آگهی دعوت به همکاری در پروژه قابلیت سازی راه آهن در سال ۹۳

۲ نظر

 آگهی دعوت به همکاری در پروژه قابلیت سازی راه آهن در سال ۹۳

اعلام نتایج نهایی مصاحبه دعوت به همکاری سال ۹۳

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

• تمامی نتایج نهایی (مصاحبه) پروژه قابلیت سازی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، نهایتاَ تا روز ۲۲ شهریور در همین سایت درج خواهد شد، داوطلبین می‌توانند با وارد کردن کلمه عبور و نام کاربری از وضعیت قبولی خود مطمئن شوند. • برخی از پیمانکاران و همکاران راه‌آهنی که هنوز به مصاحبه دعوت نشده اند، اوایل مهرماه به مصاحبه دعوت خواهند شد، اطلاعات دقیق در مورد زمان و مکان مصاحبه نیز از طریق همین سایت درج خواهد شد. • نتایج داوطلبینی که مشروط از دوره قابلیت سازی ۱ بودند نیز تا روز ۲۲ شهریور اعلام خواهد شد. (با توجه به اینکه این قبیل از افراد کلمه عبور و نام کاربری ندارند نتایجشان از طریق ایمیل و تماس اطلاع رسانی خواهد شد). • برخی از افراد دیگری که مصاحبه شان روز شنبه و دوشنبه ۲۱ و ۲۲ شهریور می باشد نتایج مصاحبه شان روز بعد به اطلاعشان خواهد رسید. • کلاس‌های آموزشی بدو/ ضمن خدمت پروژه قابلیت سازی۲ پس از اتمام مصاحبه همکاران راه‌آهنی در مهرماه آغاز خواهند شد. به اطلاع آن دسته از افرادی که در مرحله نهایی پذیرفته شده اند می رساند، جهت انجام فرآیند استخدامی و گزینش عقیدتی سیاسی مدارک زیر را روز سه شنبه ۲۴ شهریور ماه همراه خود به سازمان مرکزی راه آهن طبقه ۴ شرقی بیاورید. ۱ ـ کپی از تمامی صفحات شناسنامه ۲ ـ کپی از کارت ملی پشت و رو ۳ ـ کپی از آخرین مدارک تحصیلی ۴ ـ کپی از کارت پایان خدمت یا معافیت ۵ ـ دو قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده بدین وسیله از داوطلبینی که در مرحله نهایی (مصاحبه) پروژه قابلیت سازی راه آهن جمهوری اسلامی ایران موفق شدند ، دعوت بعمل می‌آورد تا در جلسه‌ای تحت عنوان افتتاحیه ویژه افراد تازه ورود به شرکت راه‌‌آهن، جهت آشنایی با اهداف قابلیت سازی و پاسخ به سوالات و ابهامات و ... که با حضور جناب آقای دکتر تقی زاده مشاور مدیرعامل راه آهن و رئیس اتاق فکر ریلی برگزار می گردد ، روز سه‌شنبه مورخ ۹۴/۶/۲۴ ساعت ۱۴ تا ۱۶، واقع در ساختمان مرکزی راه‌آهن، طبقه ۳، سالن غدیر حضور بهم رسانند. به اطلاع می‌رساند جلسه افتتاحیه ویژه همکاران راه‌آهنی و پیمانکار جهت پرسش و پاسخ به تمامی موارد ، اهداف پروژه قابلیت‌سازی و ... نیز پس از انجام فرآیند مصاحبه برگزار خواهد شد. اعضای کمیته راهبردی پروژه قابلیت‌سازی برای تمامی داوطلبینی که موفق به کسب نمره حدو نصاب لازم در مراحل پیشین نشدند، آرزوی توفیق روز افزون در مراحل زندگی را دارد و به همکاران جدید و فعلی راه‌آهنی که موفق به کسب نمره لازم در پروژه قابلیت‌سازی۲ شدند، تبریک عرض نموده و ‌آرزوی توفیقات بیشتر در راستای پیشرفت و توسعه راه آهن جمهوری اسلامی ایران را دارد.
اطلاعیه ۱: به اطلاع داوطلبین گرامی می‌رساند؛ نتایج مرحله سوم (دوره‌های دو روزه) پروژه قابلیت‌سازی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تا آخر مرداد بر روی سایت درج خواهد شد و داوطلبین می‌توانند با وارد نمودن کد رهگیری و کلمه عبور از وضعیت قبولی خود و اطلاع از زمان و مکان مصاحبه (در صورت قبولی) مطلع گردند. اطلاعیه ۲: به اطلاع کلیه داوطلبین گرامی می‌رساند، نتایج نهایی (مرحله ۴) پروژه قابلیت سازی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تا آخر شهریور بر روی سایت درج خواهد شد. از اینکه تنها سایت raijob را به عنوان منبع اصلی اطلاع‌رسانی در خصوص نتایج، و کسب اطلاعاتی در مورد مراحل قبل و بعد از استخدام معتبر می‌دانید؛ سپاسگزاریم

قابل توجه داوطلبینی که در دوره های دو روزه آزمون مرحله سوم شرکت کرده اند:

اسامی قبول شدگان آزمون مرحله سوم طی دو نوبت اعلام می گردد. (اواسط تیر ماه ۱۳۹۴ و انتهای مرداد ماه) آن دسته از افرادی که اسامی آنها در نوبت اول به عنوان قبولی اعلام نشده است به منزله عدم قبولی نمی باشد و باید منتظر اعلام نتایج نهایی تا انتهای مرداد ماه بمانند. اسامی پذیرفته نشدگان آزمون مرحله سوم در انتهای مرداد ماه اعلام می گردد. جلسات مصاحبه از پذیرفته شدگان آزمون مرحله سوم، از نیمه دوم مرداد ماه آغاز شده است و زمان بندی حضور افراد منتخب تعیین گردیده و از طریق بخش "اعلام نتایج آزمون مرحله سوم " قابل مشاهده است. جلسه مصاحبه در تهران، ساختمان مرکزی راه آهن برگزار می گردد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت راه آهن اینجا کلیک نمایید


توضیحات روابط عمومی راه‌آهن درباره استخدامی پروژه قابلیت سازی

خبر آنلاین : مدیر کل روابط عمومی راه آهن با تشریح اهداف پیش روی مرحله دوم اجرای پروژه قابلیت سازی راه آهن اعلام کرد : شرکت راه آهن در نظر دارد که با جذب نیروی کیفی آینده بدنه مدیریت سازمان را قوی تر کند و در این مرحله از میان بیش از ۳۵ هزار شرکت کننده در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر برای شرکت راه آهن جذب می شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اطلاعیه ها :

به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله سوم پروژه قابلیت سازی می رساند، آخرین مهلت تکمیل رزومه ۹۴/۰۴/۳۰ می باشد، لازم به ذکر است که این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود؛ لذا عدم تکمیل رزومه به منزله انصراف از حضور در مصاحبه می باشد.

رویداد زمان
ثبت نام اولیه به اتمام رسیده است
آزمون مرحله اول روز جمعه (۱۳۹۳/۱۲/۲۲) برگزار گردید
آزمون مرحله دوم روز جمعه (۱۳۹۴/۰۱/۲۸) برگزار گردید
درج و مهلت ویرایش مدارک به اتمام رسیده است
پیگیری وضعیت بررسی مدارک و رفع نواقص اعلام شده به اتمام رسیده است
اعلام نتیجه آزمون مرحله دوم طی سه مرحله (قبولی های این مرحله، برای آزمون مرحله سوم به شرح جدول ذیل دعوت می شوند) از تاریخ (۱۳۹۴/۰۳/۰۵)
آزمون مرحله سوم طی هفت دوره از نهم خرداد ماه لغایت هفدهم مرداد ماه
اعلام نتیجه آزمون مرحله سوم طی دو مرحله (قبولی های این مرحله، برای مصاحبه دعوت می شوند) ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۴ و انتهای مرداد ماه
شروع مصاحبه از تیر ماه ۱۳۹۴
به اطلاع میرساند دوره پنجم آزمون مرحله سوم قابلیت سازی راه آهن از روزهای ۲۴ و ۲۵ خرداد ماه به ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه روزهای جمعه  و شنبه (بعد از ماه مبارک رمضان) تغییر یافت.

برنامه برگزاری آزمون مرحله سوم

شماره دوره آزمون مرحله سوم تاریخ اعلام به متقاضیان پذیرفته شده جهت حضور در آزمون مرحله سوم روزهای آزمون تاریخ آزمون مرحله سوم
۱ ۱۳۹۴/۰۳/۰۵ شنبه و یکشنبه ۱۰و ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
۲ ۱۳۹۴/۰۳/۱۱ دوشنبه و سه شنبه ۱۹و ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
۳ چهار شنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
۴ ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ جمعه و شنبه ۲۳ و ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
۵ یک شنبه و دوشنبه ۲۵ و ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
۶ جمعه و شنبه (بعد از ماه مبارک رمضان) ۱۰و ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
۷ یک شنبه و دوشنبه (بعد از ماه مبارک رمضان) ۱۲و ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
۵  جمعه و شنبه (بعد از ماه مبارک رمضان) ۱۷و ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
تذکر: ۱-آزمون مرحله سوم طی ۷ دوره دو روزه در تهران برگزار می گردد که در هر دوره از ۸۰ نفر دعوت به عمل می آید. ۲-اسامی قبول شدگان آزمون مرحله دوم طی سه نوبت در تاریخهای پنجم، یازدهم و هجدهم خرداد ماه و اسامی قبول نشدگان آزمون مرحله دوم در تاریخ ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ اعلام می گردد. ۳-روز اول برگزاری آزمون مرحله سوم  از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ و روز دوم از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ می باشد. ۴-مکان آزمون:  تهران - میدان آرژانتین _  ابتدای بزرگراه آفریقا-  ساختمان مرکزی راه آهن. ۵-برای آقایان و خانم هائی که از شهرستان ها مراجعه می نمایند، در صورت تمایل محل اقامت پیش بینی شده است و هزینه ای از این بابت دریافت نخواهد شد. ۶-از کلیه افراد تهرانی و شهرستانی ظرف این دو روز پذیرائی به عمل خواهد آمد. قابل توجه داوطلبین - اسامی جدید قبول شدگان آزمون مرحله دوم برای حضور در دوره های چهارم تا هفتم آزمون مرحله سوم قابلیت سازی اعلام گردید. لطفاً از بخش اعلام نتایج آزمون مرحله دوم، وضعیت قبولی خود را کنترل نمایید. -دوره های ششم و هفتم بعد از ماه مبارک رمضان برنامه ریزی گردیده اند لذا در مرداد ماه برگزار می گردند. قابل توجه داوطلبین محترم: با توجه به مشکل پیش آمده در درج مدارک برخی از داوطلبین گرامی از طرف سایت که باعث کاهش کیفیت مدارک ثبت شده و ناخوانا شدن آنها و در نتیجه منجر به اعلام مشروطی وضعیت بررسی مدارک آنها شده است و در درج مجدد نیز عیناً همین مشکل برای آنها تکرار شده است، به آگاهی می رساند: ۱-مشکل در دست بررسی و رفع می باشد و تا رفع مشکل، بخش پیگیری وضعیت کنترل مدارک غیر فعال شده است. ۲-به تمامی داوطلبین که بدلیل ناخوانا بودن مدارک، وضعیت بررسی مدرک شان مشروط اعلام شده است و در فرصت داده شده، مجدداً مدرک خود را ارسال کرده اند ولی با توجه به مشکل سایت، مدکرشان مجدداً ناخوانا ثبت شده است، پس از رفع مشکل سایت، یکبار دیگر مهلت داده می شود تا نسبت به درج مجدد مدرک خود اقدام نمایند.
رویداد زمان
ثبت نام اولیه به اتمام رسیده است
آزمون مرحله اول روز جمعه (۱۳۹۳/۱۲/۲۲)
آزمون مرحله دوم روز جمعه (۱۳۹۴/۰۱/۲۸)
درج و مهلت ویرایش مدارک (تصویر مدارک تحصیلی فارغ التحصیل شده، تصویر صفحه اول شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت پایان خدمت آقایان و شماره ۸ رقمی بیمه)  از تاریخ (۱۳۹۴/۰۲/۵) لغایت (۱۳۹۴/۰۲/۲۸)
پیگیری وضعیت بررسی مدارک و رفع نواقص اعلام شده  از تاریخ (۱۳۹۴/۰۲/۱۵) لغایت (۱۳۹۴/۰۲/۳۱)
اعلام نتیجه آزمون مرحله دوم از تاریخ (۱۳۹۴/۰۳/۰۵)
آزمون مرحله سوم از نهم خرداد ماه ۱۳۹۴

آگهی دعوت به همکاری در پروژه قابلیت سازی راه آهن در سال ۹۳

اطلاعیه جدید : به استحضار کلیه داوطلبان شرکت در پروژه قابلیت سازی می رساند لینک ثبت نام از صبح روز ۱۹ بهمن آغاز می‌گردد.  به استحضار کلیه داوطلبان شرکت در پروژه قابلیت سازی می رساند لینک ثبت نام فعال گردید. شرکت راه آهن جهت انجام امور پروژه های مورد نظر خود در تهران وسایر شهرستان ها  نیاز به همکاری تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی دارد. علاقمندان می توانند در صورت دارا بودن شرایط زیر، از تاریخ ۱۷ بهمن ماه لغایت ۵ اسفند ماه ماه ۱۳۹۳ نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند. شرایط داوطلبان : ۱-  متولدین ۱۳۵۹/۱/۱ به بعد مجاز به ثبت نام می باشند. ۲- دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در رشته های مهندسی راه آهن، مهندسی صنایع، مهندسی عمران (گرایشهای عمران، مدیریت ساخت، سازه، حمل و نقل)، مهندسی مکانیک، مهندسی برق (گرایشهای کنترل، قدرت، الکترونیک، مخابرات، کنترل و علائم) ، مهندسی فن آوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مدیریت بازرگانی، حمل و نقل ترافیک، راه و ترابری، ریاضی کاربردی (گرایش تحقیق در عملیات) و مدیریت صنعتی  ، همچنین حداقل مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته های مدیریت اجرایی، MBA و اقتصاد ۳- تسلط به یکی از زبان های خارجی ذیل: o       انگلیسی o       فرانسه o       روسی o       عربی ویژگیهای عمومی : مثبت نگر ، هدفمند، پر انرژی ، متعهد ، سختکوش، مشتری مدار ، علاقمند به انجام کارهای تیمی. نکته۱ : تصویر مدارک شامل مدرک تحصیلی، کارت نظام وظیفه (برای آقایان)، کارت ملی، شناسنامه متعاقباً از طریق سایت دریافت می گردد، بدیهی است در صورتیکه در هر یک از مراحل اجرای پروژه مشخص گردد مدارک متقاضیان با اطلاعات درج شده توسط آنان مغایرت دارد، ضمن جلوگیری از ادامه حضور داوطلب در مرحله بعدی، مسئولیت جبران خسارت بعهده متقاضی می باشد. نکته۲ : در صورت داشتن هر گونه ابهام به بخش سوالات متداول مراجعه نمایید. نکته۳ : نظر به محدودیت ظرفیت در پذیرش افراد برای شرکت در آزمون، فقط از تعداد محدودی از ثبت نام کنندگان برای حضور در آزمون دعوت به عمل می آید.  

سوالات متداول

منظور از پروژه قابلیت سازی چیست؟ شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران قصد دارد قدمی موثر در جهت ارتقای قابلیت‌های تفکر راهبردی،کیفیت، نوآوری در خدمات، خدمات‌رسانی به مشتریان به صورت مشارکتی و مدیریتی بردارد. لازمه انجام این ماموریت مهم، قابلیت‌سازی نیروی انسانی می‌باشد که در این راستا، پروژه جاری تعریف گشته است. از تمام مناطق ایران حتی شهرستان هایی که به خط ریلی متصل نیستند می توان در این پرو‍ژه ثبت نام کرد؟ شرکت در این پروژه مختص به شهرستان های خاص نمی باشد و تنها پارامترهای ما جهت ورود به آزمون شرایط ما می باشد لذا تمامی واجدین شرایط می توانند در این آزمون شرکت نمایند. آیا شرط سنی برای تمام مقاطع (لیسانس، فوق لیسانس، دکتری) یکسان است؟ شرط سنی برای تمامی افراد به صورت یکسان می باشد. آیا در شرط سنی، داشتن سابقه کار تاثیرگذار است؟ در ارزیابی ما داشتن هرگونه تجارب کاری در شرط سنی ما تاثیرگذار نخواهد بود، اما تجربه کاری امتیاز مثبت محسوب می‌گردد. آیا معافیت پزشکی منعی دارد؟ اهمیت صحت و سلامت جسمانی افراد بر هیچ سازمانی پوشیده نیست، اما پروژه قابلیت سازی منعی برای همکاری این افراد در این پروژه که معافیت پزشکی دارند وجود ندارد. بدیهی است افراد باید از سلامت جسمی و روحی کامل برخوردار باشند. آیا با داشتن مدرک لیسانس و حین تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری می توان ثبت نام کرد؟ با توجه به برگزاری دوره های ۶ ماهه برای افراد پذیرفته شده در سازمان قاعدتاً زمان کافی برای این افراد جهت حضور در دوره ها الزامی می باشد لذا انتظار می رود حضور این افراد در دوره ها در زمان تمام وقت باشد. آیا ثبت نام شرط معدل دارد؟ خیر ولی معدل بالا ارجحیت دارد. افرادی که در مراحل مختلف سری اول قابلیت سازی انتخاب نشده اند مجددا می توانند ثبت نام کنند؟ بله محل خدمت افراد منتخب بر چه اساسی خواهد بود؟ محل خدمت این افراد با توجه به نیاز سازمان در واحدهای ستادی و مناطق و با توجه به ترجیحات داوطلبان در زمان مصاحبه مشخص خواهد شد. آزمون در چند مرحله برگزار می شود؟ آزمون شامل ۴ مرحله می باشد: مرحله ۱:آزمون تستی مرحله ۲:آزمون تستی، تشریحی مرحله ۳: دوره های دو روزه کارهای تیمی مرحله ۴: مصاحبه فردی لازم به ذکر است آزمون تستی مرحله اول جهت غربالگری برای ورود به ازمون تستی، تشریحی می باشد. مواد آزمون و منابع مطالعاتی چه منابعی می باشند؟ مهارتهای شخصی مهارتهای ارتباطی تفکر راهبردی مهارتهای ادراک مهارتهای هماهنگی و برنامه‌ریزی مهارتهای تصمیم‌گیری از آنجا که سنجش به صورت تستی و تشریحی طراحی شده است و تجربیات و منطق در کنار دانش قبلی مد نظر خواهد بود بدین جهت مطالعه کتب و یا مرجع خاصی مد نظر نمی باشد. آیا آزمون برای هر رشته به صورت تخصصی خواهد بود یا برای تمامی رشته ها یکی است؟ آزمون برای همه به صورت یکسان می باشد و هیچ گونه ارزیابی تخصصی ای صورت نمی گیرد. چند نفر در نهایت انتخاب می شوند؟ با توجه به صلاحدید افراد تیم راهبردی طبق تصمیم گیری های نهایی مقرر گردیده است حدوداً ۱۰۰ نفر در مرحله نهایی انتخاب گردند. زمان شروع به کار افراد منتخب از چه تاریخی خواهد بود؟ · طبق تصمیم گیری های صورت گرفته مقرر گردید اواسط سال ۹۴ یعنی پس از اتمام آخرین دوره آزمون ها و مشخص شدن نتایج، زمان شروع بکار این افراد خواهد بود. آیا افرادی که انصراف داده اند از پروژه قبلی می تواند مجدد شرکت کنند؟ خیر مکان برگزاری آزمون ها کجا می باشد؟ این آزمون ها در تهران برگزار می گردد. در دوره شش ماهه آموزش آیا تهیه محل اسکان به عهده متقاضیان می باشد؟ پس از اتمام آزمون ها و زمانی که این افراد در سازمان مشغول بکار شدند، در مدت ۶ ماهه آموزش تامین مکان اقامت اقامت در تهران با خود افراد می باشد و راه آهن ج.ا.ا در این موضوع مسئولیت نخواهد داشت. مدارک چه زمانی از داوطلبین اخذ خواهد شد؟ مدارک بعد از زمانی که افراد برای مرحله ۱ پذیرفته شدند اخذ می گردد. اگر نام دانشگاه محل تحصیل من در لیست دانشگاهها وجود نداشت ، چگونه آن را وارد کنم؟ با انتخاب گزینه “سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی” از آیتم “نوع دانشگاه” فیلدی با عنوان “نام دانشگاه” ظاهر می شود که می توانید در این کادر نام دانشگاه محل تحصیلتان را وارد کنید. از کارکنان پیمانکاری شرکتهای طرف قرارداد راه آهن هستم و زمانی که کد انحصاری خود را وارد می کنم مورد قبول سیستم واقع نمی شود. چگونه می توانم ثبت نام کنم؟ تمام کارکنان فعلی پیمانکاری شرکتهای طرف قرارداد راه آهن دارای کد انحصاری می باشند. شما می توانید با مراجعه به واحد مربوطه (واحدی که پیمانکار با آن قرارداد دارد) نسبت به دریافت کد انحصاری صحیح اقدام نمایید. در صورتی که قبلا جزو کارکنان شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد راه آهن بوده اید امکان ثبت نام شما فقط از طریق “ثبت نام داوطلبین غیر راه آهنی” وجود دارد. مراحل ثبت نام را به درستی انجام داده ام، اما پس از ثبت نام کد رهگیری برای من نمایش داده نشده است. تکلیف چیست؟ ایمیل خود را چک کنید. اگر ثبت نام خود را به درستی انجام داده باشید، ایمیلی حاوی کد رهگیری برای شما ارسال خواهد شد، این ایمیل به منزله تایید ثبت نام شماست. در صورتیکه که ایمیلی دریافت نکردید روزهای پایانی ثبت نام لینکی جهت دریافت کد رهگیری ایجاد خواهد شد. وقتی از طریق صفحه ثبت نام “داوطلبان راه آهنی” اقدام به ثبت نام می کنم، در اولین مرحله باید کد انحصاری وارد کنم. آیا کد انحصاری ۸ رقم اول کد ملی من است؟ داوطلب گرامی، با مطالعه دقیق فراخوانها متوجه خواهید شد که کسانی که غیر راه آهنی هستند باید از طریق لینک ثبت نام “داوطلبین غیر راه آهنی” اقدام به ثبت نام کنند و در فرم مذکور نیازی به وارد کردن کد انحصاری نمی باشد. نام شهر محل زندگی من در لیست شهرهای استان محل زندگی ام وجود ندارد. چگونه باید ثبت نام کنم؟ داوطلب گرامی، ممکن است بدلیل بعضی اختلافات در تقسیمات کشوری نام شهرستان شما در استان دیگری ثبت شده باشد. لذا استانی که احتمال میدهید شهرستان شما قبلا جزوی از آن بوده است را انتخاب کنید.· در هنگام ثبت نام یکی از اطلاعات فردی ام را اشتباه وارد کرده ام(مثلا نام پدر)، چگونه می توانم آن را تصحیح کنم؟ امکان ویرایش اطلاعات پس از تایید نهایی ثبت نام وجود ندارد. لذا در هنگام ثبت نام باید دقت لازم را مبذول نمایید. من دانشجوی فوق لیسانس (یا دکترا) یکی از رشته های ذکر شده در فراخوان می باشم. ولی در زمان ثبت نام آیتم “وضعیت” روی فارغ التحصیل تنظیم شده و غیرفعال است. چگونه باید ثبت نام کنم؟ زمانی می توانید به عنوان “دانشجو” در یکی از مقاطع “فوق لیسانس یا دکترا” ثبت نام کنید که اطلاعات مقطع تحصیلی “لیسانس” خود را تکمیل کرده باشید. بدیهی است که باید مدرک تحصیلی مرتبط با رشته های اعلام شده در دوره لیسانس را اخذ کرده باشید یا اینکه فارغ التحصیل مقطع فوق لیسانس یا دکترای یکی از رشته های ذکر شده باشید تا بتوانید پروسه ثبت نام را انجام دهید. فارغ التحصیل یکی از دانشگاههای خارج از کشور می باشم. چگونه می توانم از طریق سایت ثبت نام کنم. در قسمت “نوع دانشگاه” گزینه “خارج از کشور” را انتخاب کنید، سپس کادری برای شما نمایش داده می شود که می توانید نام دانشگاه خود را وارد کنید. اگر به دو زبان ذکر شده در فرم ثبت نام تسلط داشته باشم آیا می توانم هر دو را انتخاب کنم؟ بله، این امکان وجود دارد که هر ۴ زبان ذکر شده بصورت همزمان انتخاب شود. پس از تکمیل اطلاعات در فرم ثبت نام به اشتباه دکمه “انصراف” را کلیک کردم. اما پس از بازگشت به فرم ثبت نام دکمه “ثبت” کار نمی کند. چه مشکلی وجود دارد؟ صفحه را “Refresh” کنید و ثبت نام را از ابتدا آغاز کنید دکمه ثبت اصلا برای من کار نمی کند. مشکل چیست؟ مرورگر خود را آپدیت کنید یا از مرورگر Mozilla Firefox ورژنهای جدید استفاده کنید.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای آگهی دعوت به همکاری در پروژه قابلیت سازی راه آهن در سال ۹۳

  • h
    hasan
    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۰
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    • h
      hasan
      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۳۹
      با سلام .بعد از تکمیل فرم ثبت نام و زدن گزینه ثبت نام به مرحله بعد نمیتونم برم و این پیغام و میبینم nullable object must have a valve

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ