استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۶ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۶ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • ک
    کارلازم
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۲۲
    امید جان برا مسایل بانکی جزوه های علوم بانکی بخون (از لینترنت هست دانلود کن علوم بانکی-داخلی-بین المللی) برای تست ها هم انتشارات گپ عالیه . انتشارات گپ برای هر درسی جدا یا بصورت جامع داره واقعا سوالاش کلیدی بخون همه سوالاش رو محاله ازش سوال نیاد . من درخدمتم امیدعزیز داداش گلم
    • ذ
      ذخیره خوش خبر
      ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰
      سلام به همه ذخیره ها
      آخرین خبر خوش اینکه دیروز رییس سازمان مدیریت اعلام کرد که سال آینده سازمانهای دولتی برای هر سه نفر که از خروجی داشته باشند مجوز یک استخدام دارند. پس با وجود بازنشستگی زیاد بانکه سپه و نبودن آزمون جدید و آزاد شدن منابع خارجی بانک پس از تحریم ها احتمال جذب نیرو از ذخیره ها زیاد است.
      • ف
        ف
        ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶
        ان شاءلله
      • م
        محسن
        ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۰۲
        سلام امید جان از استخدامی های قطعی سال دیگه خبر نداری؟
        • ک
          کارلازم
          ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۲۸
          امید جان ببین امروزه اولویت هر بیکاری , استخدام شدنه , حالا چه بانک , چه اداره ای یا جای دیگه ای . پس تو نباید به این فکرکنی کجااستخدام شی , باید فقط و فقط به فکر استخدام شدن باشی . خودت که میدونی یه دفه آگهی استخدامی میاد و معمولا بیست روز شایدم کمتر فرصت هست که بخونی پس تو باید همیشه مطالعه کنی که اگه آگهی استخدامی اومد تو آماده باشی و فقط مرور کنی .هر کجا اعم از بانک یا غیر از بانک رشته تو رو بخواد (فکرکنم رشته ات حسابداری بود) طبیعتا از دروس مربوط به رشته خودت سوال میدن . یکسری سوالات عمومی هم شاید بیاد که همش مربوط به دبیرستان .تو بشین بخون هراستخدامی که اومد شرکت کن نترس عیب نداره جایی قبول نشدی تجربه ت بیشتر میشه مثل من چندجا قبول شدم تامرحله اخر رفتم گاها بعد از شش ماه رد شدم گاهی هم تو کتبی رد شدم .صبر داشته باش و توکل.من پیشنهاد میکنم برا استخدامی کتاب های جامع رو آخر سر برای مرور بخر و بخون.برا هر درس جدا کتاب آموزشی و تستش رو بخون بعد نزدیک ازمون بشین کتاب های جامع رو برای مرور بخون گاها چندتاسوال ازش بیاد گاها هم پیش اومده بیشتر سوالات ازون کتاب جامع ها اومده البته برا هر درس جدا کتاب اموزشیشو بخون .حالاهردرسی که میخای اینجا بنویس تا منبعشو بهت معرفی کنم تاجایی که من اطلاع دارم البته رشته من مدیریت هست.منتظرم
          یاعلی داداش گلم
          • ب
            به دو خاهر شاهرودی عزیز
            ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰
            دوست عزیزم، من واسه بانک سپه در مرحله مصاحبه روانشناسی رد شدم. ولی بر حسب علاقه هر روز به این سایت سر میزنم. راستش از اینکه میبینم اینقد با امیدواری و پشتکار پیگیر کارتون هستید و توکل بر خدا کردین، از صمیم قلب براتون آرزوی حاجت روایی کردم. انشاالله به هر چی از خیر و خوبی امید دارین، بهش دست پیدا کنین عزیزم. از شما التماس دعا دارم تا برای من دلشکسته هم دعا کنین. ممنون از شما
            • د
              دو خاهر شاهرودي
              ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۰۲
              ممنوون دووستم کر جه ما هم هنوز کاملا مطمین نیستیم ولی از صمیم قلبم برای همه ی دوستانی که اینحا باهاشون اشنا شدم جه اونا که کارمند بانک شدن جه اونا که مث ما هنوز بین راه عستن جه اونا که ناانید شدن ارزووی موفقیت داررم از خدا برای همه عاقبت خیر میخام بیاین همه واسه هم دعا کنیم مرسی
            • ا
              امید
              ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵
              سلام داداش چاکرم خدارفتگان توروهم رحمت کنه ،ایشالاکه به حقت میرسی نگران نباش،منم ازته دلم برات آرزوی سربلندی وموفقیت ازخداوندرحمان خواستارم،کتاب آستخدامی بانک هامال چه کسی خوبه بخرم داداش 2تادارم دریغ ازیک سوال 2بارآزمون بانک دادم ازشون سوال بیام؟؟جثارتاچندسالته داداش ؟؟مشتاق دیدارم آرزوم بودتودوره باهم باشیم نشدکه بشه ایشالاکه توقبول بشی ،منم خدابزرگه مطمعن باش یه روزمیام سنندج میبینمت داداش .....یاعلی
              • ک
                کارلازم
                ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۱۱
                درود بر تو امید جان . حتما بیا سنندج من درخدمتم قدمت بروی چشم باورکن منم دوس داشتم یک روز اگه جایی قبول شدیم باهم بریم دوره.نگران نشو خدابزرگه.کامنت بعد میگم چه کتاب هایی بخونی .
                • ک
                  کارلازم
                  ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۱۲
                  راستی خخخخخ یادم رفت بگم جواب سوالتو . من ۲۶ سالمه داداش کوچکتم
                • ک
                  کارلازم
                  ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹
                  امید جان خیلی ناراحت شدم . ان شالله خدا رحمت کنه پدرت رو . سخته خداییش . قدر مادرت رو بدون الحمدالله که سایه مادرت هست .روح پدرت آرومه الان با داشتن پسر گلی مثل تو . هیچوقت به دلت ناراحتی راه نده نذار از تلاشت کم شه فقط بشین بخون و توکل کن انشالله بهترین شغل نصیبت بشه واقعا لیاقتش رو داری . هرکسی مشکلاتی داره من پدرومادر دارم اما....بماند فعلا هیچی دراین باره نمیگم تاروزی که وقتش برسه فقط این رو بدون خوشبحالت که فقط یه غم داری اونم از دست دادن پدرته .این اخرین راه تلاشمه یک سری چیزا اتفاق افتاد بوقتش میگم خیلی عجیب البته تو بشین ادامه بده به درس خوندنت مطمعن باش نتیجه میگیری.ازخداوایمه اطهار فقط خواستم کمکم کنن هیچ پارتی و اشنایی ندارم خداکنه حقم ضایع نه مثل سابق!فقط بگم خیلی بامرامی
                  منبعی چیزی خواستی بگو بهت معرفی کنم دراین زمینه اطلاعات خوبی دارم .برات دعا میکنم کاش همه اندازه تو رفاقت سرشون میشد
                  التماس دعا
                  راستی هرروز سر میزنم سایت تا ببینم چه میشه اخر این گزینش و مصاحبه سیاسی کی میگیرن .کاری داشتی همینجا کامنت بذار من در خدمتم.
                  • 1
                    1234
                    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸
                    • ک
                      کاوش
                      ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۰۳
                      من قبول شدم ایشالا شماهام قبول شده باشید مصاحبه هم قبول شیم دور هم :-)
                      • ن
                        ناشناس
                        ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۴۶
                        سلام دوست عزیز تبریک . منم قبول شدم اما ننوشته مصاحبه فقط نوشته پذیرفته گان نهایی . یعنی مصاحبه هم داریم ؟
                        • #
                          #
                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶
                          سلام دوست عزیز رشته شما چی هست اگر برای مصاحبه رفتی تجربیات خودتو برای ما به اشتراک بزار
                    • ا
                      امید
                      ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹
                      سلام داداش کارلازم جان ،چه خبرا،خوبی مشکلت حل شدچکارکردی داداش نگرانتم خبرم کن ...یاعلی
                      • ک
                        کارلازم
                        ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۴۴
                        سلام امید جان .
                        اول تشکر از مدیران سایت ای استخدام .
                        دوما بی نهایت تشکر از پیگیری و معرفتت دوست خوبم . ان شالله یک روز ببینمت روی ماهتو ببوسم برادر بامرامم . امید جان هنوز یه مشکل دارم . راستشو بخوای تازگی رفتم مرحله گزینش دوباره تشکیل پرونده دادیم قراره برن تحقیقات . بعد از تحقیقات میریم مصاحبه عقیدتی سیاسی اگر خدابخواد .بعد از اون باید منتظر باشیم کل نمرات تمام مراحل رو باهم جمع کنن نفر اول میره پزشکی . درکل هیچی قطعی نیست ازهرکی میپرسیم چند نفر نیرو لازم دارن کسی جواب نمیده خیالمون راحت شه باورکن موهام داره سفید میشه . چندماهه درگیر این اشتخدامی هستم عصابم ریخته بهم همش استرس . این اخرین راهمه امید جان . به لطف دعاهای پدرومادرم و همچنین دل پاک تو و دعاهات تا به این مرحله اومدم . ان شالله خدا کمک کنه مراحل بعد هم با موفقیت سپری شه من نیازمند کارم .ممنون ازت که به فکرمی سعی میکنم زود به زود بهت خبر بدم باور کن گیجم وگرنه همیشه به یادتم مطمعن باش . به فکرتم برات دعا میکنم بهترین کار برات قسمت شه واقعا لیاقتش رو داری .برادر کوچکت خاک پات کارلازم .
                        یاعلی
                        • ا
                          امید
                          ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۴۲
                          سلام داداش جان خوشحال شدم ازته دلم برات آرزوی موفقیت میکنم ،امام رضاقسم میدم به جان مادرش فاطمه الزهراوپسرش جوادعلیه السلام خودش ازخداحاجتوبگیره بری پی زندگیت ،وقدرپدرومادرتوبدون من 9ساله پدرم به رحمت خدارفته وکاش تمام هستی ازم خدابگیره فقط یکباردیگه ببینمش دیگه ازخداهیچی نمی خواستم ،بازم درجریان بزارم به خدامی سپارمت داداش عزیزم ....یاعلی
                      • 1
                        123
                        ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۴۹
                        سلام منم منتظره جوابم . خبری شد خبر بدید.
                        • 1
                          1234
                          ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۰۸
                          من تماس گرفتم گفتن تا پایان 21 بهمن حتما اعلام میشه.
                          البته گفت امروز یا فردا
                          • M
                            M
                            ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴
                            جواب ها اومد
                          • ا
                            احمد
                            ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷
                            سلام پس چرا جوابا رو نزدن؟
                            • م
                              مریم 94
                              ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۴۰
                              یعنی چی فرزند ارتش.؟؟؟؟منکه بابام کارگره کجا برم؟؟؟بی عدالتی تو جامعه داره داااااااد میزنه .امام زمان کجایییییییی؟
                              • م
                                مم
                                ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳
                                فکر کنم بانک کشاورزی برای فرزندان کارگر مناسب باشه
                                • م
                                  مریم94
                                  ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴
                                  از خدات باشه بری بانک کشاورزی.از بانک حکمت که بهتره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
                              • h
                                hamid
                                ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۵۶
                                اقا اعلام نتایج رو گفتن 20! منظورش این ماه بود یا ماه دیگه؟
                                • 1
                                  123
                                  ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۵۸
                                  فردا نتایج میاد .
                                  • پشتیبان چهار
                                    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۰۳
                                    با سلام
                                    کاربر عزیز در صورت صحت لینک خبر اعلام شده را ارائه نمایید.
                                    با تشکر
                                • د
                                  دو خاهر شاهرودي
                                  ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹
                                  ذخیره هفتاد شما دختر فعالی هستی من مطمینم ی جای دیه از ایهجا بهتر نتیجه میکیری ولی کاش از همون اول میبرسیدی ببینی اسمت توی لیست هست یا نه برات ارزوی موفقیت میکنم.اما در باره تعداد کی به شما این امار و داده والا هانوم هاشمی که به من کفتن اجازه ندارن تعدادو بکن?
                                  • ذ
                                    ذخیره 70
                                    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰
                                    سلام دوستان؛
                                    طبق قولم تماس گرفتم،ظاهرا برای ی سری جاها ک اون مشکلاتی ک آقا داوود گفتنو درخواست نیرو دادن و ی سری جاهی دیگم ک کلا حذفشون کردن.
                                    متاسفانه استان ما جزء دسته دوم بوده...
                                    خیلی خوشحال بودم ک در طی این مدت در کنارتون بودم،شاید خدا نخواست واقعا برام این اتفاق بیفته،اما خیلی تلاش کرده بودم خیلی...
                                    انشالله همه بچه های عزیز من جمله دو خاهر شاهرودی و ذخیره خوش خبر عزیز ناامید نشن...
                                    برای موفقیت من هم دعا کنین دوستان...
                                    طبیعتا دیگه ب این پیج سر نمیزنم،چون برای من همه چیز تمام شد.ان شالله بعد قبولیم تو ی جای دیگه میام و از اوضاع و احوالتون جویا میشم،انشالله تا اون موقع خبرای جذبتونو شنیده باشم.
                                    موفق باشین...
                                    • د
                                      داود
                                      ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸
                                      سلام منظورتون چیه از حذف کردن ؟کدوم گروهو کلا حذف کردن؟
                                      • ذ
                                        ذخیره خوش خبر
                                        ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰
                                        ذخیره 70 عزیز سلام
                                        نمی دونم چی از خانم هاشمی شنیدید ولی کامنت شما حس پارسال که نتایج مصاحبه را اعلام کردن برای من تداعی کرد. کامل شرایط شما را درک میکنم و میدونم که ناامیدی مثل آوار روی سر آدم خراب میشه. البته امیدوارم برای شما اینطور نیست چون گویا شما بانک ملت قبول شدید و این "خبر خوش" شما هنوز میتونه باشه!
                                        به جاهای بهتر فکر کنید و امیدوار باشید.
                                        خداوند این روزها به شما نزدیکتر است چون دلشکسته اید برای ما دعا کنید.
                                        به امید "خبرهای خوش" از اوضا شما
                                        خدانگهدار
                                        • ب
                                          بنده بدشانس
                                          ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴
                                          من متوجه نشدم جریان چیه؟کیا حذف شدن؟
                                        • م
                                          منبع موثق
                                          ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۰۷
                                          سلام دوستانم
                                          طبق اخرین خبری ک من حضوری گرفتم،از تعداد 900نفر مورد نیاز 200نفر در مراحل مصاحبه و گزینش و ازمایشات ریزش داشتن،قرار نیست ازمونی بزودی برگزار بشه و اخرین ازمونم قبل از 93،سال 80بوده.
                                          و حال به دلیل اینکه به این 200نفر نیاز دارن،از ذخیره های همون منطقه قرار شده استفاده بشه،ولی اینکه دقیقا چه زمانی با ذخیره ها تماس میگیرن مشخص نیست،احتمالا بعد از دوره ی اموزشی اقایون ک اخرین دوره هستند،مشخص بشه.
                                          موفق باشید.
                                          • ذ
                                            ذخیره 70
                                            ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۱۰
                                            سلام؛بچه ها قول داده بودم امروز تماس میگیرم،اما هرچی زنگ زدم رو اشغال بود،بازم فردا زنگ میزنم خبرشو بهتون میدم.
                                            ضمنا دوست عزیز آخرین آزمون بانک سپه سال 87 بوده و این خیلی بعیده ک 200 نفر ریزش داشته باشن،من شنیده بودم تعداد ریزشی ها خیلی کم بوده.
                                            شما کی رفتین و حضوری پرسیدین؟آیا از بخش منابع انسانی پرسیدین؟
                                            • د
                                              داود
                                              ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۴۱
                                              سلام دوستان
                                              از آزمونی ها چه اونشهرهایی که کسی قبول نشد چه انصرافو ردی 154نفر بودن و 40نفر از سهمیه ایثارگران کناررفتن یعنی از کل 980نفر 194نفر و از آزمونیاکه 627نفر میخواست 154رفتن کنار که میشه 25درصد آن
                                              • ذ
                                                ذخیره 70
                                                ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۰۴
                                                سلام؛
                                                آقا داوود این اطلاعات شما صحت داره واقعا؟از چ کسی پرسیدین ؟آخه تا این حد اطلاعات دادن بهتون؟ نپرسیدین تصمیمشون چیه؟
                                                • د
                                                  داود
                                                  ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹
                                                  سلام
                                                  من حضوری رفتم کارگزینی تهران و دو سه ساعت اونجا بودم البته از 154تا آزمونی که رفتن کنار بین40تا50نفرش جاهایی بوده که کسی کلا نمره نیاورده بوده و یه 100نفریش کنار رفتن که اکثرا انصرافی بودن مثلا میگفت ادمی بوده اومده یه ماهم کار کرد لعد انصراف داده
                                                  بانک هم که نیرو نیاز داره گفته که حتما دوس داریم بجاشون نفرات بعدیو بگیریم که سهمیمون خالی نشه چون میگفتن چند برابر اینو درخواست داده بودیم که با 1000نفر موافقت کردن و الان یه ایست جایگزینها و یه لیست جاهایی که کسی قبول نشده رو اماده کردن و احتمالا هفته قبل فرستادن معاونت رایست جمهوری که اتید کنه پس بانک کار خودشو کرده الان منتظر معاونت راسیت جمهوریه ومیگفت احتمال 90درصد تاید کنن چون مجوز داریم ولی دیگه زمانش دست اونا نیست و به نظر خودم میره بعد عید. میگفتندنو درخ
                                            • ذ
                                              ذخیره خوش خبر
                                              ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹
                                              سلام.
                                              این خبر خوش به کام همه ذخیره گوارا باد!
                                              امید که واقعا موثق باشه
                                            • م
                                              مرتضی
                                              ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۵۴
                                              سلام به همه دوستان عزیز علی الخصوص ذخیره های دوست داشتنی
                                              چیزی که من از کامنت های اخرتون متوجه شدم اینه که بانک سپه تصمیم گرفته از افرادی که در مصاحبه رد رتبه کافی رو نیاوردن استفاده کنه و خیلی خوشحال شدم فقط سوالم اینه که پس چرا من که از طریق یکی از بازنشسته های بانک سپه استانمون پیگیر شدم و ایشون با سرپرستی بانک استان تماس گرفتن و در مورد ذخیره ها پرسیدن که در جواب بهش گفته بودن که ما درخواست نیرو رو به تهران فرستادیم ولی تهران گفته فعلا نیرو نمیگیریم تا زمانیکه ازمون استخدامی جدید برگزار کنیم
                                              حالا بنظرتون حرف سرپرستی استان ما اشتباهه که کامنتهای شما ؟
                                              ایا منبع اطلاعاتی شما به اندازه کافی موثق هست ؟
                                              • ذ
                                                ذخیره 70
                                                ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۲۵
                                                سلام؛حقیقتش استان ها اصلا در جریان نیستن،با اونا مطرح نکنین.
                                                کسایی ک تو این سایت هنوز هستیم،ب نوعی شرایطمون خاص بوده ک منتظر تصمیمات بانک و در نهایت سازمان مدیریت هستیم.ما منبعمون فقط کارگزنی تهران هست اون هم بیشتر از طریق تماس تلفنی.
                                                مثلا یکی این جا نفر اولش انصراف داده اون هم منتظره تا اونو وردارن و بقیه هم ب نوعی همین شرتیطو دارن.تا جایی هم ک من میدونم هیچ آزمون استخدامی بانک سپه در آینده نزدیک نخواهد داشت،بازم ب نقل از منابع انسانی تهران...
                                                شما هم تماس بگیر با تهران،منابع انسانی تا مطمئن تر بشی...
                                                براتون آرزوی موفقیت دارم...
                                                • ن
                                                  ندا
                                                  ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۲۱:۱۷
                                                  بچه ها من از قبولی ها هستم و الان سر کارم.از کارگزینی شنیدم قرار 300 نفر دیگه بگیرن بزودی.انشالله خیره.ولی اگر هم نشد دنیا به آخر نرسیده.دنبال راه بهتر باشید.
                                                • a
                                                  arad
                                                  ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۵۸
                                                  سلام دوستای عزیزم.
                                                  • ذ
                                                    ذخیره 70
                                                    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۲۱
                                                    سلام آقا arad عزیز؛
                                                    حالتون چ طوره؟اوضاع کار خوبه؟خیلی وقته جویای این سایت نمیشین؟!
                                                    ایشالا همیشه موفق باشین...
                                                  • ب
                                                    به ذخیره
                                                    ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵
                                                    سلام دوست عزیز،امروز تماس نگرفتید؟
                                                    • ذ
                                                      ذخیره 70
                                                      ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۲۲
                                                      سلام؛
                                                      شرمنده... فردا حتما تماس میگیرم و تا آخر شب حتما اطلاع میدم بهتون...
                                                      موفق باشین...
                                                    • h
                                                      hamid
                                                      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴
                                                      اقایون امتحانو چجوری دادین؟ خوب یا نه؟
                                                      • 1
                                                        123
                                                        ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۳
                                                        سلام برای من که بد نبود . راستی کسی خبر داره از تهران حدودا چند نفر تو جلسه امتحان بودن ؟
                                                        • h
                                                          hamid
                                                          ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۰۱
                                                          کلا که سامی رو دیدیم 129 نفر بودن! تازه فک کنم غایب هم داشتیم!
                                                          • 1
                                                            123
                                                            ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹
                                                            129 نفر کلا از تهران و شهرستان ها هم بودن . از تهران فکر کنم حداکثر 80-90 نفر اومده بودن .
                                                            • 1
                                                              123
                                                              ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۲۵
                                                              سلام کسی خبر داره وام های بانک حکمت به کارمنداش چقدره ؟ مثل وام مسکن و ... . مثل بانک های دیگه وام میده ؟

                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                      ثبت پاسخ