تشریح شرایط جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه علامه طباطبایی

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت:‌ روال جذب هیات علمی به گونه‌‌ای است که برای رشته‌ای درخواست می‌دهیم، تعداد کسانی که درجه دکتری دارند در این روند ثبت‌نام می‌کنند و در مرحله اول شرایط کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند را بررسی می‌کنیم که آیا شرایط اولیه را شامل می‌شوند یا خیر؟

عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: روال جذب هیات علمی به گونه‌‌ای است که برای رشته‌ای که درخواست می‌دهیم، تعداد کسانی که درجه دکتری دارند در این روند ثبت‌نام می‌کنند و در مرحله اول کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند را بررسی می‌کنیم که آیا شرایط اولیه را شامل می‌شوند یا خیر؟

وی افزود: اگر فردی شرایط اولیه را نداشته باشد از گردانه خارج می‌شوند و در اینجا کسانی هستند، که شرایط را دارند و به کارگروه‌های علمی در دانشگاه معرفی می‌شوند و کارگروه‌های علمی بررسی می‌کنند و بر اساس نمره رتبه‌بندی می‌شوند. برای مثال نفر اول بر اساس سوابق پژوهشی،آموزشی و شخصیتی که داشته رتبه اول را بر اساس مستندات کسب می‌کنند و پیش می‌رود.

معتمدی ادامه داد: اگر ما به یک نفر نیاز داشته باشیم، حداقل ۳ نفر از کسانی که بالاترین نمره را کسب کردند برای بررسی صلاحیت معرفی می‌شوند و نتیجه صلاحیت علمی و عمومی در هیات اجرایی جذب مشخص می‌شود.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ