آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (خبر جدید)

۳۷۸۸۱۲ نظر

آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

آزمون استخدام فراگیر، آزمونی جهت ورود متقاضیان کار در سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و... دولتی است که به صورت سالانه و با انتشار اطلاعیه در طول سال برگزار می‌شود. یازدهمین دوره آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور نیز از آذرماه آغاز می‌شود و اطلاعیه‌ها و منابع مطالعاتی مناسب این آزمون در همین صفحه قرار گرفته است.

 

راهنمای ارزیابی تکمیلی آزمون فراگیر یازدهم

کاربران گرامی، لیست زیر شامل صفحات و راهنمایی‌های لازم برای مرحله مصاحبه و ارزیابی تکمیلی آزمون فراگیر یازدهم است:

 عنوان راهنمایی لینک مشاهده
صفحه راهنمایی مصاحبه و ارزیابی تکمیلی آزمون فراگیر یازدهم (به تفکیک هر سازمان) به همراه تجربیات واقعی مصاحبه شرکت کنندگان مشاهده
خرید بسته تکمیلی و تخصصی مصاحبه و گزینش «ای استخدام» مشاهده
خرید کتاب از آگهی استخدام تا مصاحبه و گزینش «ای استخدام» مشاهده
تجربیات مصاحبه و ارزیابی آزمون‌های گذشته فراگیر مشاهده
مشاهده بسته‌های مناسب برای آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی مشاهده

 

خبر ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳-فراخوان جدید جذب ۳هزار نخبه در ۳۳ دستگاه‌

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اعلام اینکه جذب هزار نفر از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف شده است، گفت: برای اعلام فراخوان جدید جذب در اردیبهشت در حال برنامه ریزی هستیم.

مشاهده متن کامل خبر 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • زمان اعلام  نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدام فراگیر یازدهم پنجم بهمن ماه ۱۴۰۲ بود.  شما می‌توانید با مراجعه به صفحه شرایط  استخدام فراگیر یازدهم آخرین اخبار را مشاهده نمایید
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی دهم دستگاه های اجرایی می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.



 

شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار آزمون

چگونه در دستگاه های اجرایی استخدام شویم؟

یکی از سوالات متداول کارجویان برای کاریابی در بخش دولتی، نحوه اطلاع یافتن از چگونگی استخدام در دستگاه‌های اجرایی است. ساختار دولت و دستگاه‌های اجرایی جهت جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود، به صورت تقریبا سالانه، با انتشار آگهی استخدامی آزمون فراگیر از علاقمندان به شرکت در آزمون فراگیر جهت ثبت نام در این آزمون دعوت به عمل می‌آورد. در واقع آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی فراگیر در حکم پله آغاز ورود به مسیر کارمند دولت شدن است. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی باید پیش از شروع فرایند ثبت نام در آزمون، با مطالعه دفترچه آزمون استخدامی از تمام شرایط و ضوابط شرکت در آزمون آگاه شوند.

این آزمون جهت سنجش میزان دانش افرادی است که از طریق سایت به مطالعه شرایط آزمون پرداخته و ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
آرشیو صفحات آزمونهای فراگیر دستگهای اجرایی
آرشیو آگهی های پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید.

لیست سازمان‌های حاضر در ِیازدهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی

 

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۷۸٬۸۱۲ نظر برای آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (خبر جدید)

  • ن
    نعمت اله
    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۲۶
    سلام. فرقی نمی کند که 5 جمعه باشد یا چهار جمعه، فقط مهم این است که با 5 هفته مرخصی با احتساب 4 یا 5 روز جمعه‌ می باشد. اگه جمعه محاسبه نشود تقریباً 40 روز مرخصی سالانه میشه که تناقض دارد.
    • ن
      نعمت اله
      ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۲۳
      قابل توجه دوستان بازرس کار :
      در ماده 65 قانون کار به “چهار جمعه” که در ماده 64 این قانون ذکر شده است اشاره‌یی نگردیده است. آیا چهار جمعه مزبور در پنج هفته مرخصی کارگران شاغل در مشاغل سخت و زیان آور به حساب نمی آید؟
      حکم ماده 64 قانون کار در خصوص احتساب چهار جمعه جزء مرخصی استحقاقی سالانه کارگران نسبت به ماده 65 نیز جاری بوده و به این ترتیب مرخصی استحقاقی سالانه کارگرانی که به کارهای سخت و زیان آور اشتغال دارند 31 روز کاری خواهد بود.
    • ب
      بهاره
      ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۲۶
      دوست عزیز بازرس کار گزینه های تابلو موقت یادته بهم بکی ممنون میشم
      • م
        مهدی بازرس کار
        ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۳۲
        سلام . تابلوی موقت نیازی نیست که از مواد مستحکم ساخته شود ولی بایستی به طور ایمن باشد... شما از کجا شرکت کردین
        • ن
          نعمت اله
          ۴ فروردین ۱۳۹۸، ۰۰:۵۱
          سلام مهدی جان،
          گزینه مرخصی استحقاقی سالانه مشاغل سخت، 5 هفته با احتساب 4 جمعه بود یا 5 جمعه؟
          مرسی
          • م
            معصومه بازرس کار
            ۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۰۶
            5 هفته
            • م
              مهدی بازرس کار
              ۵ فروردین ۱۳۹۸، ۰۱:۱۳
              سلام عزیزم
              نکته انحرافیش همین بود . آخه اگر حرف شما باشه تو گزینه ها باید یا عدد 31 روز میبود و یا 5 هفته با چهار تا جمعه ... اون موقع استدلال شما کاملا درست بود ولی الان تو گزینه ها گفته بود 5 هفته با 5 جمعه که میشه 30 روز ... پس گزینه صحیح میشه 5 هفته
            • ن
              نعمت اله
              ۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۵۴
              سلام، جواب جهاد درباره حدنصاب به ایمیلم:
              حد نصاب بصورت کشوری است . در صورتیکه حد نصاب در شهرستانی کسب نشود ظرفیت آن شغل برای آن شهرستان خالی می ماند و در آزمون های بعدی لحاظ می شود.
              پس قبول شدن خیلی سخت شد
              موفق باشید
          • ک
            کارشناس حقوقی شهریار
            ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۲۰
            سلام دوستای عزیزم سال نو مبارک.
            کارشناس حقوقی1تعزیرات شهریار کسی آزمون داده؟ چطور بود؟
            • پ
              پریا
              ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶
              یکی از نشانه های جمع عربی ((ات)) است. در زبان فارسی بسیاری از واژه های عربی دخیل در فارسی را با این علامت جمع می کنند. طبیعی است که به کار بردن درستِ این نوع علامت جمع برای واژه های عربی جایز است.
              ولی در فارسی معیار بهتر است تا جایی که ممکن است واژه های عربی را که با این علامت جمع بسته می شوند نیز با نشانه های جمع فارسی (((ها)) ((ان))) جمع کنیم. مانند:
              ((سخنران انتقادهای (به جای انتقادات) زیادی از چگونگی برگزاری مراسم کرد.))
              ((این گونه اقدام ها (به جای اقدامات) می تواند راهگشا باشد.))
              ((برخی از حشره های (به جای حشرات) این منطقه خطرناکند.))
              ((لطفاً صدقه های (به جای صدقات) خود را تحویل مسئول مربوط فرمایید.))
              ((روی دیوار عبارت های (به جای عبارات) زیبایی نوشته شده بود.))
              ((با این حمله ها (به جای حملات) می خواهند مردم را از میدان به در کنند.))
              ((اعتصاب های (به جای اعتصابات) کارگری بیشتر کارخانه ها را تعطیل کرده است.))
              ((با این گونه کشف ها (به جای کشفیات) دنیای جدیدی به رویمان گشوده خواهد شد.))
              ((از این دست اتفاق ها (به جای اتفاقات) زیاد به وقوع پیوسته است.))
              ((از میان عبادت ها (به جای عبادات) نماز جایگاه ویژه ای دارد.))
              با این حال برخی از واژه های عربی چنان در زبان فارسی جا افتاده اند که اگر با نشانه ی جمع فارسی جمع شوند غریب، نامانوس و دور از ذهن می نمایند؛ مانند: احساسات، اطلاعات، امکانات، انتخابات، انتشارات، تاسیسات، تحصیلات، تبلیغات، تشریفات، تشکیلات، تظاهرات، روحیات، ریاضیات، صادرات، واردات، عتبات، مختصات، مخلفات، مشخصات، معلومات، مقررات، موجبات، واجبات و ...
              در زبان معیار بهتر است این گونه واژه ها را به همین صورت به کار بریم.
              برخی جمع های مختوم به ((ات)) مفرد ندارند و یا مفرد آنها به کار نمی رود. این نوع واژه ها را باید جامد به حساب آورد و به همان صورت به کار برد؛ مانند: ادبیات، دخانیات، شیلات، عملیات، لبنیات، مالیات و ...
              در زبان عربی اسم های بیش از 3 حرف را با ((ات)) جمع می بندند. مانند مصدرها و مشتقات باب های ثلاثی مزید. در زبان فارسی گاهی اسم های ثلاثی مجرد مانند اثر، خطر، نفر و ... را با ((ات)) جمع می بندند. در زبان معیار بهتر است از به کار بردن این گونه جمع پرهیز کنیم و به جای اثرات، خطرات، نفرات از اثرها، خطرها و نفرها استفاده کنیم. البته موارد استثنایی هم هست که نمی توان شکل اصلی آنها را تغییر داد؛ مانند: تلفات.
              قاعده ی پیشنهادی: تا جایی که می توان واژه های عربی دخیل در فارسی را که با ((ات)) جمع بسته می شوند، با نشانه های جمع فارسی جمع کنیم، مگر در مواردی که واژه چنان جا افتاده که جمع آن با نشانه ی جمع فارسی غریب و دور از ذهن شود (مانند مقررات) و یا واژه هایی که مفرد ندارند و یا مفرد آنها در زبان فارسی کاربرد ندارد (مانند لبنیات).
              • م
                محمد
                ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۰۹
                دوست عزیز من نخوندم چی نوشتی !! اما گزینه مورد نظر دستورات هست. ( در واقع دستورات به اشتباه جمع بسته شده با ات. چون فارسیه)
                . شیلات که همین ازمون شیلات استخدام داشت !!
                لبن و دخان هم عربی هستند.. و درست جمع بسته شدن..
                سوال واضحی بود. جمع دستور با ات غلطه
              • آ
                آیت
                ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۱۹
                با سلام خدمت دوستان نتایج آزمون چه تاریخی منتشرمیشود؟
                • پ
                  پاسخ...
                  ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۴
                  به احتمال خیلی زیاد اوایل اردیبهشت...
                  • ب
                    بازرس شنو
                    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۳
                    احتمالا دهه سوم فروردین
                    • ن
                      نعمت اله
                      ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۲۹
                      سلام. فرقی نمی کند که 5 جمعه باشد یا چهار جمعه، فقط مهم این است که با 5 هفته مرخصی با احتساب 4 یا 5 روز جمعه‌ می باشد. اگه جمعه محاسبه نشود تقریباً 40 روز مرخصی سالانه میشه که تناقض دارد.
                      • ن
                        نعمت اله
                        ۴ فروردین ۱۳۹۸، ۰۰:۵۱
                        سلام
                        گزینه مرخصی استحقاقی سالانه مشاغل سخت، 5 هفته با احتساب 4 جمعه بود یا 5 جمعه؟
                        مرسی
                        • ن
                          نعمت اله
                          ۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۵۶
                          سلام، جواب جهاد درباره حدنصاب به ایمیلم: حد نصاب بصورت کشوری است . در صورتیکه حد نصاب در شهرستانی کسب نشود ظرفیت آن شغل برای آن شهرستان خالی می ماند و در آزمون های بعدی لحاظ می شود. پس قبول شدن خیلی سخت شد
                        • ک
                          کارشناس ورزش زاهدان
                          ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۸
                          دوست عزیز فکر کنم تا بعد از 13 بدر دندون رو جیگر باید بزاریم
                        • ا
                          اقتصاد
                          ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۲۶
                          دوستان با این درصدا میشه امید به قبولی داشت برا ظرفیت 6 نفری
                          کامپوتر 72
                          ادبیات 65
                          معارف 50
                          هوش 40
                          ریاضی 40
                          دانش اجتماعی 30
                          زبان 30
                          تخصصی
                          اصول حسابداری60
                          حسابداری صنعتی 60
                          مالیه 40
                          خردکلان 87
                          قوانین مالیاتی 50
                          • س
                            سمیرا،کارشناس شبکه،شیلات اهواز
                            ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۰۷
                            با احتمال بالا بله
                            • m
                              mahnazzz12
                              ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۵۵
                              میشه بگید تخصصی چه منابعی مطالعه کردید لطفا؟؟؟؟؟
                              • ا
                                اقتصاد
                                ۸ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۲۱
                                من ارشد اقتصاد هستم و فک کنم یدونه تو خردکلان اشتبا زدم از سر بیتوجهی
                                برا حسابداری کتابای پیام‌نور خوندم کتاب طلایی
                                ولی اولین بارم بود درسای حسابداری میخوندم ولی برا این ازمون خیلی مناسب بود ...از اصول حسابداری فقط 1 رک خوندم اونم 9 فصل و صنعتی هم یکشو خوندم 8 فصل
                                و جالبه تا همونجا اومده بود قوانین مالیاتی یه جزوه 20صفحه خوندم و تونستم 6 تا جواب بدم
                                مالیه هم ک معلومه کتابش همون پیام نور کتاب طلایی با اینکه دوتا سوال ک در مورد مالیات دادن من جایی نخونده بودم همون ک در مورد اصل تشخیص و اصل عدالت .... بود و بنا بر تحلیل خودم ج دادم و نمیدونم غلط یا صحیح هستن و من فرض بر غلط بودن گرفتم...هرچی قسمت
                            • ا
                              اقتصاد
                              ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۲۵
                              دوستان با این درصدا میشه امید به قبولی داشت برا ظرفیت 6 نفری
                              کامپوتر 72
                              ادبیات 65
                              معارف 50
                              هوش 40
                              ریاضی 40
                              دانش اجتماعی 30
                              زبان 30
                              تخصصی
                              اصول حسابداری60
                              حسابداری صنعتی 60
                              مالیه 40
                              خردکلان 87
                              قوانین مالیاتی 50
                              • e
                                e.h
                                ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۲۰
                                با احتمال خیلی بالا نفر اصلی هستین.
                                واسه کدوم شهر؟
                                • م
                                  مالیات
                                  ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۰۲
                                  اردبیل... 6 نفر ظرفیت
                              • ش
                                شایان
                                ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۱۵
                                سلام.خوبید؟یه سوال داشتم.بچه ها کی میتونه جواب بده که اگه تویک شهرستان تک ظرفیتی فقط یک نفر حدنصاب رو بیاره اونوقت به غیرازاون کسی رو هم به مصاحبه دعوت میکنن یانه؟میشه بگیدچطوریه؟
                                • ح
                                  حسین
                                  ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۱۸
                                  اگر سهمیه دار باشد که حدنصاب ملاک نیست و دو نفر اول دعوت میشن.. اگر بدون سهمیه باشد که اولا بعیده فقط یک نفر حدنصاب بیاره دوما چنانچه یک صدم درصد یک نفر حدنصاب اورد از همون مصاحبه عقیدتی میگیرن فقط
                                  • ب
                                    به حسین
                                    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۷
                                    ما که مصاحبه نداریم و تو سهمیه مجزای 5درصدها که تک ظرفیتین شرکت کردیم واسه گزینش یه نفرو معرفی میکنن یا چن نفرو؟
                                    • ح
                                      حسین
                                      ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۴۰
                                      چند نفر رو
                                • ح
                                  حمیدرضا
                                  ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۱۳
                                  سلام بچه ها میشه بقیه مراحل استخدامی رو بعد از قبولی بگین ‌‌.؟ممنون دوستان
                                  • ح
                                    حسین
                                    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۱۹
                                    مصاحبه تخصصی.. در صورت قبولی مصاحبه عقیدتی.. در صورت قبولی مبارکه
                                  • ب
                                    بهار
                                    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۰۹
                                    بچه ها عمومی 27 اختصاصی 53 درصد میانگینم چن میشه بر بانکدار کد 1 اسداباد همدانم همه 90 یا80 زدن من نمیدونم چرا امیدوارم
                                    • ب
                                      بهار
                                      ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۳۱
                                      بچه ها مگه نمگید حدنصاب نصف نمره نفر اوله چرا تو ازمون قوه قضاییه نفر اول دو نیم برابر بود نمره کل نمره نهایی چه جور بدست میا
                                      • ب
                                        بهار
                                        ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۲۹
                                        تون خدا جواب منو بدید
                                        • ا
                                          ارومیه
                                          ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۵۸
                                          ازمون قوه قضائیه جزو استناها بود حدنصاب رو انقد اوردن پایین تا کارکنان خودشون و شورایی ها قبول شن
                                          • پ
                                            پیمان
                                            ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۵۹
                                            سلام درصدتون نه خوبه نه بد
                                            متوسطه حالا دیگع بستگی به شانسه
                                            حد نصاب قوه قضاییه رو، نمیدونم ولی حد نصاب این دوره نصف نمره کل نفر اول هستش
                                            یعنی اگع 70 درصد باشه نفر اول بقیه باید 35 به بالا باشن
                                            • ش
                                              شوق پرواز
                                              ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۶
                                              بهار خانوم
                                              حدنصاب نصف نمره نفر اول میشه.
                                              یعنی درصد عمومی و درصد تخصصی باهم جمع تقسیم بر دو این میشه میانگین کل.
                                              در کل اگر نفر اول شد 70% میانگین برا حدنصاب میشه 35%
                                            • ب
                                              بیکار
                                              ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۳۲
                                              تو قوه قضاییه حدنصاب 40 درصد نمره نفر اول بود
                                            • ب
                                              بهار
                                              ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۶
                                              ممنون نمره کل من چقد میشه خو
                                              • پ
                                                پیمان
                                                ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۲۶
                                                تقریبا 42
                                              • ک
                                                کرمی
                                                ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۴۹
                                                اونای که میگن 80و90الکی میگن خیالت راحت
                                              • خ
                                                خیر سرم میخا بانکدار بشم
                                                ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۵۷
                                                در جواب به شوق پرواز
                                                من خودم احتمال میدم در بهترین حالت بین 300 تا 350مین نفر باشم
                                                • ش
                                                  شوق پرواز
                                                  ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۸
                                                  مگه درصد هات چند هست
                                                  • ش
                                                    شوق پرواز
                                                    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۸
                                                    به نظرت من با اون درصد ها نفر چند میشم
                                                    • خ
                                                      خیر سرم میخا بانکدار بشم
                                                      ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۱۵
                                                      میانگین کلی من چیزی مابین 45 تا 48عه
                                                      درصداتو یادم نیس ولی اگه همونایی که گفتی باشه قطعا جز قبول شدگان تهرانی
                                                      بنظر من میانگینای کل بالای 60 جز 100 نفر میشن
                                                      میانگینای مابین 50 تا 60م جز 200 نفر بعدی میشن
                                                  • ش
                                                    شایسته
                                                    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۵۵
                                                    سلام کسی برا آب و فاضلاب رشته برق هست؟؟؟؟
                                                    • ع
                                                      ع
                                                      ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۹
                                                      من.هستم. شما اب و فاضلاب کدام شهر شرکت کردی؟برق چه گرایشی؟
                                                      • ش
                                                        شایسته
                                                        ۴ فروردین ۱۳۹۸، ۰۱:۴۰
                                                        سلام من برا بجنورد گرایش الکترونیک . شما چطور ؟؟ آزمونو چطور ارزیابی میکنین؟؟
                                                      • ب
                                                        برق قدرت
                                                        ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۵۷
                                                        منم هستم آب و فاضلاب تهران کارشناس بهره برداری5
                                                      • ر
                                                        رحیم
                                                        ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۳۶
                                                        سلام دوستان کسی بازرس کار سیستان و بلوچستان شهرستان نیکشهر است؟
                                                        • ک
                                                          کارشناس هنری نیکشهر
                                                          ۶ فروردین ۱۳۹۸، ۰۱:۳۰
                                                          من فکر کنم تنها شرکت کنند در ارشاد کارشناس هنری نیکشهرم،اگر کسی هست از نیکشهر و رشته من خبر بده ممنون
                                                        • ا
                                                          الی
                                                          ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۰۴
                                                          سلام
                                                          سوالات مصاحبه تخصصی کامپیوتر کسی نداره؟
                                                          مدیر جان؟
                                                          • ر
                                                            راهنمایی کنید
                                                            ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۲۹
                                                            ما تو یه شغل تک ظرفیتی ویژه 5 درصدها شرکت کردیم که مصاحبه هم نداره واسه گزینش مث مصاحبه چن برابر معرفی میکنن یا همون یه نفرو؟؟؟؟؟
                                                            • م
                                                              محمد
                                                              ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۰۱
                                                              اگه سهمیه ازاد بود و درصدتون بالا بود که نفر دوم نتونه حد نصاب بیاره رقیب نداشتین ولی چون سهمیه 5 درصدی شرکت کردین حتماااا رقیب دارین. فقد یه صورت رقیب ندارین اونم اینکه بجز خودتون کسی دیگه ای اون شغلو انتخاب نکرده باشه
                                                              • ب
                                                                به محمد
                                                                ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۲۰
                                                                حالا به فرض به غیر از من 10نفر تو این شغل بودن کسی که بیشترین نمره را بیاره انتخاب میشه و حد نصابی دیگه نیاز نیست.. .سوال من اینکه تو چنتا کامنت دوستان گفته بودن که در سهمیه 5درصدها اولویت با رزمنده و فررنده رزمنده هست ..حالا این اولویت در شرایط آوردن نمره مساوی اعمال میشه یا اینکه نه اگه نمره ایشون پایینتر از بقیه باشه باز اولویت با اوست.
                                                          • ا
                                                            ابلاغ و اجرا
                                                            ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۴۴
                                                            سلام دوستان لطف بفرمائید با درصد تخصصی 80و عمومی 40میانگین چند میشه
                                                            • م
                                                              من
                                                              ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۲۳
                                                              64
                                                              • پ
                                                                پریا
                                                                ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۳۸
                                                                64
                                                                • و
                                                                  وحید
                                                                  ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۴۱
                                                                  دوستان موقع تطبیق مدرک تو مصاحبه یا گزینش اصل مدرک لیسانسو میخوان یا کپیشو......اصل مدرکمو واسه تسویه ارشد دادم دانشگاه .
                                                                • ب
                                                                  بانکدار 1
                                                                  ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۲۶
                                                                  من فکر میکردم همرو بالای 50 زدم اما جواب سوالاتو که سرچ کردم دیدم همرو اشتباه زدم
                                                                  آیا با میانگین عمومی 45 و تخصصی 30 میشه شانسی برای بانکدار کد 1 داشت؟
                                                                  به خدا دارم دیوونه میشم
                                                                  ماشالا همه هم که بالای 80 زدن درسارو
                                                                  • پ
                                                                    پیمان
                                                                    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸
                                                                    سلام به درصد های توهمی افراد توجه نکنین با میانگین 40 به بالا به احتمال زیاد دعوت میشین به مصاحبه
                                                                    • م
                                                                      من
                                                                      ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۰۹
                                                                      سلام آقا پیمان بچه های25 درصدایثارگرباآزادرقابت دارن توشغل محل یاباایثارگران؟
                                                                      • پ
                                                                        پیمان
                                                                        ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۴۹
                                                                        سلام باور کنید هیچ اطلاعاتی راجع به سهمیه ندارم ولی کار سختی ندارین ازمون رو قبول شین حتی مصاحبه هم لازم نیست
                                                                        • ب
                                                                          به من
                                                                          ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۱۱
                                                                          واسه سهمیه 25 درصدها حدنصاب نیاز نیس یعنی کسی که بیشترین نمره را بیاره به مصاحبه دعوت میشه در ضمن سهمیه دارها بین خودشون رقابت میکنند نه آزاد
                                                                      • م
                                                                        محمد
                                                                        ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۱۰
                                                                        فکر کنم من جز معدود کسایی باشم که دوست ندارم نتایج فراگیر ششم تا خرداد بیاد چون نتیجه مصاحبه وزارت نیرو شرکت های وابسته تا خرداد اعلام نمیشه. فراگیر ششم مجبور شدم با دیپلم شرکت کنم چون رشتمو بجز وزارت نیرو نمیخواست منم یبار مصاحبشو تازه رفتم دوباره بخاطر اینکه دوبار مصاحبه وزارت نیرو نرم فراگیر ششمو با مدرک دیپلم شرکت کردم. حالا ترسم اینه نتیجه فراگیر ششم زودتر بیاد و مصاحبه اش تا خرداد جمع شه ولی نتیجه نیرو شرکت وابسته تا اونموقعم نیاد منه بدبختم با دیپلم برم سرکار!.
                                                                        در مورد درصدایی که قبل ازمون یسری میگن بهتون بگم به حرف منی که تجربه 3 تا مصاحبه و 5 تا ازمونو دارم گوش ندین برین تو همین صفحات قبلی ازمونهای گذشته سرچ کنید اکثرا قبل ازمون میگن 60 70 یا 90 میزنن بعدش نتیجه میاد 30 درصدم نزدن تازه با قاطعیتم میگن. 99 درصد پیش بینها اشتباهه!
                                                                        من برای نیرو مطمین بودم حداقل میانگین 60 میزنم ولی بعد نتیجه دیدم 45 زدم. ازمون جهادم با اینکه نسبت به سنجش راحتتر بود ولی اولا سوال انحرافی و غیر استاندارد زیاد داشت بعدشم یکی دوتا درسش مثل معارف خیلی سخت بود
                                                                        • م
                                                                          محمد
                                                                          ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۴۰
                                                                          سلام محمد منم واسه وزارت نیرو با دیپلم شرکت کردم .
                                                                          شما واسه کجا زدی .
                                                                      • ا
                                                                        اقتصاد
                                                                        ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷
                                                                        دوستان کارشناس امور مالیاتی نظر بدهند
                                                                        در مورد سوال"کدام یک از اشخاص زیر قبل از کسب گواهی پرداخت مالیات نمیتوانند اموال و دارایی متوفی را به وارث تسلیم کنند؟
                                                                        1_بانکها و شرکتهای دولتی
                                                                        2_دفاتر اسناد رسمی
                                                                        3_شرکتهای کارگذاری و شندوق سرمایه گذاری
                                                                        4_شرکتها و موسسات تجاری...
                                                                        در این مورد کارشناسان مالیات اذعان میکنند ک همه این موارد صحیح هست و همه انها بعد از کسب گواهی مالیات اموالو تسلیم میکنند...
                                                                        نظر دوستان و مطالعه کنندگان این مورد چی هست
                                                                        • م
                                                                          مریم
                                                                          ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴
                                                                          بین گزینه 1و2
                                                                          گزینه یک شرکت های دولتی غلطه ولی بانکش درسته
                                                                          من 2زدم
                                                                          • م
                                                                            مالیات
                                                                            ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۰۲
                                                                            منم 2 زدم ولی از فامیلای ما 15 ساله تو مالیات کار میکنه میگه همه اینا از ما گواهی میگیرن ...البته اونم شرکت دولتی رو قبول نداشت و مابقیرو صحیح گفت...حالا جالبه گفته بود از رییسمون میپرسم و اونم همین نظرو داشتع گفته ک اینا هیچ کدوم بدون اجازه ما حق تسلیم اموال ندارن....
                                                                            تازه اینا جزء جزوه خصوصی کارکنان اونجا هست...و به یقین میگفتن...حالا نظر طراح سوال چی هست خدا میداند...
                                                                            و اینم بگم هر سال مباحث اینها اصلاح میشه و اولین مورد قبل اصلاحات دفاتر اسناد و مدارک بوده و احتمال این هست ک طراح سوال فقط از سوالهای دوره های قبل کپی کرده و توجهی نکرده ...
                                                                            • M
                                                                              Mahsa
                                                                              ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۵۴
                                                                              منم دو رو زدم
                                                                          • ح
                                                                            حسابداری
                                                                            ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۴۵
                                                                            گزینه یک است چون گفته تسلیم نماید فقط بانک است که پول و طلا و.... پیشش است.
                                                                            اگر گفته بود بنام وراث بزند میشد بقیه گزینه ها
                                                                          • خ
                                                                            خیر سرم میخا بانکدار بشم
                                                                            ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱
                                                                            در جواب ساناز
                                                                            از اینکه لینکو گذاشتی مچکرم زنده باشین منم امیدوارم شما و پیمان قبول بشین
                                                                            طوری که من از دوستام و بقیه آمار گرفتم تخمین میزنم که درصدای بالای 52 و 53 قبول میشن اگه چن برابر ظرفیت باشه درصدای زیر 52 واسه چن برابر ظرفیت میرن
                                                                            در جواب علی
                                                                            من واسه تهران شرکت کردم
                                                                            • س
                                                                              ساناز
                                                                              ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۰۰
                                                                              ممنونم دوست عزیز . گمونم 3 برابر واس مصاحبه دعوت میشن . ان شالله ک همه ما ک زحمت کشیدیم قبول بشیم . من حدس میزنم بالای 45 قبول نهایی بشن شاید چون دلم میخواد این اتفاق بیافته این حدسو میزنم وگرنه طبق درصد هایی ک بچه ها میگن ک گمونم باید بالای 60 بزنی تا قبول شی ک امیدوارم این طوری نباشه
                                                                              • ش
                                                                                شوق پرواز
                                                                                ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷
                                                                                اصلا نگران نباش گیریم نفر اول بشه میانگین کل 80 % خب میانگین افراد برای حد نصاب میشه 40% .
                                                                                بعدش امکان نداره که میانگین نفر اول بیشتر از 70 % بشه .
                                                                                پس میانگین کل برای حدنصاب 35% به بالا میشه و این هم حداکثر میانگین هست
                                                                                • خ
                                                                                  خیر سرم میخا بانکدار بشم
                                                                                  ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
                                                                                  مشکل ما حد نصاب نیس
                                                                                  خعلی از ماها حد نصابُ میرسونیم ما از این نگرانیم که جز اون 279 نفر نباشیم
                                                                                  من فک میکنم حدودا 1000 نفر بالای میانکین 40% به بالا هستن و اینه که مارو نگران کرده
                                                                                  • ب
                                                                                    به شوق پرواز
                                                                                    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۰۵
                                                                                    درصدایی که تو واسه خودت گفتی میانگینت صدم میشه 😐
                                                                                  • خ
                                                                                    خیر سرم میخا بانکدار بشم
                                                                                    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۳۳
                                                                                    زنده باشی،منم اونی که گفتی امیدوارم اتفاق بیفته،
                                                                                    اگه درصد کلیت حولو حوش 50 به بالا باشه واسه قبولی شانست خیلی خوبه
                                                                                    امیدوارم تو همین پیج خبر بانکدار شدنتونو بدید
                                                                                    • س
                                                                                      ساناز
                                                                                      ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۴۴
                                                                                      ان شالله دوست عزیزم . خدا کنه شمام خبر قبولی تون تا آخرین مرحله رو همین پیج اعلام کنین
                                                                                  • س
                                                                                    ساناز
                                                                                    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۰۱
                                                                                    راستی منم میخوام بانکدار بشم اینقد آزمون دادم ک دیگه دلم میخواد از این یکی قبول بشم برم سر کار
                                                                                    • پ
                                                                                      پیمان
                                                                                      ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۰۴
                                                                                      سلام به درصدهای توهمی افراد توجه نکن اینا بعد اعلام نتایج فقط دنبال راهین که بگن اعتراض داریم ما همرو صد زدیم
                                                                                      دوره قبل با 33 درصد میانگین بانک مسکن قبول شدن
                                                                                      خودم با 48 درصد تقریبا بانک ملت قبول شدم جزو نفرات برتر هم بودم
                                                                                      نهایت درصد نفر اول بشه هفتاد درصد که اصلا بعیده چون سوال ها خیلی دور از انتظار بود
                                                                                      • م
                                                                                        مهر ی
                                                                                        ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۹
                                                                                        درسته ولی این آزمون خب راحت تر بوده آقای پیمان
                                                                                        • پ
                                                                                          پیمان
                                                                                          ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۳۵
                                                                                          مطمئنی راحت بود چون پول ارز و اقتصاد و مدیریت اصلا به جواب مشترک نرسیدن دوستان هرکی یچیزی میگه
                                                                                          • م
                                                                                            مهر ی
                                                                                            ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۳۶
                                                                                            مدیریت که همه جوابا دراومد دیگه میشه آنتروپی منفی وکلاژ
                                                                                          • س
                                                                                            ساناز
                                                                                            ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۲۲
                                                                                            واقعا درباره اینک سوال ها دور از انتظار بود با شما موافقم کی فکرش رو میکرد آخه فقط از 2 فصل اول طرح بشن سوالا . یا عمومیا کی شاعر توانا بود هر ک دانا بود رو خونده بود و .... امیدوارم همون طوری ک گفتین باشه
                                                                                            • خ
                                                                                              خیر سرم میخا بانکدار بشم
                                                                                              ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۳۴
                                                                                              اره پیمان جان حق با شماس
                                                                                              ولی اینم باید در نظر گرف که این آزمون نسبت به آزمونای قبلی خعلی راحت بود
                                                                                          • ا
                                                                                            ارمین
                                                                                            ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰
                                                                                            اگر کلیدهای کاندید یک رابطه مرکب باشند اما بین کلید های کاندید صفت خاصه مشترک وجود نداشته باشد زمانی bcnf است ک 3nf باشد
                                                                                            • ت
                                                                                              تحلیلگر سیستم
                                                                                              ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱
                                                                                              صریحا همین بوده متنش؟ پس اینم غلطه.
                                                                                              صحیح ترین گزینه همون سه ان افه
                                                                                              • ا
                                                                                                امیر
                                                                                                ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷
                                                                                                اگر کلیدهای کاندید یک رابطه مرکب باشند اما بین کلید های کاندید صفت خاصه مشترک وجود نداشته باشد bcnfاست
                                                                                                دقیق این متن هم داخل کتاب مدرسان هست هم خلیلی.
                                                                                                نوشته اگ کلید مرکب باشد و بین کلیدهای کاندید صفت خاصع ی مشترک وجود داشته باشد ممکن است bcnf باشد اما اگر کلید مرکب باشد و بین کلید کاندید صفت خاصه مشترک وجود نداشته باشد حتما bcnf است
                                                                                                تست ارشد سال 90
                                                                                                • ا
                                                                                                  ارمین
                                                                                                  ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۰۲
                                                                                                  برادر عزیز باید 3nf هم باشه! سوال غلطه. یا باید حذف بشه یا هردو گزینه درست اعلام بشه. چرا قبول نمیکنی؟؟ اینجا جواب غلط به دیگران نده که بعدا هم غلط بزنِن
                                                                                                  • ب
                                                                                                    بانکدار 3
                                                                                                    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۱۳
                                                                                                    من همه تست های کنکور ارشد آی تی و کامپیوتر چه آزاد و چه سراسری سال های 90 به بالا رو بررسی کردم چیزی که شما گفتین توش نبود، مطمئنا جواب های این تست هم bcnf و هم 3nf ناقص هستند. بستگی به خود طراح داره که جواب رو کدوم انتخاب کرده باشه.
                                                                                                    برای bcnf حتما باید 3nf باشه و برای 3nf حتما باید اول 2nf باشه بعد وابستگی انتقالی نداشته باشه، من خودم 3nf زدم ولی ایکاش اصلا نمی زدم. دعا کنیم این تست رو حدف کنن.
                                                                                                  • م
                                                                                                    مریم
                                                                                                    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۴۲
                                                                                                    شما کدام رشته نرم افزار را خوندین؟؟
                                                                                                  • ت
                                                                                                    تخصصی کد 3
                                                                                                    ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۰۳
                                                                                                    الف (هر رابطه که دارای دو کلیدکاندید باشد bcnfاست
                                                                                                    3nfتوی دو تا گزینه دیگه اومد و یکیشون درست بود
                                                                                                    3nf نباید وابستگی با واسطه داشته باشد ی همچنین چیزی نوشته بود
                                                                                                    • ب
                                                                                                      بانکدار 3
                                                                                                      ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۱۵
                                                                                                      من دقیقا همین نکته رو تو خلاصه نویسی هام نوشتم این جمله شما درسته.
                                                                                                      • ت
                                                                                                        تخصصی کد 3
                                                                                                        ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۵
                                                                                                        تست ها رو از کجا دانلود کردی؟سایت فیلم یا کتاب دارید؟میشه معرفی کنید دقیقا چی باید سرچ کنم
                                                                                                        نمیدونم قبول میشم یا ن بدجور فکرم درگیر ...باید بخونم برای اموزش پرورش/
                                                                                                        • ب
                                                                                                          بانکدار 3 به تخصصی کد 3
                                                                                                          ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۱۵
                                                                                                          از هیچ جا چیزی دانلود نکردم ، فقط کتاب دارم ، زیاد بهش فکر نکن میدونم همه مون به کار نیاز داریم ولی راهیه که جلو رومونه باید منتظر موند ، ایشالله همکار میشیم نگران نباش.
                                                                                                    • ن
                                                                                                      ناامید
                                                                                                      ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷
                                                                                                      دوستان به نظرتان برای شغل تک ظرفیتی شهرستان کوچیک با میانگین بین 46 تا 48 شانس هست؟، آخه بعد آزمون یکی از دوستان رقیب گفت 80 تخصصی زده 60 عمومی منم به کل از قبولی نا امید شدم چون دوم شدن هم فایده نداره الکی دل خوش کردنه. اصل کار نمره علمی
                                                                                                      • پ
                                                                                                        پاسخ
                                                                                                        ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷
                                                                                                        هیییییییچ حدس و گمان و نظری نمیشه داد
                                                                                                        ممکنه برای همون تک ظرفیت 1000نفر رقیب داشته باشید که قوی نباشن و شما با همین درصد ها برید مرحله ی بعد ...
                                                                                                        ممکنه 10نفر رقیب داشته باشید و رقیب های خیلیییی خوبی باشن و شما نتونید برید مصاحبه ...
                                                                                                        پس فقط صبر و صبر و صبر
                                                                                                        تا اعلام نتایج
                                                                                                        • .
                                                                                                          .
                                                                                                          ۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۲
                                                                                                          اگه کسی همچین درصدایی زده باشه حقشه قبول شه وفقط باید تبریک گفت بهش، کلا بیشتر از یکی دو نفر در سطح کشوری اینقد بالا نمیزنن تازه اگه اگه اگه کسی زده باشه

                                                                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                        ثبت پاسخ