مشمولان غایب به سربازی بیایند

۶۴ نظر

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه از چند ماه آینده تبلیغات سیاسی برای انتخابات آغاز می‌شود، از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور خبر داد.


به گزارش بازارکار به نقل از فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا ضمن تشکر از حضور مسوولان و فرماندهان در این گردهمایی، گفت: در این همایش مطالبی مطرح شدکه انصافا کاربردی،عملیاتی و میدانی بود؛این گردهمایی تا به امروز یکی از نشست های خوب ما بوده که امیدواریم مفید واقع شود.
وی ادامه داد: هدف ما از این گردهمایی این بود که فرماندهان به بیان نقطه نظرات خود بپردازند و اگر پیشنهاد،راهکار و یا انتقادی دارندآن را ارائه کنند،بنابراین لازم است اگر فردی پیشنهادی دارد که می تواند کشتی بزرگ ناجا را راحت تر پیش ببرد آن را بیان کند در غیر این صورت باید پاسخگو باشد.
عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه بارها مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رضایت خود را از نیروی انتظامی مطرح کرده اند، تاکید کرد: فرماندهان باید برای بیان نقطه نظرات، راهکارها و پیشنهادات خود در این مجموعه اهتمام ویژه داشته باشند ما نیز تلاش می کنیم که بهترین آنها را برای پیشبرد اهداف به کار گیریم.
فرمانده ناجا در ادامه این گردهمایی به موضوع برقراری و تداوم امنیت در جامعه پرداخت و گفت: امنیت مرزها، شهرها، جاده ها، مراکز مهم و حساس از جمله اولویت های نیروی انتظامی است، بنابراین لازم است که در این راستا مراقبت های لازم صورت گیرد.
سردار اشتری ادامه داد: خدا را شاکریم که در سال جاری بیش از ۴۰ درصد تعداد شهدا کاهش یافته و ۳۳ درصد تعدادمجروح ها نسبت به قبل کمتر بوده است.
فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه موضوعات امنیتی باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد، تصریح کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام است اگر هم تاکنون کاری انجام نداده، نشان دهنده پشیمانی دشمن نیست بلکه نتوانسته در نظام رخنه کند.
سردار اشتری به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: از چند ماه آینده تبلیغات سیاسی برای انتخابات آغاز می شود؛ برهمین اساس نیروی انتظامی برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور آمادگی کامل دارد.
وی در خصوص مقابله با سرقت نیز عنوان کرد: باید بحث قرارگاه مقابله با سرقت را جدی گرفت خصوصا استان هایی که بالاترین درصد سرقت را به خود اختصاص داده اند باید در این رابطه قوی و جدی ورود پیدا کرده و از ظرفیت استانداران نیز استفاده کنند، بنابراین لازم است سهم دستگاه ها در ماموریت ها مشخص شود.
عالی ترین مقام انتظامی کشور در رابطه با کاهش تصادفات، گفت: باید تمام سعی خود را برای کاهش تصادفات به کار گیریم و در این راستا از تمامی ظرفیت های استان ها نیز استفاده کنیم؛ در این رابطه با وزیر راه جلسه ای برگزار کردیم که انصافا مسئولان مربوطه با ما همکاری کردند و برای رفع نقاط حادثه خیز و کمتر شدن میزان تصادفات قول مساعد دادند.
فرمانده ناجا به طرح های ناظر نیز اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ناظر از اولویت های نیروی انتظامی است این طرح، اکنون در خصوص کشف حجاب در خودروها در حال اجراست که البته نباید در این سطح باقی بماند، لازم است آن را در دیگر زمینه ها نیز گسترش دهیم.
سردار اشتری با تاکید بر اینکه امنیت اخلاقی، برخورد با ناهنجاری ها و ... باید از اولویت های فرماندهان باشد، عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای فراموش شده است ما در این رابطه تکلیف شرعی و وظیفه قانونی داریم و باید با بدحجابی برخورد جدی صورت بگیرد.
وی ادامه داد: در بحث طرح های ناظر جلسات متعددی برگزار شده و نباید در این رابطه اشکالی وجود داشته باشدچر اکه اجرای آن در بین افراد متدین امید و دلگرمی ایجاد کرده است.
فرمانده نیروی انتظامی همچنین به موضوع خودروهای مسافرکش (اسنپ و ... ) اشاره کرد و گفت: این قبیل شرکت ها و مجموعه ها باید به درستی مدیریت شوند و در این رابطه باید یک برنامه ریزی جدی صورت بگیرد.
این مقام عالی انتظامی به اولویت های سال ۹۸ نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: این اولویت ها همچنان در ناجا پا برجاست که رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران نیز یکی از این اولویت های مهم است و باید مدنظر تمام فرماندهان قرار بگیرد.

وی بیان کرد: موضوع خیرین امنیت ساز نیز که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.
عالی ترین مقام انتظامی کشور در خصوص مشمولان غایب، گفت: باید با یک برنامه ریزی جدی و اصولی کاری کنیم که مشمولان غایب به خدمت سربازی بیایند، بنابراین لازم است این امر به عنوان یک اولویت مهم توسط فرماندهان دنبال شود.

سردار اشتری به راه اندازی دفاتر مشاوره در کلانتری ها اشاره کرد و گفت: لازم است، دفاتر مشاوره تا پایان سال در تمامی کلانتری ها راه اندازی شود در این راستا باید از ظرفیت های مردمی و پلیس افتخاری نیز استفاده کنیم؛ براساس گزارش های ارسالی با راه اندازی این مراکز ۷۰ درصد از پرونده ها در مراکز مشاوره منجر به صلح شده است.
وی همچنین درباره برخورد با جرایم در فضای مجازی، تصریح کرد: این موضوع از جمله اولویت های نیروی انتظامی است در این راستا اقدامات خوبی انجام شده اما باید کارهای بیشتری نسبت به قبل صورت بگیرد.
سردار اشتری به مراسم محرم و اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: طبق روال گذشته باید برای برگزاری باشکوه مراسم اباعبدالله الحسین(ع) با تکایا و هیئت های مذهبی هماهنگی های لازم صورت بگیرد و به آنها برای توسعه و رونق این مراسم کمک کنیم،لازم است از حضور کاروان های غیرمتعارف در مراکز استان ها خصوصا تهران جلوگیری شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به ارتقاء معنویت کارکنان تاکید کرد و ادامه داد: این امر که از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز می باشد باید مورد توجه ویژه فرماندهان قرار گیرد و در راستای ارتقاء معنوی کارکنان بیش از گذشته تلاش شود.

وی با بیان اینکه باید برای رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی و جامعه اسلامی بیش از گذشته تلاش کنیم، گفت: کارکنان ما باید دارای روحیه خدمتگزاری و مردمی باشند بنابراین لازم است که رفع مشکلات و نیازهای کارکنان بیش از گذشته مدنظر قرار بگیرد.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: باید اقتدار و عزت خود را حفظ کنیم، مامور ناجا وظیفه خود را در قبال مسئولیت هایی که بر عهده او قرار می دهند، انجام می دهد پس باید مورد حمایت نیز قرار بگیرد اما اگر تخلفی هم انجام داد باید با آن برخورد شود.
سردار اشتری، همتاپروری، شایسته سالاری و جوان گرایی را یکی از رویکردهای نیروی انتظامی برشمرد و اظهارداشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهان روحیه جهادی همراه با اخلاص هستندبنابراین لازم است روحیه جهادی، انقلابی و معنوی کارکنان ارتقاء یابد و این امر در اولویت باشد
فرمانده نیروی انتظامی به موضوع پلیس هوشمند اشاره کرد و ادامه داد: هوشمندسازی پلیس باید در اولویت باشد مجموعه ناجا نسبت به سایر دستگاه ها جلوتر است اما این امر باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد؛ نیروی انتظامی باید در کشور اول باشد و در منطقه رقابت کند در واقع باید در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه هوشمندسازی بسیاری از مشکلات را رفع می کند، تصریح کرد: در این راستا اقدامات خوبی سرعت گرفته اما باید ادامه یابد، لازم است که خلاقیت و نوآوری خود را نیز به کار بگیریم.

سردار اشتری گفت: حفظ وضع موجود به معنای عقب نشینی در کارهاست بنابراین لازم است که برای پیشبرد اهداف، شتاب و سرعت را بیش از گذشته به کار بگیریم.

این مقام عالی انتظامی در خصوص نهضت تامین مسکن کارکنان،گفت: این امر از دیگر اولویت های مهم ناجاست باید تلاش کنیم که از امسال تا سه سال آینده مشکل مسکن کارکنان رفع شود.

فرمانده ناجا به دستورالعمل پلیس پیشگیری در خصوص تحول درکلانتری ها اشاره و عنوان کرد: این دستورالعمل کامل و جامع است بنابراین به درستی عملیاتی شود نحوه برخورد کارکنان ناجا با مردم نیز باید مورد توجه قرار بگیرد، نظم و انضباط یکی از اولویت های سازمان است.
سردار اشتری در ادامه با تاکید بر اینکه در خصوص اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ می دهد باید سریعا عکس العمل نشان دهیم، گفت: علاوه بر برخورد سریع در رابطه با مشکلات پیش آمده نباید اجازه دهیم که حقی ضایع و یا به اقتدار پلیس خدشه وارد شود.

این مقام عالی انتظامی درباره اقدامات خوبی که اخیرا در نیروی انتظامی انجام شده، گفت: مصوب شدن طرح جامع مرزبانی، موفقیت ناجا در مسابقات بین المللی روسیه ۲۰۱۹ و اعزام ۱۵ هزار خانواده ناجا به مشهد مقدس، ارتقاء رتبه نیروی انتظامی در مسابقات قرآن کریم و ... از جمله اقداماتی است که در این مجموعه انجام شده و مورد رضایت نیز بوده است.

سردار اشتری تاکید کرد: باید همه برای شنیدن و عملیاتی کردن تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گوش به فرمان باشیم و در عمل نشان دهیم که سرباز ایشان هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: ضمن اینکه به آینده امیدوار هستیم باید بدانیم که آینده سختی هم پیش رو داریم؛ دشمن همچنان برای ضربه زدن آماده است ما نیز باید برای جهاد در تمامی عرصه ها آماده باشیم.
وی عنوان کرد: اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا، خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد؛ بنابراین ما نیز باید تمامی سعی خود را برای خدمت به مردم به کار گیریم، هیچ گاه نباید از خدمت کردن خسته شویم باید خدمت به مردم با نیت الهی باشد چرا که موفقیت و آینده ای روشن در ناجا را برای ما به دنبال خواهد داشت.
سردار اشتری عنوان کرد: باید نشان دهیم با پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران که مدنظر معظم له مقام معظم رهبری (مدظله العالی)است، فاصله زیادی نداریم و در حال رسیدن به آن هستیم باید رهنمودهای ایشان در تمامی امور و برای آینده روشن نیروی انتظامی مدنظر و در راس قرار بگیرد؛ با یاری و لطف خداوند و با رهنمودهای حکیمانه معظم له کاری کنیم که تا سال ۱۴۰۰ در کشور و منطقه اول باشیم.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶۴ نظر برای مشمولان غایب به سربازی بیایند

  • ح
    حسین
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۰:۲۳
    سلام دوستان، یه سوالی داشتم لطفا اگر کسی میدونه کمکم کنه، من تا پانزدهم بهمن فرصت دارم دفترچه پست کنم اگر تا قبل این تاریخ پست کنم و اعزامم بیوفته برای بعد این تاریخ؟آیا غیبت میخورم یا نه؟
    • ح
      حمیدرضا
      ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲
      سلام دوستان کسی میدونه الان دفترچه بفرستیم چه تاریخی اعزام میخوره برایردیپلم،میدونم 19 هر ماه هست ولی مثلا الان بفرستم 2 ماه تو صف باید باشم یا کمتر؟
      • m
        mahdi
        ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۰۵
        الان بفرستی اعزامت ماه بعد نه دو ماه
      • ا
        امیر
        ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۲۰
        دوستان کسی هست که تحت پوشش کمیته باشه وباطرح تخفیف70درصدکارت معافیت گرفته باشه مال من حدود40روزه روی تایید مدارک مانده به نظام وظیفه محل خود مراجعه کردم گفتند که ازطرف سازمان به مابخشنامه آمده بایدمابه تفاوت را پرداخت کنیدتاکارت معافیت صادربشه
        • ت
          تخفیف 70 درصد
          ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹
          دوست عزیز برای من الان 6 ماه نیومده
          • م
            مازیار
            ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۰۱
            کدوم مابالتفاوت؟میشه لطف کنی جریمت چقدره وچقدر تخفیف خورده
            • ا
              امیر
              ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۴۲
              فکر کنم مال تاهل بوده 1050000هزارتومان اگه مابه وتفاوت دیگری درکارنباشد
              • ا
                امیر
                ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۵۵
                21000000تومان بوده که باتخفیف70درصدوتاهل ودوفرزندشد10850000هزار
                تومان ولی به خاطر اینکه الان بنده مجرد هستم وزن ام جداشده5درصدتاهل برداشته شده حالاخداراشکراگه 70درصدرادیگه اعمال نکنن خوبه دعاکنین
                • 8
                  8585
                  ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۶
                  خداشاهده فقط حاضر بودم 8 سالم تکمیل بود تا میرفتم و پولش واریز میکردم حاضر بودم دو برابر کل هزینشم بدم
            • ع
              عبدالصالح
              ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۳۶
              سلام خدمت همگی
              بچه ها من نه طرفداری میکنم نه انتقاد میکنم
              حرفام رو میگم بلکه شاید بعضی از دوستان از نگرانی در بیان
              من روز چهارشنبه رفتم و خودم رو معرفی کردم به عنوان سرباز فراری .... چون خود معرف بودم باهام بد رفتار نکردن و دادسرا هم که رفتم قاضی پرسید چرا رفتی منم مشکلاتم رو گفتم
              اونم نه اضافه زد نه بازداشت
              فقط یک میلیون جریمه نقدی کرد که اونم به صورت تعلیقی واسم زد ...
              الان رفتم سر خدمتم.... من نمیگم سربازی خوبه یا بده ...
              منم چون مجبور بودم و به کارت نیاز داشتم رفتم ...
              حالا اگه تردید و ترس واسه رفتن دارین نگران نباشین
              اگه اولین بار باشه اضافه نمیزنه اگرم بزنه بصورت تعلیقی هست ...
              • م
                محمد
                ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۳۰
                داداش کار خوبی کردی رفتی .ما هم به هرکی که شرایط سنی و جسمیشو داره پیشنهاد میکنیم بره ولی بعضیا میخان فقط از اب گل الود ماهی بگیرن و خودشون غایبم نیستن . خدمت رفتن یا نرفتن یه مورد کاملا شخصیه . ولی داداش بد موقع رفتی ها شانس بیاری جنگ نشه خخ
                • م
                  محمدرضا
                  ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۰:۲۴
                  نخیر اصلا هم شخصی نیست نرفتن هرنفر باعث فشار به افراد داخل پادگان ها از نظر نگهبانی میشه ولی اگه همه بیان نگهبانی ها تقسیم میشه بین همه
                • ع
                  عبدالصالح
                  ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۰۴
                  بنظرم اگه به کارت نیازی ندارین اصلا نرین ...
                  توی سربازی پیر میشین
                  • س
                    سردار
                    ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۳۹
                    ن داداش واقعا نمیتونیم بریم دیگه شما هم شاهکار کردی .من تو 33 سالگی دیگه مخم نمیکشه اعصاب خودمم ندارم حالا چه برسه بخام برم خدمت . من رو اگه به زورم ببرن بعد یه مدت خودشون میارنم دم خونه میگن تو یکی نیا خخخخخ
                • ع
                  علیرضا
                  ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۳۱
                  بنظرم صحبتای اقای محمدی کاملآ منطقیه مگه میشه کسی غایب باشه خودش و بیاد اینجا و طرفداری از نظام وظیفه و سختگیری بیشتر بکنه خب مشخصه که به کجا وصله دیگه در ضمن این دو سه میلیون نفر همه این تهدیدات رو پشت سر گذروندن و بازم نرفتن یعنی در یک کلام هیچوقتم نخواهند رفت حالا هی شما بیا و بگو دستگیری و برخورد. من خانومم و دختر دو سالم رو با کلی مشکلات و اجاره خونه نمیتونم ول کنم برم خدمت رو برجک نگهبانی بدم . شاید حالا بعضیاتون بیاید بگید باید موقع خودش میرفتی که در جوابتون باید گفت من نرفتم و تاوانشم دادم با کلی سال محدودیت و محرومیت از خیلی چیزا مثل یه کسی که گناهی میکنه و زندانشم میکشه پس دیگه نیاید واسه امثال من دم از دستگیری و شدت برخورد بزنید .ما نه دیگه بچه ایم نه ساده که بترسیم و پاشیم بریم خدمت با تشکر
                  • م
                    ممد
                    ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۵۴
                    اره ما بهای نرفتنمونو پرداخت کردیم ایشالا که تو بودجه سال جدید دوباره فکری برای غایبین و علی الخصوص بالای سی ساله ها بشه که خیلی مشکلات داریم بقران
                    • س
                      سید
                      ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۱۳
                      من غیبت ندارم..اما پتشتم داداش... و اصلا به خدمت سربازی نمیرم....باید این قانون برداشته شه... من حق دارم که انتخاب کنم... انتخاب من اینه که سربازی نرم
                      • س
                        سردار
                        ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۵
                        ای ول دم همگی داداشای غایبم گرم ایشالا که مشکلمون حل میشه به کوری چشم دشمنامون....من نرفتم کار و کاسبی راه انداختم بخدا از خیلی هم سنای خودم جلوترم و هیچوقتم پشیمون نشدم بازم برگردم به اون دوران نمیرم...به زور و تهدیدم نمیتونن کسی رو ببرن مگه منو به برجک نگهبانی دستبند کنن که نگهم دارن خخخخخخخ
                    • 8
                      8585
                      ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۱
                      واقعا دمت گرم داداش به سن و سال ما نمیخوره که بیایم با ی عده دهه هشتادی بریم اونجا با بچه بازیا اونا پیر میشیم من خودم به شخصه سه دفعه به اسرار خانواده رفتم بازم نتونستم دووم بیارم و برگشتم.ک هنوز تو شهر خودمم بودم ولی چه فایده که بالا دستی ها از ادم همایت نمیکنن و درکی ندارن که بگن این بنده خدا خونه داره زن داره بچه داره خرج خونه باید بده کاش حداقل 8 سالم کامل بود تا میتونستم جریمش بدم و خیالم راحت کنم.
                    • ب
                      بهادر
                      ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱
                      سلام
                      هر کسی در این سایت نظر شخصی خودش را میده. اصلا این موارد را ستاد کل قبول نمیکنه که کسی نخواد بره خدمت یا بخشیده بشه. موضوع این است دوستان. بهتره به این موضوع فکر کنیم. بعضی ها شرایطش را نداشتن که برن خدمت و بعضی ها هم صبر کردن به امید 8 سال غیبت تا شاید فرجی بشه. به نظرم گروه دوم خیلی فرق میکنند با بقیه. چون حتما شرایط مالی را داشتن. با این حال چیزی که من میدونم اینه که با غایبین برخورد میشه و حتی اجازه کار کردن هم در شرکت ها و کارخانجات و کارگاه ها را بهشون نمیدن. این چیزیه که گفتن.
                      • م
                        محمدی
                        ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۵۹
                        برخورد میشه؟؟؟اگه توی همین صفحات ای استخدام سرچ کنید متوجه میشید که از حدود ده سال قبل دارن این دیالوگ ها رو میگن و بارها شنیدیم و خب عملی نشده و نخواهد شد نه اینکه چون من اینو میگم بلکه بخاطر اینکه برخورد با 3 میلیون نفر عملا غیر ممکنه, ولی ما روی صحبتمون با اون دوستانیه که میان و فقط آب به آسیاب نظام وظیفه میریزن و قطع بالیقین این افراد نه غایب هستن و نه مشمول چون هیچ دلیل قانع کننده ای نیست که مثلا کسی بیاد داخل این صفحه و خودش غایب باشه و بیاد طرف نظام وظیفه رو بگیره و پیشاپیش اخبار برخورد و ارعاب رو منتشر کنه ,در ضمن دوست عزیز مثل اینکه شما خودتون غایب نیستید وگرنه باید اینو میدونستید که همین الانشم(و از سالهای قبل) غایبین اجازه کار کردن حتی توی شرکت ها یا کارگاههای خصوصی رو ندارن و همیشه همینطور بوده این چیز تازه ای نیست ,و اینکه کسی سالها اینهمه محرومیت رو کشیده باشه و حالا بخاد حدود سه سالم(با توجه به غیبت) بره خدمت اونم غالبا توی سنین بالا بنظر من نشدنی و حتی خنده داره! بنابراین ستاد و مسیولین خودشون هم اینو میدونن این راهکار فقط و فقط با تصمیم منطقی(ازاد کردن فروش خدمت,تخصصی کردن خدمت مثل اکثر کشورها و غیره) حل میشه نه با شدت و حدت.با تشکر از عوامل محترم ای استخدام.
                        • ع
                          علیرضا
                          ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۸
                          آقای محمدی تحلیلتون عالی بود حرف منطقی زدید ممنون
                          • س
                            سید علی
                            ۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۲۱:۰۸
                            امید واهی بی فایدست . سر و تهش باید بری برادر عزیزم
                          • ا
                            امید
                            ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۰۸
                            بله درست ولی اینم درنظر بگیر ایندفعه خدمت خورده به دهه هشتادی.به قدری غایب زیاد میشه ک حد نداره.الان ب شدت کمبود سربازه.این دفعه خیلی فرق داره
                            • س
                              سردار
                              ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۲
                              الان شما اومدی اینجا مشمولی یا غایب امید؟؟؟؟که داری از نظام وظیفه طرفداری میکنی از پایین تا بالا فقط کامنتات همین مضمونه :ایندفعه فرق داره....اتفاقا اینو بهت بگم چون دیگه کسی خدمت نمیره باید قوانین رو عوض کنن به زورم کسی رو خدمت نمیبرن چون کسی به زور بره بازم فرار میکنه و همین روند تکرار میشه پس هیچ فرقی نداره برادر....شما هم بهتره یه شغل دیگه ای انتخاب کنی این شغل نیس وال..پولی که اه دیگران پشتش باشه خوردن نداره شمام همون سعید و ایدین و غیره هستی که بازم باید فیلترت کن.....امیدوارم ادمین محترم رسیدگی کنه
                            • س
                              سید علی
                              ۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۲۱:۰۷
                              اینبار مثل بار های قبل نیست برادر . اینبار میان میبرن همه رو . خیلی چیزا عوض شده
                              • ش
                                شاهین
                                ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱
                                سعید چرا اسمتو عوض میکنی؟خخخخخ
                                • ش
                                  شاهین
                                  ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰
                                  این برزگوار اینجام هست که خخخخخ
                            • ص
                              صاحبی
                              ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۳۴
                              گر مشمول غایب خودش رو تا قبل از 12 فروردین 98 معرفی کرده باشه و درخواست اعزامش ثبت شده باشه، بعد از ثبت کسری ایثارگری برای حذف اضافه باید از چه طریقی اقدام کنه؟
                              • ا
                                امید
                                ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۰۷
                                یک ماه ونیم قبل ترخیصت با چهارتا عکس میری صدور کارت قسمت نیرو انسانی پادگانت خودش کاراشو میکنه.
                              • ا
                                ارش
                                ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۵۰
                                سلام دوستان کسی میدونه قرارگاه کرمانشاه لشگر 81 زرهی چه جور جاییه؟
                                • ح
                                  ح
                                  ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۱۷
                                  چقدر طول میکشه کارت بیاد؟
                                  بعضی ها 2 ماهه اومده و بعضی ها هم 3-4 ماه. چه جوریه؟
                                  • ا
                                    امید
                                    ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۱۹
                                    ثبت کارت تو سیستم نظام وظیفس .بعضی پرونده ها زود ثبت میشه بعضیا دیرتر توسط پادگان.از پادگان پیگیری کن
                                  • م
                                    محمد علی فردین
                                    ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۱۶
                                    دوستان یه سوال دارم خواهشا اگر کسی میدونه جوواب بده
                                    دوستان کسی میدونه جواب این ماده 88 ایثارگران چند وقته میاد ؟ اخرین مرحله که تحویل مدارک به 7گان خدمتی رزمنده بوده رو تازه دیروز با پدرم انجام دادیم مدارک رو از تهران بردیم کرمانشاه گفتند جوابش میاد در خونه
                                    • N
                                      Nima
                                      ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۱۰
                                      غیبت هارو ببخشید تا اونایی که اضافه خدمت دارن بتونن برن
                                      • م
                                        مرادی
                                        ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۰۱
                                        احتمال زیاد این کار بکنن
                                        • N
                                          Nima
                                          ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۲۱:۰۶
                                          به امید خدا فقط
                                        • ش
                                          شاهین
                                          ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۲۴
                                          شما اگه منتظر بخشش غیبتی بنظرم پاشو برو چون تا حالا کسی جریمه غیبت نکشیده.تو این دو سالم قطعا یه عفوی چیزی بهت میخوره که اضاف نخوری.زودتر دفترچتو بفرست و برو.بنظرم کسایی که تا 25 سالشونه برن خدمت هرچه زودتر چون تا بیان 27 سالشونه و اون کارت بدردشون میخوره واسه ادامه تحصیل یا کاریابی و امیدوارم یه تدبیری هم واسه سن بالاها بیندیشن حداقل واسه گرفتن بیمه یا وام
                                          • ا
                                            امید
                                            ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۲۰
                                            دیگه بخشش تموم شد.فقط فرمانده اونم تا دوسوم.اونم آیا ببخشه آیا نبخشه
                                        • م
                                          مجید
                                          ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۰۵
                                          شما که 30ساله به دنیا نیومدی.
                                          وقتی 25یا26سالت بود باید میرفتی سربازی
                                          • ش
                                            شاهین
                                            ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۴۳
                                            حالا شما چرا ناراحت شدی هنوز که خبری نیس و کسی معاف نشده که بیانیه صادر میکنی
                                          • س
                                            سیروس
                                            ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۱۶
                                            بله اقا یه طرحی چیزی واسه 30 سال به بالا ها بزارید بخدا کم نیس تعداد و واقعا با زنو بچه امکان رفتن خیلیی خیلی میاد پایین واسمون ولی بقیه اقلا زنو بچه ندارن یا بقول بقیه دوستان انگیزه رفتنشون از ما خیلی بیشتره چون میگن میریم میایم فوقش تازه سنمون میشه 26 یا 27 سال که هم میتونیم استخدام شیم هم تازه میشه سن ازدواجمون من قبول دارم سن بالا ها اشتباه کردن ولی الان دیگه واقعا چاره نمیمونه برامون این بارم ملاکو 30 سال یا بالاتر بزارین تا مشکل این قشر حل بشه چون واقعا جلو فرزندش و خانومش سرافکنده میشه اونم تو این اوضاع مالی بعد این سن خیلی واسمون سخته
                                            • م
                                              م.
                                              ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۴۰
                                              سلام. بالای سی ساله هارو در یابید. واقعا زندگی سختی دارن. با سپاس.
                                              • ع
                                                علی
                                                ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۲۴
                                                باید سربازی اصلاح بشه تا جوانان بیان خدمت...یا اختیاری کنید و حقوق بدید به سربازان یا کلا سربازی رو حذف کنید
                                                • م
                                                  محمد
                                                  ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۲۰
                                                  من نمیدونم حجاب توو ماشین مردم چه ربطی به شما داره؟ با همه جا کار دارن اینا
                                                  بعد فرمودند : مشمولین غایببه سربازی بیان
                                                  چشم ، قانع شدم! فردا میام :/
                                                  • ا
                                                    امیر
                                                    ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۵
                                                    ممنون از همه مسئولین بله طبق گفته های دوستان کسانی که سنشون کمه رو کاری نداریم ولی واسه کسایی که سنشون 30 سالس یا بیشتر یه طرح ویژه بزارین واسه خرید خلاصص تا این گروه که واقعا بلاتکلیف موندن نه میتونن برن نه میتونن نرن از این بلاتکلیفی در بیان چون فک کنم وضعیته این گروه کاملا مشخصه و اصلا نیاز به توضیح نیس
                                                    • f
                                                      fakher
                                                      ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۰۳
                                                      شما رفتین درستونو خوندین عشق و حالتون رو کردین الان میگین ما سی سالمونه باید معاف بشیم؟
                                                      نه برادر الان دیپلمه هست با 26/27 سال سن 8 ساله محروم بوده و با استرس زندگی کرده اون معاف نشه بعد یه لیسانسه یا بالاتر با 5/6 سال غیبت بیاد معاف شه؟ نه آقا، اگه قانون قبلی که ملاک فقط 8سال غیبت بود اجرا شد که خوبه، اگه فقط برای بالای 30سال قرار بود باشه که ایشالا اصلا تصویب نشه و همه تشریف ببرید خدمت. به فکر خودتون نباشید فقط. منطقی فکر کنید!
                                                      • س
                                                        سیاوش
                                                        ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۴۰
                                                        درسته
                                                        • ا
                                                          احمد
                                                          ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۵۱
                                                          کاملا اشتباه
                                                          • ن
                                                            ن
                                                            ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۰۶
                                                            خدمت سربازی برای سن20تا27است بیشتر باشه خدمت سربازی نمیگن
                                                          • ع
                                                            عباس
                                                            ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۰۵
                                                            هر چند من با فروش برای کسایی که بالای هشت سال غیبت دارن هم موافقم اما بحث سن قضیش فرق داره و سن بالاها واقعا تواناییش رو ندارن،واقعا کسی که 35 سالشه قدرت جسمانی لازم رو نداره حالا چه پنج سال غیبت داشته باشه چه بیشتر و کمتر،بعد احتمال زیاد زن داره بچه داره، ولی کسی که هشت سال غیبت داره و 26 سالشه این مشکلات رو نداره یا خیلی کمتر داره
                                                            • م
                                                              مجید
                                                              ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۵۸
                                                              شما که 30ساله به دنیا نیومدی.
                                                              وقتی 25یا26سالت بود باید میرفتی سربازی
                                                            • ع
                                                              عقیل
                                                              ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۵۲
                                                              نرفتن خدمتت رو با چیزهای الکی توجیه نکن.درس نخوندی 19 سالگی میخوندی 25 سالگی نهایت باید بری خدمت.الکی در مورد کسی قضاوت نکن
                                                              • ع
                                                                علی
                                                                ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۱۲
                                                                فاخر جان وقتی سی و سه سالت شد و صبح به صبح پا شدی از خواب و یه جای بدنت لنگ زد اونموقع میفهمی سی سالگی یعنی چی و چقدر ناتوان تر از مثلآ بیست و پنج سالگیت هستی..شاید الان درک درستی ازش نداشته باشی چون سنت کمتر از سی ساله..و از همه مهمتر یه ادم بالای سی سال دیگه خدمت رفتن واسش ارزشی نداره چون عملآ با کارت خدمت کار خاصی نمیتونه بکنه هیچ جا استخدامش نمیکنن..احتمالا ازمونهای استخدامی رو قوانینشو مطالعه کردی دیگه که نهایتا باید سی سالت باشه دیگه و بالاتر از اونو قبول نمیکنن..حتی خیلی از شرکتهای خصوصی هم شرایط استخدامشون زیر سی ساله، دیگه حتی کوچکترین انگیزه خدمت نمیمونه..پس پر بیراه نیست که برای بالای سی ساله ها حداقل چاره ای پیدا بشه..یخرده قبل قضاوت کردن فکر کنیم بد نیست...البته انشالله که کلآ این وضعیت خدمت اصلاح بشه.
                                                                • م
                                                                  محمدی
                                                                  ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۲۱:۰۸
                                                                  واقعا هم همینطوره بخدا من دو ساله بخاطر بیماریم اگه اقدام کنم معافیت پزشکیم میدن ولی دوس ندارم بعد اینهمه سال غیبت و فلاکت کارت معافیت پزشکی بگیرم میدونم خیلی از بالای سی ساله هام مثل من هستن هرچند که کلا دیگه انگیزمم واسه گرفتن کارت از دست دادم شاید تو این سن وسال فقط و فقط به دردپاسپورت گرفتن بخوره وگرنه کار خاص دیگه ای باهاش نمیشه کرد
                                                                  • F
                                                                    Fakher
                                                                    ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۲۱:۵۸
                                                                    ایشالا همه همیشه سلامت باشن.
                                                                    30 سال سنی نیست که آدم ناتوان بشه مگر با وجود بیماری خاصی که اونم بهش معافیت تعلق میگیره. بنده هم اعزامی برج 5 سال 91 بودم و سال 93 خدمتم تموم شده.
                                                                    این مواردی هم که انتقاد کردم بخاطر اطرافیانم و دوستان صمیمیم هست که این شرایط و دارن. الان داریم دورو برمون که 26 سالشه ولی 8 سال محدودیت کشیده و درس هم نتونسته بخونه. فقط با استرس کار کرده و از خیلیا دیگه هم فرسوده تر شده. خب اگه این معاف بشه و بره دنبال زندگیش و حتی کار دولتی بتونه بکنه چون زیر 30 سالشه چه ایرادی داره؟ میره دنبال کار مورد علاقش میره دنبال جایگاه خوب میره دوباره درس میخونه.. حتما نباید اینها سن کهولت برسن که نتونن کار دولتی کنن و نتونن درس بخونن بعد معافشون کنن که!!
                                                                    اتفاقا کارت پایان خدمت برای افراد زیر 30 سال واجب تره چون میتونن بازدهی بهتری داشته باشن. شما به قول خودت اگه از کار افتاده ایی و جایی هم استخدامت نمیکنن اصن پایان خدمت میخوای چیکار برادر؟؟؟
                                                                    برو همون کار آزاد و ادامه بده که بودن و نبودن این کارت هم برای شما فرق نداره.
                                                                    اما برای یه 26 ساله که از شما 6/7 سال کوچیکتره میتونه سرنوشت ساز بشه هم برای خودش هم بقیه. با احترام. ممنون
                                                                    • م
                                                                      مجید
                                                                      ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۲۶
                                                                      یخرده سخته باورش که کسی خودش خدمت رفته میاد اینجا و نظر کارشناسی میده راجب غایبین ولی باشه ما ازت قبول میکنیم خخخخ
                                                                    • س
                                                                      سید
                                                                      ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۰۲
                                                                      کاملا موافقم ... یا کاملا برداشته شه و بره واسه فروش برای همه... یا اصن باشه تا تعداد عایبین انقدر بره بالا که جمعش کنن
                                                                  • م
                                                                    میلاد
                                                                    ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۱۳
                                                                    سی سال به بالاها رو بفروشید.به خدا توی این شرایط سخت و تاهل و مخارج بالا نمیتونیم بیایم خدمت. به بدبختی پول جور کردم که امسال شامل خرید خدمت بشم که نشد.اشتباه کردیم درس خوندیم.
                                                                    • ر
                                                                      رضا
                                                                      ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۲۲
                                                                      تو رو خدا یه فکر اساسی برای سن بالاها بکنید داریم نابود میشیم
                                                                      • ع
                                                                        عباس
                                                                        ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۰۱
                                                                        بالای سی سال رو بفروشین و دل کلی آدم رو شاد کنین،کسی که سنش بالاس و زن و بچه هم داره خدمت بیاد به ضرر کشوره،همه مسئولین میگن باید شرایط ازدواج و بچه دار شدن راحت بشه خب از همین جا شروع کنن، اگر هم نمیفروشن باید حقوق سربازهارو ببرن بالا تا طرف بتونه تو دو سال خرج و مخارج زندگیش رو بده،غیر از این غیر منطقیه کاری بشه کرد فقط یه عده بلاتکلیف میمونن، خیلی ها تو دوران دانشجویی ازدواج میکنن و نمیشه چند سال وایسن بعد خدمت ازدواج کنن
                                                                        • س
                                                                          سهند
                                                                          ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۰:۱۲
                                                                          متن دوستمون رو اصلاح میکنم... کسی که سنش بالاس و زن و بچه داره خدمت نمیرود... تجربه میگه :)

                                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                        ثبت پاسخ