استخدام وزارت نیرو (خبر جدید)

۱۹۱۸۶۱ نظر

استخدام وزارت نیرو

وزارت نیرو استخدام‌های خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی که اطلاع رسانی آن از سایت‌ها و مجاری خبری به اطلاع عموم می‌رسد انجام می‌دهد. اگر به دنبال آگاهی از استخدام‌های وزارت نیرو هستید مطالب این صفحه را به دقت مطالعه کنید.

خبر ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳- اخذ مجوز جذب هزار نخبه در وزارت نیرو

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: رویکرد ما بهره‌گیری هرچه بیشتر از توان نخبگان در مجموعه‌های وزارت نیرو است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کارگر نجفی امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان، گفت: مجوز جذب هزار نخبه علمی در زیر مجموعه‌های وزارت نیرو گرفته شده و تاکنون ۶۰ نفر جذب شده‌اند و فرآیند جذب ۱۲۶ نفر در حال انجام است.

مشاهده متن کامل خبر

 

لینک ها و صفحات مرتبط با ثبت نام در آزمون

  • متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال جاری می‌توانند با مراجعه به صفحه شرایط آزمون استخدامی وزارت نیرو، شرایط دقیق ثبت نام در آزمون را بررسی نمایند.
  • جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه و یا سوالات رایگان موجود در صفحه سوالات و منابع آزمون استخدامی وزارت نیرو استفاده کنید.
شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار استخدامی وزارت نیرو

شرایط استخدام وزارت نیرو چیست؟

یکی از سوالات فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار در حوزه کاری وزارت نیرو، این است که بدانند کدام رشته‌ها بیشترین میزان نیاز وزارت نیرو برای استخدام را تشکیل می‌دهند. پاسخ به این سوال چندان ساده نیست، به دلیل تعدد رشته‌های مورد تقاضا و همچنین تعداد بالای شرکت‌های مختلف توزیع نیرو، شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت‌ها و ادارات برق طیف گسترده‌ای از رشته‌های دانشگاهی برای استخدام در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه نیاز است.

کاربران گرامی در صورت اعلام هر گونه خبر در خصوص استخدام وزارت نیرو سال ۱۴۰۱ و شرایط استخدام وزارت نیرو در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

رشته‌های برق، مکانیک، عمران، زمین شناسی و در مواردی برای کارهای اداری رشته‌های حسابداری و ... از جمله بیشترین نیازهای وزارت نیرو در زمینه استخدام را تشکیل می‌دهد.

پس از اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان (دو برابر ظرفیت) مصاحبه می شوند همچنین فرمها و اطلاعات مربوط به گزینش در روز مصاحبه توزیع و بعد از تکمیل آنان گردآوری می شود.

همانطور که خواندید استخدام در این سازمان و وزارتخانه کار پیچیده و سختی نیست و فقط باید از طریق سایت «ای استخدام» گوش به زنگ یک اطلاعیه استخدامی مرتبط باشید تا به بتوانید وارد این حوزه کاری شوید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی وزارت نیرو
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام وزارت نیرو
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی وزارت نیرو در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

لیست سازمان‌های فراگیر هفتم

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!



سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۹۱٬۸۶۱ نظر برای استخدام وزارت نیرو (خبر جدید)

  • س
    سجاد
    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۰
    سلام دوستان . کسی میدونه مصاحبه فراگیر هفتم آب و فاضلاب استان های گیلان و قزوین و خراسان شمالی و همدان انجام شده یا هنوز نه ؟ لطفا هر کی اطلاع داره بگه
    • ج
      جیس تهران
      ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۲۷
      سلام
      دوستان جامانده گزینش تهران
      کسی تونسته خبری بگیره ببینیم در چ مرحله ای هستیم
      اصلا خبری نیست ازشون
      پیر شدیم پشت این استخدامی😤
      • آ
        آبفا خوزستان
        ۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۶
        سلام‌ به همه دوستان.دوستان خوزستانی آبفا ایا رفتید سرکار؟ یا فقط منم که موندم هنوز🙄چرا هیچ خبری نمیشه؟ دوستان اگه اطلاعی دارن ممنون میشم من رو هم در جریان بذارن
        • ا
          الالبرز
          ۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱
          فقط البرز مونده و جاموندگان گزینش تهران بقیه رفتن سرکار احتمالا شما هم از جایگزین ها هستی
          البته مربوط به ازمون مهر 97
          • آ
            آبفا خوزستان
            ۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴
            نه من جایگزین نیستم .جز قبولیا بودم.والا خبری به ما ندادن اصلا.قبل عید هم رفتم حراست چندتا فرم پر کردم گفتن احتمالا بعد عید خبرتون میکنیم که خورد به این کرونا.خواهشا از دوستان خوزستانی اگه اطلاعی دارن خبری بدن
            • Z
              Zahra
              ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۳۹
              شما فراگیر شش بودین؟
              • آ
                آبفا خوزستان
                ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۱۱
                نه فراگیر نبود یه آزمون بود خود وزارت نیرو مهرماه 97برگزارش کرد
                • Z
                  Zahra
                  ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۰:۵۳
                  پس حتما حضوری برید بپرسید،مشکل اینجاس با بچه های دیگه آشنا نیستید،خبرشونو بگیرید که اونام مثه شما منتظرن یا شروع ب کار کردن.
              • ا
                الالبرز
                ۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۲۷
                شما کی مصاحبه تخصصی دادید؟
                • آ
                  آبفا خوزستان
                  ۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۴۰
                  اگه اشتباه نکرده باشم نزدیکای خرداد سال قبل یعنی خرداد 98
                  • .
                    ....
                    ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۴
                    دوست من آبفا خوزستان بود اگه اشتباه نکنم از اسفند ماه رفت سر کار.
                    یعنی الان هم سر کارش هست.
                    حتما پیگیری کن کسی رو به جات نذارن
                    • آ
                      آبفا خوزستان
                      ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۳۱
                      واقعا؟؟ببخشید میشه بپرسم‌دوستتون برای کدوم‌شهر‌بود قبولیشون؟ میشه دقیق ازشون بپرسید کی مشغول شدن؟ خبرم کنید؟یه دنیا ممنون میشم
                • س
                  سجاد
                  ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۵۰
                  دوستان کسی میدونه مصاحبه فراگیر هفتم آب و فاضلاب استان های قزوین و گیلان و اصفهان و همدان و خراسان شمالی انجام شده یا هتوز نه؟؟
                  • ب
                    به سجاد
                    ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۲۷
                    سلام
                    اصفهان قبل از عید انجام شده
                  • ا
                    الالبرز
                    ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۵
                    ممنون
                    هفته بعد یا دوهفته بعد باید به ما زنگ بزنن
                    • آ
                      آبفا البرز م
                      ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴
                      سلام دوستان البرزی
                      من دیروز با آموزش تماس گرفتم و گفتن که ما صحبت کردیم 15تیر شروع به دوره تون باشه و 1 مرداد شروع به کار ولی نامه تاییدش رو هنوز نزدن.
                      ان شاءالله که درست باشه.
                      • آ
                        آب و فاضلاب البرز
                        ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۴۷
                        سلام
                        ممنون بابت پیگیریتون دوست عزیز
                        • آ
                          آبفا البرز
                          ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۵۰
                          خیلی ممنون
                          فقط اگه میشه بگین که با کی حرف زدین ماهم هفته بعد پیگیری کنیم ممنون میشم
                        • س
                          سجاد
                          ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸
                          دوستان کسی میدونه مصاحبه تخصصی فراگیر هفتم آب و فاضلاب چند استان هنوز انجام نشده؟؟
                          • .
                            ...
                            ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۶
                            در مورد محل کار دوستان دقیقا بر اساس دفترچه شهری که نوشته باید تعهد خدمت بدهید
                            در مورد حقوق نگران نباشید خوب طبیعی است حقوق یک کارمند صفر کیلومتر باید خیلی کمتر از افراد باسابقه باشد
                            این تفاوت افراد تازهداستخدام شده با افراد باسابقه شاید چند برابر باشد
                            حتما در هر اداره راههای برای افزایش رتبه و ارتقائ هست که کارمند پرتلاش زودتر افزایش حقوق را دریافت کنند
                            پس نگران نباشد
                            • آ
                              آبی
                              ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱
                              سلام بچه هایی که واسه فراگیر هفتم این هفته مصاحبه داشتید واسه اعلام نتایج چه تاریخی بهتون گفتن؟
                              • ع
                                علی
                                ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۰:۲۲
                                هیچ چیزی نگفتن
                              • م
                                محمد آبفا البرز
                                ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۳
                                درمورد بحث حقوق عزیزان ما اینهمه زور ردیم گزینش و استخداممون زودتر بشه نشد. در مورد حقوق کاری از دست ما بر نمیاد و بقیش یه چیز شخصیه. یکی عرضه داره میتونه تو چند سال حقوقشو چند برابر کنه
                                • م
                                  محمد آبفا البرز
                                  ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷
                                  سلام
                                  امروز رفتم پیش خانوم ط‌...
                                  تعهد واجبه همه باید بدن
                                  همه همونجایی که افتادن میرن
                                  شروع کار مرداد ماهه البته گفتن اول مرداد
                                  • آ
                                    آبفاا البرز
                                    ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹
                                    انشالله
                                    همیشه بهترین خبرها رو بگی همکار جان
                                    • آ
                                      آبفا البرز
                                      ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸
                                      ممنون ازینکه وقت گذاشتین
                                      درمورد حقوق هم حق با شماست انشالله که همه با حقوق بالا مشغول به کار بشن
                                      • م
                                        محمد آبفا البرز
                                        ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۵
                                        ایشالله
                                      • ع
                                        عطا الحاجی
                                        ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۷
                                        مرسی از زحمت و لطفت و وقتی که گذاشتی
                                        دمت گرم
                                      • آ
                                        آبفا البرز
                                        ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸
                                        من زنگ زدم خانم ط ج نداد بعدش زنگ زدم آقای ن.. پرسیدم گفتند یه جلسه تشکیل میشه زمان دوره آموزشی به ما ابلاغ میشه
                                        زمان شروع به کار هم اول مرداد قطعیه
                                        هرکی تونست با خانم ط تماس بگیره ما رو با خبر کنه
                                        اگرم تونستید برید پیش معاون منابع انسانی بازم ما رو باخبر کنید
                                        ممنون
                                        • ب
                                          برقی
                                          ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵
                                          سلام به تمامی دوستان. من از قبولی های ابفا تهران هستم و خداروشکر 1 اردیبهشت شروع بکار کردیم. خداروشکر شرایط کاری و قرارداد و همه چیز خوب بوده تا الان. حقوق هم با رفاهیات و بن شد 6میلیون. البته بیشتر هم خواهد شد با اضافه شدن یک سری دیگه از آیتم ها. مناطقرهم با هم فرق دادن ولی جو کلی حاکم بر ابفا برتری مدت معین ها نسبت ب بقیه پیمانی ها و حجمی ها و غیره هست. از این بابت خیالتون راحت. انشاالله شروع بکار شما هم زودتر رقم بوخوره و از این استرس عذاب اور راحت بشید.
                                          توکل بر خدا
                                          • ا
                                            ابفا البرز abfa
                                            ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۱۴
                                            خیلی ممنون از که اینکه اطلاعاتتون رو با ما به اشتراک گذاشتین
                                        • ج
                                          جیس تهران
                                          ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹
                                          سلام
                                          بچه های تهران طب کار و سو پیشینشونو انجام دادن؟
                                          • آ
                                            آبفا البرز
                                            ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۳۲
                                            خداروشکر
                                            آبفای البرزم جواب نمیده کلا
                                            • ب
                                              بحث حقوق
                                              ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۶
                                              با سلام. من از قبولی های آبفای مازندران هستم و از 1 بهمن مشغول شدیم. در اینجا حقوق هر فرد مخصوص خودشه! من توی این چند ماه 2 میلیون و 900 میگیریم ولی نیروهای شرکتی 3.500.000 میگیرن. راننده با 20 سال سابقه کار و مدرک زیر دیپلم 7 تومن میگیره! شاید پایه حقوق همه یکی باشه ولی رفاهیات و اضافه کار روی حقوق تاثیر زیادی میذاره. همین آقای راننده 120 ساعت اضافه کار و 80 ساعت حسن انجام کار میگیره که میشه 200 ساعت. اینو در 20 تومن ضرب کنین میشه 4 میلیون فقط اضافه کار. ولی برای من در این چند ماه اضافه کار صفر رد شده. رفاهیات هم نمیدن چون میگن وضع شرکت خرابه.
                                              بنابراین ممکنه در اینجا همه درست بگن ولی چون همه فکر میکنن باید حقوق مساوی باشه این شبهه ها هم پیش میاد. موفق باشین دوستان.
                                              • ع
                                                عطا الحاجی
                                                ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۴۰
                                                نه داداش این حرفو نزن
                                                الان یه سری میان باهات در میفتناااااااا
                                                بابا مگه میشه حقوق راننده از تویی که آزمون دادی بیشتر باشه؟
                                                مگه میشه حقوق یه فرد شرکتی از تو بیشتر باشه؟
                                                2900؟؟ الان یه سری میان میگن قبول نشدی واس آزمون بعدی بیشتر بخون...
                                                حاجی همین حرفا رو ما طبق اطلالاتی ک از خود شرکت و کارمندهای البرز داریم، میزنیم ولی یه سری چشم و گوش بسته ک هیییچ اطلاعاتی ندارن و متعصصصصباااانه نظر میدن فک میکنن که....
                                                البته مقصر ماییم
                                                اصلا نباید میگفتیم این جیزا رو
                                                خلاصه ما البرزی هام مثل شما شروع به کار میکردیم و اونموقع این موارد رو میدیدیم
                                                و یه شوک خیای خوب ب اینا وارد میشد
                                                • ب
                                                  بحث حقوق
                                                  ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۵۶
                                                  من هیچ دروغی نگفتم و عین واقعیت رو گفتم. در این سیستم ها سابقه خیلی تاثیر داره. حقوق ها رو هم دقیقا دیدم و دارم میگم. خودم هم از حقوقم خیلی ناراحتم و بارها از ستاد مازندران پیگیری کردم. گفتند اولش همینه و باید سابقت و باید سابقت زیاد بشه تا حقوقت بره بالا و اینکه سیستم ما کارگریه!
                                                  • ب
                                                    با خدا باش
                                                    ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۰:۳۲
                                                    دوست عزیز منم استخدامی بهمن هستم تو شرکت توزیع وضعیت ما هم تقریبا مثل شماست بعد از اینکه از هفت خوان رستم رد شدیم با این شرایط ها مواجه شدیم فکر کن نزدیک به 16 ماه انتظار و استرس و....... بد جوری شوک شدیم حقوق ما هم بعد از حدود 6 ماه از نیروهای شرکتی هم خیلی کمتره به هر کسی هم که میگیم فقط میگن صبوری کنید درست میشه حالا کی معلوم نیس
                                                  • ا
                                                    ابفا البرز
                                                    ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۱۶
                                                    دوست عزیز چرا اینقدر خودت رو ناراحت میکنی
                                                    الان ما باید چیکا کنیم که شما بیخیال بشی
                                                    آقا اصن شما بگو حقوقش 1000 تومنه دیگه انتخاب کردیم که بریم اونجا کارکنیم
                                                    فوقش حقوقش کمه یا باهاش کنار میایم یا ول میکنیم دیگه شما چرا خودتو ناراحت میکنی که کسی حرفتو باور نمیکنه
                                                    بچه ها کم استرس شروع به کار دارن شما هم هی داری یه بند اصرار میکنی حقوقش کمه باشه آقا کمه اصن واسه شما کمه واسه ما از سرمون زیاده
                                                    دست وردارین دیگه.
                                                    • ا
                                                      ابفا البرز abfa
                                                      ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۵۰
                                                      دقیقا شما درست میگین
                                                      ما این راه انتخاب کردیم به شخصه فعلا مقدار حقوق برای من مهم نیست و طبیعتا انتظار ندارم چند سال اول دریافتی بالا داشته باشم ...الان برای من فقط و فقط شروع به کار مهم هستش تا از این حالت بلاتکلیفی در بیاییم
                                                      • م
                                                        ملول
                                                        ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰
                                                        این دیدگاه همون چیزیه که آبفا البرز می خواد. در این حالت نه تنها این حقوق پایین نرمال و عادی میشه بلکه کار ورودی های بعد شما رو هم خراب میکنی
                                                        • h
                                                          hyu
                                                          ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶
                                                          اگه برات مهم نی چرا عصبانی میشی و استرس بهت وارد میشه ؟
                                                        • ت
                                                          توزیع
                                                          ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۰:۳۸
                                                          بله دقیقا حق با ایشان است و از رفاهیات و مابقی چیزهایی که گفته شد در حال حاضر خبری نیست و همین که میگن اوضاع خرابه البته در شهرستان ها بیشتر به چشم میخوره وحقوق همان 2.900 است
                                                        • ب
                                                          بحث حقوق
                                                          ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۰۰
                                                          اینم بگم که مدرکم دکتری تخصصی مهندسی مکانیک هستش. تفاوت حقوق دکتری و لیسانس در این سیستم 20هزار تومنه!
                                                          • ع
                                                            عطا الحاجی
                                                            ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۴۰
                                                            آقایون مدعی!
                                                            که هیچچچچچ اطلاعاتی ندارید!
                                                            با شماس آ!
                                                            گوش ها تو نو خوب وا کنید
                                                            و خوب بشنوید..
                                                            اداره آب و فاضلاب
                                                            با مدرک دکتری
                                                            از طریق آزمون استخدانی
                                                            زشته فنی و مهندسی مرتبط
                                                            حقوق 2900
                                                            نیروی شرکتی و حتی راننده هم چند برابر ایشون داره حقوق میگیره!
                                                            هر چند همین اطلاعات رو ما از شرکت آبفای البرز داد یه سری کارما باز کم مونده بود ما رو فحش بدن...
                                                            • آ
                                                              آبفا البرز
                                                              ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۴۶
                                                              با سلام و عرض ادب خدمت دوست بزرگوار عطا الحاجی
                                                              به نظرم بزاریم زمان مشخص کنه که حقوق ما چقدره
                                                              الان فقط به این فکر کنیم که چطور میتونیم زودتر بریم سرکار
                                                              من یه بار رفتم پیش معاون منابع انسانی
                                                              خواهشا بچه ها اگه تونستن برن اداره و باهاش حرف بزنن
                                                              انشالله که بتونیم بریم سرکار
                                                              • آ
                                                                آبفا به عطا الحاجی
                                                                ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۳
                                                                دوست عزیز من شمارو چندروز میبینم که فعال هستی خوش امد میگم.
                                                                ممنون که مارو مطلع کردی شما بسیار مفید بود اطلاعاتی که دادی.
                                                                شما خیلی خوب وتوانمند هستی.
                                                                ولی لطف کن دیگه این بحث حقوق رو تمومش کن.
                                                                سپاسگذارم
                                                          • ک
                                                            کامبیز
                                                            ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۴
                                                            دلیلی که ابفا البرز جواب قطعی واسه شروع کار نمیگه چون معلوم نیس کی قراره واکسن کرونا کشف بشه و منتظره واکسن کرونا بیاد.
                                                            • .
                                                              ...
                                                              ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۲۹
                                                              من قبولی فراگیر 7 هستم دوست عزیز روز مصاحبه راجع به شروع به کار خودمون درصورت قبولی پرسیدم این بین گفتن که شما فراگیرششمی ها از ماه دیگه شروع به کار خواهید کرد انشاالله
                                                              • ک
                                                                کامبیز
                                                                ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۵۰
                                                                متشکر دوست عزیز
                                                                ما فراگیر 6 نیستیم ما قبل از فراگیر ششم امتحان دادیم
                                                            • ک
                                                              کامران
                                                              ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۸
                                                              سلام
                                                              اگر من حرفی زدم به واسطه چندین نفر از داخل شرکت بوده که بخش های مختلف مشغولند و حتی دو تا سازمان دیگه که با ابفای البرز در ارتباط هستن. ذکر اسم افراد بنظرم کار درستی نیس و البته توسط سایت هم تایید نمیشه. دوستی که میگن کار ما گیر معاون منابع انسانیه واقعا تعجب اوره این حرفتون چون هر بخش از سازمان حتی معاونان موظف به اجرای دستور مدیر عامل هستن. اینکه شما اطلاع موثق دارید از میزان حقوق و بنده رو هوا حرف میزنم، منم از خدامه که حرف شما درست باشه اما میدونم که دریافتی سال 99 نهایتا 5500 است (با توجه به شرایط و مقطع افراد ممکنه یکم فرق کنه). دوستی که پرسیدن بمن چی میرسه که فاز منفی میدم، والا نه واسه کسی دلسوزی کردم نه چیزی بمن میرسه فقط از روی منطق حرف زدم شما الان تضمینی دارید که اول مرداد همه چی حل بشه؟
                                                              به دوست دیگری که معتقدند حرف نسنجیده نزنید و همیشه نگاه مثبت داشته باش تا پیشرفت کنی عرض میکنم که روش پیشرفت توی هر سازمانی متفاوته و پیشنهاد میکنم بیشتر واقع نگر باشید نه مثبت نگر.
                                                              برای اینکه به قول خودتون انرژی منفی نگیرید من دیگه پیامی نمیذارم و آرزوی موفقیت برای همتون دارم
                                                              • ب
                                                                بهداد
                                                                ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۳
                                                                بله اون دوستمون ک گفتن به معاون منابع انسانی مربوط میشه کاملا درست گفتن
                                                                • آ
                                                                  آبفا البرز
                                                                  ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵
                                                                  شما که همه حرفا رو به خودت گرفتی
                                                                  رو هوا حرف زدن رو به کسایی گفتم که میگن حقوق بین 3 تا 4 هستش
                                                                  اینکه الان کار ما کجا گیر افتاده مسوولش معاون منابع انسانیه شما برای پیگیری باید از ایشون پیگیر باشی مدیر عامل که نمیتونی بری پیشش
                                                                  شاید من بیانم بده ولی الان ما کاری به مدیرعامل و دستورش نداریم
                                                                  خواهشا بجای پیام گذاشتن برید از معاون منابع انسانی پیگیری کنید اگر ایشون گفت من کارم به دستور مدیرعامل مربوطه اونموقع حق با شماست و دیگه نمیخواد برید پیش معاون
                                                                  البته اگه میتونین برید پیش مدیر عامل من نتونستم متاسفانه
                                                                • آ
                                                                  آبفا خ جنوبی
                                                                  ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳
                                                                  خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان جـــــــــــــــــــنوبــــــــــــــــــــــــــی نبود؟
                                                                  همه رفتن سرکار فقط ما موندیم! حتی البرزم داره میره سرکار
                                                                  اول تیر خبری نیست؟ کسی نیس هماهنگ کنیم واسه پیگیری؟
                                                                  • خ
                                                                    خراسان جنوب ابفا
                                                                    ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۷
                                                                    سلام داداش من چند بار زنگ زدم مثل اینکه تا دو سه ماه دیگه خبری نیس میگن اول باید تکلیف نیروهای خودمونو مشخص کنیم بعد شما من که دیگه نا امید شدم دارم دنبال کار میگردم با این اوصاف فک نکنم تا 3 یا 4 ماه دیگه خبری باشه از امور اداری هم پرسیدم میگه تا دو سه ماه دیگه صبر کنید.نمیدونم والا خیلی کلافم
                                                                    • آ
                                                                      آبفا خ جنوبی
                                                                      ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۴۵
                                                                      روزی ک نتایج آزمون کتبی اومد زنگ زدم یکی از‌دوستام که تو ستاد هست. گفت خودت میدونی ولی اینجا وضعیت درست حسابی نداره. با خودم گفتم اینم حالا خوشی زده زیر دلش!
                                                                      ولی هر چی‌ زمان میگذره بیشتر به حرفش پی میبرم. تنها استانی ک سه ماهه مدیرعاملش عوض شده ولی هنوز معاونتاش مشخص نشدن اینجاست.
                                                                      بدتر از همه چی همین موضوعه که داستان رو باز گذاشتن. نه تاریخی نه محل کاری
                                                                  • ا
                                                                    الالبرز
                                                                    ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵
                                                                    دوستان البرزی مشکلات همیشه و همه جا هست با سیاست وارد شید تا لطمه نبینید. اینکه آبفا البرز در مقایسه با اآبفا تهران بدتره شکی توش نیست ولی شما خودتونو نبازید پیش برید و پیروز باشید هرچند خیلی سخته
                                                                    • ا
                                                                      اصغر واقعیت
                                                                      ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۰۲
                                                                      دوستان البرزی!
                                                                      خیلیا میخوان از واقعیت فرار کنن
                                                                      ولی فرار از واقعیت هیچ تغییری توش ایجاد نخواهد کرد!
                                                                      ولی قبول واقعیت حداقل باعث میشه ک وقتی یهو با واقعیت مواجه شدید جا نخورید و ته دلتون خالی نشه!
                                                                      البته روی صحبت من با افراد منطقی هست نه اون دسته از افراد نخخخخخبه! که فقط خودشون توی آزمون قبول شدن و امثال من باید حالا حالا ها بخونن و خودشونو واس آزمون های بعدی آماده کنن!
                                                                      حقوق ما بعد دوره آموزشی و شروع به کار رسمی مون با همه نزایا اعم از پایه حقوق و رفاهیات و اضافه کتر و حق جذب مبلغی در حدود چهار تا چهار وپنصد خواهد بود! لطفا از الان با دید واقع بینانه وارد شوید و تمام هزینه های آتی تون رو با این مبلغ برنامه ریزی کنید!
                                                                      دوما اینکه اگه بعد شروع به کار رسمی تون همانند یه کارگر زیر دیپلم با شما برخورد شد و تو همون محل کارتون نیروهای شرکتی و حجمی که بدون آزمون وارد محل کار شدن نسبت به شما ارزش و احترام خیلی بالاتر و حقوق مزایای خیلی بالاتری داشتند اصصصلا تعجب نکنید و باط هم از الان بنا رو بر همین بذارید که بعدا اذیت نشید!
                                                                      مگر اینکه! مگر اینکه از روز شروع به کار بقدری حساب شده و محکم و باسیاست شروع به کار کنید و پیش برید که بدونن ما کارمندان لیسانسی هستیم ک از طریق آزمون وارد محل کارمون شدیم...
                                                                      • ب
                                                                        به اصغر ک
                                                                        ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۹
                                                                        ببین اینقد حرف بی خودو جهت نزنید اینجا حقوقش کفم باشه میرزه میمونه اینکه خودت بتونی رشد کنی و به جایگاه اصلیت برسی حالا با این حرفات میخوای چیو ثابت کنی جز اینکه فقط فاز منفی بدی به بچه ها. ما تو این دوسال کم نخوردیم از دست استان البرز دیگه تمومش کنید این حرفای نسنجیده رو. شما اگه دیدت مثبت باشه مثبت برات اتفاق میفته و بلعکس. مطمئن باش خود تو با همین دیدگاه تو همین جایگاهی که انتظارشو داری قرار می گیری ولی بقیه به جایگاه اصلیشون میرسن پس بهتره فکرتو پاک کنی و مثبت نگر باشی. اگه خیرخواه بقیه باشی اون بالایی همچین هواتو داره که خودتم متوجه نمیشی چطور همه چی جور میشه و پیشرفت می کنی ولی اگه همش یاسو ناامیدی رو تزریق کنی بین این بچه ها اولین کسی که متضرر خواهد شد خود تو هستی و خدا گره ای تو کارت میندازه که صدتا بنده هم نمیتونه بازش کنه چون آه این بچه ها بدجور میگیره پس مواظب حرف و عملت باش. این حرفارو نه فقط به تو بلکه به همه کسایی که اینجا جو منفی ایجاد میکنن گفتم حالا انتخاب با خود شماست.
                                                                        • آ
                                                                          آبفاا البرز
                                                                          ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳
                                                                          من یه سوال دارم اگه رسمی بودن خوب نیست چطوریه که همه بچه های شرکتی ازمون دادن و اومدن رسمی بشن ؟؟
                                                                          این حرف ها رو هم دیگه نگید بالاخره تا دو ماه دیگه ما هم میریم سرکار و متوجه اوضاع میشیم
                                                                          • آ
                                                                            آبفا البرز
                                                                            ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴
                                                                            دقیقااااا
                                                                            • ی
                                                                              یه بنده خدا
                                                                              ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۶
                                                                              اتفاقا رسمی بودن خوبه ، خیلی هم خوبه فقط هیشکی چشم نداره آزمونیا رو ببینه.همه میدونن که آزمونیا از همه ی نیروها از نظر تخصص بالاتر هستند و همین موضوع اذیتشون میکنه چون تخصص شما خرابکاری ها و اشتباه کار کردن های خیلی ها رو آشکار میکنه و این مسلما خیلی به ضررشونه. اگر به آزمونیا براساس قوانین و آیین نامه ها حقوق بدن حقوقشون خیلی هم خوب خواهد بود اما متاسفانه براساس قانون نیست و سلیقه ای رفتار میشه. اون کسی هم که به شما گفته پیگیر حقوق از الان نباشید وگرنه متضرر میشید(آقای حنی..) عملا تهدیدتون کرده چون خودش کار غیرقانونی انجام داده و میترسه که مدیرعامل جدید از این قضیه خبردار بشه این حرف رو زده. ماه پشت ابر نمیمونه
                                                                            • آ
                                                                              آبفا البرز
                                                                              ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸
                                                                              یه خواهش از شما و همه کسانی که میگن حقوق ما اینقدره دارم
                                                                              یه منبع معرفی کنید که ازش پیگیری کردین تا همه بچه ها قبول کنند حرفاتونو
                                                                              جو دادن الکی که نمیشه
                                                                              حرفی درسته که با منبع معتبر زده بشه
                                                                              کسی که میگه 3 تومن حقوق ماست من درعجبم چطور متوجه نیست که حداقل حقوق بازنشستگان امسال حداقل دریافتیشون دومیلیون و هشتصد هزارتومنه مصوبه مجلسه
                                                                              حالا شما میگی ما سه تومن میگیریم؟؟!!!خنده دار نیست؟
                                                                              درضمن من یه بار گفتم اینجا ولی نظرم تایید نشد به ختطر اینکه اسمم از خیلیا برده بودم
                                                                              پایه حقوق ما بین 3 تا 4 تومنه
                                                                              حالا اگه قبول ندارین منتظر باشین میبینیم کی درست میگه
                                                                              • ا
                                                                                ابفا البرزی
                                                                                ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳
                                                                                سلام به همگی
                                                                                دوستان من نزدیک به پنج سال سابقه دارم و تقریبا هم توی سازمان های دولتی بودم و هم خصوصی میخاستم تجربیاتم رو باهاتون شیر کنم
                                                                                اول از همه وقتی از یه کارمند حقوقش پرسیده میشه معمولا اون بخشی از حقوق رو میگه که کمترین مقدار رو داره هم میخاد دروغ نگفته باشه و هم میخاد مظلوم نمایی کنه و هم کسی از درامدش خبر نداشته باشه مثلا ایتم های اضافه ای که روی حقوقش هست رو نمیگه تازه بعضیاشون کلا ادمایی هستن که توی زندگی سعی میکنن همه چیز رو بد جلوه بدن و بدونین هر شرکتی یه اشل حقوق داره و نمیتونه حقوق شما رو کمتر از اون ببنده
                                                                                دوم توی همه شرکتا هم ادم خوب و با اخلاق هست و هم ادم هایی که واقعا باید ازشون دوری کرد و هم ادم های خوشبین و مثبت و هم ادم های منفی و بدبین پس این شما هستین که تعیین میکنید با چه کسی ارتباط بگیرین و چگونه باهاتون برخورد بشه
                                                                                احتمالا این دوستانی که میگن جو ابفا البرز بده با کسی صحبت کردن که توی واحد خودشون به مشکل خورده با همکارش چون اگه واقعا جای خوبی نیست پس چرا این همه مدت اونجا داره کار میکنه
                                                                                خلاصه کلام زیاد خودتون رو ناراحت نکنین از حقوق خودتون اطلاع کافی داشته باشین با همه دوستانه برخورد کنین و سعی کنید روابط خوبی بسازین از همین اول که قطعا در اینده به دردتون میخوره و اجازه ندین کسی بهتون بی احترامی کنه
                                                                                • ا
                                                                                  ابفا
                                                                                  ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۸
                                                                                  من از یکی از بچه های آزمونی دوسال پیش پرسیدم دریافتیشون تو اردیبهشت با اضافه کار ،سه میلیون و صد بود. گفتش که چون رفاهیات عقب افتاده دارن ما که بیایم تو شرکت تا پنج ماه ( اگه از مرداد شروع به کار کنیم میشه تا دی ماه) به ما رفاهی نمیدن یعنی تا پنج ماه حداقل رو رفاهی نباید فکر کرد.
                                                                                • آ
                                                                                  آبفا البرز
                                                                                  ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳
                                                                                  این سیاست همون سیاستیه که بچه های دوره پیش رو به فنا داد
                                                                                  من نمیدونم هدفت ازین حرفا چیه ولی معلومه که فقط از رو هوا حرف میزنی و هدفت یه چیز دیگه است
                                                                                  خواهشا اگه نمیخوای کمکی کنی نکن
                                                                                  ولی بچه ها رو با این حرفا بیشتر نگران نکن چون پایه و اساس نداره حرفات
                                                                                  • م
                                                                                    مخابرات
                                                                                    ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰
                                                                                    لطفا بچه هارو ناامید نکنید. حقوق و مزایای رسمیا بیشتر از بقیه هست ولی خوب جایگاهتونو باید بدست بیارید

                                                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                  ثبت پاسخ