استخدام سازمان تعزیرات حکومتی (استخدام جدید)

۴۹۱۱۸ نظر

استخدام سازمان تعزیرات حکومتی

اخبار و استخدام‌های سازمان تعزیرات حکومتی به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های سازمان تعزیرات حکومتی ، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی سازمان تعزیرات حکومتی و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام سازمان تعزیرات حکومتی

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، سازمان تعزیرات حکومتی در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

منابع و سوالات مفید برای استخدام سازمان تعزیرات حکومتی
آخرین اخبار استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی
منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام سازمان تعزیرات حکومتی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۹٬۱۱۸ نظر برای استخدام سازمان تعزیرات حکومتی (استخدام جدید)

  • ا
    امیر خان
    ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۵
    به منشی 95 و دیگر دوستان مطلع
    بنده شهرستان قبول شدم و ساکن استانم میخام رفت امد کنم ایا بابت این موضوع هزینه ایاب ذهاب تعلق میگیره؟ یا چون که از اول گفته بودن برای شهرستان میخان و من شرکت کردم چیزی تعلق نمیگیره؟!
    • م
      منشی 95*
      ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۰۳
      نه منم ساکن مرکز استان بودم و شهرستانم هیچ مبلغی بابت ایاب و ذهاب به من تعلق نگرفت
      • م
        مهدی
        ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۵۲
        سلام منشی 95
        دوست عزیز سازمان حقوق ها رو به کدوم بانک واریز میکنه؟
        • ا
          امیر خان
          ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۳۰
          بانک ملی
        • ا
          امیر خان
          ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۳۰
          ممنون که جواب دادین
      • ا
        امیر خان
        ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۲
        قوه قضاییه سال 96 بعد اخذ مجوز از سازمان استخدامی آزمون برگزار کرد برای همین قبول شدگان به مشکل خوردن و تا الان جذبشون به طول کشیده.
        • ب
          بهرام رضایی
          ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۵
          اون ناشناس محقق هست امیر خان
          رفته تحقیق کرده
          محقق هست
        • س
          سید
          ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۰
          با عرض سلام و خسته نباشید
          مدیریت محترم سایت ضمن تشکر و قدردانی بابت ایجاد کردن چنین فضایی برای قبولشدگان آزمون جهت تبادل نظرات و همچنین پیگیری و درج مطالب مهم استخدامی برای ما قبول شدگان نهایت تشکر و سپاس رو از طرف خودم و تمامی دوستان قبول شده را دارم.
          از شما مدیر محترم تقاضا داریم که اگر مقدور است زمان شروع به کار بچه های تعزیرات را پیگیری کنید تا تمامی قبولشدگان از بلاتکلیفی خارج شوند.
          اجرکم عندالله
          • ن
            ناشناس
            ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۸
            با سلام، دوست عزیز و گرامی حقیقتا عرض می‌کنم امیدوار به شروع کار نباشید و پی کار دیگه‌ای رو بگیرید. سازمان تعزیرات تا یکسال آینده هم جذب نیروی پیمانی نخواهد داشت. دوستانی هم که فکر میکنن من دارم بچه‌ها رو ناامید می‌کنم بهتره نگاهی به دور و بر خودتون بندازید و از دوستانی که دوره‌های قبل برای استخدامی شرکت کردند بپرسید. از آشنایان خودم سال نود و شش برای کارکنان قضایی شرکت کرده و هنوز جذب نشده.
            • م
              منشی 95*
              ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳
              سلام
              دوست عزیز حدود 1000 نفر از نیروهای قدیمی تعزیرات در حال بازنشسته شدن هستند و قطعا باید جایگزین داشته باشند
              طبق برنامه ریزی سازمان طی چهار سال
              هر سال حدود 250 نفر نیرو از طریق آزمون جذب خواهند شد تا جبران کمبود این 1000 نفر باشند.
              • م
                محمد کورد
                ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۹
                چه ربطی داره دوست عزیز چرا مورد ما رو با قوه قضاییه مقایسه میکنید اونا معلوم بود که چرا این وضعی شدن بعدشم شکر خدا دارن جذب میشن من دوستم اسفند میره سرکار...بحث عدم پیش بینی بودجه ازمون اونا هیچ ربطی به ما نداره.. بارهاو بارها بوده و گفتن نیرو کم داریم..واقعا مدیون هستین ک اگر عمدا این مطالب رو میزارین بچه های اینجا چه بدی در حق شما کردن؟! ...من از طرف بچه ها اینجا بهتون میگم اگرم سال بعد سهله دو سال بعد جذب بشیم بازم نامید نمیشیم. امید ما ب خدای بزرگه
                • ا
                  از بچه های تعزیرات
                  ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۹
                  من از جهتی با حرفت موافقم ولی قیاس استثنا به کل درست نیست اکثر ادارات خلاصه نیرو هاشون گرفتن حالا یه ارگانی نگرفته دلیل نیست تعزیرات هم مثل این شه
                  • س
                    سید
                    ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۰
                    دوست عزیز ما که با شما کاری نداریم چرا اینجا وقتت رو تلف میکنی شما برو دنبال یه کار مثل اینکه زمان برای شما خیلی مهمه و به نظر بنده شما انصراف بده چون مطمئنن جای دیگه منتظرتون هستن.موفق باشی
                • ا
                  ابلاغ 2
                  ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵
                  دوستان عزیز دوره قبل صریح گفته بودن رییس شعبه؛ بعد منشی کردنشون. بعد شما دل به یه محل اشتغال دفترچه آزمون خوش کردید؟ تقسیم از اختیارات مدیرکل هست
                  • ا
                    ابلاغی
                    ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳
                    این ک هر کسی شهر خودش بیوفته. به نفع مدیر کل هم هست .حالا یه جا شعبه نیس یه جا نیرو کمه قضیه دیگس .من ک صحبت کردم گفتن شهر خودت
                    • ی
                      یک حقوقی
                      ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۰
                      نگفته بود رییس شعبه بلافاصله قرار بشید من اینو از ریاست حراست استان پرسیدم جریان قبولی های 95 رو، گفته بود واجد شرایط برای ریاست شعبه خواهند بود!! نه الان از بدو استخدامشون بدون تجربه برن بشن رییس شعبه برید بپرسید سال 95 قرار نبوده کارشناسای حقوقی بلافاصله رییس شعبه بشن واجد شرایط برای ریاست شعبه خواهند بود
                      • ی
                        یک حقوقی
                        ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۲
                        متقاضیان شغل کارشناس حقوقی پس از قبولی در آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و طی دوره کارآموزی که مدت آن توسط سازمان تعیین خواهد
                        شد در صورت کسب صلاحیتهای لازم!!!! واجد شرایط انتصاب در پست رئیس شعبه خواهند بود!!! یعنی سال 95 کارشناسی حقوقی تعزیرات به صورت مشروط اگه صلاحیت های لازم رو و به صلاح دید سازمان اون شرایط رو داشته باشه اون وقت می تونسته رییس شعبه بشه! اصلا قراری نبوده سال 95 صد در صد قبولی کارشناسی حقوق تعزیرات همه اونها بشن رییس شعبه که الان مدعی هستن من اینو پرسیدم و اونا اینو گفتن راست و دروغش با خودشون
                      • س
                        ستار
                        ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴
                        مدیر محترم سایت، سلام
                        اگه امکانش هست شما از طریق این سایت پیگیر زمان شروع بکار قبول شده ها باشید.
                        باتشکر
                        • م
                          مدیر
                          ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱
                          با سلام
                          کاربر گرامی تمام پیگیری ها در صورت حصول نتیجه در صفحه درج میشود
                          با تشکر
                        • م
                          محسن
                          ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۵
                          من با استان محل قبولیم حرف زدم گفتن که آذر یا دی احتمال شروع به کا هست وبهم گفت مدیر کل استان تقسیم میکنه نیروهایه جدید رو پس محل قبولیت خونه اجاره نکن؟
                          • ب
                            بهرام رضایی
                            ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳
                            دوست عزیز منم پرسیدم گفتن که محل خدمت ممکنه با محل قبولی تفاوت کنه پس حرفتون درسته
                            • م
                              محمد کورد
                              ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹
                              اقای رضایی شما مگه نگفتین برگ تعهدتون قید شده که در محل قبولی تا ده سال حق انتقال ندارین... چیز خلاف اینو گفتن بهتون؟
                              • ب
                                بهرام رضایی
                                ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸
                                اره ولی وقتی کسی شهری قبول شده باشه که تعزیرات اونجا اداره نداشته باشه میفرستن شهر نزدیک به اونجا
                            • م
                              محمد کورد
                              ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵
                              دوستان دیگ پیگری کردین که ایا محل خدمت با قبولی فرق میکنه؟
                              • ر
                                راهنما
                                ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹
                                دست مدیرکل اون جایی هست که قبول میشی
                              • ا
                                از بچه های تعزیرات
                                ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱
                                ، سری قبل سازمان تعزیرات تو دفترچه صراحتا قید شده بود که مثلا فلان استان ده تا نیرو می خواد و متقاضی می تونست استانش رو انتخاب کنه بعد تعزیرات استان محل قبولیش تقسیمشون می کرد ولی سری جدید شهر محل تقاضا عینا عنوان شده بود والله موقعی که من پیش رییس حراست استان بودم این رو پرسیدم گفت توی نامه شما شهر محل تقاضا زده شده و گفت اینطور نیست، حالا هرکسی چیزی می گه بنظر میاد پنجاه پنجاست ولی اگه منو شهر دیگه بندازن درجا انصراف می دم اگه من می دونستم قرار تقسیم کنن حتما ثبت نام نمی کردم!
                                • م
                                  محمد کورد
                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱
                                  منم از استانمون نشنیدم دوباره تقسیم کنن... تمام شهرهایی که تعزیرات دارند در استان ما نیروخواستن
                              • ب
                                بهرام رضایی
                                ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۷
                                قالب جدید سایت هم مبارک باشه
                                امیدوارم به زودی خبرهای خوبی بشنویم
                                • م
                                  مدیر
                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۱
                                  با سلام
                                  کاربر گرامی سپاس از لطف شما به مرور تغییرات بیشتری نیز انجام خواهد شد
                                  با تشکر
                                  • ب
                                    بهرام رضایی
                                    ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵
                                    بسیار عالی موفق باشید همیشه
                                • م
                                  محسن
                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۵
                                  سلام دوستان فکر کنم بریم سر کار یارانمون قطع میشه بهتره که نریم؟
                                  • ن
                                    ناشناس
                                    ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۷
                                    اگر کاری وجود داشته باشه....
                                    الکی خودتونو به این کار امیدوار نکنید. من بعید می‌دونم خبری بشه. برید روی یکسال آینده‌تون برنامه ریزی کنید و امیدوار به فعالیت خودتون باشید.
                                    • ب
                                      بهرام رضایی
                                      ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۵
                                      دوست عزیز این حرفتون کاملا اشتباه و غلطه
                                      اولا دارید این عزیز را نا امید می کنید و دوما بره چیکار کنه؟
                                      بره سر کار؟
                                      باید با یک جا قرارداد ببنده و حداقل یک ساله اون وقت اگه وسط این کار شروع به کار انجام شد اون وقت قرارداد را چطوری فسخ کنه؟باید به اون شرکت کلی پول بده یا باج بده تا قرارداد فسخ بشه و الانم شکر خدا خیلی از شرکت ها تو فسخ کلی بندهای عجیب میارن
                                      لطفا با نظرات نا امید کننده دیگران را نا امید نکنیم
                                      • ن
                                        ناشناس
                                        ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳
                                        من ناامیدی رو به بلاتکلیفی ترجیح میدم. برای همین رفتم و تحقیق کردم و متوجه شدم که احتمال جذب حتی برای یکسال آینده بعید به نظر میرسه.
                                      • ح
                                        حقوق جزا و جرم شناسی
                                        ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲
                                        اولا هویت حضرتعالی کاملامجهوله و ابن خود دلیلی بر کذب بودن فرمایشات جنابعالی است
                                        ثانیا بنده و سایر دوستان طی تحقیق و پرسجوهایی ک از سازمان داشتیم متوجه شدیم حداکثر طی 3ماه اینده همه سرکارن؛ثالتا با روحیه بچهابازی نکنید
                                        • ب
                                          بهرام رضایی
                                          ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹
                                          ایشون محقق هستن و در کار پژوهش هستن
                                        • ب
                                          بهرام رضایی
                                          ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲
                                          با تشکر از شما محقق گرامی
                                          امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی و همواره به کار تحقیق و پژوهشی مشغول باشی
                                          • ن
                                            ناشناس
                                            ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۳۴
                                            آدمی که خواب باشه میشه بیدارش کرد
                                            اما آدمی که خودشو زده به خواب...
                                            • ک
                                              کارشناس حقوقی1 زاهدان
                                              ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۳
                                              چقد شماها جالبین
                                              • ر
                                                رویا
                                                ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۲۲:۴۷
                                                ناشناس ما رو بزار بخوابیم اینجوری بهتره. شما برو غصه خودتو بخور ما رو بیخیال
                                              • ک
                                                کارشناس حقوقی 1زاهدان
                                                ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۲۲:۳۱
                                                ناشناس خوبی بچه کجایی اینجوری میسرایییی/؟؟>"<
                                                دیداش برو رد تحقیق و کارت اگر حرفت موثقه از ناشناسی دربیا
                                                یه چیز دیگه وقتی تحقیق کردی احتمالا در صحت تیر تخته بودی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
                                                • ک
                                                  کارشناس حقوقی 1زاهدان
                                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۲۲:۴۹
                                                  اوکی ممنون از تحقیقات .
                                              • س
                                                سوال از منشی 95
                                                ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴
                                                امکانش هست افرادی که مرداد و شهریور مصاحبه رفتن از اول آبان شروع به کار کنن و افرادی که مهر مصاحبه رفتن از 15 آبان شروع به کار بکنن؟ توی کامنتهای قبلی دیدم شما و آقا نیما نوشته بودین که بعد از سه ماه از انجام مصاحبه شروع به کار کردین. و اینکه شما که در تعزیرات مشغول به کار هستن بخشنامه یا خبری در زمینه تاریخ شروع به کار نیروهای جدید به استانها رسیده یا خیر؟ سپاس
                                                • م
                                                  منشی 95*
                                                  ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴
                                                  خیر بخشنامه ای نیومده هر چه هست شنیده هاست فقط
                                                • م
                                                  محمد کورد
                                                  ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۲۸
                                                  سلام و وقت بخیر
                                                  دوستانی که هفته قبل رفتین مصاحبه برای جوابش زنگ زدید؟پیگیری کردین؟
                                                  • م
                                                    محسن
                                                    ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹
                                                    کاک محمد من زنگ زدم گفت نامه شما روزدیم استان قبولیت مشکلی نداشتی؟
                                                    • م
                                                      محمد کورد
                                                      ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵
                                                      یعنی وختی که قبول بشیم از گزینش میفرسن منابع انسانی استان یا خود سازمان؟
                                                      • ب
                                                        بهرام رضایی
                                                        ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴
                                                        محسن جان سلام وقت بخیر شما چه روزی رفتی مصاحبه؟
                                                        • م
                                                          محسن
                                                          ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴
                                                          من شنبه هفته قبل کاک بهرام
                                                        • ا
                                                          ابلاغی
                                                          ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۷
                                                          یه سری را میگن منابع انسانی مرکز یه سری میگن استان !!
                                                          اخرش کسی نفهمید چرا اینجوریه??
                                                          • ا
                                                            امیر خان
                                                            ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۲۲:۴۱
                                                            منابع انسانی مرکز منظور است
                                                        • ب
                                                          بهرام رضایی
                                                          ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲
                                                          آقا محسن کی رفتین مصاحبه؟
                                                          • م
                                                            محمد کورد
                                                            ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶
                                                            اقای رضایی شما پیگیری کردید؟
                                                            • ب
                                                              بهرام رضایی
                                                              ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۵۵
                                                              من زنگ نزدم
                                                            • ح
                                                              حقوق جزا و جرم شناسی
                                                              ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۹
                                                              من زنگزدم گفتن قبولشدی بعدشم زنگزدم منابع انسانی گفتن باید همه مصاحبه هاانجام بشه و بعدش رئیس سازمان یکجادستور بده برای ابلاغ شروع بکار!!!
                                                            • ر
                                                              راهنما
                                                              ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۲
                                                              تعزیرات برای ما که حقوقیم جای پیشرفتش خیلی زیاده
                                                              • ی
                                                                یک حقوقی
                                                                ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۱
                                                                الان کارمندای بخش حقوقی دولتی می تونن با شرایطی بدون آزمون وکالت شرکت کنن اصلا از این هم بگذریم یکار ثابت داشته باشین درکنارش به یه کار آزاد هم بچسبین
                                                              • ر
                                                                رضا
                                                                ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۰:۲۰
                                                                اگه کانون وکلا بفهمه اینهمه وکیل میخوان فرار کنن بیان تعزیرات احتمالا عزای عمومی اعلام میکنه
                                                                یاد یه آهنگی افتادم وکلای الکی...........
                                                                • م
                                                                  منتظر
                                                                  ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۲۲:۵۹
                                                                  والله من میرم کارمندی چون نمیتونم وکالت قبول بشم پارسال نهایت زورمو زدم باپنج نفر افتادم...دیگه قیدشدوزدم اومدم تعزیرات قبول شدم...الانم امیدم به لایحه جدیدهست.ان شالله که تصویب بشه به اجرادربیاد...منم به آرزوم برسم...الانم چون شاغلم نمیتونم واسه مشاوران خوب بخونم...تنهاامیدم این تعزیرات و لایحه جدید وکالت هست...خداهمه رو به آرزوش برسونه
                                                                  • ا
                                                                    از بچه های تعزیرات
                                                                    ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۵۷
                                                                    اگه به وکالت علاقه داری ولش نکن بچسب بهش
                                                                    • ا
                                                                      ابلاغ
                                                                      ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۱۷
                                                                      دوستان به نظرتون برم الان پروانه وکالتم تودیع کنم؟ چون روندش یه مقدار طول میکشه منوط به موافقت هیئت مدیره . اگه حالا حالاها خبری نیس از شروع به کار که صبر کنم
                                                                      • ا
                                                                        از بچه های تعزیرات
                                                                        ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۵۸
                                                                        اگه به وکالت علاقه داری ولش نکن بچسب بهش
                                                                        • ا
                                                                          ابلاغ
                                                                          ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۲۲:۰۷
                                                                          دنبال یه حقوق ثابتم، البته دوس دارم وکالتم داشته باشم ولی به ریسکش نمی ارزه چون اگه کانون بفهمه پروانه رو باطل میکنه
                                                                          • ا
                                                                            از بچه های تعزیرات
                                                                            ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۲۲:۳۷
                                                                            اگه روحیه وکالت و علاقه داری بهش اصلا سراغ کار کارمندی نیا داداش!! من خودم تو کامنت های قبلی هم بارها گفتم من نه تیپ شخصیتیم و نه روحیه وکالت ندارم برای همین قید آزمون وکالت و قضاوت رو زدم وگرنه برای کسی که روحیش بخور مگه مجبور بیاد شغل کارمندی
                                                                          • ج
                                                                            جوادی
                                                                            ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۲۳:۰۲
                                                                            منم موافقم متاسفانه بچه های حقوق موقعی میان تو رشته حقوق با ذهنیت درستی نمیان از دور شنیدن وکیل شدن کلاس داره این فقط یک طرف ماجراست، سوای سواد و استدلال قوی داشتن و اینجور چیزها، بخش اصلی وکالت داشتن روحیه و اعصاب محیط کاری وکالته که بازیگر اصلی تو وکالت همین بخش پنهانشه من خودم یه مدت موقعی دانشجو بودم ترم های آخر رفتم پیش یه وکیل پادویی، اون وکیل هم کیفری کار بود، اصلا با محیط و جو دادسرا و دادگاه حال نکردم، بماند ممکنه فحش بشنوی، نفرین بشنوی، تهدیدت کنن، خطرات جانی مالی از طرف طرفین مقابلت یا حتی موکل خودت مخصوصا اگه پرونده خراب کنی هر کدوم از گزینه های بالا برات محتمله، فقط روحیه روحیه، واقعا با سواد بودن یه روی قضیه هسته،
                                                                          • ح
                                                                            حقوق جزا و جرم شناسی
                                                                            ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۳۷
                                                                            ببین داداش نهایتش همه2ماه دیگه سرکاریم بنظرم برو تودیع کن من خودم1رفیق صمیمیم وکیله حسرت میخوره کاش تعزیرات قبولبشه و بیاداینور اگرم بعدهاازتعزیرات خوشت نیمدبازم ضرر نکردی میتونی با10سال سابقه دوباره بری پروانه بگیری
                                                                            • ا
                                                                              ابلاغ
                                                                              ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۶
                                                                              نیازی به ده سال سابقه نیس وقتی تودیع میکنی هر موقع خواستی میتونی پروانت بگیری
                                                                              • ح
                                                                                حقوق جزا و جرم شناسی
                                                                                ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶
                                                                                خب دیگه بهتر
                                                                                چی بهتر ازاین؟
                                                                                • ع
                                                                                  علی
                                                                                  ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۳
                                                                                  سلام شما از کجا مطمئنی از کانون پرسیدی؟
                                                                                  • ا
                                                                                    ابلاغ
                                                                                    ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۳
                                                                                    آره پرسیدم فرق تودیع با انصراف همین
                                                                                    • ا
                                                                                      ابلاغ
                                                                                      ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۴۵
                                                                                      کارآموز باید انصراف بده و پایه یک تودیع میکنه
                                                                                • ر
                                                                                  رضا
                                                                                  ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۳
                                                                                  راستی کسی فهمید اینای که یهو پیدا شدن گفتن ما هنوز آزمایشات پزشکی انجام ندایم کیا بودن منظورم برا ده بیست روز پیشه
                                                                                  • م
                                                                                    مهدی
                                                                                    ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۳
                                                                                    اون بندگان خدا همون معرفی شده ها بودن به احتمال قوی
                                                                                    • ر
                                                                                      رضا
                                                                                      ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۰:۲۲
                                                                                      متوجه نشدم کدوم معرفی شده ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                                                                  • ج
                                                                                    جوادی
                                                                                    ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۱۷
                                                                                    الان ادارات دیگه مرحله تحقیقات و مصاحبه احکامشون شروع شده خدا می دونه کی تموم شن ولی فکر می کنم دولت ابلاغ همه ادارات باهم بده ابلاغ جداگانه بعید بنظر میاد از اسفند پارسال ثبت نام کردیم تا الان هفت ماه میگذره مثل اینکه توی هر آزمونی از ثبت نام تا ابلاغ بکار یه یکسالی طول بکشه
                                                                                    • ؟
                                                                                      ؟؟؟؟
                                                                                      ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۴۳
                                                                                      سلام
                                                                                      اصلا وابدا ملاک شروع به کار اتمام کلیه مصاحبه بقیه ادارات نیست
                                                                                    • ر
                                                                                      راهنما
                                                                                      ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۹
                                                                                      دوستان ببخشید یک سوال کسانی که تحقیق محل شون رفتن از چند نفر پرسیدن؟
                                                                                      • ح
                                                                                        حقوق جزا و جرم شناسی
                                                                                        ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۲۲:۱۴
                                                                                        این یک امر نسبی هست
                                                                                        عدد خاصی مدد نظر نیست
                                                                                        • ر
                                                                                          رضا
                                                                                          ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۰:۲۵
                                                                                          مگز برا شما هنوز نیومدن
                                                                                          • ر
                                                                                            راهنما
                                                                                            ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۱
                                                                                            دو نفر صحبت کردن
                                                                                        • ز
                                                                                          زهره
                                                                                          ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲
                                                                                          دوستان من پرسیدم شروع به کار1-15اذر .ازیکی ازکارمندان خودسازمان
                                                                                          • ح
                                                                                            حقوق جزا و جرم شناسی
                                                                                            ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹
                                                                                            خداکنه همینطور ک میگن باشه
                                                                                            • ب
                                                                                              بهرام رضایی
                                                                                              ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۱
                                                                                              زهره خانم یعنی تو آبان خبری نیست؟
                                                                                              • ز
                                                                                                زهره
                                                                                                ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۷
                                                                                                فکرنکنم چون گفت رفته ازخودریس پرسیده منم اززبون اون میگم
                                                                                                • ب
                                                                                                  بهرام رضایی
                                                                                                  ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۵
                                                                                                  خدا خیرت بده
                                                                                                  خوش خبر باشی زهره خانم
                                                                                                  اول آذر رو هم قبول داریم
                                                                                                  ولی دیگه بره تو زمستان دردسر میشه کلا
                                                                                              • ا
                                                                                                امیر خان
                                                                                                ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۷
                                                                                                خیلی بد شد
                                                                                                • ب
                                                                                                  بهرام رضایی
                                                                                                  ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۵
                                                                                                  چرا امیر خان؟
                                                                                                • ا
                                                                                                  ابلاغی
                                                                                                  ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۹
                                                                                                  عجب !!!
                                                                                                  یک ماه دیگه تمدید شد
                                                                                                  • ر
                                                                                                    راهنما
                                                                                                    ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۸
                                                                                                    هیچی مشخص نیست
                                                                                                    تو صفحات قبل هم گفته بودن شهریور
                                                                                                    بعد گفتن مهر
                                                                                                    بعد گفتن آبان
                                                                                                    • ز
                                                                                                      زهره
                                                                                                      ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۰۶
                                                                                                      والا من که صبح زنگ زدم باکلی اصراراون کارمند سازمان تعزبر ات اینوگعتن دیگه صحت وعدم صحتش باخودشون
                                                                                                      • ب
                                                                                                        بهرام رضایی
                                                                                                        ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۷
                                                                                                        دستتون درد نکنه
                                                                                                        ایشالله تا آخر پاییز انجام بشه
                                                                                                        اگه بیفته زمستان واقعا سخت میشه مخصوصا برای بچه هایی که از مناطق سردسیر باید تو جاده بیان و برن...
                                                                                                        اسباب کسی اینا کنن
                                                                                                        زمستان و برف و سرما
                                                                                                        امیدوارم مسئولان سازمان به این موضوع توجه کنند
                                                                                                  • ا
                                                                                                    از بچه های تعزیرات
                                                                                                    ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵
                                                                                                    با سلام دوستان، من نقل قول کردم بقول دوستمون قانون که عوض نشده حال اون بنده خدا فوت کرده باشه!، برید تو گوگل بزنید شرایط وکالت بدون آزمون بخونید، بچه های حقوقی شماها رسته حقوقی هستید، دیگه اینکه امیدوارم همون شهرهایی باشه که تو دفترچه قبول شدیم
                                                                                                    • ج
                                                                                                      جوادی
                                                                                                      ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۸
                                                                                                      الان طرحی دارن میدن مجلس که اعضا هیات علمی رشته حقوق با مدرک دکتری بدون آزمون برن وکالت و دیگه اینکه کارمند های دولتی رسته حقوقی بین 5 یا 10 سال سابقه در بخش حقوقی بدون آزمون برن وکالت، همکلاسی من الان یکسال وکیل پایه یک شده می گفت توی تهران شرکت ها آگهی وکیل می خوان اونم با ماهی سه تومن یا چهار و برخی دیگه رزومه خوب باید داشته باشی که با شرایطی حداکثر هفت تومن می دن و برخی شرکتهای حقوقی دیگه وکیل زن می خوان!! می گفت رفتم تو بانک برای کارشناس حقوقی گفتم وکیلم گفتن که ما قرارداد ما با شما به صورت درصدی و اینجور چیزا نیست ماهیانه بهت حقوق می دیم! مثل یه کارمند

                                                                                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                    ثبت پاسخ