استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • s
    setare
    ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۰
    ببینید کلا 640 نفر برمیدارن...که سه برابر اعلام کردن میشه 1920 نفر...اگه قرار باشه روزانه از 50 نفر فقط مصاحبه کنن!!خیلی طول میکشه...با این حساب اون پیامک 8/29تا9/6 جریانش چیه!!!!
    • f
      faeze
      ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۱
      اون تاریخ فقط برای تهرانه.برای کل کشور توسایت زده تا آخر آذر
    • م
      مهتاب
      ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۰:۲۳
      سلام بچه ها بالاخره کار بانک گروهیه یا نه؟
      • ف
        فاطمه از مازندران
        ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳
        سلام،
        مهتاب بله کار بانک یک کار کاملا گروهیه و کارمندان بانک باید تلاش کنن با اخلاق خوب و انجام دادن بهتر وظایفشون،نمونه موفق کار گروهی و مشارکت جمعی رو به مردم و مشتریان نشون بدن.
        • م
          مهتاب
          ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹
          سلام فاطمه جان ممنون که مثل همیشه پاسخگویی
          اما من فک میکردم که کار فردی باشه چون هرکس وظایف خودش رو انجام میده فقط شاید تنها وجه گروهی بودنش این باشه که همه درکنارهم در یک نهاد اقتصادی مشغول به کار هستن
          • ف
            فاطمه از مازندران
            ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۲
            خواهش می کنم مهتاب جان،من وظیفمو انجام می دم فقط.اما کار بانک مثل کار یک گروه می شه که همه در کنار این که باید وظایف و مسئولیت هایی رو که از طرف گروه بهشون محول شده انجام بدن،همه این ها در راستای رسیدن به هدف اصلی گروه که همون رضایت مشتری و افزایش سودآوری بانکه هست.امیدوارم منظورم رو خوب رسونده باشم.
            • م
              مهتاب
              ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۲
              ممنون عزیزم متوجه شدم موفق باشی فاطمه جان
      • .
        .....
        ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۰:۱۹
        زمان نپرسید من از کارمنداش شنیدم بعد از هر مرحله یکماه فاصله هست....یعنی میری عملی کامپیوتر بعد یکماه میگن مصاحبه بعد یکماه پزشکی.....
        • ب
          بهراد
          ۳ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۰۳
          سلام من پرسیدم گفتن 15 روز بعد از مصاحبه درصورت قبولی در کمیسیون جذب که 10 روز بعد مصاحبه هس کلاسا شروع میشه و زمان یک ماهه صحت نداره
        • ا
          از نسرین به گرگانی
          ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۲۴
          منو ببخشید من نمیدونم چرا از کامنتتون تشکر کردم ب شما گفتم محمد!!!!!!!!واقعا ببخشید
          • گ
            گرگانی ها : پرچم بالا
            ۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۵۶
            برای خودمم سوال بود اتفاقا
          • ش
            شیدا
            ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۱۶
            بچه ها یه سوال:
            تمام ازمون ها تستی بود؟مثلا ریاضی هم تستی بود؟
            • ش
              شیدا
              ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۵۰
              بچه ها چرا از کاه کوه می سازید؟ اینهمه استرس کار دستتون میده.
              باور کنید وقتی تو اون ازمون به اون سختی قبول شدید یعنی ضریب هوشی بالایی دارید.
              اگه مصاحبه احکام بود غر میزدید.اگه تخصصی بود غر میزدید.حالا هم که روانشناسیه و چندتا سوال ساده باز هم غر میزنید.اخه همه دوستان میگن سوالات ساده بود چرا اینقدر استرس دارین؟
              • آ
                آرمان
                ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۰:۱۴
                سلام شیدا بابا اینجا بچه ها میان هیچ اطلاع و جزیاتی رو نمیگن من ده بار گفتم که خواهشا در مورد سوالات مصاحبه بگید جواب میدن نترسید راحته خب بگید مثلا چه سوالاتی رو پرسیدن باور کن من از شهرستانم اگه کسی جواب نده مجبورم برم تهران به خاطر فقط این سوالات از جزیاتش هم بگید مثلا بگید دقیق سوالات مصاحبه چی بوده و همچنین اون پنج تا آزمون و همچنین اون چیزی که میگید بیشتر وقت رو تلف کرد که تو مصاحبه مینوشتن خواهشا اینبار جواب بده
                • م
                  محمد
                  ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶
                  دقیقا منم با آرمان موافقم.نمی دونم چرا همه از گفتن سوالات به طور کامل پرهیز میکنن.به خدا ما شهرستانیا به خاطر نگفتن کامل سوالات گاهی فکر میکنیم یه روز راهو طی کنیم بیایم تهران . مستقیم از بچه ها بپرسیم،تو این اوضاع گرونی کرایه های ماشین.دلتون برامون بشوزه بچه ها ما واقعا به این کار نیاز داریم.کمی بیشتر فکر کنیئ.
                  • ن
                    نسرین
                    ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷
                    آقا آرمان من اگه اینطور بی انصافی نبود که سئوالات آزمونو تغییر میدادن ریز به ریز میگفتم ولی ببینید اصلا سئوالات که تغییر داده نمیشه یعنی عملا جوابا رو بگیرید حفظ کنید بزنید از ما جلوتر میافتید در بی انصافیه کامل، منظورم شمای نوعی هستید نه خود شما، ببینید من روز اول مصاحبه داشتم رفتیم بدون پیش زمینه گفتن آزمون بدین استرسم داشتیم نتئنستیم ریاضیا رو کامل جواب بدیم حالا دخترای بعد ما میان میگن 14زتا 13 تا ج دادیم سئوالای مصاحبه رو هم که ما لو بدیم پس چی واسمون میمونه؟ببینید بی انصافیه که تنش اولیه واسه ما بود بقیه میدونستن تو روزای اتی چی منتظرشونه، به بچه ها حق بدید سربسته حرف میزنن تهران تموم شه بچه ها راحت تر میگن چون دیگه کسی رقیب نیست. ی کم شرایط ما ها رو درک کنید لطفا .
                    مرسیییی
                    • آ
                      آرمان
                      ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴
                      سلام نسرین وقتت بخیر درست راست میگید ولی من اول حرف البا هستم تا تهران تموم بشه بلافاصله نوبت منه تهرانم این جمعه تموم میشه
                      • ن
                        نسرین
                        ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵
                        چطوری پیداتون کنم اونجا؟
                      • م
                        مهدی
                        ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹
                        دقیقا حق با شما هست. هر کس دیگه هم بود همین کار رو میکرد. تا زمانی که خانم های تهران تموم نشده عقل حکم میکنه که هیچی نگید.اما خواهشا بعد اون تاریخ بیایید بگید. چون دعاتون میکنیم. یا حق.
                        • ا
                          احد
                          ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶
                          سلام
                          لطفا یه کم واقع بین باشید، کار درست و منطقی همینه. ما رقیب هم هستیم لو دادن سوالات یعنی تضعیف موقعیت خود شخص. منم باشم نمیدم شما هم باشید نمیدید.
                          شما واسه اینکه یه سوال بیشتر از رقیبتون بدونید اینهمه بالا پایین میپرید، بعد انتظار دارید دیگران خودشان سوالتو بدن به رقیبشون!!!!
                          واقعا همچین انتظاری دارید!!!!
                      • ح
                        حسین
                        ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹
                        با همین سوالات ساده قراره دو سوم بچه ها حذف بشن
                      • K
                        KHML
                        ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۰۲
                        سلام
                        نظراتی که آدرس سایت یا وبلاگ داشته باشد تایید نمی شود؟
                        • پشتیبان هفت
                          ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۲۰
                          با سلام
                          خیر دوست عزیز
                          با تشکر
                        • a
                          abbas
                          ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۴۵
                          سلام دوستان تهرانی که رفتن مصاحبه
                          روزی چند تا مصاحبه انجام میشه
                          • ه
                            هما
                            ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۳۱
                            چهل تا
                            • a
                              abbas
                              ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۱۱
                              اگه 600 تا کل کشور غیر بچه های شهدا باشن
                              میشه 1800 نفر کل ایران
                              پس 45 روزی طول میکشه
                              • ش
                                شیدا
                                ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۳۴
                                مطمئنی عزیزم؟
                                • ش
                                  شایان
                                  ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۴۲
                                  یا خدا!! مگه تا ساعت چند مصاحبه میکنند؟
                                  • ه
                                    هما
                                    ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۴۵
                                    من پرسیدم گفت متغیر بین چهل تا پنجاه نفر
                              • ش
                                شایان
                                ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۱
                                سلام مدیر عزیز.خسته نباشید.ممنون از سایت خوبتون و فرصتی که واسه تمامی دوستان فراهم کردید تا بتوانند به تبادل نظر بپردازند .امیدوارم از دستمون خسته نشده باشید. برای اینکه جو این تبادلات و این پیج کمی عوض بشه پیشنهاد می کنم اول از همه عنوان صفحمون رو تغییر بدید و اینکه اگر پیشنهادی واسه دوستان و از جمله خودم دارید بفرمایید تا کمی اوضاع ارام بشه و از اینحالت در بیاد.ممنون ار وقتی که میگذارید و متن منو می خونید.با تشکر و خدا قوت
                                • م
                                  مدیر
                                  ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۳
                                  با سلام
                                  کاربر گرامی برای این مورد فکر شده و مطالب مفید در این صفحه همواره بروز میشود
                                  با تشکر
                                • م
                                  مریم
                                  ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۱
                                  سلام بچه ها,من از قبول شده های خراسان رضویم.خانواده ام با این کار برای یه خانم راضی نیستن بنا به دلایلی مثل فشا کاری زیاد,ساعات کاری زیاد,تحمل اهانت و بد رفتاری و....به نفع بچه های خراسان رضوی ونیشابور. کشیدم کنار,برام خیلی سخته اما برام دعا کنید.
                                  • ن
                                    نگار
                                    ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۲۴
                                    بنظرمن بهتره هرادمی خودش واسه ایندش تصمیم بگیره. یادت نره هرکدوم از ما فقط و فقط یکبار زندگی میکنیم .پس بهتره حتی اگه اشتباه هم میکنیم خودمون اشتباه کنیم و یه عمر تاوان اشتباه خودمون رو بدیم نه تاوان اشتباه دیگران. نه تنها تو این زمینه بلکه تو تمام مراحل زندگیت یجوری زندگی کن که وقتی دور از جون خواستی از دنیا بری حسرت به دل نمونی.یا لااقل نذار این حسرتها به خاطر خواست دیگران باشه . "همیشه خودت باش"
                                    • س
                                      س از كرمانشاه
                                      ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۴۶
                                      خیلی حیفه
                                      شغل ب این خوبی ؟چی بهتر از کارمند بانک
                                      علاوه بر این هر شغلی سختی های خاص خودشو داره و هیچ شغلی بی زحمت و دردسر نیست
                                      در ضمن وقتی تا اینجاش ب این سختی ب دست اومده چرا از دستش بدی؟؟؟؟؟؟؟
                                      برات دعا میکنم بهترین تصمیمو بگیری
                                    • ش
                                      شیدا
                                      ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۴۳
                                      عزیزم فشار و ساعت کاری توی محیط های خصوصی واسه خانم ها بیشتره.اگه تو شرکتهای خصوصی دربه دری کشیده بودی میفهمیدی بانک بهشت خانوم هاست و به این راحتی بی خیالش نمیشدی.باور کن توی محیط های خصوصی هم توهین و تحقیر زیاد میشنوه.سعی کن خودت رو قوی کنی.زنای کوبانی پا به پای مردا جنگیدن و از سرزمینشون دفاع کردن و زنای ما از کار توی بانک میترسن....
                                      • پ
                                        پژمان
                                        ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۴۱
                                        ما ایرانیها هم که در تحلیل موقعیت ها نامبروان دنیا هستیم.عزیزم خانواده ایشون از هپه ما بیشتر به فکرشن و دوسش دارن،قطعا دلیل مستدلی دارن.
                                      • م
                                        مهدی ز
                                        ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷
                                        تو یه شرکت خصوصی یک ماه کار کن بعد تصمیم بگیر
                                      • ی
                                        یلدا
                                        ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۴۳
                                        نظرات قبلی بچه ها رو خوندم میگن مصاحبه نمره منفی داره!بابا بخدا این انصاف نیست مگه چه خبره ؟انگار میخوان نخبه جمع کنن آزمون به اون سختی رو گرفتن کافی نبوده،خوش بحال بانک ملتی ها با اون آزمونشون،این بانک سپه واقعا انگیزه رو از آدم میگیره بخدا.خدااااااااااااااااااااااااااااااااا خودت تحمل بده!!!!!!!!!!!!!
                                        • ع
                                          علی
                                          ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۳۹
                                          سلام برادرا به واریکوسل هم گیر میدن؟کسی میدونه یا نه؟
                                          • م
                                            مهراب
                                            ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۵۸
                                            علی جان دوستم که پارسال قبول شده واریکوسل دوطرفه داشته الان سرکاره نگران نباش
                                            • a
                                              ali
                                              ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۷
                                              واریوکسل چیه؟
                                              • م
                                                ملک خان
                                                ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹
                                                عمل کنی مشکل نیست
                                            • م
                                              مهدي
                                              ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۳۸
                                              بعضی از ماهها 30 روز دارند بعضی 31 روز چند ماه 29 روز دارد؟
                                              • م
                                                مژگان
                                                ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۲۵
                                                همه ماه ها۲۹روز دارند
                                                • پ
                                                  پارسا
                                                  ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۲۶
                                                  12
                                                  • ت
                                                    توحید
                                                    ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۵۲
                                                    12 ماه
                                                  • ا
                                                    اکبر
                                                    ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۳۸
                                                    سلام بچه ها یه دو سه تا سوال دارم کی میتونه قشنگ جواب بده واس مصاحبه هست هر کی تونست جواب بده خواهشا؟؟؟؟
                                                    -چرا میخوای بانک استخدام بشی؟
                                                    چرا میخای بیای بانک؟
                                                    اهداف بلند مدتت چیه؟
                                                    • ح
                                                      حمید
                                                      ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۴۳
                                                      سلام.بچه ها تور خدا یکی بگه اهداف بلندمدتت چیه؟جوتبش چیخ
                                                      • م
                                                        ملک خان
                                                        ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶
                                                        سلام ماسفم شدم اینطور میخوایین برین مصاحبه نمیخوام استرس بدم ولی این سوالا چیه اهداف بلند مدت رو نتونی تعریف کنی بچه های عزیز یکم مطالعتون رو بالا ببرین اهداف بلند مدت هدف های که برای رسیدن به ان مدت زمان بیشتری نیاز هست مثلا یه ورزش کار هدف کوتاه مدتش اینه تو شهرشون اول بشه و خب تلاش کمتری میخواد و زمان کمتر ولی تو بلند مدت مثلا برا 5سال دیگه برنامه ریزی میکنه که تو جهان اول بشه اینم یه مثال ملموس
                                                        و اما در جواب اون اقا چرا بانک رو انتخاب کردی
                                                        خب جواب ها میتونه متفاوت باشه مثلا بنده بانک رو انتخاب میکنم چون کار بانک مرتبط با تحصیلاتمه و شغل مرتبط با تحصیلات ادم بهتر میتونه موفق بشه و و با کار و تلاش در این بانک هم به جامعه ام کمکی کردم امکم و هم تونستم به اهدافم برسم اهدافم اینه که یک فرد مفیدی برای جامعهه باشم و بتوانم ارامشی برای دیگران فراهم کنم و بانک هم جزو همون جاهایی است که ادم میتونه به مردم خدمت کنه
                                                        چ میدونم یه چیزی که طرف مصاحبه ککنده وقتی میشنوه بدونه که از رو دیکته نخوندی
                                                        بچه های عزیز برادر من جز تیم مصاحبه کننده اس البته تو یک ارگان دیگه که نه بانکه نه نظامی گری ولی برای من حرف میزد میگفت لحظه ورود به اتاق ما فرد رو زیر نظر میذرایم چه احوال پرسیش چ خداحافظش
                                                        میگفت جواب فرد برامون کمتر اخمیت داره تا طرز بیان کلمات
                                                        من خودم مصاحبه ای رو شرکت کردم که طرف رو به چالش کشیدم و بهش فهموندم چیزی بلد نیست و واقعنم بلد نبود و همین باعث شد ردم کنن
                                                        مفید خلاصه و با اعتماد به نفس جواب بدین
                                                        کم گویی و گزیده گویی چون در
                                                        توکلتون به خدا هرکی توکلش قوی تر بود اون پیروزه
                                                        هرکی رفت دنبال پارتی که من با اونا کاری ندارم مطمعن باشن اگه قبول شدن و خوشحال شدن خدا بعدا حالشونو میگیره ولی کسایی که واقعن به خدا توکل مینن و اگرم قبول نشن بعدا خدا یجوری بهشون حال میده میگی نه نگاه کن
                                                        • ف
                                                          فروهر
                                                          ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸
                                                          حالا مثلا تو کار درستی کردی که طرف رو به چالش کشیدی تا ردت کنن؟؟؟
                                                    • م
                                                      مهدي
                                                      ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۳۷
                                                      -3 من ساعت 8 شب به رختخواب رفتم و ساعتم را کوک کردم که 9 صبح زنگ بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شدم چند ساعت خوابیده بودم؟
                                                      • م
                                                        مژگان
                                                        ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۲۷
                                                        ۱ساعت
                                                        • م
                                                          مهری
                                                          ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۳۸
                                                          چطور میگین یک ساعت میشه توضیح بدی"
                                                          • n
                                                            next
                                                            ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۳۵
                                                            چون ساعت کوکی بوده و فرق شب و روز را نمیدونه
                                                            • س
                                                              س از كرمانشاه
                                                              ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۴۹
                                                              ساعت شب و روز رو تشخیص نمیده پس ب اولین ساعت نه ک برسه زنگ میزنه پس اولین ساعت 9بعد از 8 شب ساعت 9 شبه پس یک ساعت خوابیده
                                                              • م
                                                                مهری
                                                                ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۵۷
                                                                اهان ممنون
                                                          • ه
                                                            هما
                                                            ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۲۹
                                                            سوالا اینجوری نیست
                                                            • ا
                                                              افشین
                                                              ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۱۳
                                                              13
                                                            • ق
                                                              قبول شده
                                                              ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۲۳
                                                              با سلام. اگه کسی منبعی قابل دانلود واسه استعداد تحصیلی میشناسه خواهشا لینک رو بزارید
                                                              • م
                                                                مهدي
                                                                ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۲۴
                                                                دوست عزیز کار سختی نیست کافی همین عنوان رو تو گوگل سرچ کنی به اندازه کافی برات مطالب میاره
                                                              • م
                                                                معصومه
                                                                ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۱۸
                                                                بچه ها تورا خدا جوابمو بدید,من فردا صبح مصاحبه دارم.اگر ازمون پرسیدن بین دو نفری که شرایط یکسان برای گرفتن وام دارند رییس بهت بگه وام را به اونی که من میگم بدون نوبت بده چی باید بگیم??
                                                                • s
                                                                  setare
                                                                  ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۳۱
                                                                  ببین عزیزم یه کارمند باید همیشه به حرف مدیر گوش کنه...حتی اگر فکر کنی که کاری که مدیر می خواد غیر قانونیه...باید با نوشته کتبی گرفتن از رئیس انجام بدی...اینو مطمئنم...تویکی از مصاحبه های دوستام واسه یه جای دولتی دیگه ازش پرسیده بودن و وقتی اینو گفته بود گفته بودن اولین کسی هستی که به این سوال جواب درست میدی.
                                                                  • م
                                                                    مهری
                                                                    ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۳۶
                                                                    بنظر من دلیلشو جویا میشم اگه ناعادلانه بود سعی میکنم خیلی مودبانه به رییس بگم که عادلانه نیس اما اگه که قبول نکرد،جاره ای نیس میدم.بالاخره مافوقمه.معصومه جان استرس نداشته باش توکل به خدا
                                                                    موفق باشی توروخدااااااا اومدی بیا بگو جی پرسیدن مامنتظریم
                                                                    • n
                                                                      nasim
                                                                      ۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۰۹
                                                                      کارمند بانک مجاز به انجام کاری که به منافع بانک و مشتریان ضرر برسونه نیست. این کار غیر قانونی نیست اما کارمند منوط به دستور کتبی رییس باید این کارو انجان بده تا درآینده براش دردسر نشه.
                                                                      • ه
                                                                        هما
                                                                        ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۰:۲۲
                                                                        اتفاقا من اینو از یه رییس بانک پرسیدم گفت هیچ جواب مشخصی نداره وقتی از شما تست شخصیت شناسی گرفتن میخوان ببین در جواب دادن تست ها صادق بودی یا ایده ال زدی.مثلا بعضیا شخصیتشون خیلی طبق مقرادات عمل کردنه تو تستا ولی اگر شما برخلاف جواب تستات جواب بدی که قانون رو زیر پا میزارم این میشه برات سوتی. به حرف دبگران گدش نکن فقط خودت باش
                                                                      • ی
                                                                        یلدا
                                                                        ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۱۱
                                                                        سلام دوستان خسته نباشید
                                                                        باز گلی به جمال خانم ها که اومدن یه کلیاتی از مصاحبه برامون گفتن و کمی از استرسمون کم شد، از جنتلمن های عزیز کسی نمیخواد یه ذره از جزییات مصاحبه برامون بگه!بخدا هم واب داره ،هم اینکه ماهم براش دعا مییکنیم
                                                                        • م
                                                                          مهدي
                                                                          ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۵۵
                                                                          با سلام
                                                                          دوستان عزیز یه زحمتی به خودتون بدین و یه سری سوالات هوش رو حل کنید مزیتی که داره تکنیک حلش بدستتون میاد و اینکه سرعت پاسخ دادن رو میبره بالا
                                                                          تا حد امکان استرس نداشته باشین و به خدا توکل کیند
                                                                          با آرزوی موفقیت
                                                                          • م
                                                                            محیا به تینا
                                                                            ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۵۵
                                                                            تینا جون به نظرت فصل سوم تحلیلی وفصل چهارم کمیتی رو لازمه بخونیم چون سطحش به نظرم بالاست انکنه سطح سوال بانک هم در این سطح بود؟

                                                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                            ثبت پاسخ