استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • r
    rose
    ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۳۴
    دوره احتمالا تو ماه رمضونم برگزار میشه! ولی برای دوره عجله نکنین. چون با دهن روزه سخته! 7 و نیم تا 6 بعد از ظهره! با خیال راحت به عباداتتون برسین انشاالله خیلی زود خودتونو تو شعبه می بینین! من که امروز باورم نمیشد...
    • ع
      علیرضا
      ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۲۰
      تبریک خواهر عزیزم و تشکر بخاطر اینکه زمان گذاشتید و جواب دادید امیدوارم تو کارتون موفق باشید ولی اگه دوره تو ماه مبارک باشه برای من که تحمل انتظار ندارم بهتره
      • r
        rose
        ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۳۷
        خواهش می کنم. انشاالله به زودی شماهام میرید سر کار. از این لحظاتتون به بهترین و مفید ترین شکل استفاده کنین و لذت ببرین...
      • ن
        ناشناس
        ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۱
        دوست عزیز واقعا ممنون از اینکه هنوز به ما سر میزنی...
        یه سوال
        بعد از اتمام مرحله پزشکی کار دیگه ای میمونه که باید انجام بدیم یا منتظر زنگ برای دوره باشیم؟
        • r
          rose
          ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۳۴
          سلام خواهش می کنم. من بعد مراحل پزشکیم معرفی نامه ها و سوء پیشینه رو تحویل دادم به یه هفته نکشید دعوت کردن واسه دوره. بعد اینطوری نبود که بگن 10 روز دیگه یا یه هفته دیگه بیاین دوره!!! 9 ام زنگ زدن گفتن 11 ام دوره ست. طوری که من به محل کارم اطلاع نداده بودم اصلا. روز آخر گفتم. هنوزم تسویه نکردم. خیلی سورپرایز شدم عملا. انشاالله کار شماهام هرچه سریعتر درست شه.
        • V
          V
          ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۲۳
          ممنون ازجوابتون. موفق باشید
          • d
            dd
            ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷
            بسلامتی ایشالا موفق باشید
            • ا
              اصفهان - میلاد
              ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۳
              شما هم ۱۳ - ۱۸ می زنین یا ما فقط قطعی داریم؟؟!!!
            • a
              asal
              ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰
              سلام تبریک میگم به دوستانی که با تلاش تونستن استخدام بانک سپه بشن. دوستانی که قبول شدین شما برای علوم بانکی چه منبعی رو مطالعه کردین؟ و اینکه تو آزمون بانک سپه مطالب رو پوشش میداد؟ خواهشا کمکم کنین. موفق باشین
              • V
                V
                ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰
                سلام
                اگه رشته شما حسابداری مدیریت یا بانکداری سولاتمیدینف را براحتی جواب میدین.فکر میکنم برارشتهب های مختلف سوالات فرق داشته باشه
                • م
                  محسن
                  ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۸
                  سلام
                  من رشتم حسابداریه. راستش برای آزمون هیچی نخونده بودم! از اطلاعات قبلی استفاده کردم.
                  برای آزمون موسسه میزان خودش یه منبع معرفی کرده بود به اسم «آزمون استخدامی بانک ها» که 90٪ سوالات از داخل همون کتاب بود.
                  شاید بشه برای سوالات بانکی بانکهای دیگه هم از این کتاب استفاده کرد.
                • ا
                  امید
                  ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰
                  سلام،کارلازم،جان داداش گلم،ایشالابه حق سقای کربلا،تنت سلامت،باشه،ایشالاکه هیچی نیست،ایشالاکه قبول میشی ،تمام متلک،سرکوفت،شنیدی،تموم میشی،نگران نباش،تمام دلخوشی این که میام دردل باتودوست گلم می گم،من خداشاهده حدودا10روزمیشه اصلاحال روحی خوبی ندارم،من متلک شنیدم ازجمله فامیل های درجه یک خودم،امابه لطف خدادهن همه رومی بندم،خدابزرگه،داداش شایدجناب به اندازه مشکل نداشته باشی،امابه عنوان یه هم سن وسالی درک می کنم به هزارامیدوآرزورفتی درس خوندی برآیندت نقشه هاکشیدی،ایشالابه تمومشون برسی،وسلامت وپایداروسایه پدرمادرتوبالای سرت داشته باشی،برامنم دعاکن ،ازاین که بادوست دلسوزی مثل توآشناشدم،مسرورم ،امرى بود،درخدمتم......یاعلی
                  • ک
                    کارلازم
                    ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۰۱
                    سلام امید جان.
                    ممنون از همدردیت.
                    ان شالله مشکل همه علی الخصوص جوونا حل بشه , امیدوارم یه کار خوب برای توجوربشه و از مشکلاتی که داری راحت بشی , خدابزرگه تاابد که به همه سخت نمیگذره ,یه روز خوب بلخره میاد , پایان هر سختی مطمعن باش آسانی است.
                    بسه دیگه ده روز استراحت کردی بشین دوباره به کتابا برس خیلیا ارزو دارن که این کتابارو داشته باشن.
                    راستی الان تو صفحه پست بانک بودم , اصلا بهتر که قبول نشدی , به ازای یه نفر , پنج نفر رو به مصاحبه دعوت کردن این کار رو خیلی سخت کرده و از پنج نفر که میره تهران چهارنفر رد میشه یا میره ذخیره.
                    به نظر من بشین بخون تلاشتو بکن ببین سرنوشت برات چی مقدر کرده.
                    راستی امید من برای نمایندگی بیمه درخواست داده بودم و قرار بود برم ازمون بدم که جواب بانک ملت اومد دیگه نرفتم دنبالش , میخواستم کنار نمایندگی برای استخدامی هم بخونم , هرچند که نمایندگی بیمه اوایل مثل استخدام شدن درامد نداره اما به مرور زمان جای پیشرفت داره و درامدش گاها خیلی زیاده طوری که فکرشم نمیکنی.یه آزمون داره با مصاحبه ساده و شش ماه دوره اموزشی در مرکز استان بعد بهت پروانه میدن.من مدارکمم ارسال کرده بودم تهران و عزممو جذب کرده بودم که کنار بیمه درس هم بخونم , فعلا اون رو کنسل کردم تا ببینم بانک ملت چی میشه.
                    کار بیمه خوبیش اینه که سرمایه اولیه نمیخواد درحد یه مغاذه کوچیک اجاره و یه سیستم همین. درامدشم که روز به روز بیشتر میشه . رشته تو رشته مرتبط محسوب میشه و بهت خیلی اسون درصورت نیاز پروانه نمایندگی میدن.
                    دوس داشتی یه سر برو مراکز استانتون و یه سر گوشی بزن.از بابت درامد نگران نباش شغل ابرومندی هم هست.
                  • r
                    rose
                    ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۴
                    سلام بچه ها
                    ما به لطف خدا دوره مون تموم شد وشعبه هامونم مشخص کردن از امروز میریم سر کار.
                    نگران نباشین خیلیا مشکل پزشکی داشتن من جمله خودم که هم چشمامو عمل کردم هم کبدم چرب بود و چربی خونمم بالا بود ولی قبول کردن. شماها رم قبول می کنن. توکلتون به خدا باشه...
                    • ن
                      ناشناس
                      ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲
                      ممنون از شما که اطلاع رسانی کردین... انشاالله همیشه موفق باشید و سلامت
                      • ا
                        امییر
                        ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸
                        دوست عزیز، خبر داری که در ماه رمضان دوره جدید شروع میشه یا نه؟
                        • ع
                          علیرضا
                          ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰
                          سلام دوستان من امروز با خانم هاشمی تماس گرفتم ولی تو جلسه بود نشد درباره زمان بعدی دوره واینکه تو ماه رمضان دوره داریم باهاش صحبت کنم من آنقدر زنگ زدم کل همکارای اونجا من میشناسن لطفا یکی زنگ بزنه ببینه چه تصمیم گرفتن من استعفا دادم به امید اینکه یکی دو هفته دیگه برم دوره نه بعد ماه رمضان
                          • ن
                            ناشناس
                            ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰
                            منم استعفا دادم علیرضا...
                            حالا خودمم موندم چیکار کنم...البته هنوز نیرو جایگزین نکردن بجام ولی استرس دارم نکنه بیکار بمونم تا زمان دوره
                            • ن
                              ناشناس
                              ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲
                              باید با آموزش تماس بگیریم، اونا باید هماهنگ کنن برای دوره نه کارگزینی
                              • ر
                                راحله
                                ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶
                                ممنون از شما بابت پیام دلگرم کننده ای که گذاشتین. امیدوارم شما و همه ی دوستانی که لطف می کنند و جواب میدن و بقیه موفق باشید همیشه....
                                • ع
                                  علیرضا
                                  ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۶
                                  من شماره آموزش ندارم اگه کسی از دوستان شمارش داره لطفا تماس بگیره نتیجه اش این استعلام کن
                                  • ن
                                    ناشناس
                                    ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۵۴
                                    اینجا شماره نمیشه گذاشت...
                                    توو سایت خود بانک سپه هست...توو گوگل هم سرچ کن اداره آموزش بانک سپه
                                    • ن
                                      ناشناس
                                      ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۰
                                      فقط خبرشو بده اگه تماس گرفتی
                                • ن
                                  ناشناس
                                  ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳
                                  سلام
                                  دوست عزیز شما درجریان هستید که ایا تو ماه رمضان دوره برگزار میشه یاخیر؟
                                  موفق باشید
                                  • ا
                                    ایلیا
                                    ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴
                                    سلام راسته که احتمال داره امسال بانک سپه استخدامی داشته باشه؟
                                  • س
                                    سحر
                                    ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶
                                    سلام بانک انصار خانوم استخدام نمیکنه؟
                                    • س
                                      ساناز
                                      ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۴۲
                                      سلام.من رفتم سایت بانک انصار فرم ثبت نام نبود
                                    • ن
                                      ناشناس
                                      ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵
                                      من کار های گزینش و پزشکی و ضامن و تاییدیه هام تموم شده...
                                      به نظرتون منتظر دوره باشم؟
                                      کار دیگه ای نمونده؟
                                      • ن
                                        ناشناس
                                        ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰
                                        از تحویل مدارک پزشکی تا مراحل بعدی چقدرطول کشید؟بعد از تحویل مدارک پزشکی چکار دیگه باید انجام بدیم؟
                                        • ن
                                          ناشناس1
                                          ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱
                                          بعد از اتمام پزشکی باید اداره رفاه استاننون نامه به اداره کارگزینی بزنه و اعلام بلا مانعی کنه...
                                          بعدش دیگه نمیدونم کاری باقی میمونه یا نه؟
                                          • ن
                                            ناشناس1
                                            ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴
                                            برای من یک هفته طول کشید
                                      • d
                                        dd
                                        ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۲
                                        سلام تبریک به اقا امین.خانم راحله و اقا صادق نگران نباشید اصلا رد نمیکنن فقط میفرستنتون تهران کمیسیون پزشکی واونجا تاییدتون میکنن خیالتون راحت
                                        • ن
                                          ناشناس
                                          ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷
                                          دقیقا...
                                          پزشکی رد نمیکنن...
                                          مگر اینکه دور از جون بیماری لاعلاج داشته باشید.
                                          • ر
                                            راحله
                                            ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۰
                                            واقعا؟خدااا از دهنتون بشنوه من که خیلی استرس دارم اخه بعد این همه زحمت و برو و بیا بخاطر یه چیزی که نه دارو بهم میدن و همش دکترا میگن چیز مهمی نیست منو اذیت می کنن. الانم بهم گفتن برم تهران پیش فوق تخصص غدد که خودشون معرفی کردن. دوستان دعا کنید برای ماها که مشکل اینطوری داریم . موفق باشید و مرسی. در ضمن دوست عزیز dd شما از کجا میدونی تایید می کنن؟مرسی از پیامتون که امیدوارم کردید.
                                            • ن
                                              ناشناس
                                              ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۳
                                              احتمالا دکتر صمدانی فرد....
                                              • ر
                                                راحله
                                                ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۰۷
                                                بله دقیقا , شما رو هم فرستادن پیش ایشون؟ یعنی خیالم راحت باشه , خیلی حالم بده مگه من چمه که این همه استرس میدن بهم...
                                                • ن
                                                  ناشناس
                                                  ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۵۳
                                                  پولیپ شما اندازش کمتر از 1 سانتی متره؟
                                                  احتمالا چیز خاصی نیست اگر زیر 1 سانتی متر باشه
                                                  • ف
                                                    فقط خدا
                                                    ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳
                                                    سلام.منم تو معایناتم معلوم شد یه توده دارم که نمونه برداری شد و نیاز به جراحی هم نداره.پزشکم تو برگه معاینات بهش اشاره کرد و نوشت فعلا نیاز به عمل نیست.پزشک معتمدم که ایینقدر گیج بود اصلا نخوندش فقط همه مدارکو. جمع کرد گذاشت تو پاکت و معرفی نامه رو تایید کرد.یعنی ممکنه تهران بخواد منو واسه کمیسیون پزشکی؟__
                                            • ا
                                              امید تازه
                                              ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۰
                                              خواهش میکنم جواب بدین
                                              کسی که رتبه ش رو دقیقا یادش نمیاد چطور باید متوجه بشه لینک رو رفتم نمیشه
                                              • ن
                                                ناشناس
                                                ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۰۴
                                                دوست عزیز لینک غیر فعاله... باید خود بانک باهات تماس بگیره
                                              • ذ
                                                ذخیره
                                                ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۰
                                                سلام به همه دوستان عزیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما خواهشمند تو دعاهای سحرتون برای همه بچه ها که دارن کارهای استخدامی رو انجام میدن دعا کنید بدون هیچ مشکلی انشاالله به لطف خدای مهربون کارهاشون انجام بشه و بزن سر کارشون به شما هم تبریک میگم آ قا امین التماس دعا
                                                • ا
                                                  امین
                                                  ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۰:۴۷
                                                  سلام دوستان خوبین ما امروز دوره مون تموم شد .الانمتازه رسیدم خونه و اومدم اینجا .ایشالا ما از فردا وارد شعبه هامون میشیم .ایشالا کارتون رو زود انجام بدین تا برید دوره .ایشالا موفق باشیدد
                                                  • ف
                                                    فقط خدا
                                                    ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷
                                                    تبریک میگم. انشالا موفق باشید و سر زدن به این ضفحه رو هم فراموش نکنید.
                                                    بعد ازین هم منتظر اطلاع رسانی های عالی شما هستیم
                                                    در پناه حق
                                                    • ز
                                                      زهرا
                                                      ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶
                                                      سلام اقا امین. تبریک میگم انشالله که به سلامتی باشه و موفق باشین. شما خبر ندارین که دوره توی ماه رمضان هم برگزار میشه یا نه؟؟؟؟؟
                                                      • ا
                                                        امین
                                                        ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۰۳
                                                        سلام نه احتمالا دوره تو ماه رمضون برگزار نشه .ولی بعد ماه رمضون ایشالا حتما میبرنتون خیالتون راحت .اینطور که مسولان میگفتن ایشالا پیگیر کارهاتون هستن که زودتر انجام بدن .
                                                    • ر
                                                      راحله
                                                      ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۵۲
                                                      راستی آقایی به نام صادق که مشکل سنگ کلیه داشتن چطورخبری نشد از تاییدیه پزشکیشون؟
                                                      • ص
                                                        صادق
                                                        ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۷
                                                        سلام...هنوز بهمن چیزی نگفتن...با استان هم تماس میگیرم میگن هنوز جواب پزشکیت نیومده...هرچند نگرانم ولی چاره ایی جز صبر نیست
                                                      • ر
                                                        راحله
                                                        ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۲۰
                                                        سلام دوستان امیدوارم در هر مرحله ای از کار که هستید موفق باشید . دوستانی که مثل من مشکل پزشکی داشتن خبری نشد از تاییدیه پزشکیشون ؟ به من امروز زنگ زدن گفتن با یه قطعه عکس و بعد از هماهنگی برم تهران اداره رفاه بانک تهران . به نظرتون چی میشه؟
                                                        • ب
                                                          به راحله
                                                          ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۴۷
                                                          مشکل شما چی بود مگه به غیر از مصاحبه عقیدتی بازم باید بریم تهران
                                                          • ذ
                                                            ذخیره
                                                            ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۵۴
                                                            سلام من الان یه ماهه مدارک ام رو تحویل دادم هنوز هیچ خبری نیست به نظر شما چقدر طول می کشه مرحله گزینش تمام بشه من شنیدم مرحله گ
                                                            گزینش از بعضی هاتا چهار ماه هم طول کشیده خیلی ناراحتم از این بلاتکلیفی
                                                            • ن
                                                              ناشناس
                                                              ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۰۶
                                                              مگه چند نفر دعوت شدن که ۴ ماه طول بکشه؟ زنگ بزنین گزینش بپرسین که چقد کارتون طول میکشه
                                                              • ذ
                                                                ذخیره
                                                                ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۰:۲۴
                                                                گزینش تهران یا استان خودم
                                                            • M
                                                              Mir Mahdi
                                                              ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۵۶
                                                              ازتون تعهد میگیرن که بعدا درخواست جابجایی و فرسودگی شغلی نکنید
                                                              • ب
                                                                به راحله
                                                                ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۱۸
                                                                ان شائ الله مشکلتون حل میشه، موفق باشید.
                                                                • ر
                                                                  راحله
                                                                  ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۳۹
                                                                  مشکل من پولیپ کیسه صفرا (یک توده ی کلسترولی خیلی کوچیک ) بود که هم پزشک متخصص و هم پزشک معتمد تایید کرد و گفتن مشکلی نیست برای استخدام . اما امروز زنگ زدن که برم اداره رفاه می خواستم بدونم به بقیه دوستان که مثل من مشکل پزشکی داشتن هم همین هحرفو زدن؟ خدا کنه فقط در حد تعهد باشه ؟ خدا کنه حرف آقای میرمهدی درست باشه
                                                              • ا
                                                                امید
                                                                ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۴۱
                                                                سلام کارلازم جان داداش،گلم،چه خبر،خبری ازت نیست،پس چی شد،وقت نشده،خبرقبولیتوبشنوم،داداش گلم،خبرم کن ،اطلاعاتی ازگذروندن،روزگارت بهم بده،من که توخوابم ،فکروخیال دارم،ایشالاکه توروبه راباشی،من که نیستم به والله،یک هفته میشه،اصلاحال خوشی ندارم،امری باجون دلم درخدمتم........یاعلی
                                                                • ک
                                                                  کارلازم
                                                                  ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۱۹
                                                                  سلام بر امید عزیز .
                                                                  درود بر معرفتت.
                                                                  متاسفانه درگیر دوا دکتر هستم چندماهه و همش از خدامیخوام به جوونیم رحم کنه , منم زیاد جالب نیست حالم باورکن انگار تو کمام.خبری نشده هروقت خبر بدن حتما اینجا برات کامنت میذارم.فعلا زنگ زدم گفتن اخر خرداد مشخص میشه و حالاحالاها خبری نیست.البته ناامید نیستم و اگر خدا بخواد قبول میشم تو ارزیابی ولی خب دیگه ادم از سرنوشت که باخبر نیست.
                                                                  دم تو گرم که خیلی بامعرفتی , اگه توجه کرده باشی همیشه گفتم بهت بامعرفت چون واقعا گل کاشتی , امید هنوز هیچی نشده خیلی از اطرافیان چپ چپ نگاه میکنن و طرز برخوردشون طوری شده , البته اینم بگم اینا همونایی هستن که ازوقتی رفتم دانشگاه به من کنایه زدن ناامیدم میکردن متلک میگفتن و طعنه میزدن هرچند خودشون بیکارن و سوادی هم ندارن اما تو زخم زبون زدن استاد بودن و هستن , نمیدونی چقدر گوشم ازاین حرفا پره هرچند زیاد توحه نمیکردم و به تلاشم ادامه دادم تا نتیجه گرفتم اما آدما دیگه فقط شکل آدم میدن , برا همینه که میگم بامعرفتی بااینکه قبول نشدی ولی هنوز جویای احوالم هستی و خوشحالی از قبولی من , برا همینه میگم که تلاشتو بکن حتما نتیجه میگیری چون دلت اندازه دریاست.
                                                                  خیلی دیگه طول کشید تو تحقیقات همه فهمیدن کل اقوام و اطرافیان همش میپرسن چیشد دروغه و ازاین نوع صحبتا , باورکن از روی که رفتن تحقیقات من مریضی بدی گرفتم که هیچ دکتری تشخیص نمیده و الکی دارو میدن اصلا یه درصد هم بهتر نشدم , کلا بگم رو هوام ولی امیدم بخداست توام ناامید مباش لیاقت بهترین هارو داری.
                                                                  ماه مبارک رمان از فردا شروع میشه ان شالله طاعات و عبادات خودت و خانواده محترمت قبول درگاه حق تعالی قرار بگیره التماس دعا.
                                                                  یاعلی
                                                                • E
                                                                  Ershad
                                                                  ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۲۵
                                                                  سلام.
                                                                  بچه ها از کی شنیدید دوره در ماه رمضون برگزار نمیشه؟
                                                                  • ا
                                                                    انتظار
                                                                    ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷
                                                                    سلام بعید میدونم دوره تو ماه رمضون برگزار شه. من خودم به شخصه از کارم استعفا دادم یک ماهی رو استراحت کنم بعد ایشالا با توان و پرانرژی کار سپه رو شروع کنم.
                                                                    • ن
                                                                      ناشناس
                                                                      ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۲۱
                                                                      البته اینم ایده ای هست... فقط میترسم نکنه یادشون بریم :))
                                                                      • ا
                                                                        انتظار
                                                                        ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۹
                                                                        چرا اینقد استرس و نگرانی نابجا دارید وقتی مجوز گرفتن و از ما دعوت کردن و ماهم کلی هزینه کردیم دلیلی نداره رد کنن
                                                                        • م
                                                                          من
                                                                          ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲
                                                                          سلام
                                                                          دوست عزیز اصلا نگران نباشید من خودم هم مثل شما در همه مراحل اضطراب داشتم ولی به جرات می تونم بگم کارگزینی بانک سپه حواسش به همه چی هست و حق هیچ کس ضایع نمیشه. منتظر باشید و گاهی باهاشون تماس بگیرید.
                                                                      • ز
                                                                        زهرا
                                                                        ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱
                                                                        سلام. چه بد واسه چی اخه دوره نمیخواد توی ماه رمضان برگزار شه؟اینجوری که معلوم نیس کی میخوایم از این بلاتکلیفی بیایم بیرون اخه. توروخدا بیاین زنگ بزنیم بگیم دوره برگزار کنن.
                                                                        • ن
                                                                          ناشناس
                                                                          ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲
                                                                          شما کارهای پزشکیتون انجام شد؟
                                                                          من با کارگزینی تهران تماس گرفتم...
                                                                          خانم هاشمی
                                                                          منم میترسم که دوره افتاده بعد ماه رمضان
                                                                          میترسم تووو کار مشکلی بیوفته
                                                                          • ز
                                                                            زهرا
                                                                            ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۰۰
                                                                            بله من همه کارام تمومه و منتظر دوره ام. اره منم از همین میترسم که خدای نکرده یه مشکلی پیش بیاد همش استرس دارم. شما با خانم هاشمی صحبت کردین که گفتن دوره ماه رمضان برگزار نمیشه؟؟؟؟یعنی دیگه قطعیه؟؟؟
                                                                            • ن
                                                                              ناشناس
                                                                              ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۰۸
                                                                              منم دقیقا مثل شمام... بله با ایشون صحبت کردم...امیدوارم قطعی نباشه...آخه کار که توو ماه رمضان که نباید تعطیل شه... من به سر کارم گفتم که همه کارام تموم شده... حالا همه میپرسن چی شد کار بانک... اینم خودش استرس داره
                                                                        • ا
                                                                          امییر
                                                                          ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲
                                                                          سلام به کارمندان جدید بانک سپه. منم الان شاغلم. گفتم که تا یک ماه دیگه استعفا میدم. بنظرنون بعد ماه رمضون دوره میزان؟
                                                                          • ن
                                                                            ناشناس
                                                                            ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۵
                                                                            شما کارای پزشکی رو انجام دادید؟
                                                                            اونایی که کاراشون تموم شده، گفتن دوره رو بعد از ماه رمضان میذارن
                                                                            • ا
                                                                              امییر
                                                                              ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۷
                                                                              آره همه کارامو انجام دادم. اما هنوز مدارکمو نفرستادن تهران. مدارک همه رو نگه داشتن.
                                                                          • ب
                                                                            به دو خواهر شاهرودی
                                                                            ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۵۱
                                                                            در مورد معاینات پزشکی بیشتر توضیح بدید مثلا چشم گوش ارتوپدی اعصاب خلاصه همه چیز غیر آزمایشات و سونوگرافی و عکسها درمورد بقیه یه توضیح بدید معاینات در چه حده
                                                                            • د
                                                                              دو خاهر شاهرودي
                                                                              ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۰۴
                                                                              غیر اونایی که کفتین بقیه معاینات خیلی راحتن حتی بیشترش در حد سوال که عمل خاصی نداشتی یا سابقه بیکاری جشم بزشکیش معاینه داره و قلبم نوار میکیره نوار کوش هم باید بکیری نکران نباشین
                                                                              • ب
                                                                                به دو خواهر شاهرودی
                                                                                ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۵۰
                                                                                گوش فقط نوار داره یا معاینه شنوا سنجی چی داره
                                                                                • ب
                                                                                  به دو خواهر شاهرودی
                                                                                  ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۵۱
                                                                                  خیلی استرس دارم مشکل خاصی خدا رو شکر ندارم ولی خیلی استرس دارم
                                                                                  • ن
                                                                                    ناشناس
                                                                                    ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶
                                                                                    حق میدم بهتون... این مرحله واقعا استرس داره...ولی نگران نباشید...
                                                                                    • د
                                                                                      دو خاهر شاهرودي
                                                                                      ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱
                                                                                      اره ی سری معاینات دیه هم داره ولی نکران نباش جیز خاصی نیس
                                                                              • *
                                                                                ****
                                                                                ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۴۸
                                                                                سلام من الان یه ماهه مدارک دادم هنوز هیچ خبری نیست از کجا باید خبر بگیرم
                                                                                • ن
                                                                                  ناشناس
                                                                                  ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۱
                                                                                  مدارک برای گزینش؟
                                                                                  • ب
                                                                                    به****
                                                                                    ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰
                                                                                    تو چه مرحله ای مدارک تحویل دادین؟
                                                                                    چون من هم الان 1 ماهه مدارک رو تحویل دادم ولی خبری نیست.
                                                                                    • *
                                                                                      ****
                                                                                      ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳
                                                                                      مدارک قبل از گزینش و سایر مراحل هنوز برای مصاحبه عقیدتی هم تماس نگرفتن
                                                                                      • ب
                                                                                        به****
                                                                                        ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۲۴
                                                                                        من گزینش قبول شدم، ولی الان یک ماهه نگفتن برم معاینات
                                                                                  • م
                                                                                    محسن
                                                                                    ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۰۵
                                                                                    بچه ها بیاین زنگ بزنیم دوره رو تووو ماه رمضان هم بذارن تا از بلا تکلیفی در بیایم
                                                                                    • ن
                                                                                      نوید
                                                                                      ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۴۴
                                                                                      ول کن بابا...من الان شاغلم واقعا مصیبت عظیم تو ماه رمضان سرکار رفتن
                                                                                      • ز
                                                                                        زهرا
                                                                                        ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹
                                                                                        سلام. اره منم موافقم یه هماهنگی اگه با هم بکنیم که زنگ بزنیم خیلی خوب میشه. اخه باز یکماه دیگه بلاتکلیفی اعصاب ادم خورد میشه

                                                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                      ثبت پاسخ