استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • ل
    لطفا کمک
    ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۷
    سلام دوستان عزیز. واسه آزمونهای استخدامی اطلاعات سیاسی و اجتماعی هم مورد نیازه. من از سایتهای مختلف سوال زیادی نتونستم دانلود کنم. میشه سایتی رو بهم معرفی کنید که امکان دانلود رایگان اطلاعات سیاسی " روز" رو داشته باشه. بهش نیاز دارم. کمکم میکنید؟
    • س
      سلام جواب سوال
      ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۰۸
      سلام یه جزوه ایی تو اینترنت هست بنام برترین کتاب گزینش دانلودش کنین تمام سوالای سیاسی اجتماعی رو میتونیم جواب بدین یاحق
      • س
        سپاس
        ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱
        ممنون از کمکت دوست عزیز. خدا خیرت بده
    • .
      .کارمند مهر اقتصادsina
      ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۰:۰۲
      با سلام خدمت دوستان گرامی.در حال حاضر تغیرات گسترده در بانک مهر شروع شده ومدیر عامل جدیدش به شدت درحال بهبود مزایا وحقوق کارمندای بانک می باشد .یکی از برنامه های جدید ایشان بهبود وضعیت معیشتی کارمندان می باشد.بظور قطع به یقین بانک مهر تا چند سال آینده کارمندان مهر بهترین حقوق ومزایارو در میان بانک های دیگه دریافت می کنند هرچند در حال حاضرم وضعیت حقوق ومزایای بانکم نسبت به بانکهای دیگه اینقد بد نیست ..استخدامی امسالم جدیه وبرگزار میشه آماده باشینو توکلتون خدا باشه ...
      • م
        محسن
        ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲
        سلام یعنی حتمآ برگزار میشه؟ با تشکر
        • ا
          امید
          ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶
          سلام آقاسیناشماوکارمندای دیگه بانک چندوقتی میایداین جاچندتادروغ میگیدومیریدآستخدام کجابودامسال من خودم بالای50بارزنگ زدم تهران گفت که امسال آزمون نداریم
        • ن
          نگار
          ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۱
          سلام من دیپلم تجربی دارم ودانشجوی سال اول حسابداری هستم.میخواستم ببینم بانک ها برا دیپلم استخدامی دارن و راهنماییم کنین الان چه بانک هایی استخدامی دارن حتی اولش بدون حقوق هم راضیم ک برم برا کسب تجربه.
          • ح
            حسین
            ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳
            دیپلم!!!!!!!
            2ساله با لیسانس حسابداری دنبالش هسم پیدا نمیشه
            • م
              محمد
              ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۳۸
              لایک
            • م
              منصور
              ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۱۱
              باسلام واحترام خدمت شما خانم نگار عارضم خدمتتون که با دیپلم جائی برای کار نیست اون هم تو بانک که هم تجربه میخوادو تخصص (من خودم کارشناس حسابداری وارشدم رو مدیریت مالی گرفتم از تربیت مدرس ولی ........
            • ل
              لطفا جواب بدید
              ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳
              سلام به همتون تبریک میگم واسه شغل خوبی که بدست آوردید،
              ی سوال داشتم ازتون اینکه بچه هایی که دانشجوی ارشد بودید انصراف دادی یا همینطوری استخدام شدید؟
              اگه انصراف دادید میشه بگید که واسه انصراف ااز ارشد پول به حساب دانشگاه ریختید؟
              • ک
                کرمانشاهان
                ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۲۰
                سلام دوست عزیز ما حدودا چند ماهی هست سرکارهستیم.خدا را شکر کاربانک خوبه مزایاش هم خوبه و البته سخت .دوره انوزشی که رفتیم اوشان خیلی از دوستان دانشجو بودن بانک باادامه تحصیل مشکلی نداره پس نیاز نیست انصرلف بدی درستون رو ادمه بدین.در پناه حق
                • ل
                  لطفا جواب بدید
                  ۸ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۴۰
                  ممنون که جواب دادید، من تجارت قبول شدم و اونجا با دانشجو بودن موافقت نمیکنن و باید انصراف بدم:(
                  • د
                    دو خاهر شاهرودي
                    ۸ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۴۰
                    اکر روزانه باشید بهله باید جریمه بدین جون جای ی نفر دیه رو کرفتین اما شبانه رو نمیدونم بیام نور اینام که کمون نکنم
                    • y
                      yalda
                      ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۴۴
                      کارتو ول نکن.درسو میخای چکار!اخرشم باید دنبال کار بری .چرا بخاطر دزسی ک برای کار پیدا کردن میخ‌نی؛کارتو از دست بدی!؟کارو بچسب دانشگاهو بی خیال
                  • پ
                    پاسخ
                    ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴
                    سلام دوست عزیزاصلانگو من دانشجوهستم چون تاکارهای استخدامی انجام بگیره حدودیکسال زمان میبره مثل ما .تااین یکسال هم بگذره درست تموم شده.واسه انصراف هم حدود8میلیون باید بریزی حساب دانشگاه ولی چنین کاری نکن.درپناه حق
                  • د
                    دوخاهر شاهرودي
                    ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۴۷
                    ذخیره 70بس دقیقا قضیه اینکه هفته دیه لیستو میدن هییت مدیره جیه جون درباره این به من جیزی نکفتن?یعنی اکه بخاد مخالفتی بشه تا هفته دیه مشخص میشه?
                    • ذ
                      ذخیره 70
                      ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۳۴
                      اگر همه چیز سر جای خودش باشه و با برنامه ریزی باشه آره هفته بعد باید مشخص بشه،اما ما تا آخر هفته بعد صبر میکنیم بعد زنگ میزنیم.
                    • د
                      دو خاهر شاهرودي
                      ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶
                      عزیزم منم زنک زدم و جیزای خوبی نکفتن مثلا اینکه شخص مدیر عامل با ادامه روند مصاحبه راضی نیس و معتقده که بروندش همینجا بسته بشه و اینکه اینا دوهفته بیش به سازمان توسعه زنک زدن تا ببینن اکه اونا مجوز میدن اینا اقدام کنن که اونا هنوز خبری ندادن.بهش کفتم یعنی ممکنه کنسل بشه بخاطر مدیر عامل ایشونم کفتن ما دنبال ی سری امار هستیم تا بتونیم مدیر عامل و قانع کنیم البته من نبرسیدم ججور اماری.و کفتم یعنی ما هنو اندر خم کوجه مدیر عامل هستیم ایشونم کفتن بله
                      • ذ
                        ذخیره 70
                        ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸
                        راستش ب منم همین حرفو زدن اما نخواستم نامیدتون کنم ب همین خاطر نگفتم،اما من دلم روشنه،سازمان برنامه ریزی هم مطمئن هستم هیچ مخالفتی نمیکنه،حالا باز ی هفته دیگه زنگ میزنیم،چون گفتن اون موقع مشخص میشه.....
                        • ب
                          ب
                          ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۴
                          پس خبرهای خوبی در راه نیست!
                          کاش زودتر تکلیفمون روشن میشد از کار و زندگی افتادیم
                          • ز
                            زهرا
                            ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳
                            نه توروخدا اخه واسه چی مخالف؟؟؟؟خیلی دلسرد شدم خدایا خودت کمک کن
                          • د
                            دو خاهر شاهرودي
                            ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴
                            سلام ذخیره 70دوستم اکه امروز نمیتونی تماس بکیری بکو تا یکی از ما تماس بکیریم مرسی
                            • ذ
                              ذخیره 70
                              ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹
                              سلام خانم؛
                              ب خدا از صبحتا حالا ی سره دارم زنگ میزنم یا مشغوله یا بوق آزاد میخوره و کسی ج نمیده....
                              بازم سعیمو میکنم تا آخر وقت امروز ی سره زنگ بزنم ببینیم چی میشه....
                              • ذ
                                ذخیره 70
                                ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰
                                آخه هر وقت زنگ میزدم زود جواب میدادن
                                • ذ
                                  ذخیره 70
                                  ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵
                                  زنگ زدم تازه گفتن تا ی هفته دیگه نامه رو میدیم ب هیات مدیره....
                                  چقد این خانم خوش اخلاق و باحوصله هستن،واقعا ای کاش همه کارمندا این جوری بودن،آدم از صحبت کردن باهاشون خسته نمیشه اصلا....
                                  • د
                                    داود
                                    ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵
                                    سلام
                                    نگفتن چقد احتمال داره مدیر عامل موافق نباشه؟
                                    • ذ
                                      ذخیره 70
                                      ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹
                                      احتمال عدم موافقتشون زیاده اما باز باید با هم جلسه بذارن و مشخص بشه...
                                • م
                                  مهدی
                                  ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸
                                  سلام دوستان.منم ذخیره بانکه تجارتم.تو روقران هرکسی میدونه جواب بده.نگین بانک با بانک فرق داره.فروردین امتحان دادم.الان اصلیا رفتن.میگن شما ذخیره این.باید هیت مدیره تصمیم بگیره.شما کجا پیگیر شدین که جوابتو دادن.امیدی هس به نظره شما.دیگه مردم از استرس.
                                  • د
                                    دو خاهر شاهرودي
                                    ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰
                                    سلام دوست عزیز واقعا بانک به بانک فرق داره مثلا باک کشاورزی از ذخیره هاش برای کمبود نیرو استفاده کرده بود ولی تا اینجا سبه حرفی نزده ماهام در مرحله تایید هییت مدیره هستیم مث شما
                                    • م
                                      مهدی
                                      ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۳
                                      ممنون جواب دادین.بدترین دورانه...اگه خبری شد به مام بگید که پیگیر شیم.ماهم حدوده40نفریم کله کشور.بازم ممنون
                                  • ح
                                    حجت نان
                                    ۶ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۱۹
                                    رفقایه منتظر دوره به نظرتون زمان برگزاری دوره قطعیه؟ یا تغییر می کنه؟ و یه سوال دیگه آیا بعد از ۱۵ ماه دوباره آزمایشات پزشکی هست؟
                                    • م
                                      مرتضی
                                      ۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۱۶
                                      سلام مدیر محترم .میخواستم بدونم استخدامی بانک سپه کی میاد ؟ سال 94 استخدامی داره یا نه ؟ تشکر
                                      • محتوا گذار شش
                                        ۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۲۱
                                        با سلام
                                        کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های استخدام بانکها اینجا کلیک کنید.
                                        موفق باشید
                                      • د
                                        دو خاهر شاهرودي
                                        ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹
                                        سلام ذخیره 70ما بیصبرانه منتظرم خبراتون هستیمااا
                                        • ذ
                                          ذخیره 70
                                          ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۳۶
                                          سلام؛
                                          متاسفانه زنگ زدم جواب ندادن،شنبه تلاشمو میکنم حتما حتما باهاشون صحبت کنم.
                                          شنبه تماس میگیرم بهتون میگم دوست عزیز
                                          • ذ
                                            ذخیره 70
                                            ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۳۸
                                            سلام؛
                                            زنگ زدم متاسفانه جواب ندادن،شنبه تلاشمو میکنم حتما حتما باهاشون صحبت کنم.
                                            شنبه تماس میگیرم بهتون میگم دوست عزیز
                                            منتظر باشین...
                                          • .
                                            ....
                                            ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۶
                                            سلام خانمی،ببخشید من اینجارو واسه اولین بار دیدم،منم منتظره دوره هستم ولی فقط با کارگزینی استانمون در ارتباطم و امروز که تماس گرفتم فقط گفتن که گروه خانم ها به حد نصاب نرسیده هنوز...
                                            • د
                                              درخاهر شاهرودي
                                              ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۰
                                              دوست عزیز ما منتظر مجوزیم و تا انتظار دوره خیلی کار داریم موفق باشید
                                              • .
                                                ....
                                                ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۱
                                                سلام،خب عزیزم بعد از اینکه کمسیون پزشکی مدارک رو تایید کردن،اطلاع دادن که منتظر بمونم تا پیامک تاریخ دوره اموزشی بهمون ارسال برسه،الان شما منظورتون از مجوز چیه؟
                                                • د
                                                  دو خاهر شاهرودي
                                                  ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۴۴
                                                  ما جزو ذخیره هایی هستیم که نفر اولامون توی مراحل مصاحبه و بزشکی رد شدن و ما میخایم جای اونا وارد این بروسه بشیم که منتظر مجوز هستیم
                                          • ر
                                            رسول
                                            ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۱۸
                                            سلام بچه ها کلا احتمالش چقده که بانک قوامین نیرو جذب کنه ؟؟ حالا واسه امسال نه سال آینده
                                            کلا میخوام بدونم اگه مثلا یه استانی با کمبود نیرو مواجه باشه نیرو میگیرن مثلا 3-4 نفر ؟؟
                                            • ا
                                              ارش
                                              ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۰
                                              با سلام
                                              اینا خودشونم نمیدونن چیکار میکنن ما حدود 1 ساله تمام مراحل استخدامو انجام دادیم ولی شروع به کارمون نیومده دلت خوشه
                                              • ر
                                                رسول
                                                ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۷
                                                مال کدوم شهر بودین آقا آرش
                                            • "
                                              """""
                                              ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳
                                              آموخته ام که وقتی ناامید می شوم
                                              خداوند با تمام عظمتش ناراحت می شود
                                              و عاشقانه انتظار می کشد که
                                              به رحمتش امیدوار شوم ...
                                              • م
                                                مصطفی
                                                ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵
                                                قشنگ بود ،دمت گرم
                                                • m
                                                  mjre
                                                  ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹
                                                  سلام بعد از یک سال و نیم انتظار از اینکه می بینم اینقدر دوستان هنوز امیدوار هستند خوشحال میشم و انرژی می گیرم ممنونم
                                                • م
                                                  مرد - سیستان و بلوچستان
                                                  ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۰۵
                                                  سلام دوستان من چند روزه دیگه سه ماه میشه رفتم سر کار ولی حقوق نگرفتم گفتم در جریان باشید برای اون دو سه ماه که حقوق هم نمیگیرید و بعد یکجا میگیرید آمادگی داشته باشید بعد از اون هم هست که بیمه درمانتون برقرار میشه تا اون موقع میتونید از دفترچه بیمه قبلی اگه دارید استفاده کنید سوالی بود در خدمتم
                                                  • a
                                                    arad
                                                    ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۲
                                                    سلام دوست عزیز. خوشحال شدم ک بازم ب اینجا سر زدی.
                                                    ما کماکان منتظر دوره ایم و ان شاالله تا ی مدت دیگه مشغول میشم.
                                                    امیدوارم موفق و موید باشی.
                                                    • م
                                                      مرد - سیستان و بلوچستان
                                                      ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۰
                                                      سلام ممنون از شما . انشاالا به زودی شما هم به بقیه همکارا ملحق بشید فعلا از وقتتون لذت ببرید بعدا هم میشه اما کار دولتی الزامات خودش رو داره مخصوصا به ما که تازه ورودیم زیر یکسال خیلی سخت مرخصی میدن موفق باشید . امیدوارم خدا منتظران و ذخیره ها رو بیش از این چشم به راه نذاره
                                                  • ز
                                                    زهرا به دو خواهرشاهرودی
                                                    ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸
                                                    سلام من هفته پیش زنگ زدم تهران یه اقایی برداشت ازش پرسیدم گفت هیچی معلوم نیست منم گفتم یعنی امیدی نداشته باشیم گفت امیدتون به خدا و قطع کرد یعنی مکالمه ما حدودا 20 ثانیه طول کشید و قطع کرد همین. منم پیگیر هستم چون شرایطم مثل شماس.شما دوباره تماس گرفتین از هفته پیش؟؟؟؟ممنون میشم اگه بگبن چی گفتن
                                                    • د
                                                      دو خاهر شاهرودي
                                                      ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۸
                                                      سلام دوستم ماها به خانوم هاشمی بود فک کنم زنک میزنیم و خیلی خوش حوصله جوابمونو میدن تا الان شدیم جهار نفر من و شما و ذخیره70و اقای سامان این هفته ذخیره 70قراره زنک بزنن که فک کنم کذاشتن دوشنبه جلسه هییت مدیره رد بشه بعد بزنکن برا هفته دیه با هم هماهنک میکنیم من که به شخصه به محض اینکه ی خبر میکیرم یا زنک میزنم اینجا اعلام میکنم هرجند جوابام تکراری باشن باید همه به هم کمک کنیم دیه خدا خودش کمکمون کنه
                                                      • ذ
                                                        ذخیره 70
                                                        ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۴۶
                                                        سلام دوست عزیزم؛آره من 4شمبه زنگ میزنم.
                                                        از همکاریت بی نهایت ممنونم خانم.
                                                        • ز
                                                          زهرا
                                                          ۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹
                                                          ممنونم انشالله که خدا درست میکنه واسه هممون .من که خیلی دلم روشنه.پس دیگه اگه میشه هماهنگ کنین که منم هروقت صلاح میدونین تماس بگیرم
                                                      • ر
                                                        رتبه ی یک دانشگاه رشته حسابداری
                                                        ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳
                                                        سلام و عرض ادب خدمت دوستان .دوستان هنوز خبری از استخدامی بانک سپه در سال 94 نشده ؟ اصن در سال 94 ازمون استخدامی داره؟ لطفا هر کسی خبر دقیق و موثقی داره بهم بگه ؟
                                                        • م
                                                          مرتضی
                                                          ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۳۳
                                                          سلام دوست عزیز منم شنیدم که احتمالا در سال 94 استخدامی داره بانک سپه.دوستان هم اگه اطلاعی دارن اعلام کنن
                                                          • د
                                                            دو خاهر شاهرودي
                                                            ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸
                                                            اکر استخدامی هم داشته باشه با توجه به شواهد برای رسمی کردن نیروهای قراردادیشونه و مرجعشم سازمان سنجش این این اطلاعاتیه که خود بانک سبهیا به ما دادن
                                                            • ق
                                                              ق
                                                              ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۴۴
                                                              سلام . دوست عزیز قراردادی های بانک از همه مظلوم ترن. چه کسی این اطلاعات رو به شما داده؟
                                                              • د
                                                                دو خاهر شاهرودي
                                                                ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۴۶
                                                                ما که برای اعتراض رفتیم کفتن امسال هم میخان ازمون برکزار کنن جون قصدشون از اون ازمون رسمی کردن قراردادیاشون بوده که جون مرجع ازمون سازمان سنجش بوده نتونستن قراردادیاشون نتیجه خوبی بکیرن واسه همین امسالم میخان ازمون برکزار کنن
                                                        • ا
                                                          احمد
                                                          ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۰۰
                                                          با سلام
                                                          دوستان احتمالا امسال ان بانک ازمون استخدامی نداره یا اگه داشته باشه خیلی محدوده.من شنیدم قراره نیروهاشو از کارمندای شرکتی یا پاره وقت تامین کنه.
                                                          التماس دعا
                                                          • ا
                                                            امیر
                                                            ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۰:۴۱
                                                            سلام اره منم از خودت گزینش و استخدام بانک صحبت کردم مثل اینکه آزمون نداره
                                                          • م
                                                            منتظر دوره
                                                            ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۰۷
                                                            سلام به حجت نان و سایر دوستان منتظر دوره
                                                            کاشکی حداقل این ماه دیگه تموم بشه. حالا بلاتکلیفی به کنار اینقدر دوست و آشناها میپرسن چی شد نرفتی سرکار که مجبور شدم کمتر آفتابی بشم تو دورهمی ها
                                                            منزوی شدیم کلا"
                                                            • a
                                                              arad
                                                              ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۴۰
                                                              سلام دوستان گرامی.
                                                              ببخشید اگر بی پرده حرف میزنم.
                                                              دوستان گرامی، گذاشتن کامنت هایی که حاوی گله و شکایت و ضعف باشه اصلا در شخصیت ما نیست. باور کنید با این حرفها نه تنها کمکی به خودمون نمیکنیم بلکه ضعف روحی خودمونو نشونمیدیم وممکن برامون مشکلی پیش بیاره.
                                                              ازتون خواهش میکنم حالا که جذبمون قطعی شده و قراره تا مدتی دیگه مشغول بکار بشیم دیگه اینقدر گلگی نکنیم.
                                                              یه نصیحت بود دوستان که باور کنید اگر گوش کنید به صلاحمونه.
                                                              بازم عذرخواهی میکنم.
                                                              موید و سرافراز باشید.
                                                              • س
                                                                سلام
                                                                ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۳۵
                                                                کاملا با نظر شما موافقم دوست عزیز.روال اداری و قانونی رو که نمیشه کاری کرد. دوستان باید تحمل داشته باشن بالاخره درست میشه. این همه نگرانی آخه واسه چی؟ من و امثال من که باید بیکاری رو تا آزمون یا فرصت شغلی دیگه تحمل کنیم چی؟ جای ما بودین چیکار میکردین...
                                                                سلامت و سربلند باشید عزیزان
                                                            • ک
                                                              کارلازم
                                                              ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳
                                                              باشه امید جان ممنون ازت.انشالله قبول بشیم راحت شیم..یا حق..
                                                              • M
                                                                M
                                                                ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۲۸
                                                                سلام بعد ازچندین ماه اومدم پیام می زارم یادش بخیر پارسال همین روزا از دو جا قبول شدم بانک سپه تامین اجتماعی در هر دو آزمون نمره علمیم هردو بالا بودن وجز نفرات اصلی بودم در مصاحبه بانک سپه چه عرض کنم مصاحبه یا آزمون جی مت بعد مصاحبه رفتم شدم ذخیره دیگه هم پیگیر نشدم رفتم مصاحبه تامین اجتماعی وبقیه مراحل الان 5 ،6ماهه تامین اجتماعی استخدام شدم خدا راشکر راضیم امیدوارم همه بچه ها یه روزی استخدام بشند

                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                ثبت پاسخ