استخدام شرکت‌های تابعه وزارت نیرو

۱۹۱۸۶۱ نظر

استخدام شرکت‌های تابعه وزارت نیرو

اگر برای شما هم این سوال وجود دارد که «چگونه در وزارت نیرو استخدام شویم؟» می‌توان گفت استخدام در وزارت نیرو، از طریق آزمون‌های استخدامی انجام می‌شود. اما شرکت‌های توزیع برق در سراسر کشور و شرکت‌های پیمانکار وابسته به وزارت نیرو و همچنین شرکت‌های مهندسین مشاور فراوانی با وزارت نیرو در راستای خدمت رسانی در زمینه تولید، توزیع و انتقال نیروی برق و آب در سراسر کشور فعال هستند. اگر علاقمند به آگاهی از استخدام‌های شرکت‌های تابعه وزارت نیرو هستید اطلاعات موجود در این صفحه را دنبال کنید.

فهرست مطالب صفحه
جهت مشاهده مطالب روی پیوست های زیر کلیک کنید

 

علاوه بر استخدام‌های جاری و در جریان فوق، شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در گذشته آزمون‌های استخدامی متعددی را برگزار کرده‌اند که با کلیک بر روی هر کدام از شرکت‌های زیر می‌توانید آخرین شرایط آزمون‌های برگزار شده آنها را مشاهده نمایید.

وزارت نیرو چه رشته هایی استخدام می کند؟

یکی از سوالات فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار در حوزه کاری وزارت نیرو، این است که بدانند کدام رشته‌ها بیشترین میزان نیاز وزارت نیرو برای استخدام را تشکیل می‌دهند. پاسخ به این سوال چندان ساده نیست، به دلیل تعدد رشته‌های مورد تقاضا و همچنین تعداد بالای شرکت‌های مختلف توزیع نیرو، شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت‌ها و ادارات برق طیف گسترده‌ای از رشته‌های دانشگاهی برای استخدام در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه نیاز است.

رشته‌های برق، مکانیک، عمران، زمین شناسی و در مواردی برای کارهای اداری رشته‌های حسابداری و ... از جمله بیشترین نیازهای وزارت نیرو در زمینه استخدام را تشکیل می‌دهد. اما اینکه چگونه در اداره برق استخدام شویم و یا چگونه به استخدام وزارت نیرو درآییم، سوالات دیگری هستند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

برای استخدام شدن در اداره برق استانی خود، باید در آزمون‌های استخدامی شرکت توزیع برق منطقه‌ای و همچنین آزمون‌های استخدامی شرکت‌های پیمانکار وابسته شرکت کنید. این آزمون‌ها که شامل سوالات تخصصی و عمومی مربوط به حوزه کاری مورد نظر شما بوده و در صفحه نمونه سوالات و منابع نیز قابل بررسی و دریافت هستند. متقاضیان استخدام در این ادارات و وزارتخانه باید ابتدا منتظر اطلاعیه مربوط به استخدام در یکی از این حوزه‌ها باشند. این اطلاعیه‌ها در اسرع وقت از طریق همین صفحه برای متقاضیان به نمایش در می‌آید. پس از مطالعه دفترچه استخدام اداره برق مربوطه و یا شرکت و سازمان مورد نظر، در صورتی که تمام شرایط اشاره شده در آن را داشته باشید می‌توانید در آزمون ثبت نام کنید. به طور میانگین، همیشه حدودا ۴۰ تا ۶۰ روز پس از ثبت نام آزمون برگزار می‌شود و پس از آن نیز ۴۵ روز دیگر نتایج آزمون استخدامی مشخص می‌شود. پس از اعلام نتایج و قبول شدن در مرحله کتبی متقاضی باید آماده مرحله مصاحبه و گزینش نهایی شود.

همانطور که خواندید استخدام در این سازمان و وزارتخانه کار پیچیده و سختی نیست و فقط باید از طریق سایت «ای استخدام» گوش به زنگ یک اطلاعیه استخدامی مرتبط باشید تا به بتوانید وارد این حوزه کاری شوید.

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۹۱٬۸۶۱ نظر برای استخدام وزارت نیرو (خبر جدید)

  • ب
    بهروز
    ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۰۶:۴۰
    سلام برای تخصصی رشته برق چی بخونم اگه کسی اطلاع داره راهنماییم کنه ممنون میشم.کتابای ارشد رو بخونم؟
    یا از همین سایت سوال بخرم؟
    • پشتیبان سه
      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
      کاربرعزیز
      برای مشاهده منابع موردنظر خود، اینجا کلیک نمایید.
    • ح
      حسین
      ۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۰
      سلام کسی اطلاع داره حقوق ستاد با باقی جاها چقدر فرق میکنه ؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ