استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۶ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۶ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • m
    m
    ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۰۷
    "ولایت فقیه به چه معناست؟"
    الف)فقیه کیست؟
    مقصود از فقیه در بحث ولایت فقیه، مجتهد جامع‏الشرایط است نه هر کس که فقه خوانده باشد. فقیه جامع‏الشرایط باید سه ویژگى داشته باشد;«اجتهاد مطلق‏»، «عدالت مطلق‏»، و «قدرت مدیریت و استعداد رهبرى‏».
    ب)ولایت یعنی چه؟
    ولایت‏ واژه‏اى عربى است که از کلمه «ولی» گرفته شده است. «ولى‏» در لغت‏عرب، به معناى آمدن چیزى است در پى چیز دیگر; بدون آنکه فاصله‏اى در میان آن دو باشد که لازمه چنین توانى و ترتیبى، قرب و نزدیکى آن دو به یکدیگر است. از اینرو، این واژه با هیئت‏هاى مختلف(به فتح و کسر) درمعانى «حب و دوستى‏»، «نصرت و یارى‏»، «متابعت و پیروى‏»، و «سرپرستى‏»استعمال شده که وجه مشترک همه این معانى همان قرب معنوى است.
    مقصود از واژه «ولایت‏» در بحث ولایت فقیه، آخرین معناى مذکور یعنى «سرپرستى‏» است. ولایت‏به معناى سرپرستى، خود داراى اقسامى است .
    ج)چرا ولایت فقیه لازم است؟ آیا ولایت فقیه مشروعیت دارد؟
    ۱- عمل پیامبر در تشکیل حکومت : یعنی این که ما چون پیرو پیامبر هستیم بنابر این باید حکومتی را که ایشان به خاطر سعادت مسلمین تشکیل داده بودند دوباره احیاء و زنده کنیم تا مسلمین به سعادت و خوشبختی مد نظر پیامبر برسند .
    2- ضرورت استمرار اجرای احکام الهی که فقط در زمان پیامبر ضرورت ندارد بلکه برای همیشه است .
    3- ماهیت و کیفیت قوانین اسلام طوری است که بدون حکومت قابل اجرا نیست. مثل احکام دفاعی و احکام مالی و بخصوص احکام کیفری و حقوقی .
    4- لزوم وحدت مسلمانان و تشکیل امت واحده .
    5- لزوم نجات مردم مظلوم و محروم .
    ما با توجه به این پنج مورد مذکور به ضرورت حکومت اسلامی پی می‎بریم و در نهایت به این نتیجه می‎رسیم که چون ما مسلمان هستیم و معتقد به پیامبری حضرت محمد صلی الله علیه و آله و امامت دوازده معصوم علیهم السلام هستیم باید حکومتی که بر ما حاکم است اسلامی باشد .هنگامی که پذیرفتیم حکومت ضرورت دارد و اساسش به این است که دستوری از مقامی صادر شود و دیگران به آن عمل کنند، قوام حکومت به شخص یا گروهی است که «حاکم»است و همینطور به انسان‎هایی است که باید دستورات شخص یا حاکم را بپذیرند و بدان عمل کنند .
    د) آیا مردم از هر دستوری باید اطاعت کنند؟ آیا هر شخص یا گروهی حق دارد و می‎تواند دستور بدهد؟
    در طول تاریخ کسانی بوده‎اند که با زور بر مردم تسلط یافته و بر آنان حکمفرمایی کرده‎اند، ولی شایستگی فرمانروایی را نداشته‎اند، در مقابل گاهی فرد یا افراد شایسته‎ای بودند که مردم می‎بایست از آنان اطاعت کنند .
    با توجه به نکته فوق می‎توان گفت منظور از «مشروعیت» این است که کسی حق حاکمیت و در دست گرفتن قدرت و حکومت را داشته باشد، و مردم وظیفه خواهند داشت از آن حاکم اطاعت کنند.
    هر چه پشتیبانی اکثریت مردم از رهبران و سردمداران نظام‎های سیاسی کشورها بیشتر باشد، عمر آن نظام‎ها بیشتر و نیاز آنها برای به کارگیری جبر و فشار جهت اجرای تصمیمات کمتر می‎گردد.
    چنین فرمانبری داوطلبانه و پذیرش آگاهانه مردم از تصمیمات قدرت سیاسی حاکم را در اصطلاح سیاسی «مشروعیت» و یا بر حق بودن و یا حقانیت می‎نامند .
    اما ما بر این تعریف انتقادی داریم که در ذیل بدان اشاره خواهیم کرد :
    به نظر می‎رسد که این تعریف از مشروعیت که همان ارزشمندی نظام است به تعریف مقبولیت نزدیک تر است تا به مشروعیت. و سوالی که اینجا مطرح می‎شود این است که شاید این تعریف برای غربی‎ها تعریف صحیح و درستی باشد. چرا که اساساً آنها سیاست را از دیانت جدا می‎دانند و لذا اصلاً هیچ ارتباطی بین دین و حکومت و خدا نمی‎بینند و اگر چنین تعریفی از مشروعیت بکنند بعید نیست اما افرادی که معتقد هستند که دیانت ما عین سیاست ماست و یا لااقل این که سیاست ما در دیانت ماست؛ نمی‎توانند چنین تعریفی را قبول کنند برای این که ما در دین اسلام و همچنین عقلاً معتقد به این هستیم که حاکمیت مطلق از آن خداست برای این که ما آفریده او هستیم و کسی غیر از خداوند حق حاکمیت بر منِ فرد و انسان را ندارد و عقل نیز این را قبول می‎کند.
    لکن بعد می‎بینیم که خداوند این حق حاکمیت خود را تفویض کرده مثل حضرت داود و تعدادی دیگر از ائمه اطهار (علیهم السلام) که اینها بر روی زمین حکومت می‎کنند و همچنین این حق حاکمیت را به پیامبر خاتم یعنی حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) می‎دهد که بر مردم حکومت کند و بعد از پیامبر نیز چون باز ملت نیاز به رهبر و حکومت داشتند خداوند به پیامبر دستور داد که حضرت علی علیه السلام را به عنوان حاکم خداوند بر روی زمین انتخاب کند و حضرت نیز چنین کردند. هر چند که اینجا مسلمانان دو فرقه شدند و نظریه‎های مختلفی مطرح می‎شود.
    تا این که دوازدهمین امام معصوم ما غایب می‎شوند و عصر غیبت شروع می‎شود اینجا است که می‎بینیم با توجه به آیات و روایات و بحث‎های استدلالی ائمه از طرف خداوند فقهای واجد الشرایط را حاکم بر مردم قرار داده‎اند و همانطوری که امام صادق(علیه السلام) می‎فرماید: (فأنّی قَد جَعَلتُهُ عَلَیکُم حاکماً).
    پس نتیجه این که می‎بینیم اصلاً در مشروعیت حاکمان مردم هیچ نقشی ندارند و ملاک مشروعیت یک نظام و حکومت نیز خواست مردم نیست .
    حاکمیت مطلق از آن خداوند متعال است و این اوست که افرادی را برای مردم به عنوان حاکم انتخاب می‎کنم و نصب می‎کند و این نصب خداوند نیز به دو طریق انجام می‎گیرد.
    افرادی را به طور مستقیم و با نام به عنوان حاکم قرار می‎دهد مثل حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) و حضرت علی (علیه السلام) و سایر ائمه که به این نصب خاص می‎گویند.
    اما افرادی را با داشتن شرایط خاصی به عنوان حاکم انتخاب می‎کند که به این نصب عام می‎گویند ما می‎بینیم که علی علیه السلام 25 سال خانه‎نشین شده‎اند . آیا باید بگوئیم که حضرت علی(علیه‎السلام) مشروعیت برای تشکیل حکومت نداشتند در حالی که می‎بینیم این طور نیست بلکه حضرت علی (علیه السلام) مشروعیت داشتند چون این مشروعیت را خداوند داده بود و ربطی به مردم نداشت بلکه ایشان مقبولیت نداشتند و زمانی هم که مقبولیت پیدا کردند اقدام به تشکیل حکومت کردند .
    در مورد ولایت فقیه بحث این چنین است که مشروعیت ولی فقیه الهی است و انتخاب و انتصاب آن در اختیارات مردم نیست و از طریق نصب عام، حق حاکمیت پیدا کرده است.
    پس در نهایت می‎توان در تعریف مشروعیت از دیدگاه یک مذهبی به نام مذهب شیعه چنین گفت مشروعیت یعنی داشتن حق حاکمیت بر مردم از جانب خداوند (حقانیت) و یا این که داشتن حق قانونی از جانب خداوند(قانونیت). نتیجه این که مشروعیت ولی فقیه یعنی این که حقانیت و قانونیت ولی فقیه از جانب خداوند برای تشکیل حکومت و حاکم شدن، که در این مشروعیت مردم هیچ محلی از اعراب ندارند.
    ه)نقش مردم در قضیه مشروعیت ولایت فقیه چیست؟
    نقش مردم فعلیت بخشیدن و یا این که عینیت بخشیدن به این مشروعیت الهی است . پس پیامبران و ائمه ولی فقیه این مشروعیت و این حاکمیت را دارند اما فقط زمانی اینها عینیت پیدا می‎کند که مردم بخواهند به مشروعیت اینها عینیت و فعلیت ببخشند.
    ما در اسلام و قرآن دو نوع حکومت داریم. حکومت بر حق (خدا) و حکومت طاغوت فلذا حکومتی که مشروعیت الهی نداشته باشد یعنی از جانب خدا برای تشکیل حکومت اجازه نداشته باشد و تشکیل حکومت بدهد حکومت طاغوت است و هر چند که این فرد عالی‎ترین و آگاه‎ترین فرد روی زمین باشد لکن حکومتی مشروع است از دیدگاه اسلام که مشروعیت الهی داشته باشد.
    • m
      m
      ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۰۵
      ولایت فقیه چیست و ولی فقیه کیست ؟
      ولایت فقیه در تداوم و استمرار اصل نبوت و ادامه حرکت انبیاء و اوصیاء الهی است . واز شئون توحید درربوبیت تشریعی است
      ولایت فقیه در ردیف نبوت وامامت و از اصول و ارکان دین اسلام است ، که در عصر غیبت امام معصوم ، بخش اعظمی از مباحث کلامی در جهان بینی اسلامی را به خود اختصاص داده است و رکن توحید می باشد وقبولی ادعای توحید هر مسلمانی ، منوط بر قبولی او در ولایتمداری وولایت پذیری است .
      ولایت فقیه همان حبل الله و عروه الوثقی است که خداوند تبارک و تعالی ما را به چنگ زدن و متمسک شدن به آن دعوت کرده است .
      ولایت فقیه همان اصلی نجات بخشی است که ، با اعتقاد قلبی و التزام عملی مسلمانان به آن در عصر غیبت ، گفتمان محدویت واصل انتظار درمکتب تشیّع را معنی می بخشد . و معنویت گرایی از نوع معنویت شریعت محور را ، که بر پایه عمل به دستورات دین مبین اسلام ناب محمدی (ص) است ؛ در جهان اسلام نهادینه می نماید .
      ولایت فقیه در جایگاه مصدر حکومت و سیاست ، در مقام و منزلتی است که ، کلام او از قدرت و نفوذ کلام وحی برخوردار است . و منشوراتش برای همه فصل الخطاب و الزام آور بوده و بهتر و بیشتر از هر کس ، نسبت به اوضاع و احوال داخلی و وضعیت جهان اسلام و اوضاع و احوال بین المللی و شرایط همسایگان آگاهی دارد . و کاملاً با قوانین داخلی و بین المللی آشنا است . و بهتر از هر کس قادر به تشخیص صلاح و مصلحت و خیر و شرّ جامعه تحت امر خود می باشد ، لذا تبعیت از او برای هر مسلمانی واجب الطاعه است .
      ولایت فقیه کلید و رمز قبولی سایر عبادات واجبه ، حتی نماز است ، هم چنان که می گویند : قبولی سایر عبادات منوط و مشروط بر قبول نماز است ، لیکن حقیر بر این باور است که ، قبولی نماز نیز متوقف بر ولایت مداری و مشروط بر اعتقاد قلبی و التزام عملی به ولایت فقیه است . چراکه پذیرش وقبولی ادعای توحید مشروط بر ولایت پذیری خواهد بود وولایت کلید ورکن رکین توحید است .
      ولی فقیه است که ، در عصر غیبت امام معصوم ، باید در ولایت تشریعی جا پای معصوم بگذارد ومثل امام معصوم مدافع احکام نورانی اسلام ناب ومحافظ مسلمانان واقعی وپیرو ولایت باشد . وفلسفه نبوت و امامت را از قوه به فعل درآورده و به مأموریت اصلی و هدف نهایی آنها ، جامعه عمل می پوشاند.
      ولی فقیه داوود و خلیفه الله فی الارض درعصر غیبت امام معصوم است . تا به حکم خدا میان خلق خدا قضاوت نماید . بنابراین گفتار او و نوشتار او و رفتار او و سکوت او و ایماء و اشاره های او ، در هر زمینه ای که باشد ، بلاقیدوشرط ، برای تک تک مسلمانان خصوصاً شیعیان ایران ؛ فصل الخطاب و لازم الاجراء و واجب الطاعه می باشد.
      ولی فقیه فقیه همان نوری است که ، اهل ایمان ( ولایت مداران ) در پرتو آن ، از تاریکی های جهان ، بیرون آمده و به عالم نور و روشنایی هدایت می شوند .
      ولی فقیه همان حسین زمان است که ، برای امتحان مدعیان حسینی و تمیز یزیدیان از حسینیان در عصر غیبت فرزند حسین ، یوسف آل طاها ، سلام الله علیهما اجمعین ، در نظر گرفته شده است .
      ولی فقیه همان مهتاب آسمان تشییع است که ، در پرتو خورشید نبوت و امامت نورافشانی می کند .
      ولی فقیه همان قرآن ناطقی است که ، خارج شدگان از دین وانقلاب ومنحرفان وشاگردان عمروعاص ، با بالای نی کردن قرآن های کاغذی ، سعی در منزوی کردن اصل قرآن و انحراف مسلمانان از مسیر اصلی قرآن ، و تحریف در اصل اسلام را دارند .
      ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب اسلامی و ضامن پیشرفت و توسعه و اجرای عدالت در جامعه اسلامی است .
      ولایت فقیه ، خورشید فروزان روزها و ماه تابناک شبهای جمهوری اسلامی است ، که به واسطه نور قدسی و نجات بخش خود ، مردم اندیشمند و ولایت مدار ایران اسلامی را ، از ظلمت و گمراهی و جهل و نادانی نجات می دهد و در پرتو رهنمودها و نور ولایت ، به راه راست و نیک بختی و سعادتمندی در دنیا و آخرت هدایت می کند .
      ولایت فقیه مایه حیات و شاهرگ جمهوری اسلامی ایران و عامل وحدت وانسجام ایرانیان ولایت مدار و قلب تپنده هر ایرانی مسلمان و ولایت پذیر و ولایت دوست است .
      ولایت فقیه عطر و بو و نور خود را از عترت مطهر رسول الله (ص ) دارد ، و پرچمدار نهضت عاشورا است.
      ولایت فقیه پرتویی از نور خداست ، که انکار آن به مثابه انکار ولایت رسول الله (ص) بوده و رهروی و پیروی از امام زمان و اجابت دعای منتظران بر قبول ولایت او شرط شده است .
      معرفت ، مودت و تبعیت در حق ولی فقیه نشانه کمال اسلام ؛ و ولایت مداری اوج ایمان ؛ و اطاعت و وفاداری نسبت به ولایت نهایت تقوا ، و جان نثاری در راه ولایت غایت یقین می باشد .
      حال که قدر این گوهر قدسی و ذیقیمت را دانستیم ، پس ضرورت دارد که از جان ومال واولاد وآبروی خود ، بیشتر وبهتر دوستش بداریم واز آن مواظبت ونگهداری کنیم ، ونگذاریم که گرد وغبار روزگار ، برچهره نورانی وخدایی ولایت بنشید ، واین راهم فراموش نکنیم که همانطوریکه گفته شد ، قبولی ما درادعای توحید ومسلمانی ؛ مشروط بر ولایت پذیری ماست .
      یعنی در مکتب شیعه ولی فقیه خط کش ومیزان ومعیار است . چراکه او صراط مستقیم انقلاب اسلامی است ودر همان صراطی طی الطریق می کند که ما در هر شبانه روز آن را ده مرتبه از خداوند سبحان در خواست می کنیم .
      • ک
        کارمند سرکار رفته
        ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۲۲:۵۶
        سوالات اینها نیستند بسیار سوالای اسون و پیش وپا افتاده و ساده ان ما سال قبل رفتم زیاد نگران گزینش نباشید.
        به امید موفقیت
        پیشاپیش سال نو بر همتون مبارک
        بانک سپه هم بهترین جا واسه کار کردنه شکککک نکنید همکاران آینده.
        بدرود
      • m
        m
        ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۰۴
        سلام بچها کارگزینی استان ما گفت تحقیقات بعد از مرحله گزینش انجام میشه و کارکنان بانک سپه تهران داره شبانه روز تلاش میکنن تا کارها زودتر پیش بره و احتمالا تعدادی قبل عید دعوت بشن واس گزینش
        • ع
          علی68
          ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۱۸
          سلام
          از یزد کسی باهاش تماس گرفتن.یا خبری داره از ذخیره های یزدی؟؟
          • ن
            ناشناس
            ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸
            بچه ها فعال باشید یکم... کسی براش اومدن تحقیق؟
            • ل
              ل
              ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲
              دوستان کسی تماس نگرفته لیسته جدید حاضر شده یا نه؟!
              • F
                F
                ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰
                من الان تماس گرفتم لیست هفته ی اینده حاضر میشه
                یکمم امیدوار شدم چون خانوم هاشمی گفت بر اساسه رتبه ی استانی انتخاب میکنن که خانوم ها هم جزء لیست هستن
                امید به خدا
                • ن
                  ناشناس
                  ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹
                  لیست تهران؟
                  • ن
                    ناشناس
                    ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰
                    لیست شهر تهران؟
                    • F
                      F
                      ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶
                      لیسته دوم یعنی شهرایی که حد نصاب نیاوردن
                • خ
                  خدایا شکرت باز
                  ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲
                  بچه ها به کاظمی زنگ بزنید ببینید چرا تهران 21 نفر بیشتر نیست
                  • ح
                    حمید
                    ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۴۸
                    من زنگ زدم جوابی که دادن در مورد 21 نفر تهران و 1 نفر رشته کامپیوتراین بود که نمره ها به حد نصاب نرسیده
                  • خ
                    خسته
                    ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸
                    بچه هایی که قبول شدید مبارکتون باشه ایشالا بسلامتی موفق باشید توو زندگیتون
                    • d
                      dd
                      ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۲۰:۱۸
                      سلام بچهای ذخره چرا ازتون خبری نیست پس کجایید
                      دو خواهر شاهرودی.123. چخبرا نیومدن تحقیق نگفتن تاریخ گزینش کیه
                      • د
                        دو خاهر شاهرودي
                        ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۲۲:۲۳
                        من که امروز زتک زدن دوباره اسم بدرمو برسیدن اما همسایه ها جیزی نکتن که اومدن تحقیقات کزینشم اکه خیلیا قبل عید تحقیق محلی بشن از قبل عید شروع میشه که کمون نکنم دیه احتمالا بیفته سال جدید البته حدس زدماا
                      • ع
                        علی
                        ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۹:۳۸
                        آقا قرار بود تهران 31 نفر بگیرن چرا 21 نفر گرفتن.
                        • ه
                          هی
                          ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳
                          راست میگه گفته بودن 31 نفر پس ده نفر دیگه چی شد؟ بعدا نرم افزار کلا 1 نفر آخه ؟ خودشون مسخره کردن یا مارو؟؟؟؟؟
                          • ب
                            بی برنامه
                            ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸
                            اصلا برنامه ندارن اون از اطلاعیه اول که زده بودن پذیرفته شدگان نهایی بیاین برای تشکیل پرونده بعد معلوم شد 4 سری مصاحبه داره بعد 21 نفر گرفتن تهران اونم فقط 1 نفر نرم افزار خوب اصلا از اول نرم افزار ثبت نام نمی کردن بهتر بود که
                            • ع
                              علی
                              ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۰:۳۵
                              اون 1 نفرم من میشناسم مصاحبه اش با ما بود وقتی صحبت میکرد با ما با اطمینان می گفت من قبولم میگفت حتی سر کارم گفتم که من بانک حکمت قبول شدم میخوام برم.
                        • 1
                          1234
                          ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۸:۵۲
                          من سازمان مالیاتی پذیرش شدم و بعد از عید احتمال زیاد میرم اونجا. ذخیره تهران هستم
                          • R
                            Rj
                            ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۱۶
                            چرا همش حسابدارى قبول کردن
                            • ن
                              ناشناس
                              ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۱۴
                              سلام . دوستایی که قبول شدن ایشالا موفق باشن . تبریک میگم . دعا کنید ماهم جایی مشغول بشیم
                              • 1
                                123
                                ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۱۱
                                سلام جوابا اومد . من قبول شدم . به امید موفقیت برای همه . خداااااااااااایا شکرت .
                                • s
                                  sss
                                  ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۴۸
                                  نتایج اعلام شد در سایت بانک حکمت خبر سوم همون لینکی که برای اعلام نتایج آزمون بود.من که قبول نشدم :(
                                  • ح
                                    حمید
                                    ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۴۲
                                    اونایی که قبول شدن بهشون تبریک می گم من که قبول نشدم 21 نفر گرفتن تهران
                                    • M
                                      M
                                      ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۱۴
                                      از ٢٧ نفر کامپیوتر فقط یکنفر گرفتن همه حسابدارى قبول کردن اخه چرااااااااااا
                                    • h
                                      hamid
                                      ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳
                                      اقا امروز بهم زنگ زدن چون مدرکم ناقص بود گفت میخوایم بزنیم تو سایت نتایجو احتمالا تا فردا میزنن!
                                      • 1
                                        123
                                        ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۳۲
                                        شما مدارکت رو کامل کردی؟قبول شدی؟
                                        ناقصیتون چی بود؟
                                        به منم برای ناقصی زنگ زدن اما اسمم تو لیست قبول شده ها نیست
                                      • M
                                        M
                                        ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲
                                        امروزم اعلام نکردن که عجباااا مردیم از استرس شماره رو اعلام کنید کسایى که دارن همه زنگ بزنیم شاید جواب بدن
                                        • R
                                          Rj
                                          ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴
                                          امروز جواب ها میاد
                                          کاظمى لیست اسامى دستشه
                                          • 1
                                            1234
                                            ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹
                                            شما تماس گرفتین ؟ از کجا متوجه شدین؟
                                        • ذ
                                          ذخیره
                                          ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۲۰:۱۲
                                          سلام ببخشید دوستان به ذخیره های گیلان زنگ نزدند؟
                                          • ب
                                            به امید خدا
                                            ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۹:۵۲
                                            سلام تا کی منتظر بمونیم کسی خبر نداره؟
                                            • م
                                              مهدی
                                              ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰
                                              سلام، دوستان کسی خبر جدیدی در رابطه با اعلام نتایج نداره؟

                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                            ثبت پاسخ