استخدام ۴ هزار قاضی در دستگاه قضا

۱ نظر
پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر : رئیس قوه قضائیه از جذب ۴ هزار قاضی به دستگاه قضایی براساس برنامه پنجم توسعه تا پایان سال خبر داد و گفت : با این روند در آینده شاهد تحول در دستگاه قضایی خواهیم بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آیت الله آملی لاریجانی در دیدار با رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و روسای سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در مشهد با تاکید بر این که جذب نیرو در دستگاه قضایی باید مستمر باشد، بر رعایت اخلاق حرفه ای از سوی قضات، کارکنان و مسئولان قضایی تاکید کرد. رئیس دستگاه قضا با تاکید بر این که حجم انبوه مراجعه کننده به دستگاه قضایی از جهتی موجب تاسف است، گفت: از سوی دیگر مردم به دستگاه قضایی به عنوان ملجا و پناهگاه نگاه می کنند و از این نظر، کثرث مراجعه مردم به دستگاه قضایی امیدوارکننده و نشان دهنده اعتماد و اطمینان به دستگاه قضایی است. رئیس دستگاه قضا با اشاره به کمبود بودجه دستگاه قضایی و ضرورت جذب نیروی انسانی بیشتردر این دستگاه، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری دولت و مجلس، کمبودهای قوه قضائیه در بخش بودجه و نیروی انسانی رفع شود. آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به موضوع زمین خواری گفت: توقع این است که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، از تغییر غیرقانونی کاربری اراضی جلوگیری و با زمین خواران قاطعانه و در چارچوب قانون و تدبیر برخورد شود.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام قوه قضاییه سال ۹۴ اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام ۴ هزار قاضی در دستگاه قضا

  • س
    سرور
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۱۰
    سلام
    چی بگم حتی اگه بگم هیچ کس جواب گو نیست انشا لله که در دادگستری از خانم های فارغ التحصیل حقوق در سراسر کشور دعوت به همکاری بشه حتی اگر به صورت نیمه وقت .

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ