استخدام بانک کشاورزی (استخدام جدید)

۴۲۰۵۴ نظر

استخدام بانک کشاورزی

اخبار و استخدام‌های بانک کشاورزی به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید علاوه بر مطالعه اخبار و استخدام‌های بانک کشاورزی، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام بانک کشاورزی و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک از فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام بانک کشاورزی

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، بانک کشاورزی در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

لینک ها و صفحات مرتبط با ثبت نام در آزمون

  • متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی بانک کشاورزی می‌توانند با مراجعه به بخش اخبار استخدامی شرایط آزمون استخدامی بانک کشاورزی، شرایط دقیق ثبت نام در آزمون را بررسی نمایند.
  • جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی بانک کشاورزی می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه و یا سوالات رایگان موجود در صفحه سوالات و منابع آزمون استخدامی بانک کشاورزی استفاده کنید.

آخرین اخبار استخدامی بانک کشاورزی
منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی بانک کشاورزی
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام بانک کشاورزی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی بانک کشاورزی در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۲٬۰۵۴ نظر برای استخدام بانک کشاورزی (استخدام جدید)

  • m
    milad
    ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵
    سلام. من سپه قبول شدم. لطفا بفرمایید سوالات تخصصی رو در چه سطحی میپرسند؟ حسابداری رو ریز میپرسن؟ کامپیوتر و زبان چی؟
    سوال 2 این که من با اینکه ساکن تهرانم ،شرایط بومی رو نداشتم ولی تهران قبول شدم. آدرس رو تهران بدم یا شهرستان؟
    • خ
      خانم.خوزستان
      ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰
      سلام بچه ها...گویا خوزستان هم دعوت به معایناتش شروع شده.همین الان به من زنگ زدن.فردا صبح ساعت هشت باید برم مدیریت استان.
      • خ
        خوزستاني
        ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۰
        سلام تبریک میگم.
        بله .با بنده هم تماس گرفتن.
        خیلی خوشحالم که بالاخره انتظار به سر رسید ...
        • آ
          آرش از خوزستان
          ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۵
          سلام بله امروز با منم تماس گرفتن خوبه که بالاخره خوزستان هم معاینات شروع شد
          • م
            معافيت پزشكي14
            ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۲۵
            دوستان لطفا فردا حتما بپرسید با بقیه کی تماس میگیرن چون به من زنگ نزدن؟لطفا بپرسید آیا لیست دومی درکاره؟
            • ی
              یک خوزستانی ناکام
              ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۵۳
              سلام با منم تماس نگرفتن ولی زنگ که زدم گفتن اسمت تو لیست دومه نگران نباش
      • م
        محمد فارس
        ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸
        سلام ، من امروز زنگ زدم گفتن روز یکشنبه اسم 7 نفر اومده دوشنبه هم اسم 16 نفر ، ولی اسمم نبود وضعیت داره نگران کننده میشه ...
        • ا
          استان فارس
          ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۶
          سلام منم دیروز زنگ زدم گفت اسمت نیومده اما امروز زنگ زدند گفتند فردا بیا برای معاینه .نگران نباش هر چند روز یه لیست جدید میاد
        • ا
          الهه
          ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۰
          سلام از زاهدانیا چه خبر ؟ امروز لیست 20 نفر واسه پزشکی اومده دوستانی که میرن لطفا ما رو تو جریان بذارن
          • ه
            هامون
            ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۲۳:۳۳
            سلام.با شما تماس گرفتن یا شما با سرپرستی تماس گرفتید؟اسم شما تو لیست بود؟
          • ا
            استان گلستان - ندامت
            ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶
            سلام. خواهشا اینقدر به خودتون استرس وارد نکنید.از 2000 نفر تنها حدود 200 نفر رفتن آموزش و تقریبا شرایط 1800 نفر مثل همه و کم و بیش منتظر پزشکی هستن.به نوبت برا پزشکی تماس میگیرن.
            • ا
              استان گلستان
              ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۴
              سلام دوستان.همچنان از بچه های بنیاد خبری نیست.
              • م
                محمد(بچه کشاورز)
                ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۰:۱۷
                با سلام خدمت همه دوستان و همکاران گرامی
                دیگه انقدر برنامه و ساعتمون پرشده که وقت نمیشه سری به سایت بزنیم اما در حد توان سعی می کنم نکاتی رو بیان کنم.
                اول تشکر می کنم از محمد آقا(محمد جووون) همکار و دوست شریف که خیلی از آشنایی شون خوشحال شدم و قسمت شد زیارتشون کردیم هر چند دوست داشتم بچه های دیگه رم ببینم.
                اما اول از بابلسر شروع کنم که خوب دوستان و محمد آقا زحمت کشیدن واکثر نکات مهم رو ذکر کردن فقط چند تا نکته رو هم من اضافه می کنم:
                خوب سوییت هایی که دادند یا ده نفره بودند که دو تا اتاق داشت که سوییت دوستانی که ما رفتیم دو تاق داشت یکی 4 تخته و یکی 6 تخته که واقعا اتاقاش بزرگ و خوب بود و حتی تراس هم داشتند ولی ما تو سوییت 6 نفره بودیم که اتاقمون خیلی بزرگ نبود ولی خوب بود و ما طبقه دوم بودیم و وی یووی خیلی عالی داشتیم.
                به هر سوییت شامپو سر بدن یه بسته چایی و یه جعبه دستمال کاغذی میدن.
                حمام سوییتا واقعا عالی بود و یکی از خاطرات خوب ماست.فقط اگه تونستید اتو و تاید ببرید چون لازمتون میشه اگه تاید نبریدید هم تو فروشگاه داخل مرکز هست می تونید تهیه کنید.یه نکته دیگه اینکه شبا سعی کنید ساعت 10 حتما بخوابید چون فرداش با توجه به طولانی بودن کلاس و خسته کننده بودن حتما حوصله تون سر میره که ما هی گفتیم زود بخوابیم و همشم دیر خوابیدیم:D
                بهترین نکته بابلسر این بود که با همکارا و دوستان آشنا شدیم و کلی برامون خاطره شد و واقعا اینکه با دوستامون بودیم خیلی خوش گذشت جاتون خالی جشن عید غدیر خم هم بود که مراسم جشن وآواز محلی و آتیش بازی و نور افشانی هم بپا بود که کلی کیف داد.
                لازم به گفتن هم نیست که تمام حرکات و رفتار ما زیر ذره بین بود و طبق رفتار ما بچه ها نسبت به هم برداشت پیدا میکردند.
                چند تا نکته رو هم ذکر کنم:
                بچه هایی که قبل یا بعد آزمون دانشجو بودن مشکلی نخواهند داشت در صورتی که تاریخ اخذ مدرکشون بعد آزمون باشه که البته فعلا مدرک رو رو نکنید چون گفتند هیئت مدیره با ارشدا موافقت کرده ولی بچه هایی که قبل آزمون ارشد گرفتن بهشون گیر میدن البته اگه لو نداده باشن مشکلی پیش نمیاد چون یکی از دوستام ارشدش قبل آزمون بود و لو نداده بود و خیلی راحت الان مشغول به کار شده.
                اگه اشتباه نکنم آقای تقی زاده بودند که ما چند قدمی که تو محوطه باهاشون گپی زدیم گفتند حدود چهل هزار شرکت کننده براس استخدامی بوده که از این تعداد حدود 166 نفر ینی 4٪ پذیرفته میشن که تعداد ما 280 نفر بودیم که با این حساب 4الی5 دوره طول میکشه که بترتیب هر وقت مراحل بچه ها طی بشه دعوت می کنند.
                اما دوست خوبمون محمد آقا(محمد جووون)گفته بودند که مثل اینکه بانک ملت هم پذیرفته شدند که خوب بانک کشاورزی رو انتخاب کردند که تنها مورد هم نیستند یکی دیگه از بچه های همدان هم کشاورزی هم ملت هم سپه قبول شده بود و چون ملت مثل اینکه گفتن تا ده سال اول قراردادیه این دوستمون کشاورزی رو ترجیح داده البته اون می گفت من نمی گم.یه استادمعروف تو بازاریابی هست که میگه اونی که به کارش مطمئنه دنبال امنیت شغلی نیست!چون همیشه سرش دعواست و هیچ سازمانی دوست نداره از دستش بده در کل هم بانک کشاورزی خوبه هم ملت و واقعا انتخاب بینشون سخته که هرکدوم مزایا معایبی داره که باید با توجه به تمام جنبه ها تصمیم گرفت و من فکر می کنم هر کسی ارزشهایی برای خدش داره و اون ارزش ها برای هر کس فرق می کنه.
                در مورد وام سالهای اول وام نمیدن وام هم بدن اینطور نیست که بدن شما برید و مثلا از بانک خارج بشید!جوری پابندتون می کنند که تا 30 سال تمام خدمت کنید.
                حکم شروع به کار ما رو 19 مهر زدند که روز شنبه رفتیم مدیریت ایتان و اونجا جلسه ای بود وحمکامون رو دادن و همراهش دوباره یه کیف به اضافه یه دفر خوب یه خودکار و یه عدد کیف پول شیک دادن وبا یه شاخه گل حکمامون رو دادن دستمون و گفتن تا آخر وخت همین روز ینی روز شنبه بود خودتون رو به رئیس شعبه معرفی کنید ما هم رفتیم و روز یکشنبه اولین روز کاری ما بود که من فعلا تو قسمت اعتبارات کار می کنم که کارش بیشتر با سیستمهای بانکیه که اگر فرصت شد توضیح میدم.
                نکته آخر اینکه فعلا دو ماه آموزشی رو ما رو انداختن تو شهرستانهای مورد تقاضا که برای من که ساکن همدانم تا خونه کلا نیم سات راهه که راضی ام و شعبه ما درجه 3 هست(درجه بندی شعب:شعبه مرکزی یا ممتاز-شعبه درجه یک- شعبه درجه 2-شعبه درجه 3-شعبه درجه 4 و باجه)
                بعد دو ماه هفده روز آموزشی هستش و بعد معرفی به شعب اصلی که قراره کار کنیم.
                سوالی می کنم سعی می کنم جواب بدم.و در آخر برای خودم و تمام همکارام شعر شهریار رو آرزو می کنم که بعد بازنشستگی تو یه مراسم این شعر رو گفت:
                شکر دارم که اگر خدمت بانکی کردم
                همه در خدمت بانک کشاورزی بود
                یا علی ع
                در پناه خدا
                • م
                  محمد(بچه کشاورز)
                  ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۰:۲۳
                  بخاطر اشتباهات تایپی عذرخواهی می کنم عدد 1600 نفر صحیحه
                  موفق باشید.
                  • خ
                    خوزستاني
                    ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸
                    سلام
                    خسته نباشی داداش ، مجددا تبریک میگم ..
                    ممنونیم بابت توضیحات کاملت ...
                    • D
                      Dilson
                      ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵
                      با سلام
                      بسیار سپاسگزار هستیم از توضیحات شما محمد(بچه کشاورز) عزیز .
                      • 1
                        123
                        ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳
                        سلام محمد آقا من از بچه های بانک ملت هستم تقریبا روزی 3 یا 4بار سر میزنم این قسمت و همین که شما بعد وللادت امام رضا گفتید دعوت به پزشکی شدید اینقدر خوشحال شدم چون معنی انتظار رو درک کردم سخته یه سوال داشتم الان شما که دارید دوره آموزشی رو سپری میکنید انداختند همون شهرستانی که خودتان تقاضا کردید یا نه قراره بعد آموزشی بیارند شهر مورد تقاضا آخه من تو شهرستانمون کلا 1 نفر میخواست والان هم کارمنداش میگند نیرو نیاز نداریم ممنکنه منو بفرستند به مرکز استان خودم یا نه هر جایی که بومی اونجام و تقاضا دادم همون جا میشه ممنون اگه توضیح بدید
                        • م
                          محمد(بچه کشاورز)
                          ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۴۴
                          با سلام و تشکر از لطف و محبت دوستان
                          دوست و همکار عزیز 123 جان فعلا ما رو فرستادند به شهرستان مورد تقاضا البته من فکر می کردم می افتم مرکز شهرستان که یکی از دوستای دیگه(محمد از همدان) رو انداختن مرکز شهرستان و من رو فرستادن تو یه بخش که کمی راهش دورتره ولی در کل نیم سات تا خونه بیشتر راه نیست!
                          اما احتمال زیاد بعد دو ماه و گذروندن دوره آموزشی تخصصی ممکنه هر شهرستانی بفرستند که بسته به سیاست بانک داره!
                          برای شما هم همینطوره بسته به سیاست بانک ممکنه بندازنتون شهر مورد تقاضا یا جای دیگه!کلا به ما که از اول گفتن هر جایی ممکنه بفرستیمتون و من به شخصه خودم باهاش کنار اومدم چون هدفی که دارم مالی صرف یا راحتی نیست دوست دارم تو کارم و تو زندگیم فرصت های پیشرفت و تجربه جدید کسب کنم.
                          از این دو روزی هم که سپری شد بگم که کلا خدمت به مردم و کمک و راهنمایی کردنشون هرچند سخت باشه ولی بسیار لذت بخشه چون مردم قدر شناسی داریم و شما کمی که راهنمایی شون می کنید یا در چارچوب قانون کمکشون می کنید کلی احترام و قدردانی می کنند بخصوص که ما خودمون کشاورزی شغل اجدادیمون بوده و وقتی میبینم کشاورزان زحمت کش میان کاملا درکشون می کنم و سعی می کنم کارشون رو راه بندازم و در حالت کلی فرقی نمی کنه کمک و خدمت به ملت بزرگ و شریف ایران از هر قشری که باشن واقعا عبادت محسوب میشه و شاید این خودش از جنبه های مالی بانک شیرین تر باشه هرچند کار سختی باشه.
                          ان شالله هم کار شما و سایر دوستان هرچه زودتر به سرانجام برسه و با شایستگی تمام وارد کار بشید و بدونید زندگی چه تلخ چه شیرین تجربه یادگیریه پس قدر تک تک لحظه هاشو بدونیم.
                          با آرزوی موفقیت شما و تمام دوستان
                          • 1
                            123
                            ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۲۳:۴۵
                            ممنون انشاالله در تمام مراحل زندگی موفق باشید
                        • م
                          مریم
                          ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۱۴
                          یه سوال داشتم ، تو این معاینات پزشکی قد و وزن هم شاملش میشه؟؟؟
                          ممنون میشم جواب بدین
                          • م
                            مریم
                            ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۴۰
                            میشه به من بگید که قد و وزن هم جز معاینات هست یا نه!؟؟؟؟ خوااااااااااااهششش می کنم جواب بدییییدددددددددد ..ممنون
                          • م
                            مهری
                            ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۲:۳۴
                            بچه های مصاحبه مجددی کسی برای معاینه پزشکی دعوت شده یانه؟؟؟؟توروخدابگید؟؟؟
                            • ب
                              بهنام
                              ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۰:۲۶
                              سلام، فعلا نه فقط ظاهرا اومدن تحقیقات محلی، کسی هنوز به عقیدتی هم دعوت نشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                            • ز
                              زنجان....
                              ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۴۴
                              از خانوم های زنجان ک دو هفته پیش با هم معاینات رو انجام دادیم خبری از شروع دوره ندارین؟؟ معایناتتون تموم شد؟؟؟
                              • ز
                                زنجان
                                ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۲:۳۶
                                سلام
                                ببخشید خانم،شما کی واسه عقیدتی دعوت شده بودید؟؟؟
                                چند نفر بودید؟؟؟
                                من هم از خانم های قبول شده از استان زنجان هستم، اما با من هیچ تماسی گرفته نشده، خواهش میکنم جواب بدین، شدیدا استرس دارم
                                راستی شما جزو سهمیه دارها هستید یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                • h
                                  hamed
                                  ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱
                                  سلام.من اقا هستم از طارم...یه خانوم دیگ معاینات رو با من بود ک از قیدار بود
                                  ..شما دعوت ب معاینات نشدید؟؟؟
                                  • ز
                                    زنجان
                                    ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۳
                                    نه هنوز، آخه قیدار یک سهمیه خانم داشت که من باهاش در ارتباطم،بهم میگفت مثل من، هنوز دعوت به عقیدتی هم نشده.
                                    شما میدونید اسمش چی بود؟؟
                                    من خیلی نگرانم
                                    • ز
                                      زنجان
                                      ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۳۷
                                      آقا حامد!لطفا جواب بدید،واللاه من تقریبا هر روز با تهران در تماسم اما جوابگو نیستن
                                      من منتظر جواب شمام
                                      ممنون میشم
                                      • ح
                                        حامد
                                        ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۵
                                        ی خانوم با من اومده بود برای معاینات ولی قیداری بودنشون مطمعن نیستم ولی از همون اطراف قیدار بودن... شما هم نگران نباشین من خودم چند هفته پیش تهران بودم استان ما خدا رو شکر تو عقیدتی ردی نداره و فقط بنا به نیاز شهرستان نیروها دعوت میشن و مال شما همبه زودی مشخص میشه... باز هر سوالی باشه در خدمتم .
                                      • ز
                                        زنجان
                                        ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۲
                                        مرسی،لطف کردین جواب دادین
                                    • ز
                                      زنجان
                                      ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۲:۳۷
                                      ممنون میشم زود جواب بدید
                                      • ح
                                        حامد
                                        ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۳۰
                                        شما از کدوم شهرستان هستید خواهر عزیز...اصلا نگران نباشید همه قبول شدن...من این هفته میرم بابلسر...
                                    • ع
                                      عبدالرضا
                                      ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۲۸
                                      سلام خواهشها از نیروهای شرکتی بانک که در آزمون قبول شدن اگه کسی خبر داره بگه
                                      • م
                                        معافیت پزشکی۱۴
                                        ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۲۵
                                        سلام دوستان عزیزی که رفتید شعبه چه خبر؟اوضاع کار بانک چطوره؟تو شعبه مرکزی شهر محل سکونتتون مشغول کار شدید یا شعبه انتخابی ؟درسته هنوز باهامون برای معاینات پزشکی تماس نگرفتن ولی خبرهای خوشی که شما میدید بهمون روحیه میده
                                        • س
                                          سامان
                                          ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۰:۰۵
                                          سلام
                                          شما معافیت پزشکی دارین؟ می خواستم بدونم مشکلی تا قبل از معاینات ایجاد میشه؟ ممکنه بانک قبل از معاینات اعمال نظر شخصی داشته باشه و معافین پزشکی رو از اولویت خارج کنه یا نه؟
                                          • م
                                            معافیت پزشکی۱۴
                                            ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۴۲
                                            سلام من هنوز معاینات نرفتم ولی خوشبختانه تا این لحظه مشکلی نداشتم
                                        • س
                                          سوال از محمد(جون) و محمد (بچه کشاورز)
                                          ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۴۵
                                          با سلام
                                          آیا به سلامتی در شعبه مشغول بکار شدین ، لطفا بگین بعد از دوره آموزشی حکم استخدامیتونو زدن یا از اول شروع دوره ؟
                                          توضیح بیشتری بدین
                                          با تشکر از پاسخ دادنتان
                                          • m
                                            mohammad12
                                            ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۰۱
                                            سلام چرا از اصفهان خبری نیست هیچکس پیگیری نکرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                            • س
                                              سپاهان
                                              ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۲:۰۴
                                              سلام بخدا من حداقل هفته ای یکبار با مدیریت تماس می گیرم همش جواب سربالا میدن، اصن درک نمی کن لا اقل اگه زمان دقیقشو میگفتن اینقد دل شوره و استرس نداشتیم...
                                              • ا
                                                اصفهان
                                                ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۳:۴۰
                                                منم که تماس میگیرم همش میگند به زودی دعوت به معاینه میشید
                                                • ا
                                                  اصفهانی
                                                  ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳
                                                  سلام بچه های خوب اصفهانی. مطلع شدم یک لیست به استان ارسال شده و لیست بعدی 10 آبان به بعد میاد. بابت لیست اول احتمالا تا هفته آینده باهاشون تماس می گیرند.
                                            • ر
                                              رضا
                                              ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۴۴
                                              سلام به همگی
                                              میخواستم بدونم برای تحقیقات محلی کی میان؟ قبل از مصاحبه یا بعد اون؟
                                              ممنون
                                              • ح
                                                حسین (فارس)
                                                ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۵۰
                                                قبل از مصاحبه عقیدتی
                                              • م
                                                محبت به بنیادی ها
                                                ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۳۲
                                                سلام کسی خبر از بچه های بنیادی نداره به خدا من که دارم دیوانه میشم
                                                • ب
                                                  بنیادی
                                                  ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۲:۳۱
                                                  سلام
                                                  هنوز خبری نیست
                                                  از کدوم استان هستین ؟
                                                • م
                                                  منصور
                                                  ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۱۸
                                                  دوستان کردستانی نگران نباشن به ما گفتن کسی رد نشده اگه دوست دارین با امور کارکنان یه تماس بگیرین
                                                  • ن
                                                    ندیمه ( قزوین )
                                                    ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۵
                                                    سلام دوستان
                                                    از قزوین کسی هست خبری بده که بانک کشاورزی زنگ زدن براشون برای مصاحبه عقیدتی و کارای پزشکی؟ الان دو ماهه خبری نیس. گفتن دارن به نوبت زنگ میزنند میخوام بدونم اینطور هست ؟؟؟
                                                    • ا
                                                      استان گلستان - ندامت
                                                      ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۰
                                                      سلام دوستان گلم.دیروز با خبر شدم با نفر 21 از لیست دوم استان ما برای پزشکی تماس گرفتن.ولی از مابقی و سهمیه بنیاد هنوز خبری نیست.تو این روزای دلتنگی تنها چیزی که بهم آرامش میده دعای امیرالمومنین با صدای حاج مهدی سماواتی است .حتما گوش بدید آروم میشید.یا علی
                                                      • گ
                                                        گیلانی
                                                        ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۹
                                                        سلام نمی دونید دوره آموزشی کی شروع میشه؟ممنون
                                                        • ع
                                                          علیرضا
                                                          ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۳
                                                          سلام از نیروهای شرکتی بانک که تو آزمون قبول شدن کسی خبر نداره
                                                        • ح
                                                          حمید
                                                          ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۲۳:۲۴
                                                          با سلام از کسانی که در تاریخ 5/21 برای مصاحبه مجدد به تهران رفتند ایا تا الان تنیجه مصاحبه بهشون خبر دادن یا خیر الان نزدیک 70 روز گذشته هنوز به من خبر ندادن هر چه زنگ میزنم به مدیریت استان میگن هنوز به ما نتیجه اعلام نکردن اگه کسی نتیجه بهش اعلام کرده بیا بگه.
                                                          • ب
                                                            بهنام
                                                            ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۰:۱۷
                                                            مال من اعلام شده اسمم تو لیست اومده
                                                            برام تحقیقات هم اومدن، خوزستان
                                                            • ر
                                                              رضا۲۳
                                                              ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۵۹
                                                              سلام برای منم تحقیقات اومدن از اینجا فهمیدم قبول شدم
                                                            • س
                                                              سپاهان
                                                              ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۲۲:۴۳
                                                              سلام دوستان
                                                              بچه های اصفهان خبری نشد؟
                                                              کسی هست که خبر جدیدی امروز بدست آورده باشه؟
                                                              • m
                                                                mohammad reza
                                                                ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱
                                                                من تماس گرفتم اقای شیبانی تلفنو جواب ندادند

                                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                              ثبت پاسخ