استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • a
    arad
    ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۰:۴۷
    سلام دوستان.کسایی ک منو از قدیم میشناسن میدونن ک تا حالا سعی کردم حرف نابجا نزنم
    اگ میخواین تو بانک استخدام شین، باید قید مرخصب و استراحت و اعصاب راحت و خوانواده و همه چیو بزنین.
    چون بشدت سخت و فرسوده کنندست. من الان هعت ماهه ک نتونستم مرخصی بگیرم برم پدر و مادرمو ببینم.
    حتی مرخصی ندادن برم محضر تا عقد کنم.
    روزانه باهر حور آدم مزخرف بیسوادی ک فکرشم نمیکنین باید سروکله بزنین و ازشون حرف بشنوین.
    فقط مونده بهشون کولی بدیم.
    حقوقشم زیاد نیست. اگ کاری دارین ک ماهی یک و پونصد درامدتونه همونجا بمونین. چون حقوق بانک زیر دوتومنه.
    خبر اونده ک وام ها هم دیگه مث قبل پرداخت نمیشه و خیلی از همکارا تو نوبتن. ک درصدشم بالا رفته.
    امیدوارم این حرفایی ک زدم واس خودن گرون تموم نشه.ولی خواستم با دید باز بیاین باتک.
    موید و پیروز باشین.
    • ن
      نوید
      ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴
      دوست عزیز شرمنده ولی یه حرفی بگین که بگنجه..واللا من داداشم کارمند بانک دولتیه پسرخالم کارمند همین سپه هسش همکلاسی ارشدم باهم 93آزمون دادیم که برا یکی از شهرهای اصفهان بود اونم توسپه الان مث شما چن ماهه همه میگن حجم کار زیاده منتها مثلا ایشون وسط اردیبهشت بهم میگف از اول سال تا الان 6تومن دریافتی داشته کسی که دقیقا همزمان با شما وارد بانک شده یعنی در عرض 1.5ماه اونم بعد عید ...واللا اونا در مورد مرخصی هم چین چیزی نمیگن محدوده منتها حق داری از مرخصیت استفاده کنی...من دقیقا نمیدونم کسایی که میان و این حرفا رو میزنن فازشون چیه ولی خوب پر واضحه که کار بانک فوق العاده سخت و فرسایشیه و اصلا شغل مناسبی برای خانوما نیس البته برا متاهلا...ولی دیگه چیزایی که میگین واللا آدم بجز اینکه این برداشته بکنه که قصد دیگه ای دارین به ذهنش نمیرسه...عرض کردم از همکلاسیای ارشدم یکی مث شما 93 وارد بانک شده و شرایظش کاملا مث شماس..کار فوق العاده پرحجم سنگین پرمسیولیته اما ایشون از رسمی بودن و حفوق مزایاش فوق العاده راضین حتی من الان محض اطمینان الان از پسرخاله با 17 سال سابقه تو سپه پرسیدم در مورد وام ایشون گفتن روال کاملا مثل سابقه و نه درصدی تغییری کرده نه چیزی...
      • م
        محسن
        ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۲
        سلام
        آره واقعا آقا نوید
        همه میان بد میگن. از اونور از هر کارمندی که میپرسی میگه خوبه. عجیبه!
        • y
          yaser
          ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۵۸
          سلام اقا من هم بابام و هم داییم کارمند بانک سپه رشت هستن من خودم هم میخوام برم بانک .بنظر من که شغل خیلی خوبیه ما که هیچ بدی ندیدیم بلکه هزارتا خوبی هم دیدیم که اگه کسی گفت بده بگه من خوبیاشو بگم براش
        • ن
          نوید
          ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶
          الان با یه نفر حرف زدم که دوست دوستمه ...ایشون الان یکی از شعب تهران کار می کنه و با آزمون 93 اومدن ...یکی از شعب فوقالعاده شلوغ تهران...دقیقا نقل می کنم...فوق العاده از حقوق مزایا راضین...میگن ماهی 2.5 مدرک فوق لیسانس که با چیزایی که برا مناسبات و کارانه و اینا میدن تا 4 تومن هم میرسه...وام ضروری و سایر مخلفات هم بعد دو سال که رسمی میشی میدن البته ایشون گفتن نزدیک 200 تومن با درصد خیلی پایین که تا بازنشستکی هم تسویه نمیشه از بس قسطش کمه...البته این اولین وامه و هزار جور وام میدن بعد چن سال...در کل حجم کار فوق العاده زیاده...در مورد مرخصی هم گفتن که میدن ولی سخته ...باید با همکارات هماهنگ شین..و گف که به شعبه ای که میفتی هم ربظ داره...و رییس بانکت و همکارات
          • ح
            حامد
            ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲
            داداش گلم چاره ای نیست الان اگه خود منو جذب کنن با کله میرم از بیکاری و شغل های بی آینده که بهترتره اگه میتونی دست ماروهم بگبر ثواب داره شیرینیت هم رو چشم در حد20
            • ر
              راحله
              ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲
              سلام دوستن امیدوارم تو هر مرحله ای که هستید موفق باشید. در مورد دوستانی هم که مثل من نگران کمیسیون پزشکی هستن عرض کنم که همونطور که بقیه گفتن جای هیچ نگرانی نیست و فقط محکم کاریه که انجام میدن. دوستانی هم که میان و میگن شغل بانک سخته و فرسایشی باید بگم که به نظرم کار یعنی همین . مگر قراره بخوابیم و ماه به ماه حقوق بگیریم . من چند سالی هست که کار میکنم و انواع شغل ها از ندریس تا کار اداری رو تجربه کردم . به نظرم کاری فرسایش ایجاد می کنه که بهش علاقه نداشته باشیم . و کسی که ناراضیه همیشه ناراضیه . به جای غر زدن باید قبول کنیم که ما قراره چند سال هر روز صبح تا یک ساعت خاصی و در ازای یک مبلغی کار کنیم . خوب یا بد نداره کاره و باید پذیرفت . با سرک کشیدن به شغلای دیگه و نارضایتی و خودمون رو خسته می کنیم . هر کاری حتی تدریس که به نظرم راحته بازم سختیای خودش رو داره . در مورد خانم های متاهل هم به نظرم بستگی به روحیه ی شخص داره ولی من خودم از هر کارمند زنی پرسیدم راضی بود و اصلا شکایتی نداشت. مرخصی هم که تمام شرکت ها همین وضعه ، حتی شرکت های صنعتی تو شهر ما کارمندانشون رو مجبور می کنن روزهای تعطیل هم برن سر کار چه زن و چه مرد . پس به نظرم وقتشه یکم فرهنگ کار کردن رو در خودمون اصلاح کنیم. ببخشید پر حرفی کردم . موفق باشید همگی
              • ا
                امییر
                ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶
                به سلامتی تایید شدید...
          • V
            V
            ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۱۰
            سلام
            از شما دوستان کسی به کمیسیون پزشکی ارجاع داده شد؟
            • ن
              ناشناس
              ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۵۰
              میشه بپرسم برای چه موردی فرستادنتون کمیسیون؟
              • V
                V
                ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۱۲
                یه ترک ریز تو مهره کمرمه
                • ن
                  ناشناس
                  ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۰۹
                  از خانم کاظمی بپرسید ایشون راهنمایی میکنن، احتمالا باید تعهد بدید بهشون که بعدا درخواست انتقالی یا فرسودگی نکنید
                  • V
                    V
                    ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۲۷
                    خانم کاظمی گفتند باید برم کمیسیون. سه ماه دیکه کمیسیون تشکیل میشه
            • ذ
              ذخیره
              ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۰۷
              سلام اگه بخواهیم پیگیر باشیم برای کارای گزینش کجا باید تماس بگیریم
              • ن
                ناشناس
                ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۴۹
                توو سایت خود بانک سپه، قسمت ادارات برو ، اداره گزینش شمارش هست
              • ع
                علی
                ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱
                سلام ....وقتتون بخیر
                کسی از دوستان زمان آزمون استخدامی بانک مهر رو اطلاع نداره؟؟؟
                کارمند بانک مهر شما خبری برای ما ندارید؟؟؟
                ممنون میشیم ی اطلاع رسانی کنید؟؟
                • ک
                  کارمند بانک مهر- ح
                  ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۱
                  با سلام دوستان طی آخرین خبر بعد ماه رمضان آزمون ولی شما تا شهریور نهایتش حساب کنید قطعیه از همین الان شروع کنید.
                  به امید موفقیت
                • س
                  سوال
                  ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۶
                  سلام دوستانی که محضر رفتن برای تعهد دادن چقد هزینه محضر پرداخت کردید؟؟ممنون میشم جواب بدید
                  • م
                    محسن
                    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۱
                    هزینه تعهدنامه 62 تومنه و به ازای هر صفحه اضافه 11 تومن اضافه میشه. برای من دو صفحه شد حدود 73 تومن
                    • د
                      دو خاهر شاهرودي
                      ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۴۴
                      برا من 95شد
                      • س
                        سوال
                        ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۵۵
                        ممنونم لطف کردید
                      • ن
                        ناشناس
                        ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۶
                        62000
                        • م
                          محسن
                          ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۲۹
                          سلام دوستان، وقتتون بخیر
                          من از تهرانم و فقط کارای پزشکیم مونده.
                          تو این دو سالی که فاصله افتاده مشغول ارشد گرفتن و کار حرفه ای در زمینه IT بودم.
                          کسی میدونه چطوری میشه از باجه به بخش IT بانک رفت؟ چون خیلی فکر میکنم تحویلداری برام کشنده باشه از طرفی مزایای بانک وسوسه کننده ست
                          • ن
                            ناشناس
                            ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۳۱
                            انشاالله وقتی کارگزینی بخوادت، ازت تعهد میگیره که فقط کارت توو شعبه باید باشه و درخواست انتقالی نباید بدی
                            • د
                              دو خاهر شاهرودي
                              ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۵۴
                              البته هستن کسایی که رفتن اداره نمونش دوست خودم ی راست بردنش ساختمون نکین ی سری ن با ی سری رایزنی هاا و اشناها شاید بشه اکه بارتی داری دنبالش بااش
                            • م
                              من
                              ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰
                              رزومه خودتون را به کارگزینی ارایه بدین شاید موثر واقع بشه.
                          • ب
                            بهزاد
                            ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۳
                            سلام دوستان عزیز من ی سوال دارم خواهش میکنم هر کی میدونه ج بده آیا کسی با رشته اقتصاد کشاورزی استخدام بانک سپه شده تا الان؟؟؟؟ممنون میشم پاسخ بدین
                            • ب
                              بی بی گل
                              ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۲۷
                              سلام به همه دوستان عزیز
                              من دیروز رفتم دو تا شعبه سپه شهرمون
                              باورتون نمیشه چقد اینا منو ترسوندن با توجه به اینکه من الان یه شغل دیگه دارم همه بهم گفتن استعفا ندم همونجا بمونم خیلی سخته
                              حتی یکی شون بهم گفت بچه یکی از همکارای خانمشون سرماخورده چون بهش مرخصی نمیدادن که مواظبت کنه ازش مرده یعنی تا این حد منو ترسوندن
                              همشون میگفتن اگه یه کار دیگه بهشون پیشنهاد کنن با سر می دون.
                              واقعا درگیر شدم.لطفا راهنماییم کنین.
                              • ن
                                نوید
                                ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۵۴
                                خوب دقیقا اینطوریه
                                کار بانگ برای آقا سخت و فرسایشیه(البته بیرون هم چیزی نریختن)ولی پردرآمد
                                چه برسه خانوم
                                به نظر من خانوما صادقانه ازدواج با کار بانک جمع نمیشه یه جا
                                چون هم از این ور میمونین هم از اون ور
                                مگه اینکه یه خانوم تصمیم داشته باشه کلا مجرد بمونه اون بحثش جداست
                                • ف
                                  فقط خدا
                                  ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲
                                  سلام.اینقدر داستانو جناییش نکنین لطفا.پس این همه خانومایی که تو باک دارن کار میکنن همشون زندگیشون متلاشیه یعنی؟؟؟
                                  درسته کار بانک خیلی سخته ولی برای کسی که تجربه کار نداشته باشه و از ت خونه و رختخواب بخواد بیاد سر کار
                                  من متاهلم و شاغل .سخت هست ولی شدنیه.کار فعلیم هم خصوصیه هر روز 8 ساعت کاب.با وجود اینکه سمت خوبی دارم و به قول معروف دهن پر کن ولی حقوقم اصلا در برابر کاری که انجام میدم و مسئولیتش منصفانه نیست.پس کار بانک برای من که خیلی بهتره.شاید فقط مرخصی هام کمتر شه
                                  لطفا اینقدر خانوما رو دست کم نگیرید و توی دل ما رو خالی نکنین
                                • م
                                  محسن
                                  ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۷
                                  سلام
                                  همونطور که تو صفحه قبل توضیح دادم من هم از چند کارمند بانک سپه پرسیدم. همشون گفتن برو. اتفاقا دو تاشون که خانوم بودن میگفتن برای خانوما خوب نیست (خانوما ببخشید اینو میگم). اما با این شدتی که به شما گفتن نه!
                                  • ذ
                                    ذخبره
                                    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۸
                                    متاسفانه منم بد جور موندم چی کار کنم خانم بی بی گل منم شاغلم و شغلم بد نیست فقط قراردادی هستم و تنها چیزی که وسوسم میکنه همین رسمی بودن بانک سپه والا مابقی هیچ و تازه حقوقم بد نیست الان با این حقوق بانک کفاف قسطام هم نمیشه واقع موندم چیکار کنم ؟!!
                                    • ب
                                      به
                                      ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۸
                                      چه حرفا.مرخصی نمیدن تا طرف بمیره؟؟من که از رقیبم که پارسال استخدام شد و یه خانم متاهل بچه دار پرسیدم گفت من که راضی ام
                                      • ش
                                        ش
                                        ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹
                                        من خودم از خانومهای استخدامی ٩٣ هستم که شش ماه رفتم سرکار،واسه خانم متاهل بانک اصلا بدرد نمیخوره،حقوق و مزایاش هم کاملا معمولیه حتی ازخیلی ارگانها و سازمانها کمتره،فقط وام شاید بیشتر داشته باشه، در ازای زحمتی که میکشی دریافتی واقعا ناچیزه،من خودم اگه جای دیگه کار پیدا کنم میام بیرون، بانک سرابی بیش نیست
                                      • ذ
                                        ذخبره
                                        ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۶
                                        سلام دوستان من روز سه شنبه مدارکی که خواسته بودن رو بردم به کارگزینی میدان فردوسی یه لیست رو میز دیدم که اسم 6 نفر بود و دعوت شده بودن فکر کنم جایگزین انصرافی ها باشیم. سوالم اینکه چند روز طول میکشه بیان تحقیقات کنن و از دوستانی که معرفی کردیم میان تحقیق کنن آخه من همکارم رو معرفی کردم و لازمه تو محل بسپارم اومدن همکاری کنن؟
                                        • ن
                                          ناشناس
                                          ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۰
                                          ما جایگزین بازنشسته ها داریم میشیم... انصرافی خیلی کم بودن...
                                          • ذ
                                            ذخبره
                                            ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۱
                                            یکی از بچه های اونجا گفتن ممکنه یه بخش جدید ایجاد کرده باشن و یا برای قسمتهای دیگه بانک بخوان نمیدونم فکر نکنم حرفش صحت داشته باشه
                                        • ی
                                          یا حق
                                          ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲
                                          سلام دوستان ما نزدیک یک سال پیش یعنی تابستان 94 همه کار های تشکیل پرونده وآزمایشات و عدم اعتیاد وعدم سو پیشینه و... رو رفتیم ولی با تغییر مدیریت فعلا به صورت تعلیق هستش .
                                          کسی از دوستان هستش وضعیت من رو داشته باشه!!؟
                                          • a
                                            a.h
                                            ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۷
                                            سلام، آره منم مثل شما. چندین بار پیگیری کردم و لی هر دفعه میگن تحمل کنین، خبرتون میکنیم!!!! شما پیگیری کردین تا حالا؟
                                            • ی
                                              یا حق
                                              ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۰:۲۶
                                              اره دیگه روم نمیشه بهشون زنگ بزنم،نمیدونم دیگه باید چیکار کنم ،حتی یه بار هم به مدیر عامل از طریق سایتش پیغام گذاشتم.ولی جوابم رو نداد.حتی یکی از هئیت مدیره ها که استاد دانشگاه م بود ایمیل زدم .اونم فعلا هیچ پاسخی نداده.نزدیک 400تومن هم هزینه کردیم ولی متاسفانه حاصلی نداشته حداقل تا امروز.
                                              امیدوارم فرجی بشه.
                                              • a
                                                a.h
                                                ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵
                                                من از طریق 2-3 تا کانال رفتم جلو همشون میگن صبر کنین، شما چند نفرین که همه کاراتون انجام شده، بعد ماه رمضون خبرتون میکنیم. توکل به خدا
                                                • ی
                                                  یا حق
                                                  ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۱۵
                                                  ما نزدیک 15 نفر بودیم نزدیک یکسال میشه اقدام کردیم
                                                  حالا بعد رمضون که هیچ بعد از تابستان هم راضی میشم!!!
                                                  امیدوارم
                                                • ر
                                                  رسول
                                                  ۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۳۶
                                                  سلام استخدامی جدید داره ... صحبتی ... حرفی ...
                                                • م
                                                  مريم
                                                  ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۵۲
                                                  دوستان سلام
                                                  من کارای پزشکیم تموم شد.
                                                  فقط الان میبینم دوستان حرف از سفته میزنن.
                                                  من از تهرانم. چرا پس از ما سفته نخواستن؟ معرف ٢ نفر رو معرفی کردم ولی سفته نخواستن.
                                                  • ه
                                                    هما
                                                    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۰۹
                                                    سفته و محضر برای بعد از طی شدن دوره آموزشیه و اینکه چرا بعضی ها میگن که الان دارن میرن بسیار بسیاربسیار عجیبه. شما نگران نباشین بعد از اینکه دوره آموزشیتون تموم شد و منطقه خدمتتون مشخص شد کارگزینی منطقه بهتون میگه که کدوم محضر باید برید تعهد بدین
                                                  • ا
                                                    امید
                                                    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۰
                                                    سلام کارلازم،چه خبرداداش،خوبی،سلامتی،چه خبرازسلامتیت اول،بعدپزشکی نرفتی،زنگ بهت نزدن،زنده باشی.....یاعلی
                                                    • ک
                                                      کارلازم
                                                      ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۴۲
                                                      سلام امید جان داداش.
                                                      زیاد خوب نیستم فعلا که دارو دارم تا بعد هرچی خدابخواد.
                                                      ممنون از تو بامرام.
                                                      نه خبری نشده از پزشکی , والله هرچی هم زنگ میزنم جواب نمیدن , تا اخر خرداد یا تا اواسط تیرماه احتمالا مشخص میشه.
                                                      چه خبر از خودت , هنوز میری سرکار؟درساتو بخونیا قدر خودتو کتاباتو بدون.منم که مشغول مسافرکشی شب و روز , فعلا که نمیشه روزه بگیرم ولی هنگام افطار و سرنمازا اول برا تو دعا میکنم بعد برا خودم و بقیه.
                                                      به امید موفقیت و خوشبختی تو برادر خوبم.
                                                      یاعلی.
                                                    • ب
                                                      به بچه های سیستان و بلوچستان
                                                      ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۰
                                                      سلام شما از تحویل مدارک تا موقعی تحقیقات براتون اومدن و رفتی تهران چقدر طول کشید ممنون میشم پاسخ بدید
                                                      • V
                                                        V
                                                        ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴
                                                        بعد از تحویل مدارک به گزیش یک ماه
                                                        • ب
                                                          به v
                                                          ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۴
                                                          من الان یه ماه و نیمه مدارک دادم ولی هنوز خبری نیست پزشکی چقدر طول کشید پیش کدوم پزشکها رفتید
                                                          • ب
                                                            به v
                                                            ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۹
                                                            دقیقا از تحویل مدارک تا روزی که تحقیقات انجام شد چقدر طول کشید ممنون
                                                            • ن
                                                              ناشناس
                                                              ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۵
                                                              از کدوم استانید؟
                                                              • V
                                                                V
                                                                ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۴۴
                                                                اسفند مدارک را دادم کارگزینی. پونزده فرودین به گزینش و یه ماه بعد دعوت شدم به مصاحبه .خردادهم کارهای پزشکی را انجام دادم.که امروزجوابش اومد
                                                        • ف
                                                          فقط خدا
                                                          ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱
                                                          سلام به همه دوستان
                                                          این قضیه سفته ها چیه؟
                                                          من همه معایناتم تمام شده و سرپرستی ارسال کرده برای تهران،تشخیص هویت هم رفتم.سرپرستی فقط دو تا معرفی نامه بهم داد که 2 تا کارمند رسمی دولت که توی بانک سپه حساب داشته باشن باید تکمیلش می کردن. بعدش گفتن باید گواهی اشتغال به کارهاشون رو از محل خدمتشون ببرم سرپرستی
                                                          تا حالا هیچ صحبتی از سفته نبوده؟ یعنی بعدش دوباره باید سفته هم بدن؟
                                                          یه سوال دیگه تائیدیه تحصیلی رو در چه مرحله ای استعلام می کنن؟ و اینکه تا حالا به من حرفی از تائیدیه تحصیلی نزدن
                                                          • ن
                                                            ناشناس
                                                            ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲
                                                            تاییدیه تحصیلی رو خودشون از دانشگاهتون استعلام میکنن...
                                                            والا سفته هم خودمم موندم
                                                            • م
                                                              محسن
                                                              ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۲
                                                              دو نفر (که می تونه همون دو نفر معرفی نامه باشه) پشت سفته رو مشخصات مینویسن و امضا می کنن.
                                                              تاییدیه تحصیلی همون موقع که فرمها رو میدن نامه شو ارسال میکنن برای دانشگاه.
                                                            • ا
                                                              امیر
                                                              ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹
                                                              آره واقعا. حالا دیر و زودشم که در نظر نگیریم، حداقل یک تاریخ دقیق بگن که ما هم بتونیم برنامه ریزی کنیم.
                                                              • ن
                                                                ناشناس
                                                                ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰
                                                                منم موافقم
                                                                خوب دوره قراره چند وقت بعد از ماه رمضان برگزار شه؟ 1 هفته بعدش ؟ 1 ماه بعدش؟
                                                              • ا
                                                                امییر
                                                                ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۴۶
                                                                دوستان عزیزی که منتظر دوره هستید
                                                                حداقل بیاین و زنگ بزنیم و پیگیر باشیم که یک تاریخ دقیق برای برگزاری دوره بهمون بدن...
                                                                تا کی باید اینجوری بلا تکلیف بمونیم...
                                                                خواهشا عزیزانی که همه مراحل رو طی کردند پیگیر باشن.
                                                                • ذ
                                                                  ذخبره
                                                                  ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۳
                                                                  سلام دوستان لفا راهنماییم کنید تمروز به من اطلاع دادن که باید فردا برم کارگزینی بانک سپه تو میدان فردوسی و مدارک ببرم به نظرتون سرکاریه یا امیدوار باشیم و اینکه چه کارهایی باید انجام بدم؟ ممنون میشم کمک کنید
                                                                  • V
                                                                    V
                                                                    ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۱۵
                                                                    امیدوار باش و صبور.
                                                                    رفتی خودشون بهت میگن چیکار باید بکنی
                                                                  • ذ
                                                                    ذخیره
                                                                    ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۱
                                                                    سلام از بچه های استان سیستان و بلوچستان کسی هست که در حال انجام مراحل استخدامی باشه
                                                                    • س
                                                                      سام
                                                                      ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۱۱
                                                                      سلام:اره من مشغول کارای استخدامم و مدارک پزشکیم رو یه ماه و نیم هست تحویل دادم و ضامن هم بردم و کارای محضر رو انجام دادم.
                                                                      • ن
                                                                        ن
                                                                        ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۱۲
                                                                        یک ماه و نیم مدارک پزشکی رو دادید ولی دوره نرفتید؟؟؟
                                                                        • ص
                                                                          صادق
                                                                          ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۵۰
                                                                          سلام شما تاییدیه پزشکیت هم اومده؟؟؟؟یعنی بهت گفتن پزشکیت مشکل نداره؟
                                                                          • ن
                                                                            ن
                                                                            ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۵۷
                                                                            بله... من ار اداره سرپرستی پرسیدم که تاییدیه پزشکیم اومده و بلا مانع ذکر شده درون نامه
                                                                      • *
                                                                        ******
                                                                        ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۰
                                                                        سلام بچه‌ها من الان یه ماه و نیمه مدارک دادم اما هنوز هیچ خبری نیست تحقیقات هم نیومدن یه کم نگرانم برای مصاحبه عقیدتی تهران احتمالش هست برای ما که نرفتیم ماه رمضان تماس بگیرن که بریم دوستان عزیز کسی هست که هنوز عقیدتی تهران نرفته باشه
                                                                        • ص
                                                                          صادق
                                                                          ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۲۵
                                                                          دوست عزیز من مراحل شما رو گذروندم ولی الان بیش از یک ماه هست که مدارک پزشکی فرستادم تهران که هنوز هیچ خبری نشده
                                                                          • s
                                                                            s.M
                                                                            ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۸
                                                                            زنگ بزن اداره گزینش
                                                                            ازشون بپرس
                                                                          • ک
                                                                            کیهان
                                                                            ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۱
                                                                            سلام کسی از استخدامی بانک سپه برا سال 95 خبر نداره
                                                                            • ب
                                                                              بی تاب
                                                                              ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۱
                                                                              سلام دوستان خوبین من چن تا سوال دارم اصلا راجع به این ضامن ها چیزی نفهمیدم لطفا راهنمایی کنید
                                                                              در ضمن من میتونم برادرم رو برای ضامن محضریم معرفی کنم اخه رسمیه و فیش حقوقی داره
                                                                              یه سوال دیگه
                                                                              کارمند رسمی ایران خودرو هم قبوله
                                                                              و اینکه حساب حقوقی ضامنم حتما باید سپه باشه؟؟؟؟
                                                                              پیشاپیش ممنون از راهنماییتون.
                                                                              • م
                                                                                محسن
                                                                                ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۳
                                                                                سلام
                                                                                درجه یک نباید باشه.
                                                                                هر بانکی باشه مهم نیست مهم اینه که اون بانک مهر شعبه و گواهی امضا رو رو سفته و معرفی نامه شما بزنه. این بستگی به شعبه داره که بزنه یا نه.
                                                                                صفحه قبل در این مورد توضیح دادم.
                                                                                • د
                                                                                  دو خاهر شاهرودي
                                                                                  ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۳
                                                                                  به من کفتن فقط تو سبه حساب داشته باشه استان به استان فرق میکنه زنک بزنین دقیقشو ببرسین
                                                                                  • ب
                                                                                    بی تاب
                                                                                    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۲۴
                                                                                    سلام ممنون از لطفتون اقا محسن و خانم دوخواهر شاهرودی
                                                                                    براتون ارزوی موفقیت دارم.

                                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                ثبت پاسخ