به صرف یک آیه قرآن که حتی معلوم نیست کدوم آیه است؟؟؟؟ و شما چطور تفسیرش کردید؟؟؟!!!
                                          مقصر بیکار بودن یک جوان تحصیلکرده رو فقط خودش بدونید؟؟ آیا سیاست های اقتصادی و سیاسی و.. دولت نقشی در اشتغال و یا بیکاری جوانان نداره؟
                                          قضاوت در مورد دیگران رو تموم کنید و هر وقت می خواهید کسی و سرزنش کنید یادتون باشه شاید دیگران به اندازه شما خوش شانس نبودن
                                          • b
                                            bshr boy
                                            ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۲
                                            سلام سورنا،البته من قبول نشدم حق نظر دادن ندارم شما هم درس میگین که از نظر اقتصادی داغونه کشور ولی قرار نیست همه قبول بشن که،اقا احمدم ی داستان برات تعریف میکنم بخونش،یکی بنام مهران تو ی اداره قبول میشه به عنوان ابدرچی تو مصاحبه که شرکت میکنه بهش میگن ایا ایمیل داری میگه نه ،بهش میگن تو ردی.مهران بخاطر این شکست میره ی کارخونه صادرات چای میزنه و بعد از یک مدت که خیلی وضعش خوب میشه و با خارجیا کار میکرده یکی از مشتریاش بهش میگه ایمیلتو بهم بده ،مهران میگه من ایمیل ندارم،بعد اون خارجیه میگه اگه ایمیل داشتی چی میشدی....تو دل خودش میگه ابدارچی میشدم.این داستان و گفتم ک تلاشتو بیشتر کنی،من با کلیات حرف دوستم موافقم،ببخشید
                                            • د
                                              دوست
                                              ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۳۶
                                              پسر بوشهر شما از جمله دوستانی هستید که خودتون با کار آفرینی راه موفقیت رو پیدا کردید و مطمئن باش یک روزی از اینکه نیروگاه قبول نشدی نه تنها ناراحت نمیشی بلکه میدونی حکمت خدا این بوده و دلیلی بوده که بتونی یکی از موفق ترین افراد بشی چون همه کسانی که آزمون رو قبول شدن پتانسیل بالایی دارن و میتونن موفق بشن اگه خودشون بخوان، امیدوارم بزودی ببینمت، موفق باشی
                                      • m
                                        mm
                                        ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶
                                        سلام
                                        من نیروگاه مهندسی شیمی قبول شدم. کسی از دوستان اطلاعی داره که آینده شغلی یه مهندس شیمی تو نیروگاه چطوره؟
                                        میدونم که مکانیک و برق و هسته ای ممکنه برن برای کنترل و شیفت کاری ...
                                        در ضمن منتظر نتیجه پتروشیمی بوشهر و تخت جمشید هم هستم. به نظرتون با توجه به رشتم کدوم مسیرو انتخاب کنم؟ هم از لحاظ آینده شغلی و هم از لحاظ حقوقی.
                                        ممنون میشم اگه راهنماییم کنین
                                        • ز
                                          زندگی بارانی
                                          ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳
                                          سلام
                                          عسلویه رو من خیلی قبول دارم،دوتا از دوستام دو ماهه اونجا مشغول به کار شد و 2700میگیرن وبهشون گفتن تا اخر سال بیشتر هم خواهد شد،یکیشون یوتلیتیه و یکی دیگشون پروسس،از نظر پیشرفت شغلی جای زیادی دارن و براشون هر روز کلاس اموزشی میذارن،خیلی ویژگی های دیگم دارن حق پرواز ،مشکلی برای خروج از کشور ندارن ،حق مسکن ،حق بدی اب و هوا وفضای امنیتی نداشتن،باز نیروگاه شرکت تپنا بعد از دوسال حقوق به حدود 2م میرسه و هیچ چیزی هم یاد نگرفتی که اگه نخواستی اونجا کار کنی جای دیگه بخوانت،میشی مث ی ربات که میری تو اتاق برد و در میای.از نظر من بخوای پیشرفت کنی عسلویه ولی راحتی بخوای نیروگاه
                                          • ا
                                            ارشیا
                                            ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۰
                                            بعد از دو سال هیچی یاد نگرفتی؟!!!!!!!!!!من دیگه حرفی ندارم.
                                            • ی
                                              یه بنده خدا
                                              ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۱۲
                                              حالا قبول نشدی دلیل نمیشه اینجور بگی.هممون میدونیم یکی از اکازیون ترین و بهترین جاهایی که مهندسای برق و مکانیک و هسته ای میتونن قطعا نیروگاه اتمی هست.چون قبول نشدیم دلیل نمیشه الکی مهمل ببافیم.
                                              • د
                                                دوست
                                                ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۶
                                                درود بر شما دقیقا موافقم
                                            • ز
                                              زندگی بارانی
                                              ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶
                                              سلام
                                              عسلویه رو من خیلی قبول دارم،دوتا از دوستام دو ماهه اونجا مشغول به کار شدن و 2700میگیرن وبهشون گفتن تا اخر سال بیشتر هم خواهد شد،یکیشون یوتلیتیه و یکی دیگشون پروسس،از نظر پیشرفت شغلی، جای زیادی دارن و براشون هر روز کلاس اموزشی میذارن،خیلی مزایای دیگم دارن، حق پرواز ،مشکلی برای خروج از کشور ندارن ،حق مسکن ،حق بدی اب و هوا وفضای امنیتی نداشتن،باز نیروگاه شرکت تپنا بعد از دوسال حقوق به حدود 2م میرسه و هیچ چیزی هم یاد نگرفتی که اگه نخواستی اونجا کار کنی جای دیگه بخوانت،میشی مث ی ربات که میری تو اتاق برد و در میای.از نظر من بخوای پیشرفت کنی عسلویه ولی راحتی بخوای نیروگاه
                                              • ف
                                                فخرایی
                                                ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۰۴
                                                منم تو چنین موقعیتی قرار دارم و باید یکیو انتخاب کنیم.
                                                • ش
                                                  شیمی
                                                  ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۲
                                                  سلام دوستای گلم،اگه عسلویه قبول شدین حتما برین.شاید به من بگن بیام.زن بچه دارم نمیتونم برم عسلویه ،زندگیمم داره داغون میشه بخدا
                                                • ش
                                                  شیمی
                                                  ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۰
                                                  بچه ها کمکم کنین،شرایطم خیلی بده، نمیدونم چرا رد شدم.
                                                  • M
                                                    Mohammad
                                                    ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۱
                                                    دوست عزیز آلودگی و اون منطقه رو هم در نظر بگیر
                                                  • پ
                                                    پسر کوهستان
                                                    ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹
                                                    سلام من جزو فبول شده ها بودم و چهارشنبه رفتم بوشهر برای تحویل مدارک. 15 ساعت تو ماشین بودم تا رسیدم اونحا
                                                    واقعا نمیدونم میتونم تو بوشهر زندگی کنم یا نه؟
                                                    من تو یک شهر کوهستنای زندگی کردم و اصلا تجربه زندگی تو یه شهر گرمسیری ندارم برام مثل این می مونه که تو حموم باشم جلوی یه سشوآر خیلی بزرگ! باور کنید همین الانم که دارم اونجا رو تصور میکنم حالم بد میشه
                                                    از آب و هوا که بگذریم بوشهر اگرچه مردم خونگرم و مهربونی داره ولی واقعا هیببج جاذبه شهری آنچنانی نداره واقعا شهر خسته کننده ای به نطر می آد از اون شهرهاست که حتا اگه پولدار هم باشی نمیدونی کجا باید خرجش کنی!
                                                    ولی من هم به یه کار مناسب نیاز دارم چون واقعا بیکارم و هیچ منبع درآمدی ندارم مضاف بر اینکه انصافاً کار تو نیروگاه در آینده از ما یک مهندس بیسار خبره و با تجربه میسازه و این چیز کمی نیست!
                                                    • س
                                                      سجاد
                                                      ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹
                                                      دوست عزیز من هم مثل تو از راه دوری اومدم و حاضرم جاهای سخت تر از اینها هم حتی اگه باشه کار کنم و قبلا هم گفتم باز هم میگم ما ایرانی ها یکی از دلایل پیشرفت نکردن صنعتمون اینه که همه دنبال شرایط راحت و ایده آل هستیم در صورتی که تا آدم سختی نکشه نه خودش به جایی میرسه نه نتیجه کارش آنچنان خوب میشه دیگه از نیروهای روس که نباید ضعیف تر باشی اونا ازون سرمای شدید بلند شدن اومدن اینجا کار میکنن
                                                    • ط
                                                      طاها
                                                      ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳
                                                      دوستان از بچه های رشته مدیریت کسی قبول شده یا نه ؟
                                                      • ح
                                                        حجت
                                                        ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۹
                                                        سلام. بچه ها کسی از برق قبول شده یا من مانده ام تنهای تنها؟
                                                        بگید میخوام یه خبر خوب به برقیا بدم.الکترونیک و قدرتش فرقی نداره.
                                                        • د
                                                          دوست
                                                          ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴
                                                          من که سه چهار نفر دیگه م دیدم حالا مگه چی شده؟
                                                          • ا
                                                            ایکس
                                                            ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳
                                                            من برق الکترونیک هستم
                                                            خبر خوبت چیه؟
                                                            • د
                                                              دوست
                                                              ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰
                                                              ایکس تو که قبلا گفتی مکانیکی !!!
                                                              • ا
                                                                ایکس
                                                                ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۳۵
                                                                نه عزیز من
                                                                من هیچوقت نگفتم مکانیکم . میتونی بری پیامای قبلی منو چک کنی
                                                                من برق الکترونیک هستم
                                                            • د
                                                              دوست
                                                              ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۷
                                                              حجت نگفتی خبر خوبت چی بود؟
                                                            • م
                                                              مکانیک
                                                              ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۵۷
                                                              سلام دوستان
                                                              نیروگاه نیروهایی رو که میگیره یا برا قسمت تعمیرات میخواد یا بهره برداری
                                                              کسی نپرسید این سری برا کدوم قسمت میخوان؟
                                                              • ا
                                                                ایکس
                                                                ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱
                                                                تو خود آگهی استخدامیشون نوشته
                                                                • ا
                                                                  ارشیا
                                                                  ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹
                                                                  برا بهره برداریه
                                                                  • ا
                                                                    ایکس
                                                                    ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵
                                                                    نه عزیز دل برادر
                                                                    واسه شرکت تپنا میخوان tpna
                                                                    تپنا همون شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی هست
                                                                    • ا
                                                                      ارشیا
                                                                      ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۴
                                                                      گلم خودم میدونم تپنا مخفف چی هست.از مهندسایی که سال قبل واسه تپنا قبول شدن پرسیدم. میگفتن تپنا یه تعداد رو واسه خودش نگه میداره و یه تعداد رو میده بهره برداری و در رشته برق به احتمال قریب به یقین برای بهره برداری میخوان.من برق رو عرض کردم.
                                                                      • د
                                                                        دوست
                                                                        ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۳۷
                                                                        بهره برداری چه فرقی داره با تعمیرات پشتیبانی تپنا؟ کلا کارشون چیه بهره بردار ها؟؟
                                                                        • ا
                                                                          ایکس
                                                                          ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۳۷
                                                                          نه عزیز دل برادر
                                                                          ما استخدام شرکت تپنا میشیم و تعدادی از ما مامور به کار در شرکت بهره برداری میشیم
                                                                          وگرنه تپنایی هستیم
                                                                          و حقوقمون تپنا میده
                                                                  • م
                                                                    محمد
                                                                    ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۴۶
                                                                    سلام دوستان
                                                                    از مهندسی شیمی کسی قبول شده ؟!
                                                                    و انکه میدونین مهندسی شیمی رو واسه کدوم قسمت میخوان ؟!
                                                                    • د
                                                                      دوست
                                                                      ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵
                                                                      اینجا رو نمیدونم ولی اکثر صنعت ها مهندسی شیمی رو برای کنترل روم میگیرن
                                                                      • ش
                                                                        شیمی
                                                                        ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
                                                                        سلام اقا محمد،از شیمی کسی انصراف نمیخواد بده
                                                                        فک کنم ایلامی باشین شما??
                                                                        اگه دادن یعنی ممکنه از رد شدهای کانون ارزیابی بگیرن??
                                                                        • م
                                                                          محمد
                                                                          ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۵۰
                                                                          دقیقا نمیدونم چند نفر مهندسی شیمی میخوان. زیادم نمیشناسنشون.
                                                                          اصلا مشخص نیست
                                                                      • s
                                                                        sina
                                                                        ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۱
                                                                        دوستان دیروز کسی بود در مورد حقوق سوال بپرسه و جواب صریحی بهش بدن؟
                                                                        • د
                                                                          دوست
                                                                          ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۳۲
                                                                          در مورد حقوق نباید انتظار زیادی داشته باشید یادتون نره همه چیز حقوق نیست ! اگه بخاطر حقوق میخواین این کار رو انتخاب کنید بنظر من اشتباه میکنید میتونید یه کار آزاد پر سود و کم زحمت تر انتخاب کنید
                                                                          • s
                                                                            sina
                                                                            ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۰۶
                                                                            ببخشید در چه مورد باید انتظار داشته باشیم دقیقا؟!!!! همه چیز حقوق نیست قبول . اما نصف بیشترش حقوقه. بوشهر آب و هوای خوبی نداره شهر همچین درجه یکی هم نیست، نوع کار هم که کار پرخطره، ما همه اینا رو پذیرفتیم اما حداقل باید حقوقش یه جوری باشه که اینا رو جبران کنه.
                                                                            منم نصیحت نخواستم دوست عزیز . سوال پرسیدم میدونین حقوقش چنده یا نه همین
                                                                            • ا
                                                                              ارشیا
                                                                              ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶
                                                                              من خودم بوشهری هستم اما با کلیات حرف سینا موافقم.حقوق اوایل بین 1 تا 1.5 هست.با پایان دوره ی آموزش از 2 شروع میشه
                                                                            • د
                                                                              دوست
                                                                              ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱
                                                                              پسر خوب من نصیحتت نکردم اینجا هم بخاطر آموزش هایی که بهت میدن میگم قابل مقایسه نیست حقوقش هم خب هر سال ثابت نیست ممکنه ورودی های جدید بیشتر باشه و اینکه با دیدن آموزش ها و پیدا کردن مهارت هر سال حقوق ها هم بیشتر میشه کف حقوقش 1،200 هست که حق مسکن و ... هم بهش اضافه میشه تا پایان دوره ها کلا مزایای بهتری داره از جاهای دیگه
                                                                          • A
                                                                            A-h-j
                                                                            ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۱
                                                                            سلام دوست
                                                                            افرادی که چهارشنبه مدارکا تحویل دادند همگی اصلی بودند یا بعضی ها ذخیره بودند تا در صورت انصراف اصلی ها جایگزین بشند؟؟
                                                                            ممکنه افرادی که ازمون روانشناختی قبول نشدند در صورت انصراف تعدادی جایگزین شوند؟
                                                                            تشکر
                                                                            • د
                                                                              دوست
                                                                              ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۳۷
                                                                              همگی اصلی بودند و کسی چیزی نگفت که کسی رو جایگزین میکنن یا نه و اگر هم بخوان جایگزین کنند امکانش کمه از کسانی که مرحله روانشناختی رو رد شدن جایگزین کنن چون یسری خصوصیات رو حتما نداشتن و روحیاتشون مناسب جو نیروگاه نبوده نه اینکه مشکلی داشته باشن فقط مشخصه ای که اونها دنبالش بودند رو نداشتن ، ممکنه اصلا کسی هم جایگزین نشه و حتی ازین هم تعداد کمتر بشه خدا میدونه چی توی برنامه این شرکته
                                                                              • د
                                                                                دوست
                                                                                ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۳۷
                                                                                همگی اصلی بودند و کسی چیزی نگفت که کسی رو جایگزین میکنن یا نه و اگر هم بخوان جایگزین کنند امکانش کمه از کسانی که مرحله روانشناختی رو رد شدن جایگزین کنن چون یسری خصوصیات رو حتما نداشتن و روحیاتشون مناسب جو نیروگاه نبوده نه اینکه مشکلی داشته باشن فقط مشخصه ای که اونها دنبالش بودند رو نداشتن ، ممکنه اصلا کسی هم جایگزین نشه و حتی ازین هم تعداد کمتر بشه خدا میدونه چی توی برنامه این شرکته
                                                                                • ا
                                                                                  ایکس
                                                                                  ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۱۶
                                                                                  من ک اصلی بودم
                                                                                  کسایی که اونجا بودن از چندتاشون پرسیدم همه نفر اصلی بودن
                                                                                  • ا
                                                                                    ایکس
                                                                                    ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۰
                                                                                    در ضمن من اونجا پرسیدم که " دوستم تو مرحله روانشناسی باهاش تماس نگرفتین . امکان داره که باهاش تماس بگیرید؟"
                                                                                    جوابی که به من دا گفت :" امکانش خیلی کم هست . مگر اینکه تعدادی انصرافی داشته باشیم که به اونا تماس بگیریم"
                                                                                    • ش
                                                                                      شیمی
                                                                                      ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۹
                                                                                      ایول ایکس
                                                                                      خبر خوبی بود
                                                                                      ولی بازم خبر من نمیدن
                                                                                      خیلی بد شانسم.از این زندگی سیرم
                                                                                  • س
                                                                                    سروش
                                                                                    ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۴
                                                                                    سلام، دیروز واقعا به نظرم این همه هزینه و راه برای کلا ده دقیقه نشان دادن مدارک واقعا اعصابم را به هم ریخت. بعد آخرین جملشون این بود. صبر کنید تا یکی دوماه دیگه خبرتون میکنیم. بعدش میگه ما تو این مرحله سه برابر ظرفیت دعوت کردیم. اگر نفرات که از نظر ما اصلی هستند انصراف دادند. شما جایگزین میشید. نیروگاه برخلاف اسم بزرگش واقعا بی نظم ترین ارگان کشور هست.
                                                                                    • د
                                                                                      دوست
                                                                                      ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴
                                                                                      به ما که گفتن نفرات اصلی همینها هستند و هرکی پس از تحقیقات محلی تایید بشه قبوله، همچنان صبر میکنیم ببینیم چی میشه
                                                                                      • ا
                                                                                        ایکس
                                                                                        ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۰۶
                                                                                        کاملا درسته
                                                                                      • N
                                                                                        Nuclear Eng
                                                                                        ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۵
                                                                                        سلام دوستان
                                                                                        من با یکی از پرسنل نیروگاه 2-3 ساعتی صحبت کردم
                                                                                        دوستانی که دیروز |آمدن خیالشون راحت باشه،افرادی که مصاحبه روانشناختی رو قبول میشن دیگه خودشون رو قبول شده بدونن،چون دوستانی که سال 91 و 92 هم آزمون دادن همین پروسه رو طی کرده اند و الان استخدام نیروگاه هستن
                                                                                        مگر مورد خاصی باشه که سابقه فعالیت سیاسی در داخل یا خارج داشته باشه که از لحاظ امنیتی و حفاظت احساس خطر بشه که اینم احتمال کمه
                                                                                        پس دوستانی که دیروز آمدن نگرانی نداشته باشن و خودشون رو یواش یواش برای مصاحبه عقیدتی تهران و شروع کلاس های آموزشی و سکونت در هتل آسمان بوشهر آماده کنند.
                                                                                        دوستان اگر سوالی داشتن مطرح کنند،فرصت کنم میام پاسخش رو میدم
                                                                                        موفق باشید
                                                                                        • د
                                                                                          دوست
                                                                                          ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۶
                                                                                          حالا چرا بین این همه هتل، هتل آسمان :D ؟؟؟؟ راستی جواب تحقیقات محلی بیاد تماس میگیرن یا میذارن رو سایت؟ مشخص نشد چقدر طول میکشه جواب بیاد؟
                                                                                          امیدوارم همه دوستانم رو مجددا ببینم و همه قبول بشیم به امید خدا ، راستی تعداد 28 نفر هم اگه اشتباه نکنم انصراف دادن که ممکنه باز هم بعضی ها رو اضافه کنن ولی نه به این زودی ها و شانس بومی ها بیشتره اگه باز بگیرن کسی رو فعلا هم کندی مراحل گزینش و ... بخاطر خوردن به فصل تعمیرات اساسی نیروگاهه و همچنان باید صبر پیشه کرد
                                                                                          • ش
                                                                                            شیمی
                                                                                            ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۸
                                                                                            سلام،من امروز فهمیدم رد شدم
                                                                                            اینو نپرسیدین که جای 28نفر کی و چجوری میگیرین،من سوم اردیبهشت مصاحبه دادم،فک میکردم قبول بشم.ولی نشدم که.بومی نیز هستم
                                                                                            ایا تو شیمی کسی انصراف داده?????????
                                                                                            • ا
                                                                                              ایمان
                                                                                              ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۴۴
                                                                                              ممنون دوست عزیز از روحیه دادنت.
                                                                                              یه سوال : اگه کسی سابقه شورای حل اختلاف داشته باشه ( البته نه سیاسی و نه امنیتی ) ممکنه بخاطر همین ردش کنن؟؟!
                                                                                              • N
                                                                                                Nuclear Eng
                                                                                                ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴
                                                                                                هتل آسمان طرف قرارداد نیروگاه اتمی هستش از طرفی هم نیروهای جدیدی که استخدام شده اند تماما حداقل سه ماه سکونت در این هتل رو تجربه کرده اند
                                                                                                اما درباره شورای حل اختلاف باید عرض کنم اگر درمورد موضوع دادگاه خانواده و چک برگشتی و از این قبیل موضوعات باشه نه اصلا مسئله ای نیست،حساسیت رو مسائل سیاسی و این قبیل مسائل هستش
                                                                                                نصیحت میکنم اگر رو فن پیج فیسبوک مطلبی دارید و یا پیج سیاسی یا معاندی رو لایک کردید و یا تو لاین و تلگرام دوستانی دارید که صحبت های سیاسی میکنن سریعا الان اکاتنتون رو ببندید
                                                                                                در مورد حقوق هم تا دوسال اول انتظار حقوق بالا نداشته باشید ولی بعد از اتمام دوره های آموزشی و تقسیم شدن نیروها کم کم حقوقتون افزایش پیدا میکنه و بعد دوسال با توجه به سیاستی که شرکت و مدیریت جدید جناب آقای غفاری اتخاذ کرده حقوق و مزایای کلیه پرسنل نیروگاه یکسان خواهد شد و بعد سال دوم حقوق و مزایای شما به بالای 3 میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد و کم کم با افزایش تجربه و تسلط و گرفتن پست های سازمانی بالاتر باز هم افزایش پیدا میکنه
                                                                                                در کل بگم که نیروگاه محل خوبی برای پیشرفت داره،در صورت قبول شدن از دستش ندید
                                                                                                باز هم سوالی بود من در خدمتم
                                                                                                بنده هم از بچه های مهندسی هسته ای هستم که چهارشنبه برای تحویل و تطبیق مدارک به نیروگاه مراجعه کرده بودم
                                                                                                و من الله توفیق…
                                                                                              • N
                                                                                                Nuclear Eng
                                                                                                ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱
                                                                                                هتل آسمان طرف قرارداد نیروگاه اتمی هستش از طرفی هم نیروهای جدیدی که استخدام شده اند تماما حداقل سه ماه سکونت در این هتل رو تجربه کرده اند
                                                                                                اما درباره شورای حل اختلاف باید عرض کنم اگر درمورد موضوع دادگاه خانواده و چک برگشتی و از این قبیل موضوعات باشه نه اصلا مسئله ای نیست،حساسیت رو مسائل سیاسی و این قبیل مسائل هستش
                                                                                                نصیحت میکنم اگر رو فن پیج فیبوک مطلبی دارید و یا پیج سیاسی یا معاندی رو لایک کردید و یا تو لاین و تلگرام دوستانی دارید که صحبت های سیاسی میکنن سریعا الان اکانتون رو ببندید
                                                                                                در مورد حقوق هم تا دوسال اول انتظار حقوق بالا نداشته باشید ولی بعد از اتمام دوره های آموزشی و تقسیم شدن نیروها کم کم حقوقتون افزایش پیدا میکنم و بعد دوسال با توجه به سیاستی که شرکت و مدیریت جدید جناب رئسی غفاری اتخاذ کرده حقوق و مزایای کلیه پرسنل نیروگاه یکسان خواهد شد و بعد سال دوم حقوق و مزایای شما به بالای 3 میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد و کم کم با افزایش تجربه و تسلط و گرفتن پست های سازمانی بالاتر باز هم افزایش پیدا میکنه
                                                                                                در کل بگم که نیروگاه محل خوبی برای پیشرفت داره،در صورت قبول شدن از دستش ندید
                                                                                                باز هم سوالی بود من در خدمتم
                                                                                                بنده هم از بچه های هسته ای هستم که چهارشنبه برای تحویل و تطبیق مدارک به نیروگاه مراجعه کرده بودم
                                                                                                و من الله توفیق...
                                                                                                • n
                                                                                                  nuc
                                                                                                  ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۱
                                                                                                  سلام مهندس جان ، تبریک بابت قبولی شما ! آقا ما امسال تازه مدرکمون رو می گیریم از دانشگاه آزاد ، فکر می کنید سال آینده هم نیرو بگیرند ؟؟ راستی شما از کجا هستید !! من شیراز!!
                                                                                                  • N
                                                                                                    Nuclear Eng
                                                                                                    ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۵۲
                                                                                                    متشکرم
                                                                                                    روی مدارک دانشگاه آزاد یکم حساس هستن،انشاءالله با بار علمی خوب بیای جلو خیلی زور جذب میشی
                                                                                                    صد در صد آزمون دارن،تا 5 سال آینده سه فاز دیگر نیروگاه فعال میشه و نیاز به کلی پرسنل دارن
                                                                                                    من از استان مرکزی هستم
                                                                                                • s
                                                                                                  sina
                                                                                                  ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۲۷
                                                                                                  در مورد حقوق سوال نپرسیدید دوست گرامی؟
                                                                                              • م
                                                                                                مهندس صنایع
                                                                                                ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۵
                                                                                                منم قبول نشدم. فک نمیکردم رد بشم.آخه هم آزمون هم ارزشیابی خوب داده بودم.
                                                                                                • م
                                                                                                  مهندس صنایع دیگر
                                                                                                  ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶
                                                                                                  من هم انتظار داشتم قبول شم و نشدم
                                                                                                  • د
                                                                                                    دوست
                                                                                                    ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۶
                                                                                                    کلا صنایع مثل اینکه کمتر نیاز داشته و خیلی سخت تر بوده رقابت ، که طبیعیه هرچه تعداد نیاز در رشته ای کمتر باشه رقابت هم سنگین تر میشه
                                                                                                • س
                                                                                                  سب
                                                                                                  ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۴۳
                                                                                                  از دوستان لیسانس و ارشد مکانیک کسی بوده اینجا قبول شده باشه و تو مصاحبه پتروشیمی بوشهر هم شرکت کرده باشه و بخاد اونجارو نره؟؟؟؟
                                                                                                  • b
                                                                                                    bshr boy
                                                                                                    ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۲۲
                                                                                                    اقا من عاشق این سایت شدم
                                                                                                    قبول نشدم ولی برام جذابه بیام،تمام نظراتم خوندم
                                                                                                    از ی شعری ک دوستان نوشته بودن گریم در اومد ک چرا جوونای ما تا کی باید بسوزن
                                                                                                    اقا نیروگاه از نظر من خیلی عالیه،با ی ملیون مساعده شروع. میکنی و بعد از اتمام دوره بخش دیگه از حقوقتو میدن بهت.
                                                                                                    2ممنوع الخروج نمیشه کسی ،ولی باید اطلاع بدی
                                                                                                    3کاری به تیپ و قیافت نداره،فشن باش یا مذهبی
                                                                                                    4خونه ها داره اماده میشه کمپ صدف.تا اواسط 95قابل بهره برداریه
                                                                                                    حقوقم کفش2میلیونه
                                                                                                    6اونایی که قبول نشدن چرا ناراحتن ،مگه تو ازمون جز برترینا نشد،بازم میتونین تلاش کنین
                                                                                                    7منم ی کار افرینم
                                                                                                    8برای ام جی خیلی دلم گرفت،خیلی نیاز داشت
                                                                                                    9اقا هاشم اشکال نداره
                                                                                                    10نیو سی انگ عزیزم فدای سرت ،رشتتو عوض کن و با قدرت برو سمت ایندت
                                                                                                    دوستان سخن کوتاه کنم
                                                                                                    نترسین هیچکیو تو این مرحله رد نمیکنن
                                                                                                    15بوشهری قبول شد از هشتاد نفر
                                                                                                    خیلی مث منم حقمون نبوده دیگه نگرانم نیستم
                                                                                                    • m
                                                                                                      mj
                                                                                                      ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۵۶
                                                                                                      بچه بوشهر عزیز سلام
                                                                                                      نیازی نیست که واسه من دلت بگیره
                                                                                                      رتبه تک رقمی رکتری آوردم و 5 دانشگاه هم واسه مصاحبه رفتم، انشاالله اونی که خیر و مصلحتمه قبول میشم، هر چند اگه هم قبول نشدم توکل به خدا جای بهتر واسم پیدا میشه
                                                                                                      در صورت قبولی در این مرحله احتمالش زیاد بود که انصراف بدم؛ یکی از علت های عدم قبولیم هم فکر کنم همون قبولیم تو ازمون دکتری بود که تو مصاحبه رودر رو پرسیدند و منم رتبما بهشون گفتم خوشم نیومد دروغ بگم...
                                                                                                      انشاالله شما و تمام دوستان هم در تمام مراحل زندگیشون موفق باشند
                                                                                                      • b
                                                                                                        bshr boy
                                                                                                        ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۵۰
                                                                                                        ام جی خلاصه حرفی چیزی گفتم حلالم کن.منظوری نداشتم.ایشالا که موفق باشی عزیز.افرین دمت گرم.نیروگاه ادمای قوی مث من تورو نمیخواد.
                                                                                                      • د
                                                                                                        دوست
                                                                                                        ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۲۶
                                                                                                        پسر بوشهر بجای وقت تلف کردن و امید الکی به فکر زندگیت باش و آیندتو با حسرت خراب نکن پسر خوب ، من هم امیدوارم یه کار خوب پیدا کنی و توی کارت هم موفق بشی، راستی اون نیو سی انگ نیست اسمش نیوکلیر انجینیر مهندس هسته ای منظورش بوده از اسمش :-D این که گفتی ما که قبول نشدیم قوی نیستیم هم یعنی ما که قول شدیم ضعیف بودیم :-D ؟ شوخی کردم باهات حالت عوض بشه امیدت بخدا باشه مطمعن باش اون صلاحتو خواسته که قبولت نکرده از کجا معلوم شاید اگه قبول میشدی بازم یه سوتی میدادی این دفه کل بوشهر رو میبردی رو هوا خخخخ چون با جنبه ای دارم شوخی میکنما
                                                                                                        • b
                                                                                                          bshr boy
                                                                                                          ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۰۲
                                                                                                          خخخخخخ.والا راس میگی
                                                                                                          روحیم با زیر دسیم سازگار نیستا.
                                                                                                          توجه نکردم مهندس هسته ای .الکی ی چی نوشتم،ک منظور برسه
                                                                                                          مشکل کار ندارما.کار ازاد بهترمه .ماهی پنج شش روز کار میکنم درامدم به نیروگاه میرسه .دیگه احتمالم نداره هش تن اورانیوم بفرستم فضا.خخخخ
                                                                                                          حسرت نمیخورم ک ???.میخوام معلم بشم.صدرصدم باید قبول بشم.
                                                                                                          اگه اجازه بدید من تا روزی ک نرفتین سرکار بیام اینجا نظر بدم
                                                                                                          دوست بهم بگو چ رشته و اهل کجایی.بهت میاد هسته ای و اصفهانی باشی
                                                                                                        • د
                                                                                                          دوست
                                                                                                          ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۵۰
                                                                                                          نه حدست اشتباه بود همچنان میتونی حدس بزنی :-D معلمی هم اگه بچه های مردم رو گمراه نکنی ایشالا قبول بشی ولی بعید میدونم اینکارو نکنی خخخخ ولی همچنان ایشالا قبول بشی پسر بوشهر تو اطلاعاتت از ما بیشتره نمیدونی این مرحله تکمیل پرونده چیه<؟ و اینکه چندمرحله دیگه مونده؟ ازین 80 نفر قراره 60 نفرو بگیرن یا ظرفیت بیشتر شده؟ کلا چقدر امیدوار باشم به بقیه مراحل؟
                                                                                                        • ز
                                                                                                          زندگی بارانی
                                                                                                          ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۶
                                                                                                          ایشالا همگی موفق باشین.. من قبول نشدم..
                                                                                                          • د
                                                                                                            دوست
                                                                                                            ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۲۵
                                                                                                            زندگی فقط به این جا ختم نمیشه دوست من امید داشته باشید و همچنان امیدوار مسیرتون رو ادامه بدید با آرزوی بهترین ها
                                                                                                          • ا
                                                                                                            امين
                                                                                                            ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶
                                                                                                            بچه های کامپیوتر نرم افزار که قبول نشدن امید داشته باشن چون من میخوام انصراف بدم چون برخلاف اسم نیروگاه که خیلی بزرگه داخلش هیچی نیست
                                                                                                            1- حقوقش کمه
                                                                                                            2- رسمی نمیشم و هر سال قرارداد یک ساله داریم و ممکنه بعد از چند سال بگن نمیخوایم اونموقع سنم رفته بالا جای دیگه هم نمیتونم استخدام بشم (2 ماه پیش قرارداد 60 نفر تمدید نکردند )
                                                                                                            3- ممنوع الخروج میشم
                                                                                                            4- خیلی امنیتی هست کلاً زیر ذره بینی
                                                                                                            5- 20 سال باید توی بوشهر باشی (بدون امکان انتقالی)
                                                                                                            شاید این شرایط و امکانات برا بعضیها عالی باشه ولی برای من و امثال من اصلاً جالب نیست
                                                                                                            • د
                                                                                                              دو دل
                                                                                                              ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۴۲
                                                                                                              راست میگه. انصرافی زیاد داریم. من خودم پتروشیمیم احتمال داره قبول بشم و برم پتروشیمی و نیروگاه رو ول کنم. شرایطشم ایشون خوب گفتن.
                                                                                                              • د
                                                                                                                دوست
                                                                                                                ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۹
                                                                                                                هرچقدرهم که انصرافی زیاد باشه متاسفانه کسانیکه رد شدن دیگه پذیرفته نمیشن، همین الان هم یه عده ازاین لیست قبولیها حذف میشن و باز ریزش داریم به احتمال خیلی زیاد اگر هم کسی رو جدید بخوان بگیرن از کسانی که تاحالا دعوت نشدن دوباره دعوت میکنن چون سخت ترین مرحله همون تست روانشناختی بود
                                                                                                              • ا
                                                                                                                ارشیا
                                                                                                                ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۳۳
                                                                                                                جناب امین با کمال احترام من کاملا با نظرت مخالفم و نمیدونم این نظرت ناشی از اطلاعات غلطی هست که داری یا چیز دیگه...به هر حال من مهندسی برق دارم و قبول شدم.چندین آشنا در نیروگاه دارم البته با پیمانکار هستن و مدرکشونم دیپلمه.بیشتر کارگر هستن.شماره ی چنتا از مهندسایی که الان اونجان و با تپنا کار میکنن رو گرفتم بنابراین این چیزایی هم که میگم کاملا موثقه.خواه پند گیر خواه ملال.
                                                                                                                به نظرم اگه واقعا بخش آزمون روانشناسی کانون ارزیابی قبول شدی!قبل از انصرافت بیشتر فک کن.
                                                                                                                1.حقوقش نسبت به اکثر وزارت خونه ها و نهاد های دولتی صنعتی بیشتر هست(در دوره ی یکساله اموزشی 6 ماه اول بین 850 تا 1250 و 6 ماه دوم از 1250 تا 1500 و پس از پایان یکسال حقوق شما از 2 شروع میشه.خوب دقت کن ؛"از" 2 شروع میشه.
                                                                                                                2.شاید رشته شما که نرم افزار هستی به این شکل هست اما من برق و مکانیک و مهندسی هسته ای رو سراغ دارم.این مهندسان به دلیل آموزش های خاصی که در دوره میبینند به هیچ وجه از طرف سازمان کنار گذاشته نمیشن مگه اینکه مشکل خاصی خودشون پیش بیارن.اصلا شما خودت بشین فک کن آیا منطقیه یک سال مهندس آموزش بدن بعد قرار دادشو تمدید نکنن:) البته میگم.من سه رشته برق و هسته ای و مکانیک رو سراغ دارم(رشته هایی که موظف به شرکت در دوره های زبان روسی هستن)
                                                                                                                3.بحث ممنوع الخروجی برای ما نیست.نه تنها نیروگاه اتمی بلکه تمامی ارگان های دولتی اطلاعات طبقه بندی شده دارن.من بهت این قول رو میدم که به هیچ وجه مهندسان شامل اطلاعات طبقه بندی شده ای که سبب ممنوع الخروجی بشه نمیشن.مگر اینکه سمت بالاتری بگیرن.
                                                                                                                4.این رو تا حدودی موافقم البته تا حدودی.و حدودش هم اینه که کاری به زندگی شخصی فرد ندارن مگه اینکه در گروهک یا سازمانهای معاند با جمهوری اسلامی ارتباط و یا قصد ارتباط داشته باشه.
                                                                                                                5.با این مورد هم موافقم.به هر حال هر شغلی شرایط خودش رو داره.البته من بوشهری هستم و به هر حال با شرایط اب و هوا سازگاری دارم.
                                                                                                                یه نکته دیگه.
                                                                                                                من رتبه ارشدم خوب شده و میدونم شهریور که جواب بیاد با توجه به رتبم دانشگاه علم و صنعت قبولم اما با قاطعیت تمام نیروگاه رو انتخاب خواهم کرد. چرا که مورد بسیار خوب و آینده داری هست.
                                                                                                                به هر حال بازم میگم.اگه قبول شدی اطلاعاتت رو بیشتر کن و تصمیم درستی بگیر. ببخشید بابت نظر طولانیم.موید و پایدار باشی
                                                                                                                • د
                                                                                                                  دوست
                                                                                                                  ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۴۰
                                                                                                                  میشه یه آمار دقیق از بقیه مراحل باقیمونده بگیری به ما هم بگی ؟ من هم کاملا باهات موافقم اگه اطلاعات از ادامه مراحل داری لطفا به ما هم بگو ممنون

                                                                                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                              ثبت پاسخ