استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

۳۳۶۰۶۳ نظر

 استخدام تامین اجتماعی

متقاضیان محترم استخدام در سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در این صفحه همه اطلاعات مورد نیاز برای استخدام در این سازمان، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی سازمان تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

منابع مطالعاتی برای آزمون تامین اجتماعی

کاربران گرامی به منظور ایجاد حداکثر آمادگی برای حضور در جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی می‌توانید بر روی کلید زیر کلیک کنید:

منابع و بسته‌های مطالعاتی آزمون

 

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اطلاعیه نحوه ثبت و چگونگی اعطای امتیاز کرونا به داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

داوطلبان گرامی؛ جهت دریافت امتیاز کرونا، لازم است از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، پس از ورود به پروفایل(بخش ثبت سابقه کرونا) نسبت به ثبت یا ویرایش سابقه کرونا اقدام نمایید. توجه داشته باشید این مرحله، خوداظهاری بوده و نیازی به بارگذاری مدارک در سامانه نیست.
پس از ثبت اطلاعات، امتیاز کرونا به شرح زیر محاسبه و به امتیاز آزمون کتبی اضافه خواهد شد.
- به ازای هر ماه سابقه خدمت در بخش‌های تماس مستقیم با بیماران مبتلا به کووید۱۹ دو نمره و تا سقف بیست نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب افزوده می‌شود. همچنین به ازای ۱۵ روز سابقه خدمت نیز، یک نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب اضافه می‌شود.
در صورت پذیرفته شدن در مرحله آزمون کتبی و دعوت داوطلبان برای مرحله بررسی مدارک، مدارک و مستندات لازم(فرم و مستنداتی که در زمان اعلام نتیجه آزمون کتبی ارائه می‌شود) را تکمیل نموده و در زمان بررسی مدارک به محل‌های تعیین شده، ارائه نمایید.

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام تامین اجتماعی تا اواسط خرداد ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل تامین اجتماعی گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در فارس در آزمون جذب نیرو برای تامین اجتماعی شرکت کرده اند که ۱۰۸ نفری که امتیاز بالاتری کسب کنند به مرحله مصاحبه راه می‌یابند. اعلام نتایج نیز در اواسط خرداد ماه انجام خواهد شد.

مشاهده متن کامل خبر

لینک‌ها و صفحات

  •  زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  در اواسط خرداد ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. برای مشاهده شرایط استخدام این آزمون، به «بخش شرایط عمومی و اختصاصی» تامین اجتماعی مراجعه کنید.
  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی
آخرین اخبار آزمون

 

 

استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام تامین اجتماعی سال  ۱۴۰۳ که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به   این صفحه  مراجعه نمایند.

اگر شما نیز از متقاضیان آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ هستید و در خصوص رشته های حاضر در آزمون و نحوه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ سوالاتی را دارید توصیه ما این است ابتدا    دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲  را دانلود کرده و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه را به دقت بررسی نمایید. مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر در این آزمون مدنظر است..

ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ از طریق سامانه جهاد دانشگاهی انجام میشود اما تمام شرایط و ضوابط آزمون استخدامی تامین اجتماعی در   دفترچه ثبت نام آزمون  آمده است. شرایطی مانند رشته های مجاز به ثبت نام در آزمون، مدرک تحصیلی مجاز (دیپلم و...) جهت شرکت در آزمون و شرط تاهل و فرزند آوری نیز در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده است.

با توجه به احراز مدرک تحصیلی دیپلم در این آزمون متقاضیان بیشتری امکان ثبت نام در آزمون استخدام تامین ا جتماعی ۱۴۰۳ را خواهند داشت.

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در   بخش دوم: شرایط اختصاصی  در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی سازمان تامین اجتماعی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳۶٬۰۶۳ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

  • e
    elham
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳
    سلام من به یک سوم سوالا جواب دادم بنظرتون احتمال داره قبول شم؟لطفا هرکی اطلاع داره جواب بده ممنون
    • د
      دانش جو
      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴
      عمومی یا اختصاصی؟
    • e
      elham
      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲
      سلام من به یک سوم سوالا جواب دادم بنظرتون احتمال داره قبول شم؟
      • س
        سحر قزوین
        ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵
        بچه ها من بعضی از سوالای بچه های حسابداری که یادم میزارم.در حسابداری روشی که دو ثبت میزدن روش دایمی. تداوم فعالیت ثبات رویه. شناسایی هزینه مطالبات مشکوک الوصول از اصل تطابق هزینه ها و درامد اگه ذخیره بود میشد احتیاط. حپرداختنی 600 بستانکار سوال تخفیفات چون بانک و تخفیفات با هم بدهکار میشدن. هزینه بهره اول شهریور 7 ماه بود تا اخر سال. اندوخته قانونی شرکت تضامنی ده درصد سرمایه و بیست درصد سود. معاوضه به ارزش منصفانه است پس نه سود میکرد نه زیان. انحراف ترکیب فروش فقط باید انحراف نرخ و مبلغ با هم میگرفتیم که نا مساعد میشد. هزینه متغیر هر واحد 200. هزینه تبدیل و هزینه اولیه داده بود که سربار برابر مواد مستقیم میشد از طرفی سربار 75 درصد دستمزد بود جوابشو میذاشتی تو فرمول راحت در میاومد. جدول بهی تمام شده و سودم اومده بود که اونم راحت بود. نرخ جذب سربار بر اساس واحد تولید بود که 75 میشد. بازار متمرکز برنامه ریزی شده بود چون فقط دولت دخالت میکنه. به خطره تعیین قیمت توسط دولت برای بعضی از کالا ها صف تقاضا ایجاد میشود. شرط تعادل عرضه با تقاضا برابر است پس مازاد تقاضا صفر میشه. تو درامد ملی مصرف جز ش نبود چون بقیه ی گزینه ها برای اقتصاد کلان بود مصرف برای اقتصاد خرد . درامد اختصاصی جز دولتی میشد. دو درصد حق واگذاری املاک مشمول مالیات میشه که 300 میلیون میشد برای نقل و انتقال 5 درصد . در تهران معافیت مالیاتی 150 متر مربع پس از 250 کم میشد و هزینه استهلاک 25 درصد از اون مبلغ کم میشد جوابش بدست ملمد. حقوق بازنشستگی معاف از مالیات بود اما چون بعد بازنشستگی تو شرکت خصوصی کار میکرد از حقوقش مالیات کم میشد که فکر کنم 120 جوابش بود . برای شرکت های سهامی مورد پذیرش در در بورس 10 درصد و برای غیر بورس 50 درصد که 3 و 150 میشد. ا مه بعد احلال شرکت چون اخرین تاریخ عملیات گفته بود. برای تسلیم نکردن ترازنامه و سود وزیان 40 درصد و برای تسلیم نکردن دفاتر قانونی 20 درصد جریمه با هم میشد 60. 30 روز مهلت برای پرداخت مالیات دیگران.
        • s
          seyede
          ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷
          احسنت،،تبریک میگم شما حتما قبولی،فقط ی سوال،من پایه حسابداری مالیم ضعیفه ب نظرتون از رو چ کتابایی بخونم ک قوی بشه،،
          • س
            سحر قزوین
            ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۵
            من از روی کتابای پیام نور میخونم البته یا طلایی یا استادی اگه در حد متوسط هستی حسابداری مالی مدرسان شریف خلاصه گفته به نظرم باید اول بلد باشی بعد مدرسان بخونی
          • ح
            حمید28
            ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹
            اندوخته قانونی 5درصد سود و تا 10درصد سرمایه ادامه دارد.معاوضه دارایی خودمان ارزش دفتری بستانکار میشد و دارایی جایگزین ارزش منصفانه بدهکار که میشدسود
            برای تحویل نکردن دفاتر20درصد و تحویل نکردن سود وزیان هم 20درصد مجموع40درصد و اون یکی هم حسابهای دریافتنی600
            • س
              سحر قزوین
              ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۰۲
              اندوخته قانونی شرکت تضامنی طبق چه کتابی 5 درصد زده جواب کامل بخون طبق قانون :1-طبق ماده 140 اصلاحیه قانون تجارت ، یک بیستم سود خالص هر سال باید به عنوان اندوخته قانونی در نظر گرفته شود .(ونهایتا تا میزان 10% سرمایه شود)ازطرف دیگر ، طبق ماده 238 همان اصلاحیه ، مبنای محاسبه اندوخته قانونی ، سود خالص پس از وضع زیان های وارده در سالهای قبل تعیین شده است . بنابراین ، در شرایطی که شرکت زیان انباشته (سنواتی ) دارد ، تنها ، رقم سود خالص سال جاری نباید
              ایه شود)ازطرف دیگر ، طبق ماده 238 همان اصلاحیه ، مبنای محاسبه اندوخته قانونی ، سود خالص پس از وضع زیان های وارده در سالهای قبل تعیین شده است . بنابراین ، در شرایطی که شرکت زیان انباشته (سنواتی ) دارد ، تنها ، رقم سود خالص سال جاری نباید مبنای محاسبه اندوخته قانونی قرار گیرد بلکه لازم است جمع زیان سنواتی از رقم سود خالص سال جاری کسر و یک بیستم مازاد محاسبه و به عنوان اندوخته قانونی در نظر گرفته شود .(اندوخته قانونی هر ساله به میزان ۵ درصد سود سال جاری در نظر گرفته میشود و این عمل تا زمانی که اندو
              است جمع زیان سنواتی از رقم سود خالص سال جاری کسر و یک بیستم مازاد محاسبه و به عنوان اندوخته قانونی در نظر گرفته شود .(اندوخته قانونی هر ساله به میزان ۵ درصد سود سال جاری در نظر گرفته میشود و این عمل تا زمانی که اندوخته قانونی به میزان۱۰ درصد سرمایه شرکت برسد الزامی و ببیشتر از ۱۰ درصد اختیاری میباشد.) 2-بله اما ممکن است توافقات وشراکتنامه های دیگری نیز باشد که می تواند معیار تقسیم را متفاوت کند. درمورد معاوضه در زمان معاوضه دو دارایی،
              دارایی تحصیل شده باید به ارزش منصفانه در دفاتر ثبت شود. بر اساس استاندارد حسابداری شماره
              ۱۱ ، معاوضه دارایی های ثابت مشهود بر مبنای ارزش منصفانه دارایی واگذار شده یا ارزش منصفانه
              دارایی تحصیل شده، هر کدام با وضوح بیشتری قابل تعیین است، به حساب منظور می شود. استفاده
              از ارزش منصفانه در حسابداری معاوضه دارایی ها به این معنا است که شرکت های معاوضه کننده باید
              سود یا زیان ناشی از معاوضه را در دفاتر خود شناسایی کنند. سود یا زیان معاوضه از تفاوت بین ارزش
              منصفانه دارایی واگذار شده با ارزش دفتری (بهای تمام شده به کسر استهلاک انباشته) همان دارایی
              تعیین می شود. به این ترتیب یکی از سه حالت زیر رخ خواهد داد:
              شناسایی سود معاوضه دارایی → ارزش دفتری دارایی واگذارشده ارزش منصفانه دارایی واگذار شده ( ۳
              بنابراین، شرط لازم برای شناسایی سود یا زیان معاوضه، وجود تفاوت در ارزش منصفانه و
              ارزش دفتری دارایی واگذار شده است در صورتی حرف شما درسته که ارزش منصفانه نداده باشن وقتی دفتری و منصفانه با هم میدن منصفانه در نظر میگیریم. در مورد دفاتر طیق جزوه خوندم که برای عدم تسلیم ترازنامه و سود وزیان و دفاتر قانونی هر کدوم 20 درصد میزنیم که با هم 60 میشه حالا شاید استاد ما اشتباه گفته اخه نمیشه که سود وزیان تحویل بدن و ترازناامه تحویل ندن اصلا جریمه نشن
              • ح
                حمید28
                ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۱۵
                به نظر من به جای این همه توضیحات درست متن گفته شده را بخوانید که خودتون گذاشتید دقیقا ارزش دفتری دارایی واگذار شده را باید بستانکار کنیذ چ.ن شما استهلاک انباشته را حتما باید بدهکارکنید و ارزش منصفانه دارایی تحصیل شده بدهکار میشود
                • ح
                  حمید28
                  ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۲۰
                  خب درسته دیگه صورتهای مالی(ترازنامه و سود وزیان)20درصد و دفاترهم20درصد
                • س
                  سحر قزوین
                  ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۱
                  چون تو جواب 10 درصد سرمایه بود جوابش درسته 5 درصد سود من تو جوابا ندیدم چون همه بر مبنای سرمایه بودن به نظرم. بعد من تو جوابا فقط بستانکاران دیدم از حساب بدهکاران حساب دریافتنی چیزی یادم نیست بعدش استفاده از تخفیفات طبق دفاتر خریدار بود تو سوالا به نظرم شاید با یه سوال دیگه قاطی کردم
                  • ح
                    حمید28
                    ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۱۷
                    دقیقا در زمان فروش خواسته بود و گزینه حسابهای دریافتنی داشت
                    • ح
                      حمید28
                      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۲۷
                      یعنی بانک و تخفیفات بدهکار و حسابهای پرداختنی بستانکار عجیبه تاحالا این ثبت رو دیگه ندیده بودم پول بگیریم و بدهیمون(ح پ)بستانکاربشه زمانی که پول رو گرفتیم و از تخفیف استفاده کردیم حسابهای دریافتنی بستانکار میشه
                      • س
                        سحر قزوین
                        ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۴۷
                        ثبت شما درسته من نگفتم که اشتباه فقط من تو گزینه ها ح دریافتنی نداشتم شاید سوال جا به جا جواب دادم اون سوالی که جوابش بستانکاران بود صورتشو یادم نمیاد اما مطمئنم این سوال تو هنگام استفاده از تخفیفات تو دفاتر خریدار بود که ح پرداختنی مد نظر بود ثبت تو دفاتر فروشنده نبود که ح دریافتنی مد نظر باشه گزینه هاشم یادم نمیاد اگه سوالش دقیق یادته که شما درست زدی فقط یادمه 600 زدم حالا شاید سوالارو قاطی کردم گزینه هاشو.حالا دعوا نکن شما حتما همه رو درست زدی قبول میشی چون اکثر بچه ها مالیاتی و دولتی و اقتصاد نخونده اومده بودن سر جلسه. من از دولتی اصلا سوالا یادم نیست اگه یادته چند تا بزار
                • ا
                  ارش
                  ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰
                  سلام،من برا فناوری اطلاعات شرکت کردم درکل خوب بودم اما تخصصی بهتر بودم نزدیک پنجاه سووال جواب دادم شاید ده تاش غلط بشه چون اکثرا باقطعیت زدم هر سوالی یادتونه بگید تا در مورد جواباشنظر بدیم، فناوری اطلاعات کردستان
                  • ب
                    باران
                    ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶
                    ولی خوش بحال بچه های پارسال سوالاشون خیلی راحت بوده
                    بچه ها داره روند استخدامی به سمتی میره که واقعا باکنکور فرقی نداشته باشه
                    پس این آزمونا رو دست کم نگیرین مثل ی کنکور براش وقت بذارین اگه الان بیکارین نذارین کتابارو کنار.همیشه در حال خوندن باشین بطوریکه آماده آماده باشین
                    اینجوری وقتی استخدامی جدید بزنن شما آماده تر از بقیه هستین
                    اگرم مثل من ارشد دارین که بعد کنکور شروع کنین
                    ولی مطمئنم امسال باز استخدامیای خوبی بذارن .
                    • a
                      arezoo
                      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸
                      بله منم تو همین فکرم که خواندن رها نکنم.به خصوص زبان مشکل دارم باید بشینم کار کنم. شایدم تصمیم گرفتم برا دکترا بخونم. ولی ترجیح میدم اول کار پیدا کنم بعد دوباره شروع کنم واسه دکترا.رفقا کسی اگه کتاب و چیزی میتونه معرفی کنه واسه زبان لطف کنه بگه من کار کنم. یه چیزه دیگه دوستان دیگه آزمون دادیم رفت تموم شد، دیگه جواب سوالات بررسی کردن و ببینیم درست زدیم یا غلط فقط استرس بیشتر میکنه.
                      • ب
                        باران
                        ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳
                        واسه زبان کتابای زیر ذره بین حرف نداره
                        • a
                          arezoo
                          ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۰۰
                          ممنون باران جان
                    • s
                      sanny
                      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰
                      جوابا کی میاد؟
                      • ع
                        علی
                        ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰
                        سلام
                        من فناوری اطلاعات امتحان دادم. فقط ی سوال از سازمان سنجش دارم به نظرم که این سازمان آزمون استخدامی را با کنکور ارشد یا دکترا اشتباه گرفته بود که اینجور سوالاتی داده بود. جوونای بیچاره میخوان برن سرکار نه اونکه .....
                        • ش
                          شرق تهران
                          ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶
                          سلام شما ازکجا شرکت کردید؟!که تونستید از برکه سوالها عکس بندازید؟تهران بجهای بیمه اکو هم بودن اونا خیلی قوین اومیدوارم خدا بما کمک کنه،تو ایران دوتا دانشکاه دولتی بیمه ارایه میدن طباطبایی وما علوم اقتصصصادیا،اما خوب بیمه اکو خیلی قوین ،خداییییا همه امیدمون توییی
                          • ف
                            فریبا
                            ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱
                            سلام خسته نیاشید دوستام من سومین آزمونی بود ک شرکت کردم وب این آزمونم هم امیدی ندارم اما همچنان ب خداامیدوارم ومن ازخودش خواستم بچه هاآزمون خیلی سخت بود ودربرابرآزمون پارسال قابل قیاس نبود اما اگه سخت بوده واسه همه سخت بوده انشااله خدا قاضی این آزمون باشه وبندپ....ماها هممون ک این آزمون هاروشرکت میکنیم با1امیدی تلاش میکنیم پس امیدوارم هرکی زحمت کشیده جوابشوبگیره من سرنماز اول واسه همه دعامیکنم ودراخرواسه خودم شماهم منو دعاکنید
                            • ش
                              شرق تهران
                              ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷
                              منم موافقم ازمون بارسال خیلی استانداردتر بود من اونهارو زدم دو رو قبله ازمون درصدهاییی خیلی خوبی زدم اما این درسهاییى غیر استاندارد داشت،اما هوشش استاندارد بود مثه جیمت بود
                            • ش
                              شرق تهران
                              ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹
                              سلام ،کاشکی تهرانیا کم شرکت میکردن ،بابا شانس ماها بجها بیمه اکو هم اونجا بودن،رقابت واسه ما سخت شد!فقط خدا کمک کنه تو ایران دوتا دانشکاه دولتی داریم که رشته بیمه رو دارن!اکو طباطبایی بجهاشون قوین ،ماهم که علوم اقتصاددددی،فقط امیدم به خدا، بعضی درسها واقعا غیر استاندارد بودن
                              • ن
                                نسیم
                                ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶
                                بهنام مطمئن باش قبول میشی
                                • *
                                  ****
                                  ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳
                                  جهت ایجاد یک زبانه جدید در مرورگر؟
                                  بهترین گواه بر اعمال خوب وبد انسان؟کدوم ایه میشد
                                  بهترین تجلی عبادت خداوند؟
                                  قران بعد از نماز به چی تاکید کرده و حکم طلا و نقره چی میشد؟
                                  برای طرح از پیش اماده در پاور کدوم گزینه بود؟
                                  رابطه ریاضی در ورد؟
                                  • m
                                    mehr
                                    ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳
                                    اولیشو نمیدونم
                                    دومی بهترین گواه همون اعضا و جوارح آیه هارو بگو که من درستشو بگم یادم نماد
                                    سومی نماز
                                    بعد از نماز زکات قسمت دوم این سوال و بد مطرح کرده بودن به نظرم میخواستن بگن خمس به طلا و نقره خانم ها کی تعلق میگیره که میشه زمانی که بیشتر از زینت باشه
                                    چهارمی کلیپ آرت
                                    پنجمی Insert>Equation
                                    • د
                                      دانش جو
                                      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱
                                      زبانه جدید=ctrl+t
                                      بهترین گواهان پیامبران...
                                      بهترین تجلی عبادت خداوند= نماز
                                      بعد از نماز زکات میشه و زکات طلا و نقره در صورتی واجب می شود که آن را سکه زده باشند و معامله با آن رواج داشته باشد....
                                      طرح پیش آماده در پاور پوینت میشه: design
                                      رابطه ریاضی در ورد نبود در اکسل بود...formulas
                                    • s
                                      seyede
                                      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹
                                      سلام دوستان،در مورد صورت جرایات نقدی فصل دوم کتاب ح مالی مرور جامع لطفا اگر کسی کتاب دیگه ای که ک فهم این قسمتش راحت تر و اسون تره معرفی کنه،،من ک هر چی از رو مرور جامع میخونم این قسمت رو متوجه نمیشم،.
                                      • ب
                                        بهنام
                                        ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳
                                        سلام من از آ.شرقی ازیکی از شهرای کوچک هستم 40تاعمومی بدون غلط و25تاتخصصی بدون غلط زدم امیدوار باشم؟
                                        فکر کنم طراح فهمیده بود مردم به دنبال منابع سوالات پارسال رفتند به این دلیل امسال مدیریت بیش ازاندازه سخت وغیراستاندارد بود
                                        قانون بیمه هم فقط 10 یا12تا از 118 ماده بود
                                        • ب
                                          باران
                                          ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹
                                          سوالا نصفش از حقوق بیمه بود
                                          • د
                                            دانش جو
                                            ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱
                                            کدوم شهری؟
                                            • h
                                              hammmmed
                                              ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۱۹
                                              کدوم شهری بهنام..من هریس
                                            • ن
                                              نسیم
                                              ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸
                                              میثم من رشتم مدیریت دولتیه اگرراهنماییم کنی چه چیزایی بخونم خیلی ممنون میشم ازت خواهش میکنم دوباره بیابهمون مشاوره بده وکمکمون کن
                                              • Ϟ
                                                ϞϟϞϟ
                                                ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴
                                                من در خدمتتم، ولی باید اسم درس ها رو بگی، دقیق بگی چی میخوای، سوالت رو کلی نپرس، سوالت رو جز کن، و جزئی بپرس که منم دقیق بدونم. اگه برای کنکور ارشد مشکل داری، خیلی راحت میتونم کمکت کنم. اگه برای آزمون هم مشکل داشته باشی میتونم کمکت کنم، ولی باید سوالاتت ریز باشه و جزئی تا بتونم دقیق کمکت کنم.
                                                • ف
                                                  فاطمه
                                                  ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴
                                                  سلام.اگه میشه برا دروی عمومی چه منابعی پیشنهاد میکنید
                                              • ن
                                                نسیم
                                                ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۷
                                                من ک برای تامین اجتماعی فقط بیست شروع کردم ب خوندن باکمک میثم وسیروان خودموب جایی رسوندم مقداری ازدرساموخوندم تامینواحساس میکنم بددادم اولش خیلی ناراحت شدم ولی گفتم هرکسی ب اندازه تلاشش جواب میگیره خودخواهرم صدبارشرکت کردتاآخرش تواین نفریاقبول شدالبته نفره اولم شدولی تومصاحبه حقشوخوردن گفتن چون دختری قبولت نمکنیم خیلی راحت باگفتن این حرف ردش کردن .
                                                • ع
                                                  علی
                                                  ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹
                                                  با سلام.ازمون دیروز با درجه سخته متوسط به بالا بود.من کارشناس اتاق عمل هستم و تمرکز سوالات امسال بیشتر روی جراحی بود تا بیماری داخلی.نمیدونم چرا دوستان ما بعد از گذشت ربع ساعت از تخصصی تحویل دادن رفتن.یعنی اینقدر اسون بوده.من که با مطالعه سه ماهه فراوان توش مونده بودم.دوستان خیلی از اونایی که دیدین اومدن برا امتحان سیاهی لشکرن تو مدارک مشکل دارن.یا سربازن یا طرح نگذروندن یا مشکلات تکمیل مدارک دارن یا....نگران نباشید.سوالات عمومی انصافا خوب بود.با درجه سختی بالا حق به حقدار میرسه.چون نمرات کلی پایینه و امتحان سخت بوده چولگی منفیه !حداقل امار و خونده. بودم !!
                                                  • ن
                                                    نسیم
                                                    ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۷
                                                    سلام میثم من دستگاه اجرایی برامدیریت منابع تنسانی شرکت کردم بایدچه چیزایی تویک ماه بخونم اگرراهنماییم کنی ممنون میشم ازت
                                                    • Ϟ
                                                      ϞϟϞϟ
                                                      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵
                                                      من از آزمون تامین اجتماعی یاد گرفتم، هر چی بخونی باز هم کمه. اما قطعی میگم: برای منابع انسانی حتما کتاب آرین قلی پور و سعادت رو بخون. حتما ازشون سوال طرح میشه، شک نکن. مخصوصا آرین قلی پور.
                                                      تئوری ها هم حتما حتما تئوری ساختار سازمانی رابینز رو بخون.
                                                      زبان، حتما این کتاب رو بخون:
                                                      Essential word for the TOEFL
                                                      + تست
                                                      معارف اسلامی: دین و زندگی اول دبیرستان تا پیش رو بخون + برو توی تست ها ببین از چه مباحثی سوال اومده، بعدش برو توی ویکی های اسلامی، مباحث رو کامل یاد بگیر. مثل انواع شرک (خفی و جلی)، انواع توحید (نظری و عملی)، انواع سنت های الهی، و و و و
                                                      اطلاعات عمومی: هر چی بخونی و بدونی کمه، اما یک کتاب هست به اسم بخوان و بدان.. این کتاب خیلی قطوره و حجمش زیاده، ولی بشین بخونش، کمکت میکنه واقعا. هر نوع اطلاعات عمومی ای که بخوای داره توش. یا برو توی سایت ها کتابش ریخته. حتما قانون اساسی رو بخون + سند چشم اندازه 20 ساله + تاریخ معاصر ایران و جهان + سازمان ملل متحد
                                                      کامپیوتر رو هم که مهارت شماره 7 رو خودت بخون و بقیه رو بایستی با کامپیوتر کار کنی تا دستت بیاد. کلید های ترکیبی کامپیوتر رو هم یاد بگیر.
                                                      در مورد بقیه درسها نظری نمیدم، چون گمراه میشی..
                                                      • م
                                                        مژگان
                                                        ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳
                                                        اقا میثم من کتاب منابع انسانی سعادت رو خونده بودم و کتاب رفتارسازمانی رابینز اما از اونا سوال نیومده بود
                                                        بقول شما واسه ازمونای استخدامی هرچی بخونی کمه فقط باید مفهمومی بخونین
                                                    • ن
                                                      نسیم
                                                      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵
                                                      سلام بچه هاکی دستگاه اجرایی شرکت کرده؟
                                                      • m
                                                        mamad
                                                        ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰
                                                        سلام من شرکت کردم وزارت نیرو حسابداری
                                                        • م
                                                          مژگان
                                                          ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴
                                                          منم شرکت کردم حسابداریم
                                                      • د
                                                        دانش جو
                                                        ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰
                                                        تو تلگرام نوشته :
                                                        یه فامیل داریم 28ساله بیکاره
                                                        دوسال دیگه بیکار بمونه بازنشست میشه ...:d
                                                        • Ϟ
                                                          ϞϟϞϟ
                                                          ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸
                                                          ترکیدم از خنده :-D
                                                          • s
                                                            saeed
                                                            ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰
                                                            خخخخخخخخخخخخخخخ
                                                            خیلی باحال بود.
                                                            عاقبت خودمونم همینه
                                                            • ب
                                                              باران
                                                              ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳
                                                              بازنشست میشی از لحاظ شرکت کردن در استخدامیا
                                                              • م
                                                                مژگان
                                                                ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶
                                                                ????

                                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                            ثبت پاسخ