از استخدام بانکها و موسسات دولتی و خصوصی در سال ۱۴۰۳ جا نمانید

۵۳۲۱ نظر

 

استخدام در بانک‌ها، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در سال ۱۴۰۳

 

از موقعیت های شغلی باخبر شوید!

همانطور که میدانید اولین گام برای استخدام شدن، اطلاع از آگهی های استخدام می باشد. با فعالسازی سرویس‌های رایگان دریافت آگهی در تنظیمات ، آگهی های استخدام را بر اساس رشته، گرایش، تخصص و موقعیت شغلی در استان و شهر خود به صورت تفکیک شده در قالب ایمیل، اعلان مرورگر و یا در ربات تلگرام ما دریافت نمایید.

          فعالسازی 

 

سرویس دریافت لحظه‌ای آگهی ای-استخدام

با فعالسازی این سرویس دیگر از استخدام بانکها و موسسات دولتی و خصوصی جا نمی مانید. چرا که آگهی های مرتبط به محض انتشار در سایت از طریق پیامک یا ایمیل به شما ارسال می شوند.

مزایای این سرویس:
  • با دریافت آگهی ها به محض انتشار، یک گام از سایر افراد جلوتر میباشید.
  • تمام روزنامه ها ، نیازمندی ها ، سایت ها و ... برایتان بررسی می شود.
  • نیازی به صرف هزینه و زمان برای جستجو در روزنامه ها و اینترنت ندارید.
  • اعتبار و صحت تمام آگهی ها توسط تیم محتوای وب سایت پیگیری میشود.

          فعالسازی 

 

اپلیکیشن موبایل ای-استخدام

با نصب اپلیکیشن اندروید ای-استخدام از امکانات زیر در گوشی هوشمند خود بهره‌مند شوید:

  • اعلان مشاغل و آگهی های مرتبط با شما
  • اطلاع رسانی آخرین اخبار استخدامی بانکها، موسسات، ارگانهای دولتی و شرکتهای خصوصی
  • جستجو در میان آگهی‌ها متناسب با رشته تحصیلی یا موقعیت شغلی
  • ذخیره و آرشیو اعلان های دریافتی که امکان مشاهده‌ و بررسی بیشتر و دقیق‌تر آنها را در هر لحظه در اختیارتان قرار می‌دهد
  • امکان ذخیره و حذف آگهی های مورد علاقه تان در لیست « علاقه‌مندی‌ها »
  • امکان ارسال آگهی ها به دیگران از طریق برنامه های به اشتراک گزاری از قبیل (تلگرام و ایمیل)

  دانلود اپلیکیشن 

 

صفحه اینستاگرام ای-استخدام

با عضویت در صفحه‌ی اینستاگرام ای-استخدام می‌توانید علاوه بر آگاهی از اخبار و فراخوان‌های بزرگ از نکات آموزشی فردی و شغلی بهره‌مند شده یا از تجربیات سایر کاربران استفاده نمایید.

   مشاهده صفحه 

 

کانال‌های تلگرام ای-استخدام

با عضویت در کانال‌ تلگرام اصلی یا کانال‌‌های تلگرام استانی وبسایت ای-استخدام می‌توانید آگهی ها را به صورت روزانه دریافت کنید.

    لیست کانال ها 

 


استخدام در سازمان‌های دولتی و بانک‌ها

همانطور که می‌دانید برای استخدام در سازمان‌های دولتی و بانک‌ها شما باید دو مرحله‌ی آزمون استخدامی و مصاحبه استخدامی را با موفقیت پشت سر بگذارید. بدین منظور ما در وب سایت ای-استخدام منابع زیر را برای موفقیت شما تدارک دیده‌ایم:

 

کتاب جامع آزمون‌های استخدامی وبسایت ای-استخدام

شامل درسنامه آموزشی و اصل سوالات آزمون‌های استخدامی در هفت فصل، شامل اصل سوالات آزمونهای سازمانها و بانکهای برگزار شده طی سالهای ۸۹ تا ۱۴۰۱ به همراه اصل سوالات آزمونهای سال ۱۴۰۱ - تعداد صفحات کتاب الکترونیکی ۱۳۴۰ صفحه که شامل حدود ۴۰۰ صفحه درسنامه و نکات آموزشی میباشد. - تعداد سوالات کتاب الکترونیکی ۳۵۴۷ سوال - پاسخنامه تشریحی و ذکر جواب بعد از هر سوال که باعث میشود شما به راحتی بتوانید سوالات را در گوشی همراه، کامپیوتر، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی خود مطالعه نمایید.(یعنی در هر مکانی قادر به مطالعه سوالات هستید) - قیمت بسیار پایین کتاب نسبت به سایر منابع و کتابهای مشابه - به محض خریداری، می توانید از بسته استفاده کنید - با دریافت این کتاب، ویرایش های بعدی کتاب به رایگان به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد.

جزئیات | دانلود 

 

کتاب از آگهی استخدامی تا مصاحبه تخصصی، گزینش عقیدتی و سیاسی

اولین کتاب کاربردی در زمینه جذب و استخدام که تمام مراحل استخدام و جذب را که مربوط به سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌باشد به صورت کاملا کاربردی و راهبردی (نه صرفا تئوریک و غیرعملی)، توسط تیم آموزشی سامانه ای‌-استخدام در ۳۹۱ صفحه تهیه شده است. این کتاب از مرحله اول، یعنی ثبت نام تا مرحله گزینش عقیدتی را در بر خواهد گرفت.

جزئیات | دانلود 

 

آشنایی با منابع مطالعاتی برای آزمون های استخدامی (رایگان)

به منظور آشنایی شما با منابع مطالعاتی (برگرفته از تجربیات کاربران در آزمونهای استخدامی بانکها، سازمانها و ارگانهای دولتی و …)، تمام این تجربیات جمع آوری و به منظور موفقیت شما در آزمونهای استخدامی در این صفحه به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

      مشاهده 

 

دفترچه آزمونهای استخدامی، سوالها و جزوه های ارسالی کاربران (رایگان)

این صفحه شامل سوالهای ارسالی کاربران اعم از سوالات آزمونهای برگزار شده توسط سنجش و یا سازمانهای دیگر، جزوات آمادگی برای آزمون و مصاحبه و … میباشد.

      مشاهده 

 

سوالهای مصاحبه آزمون های استخدامی،سازمانها و بانک‌ها (رایگان)

تمام تجربه های کاربران در زمینه سوالهای آزمون، نتایج آزمون، سوالهای جلسه مصاحبه، سوالهای روانشناسی، مراحل معاینات پزشکی و سایر تجربه ها در این صفحه گردآوری شده است.

      مشاهده 

 

نمونه کارنامه های شرکت کنندگان آزمونهای استخدامی

در این صفحه کارنامه های ارسالی کاربران و همچنین درصدهای اعلامی در دیدگاهها برای آزمونهای مختلف گردآوری شده است. بعد از هر آزمون نیز این صفحه بروز خواهد شد.

       مشاهده 

 


استخدام در شرکت‌های خصوصی

برای استخدام در شرکت‌های خصوصی شما باید ابتدا یک رزومه‌ی کارفرما پسند داشته باشید تا دعوت به مصاحبه شوید و سپس با آمادگی کامل در مصاحبه استخدامی شرکت کنید بدین منظور ما در وبسایت ای-استخدام خدمات زیر را برای موفقیت شما تدارک دیده‌ایم:

 

رزومه ساز آسان ای-استخدام

طبق نظرسنجی از کارفرمایان طرف قرارداد با وب سایت (ای-استخدام)، رزومه های با فرمت وب سایت بسیار شکیل و جذاب بوده و همواره بیش از سایر رزومه ها، مورد توجه کارفرمایان قرار میگیرند. شما با تکمیل اطلاعات خود در وب سایت میتوانید بصورت رایگان تمام رزومه های حرفه ای را دانلود کرده و به شرکت های مورد نظر خود جهت استخدام ارسال نمایید. (توجه داشته باشید شما فقط یکبار اطلاعات خود را در سامانه وارد میکنید و تا سالها میتوانید از این رزومه ها استفاده نمایید).

    جزئیات بیشتر 

 

جزوه کاربردی رزومه نویسی (رایگان)

متاسفانه تعداد زیادی از کاربران موقعیت های شغلی خود را یکی پس از دیگری فقط و فقط به خاطر نداشتن رزومه قابل قبول از دست میدهند از این رو تیم آموزشی ای ـ استخدام، به منظور پوشش دهی به این هدف مهم، در زمینه جذب و استخدام، تلاش نمود تا نحوه نوشتن یک رزومه کاری و حرفه ای را برای کارجویان تشریح کند.

   دانلود مستقیم 

 

آشنایی با مصاحبه های استخدامی

برای رسیدن به این هدف جزوه ای توسط تیم آموزشی ای-استخدام تدوین شده است که میتوانید دانلود و مطالعه نمایید.

    جزئیات بیشتر 

 

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵٬۳۲۱ نظر برای از استخدام بانکها و موسسات دولتی و خصوصی در سال ۱۴۰۳ جا نمانید

  • ی
    یه دوست
    ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷
    سلام دوستان درناامیدی بسی امید است.نا امیدنشید وبه خدا توکل کنید .....دوستان من چرا فقط دنبال کا دولتی هستید برید با استفاده از مدرک ودانشتون یه کاری ابداع کنید.به خدا کار آزاد بهتر از کار دولتی هستش.با گرفتن وام براساس اون مجوز کاری که دارید بچسبید به کار آزاد.من خودم بعد از فارغ التحصیلیم اومدم سرکار آزاد خودم.با پول کم شروع کردم.الان خداراشکرکارم خوب پیش میره.موفق باشید
    • س
      سمانه صادقی
      ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۴۵
      کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد حسابرسی
      • ا
        احمدسویل
        ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۴۳
        خدایا دست همگی رو بگیر ازجمله مهندسان کشاورزی
        • م
          محمد
          ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۴۱
          سلام من محمدم با مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی تو یه شیرینی پزی کار میکنم برای 700 هزار تومن
          بنظر شما این حقوق کفاف من و پس 1 سالموو زنمو میده چند روز پیش تولد یک سالگی پسرم بود نتونستم هدیه خوبی براش بگیرم خجالت کشیدم ...
          از خدا میخام به دادم برسه ...
          همین ...
          • م
            مهین
            ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸
            سلام
            آقای محترم زیاد نگران نباشین چون من یه خانمی هستم که نزدیک به یک ساله دارم کار می کنم اونم با ماهی 500 تومن بدون بیمه کارگری و تازه الان که سر یکسالم شده 3.500.000 شرکت بهم بدهکار هست حتی همین حقوق کمم رو هم سر موقع پرداخت نکردن 7 ماه عقب هستن و شوهرم نیز با 700 تومن داخل شهرک صنعتی کار میکنه و اونم از آذز پارسال حقوق نگرفته و حدود 6 میلیونی هم به اون بدهکارند و ما هستیم با یه یارانه بخور و نمیر.و 6 ماهه زنده موندیم الباقیشم دست خداست. در ضمن شوهرم دیپلم داره و منم لیسانس بازرگانی هستم .اینه اوضاع جوانان حالا .
          • ب
            بهزاد
            ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۲۵
            سلام امروز به خواست خدا 31 سالم شد ارزویی جز سر کار رفتن ندارم برام دعا کنید.
            • ا
              امیر
              ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۰
              من امیر 24 ساله دارای مدرک کارشناسی حسابداری میباشم خیلی ها میگویند کار نیست و پیدا کردن ان سخت است ولی امیدمان بخدا میباشد حتما کاری هم برای ما جوانان پیدا خواهد شد من شخصا دنبال کار دولتی هستم تا بعدها در زندگی ب مشکل نخورم و زمانی که سر کار بروم با جان و دل به ان کار دولتی خوام پرداخت
              • ن
                ناشناس
                ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴
                از ما حرکت از خدابرکت .بیاید راضی باشیم به رضای خدا.
                • ا
                  امیر
                  ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۴۷
                  توکل ب خدا ما ه9میشه اول توکلمون بخدا هستش دوم بنده خدا
                • ی
                  یه بنده امیدوار
                  ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۳۳
                  سلام.من کارشناس حسابداری هستم 23سالمه میدونم همه همین حرفا رو میزنن که کار نیست و ال و بل.....ولی باید خدمتتون عرض کنم که به قول استادمون،حمالی هم جز کار حساب میشه...حالا از این بگیر تا مدیر یه شرکت....بستگی داره خودتون چی بخواین...ولی بعضی ها کار پشت میزی رو به تلاش و نون بازو خوردن ترجیح میدن....من خودم اگر یه پسر بودم با رفتگری شروع میکردم تا به اوج برسم...به خدا یکی از فامیلامون از آشغال جمع کنی شروع کرده و حالا دوتا خونه داره و زندگی بهم زده که صدتا آدم مدرک دار هم نمیتونن تو خواب ببینن...قبلا فامیل آدم حسابش نمیکرد ولی حالا به احترامش از جا پامیشن....الان 30سالشه با زن و دوتا بچه....همت کنید و یه یاعلی بگید...به خدا کار عار نیست خودم هم میخوام برم از خذمتکاری خدمات بیمارستان بشم....حالا هم اگه موافقی.....برای خوشبختی همه ی بچه های باغیرت ایران صلوات...
                  • ا
                    الهام خلج
                    ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۳۱
                    لیسانس حقوق
                    • ا
                      اقدمیان
                      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۲۰
                      سلام دوستان،از خداوند بزرگ و مهربان می خواهم تا تمام افراد فارغ التحصیل بزودی به کار مناسب برسند.من دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت سیستم هستم در دانشکاه علامه تهران درس خاندم چند وقت دنباله کارم امیدوارم پیدا کنم
                      • ع
                        علی
                        ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۲
                        درس خواندی یا درس خاندی ؟!!
                        • ع
                          عطيه
                          ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳
                          سلام
                          امیدوارم همه کار پیدا کنیم.من فوق لیسانس حقوق دانشگاه تهران هستم..علی آقا بی خیال خوانده یا خانده ب هر حال خوانده
                          • ا
                            اکبر
                            ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۴۶
                            فوق حقوق دانشگاه تهران بیکاری . یعنی وکالت . سردفری هم قبول نمیشی یا مشاوره حقوقی جایی بشی
                            • ی
                              یه دوست
                              ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷
                              سلام دوستان.من هم کارشناسیم مهندسی عمران-نقشه برداری دانشگاه تهران هستش ولی بیکارم.وقتی دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی و علمی کاربردی کلی دانشجو(البته دانشجو نه، خریدار دانش با پول) تولید میکنه وضعیت همین خواهد بود.ناگفته نمونه که ادعاشون از ما هم بیشتره.
                      • ب
                        بنده ی خدا
                        ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸
                        سلام. ما دوساله ازدواج کردیم و همسرم یک و نیم ساله بیکاره و دنبال کار. وهرجا میره کار نیست. به هر دری زدیم بسته بود. واقعا موندیم چیکار کنیم. دیگه خسته شدیم تو این گرونی.... خودم لیسانس و همسرم فوق دیپلم
                        • ح
                          حسین
                          ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۰:۱۵
                          با سلام و خسته نباشید به خدا کار برا همه هست ولی باید دنبالش باشین آقایی که دنبال کار هستی آیا حاظری دوسال یا خیلی از عمرت رو پروژه ای باشی و نفهمی زندگیت چطور میگذره کار کردن هم مرد روزای سخت میخواد یه آماری بگیرین خیلی شرکت خصوصی هست که با حقوق پایین توشون شروع به کار میکنید و توی یک پروژه هستش ولی باید تحمل کرد و سختی کشید تا لم کار بیاد دستتون اونوقت متوجه میشید که شرکت های دولتی هم راه ورود بدون آزمون دارن باید از یه جایی شروع کنید پس دل رو به دریا بزنید و مرد روزای سخت باشین تا بتونید یک آینده خوب برا خودتون درست کنید
                          • م
                            مخالف
                            ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱
                            نفس ت از جای گرم بلند میشه!
                          • م
                            م
                            ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۴۹
                            از ماه جدید به علت ورشکستگی کارخانه ای که توش کار می کردم بیکار می شم(یعنی تا 4 روز دیگه)هفت ماه متوالی دنبال این کار گشتم و بالاخره تو قسمت منابع انسانی این کارخانه شروع به کار شدم و الانم بعد از یک سال دوباره برگشتم پله اول.بچه ام تازه یه ماه هم نمیشه به دنیا اومده و دارم به خاطر بیکاری که از 4 روز دیگه قراره گریبان گیرم بشه دق می کنم.تورو خدا دعام کنید.بیکاری بد دردیه...امیدوارم هیچ مردی جلوی زن و بچه اش شرمنده نشه...التماس دعا(با اشک و اندوه:مردی از تبار غربت)
                            • م
                              مریم
                              ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱
                              ازخداخواهان هرچه زودتر پررونق شدن زندگیتون هستم قوی باشید خدا بزرک هست
                              • M
                                M
                                ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۰۶
                                هرکسی یجوری گرفتاره. امیدت بخدا باشه تنها اونه که واسه ادم میمونه
                                • ف
                                  ف
                                  ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶
                                  امیدوارم زودتر یکار خوب گیرتون بیاد ... واقعا سخته. خدارو فراموش نکن
                                • م
                                  مصطفی
                                  ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۱:۴۶
                                  سلام امید به زندگی و اینکه رزق دست خداست و بنده اش هم حرکت کند و شکر کند خدا همه چیز بهش میده به قول شاعر : در کمال احتیاج بی نیازی استغناست
                                  • ا
                                    احسان
                                    ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۰۰
                                    والله شما راست میگین در کرامت خدا شکی نیست
                                    اما نمیدونم بعد 20 سال دوندگی و در به دری هنوز کار درست و حسابی ندارم الاف یه روز اینجا یه روز اونجا.
                                    حالا خدا خودش میبینه این 20 سال رو . فقط و فقط دلمون به این قرصه که آنکه دندان دهد نان دهد
                                    و همچنان منتظر کرمش هستیم .
                                  • m
                                    man13
                                    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۵۴
                                    معاف پزشکی هستم..فارغ تحصیل مهندسی تاسیسات..مترجم خوبی هستم..صدتا دارترجمه فرم پر کردم..اما گویا کار کمه چون دیر به دیر کار گیرم میاد..شدید پول لازمم..دعا کنیین برام چون منم دعاتون میکنم خدا هممون رو صبر و رزق حلال بده ایشالا..هرچند هیچ کورسوی امیدی برای امثال من نیسست که نه سرمایه دارم نه پارتی...درـآمد خونوادم هم در قعر فقره! گودلاک آل یو
                                    • ز
                                      زینب
                                      ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴
                                      سلام چه طوری باید خرید اعتبار انجام دهم ... اخه هرجی ورود رو میزنم میگه اشتباه ست .. کمکم کنید
                                      • محتوا گذار شش
                                        ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰
                                        با سلام
                                        کاربر عزیز شما باید بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به صورت صحیح ، وارد پنل کاربری خود شوید و در قسمت خرید اعتبار خرید اعتبار نمایید
                                        موف باشید
                                      • ع
                                        علیرضا
                                        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۱۴
                                        سلام به همه دوستان خوبم... امیدوارم سرحال باشید... منم خیلی دنبال کار میگردم ولی اصلا وضعیت خیلی خرابه... الان جوابهای ارشد دولتی اومده مجاز شدم... رتبه ام بد نشده... با این رتبه میتونم بورسیه دانشگاه نیروی هوایی ارتش بشم(استخدام رسمی)... بنظرتون میتونم تو این شغل ادامه بدم؟ تواناییشو دارم؟ دیگه خودمم موندم چی کار کنم...!!
                                        مرسی از راهنمایی و لطفتون
                                        • ر
                                          رها
                                          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۳۲
                                          سلام به خودتون امیدوارباشین انشالا میتونین موفق بشین پدرمن نظامی بود بخاطرهمین شرایط نظام کاملا درجریان هستم خیلی فکرخوبیه تواین شرایط بد کاری شما بهترین شرایط براتون بیش اومده فقط بایدبخدا توکل کنید وبه خودتون واستعدادتون ایمان داشته باشین آینده ازآن شماست.
                                          • M
                                            M
                                            ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۰۶
                                            شک نکن برو
                                          • ن
                                            نا شناس
                                            ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۴۴
                                            واقعا متاسفم برای اونایی که میگند معافیت پزشکی بشینه خونه شما می تونید سردرد ساده رو تحمل کنید؟
                                            بعضی از این معافیتها درد مزمن رو تحمل می کنند و نخبگان علمی اند قطعا همین ها صبرو تحملشون در درست و سرانجام دادن بیشتره
                                            اینم بگم خودم دخترم و خونواده مونم معافیت ژزشکی نداریم که این حرف رو زدم خداییش وجدان و عقلتون رو بذارید وسط جامعه که ماشاالله با قوانین غیر عادلانه راه شایستگی رو بسته حداقل ملت بزرگوار شما با این حرفها نمک زخم نشید انصافا
                                            • ع
                                              علی
                                              ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹
                                              کسی نگفته بشینه خونه خیلی کارهای دیگه می تونه بکنه. اما باید یه فرقی بین منی که 21 ماه پا کوبیدم باشه با اونی معاف شده و دوسال از یهترین دوران عمرش رو از دست نداده. در واقع همین عین عدالته. شاید بخاطر همینه که شما دختری و شاید اصلا هیچ موقع اون دوران و حس ما رو درک نکنی
                                              • س
                                                سیاوش
                                                ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷
                                                ب نظرم شما داری این موضوع رو پای تسویه حساب شخصی خودتون میذارین
                                                شاید اگه خود شما هم شرایطشو داشتی همین کارو میکردی....
                                                پس ایجوری برخورد نکن با این مسایل
                                                • س
                                                  سارا کرمانی
                                                  ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹
                                                  یکی می خواد به این آدم بگه مگه مقصر مشکل بیکاری این بنده خداست که معاف پزشکی شده برادر من مشکل جای دیگه است ( کاش ما آدما اینقدر خودخواه نبودیم)
                                              • ف
                                                فریبا علیخانی
                                                ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۴۳
                                                با سلام و خسته نباشید
                                                انشالله که با توکل به خدا تمام اونهایی که درجستجوی کارهستند موفق شوند
                                                • پ
                                                  پیمان
                                                  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷
                                                  با سلام به همه دوستان خواهشا شماها اگه مسله استخدام نباشه به فکر زندگیتون نخواهید بود بابا کل زندگیتون شده استخدام چه خبرتونه یعنی به مغزتون هیچ راهی به غیر استخدام نمیرسه والله منم دهه 60تم از صفر مطلق شروع کردم الانم در استانه پیشرفتم با امید زندگی کنید موفق خواهید شد
                                                  • م
                                                    محمد
                                                    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۱۱
                                                    خب باید یه کاری داشته باشیم اخه
                                                    • ص
                                                      صابر
                                                      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲
                                                      سلام.به نظرمن اگه مهارتها مون روافزایش بدیم توی استخدام وهرجای دیگه موفق میشیم .مثلا داشتن مدرک ICDL وهمچنین داشتن مهارتهای ارتباطی (سرزبون)-متاسفانه مافقط مدرک گرفتیم .به زندگی نامه آدمهای خیلی موفق که نگاه میکنم میبینم نسبت به اونها من خیلی تنبل وتن پرورهستم.
                                                      • م
                                                        محمدی
                                                        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۶
                                                        اتفاقا مدرک میگی مدرک، زبون میگی زبون ولی کو کار گشتم نبود نگرد نیس. اگه هس به منم بگو مرسی

                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                  ثبت پاسخ