آغاز تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه‌ای

۱ نظر

مدیرکل امور اداری دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور اعلام کرد: تعداد ۴۴۷ نفر از کارکنان دانشگاه مشمول مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران هستند که تاکنون ۱۴۱ پرونده آن‌ها به وزارت علوم ارسال شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، سید حسن حسینی با اشاره بر اینکه تعداد ۴۴۷ نفر از کارکنان دانشگاه مشمول مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران هستند افزود: تاکنون تعداد ۱۴۱ پرونده به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت معرفی به سازمان امور اداری و استخدامی ارسال شده است که پس از تایید این سازمان در اسرع وقت احکام پرسنلی صادر خواهند شد.

وی افزود: تعداد ۲۳۵ پرونده هم در حال انجام و آماده سازی جهت ارسال به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با هماهنگی انجام شده تا پایان هفته در سامانه مذکور بارگذاری می‌گردد.

مدیر کل امور اداری دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۷۱ پرونده در مرحله گزینش و استعلامات مربوط قرار دارند که در دست بررسی می‌باشد که پس از تایید به وزارت عتف ارسال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قانون فوق لازم الاجرا بوده و احکام کلیه مشمولین به زودی صادر خواهد شد خاطر نشان کرد: نزدیک به نیمی از همکاران دانشگاه فنی حرفه‌ای قراردادی بوده و از این تعداد تقریباً ۲۰ درصد همکاران تبدیل وضعیت خواهند شد.

حسینی ابراز امیدواری کرد: با توجه به گستردگی دانشگاه در سطح کشور و لزوم توسعه آموزش‌های مهارتی، با پیگیری‌های مستمر انجام روند تبدیل وضعیت همکاران قراردادی طی یک دوره چهار ساله صورت خواهد پذیرفت.

منبع : خبرگزاری دانشجو

برای مشاهده اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای آغاز تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه‌ای

  • ح
    حسن
    ۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۴۸
    باسلام و خسته نباشید خدمت ریاست محترم و همکاران زحمتکش برنامه. ایثار گرفرزند شهید اگر میشه یه کاربرایم جور کنید روز مزد باشد.کارمندچی بشیم بیشتر از نصف ایثارگران بیکاراند بعد شما میخواهید کارمند رسمی بشیم من متولد 56هستم 3فرزند دارم ... ببخشید سپاسگزارم از این برنامه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ