استخدام نهاد ریاست جمهوری (اعلام نتایج)

۴۵۳۵ نظر

استخدام نهاد ریاست جمهوری

اخبار و استخدام‌های سازمان نهاد ریاست جمهوری به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های نهاد ریاست جمهوری، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام نهاد ریاست جمهوری و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

خبر ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰- اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی در سال ۱۳۹۹

اطلاعیه سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری (سازمان انرژی اتمی ایران) درخصوص اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی در سال ۱۳۹۹ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مصاحبه تخصصی و روانشناسی)

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری (سازمان انرژی اتمی ایران) مورخ ۹۹/۱۲/۲۱ می رساند، کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور امروز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. لذا با هر یک از متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هر گروه شغلی باشند توسط دستگاه مربوطه ازطریق پیامک و یا به صورت تلفنی به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی و روانشناسی تماس حاصل خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون

اهمیت و چگونگی استخدام شدن در نهاد ریاست جمهور ی

 متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری می توانند بعد مطالعه شرایط استخدام و دفترچه آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری و پس از مشاهده رشته های مورد نیاز برای این آزمون مراحل ثبت نام در آزمون را طی کرده و در استخدام نهاد ریاست جمهوری از طریق دفترچه آزمون؛ نسبت به شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کنند. همچنین می توانند برای مطالعه مراحل بعد از قبولی که مراحل گزینش و عقیدتی است از منابع مطالعاتی برای مصاحبه در این بخش استفاده نمایند

متقاضیان محترم آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری کافی است اطلاعات مندرج در این صفحه و دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون را به دقت بررسی کرده و هرگونه سوال خود را در بخش نظرات صفحه بیان کنید تا مشاور آموزشی «ای استخدام» در اسرع وقت نسبت به پاسخ دادن سوال شما اقدام کنند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی نهاد ریاست جمهوری
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام نهاد ریاست جمهوری
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین استخدامی نهاد ریاست جمهوری
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی نهاد ریاست جمهوری در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴٬۵۳۵ نظر برای استخدام نهاد ریاست جمهوری (اعلام نتایج)

  • 1
    1محمد
    ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۰۵
    داداش، وقتی خودت میخوای حرف خودتو تایید کنی،حداقل مواظب باش که نام کاربریتو چک کنی. بطور اتوماتیک،اخرین نام کاربری که استفاده کردی،توی حافظه سیستم میمونه. ای کاش همه ما جوری حرف میزدیم که از فرط تنهایی،خودمون مجبور نبودیم حرفمونو الکی تصدیق کنیم.این کار شما،توهین به اون نام کاربری ای هست که انتخابش کردین و ادعاشو دارین.
    • .
      ....
      ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۴
      درسته من اول گفتم روانشناسی رفتم کلی فحش و ناسزا شنیدم دوست ندارم زود قصاوت کنم و بگم این دوست سهمیه دارمون داره دروع میگه ولی دقت کنین از طرز نوشتنس ادم مشکوک میشه که میخواهد اوصاع رو فقط متشنج کند صمنا من شنیدم بودجه استخدامی مشکل دارن تازه اونایی هم که قبول بشن ... پس زیاد استرس نداشته باشید
      • م
        مهندس
        ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۱
        داداش فکر و خیالت چیه!؟ یکم از بالا منبر بیا پایین ما هم میفهمیم چی به چیه!
        • 1
          1محمد
          ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۵۱
          فازتون چیه؟میشه بگین لطفا؟
        • 1
          1محمد
          ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱
          اره. بنظر منم رمان نوشتین.واسه من که وقتم بیشتر از اینا ارزش داره که بخونم.موفق باشید.
          • ب
            برق
            ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱
            چی بگم والله
            یکی پیدا میشه کلی از عمرش و داراییش رو وقف کمک به مردم میکنه تا شاید بتونه گره از کار کسی باز کنه رنجی رو از دوش کسی برداره
            یکی هم میاد اینجا با حرفهای بی سروتهش استرس تو بقیه ایجاد میکنه و یه سری جوون رو سر کار میگذاره
            • س
              سوال از دوستان سهمیه دار
              ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۳۲
              دوستان سهمیه داری که در حال گذراندن مراحل استخدامی هستید و به نوعی قبولی قطعی محسوب میشید خواستم ازتون بپرسم همه شما مصاحبه روانشناسی هم رفتید؟این سوال رو صرفا بخاطر خودم و کسانی که به مصاحبه روانشناسی دعوت نشدن میپرسم. میگم شاید کسانی که در بعضی رشته شغل محلها قبولیشون قطعی شده اصلا نیاز به مصاحبه روانشناسی نداشته باشن(؟)
              • ن
                ناشناس
                ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۲۳:۴۹
                سؤال خوبیه. عزیزانی که واقعاً سهمیه ای هستند، مصاحبه روانشناسی رفتید؟
                • 1
                  1محمد
                  ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳
                  اقاجان این سوالا رو ول کنید.فقط تقوا تقوا تقوا و اخرشم صبر.
                  • ن
                    ناشناس
                    ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۲۷
                    تو سعی کن بچه ها اینجا رو بترسونی، بپرونی، خلاصه ببین چه هنر دیگه ای بلدی؟!
                    • 1
                      1محمد
                      ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۰
                      شمام سعی کن مثل همیشه به همه توهین کنی و اینجوری فکر کنی از بقیه بالاتری. هنوز یادمون نرفته که چه برخوردی با --- کردی. من جای شما بودم دیگه روم نمیشد از فرط خجالت حرف بزنم دوست عزیز.شما یه سوزن به مردم بزن و یه جوالدوز به خودت
                • م
                  مکانیک
                  ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۰:۳۳
                  چه جالب!! منم سهمیه شاهدم ولی هم امتحان دادم (با مجموع تقریبی 50 درصد) هم مصاحبه رفتم!
                  • ن
                    ناشناس
                    ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵
                    مصاحبه روانشناسی هم رفتی؟
                    • 1
                      1محمد
                      ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۸
                      این دوستان فقط گزینش میرن که اونم پیشاپیش قبولن.نه مصاحبه علمی درست درمونی دارن و نه چیز دیگه.
                  • ر
                    رد شده بدون روانشناسی
                    ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۲۶
                    بچه ها با توجه به سکوت اینجا و نبود خبر و بلاتکلیفی، میشه بعنوان قشر باسواد جامعه، متمدنانه و به درو از هوچی گری، با هم تبادل نظر کنیم؟میشه نظرتون را در مورد سهمیه بدونم؟بنظرتون سهمیه قایل شدن،^درسته؟ واقعا کسانی که با سهمیه مشغول میشن،توان لازم را واسه کار دارن؟نظرتون چیه؟
                    • ش
                      شاهد
                      ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۵۷
                      من خودم پدرم جانبازه و برای کنکور کارشناسی و ارشد بدون سهمیه شرکت کردم چون از نظر تحصیل سهمیه رو درست نمیدونم ولی به نظرم برای کار میشه مازاد قبولی ها از سهمیه دارها باشن به جز بحث تحصیلی که با سهمیه داشتن مخالفم در مابقی امور هرچه برای خانواده جانباز ها و شهدا انجام بدن کمه..در هر صورت پدران ما کاری کردند که لطف الهی شامل حال خانوادهاشون شد دقیقا مثل ما که هرکاری که امروز میکنیم به سود یا ضرر نسل های بعد ما هستند.در ضمن من در ازمون شرکت کردم در مرحله ی اولیه هم قبول شدم برای مصاحبه علمی هم رفتم و کاملا پاسخ گوی سوالات علمی مصاحبه کننده ها بودم پس چرا نباید صلاحیت داشته داشته باشند؟
                      • م
                        م
                        ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۵
                        به نظر من اگر سهمیه صرفا در شرایط مساوی استفاده بشود می تواند کمی به عدالت نزدیک باشد یعنی فقط زمانی که نمرات مساوی می شود در غیر اینصورت نه تنها بی عدالتی است بلکه سازمانی که این نفرات را جذب می کند متضرر می شود مگر غیر از این است که برگزاری آزمون برای جذب شاسته ترین فرد است....
                        • 1
                          1محمد
                          ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۵
                          صلاحیت نداشتن،در مورد کساییه که بدون ازمنون و مصاحبه میان. ضمنا از نظر من اگر پدران شما رفتن مردانه جنگیدن،واسه خدا بود و الان هم دارن حقوقشونو میگیرن و خداراشکر زندگی راحتی دارن.پدلیلی نداره فرزندان اونها هم بدون ازمون دانشگاه برن.سر کار برن.مالیات ندن. پدران شما جنگیدندو پدران ما چرخ اقتصاد این مملکتو چرخوندن.اگر پدران کارگر ما نبودن،پدران شما قادر به جنگیدن نبودن.پس همین حقوق و مزایایی که پدر شما الان میگیره ،بنظرم بسشونه.نباید تبعیض دیگه ای قایل شد.
                          • ش
                            شاهد
                            ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۰:۱۵
                            شما چقدر از حقوق و مزایا باخبرین که به راحتی میگین خانواده ایثارگر در رفاه زندگی میکنن..بله پدران ما برای خدا جنگیدند و ما هرچه کا داریم و خواهیم داشت از خداست نه فرد یا سازمانی ...در این مملکت فرزندان تمام اساتید و سازمان های مختلف از مزایای پدرانشون استفاده میکنن..در ضمن پدران ما نیروی ارتش نبودند بلکه در حال کار کارگری یا هر خدمت دیگری در جامعه یودند که در زمان جنگ رفتند و پس از برگشتن هم به کارشون تا پایان بازنشستگی صادقانه ادامه دادند..هر کس در هرجایگاهی خدمتی کرد اجرش باخدا...
                            • 1
                              1محمد
                              ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱
                              من به اندازه کسی که برادرش جانباز هفتاد درصده،از حقوق و مزایا خبر دارم.بنظرتون کافی نیست؟
                        • 1
                          1محمد
                          ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۰:۲۷
                          دوست عزیز شما تاکید کردی بدون هوچی گری بحث کنیم.ولی نمونه بارز هوچی گری را در بالا شاهد هستیم. بر خلاف شاهد که با اینکه سهمیه داره، مثل یک انسان متمدن و عاقل صحبت کرد و استدلالش را گفت، یه کاسه از اش داغتر، فکر میکنه شما به عمد داری این موضوعو مطرح میکنی.بنظر من که کارت حرف نداره و سوالت واسه ادمای تحصیلکرده که دگم و بسته فکر نمیکنن، مورد خوبی واسه بحثه.
                          بازم از شاهد عزیز ممنونم که با اینکه میتونست مدعی باشه و مثل بعضیا به دیگران توهین کنه،مثل انسان رفتار کرد.
                          • m
                            maraal
                            ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۳۵
                            بنظر من هم نباید تفاوتی میان افراد قایل شد و با دوستمون موافقم که در سزرایط برابر، باید این دوستان در اولویت باشند.ولی اینکه درصدی را بیشتر از دیگران برای انان در نظر بداریم، درست نیست.این نظر شخصی بنده است .مطمینا همه ما قدر فداکاری این هموطنان را میدانین.ولی ما هم جوان هستیم و ارزوها داریم....... حداقل کاری کنن که این دوستان،یکدفعه حق استفاده از سهمیه را داشته باشند نه چند بار و برای چند چیز
                            • ش
                              شاهد
                              ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۲۳:۰۶
                              موافقم...در شرایط یکسان در اولویت ...در هر حال توکل بر خدا..ان شاالله برای همه هرانچه خیره پیش بیاد
                          • ن
                            ناشناس
                            ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۲۷
                            چرا باید دروغ بگم؟ضمنا غیب هم نشدم.جواب دادم.شماها ندیدین.اینم جوابتون:
                            بله.سهمیه شاهد دارم.بدون ازمون بودم.مصاحبه فقط علمی رفتم که در حد دو سه سوال شخصی بود.
                            • ص
                              صنایع
                              ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۶
                              دوستان، بچه هایی که سهمیه شاهد دارند، نیازی به گذراندن خیلی از مراحلی که سایرین باید طی کنند، ندارند و به همین علت معمولا شروع به کارشون در همه ارگانها زودتر از بقیه است
                              • ش
                                شاهد
                                ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۱
                                اصلا اینطور نیست..در این استخدامی اولا سهمیه دارها در ازمون شرکت کردند و قبولی مرحله اول رو اوردن و مثل مابقی دوستان مصاحبه رفتند ..برای سازمان اتمی نمیشه بدون نگذروندن مصاحبه و دیگر مراحل وارد شد.در ضمن من روز تحویل مدارک پرسیدم گفتن سهمیه دارها جدا از افراد دیگه انتخاب میشن پس نگران نباشید کسی جای شما رو نمیگیره..اگه رشته ای 2 نفر میخواست دو نفر از قبول شدگان بعلاوه یه نفر از سهمیه.
                                • ن
                                  ناشناس
                                  ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۰:۴۰
                                  این دیگه خیی خنده داره.سهمیه مازاد>دفترچه را نگاه کنید.اگه سه نفر میخواستن،دو نفرشو ازاد گرفتن و یکیشو از سهمیه دارها.تا کی میخواین سهمیه داشتنتون را توجیه کنید؟
                                  • ك
                                    كاربر
                                    ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹
                                    نه دوست عزیز! اینطورکه شما هم میگین نیست. براساس بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/7/1393 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، 25 درصد از مجوز استخدامی هر دستگاه دولتی به سهمیه بدون آزمون بنیاد شهید و امور ایثارگران تخصیص داده میشه. البته سهمیه استخدامی اعلام شده توی سایت سازمان سنجش بعد از کسر این تعداده.
                                    از سهمیه اعلام شده، 5 درصد سهمیه به ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصد و خانواده هاشون تخصیص داده میشه وسهم سازمان بهزیستی هم 3 درصده ظرفیت اعلام شده ی آزمونه
                                    • ك
                                      كاربر
                                      ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵
                                      البته یه نگته رو فراموش کردم بگم. درسته که اغلب افراد معرفی شده بنیاد شهید و امور ایثارگران آزمون علمی رو نمیدن، ولی از مرحله مصاحبه اونها هم باید دقیقاً همون مراحلی رو طی کنن که ما هم طی میکنیم. یعنی امکان نداره بدون مصاحبه علمی، مصاحبه رواشناسی، گزینش و تأییدیه نهایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی قبولی نهایی اعلام بشه
                                      • .
                                        ...
                                        ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹
                                        مصاحبه کیلو چند عزیزم.مصاحبه اگه ملاک بود که منی که اونهمه مصاحبم رو عالی دادم و مصاحبه کننده ها ازم اظهار رضایت کردند که باید قبولیم قطعی بود درصورتیکه حتی مصاحبه روانشناسی هم دعوت نشدم.نه جان من ملاک این چیزایی که شما میفرمایید نیست.
                                        • ك
                                          كاربر
                                          ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۷
                                          دوست عزیز؛
                                          بالاخره شما رقیب هم داشتین! این احتمال رو هم در نظر بگیرین که اونا از شما شرایطشون بهتر بوده.
                                          اگر واقعاً حس میکنین در حقتون اجحاف شده، پیشنهاد میکنم حتماً از طریق سازمان بازرسی کل کشور پیگیر باشین. حتماً‌ به حقتون میرسین.
                                        • ن
                                          ناشناس
                                          ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴
                                          البته ناگفته نمونه که سهمیه دارها فقط با خودشون رقابت میکنن و مثلا اگه تو یه رشته شغلی یه سهمیه دار باشه قطعا و بدون رقیب قبول میشه و ما بقی بدون سهمیه ها از دور رقابت خارج میشن.منظورم اون سهمیه 5درصد ایثارگرانه که نوشته از طریق رقابت.
                                          • ك
                                            كاربر
                                            ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۴
                                            دوست عزیز؛
                                            بالاخره شما رقیب هم داشتین! این احتمال رو هم در نظر بگیرین که اونا از شما شرایطشون بهتر بوده.
                                            اگر واقعاً حس میکنین در حقتون اجحاف شده، پیشنهاد میکنم حتماً از طریق سازمان بازرسی کل کشور پیگیر باشین. حتماً‌ به حقتون میرسین.
                                      • .
                                        ...
                                        ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۴۱
                                        رشته شغلیتو نگفتی جانم
                                        • ب
                                          برق
                                          ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۵۴
                                          بیست نفر ازت پرسیدن رشتت چیه چرا نگفتی؟ اگه نمیخوای اطلاعات بدی خوب کامنت هم نگذار میای میگی به من زنگ زدن بعد دو روز میای جواب درستی هم نمیدی
                                          • ن
                                            ناشناس
                                            ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۲۳
                                            چون اینترنت دارم.متاسفم از رفتار بدور از ادب شما
                                            • ب
                                              برق
                                              ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۵۷
                                              بــــــــــــــله
                                        • ه
                                          هرچه پیش آید خوش آید
                                          ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲
                                          بعضیا اونقدر بیمار و بیکارهستند که از روی سرشت بد اینجا مینوسین پذیرفته شدم و اینجور شد و اونجور شد. دوستان عزیز لطفا به این افراد محل ندید و شکیبا باشید.
                                          خودتون خوب میدونید که این فرایند زمانبر و آهسته هست. مصاحبه با تمام مخلفاتش فقط 30 درصد تو نتیجه نهایی تاثیر داره.
                                          ضمنا قصاص قبل جنایت نکنید و اینقدر نگید غیر بومی ام، سهمیه ایثارگری ندارم، پارتی ندارم و فلان.. این حرف واسه آدمای برنده نیست. نمیگم همه چی پاک و درسته ولی این دید شکاک و سیاه جز نا امیدی و سیاهی هیچ سودی نداره.
                                          به جاش شکیبا، خوش بین و موقعیت ساز باشید.."هرچه پیش آید خوش آید" باشید...
                                          • ب
                                            برق
                                            ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱
                                            مرسی از پیامتون
                                            نمیدونم واقعا چرا بعضی ها این کارو میکنن پیش خودشون چی فکر میکنن متاسفم براشون
                                          • م
                                            منتظر
                                            ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۵۹
                                            یه عده الکی میان یه سری اخبار کذب در مورد قبولی خودشون میذارن بعدشم یه دفعه مفقود الاثر میشن!واقعا نمیدونم از آزار بقیه چی بهشون میرسه؟چاره کار فقط بی محلیه.بهشون توجه نکنید.
                                            • ن
                                              ناشناس
                                              ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۱۵
                                              امروز به من زنگ زدن که شنبه صبح برم برای استعلام و معاینه پزشکی و .....
                                              انگار با عنایت خدا،قبولیم قطعی شده.
                                              دعا میکنم شماها هم قبول شین.
                                              • ن
                                                ناشناس
                                                ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۹
                                                مبارک باشه عزیز جان. فقط اگه ممکنه بگو حدوداً چه ساعتی تماس گرفتند؟ صبح یا بعد از ظهر.
                                                • ک
                                                  کارشناس
                                                  ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۲۲
                                                  سلام.تبریک.رشته تون چیه دوست من؟مصاحبه روانشناسی هم داده بودین شما؟
                                                  • ف
                                                    فاطمه
                                                    ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۲۲
                                                    تبریک..رشته شما چی بود؟ مصاحبه روان شناسی هم رفته بودید؟
                                                    • l
                                                      l
                                                      ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۲۶
                                                      چه رشته ای هستین؟
                                                      • ب
                                                        برق
                                                        ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۲۷
                                                        میشه بفرمایید رشتتون چی بوده؟
                                                        • .
                                                          ...
                                                          ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۲۸
                                                          این مراحلی که شما قراره شنبه طی کنی طبق قانون بعد از گزینش و مصاحبه عقیدتیه.شما کی مصاحبه عقیدتی رفتی؟احتمالا شما سهمیه ایثارگران باشی.
                                                          • .
                                                            .....
                                                            ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۱۶
                                                            چه رشته ای هستید؟
                                                            • ن
                                                              ناشناس
                                                              ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۳۰
                                                              بله.سهمیه شاهد دارم.بدون ازمون بودم.مصاحبه فقط علمی رفتم که در حد دو سه سوال شخصی بود.
                                                              • .
                                                                ....
                                                                ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۳:۳۹
                                                                بچه ها ابنا مردم ازارن زود باور نکنین معاینه پزشکی رفتم چیه دیگه ...
                                                                • ن
                                                                  ناشناس
                                                                  ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۰:۱۷
                                                                  نتایح قطعی را سنجش اعلام میکنه چطور به شما زنگ زدن؟؟؟؟
                                                                  • د
                                                                    دانشجو
                                                                    ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵
                                                                    همش الکیه..هنوز هیچی معلوم نیس
                                                                • ف
                                                                  فاطمه
                                                                  ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۱
                                                                  زنگ زدم یه خانمی گوشیو برداشت
                                                                  گفتم نتایج کی اعلام میشه...ردی و قبولیمون معلومه یا نه
                                                                  گفت تا اخر اذر ظاهرا مشخص میشه
                                                                  نتایج مصاحبه مشخصه...اما نتایج نهایی رو سنجش بعد از جمع زدن با نمره کتبی اعلام میکنه..که گفتن اخر اذر
                                                                  گفتم اگه رد شدنم معلومه میشه یگید یا اینکه چون مشاحبه روانشناسی برام زنگ نزدن رد شدم///گفت نه هیچ چیز معلوم نیست...ربطی نداره
                                                                  من صنایع خوندم و برا مصاحبه روانشناسی بهم زنگ نزدن....که این طور جوابمو داد
                                                                  • ص
                                                                    صنایع
                                                                    ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۳
                                                                    ممنون از اطلاع رسانیت
                                                                    • ع
                                                                      علی
                                                                      ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۱
                                                                      نمیخوام نا امیدتون کنم. اشالله که شما جز قبول شده ها باشین ولی زیاد به حرف اون خانومه تو سازمان توجه نکنین. اگه خاطرتون باشه مرداد موقع تحویل مدارک وقتی ازشون می پرسیدیم استخدام واسه کجاست؟ منظورتون کدوم سازمان علمی تحقیقاتیه. میگفتن نمیدونیم بعدا مشخص میشه. واسه جاهای مختلفه. در صورتیکه دروغ میگفتن و همه رو واسه همین سازمان میخواستن. یا مثلا میگفتن مصاحبه تو شهریوره در صورتیکه تو آبان بود و هنوز که هنوزه تکلیفمون مشخص نیست.
                                                                      در کل میخوام بگم رو حرف اینا حساب نکنین.
                                                                      نمی خوام نا امیدتون کنم. فقط نظرمو گفتم. انشالله کسانی هم که مصاحبه روانشناسی نرفتن هم قبول شن. ولی خب احتمالش کمتر از 10 درصده پس بهتره روش حساب نکنیم و باهاش کنار بیایم. من خودمم دعوت به مصاحبه نشدم
                                                                      • ف
                                                                        فاطمه
                                                                        ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶
                                                                        نه اتفاقا...من دفعه پیش که زنگ زدم گفتم جوابمو داد رفت اسممو دید گفت اسمتون هست برا مصاحبه منتظر باشید برا زنگ.....این دفعه اما گفت البته حرفی که زد دقیقا حرف مصاحبه کننده هام بود اونام گقتن نتایج مصاحبه برا گزینش قطعی نیست میدیم به سنجش اونا با نمره ازمون جمع میزنن اعلام میکنن ....
                                                                      • ن
                                                                        ناشناس
                                                                        ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۴۵
                                                                        پس چرا ی سری توی ی رشته و ی خوشه شغلی رفتن مصاحبه و ی سری نرفتن!!! این یعنی چی؟
                                                                        • .
                                                                          ...
                                                                          ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۵۶
                                                                          معلومه دیگه.لابد نیروهای قراردادی خودشونو جذب کردن شایدم سهمیه دارها جای افراد اصلی رو گرفتن.من که خدا خودش میدونه نفر اول بودم مصاحبه هم عالی دادم اما واسه روانشناسی دعوت.غیر بومی هم هستم.اما اگه قبول نشم ته توی قضیه رو درمیارم که چی کسی رو و به چه طریقی گذاشتن به جام.
                                                                          • ص
                                                                            صنایع
                                                                            ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۸
                                                                            دوست عزیز اینقدر بد بینانه نگاه نکنید.
                                                                            خیلی از بچه هایی که مصاحبه روانشناسی رفتن نه نیروی قراردادی بودن نه سهمیه خاصی داشتن!!!
                                                                            • .
                                                                              ...
                                                                              ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۳۶
                                                                              ممکنه تو رشته شغلی من اینجوری باشه اینم خب بستگی به شانست داره که رقیبات سهمیه دار و قراردادی باشن یانه .عزیزم من هیچ توجیهی نتونستم واسه دعوت نشدن به مصاحبه روانشناسیم پیدا کنم ضمن اینکه من از امتیاز خاصی استفاده نکردم که بگم حالا شاید اون امتیاز کسر شده باشه.خودتو جای من بذار ببین چی میکشم
                                                                      • .
                                                                        ....
                                                                        ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۳:۳۷
                                                                        والا من شنیدم مشکل بودجه دارن برا استخدام نمیدونم اخرش چی میشه دیگه چقدر تحمل کنیم اخرش کی معلوم میشه
                                                                        • ن
                                                                          ناشناس
                                                                          ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۵۵
                                                                          سلام ، پرونده pmd هم که یسته شد احتمالا سازمان سرعت بیشتری به روند استخدامی ها بده ، اگه یادتون باشه شروع دعوت به مصاحبه ها هم دقیقا یک روز بعد از تصویب برجام بود.
                                                                          • م
                                                                            محسن
                                                                            ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۰
                                                                            والا اینطورکه دیشب من از صحبتهای دکتر صالحی فهمیدم، فعالیتهای هسته ای تو ایران طبق برجام خیلی محدود شده، موندم تو این شرایط چطور شده که دارن نیروی جدید می گیرن و اصولا آینده سازمان انرژی اتمی چه خواهد شد، نمیدونم آینده ی روشنی داریم نداریم. کاش میشدیم جز همین وزارت انرژی که صحبتش هست و اینطوریم گمونم برا همه بهتر باشه
                                                                          • ن
                                                                            ناشناس
                                                                            ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۲
                                                                            هیچکس خبر جدیدی نداره؟
                                                                            • ر
                                                                              روح الله برق
                                                                              ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۲۷
                                                                              سلام
                                                                              از دوستان برق قدرت، کسی مصاحبه روانشناسی دعوت شده؟
                                                                              خبری که من دارم اینه که از برق کسی نرفته.
                                                                              • ب
                                                                                برق
                                                                                ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۱۹
                                                                                سلام
                                                                                اینکه میگی از برق کسی دعوت نشده همونیه که من بهت گفتم یا از کس دیگه ای هم شنیدی؟
                                                                                • ر
                                                                                  روح الله
                                                                                  ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۴۰
                                                                                  تو همین فروم خوندم احتمالا از شما
                                                                                • m
                                                                                  maraal
                                                                                  ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۳۸
                                                                                  من رفتم....
                                                                                  • ب
                                                                                    برق
                                                                                    ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۴
                                                                                    برق قدرت بودین یا الکترونیک؟
                                                                                    • ر
                                                                                      روح الله
                                                                                      ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۴۳
                                                                                      مطمئنید؟ قدرت؟کی رفتید؟ تاریخ لطفا
                                                                                  • ح
                                                                                    حسین
                                                                                    ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵
                                                                                    صنایعی ها چه خبر ؟؟کسی از بچه های صنایع رفته مصاحبه روانشناسی !؟اگه رفتین لطفا اعلام کنید
                                                                                    • م
                                                                                      مهندس صنایع
                                                                                      ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۷
                                                                                      از صنایعی ها دو نفر مصاحبه کردند یکی فقط سوال روانشناسی می کرد.
                                                                                      • ص
                                                                                        صنایع
                                                                                        ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۱
                                                                                        من رفتم مصاحبه روانشناسی :)
                                                                                        • ح
                                                                                          حسین
                                                                                          ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۳۲
                                                                                          ممنون خبر دادین
                                                                                      • ا
                                                                                        اداری
                                                                                        ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶
                                                                                        سلام.من اسمم جزئ لیست مصاحبه روانشناسی نبود.انتظار داشتم تو نتیجه بنویسه مردود.اما نوشته فرایند پذیرش شما هنوز تکمیل نشده است.نمیدونم معنیش چیه؟الان باید امیدوار باشم؟کسی هست که براش زده باشن مردود؟؟؟؟
                                                                                        • ف
                                                                                          فاطمه
                                                                                          ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸
                                                                                          احتمالا مصاحبه روان شناسی ادامه داره
                                                                                          • ن
                                                                                            ناشناس
                                                                                            ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۳۰
                                                                                            روز چهارشنبه، آخرین روز مصاحبه روانشناسی بوده، لذا ممکن است برای همه کسانیکه از نظر خوشه شغلی تعیین تکلیف نشده اند، این عبارت نوشته شود. پیشنهاد میکنم با فرض عدم قبولی پیش بروید تا خدای ناکرده آسیبی نبینید. در پناه حق.
                                                                                            • ؟
                                                                                              ؟؟؟
                                                                                              ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۴۳
                                                                                              یعنی با همه کسانی که اسمشون تو لیست مصاحبه روانشناسی بوده تا روز چهارشنبه تماس حاصل شده؟و کسانی که دعوت به مصاحبه نشدند یعنی مردود شدند؟
                                                                                              • ن
                                                                                                ناشناس
                                                                                                ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۰۴
                                                                                                مؤسسه روانشناسی روز چهارشنبه را آخرین روز اعلام کرد. اینکه کسی به مصاحبه روانشناسی نیاز نداشته یا افراد دیگری بعدا دعوت شوند، به خود سازمان مربوط است؛ اما ظاهر قضیه همان است که عرض کردم.
                                                                                                • ا
                                                                                                  اداری
                                                                                                  ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۴۲
                                                                                                  بنظر شما لیست افراد دعوت به مصاحبه روانشناسی رو سازمان انرژی اتمی داده یا سازمان مدیریت؟و اینکه چرا بعضیا به مصاحبه مصاحبه روانشناسی دعوت نشدن؟
                                                                                                  • ن
                                                                                                    ناشناس
                                                                                                    ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲
                                                                                                    ضمناً خدای ناکرده قصد ناامید کردن هیچ کسی رو ندارم. صرفاً از منشی شنیدم چهارشنبه روز آخر مصاحبه بوده است و چون پرسیدید، لازم دونستم جواب پرسش کسی را بی پاسخ نگذارم. برای شما دوست عزیز و همه بزرگواران و در نهایت خودم، طلب خیر و برآورده شدن حاجات، از خدای یکتا دارم.
                                                                                                • ک
                                                                                                  ک
                                                                                                  ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۰۵
                                                                                                  شما از کجا اطلاع داری که اینقدر مطمئن صحبت میکنی.لطفا پاسخ بدید.
                                                                                              • ع
                                                                                                علی
                                                                                                ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۷
                                                                                                دوست من دروغی در کار نیست. من الان چک کردم.اصلا حواسم نبود نتایج اومده.ولی شکر خدا قبول شده ام.رتبه دو بودم.
                                                                                                • ن
                                                                                                  ناشناس
                                                                                                  ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴
                                                                                                  دوست عزیز رشته تون چیه؟مصاحبه روانشناسی هم داده بودین؟
                                                                                                  • ع
                                                                                                    علی
                                                                                                    ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۱
                                                                                                    روانشناسی نرفتم.مصاحبه علمی دادم فقط.سهمیه ندارم
                                                                                                • ح
                                                                                                  ح
                                                                                                  ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۲۳:۱۹
                                                                                                  بچه ها من فکر میکنم بعصی ها دارن مردم ازاری می کنن منم فیزیکم نوشته مراحل تموم نشده ما همدیگر رو میشناسیم این الناز و کاکو واقعی مثلا مشکوکند شماهم همه بگین براتون چی نوشته مخصوصا اون دوست های قدیمی که اسمشون رو میشناسیم فکر نکنم کسی قبول بنویسه چون ما عقیدتی هم نرفتیم هنوز
                                                                                                  • ک
                                                                                                    کاکو واقعی
                                                                                                    ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۲
                                                                                                    مو واقعیوم.قبولم شودمو.چرا دروغ بوگوم مو اخه؟
                                                                                                    • ف
                                                                                                      فاطمه
                                                                                                      ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸
                                                                                                      اخه چطور وقتی تا چهارشنبه بچه ها روان شناسی رفتن و سازمان سنجش در اعلامیه ش اسم نهاد ریاست جمهوری رو ذکر نکرده نتایج برای شما نشون داده میشه؟!
                                                                                                    • ف
                                                                                                      فاطمه
                                                                                                      ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۴
                                                                                                      برای من مینویسه داوطلب مورد نظر یافت نشد
                                                                                                      • .
                                                                                                        ......
                                                                                                        ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲
                                                                                                        دوستان گرامی نتایج اعلام نشده اون سازمانهایی که اعلام کردن مصاحبه عقیدتی و حتی پرسش محلی شون هم تموم شده بوده برا منم نوشته مراحل تمام نشده برا اونایی که یافت نشد نوشته احتمالا چون اسمشون اول از سنجش اعلام نشده بوده بعد بهشون زنگ زدن مشخصاتشون تو سنجش نبوده بعدا اعلام میشه
                                                                                                        • ع
                                                                                                          علی
                                                                                                          ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲
                                                                                                          سلام فاطمه
                                                                                                          ببخشید رشتتون چی بود؟ رتیت چند بود؟
                                                                                                        • ح
                                                                                                          حمیده
                                                                                                          ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰
                                                                                                          دوست عزیز هیچ نتیحه ای برای این سازمان اعلام نشده

                                                                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                        ثبت پاسخ