بانک گردشگری


بانک گردشگری به استناد ماده ۹۸ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون

gardeshgari-logo

اجازه تاسیس بانک های غیردولتی و سایر مقررات مربوط، مجوز تاسیس بانک را اخذ و در تاریخ ۱۳۸۹/۱۰/۰۷ به ثبت رسیده است.
این بانک در تاریخ ۱۳۸۹/۱۰/۳۰ مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ و در تاریخ ۱۳۸۹/۰۹/۰۲ اقدام به پذیره نویسی سهام کرده است.
سرمایه اولیه این بانک مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال است و در مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ ۱۳۸۹/۱۲/۲۲، افزایش سرمایه بانک به ۴۰۰۰ میلیارد ریال تصویب و بر اساس پیشنهاد هیات مدیره بانک و با موافقت سهامداران بانک در مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ۱۳۹۲/۰۵/۱۴افزایش سرمایه بانک به ۶۰۰۰ میلیارد ریال با تفویض اختیار به هیات مدیره تصویب شده است.
بانک گردشگری به‌شکل مجموعه‌ای از فعالیت‌های گسترده بانکی (بانکداری فراگیر) سازماندهی و فعالیت خود را تداوم خواهد بخشید. اگر چه فعالیت‌های تجاری بانک گردشگری شباهت‌ بسیاری با فعالیت سایر بانک‌ها دارد، اما توجه ویژه این بانک به صنعت گردشگری کشور، فعالیت آن را متمایز می‌کند.
بانک گردشگری، بانک همه مردم ایران خواهد بود و درتمامی حوزه‌های بانکداری فعالیت خواهد کرد، اما تخصص موسسان این بانک در حوزه پرظرفیت و سودآور گردشگری، مزیت و فرصت‌های عمده‌ای برای سرمایه‌گذاری و ابتکارات بخش خصوصی در این صنعت فراهم می‌آورد و بدین لحاظ بانک گردشگری با تجهیز منابع و توسعه اشتغال در خدمت اقتصاد ملی قرار می‌گیرد.

فعالیت بانک گردشگری
بانک گردشگری نهادی مالی است که هدف آن ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی کشور، به حداکثر رساندن منافع پایدار و بلندمدت برای سهام‌داران خود از طریق ارایه خدمات نوین اعتباری و مالی در سراسر کشور و در آینده، در خارج از کشور است.
این بانک با تاکید بر صنعت گردشگری و در صرف منابع به‌ صورت تخصصی، با تکیه بر حوزه گسترده صنعت گردشگری عمل خواهد کرد و در پی آن است که سهم قابل‌ملاحظه‌ای از فعالیت‌های اعتباری و مالی در ایران را از طریق رقابت سالم با سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری

دولتی و خصوصی کشور، کاهش هزینه‌ها و ارایه محصولات و خدمات مالی و اعتباری جدید کسب کند.
هدف بانک گردشگری تبدیل‌شدن به موقعیت رهبری در بازار، از طریق عرضه محصولات نوین مالی و اعتباری‌ است که دارای کیفیت مطلوب و قیمت‌گذاری مناسب باشند.

توان رقابتی بانک گردشگری
توان رقابتی بانک گردشگری به کیفیت و ویژگی‌های خدمات و محصولات و منابع انسانی آن استوار است.
این دو شاخص، ترکیب اصلی جذب مشتریان محترم بانک را شکل می‌دهند.
با وجود تعهد این بانک به بهره مندی از حداقل نیروی انسانی لازم و استفاده از اتوماسیون و فناوری سطح بالا، تلاش خواهد شد تا مشتریان گرانقدر بانک همواره از تعداد کافی نیروی انسانی برای دریافت خدمات بانکی مورد نیاز و همچنین تجهیزات خدمات بانکداری الکترونیکی مطلوب درسطح شعب و ادارات مرکزی بهره مند باشند.

حوزه بین‌الملل بانک گردشگری
بانک گردشگری در سه حوزه فناوری، مدیریت و تاًمین سرمایه، همکاری با موسسات مالی خارجی را نیز دنبال می‌کند.
با این حال در شرایط جاری کشور، دو شاخص فناوری و مدیریت مهم‌تر از از تامین منابع مالی از خارج کشور است.
موسسان بانک، ضرورت پیوند دادن فعالیت بانک با بازارهای پول و سرمایه جهان را نیز مهم دانسته و به‌ویژه حوزه سرمایه‌گذاری در خارج (placement)، مدیریت ارز، بازاریابی محصولات و خدمات در خارج از کشور را نیز ضروری برای استفاده از نهادها و موسسات مالی و

اعتباری و بانکی خارجی می دانند.

رعایت استانداردهای بین‌المللی
بانک گردشگری خود را ملزم می‌داند که ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات بانکداری کشور و به‌ویژه پذیرش کامل هدایت‌های بان

ک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، استانداردها و معیارهای بین‌المللی فعالیت‌های اعتبارات مالی و بانکی را رعایت کند.
به‌ویژه، بانک گردشگری در حوزه کفایت سرمایه، خود را متعهد به رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی مربوط می‌داند.

ارتقای پایدار کیفیت در بانک گردشگری
در صنعت بانکداری، تمامی بانک‌ها ناگزیرند تا بر مشتریان هدف خود تمرکز یابند.
بانک گردشگری نیز برای کسب کامل رضایت‌مندی و حفظ مشتریان محترم، ارتقای پایدار سطح خدمات و کیفیت محصولات خود را از اهم اهداف خود می داند.
بانک گردشگری همت خود را مصروف به ارتقای کیفیت خدمات و محصولات بانک خواهد کرد تا به موقعیت برتر در میان بانک‌های تجاری خصوصی کشور دست یابد. در این زمینه، مسئولان کنترل کیفیت بانک، در تمامی مراحل اقدامات، از طراحی و تولید و خدمات، تا عرضه و شیوه بازاریابی محصولات بانکی، حضوری جدی و فعال خواهند داشت.

اطلاعات تماس و معرفی بانک گردشگری

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸ نظر برای بانک گردشگری

  • ل
    لیلا ذوالفقاری نسب
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۲۱:۱۰
    سلام لیلا ذوالفقاری هستم فوق لیسانس علوم اقتصادی با معدل 16.5.درخواست همکاری با بانک را دارم خواهشمندم مساعدت فرمایید.ممنونم
    • پشتیبان دو
      ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۲۱:۱۱
      سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های استخدام بانکها اینجا  کلیک کنید.
      با تشکر
    • ع
      علیرضا نوری
      ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۱۱
      باسلام.من دیپلم و کاردانی و کارشناسی حسابداری دارم.وهم زمان 4سال سابقه صندوق داری در فروشگاه هایپراستار را دارم.الانم مشغول ب کار هستم.درضمن کارت پایان خدمت هم دارم.راهنمایم کنید دراینده چه مراحلی راباید طی کنم تاهمکارتون بشم.24سال سن دارم.دراخر دعاگوی شما عزیزان هستم.
      • ر
        رویا
        ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۶
        سلام
        من لیسانس حسابداری ام؛ساکن مشگین شهرم مال استان اردبیل، مدت 2ساله به عنوان حسابدارمشغول کارم البته در یک شرکت خصوصی؛ آشنایی کامل با نرم افزار های مالی وحسابداری دارم.آماده همکاری در هر شهری نیز می باشم. لطفا در صورت امکان همکاری اطلاع دهید.معدل 15.38از دانشگاه پیام نور. لیسانس حسابداری
        • پشتیبان هفت
          ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۸
          باسلام
          کاربرگرامی، لطفا با اطلاعات تماس مندرج در انتهای آگهی تماس حاصل نمایید.
          باتشکر
        • ا
          الهه سحاب گلشنی
          ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۰
          با سلام.... لیسانس مدیریت بازرگانی هستم بامعدل 15 ومدرک icdl درجه 1و2 متولد69 ساکن تهران هستم وخیلی دوست دارم که بتونم تو بانک کارکنم
          • م
            مژگان پرنداخ
            ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۳۰
            خانمی با مدرک کارشناسی حساب داری دارای ۵ سال سابقه کاری در بانک می باشم و هم اکنون جویای کار هستم.
            • س
              سحرسلیمی
              ۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۱:۳۵
              لیسانس حسابداری با معدل ۱۵.۸۱—دارای مدرک icdlدرجه ۱و۲—متولد ۶۱ وساکن ایلام و۸ سال سابقه کار بعنوان مسئول امور مالی —اگه نیرو لازم داشتین خواهشن خبرم کنین نان آور خانوادم هستم وشدیدن به کار نیاز دارم
              با تشکر

              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

              ثبت پاسخ