استخدام وزارت جهاد کشاورزی (خبر جدید)

۷۵۱۸۰ نظر

استخدام وزارت جهاد کشاورزی

آزمون استخدام فراگیر، آزمونی برای ورود متقاضیان کار در سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی است. وزارت جهاد کشاورزی نیز به عنوان یکی از سازمان‌های دولتی حاضر در آزمون فراگیر، جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام در وزارت جهاد کشاورزی، می‌توانند اخبار، آگهی‌ها و اطلاعیه‌های استخدامی مورد نیاز خود را از طریق این صفحه پیگیری نمایند.

 

خبر ۱۹ فروردین ۱۴۰۳- استخدام ۲ هزار نیروی متخصص در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی از تدوین سند تحول نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: به زودی آزمون جذب ۲ هزار نیروی متخصص مختص وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

مشاهده متن کامل خبر


لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی، به عنوان بخشی از آزمون فراگیر نهم در تاریخ ۳۱ تیرماه برگزار و نتایج این آزمون در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شد. برای مشاهده نتایج این آزمون، اینجا کلیک کنید.

  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه‌ی مصاحبه آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی

 

اخبار استخدامی وزارت جهاد کشاورزی

زمان آزمون استخدام وزارت جهاد کشاورزی

تقویم زمانی آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی، به عنوان بخشی از آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی، به صورت زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ بود و هم‌اکنون زمان آن به پایان رسیده است.
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی سایر دستگاه‌های اجرایی ۳۱ تیر ۱۴۰۱ بود و هم‌اکنون زمان آن به پایان رسیده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون این مرحله از ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۱ بود و هم‌اکنون زمان آن به پایان رسیده است.
  •  نتایج آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی، روز ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شد.

دریافت کارت آزمون استخدام وزارت جهاد کشاورزی

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۱
  • زمان برگزاری آزمون: ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۱

متقاضیان محترم در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز از طریق همین صفحه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت نمایند.

اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت جهاد کشاورزی

 آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی و آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی در تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار و نتایج آن‌ها روز ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شدند. 

مشاهده نتایج

 

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی آزمون استخدامی فراگیر، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

فهرست سازمان‌های حاضر در نهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی

 

آرشیو مطالب پیشین
ٰآگهی‌های پیشین آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.
سوالات متداول
 

استخدام ۲ هزار نیروی متخصص در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی
همدان - ایرنا-- معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی از تدوین سند تحول نیروی انسانی وزارت جه...
انتشار در ۱۹ فروردین ۰۳
۶ هزار پست سازمان دامپزشکی خالی است
بجنورد- ایرنا- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی گفت: ۶ هزار پست از ۱۲ هزار پست این ساز...
انتشار در ۱۵ بهمن ۰۲
استخدام ۱۷۹ نیروی انسانی در جهاد کشاورزی فارس
معاون امور استخدامی و نیروی انسانی اداره کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از جذب ۱۷۹ نیروی انسانی در...
انتشار در ۳۰ آذر ۰۲
مجوز استخدام دو هزار نیروی جدید در سازمان جهاد کشاورزی
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: مجوز جذب ۲ هزار نیرو در جهاد کشاورزی گرفته شده اس...
انتشار در ۰۷ آذر ۰۲
صدور مجوز استخدام ۱۲۴ هزار نفر در وزارت جهاد کشاورزی
معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: سال گذشته فعالیت های در بخش های مختلف...
انتشار در ۰۹ خرداد ۰۲
ایجاد ۱۶۷۰ فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموع اشتغال پیش بینی شده طرح‌های کشاورزی دهه فجر ...
انتشار در ۱۷ بهمن ۰۱
جذب نیروی سرباز امریه در وزارت جهاد کشاورزی
معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه‌ای اولین فراخوان امریه سربازان متخصص وزارت...
انتشار در ۱۲ آبان ۰۱
آزمون استخدامی وزارت جهاد پایان تیرماه برگزار می‌شود
مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از برگزاری آزمون استخدام در پایان تیرماه خبر داد و گفت: در سال ...
انتشار در ۰۹ تیر ۰۱
۳۰ درصد از سهم اشتغال استان مربوط به کشاورزی است
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: ۳۰ درصد از سهم اشتغال استان مربوط به کشاورزی است که میان...
انتشار در ۳۰ خرداد ۰۱
اشتغال‌زایی بیش از ۸۱۴ نفر با افتتاح ۲۷ پروژه کشاورزی در زنجان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح ۲۷ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۸۹۶ میلیارد ر...
انتشار در ۲۳ خرداد ۰۱
افزایش ۱۰ درصدی اشتغال جدید در بخش کشاورزی شیراز ثبت شد
دبیر جهاد کشاورزی شیراز گفت:سال گذشته نزدیک به ۱۰ درصد معادل ۷۴۶ اشتغال جدید در شهرستان ایجاد و در س...
انتشار در ۱۰ خرداد ۰۱
سهم اشتغال ۳۰۰۰ نفری همدان در بخش کشاورزی
همدان مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان همدان از سهم اشتغال ۳۲۰۰ نفری این استان در بخش کشاورزی در...
انتشار در ۲۴ اردیبهشت ۰۱
وزارت جهاد کشاورزی باید استخدام ناظران کشاورزی را در اولویت قرار دهد
نماینده مردم اسفراین و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید استخدام نا...
انتشار در ۲۱ اردیبهشت ۰۱
پنج هزار ناظر کشاورزی واجد شرایط استخدام می‌شوند
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از استخدام پنج هزار تن از مهندسان ناظر کشاورزی در مراکز خدم...
انتشار در ۱۹ اردیبهشت ۰۱
جذب ۳۰نفردر آزمون استخدامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان
مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: ۳۰نفردر آزمون استخدامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ج...
انتشار در ۰۹ اسفند ۰۰
جذب ۲۲۸۸ نفر در آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی
مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از جذب دو هزار و ۲۸۸ نفر در آزمون استخدامی این وزارتخانه خبر دا...
انتشار در ۰۷ اسفند ۰۰
سهم کشاورزی ۲۸ درصد از اشتغال و ۳۰ درصد از اقتصاد خراسان جنوبی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: حوزه کشاورزی ۲۸ درصد اشتغال و ۳۰ درصد اقتصاد خراسان جنوبی...
انتشار در ۰۳ اسفند ۰۰
ایجاد بیش از ۶هزار اشتغال در حوزه کشاورزی خراسان شمالی
عبدالله یوسفی از ایجاد ۶ هزار و ۱۴۵ شغل با ارائه تسهیلات و اجرای طرح‌های مشاغل پایدار روستایی و عشای...
انتشار در ۲۸ دی ۰۰
استخدام مهندسان ناظر کشاورزی روی میز
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نامه به مجلس شورای اسلامی درباره اجرای یکس...
انتشار در ۱۴ آذر ۰۰
طرح استخدام کارشناسان و کارگزاران بیمه کشاورزی تصویب شد
نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: طرح تعیین‌تکلیف و استخدام کارشناسان و کارگزاران بیمه کشاورزی به ...
انتشار در ۰۹ آذر ۰۰
اشتغالزایی ۳۵۵ نفر در خوزستان با صدور مجوز طرح‌های صنایع تبدیلی
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ۲۸ فقره صدور موافقت اصولی، مجوز طرح صنعتی...
انتشار در ۰۸ آذر ۰۰
طرح استخدام ۵ هزار ناظر کشاورزی بررسی می‌شود
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: طرح استخدام ناظرین کشاورزی شامل پنج هزار نفر از ناظرین کشا...
انتشار در ۲۷ آبان ۰۰
اشتغال‌زایی ۲۵۰ نفر در بخش کشاورزی شهرستان شهرکرد در طرح‌های بنیاد برکت
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد در حاشیه بازدید نماینده بنیاد برکت گفت: اجرای طرحهای بنیاد برکت، زم...
انتشار در ۲۴ آبان ۰۰
اشتغال ۱۳۵نفر در بخش کشاورزی مازندران
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت :همزمان با هفته دولت امسال ۶۵ پروژه در بخش کشاورزی استان با سر...
انتشار در ۰۲ شهریور ۰۰
استخدام یک مهندس ناظر در ازای سه نفر بازنشسته وزارت جهاد کشاورزی
اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، گفت: به منظور برطرف شدن موضوع تامین اعتبار مالی جذب ناظ...
انتشار در ۰۵ خرداد ۰۰
ایجاد بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ طرح اشتغالزایی با استفاده از تسهیلات کشاورزی
با پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی به متقاضیان بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ طرح اشتغالزایی در کردستان ایجاد شد.به ...
انتشار در ۲۳ آذر ۹۹
جزئیات طرح تعیین تکلیف ناظرین کشاورزی
طبق طرح تعیین تکلیف ناظرین کشاورزی، وزارت جهاد مکلف شده که این ناظرین را در قالب طرح جدید استخدامی ت...
انتشار در ۲۲ آذر ۹۹
۸۲ درصد تعهدات اشتغال قزوین در بخش کشاورزی محقق شد
 معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با ایجاد بیش از سه هزار شغل جدید تا...
انتشار در ۰۹ آذر ۹۹
خیز جهاد کشاورزی برای ایجاد ۱۷ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه
بیکاری سال‌های طولانی است که به عنوان معضل و درد اول استان کرمانشاه مطرح است، دردی که البته در سال ه...
انتشار در ۱۶ مرداد ۹۹
ایجاد ۵۷۸ فرصت شغلی در خراسان شمالی در هفته جهاد کشاورزی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: طی هفته جهاد کشاورزی، ۲۳ پروژه به ارزش ۲۶ میلیارد ریال به...
انتشار در ۲۷ خرداد ۹۹
ایجاد اشتغال برای ۱۶۸۰ نفر در حوزه کشاورزی کرمان
رییس سازمان‌ جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: ۱۰۹طرح با اشتغالزایی برای هزارو ۶۸۰ نفر در هفته جهاد...
انتشار در ۲۵ خرداد ۹۹
ایجاد اشتغال برای ۱۶۸۰ در حوزه کشاورزی کرمان
رییس سازمان‌ جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: ۱۰۹طرح با اشتغالزایی برای هزارو ۶۸۰ نفر در هفته جهاد...
انتشار در ۲۵ خرداد ۹۹
افتتاح ۸۲ پروژه کشاورزی با اشتغال ۱۸۳۹ نفر درآذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در نخستین روز از هفته جهادکشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگاران...
انتشار در ۲۲ خرداد ۹۹
درخواست کارشناسان ناظر جهاد کشاورزی جهت استخدام در این وزارت‌خانه
جمعی از کارشناسان ناظر کشاورزی با تهیه درخواستی خطاب به شورای نگهبان و وزارت جهاد کشاورزی خواستار رس...
انتشار در ۱۰ خرداد ۹۹
زنبورها زمینه اشتغال چند نفر در سمنان را فراهم کردند؟
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از وجود ۵۹ هزار و ۶۳۳ کلنی زنبورعسل در این ...
انتشار در ۲۸ اردیبهشت ۹۹
بیشترین اشتغال کشاورزی استان سمنان در شاهرود ایجاد شد
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: بالاترین سهم شهرستان‌های استان...
انتشار در ۱۶ اردیبهشت ۹۹
تاکید بر افزایش ضریب اشتغال در حوزه کشاورزی
وزیر جهاد کشاورزی از عزم وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه طرح های اشتغالزایی و افزایش ضریب اشتغال در حو...
انتشار در ۱۴ اردیبهشت ۹۹
تاکید بر افزایش ضریب اشتغال در حوزه کشاورزی
وزیر جهاد کشاورزی از عزم وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه طرح های اشتغالزایی و افزایش ضریب اشتغال در حو...
انتشار در ۱۴ اردیبهشت ۹۹
ایجاد بیش از ۳۸۰۰ شغل در بخش کشاورزی استان قزوین
معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۳۸۷۱ نفر اشتغا...
انتشار در ۱۲ اسفند ۹۸
پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به طرح‌های جهادکشاورزی
مدیر جهادکشاورزی فارسان، از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به طرح‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد. ...
انتشار در ۰۷ اسفند ۹۸
استخدام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛ شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سر...
انتشار در ۱۱ دی ۹۸
ایجاد اشتغال برای بیش از ۲ هزار نفر در استان همدان
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای سال تا کنون برای ۲ هزار و ۱۸۹ ...
انتشار در ۰۸ دی ۹۸
اصلاح شرایط اولویت استخدام در بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی
نمایندگان مجلس شرایط ‌اولویت استخدام در بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی را جهت تامین نظر شورای نگه...
انتشار در ۰۲ دی ۹۸
جذب ۲۶۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در بخش کشاورزی خمین
مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: ۲۶۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی امسال در بخش کشاورز...
انتشار در ۲۸ آذر ۹۸
اشتغال ۱۴۰۹ نفر در بخش کشاورزی همدان
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان از جذب ۵۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از مناب...
انتشار در ۲۲ مهر ۹۸
ایجاد ۱۲۳۱ شغل در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۲۳۱ شغل با بهره برداری از پروژه های بخش کشاورزی ...
انتشار در ۱۶ شهریور ۹۸
۲۸ درصد اشتغال گیلان در بخش کشاورزی است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه ۲۸ درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی است، گفت: بر اس...
انتشار در ۲۲ مرداد ۹۸
ایجاد ۷۹۵ شغل در زمینه کشاورزی در قوچان
رئیس جهاد کشاورزی قوچان از اشتغال ۷۹۵ نفر در این شهرستان در عرصه کشاورزی خبرداد که بالاترین میزان اش...
انتشار در ۱۵ مرداد ۹۸
۳۵میلیارد ریال تسهیلات اشتغال بخش کشاورزی در خمین جذب شد
مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی بخش کشاورزی امسال در این شهرستان ...
انتشار در ۱۳ مرداد ۹۸
جاری شدن هیرمند ۵ هزار شغل ایجاد کرد
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: با ورود آب به منطقه سیستان و رون...
انتشار در ۳۱ تیر ۹۸
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷۵٬۱۸۰ نظر برای استخدام وزارت جهاد کشاورزی (خبر جدید)

  • س
    سامی
    ۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۴۰
    صفحه قبل یکی از دوستان به اسم بهار گفتن که به علت حذف سهمیه بومی و تغییر نمره کتبی بعضیا این مشکل تاخیر پیش اومده و اگه یادتون باشه زمان اعلام دعوت به مصاحبه این مورد مطرح بود. به نظر من این مورد خیلی محتمل هستش و شاید دلیل این تاخیر همین باشه که بین سنجش، جهاد و سازمان استخدامی اختلافی تو این زمینه هستش که در حال اصلاح شدن. این نظر منه صرفا و شایعه و اینجور چیزا نیست باز این دوست حساسمون احساساتی نشه لطفا!
    • ب
      بهار
      ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۱۰
      من حساس نشدم فقط برام سوال بود یعنی میشه دلیل تاخیر این مورد باشه
      • س
        سامی
        ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۵۶
        منظورم شما نبودین یه دوست دیگه ای بود به اسم مهدی هرکی نظرشو میگفت بنده خدا فکر میکرد دارن شایعه میکنن!
        • س
          سامی
          ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۵۷
          به نظرم اینم میتونه دلیلش باشه چرا که نه.
        • م
          مهدی
          ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۴۶
          برادر سامی عزیز اعمال سهیه های بومی تو همون مرحله تموم شده بنظرم چون خیلی ها بخاطر همین موضوع ضریب بومی حذف شدن تو او مرحله
          • س
            سامی
            ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸
            نه دوست عزیز شما کاملا در جریان نیستید، اینجور که من اون موقع از جهاد پرسیدم یکی از شهرستان های جنوبی نفرات بومی زده بودن موقع ثبت نام اما بعدا مشخص شده چون اداره کل هستش اون شهرستان باید مشابه استان حساب بشن و سهمیه بومی حذف شد و کشمکشی که با جهاد داشتن که من جزئیاتشو نمیدونم اگه کسی از اونجا هست میتونه کامل توضیح بده رو همین موضوع بعضی جاها بجای 3نفر 4یا5نفر دعوت به مصاحبه شدن که این حرف من توی فایل اردیبهشت که تایم بندی مصاحبه ها بود کاملا قابل رویت هست میتونید ببینید که یه جاهایی بیشتر دعوت به مصاحبه داشت که اونم اینطور که من پرسیدم به علت اشتباه در محاسبه امتیاز بومی برای یک یا دوتا شهر بوده.و در اخر بعید نیست که این مشکل یکی از دلایل تاخیر باشه البته فقط نظر منه و منبع موثق نیست!
        • ع
          علی
          ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸
          هفته بعد شنبه یکشنبه تهران تعطیله.دوشنبه و سه شنبه ممکنه نتایج بزنن چون بعدش کنکور ارشده و سنجش باز سرش شلوغه
          • ف
            فرناز
            ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
            شما هنوز منتظر نتایج هسین؟؟؟ تو جهاد کشاورزی زنجان شرکتیای ایثارگر که فقط یکسال قرارداد داشتن استخدام شدن الان مرحله گزینش هستن
            • ف
              فاطمه
              ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۲۴
              از طریق همین آزمونی که ما دادیم جذب شدن؟؟ آخه اونا شرایطشون فرق داره ممکنه از طریق بخشنامه های دیگه یا طرق دیگه جذب شده باشن و ارتباطی با آزمون فراگیر نداشته باشه.
              • س
                سامی
                ۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۱۵
                اونایی که ایشون میگن ربطی به این آزمون نداره، این ظرفیت هایی که گرفتن رو حتما جذب میکنن اون ایثار گران بر اساس سهمیه و قانون تبدیل وضعیت ایثارگران جذب شدن و ایشون احتمالا از این موضوع بی اطلاع هستن.
            • 0
              00
              ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷
              نتایج بانک ملت امروز اعلام میشه ..پس چرا نتایج ما رو نمیزنن
              • A
                Ava
                ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۹
                دوست عزیز بانک ملت مگه با فراگیر هشتم بوده؟
                • 0
                  00
                  ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۳
                  نه با فراگیر نبوده..یک ماه هم نشد که دارن نتایج بانک رو میزنن...حالا ما اردیبهشت مصاحبه دادیم هنوز که هنوزه معطل اینا هستیم..خب بزنید راحتمون کنید..
              • A
                Ava
                ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶
                سلام. دوستان واقعا قرار نیست نتایج اعلام شه؟
                • س
                  سامی
                  ۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۱۶
                  فکر نمیکنم با توجه به این تعطیلات کرونایی تا اخر هفته دیگه خبری از اعلام نتایج باشه.
                • س
                  سعید
                  ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۱
                  سلام خدمت دوستان عزیز
                  نتایج24شهریور اعلام خواهد شد
                  پشتیبان عزیز چرا نظر بنده رو اعمال نمی‌فرمایید
                  • م
                    منتظر نتیجه
                    ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸
                    سلام لطفاً تاریخ الکی نگین . نتایج تا هفته اول مرداد میاد
                    • س
                      سعید
                      ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹
                      کی گفته
                      هفته بعد خبری نیست خیالتون راحت
                      • س
                        سعید
                        ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۱
                        والا از خدامون هست ولی اعلام نمیشه
                        • .
                          .....
                          ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۱
                          همین تارخ خودتونم الکیه. هیچکس هیچ وعده ای نداده ک اوایل مرداد نتیجه میاد پس کمتر شایعه درست کنید و ب زندگیتون برسید
                        • پ
                          پناه
                          ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱
                          خودشون تاریخ ندارند که چه موقع اعلام میشه اونوقت شما تاریخ دقیق هم میگی!!!!!
                          • خ
                            خدایار
                            ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
                            24 شهریور!!!😂😂😂😲😲😲
                            • t
                              taha
                              ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵
                              من همش فک میکنم شما همون شخصی هستین با عوض کردن اسمتون همش میایین حرفایی میزنین که ادم شاخ درمیاره اون اون از مصاحبه شروع نشده بود میگفت مصاحبه دادم . اون از اینکه میگفتن برا ما تحقیقات محلی اومدن اینم الان میگن نتایج اخر شهریور میاد ...من خودم با کارشناس وزارت خونه که مسول نمره ها ومدارک وتایید نهایی نتایج هست مستقیم زنگ زدم گفت دست سنجشه نتایج و دارم پیگیری میکنم فایل نهایی رو بفرسته سریع تایید کنم ونتایج بره روسایت وحتی گفتن ح
                              • پ
                                پناه
                                ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲
                                نگفتند حدودا ‌چه موقعی میشه اعلام نتایج؟
                                • t
                                  taha
                                  ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۳۸
                                  گفتن به شدت دارم پیگیری میکنم فایل نهایی رو سنجش بفرستن ببینم تغییراتی که قبلا برسی مدارک اتفاق افتاده اعمال شده یا خیر که یه ربع بیشتر طول نمیکشه گفت اگه دوشنبه فایل رو بفرستن سه شنبه اعلام شه که سه شنبه تهران تعطیل شد احتمال زیاد اخر هفته اینده بیاد ...دوستان من از حرف ایشون این استنباطو کردم ممکنه بازم یه اتفاقی دیگه بیفته ولی گفتن قرار بوده چهارشنبه قبل اعلام کنن که یه مشکلی توفایل نهایی پیش اومده پس نتایج تقریبا اماده ان ...بازم توکل به خدا خداکنه حداقل اینقدر انتظار نتیجه خوبی برامون داشته باشه
                                • ف
                                  فاطمه
                                  ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۷
                                  بعضی دوستان اینجا را با مهدکودک اشتباه گرفتن. وای به حال مردم ما اگر قراره این افراد قبول بشن و مسئولیت یه قسمتی دستشون باشه.
                                  • t
                                    taha
                                    ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۳۱
                                    اره واقعا بعضی ها میدونن الان دوره ای است که بچهها تحت فشار واسترس هستن میان یه مزه میپرونن همون بهتر این جور کسا قبول نشن و برای ادارات سم هستن
                                  • 0
                                    00
                                    ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷
                                    دوست عزیز ممنون از پیگیری...بقیه پیامتون ناقص اومده
                                    ..ادامه اش چی گفته؟
                                    • t
                                      taha
                                      ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۲۹
                                      اره گفتن دوشنبه زنگ میزنن سنجش تا فایل روبفرسته اگه جواب ندادن حضوری برن سنجش پیگیری کنن گفتن بنده خدا میگفت از ادارات همه شهرها و بچه ها برا نتایج بهشون زنگ میزنن وایشون هم ناراحت بود ازاین موضوع
                                • آ
                                  آیدا به سامی
                                  ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۴
                                  سلام
                                  آقا سامی مرسی از توضیحاتتون در مورد نیروی شرکتی. بعد این شرکتا با همه جا قرارداد دارن؟ مثلا همه اداره ها و دانشگاه و ...
                                  فقط آبدارچی و باغبان و نگهبان می گیرن یا کارمند هم هست جزوشون؟
                                  اسم این شرکتا چیه که بتونیم مراجعه کنیم/
                                  • ف
                                    فاطمه
                                    ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۲۱
                                    با همه جا را نمیدونم ولی میدونم که مثلا شهرداری برای کار‌شناس های بخش های مختلفش از این نوع قراردادها استفاده میکنه.
                                    • س
                                      سامی
                                      ۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۲۶
                                      اینو نمیدونم که همه جا قرار داد داره یا نه ولی مثلا آ.پ نیرو شرکتی نداره بجاش حق التدریس میگیره یا جهاد داره زیادم داره هر ارگانی فرق میکنه اسم شرکتم که والا من نمیدونم اگه تمایل به جذب شدن شرکتی دارید به امور اداری دستگاه اجرایی مراجعه کنید از اونا سوال کنید با جزئیات کامل راهنمایی میکنن. البته من جای شما بودم دنبال جذب شرکتی تو دستگاه دولتی نمیرفتک بجاش دنبال یه شرکت با برند معتبر که سهامی خاص باشه میرفتم مثلا گروه صنعتی گلرنگ یا شرکت هایی از این قبیل اونجا هم سابقه خوبی برای خودم دست و پا میکردم هم رزومه خوب وهم شانس شرکت تو ازمون ستخدامی وجذب پیمانی رو داشتم. من خودم الان 7سال تو بخش خصوصی سابقه کار و بیمه دارم. اما شرکتی های ادارات دولتی اگه تمدید نکنن شما میمونید و حوضتون و رزومتون بدرد شرکت های خصوصی نمیخوره اون وقت.
                                    • ح
                                      حمید
                                      ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰
                                      سلام دوستان از پیمانی ها کسی تونسته نتیجه رو ببینه؟؟از من همش میزنه داوطلب مورد نظر یافت نشد
                                      • .
                                        .....
                                        ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۱۳
                                        فکر کنم لینک پیمانی های جهاد اصلا غیر فعال بوده و اون روز ب اشتباه نوشته بود پیمانی جهاد چون امروز اطلاعیه گذاشته بودن برا تحویل مدارک ورزش و جوانان و مرکز آموزش مدیریت دولتی ولی تحویل مدارک جهاد داخلش نبود احتمالا اصلا قبولی های جهاد اعلام نشدن
                                      • س
                                        سامی
                                        ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۱
                                        تهران و البرز از فردا تا یکشنبه اگه اشتباه نکنم تعطیل هستن پس نتایج تو بهترین حالت دوشنبه هفته اینده اعلام میشه.
                                        • پ
                                          پناه
                                          ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۰
                                          به نظر من همون دوشنبه هم اعلام نمیشه
                                          • س
                                            سحر
                                            ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۸
                                            😭😭😭😭😭
                                            • س
                                              سامی
                                              ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۱۳
                                              من خودمم چشمم آب نمی خوره به دوشنبه ولی به قول معرف روی کاغذ شانس داره!
                                              • م
                                                محسن
                                                ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۵
                                                یه کاری کردن من یکی نتایج رو ببین ام هم باور نمیشه🤣🤣🤣😂😂😂
                                          • 0
                                            00
                                            ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰
                                            هفته بعد که قراره چند تا آزمون برگزار کنن که یکیش ارشد هست
                                            و سنجش مشغول آزمون ها میشه و نباید امیدی داشته باشیم به هفته بعد
                                            • t
                                              taha
                                              ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸
                                              سلام دوستان من هم با کارشناس استخدام وزارت خونه امروز صحبت کردم ازشون خواهش کردم یه جواب درستی بدن گفتن نتایج دست سنجش هست یه سری تغییرات که قبلا توبررسی مدارک افتاده بود را ما تصحیح کردیم والان نتایج دست سنجشه قرار است فایل نهایی رو برا ما بفرستن تا تاییدش کنیم بعد بزارن روسایت.که یه ربع بیشتر کار نداره ودر حال پیگیری هستم زودتر فایل نهایی روربفرستن...واگه امروز بفرستن فردا نتایجو میتونن بزنن...ممکنه فردا نتایج بیاد اگه فردا نیاد میره برا اخر هفته اینده با توجه به تعطیلی تهرا وکرج اوایل هفته...
                                              • ف
                                                فاطمه
                                                ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۵
                                                ممنون بابت پیگیریتون.
                                                ولی فکر کنم اگه امروز نزنن دیگه تا هفته بعد نمیزنن. چون اگه اشتباه نکنم از فردا تعطیلن
                                                • 0
                                                  00
                                                  ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹
                                                  از فردا تهران و البرز تعطیله..و فردا درصدش خیلی ضعیفه.
                                                  • س
                                                    سحر
                                                    ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۴۶
                                                    شما از ورامین هستید؟
                                                    • ب
                                                      بهار
                                                      ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۳۹
                                                      تو بررسی مدارک نمره بعضیا کمتر شد و بومی حذف یعنی امکان داره دوباره بومی تایید شه و نمره بومی برگرده برای کسی؟
                                                    • ف
                                                      فاطمه
                                                      ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹
                                                      بچه ها من الان تماس گرفتم با خود وزارت جهاد کشاورزی، قسمت اداره استخدام. گفت ما نتایج را فرستادیم سازمان اداری استخدامی. اونا باید اعلام کنن. ولی گفت داریم پیگیری میکنیم ان‌شاالله طی چند روز آینده اعلام میشه.
                                                      مثل جوابی که همینجا دوستان دیگه هفته پیش گفتن.
                                                      بنظرم اصلا مشخص نیست کی نتایج اعلام بشه. شاید امروز شاید فردا شاید هفته دیگه شاید دو هفته دیگه.
                                                      اگه کسی آشنایی چیزی داره میتونه خبر موثقی بگیره از اون طریق شاید بهتر بشه به نتیجه رسید.
                                                      • س
                                                        سامی
                                                        ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۲
                                                        به سازمان اداری استخدامی هم بچه ها قبلا زنگ زدن گفتن فرستادن سنجش به سنجش زنگ زدن گفتن بهشون دست ما نرسیده!واقعا الان باید پرتقال فروش رو پیدا کنیم؟!! خیلی جالبه، به نظرم بیخیال بشیم و فقط منتظر ظهور نتایج تو سایت سنجش بمونیم شاید این شنبه بیاید شاید!
                                                      • س
                                                        سحر
                                                        ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۷
                                                        دوستان من فردا از یه منبع خیلی موثق براتون خبر میارم.
                                                        • ع
                                                          علی
                                                          ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷
                                                          چی شد خبرت؟
                                                          • ف
                                                            فرهاد
                                                            ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۲
                                                            دوتا از ارگانای دیگه هم اعلام شد ما همچنان هیچ...
                                                            • پ
                                                              پناه
                                                              ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۴۲
                                                              کدوم ارگان ها و کجا اعلام شد ؟
                                                              • A
                                                                Ava
                                                                ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۵۵
                                                                ببخشید منظورتون از دوتا ارگان دیگه کدوم ارگاناست!؟ کجا اعلام شده؟
                                                              • ف
                                                                فاطمه
                                                                ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۹
                                                                ببخشید خبری از منبعت نشد؟؟
                                                                • س
                                                                  سحر
                                                                  ۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۳
                                                                  نه خورد به تعطیلی منبعم ترکید
                                                              • ف
                                                                فاطمه
                                                                ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۳
                                                                بچه ها شما برای پیگیری با کجا تماس میگیرید؟؟ من هرچی زنگ میزنم اداری استخدامی جواب نمیدن. اگه هم ادارات را تعطیل کنن که یک هفته باز هیچ خبری نمیشه.
                                                                • آ
                                                                  آیدا
                                                                  ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۰
                                                                  سلام
                                                                  دوستان نیروهای شرکتی کیان؟ همین ناظرای کشاورزی؟ اونا چجوری نیروی شرکتی شدن؟ اصلا چجوری شغل دار شدن؟
                                                                  • س
                                                                    سامی
                                                                    ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۴۷
                                                                    نیروهای شرکتی نیروهایی هستن مه با یه شرکت پیمان کار قرارداد دارن و اون شرکت با ارگان مربوطه قرار داد داره جهت تامین نیرو، اون دستگاه پول میده به شرکت شرکتم به نیروهاش طبق قرارداد، این وسط یه پول درشت گیر شرکت میاد چون معمولا حقوق خیلی کمی به نیروهاش میده. و دستگاه اجرایی هم هیچ مسئولیتی در قبال نیروهای شرکتی نداره حتی من خودم دیدم اون شرکت نیرو رو بیمه تامین اجتماعی هم نکرده هر چند تخلفه اما انجام میدن. درباره ناظرین اصلا اطلاعی ندارم. نحوه شاغل شدنم معمولا راحته اگه اون اداره نیروی شرکتی بخواد درصورت نیازنیاز داشتن اون اداره واینکه شما مطلع بشی و مراجعه کنی مراحل انجام میشه که من زیاد مراحلشو نمیدونم هیچوقت پیگیرش نبودم.
                                                                  • .
                                                                    ........
                                                                    ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۶
                                                                    سلام
                                                                    ببخشید من یک سوال داشتم می خوام بدونم کلا روال کار مصاحبه ها اینطوریه که پایان مصاحبه ، مصاحبه گرا جلسه
                                                                    مشورتی میذارن و نظرات رو تجمیع می کنند منظورم در مصاحبه های حضوری هست مخصوصا اونهایی که کلا مصاحبه تهران برگزار میشه؟ و بخش تخصصی ، کامپیوتر ، زبان و روانشناسی جدا مصاحبه می گیرند. اگر کسی دقیقا اطلاع داره بی زحمت جواب بده . ممنونم.
                                                                    • پ
                                                                      پناه
                                                                      ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۵
                                                                      آفرین فاطمه خانم کاش همه مثل شما فکر میکردند و اینقدر نسبت به رقیب هاشون بدبین نبودند پیروز واقعی شمایید که اینقدر زیبا فکر میکنید
                                                                      • س
                                                                        سامی
                                                                        ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۹
                                                                        تحلیل من از این تاخیر اعلام نتایج فقط یه چی میتونه باشه، به قول دوستمون که پایین کامنت گذاشته بود 20دقیقه مصاحبه که این همه تفسیر مشورت نداره باید بگم احتمالا رو مصاحبه زیاد حساب باز نکردن و دارن بین نفرات نفر مورد نظر خودشون رو انتخاب میکنن، پس این احتمال وجود داره که نفر اول با اختلاف کتبی زیاد قبول نشه و نفر سوم که نصف اون نمره داره قبول بشه، این مورد رو من توی کامنت های اعلام نتایج وزارت تعاون دیدم که خیلی از نفرات اول مردود شده بودن می تونید برید چک کنید. شاید سر این موضوع هنوز درحال فکر باشن. البته الان نه جهاد، نه اداری استخدامی و نه سنجش قبول نمیکنن که نتایج رو دارن و به هم پاس میدن و این مورد عجیبه. حدس من اینه که هنوز سنجش نتایج رو نداره چون اگه داشت اعلام کردنشون کاری نداره وارد یه فایل اکسل میکنن و ضرایب اعمال و نفرات ترتیب بندی میشن و اعلام میکنن، قطعا یا دست سنجش نیست یا اگه دست سنجش باشه اجازه انتشارو بهش ندادن به دلایل نامعلوم!ما بعد از آ.پ جز اولین ارگان هایی بودیم که مصاحبه انجام شد و به موقع هم تموم شد.
                                                                        • س
                                                                          سامی
                                                                          ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۵
                                                                          بعضیها تو اون پیج میگفتن که نفر اول بودن ولی مصاحبه خیلییی پایین گرفتن نزدیک صفر. یکی دیگه خدارو شکر میکرد که نفر سوم بوده و نصف نفر اول نمره کتبی داشته و قبول شده! این موارد خیلی عجیب بود برام سال های قبل اصلا این اختلاف ها قابل جبران نبود.
                                                                          • ج
                                                                            جهاد
                                                                            ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۷
                                                                            دوستان چه جوری میشه بفهمیم نفر چندم هستیم؟
                                                                            من که هر چی اصرار کردم بهم نگفتن، در عجبم بقیه دوستان چه جوری میدونن
                                                                            فقط با توجه به نمره حداقل میدونم نفر آخر نیستم
                                                                            • س
                                                                              سامی
                                                                              ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۴
                                                                              معمولا بعضی مراکز سخت گیر نیستن و میگن ترتیب و امتیاز افراد رو و درنهایت روز مصاحبه نفرات باهم صحبت که میکنن، پس خیلی راحت میشه فهمید نهایتا روز مصاحبه میفهمید.
                                                                              • ف
                                                                                فاطمه
                                                                                ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۰
                                                                                منم همینطور فقط میدونم آخر نیستم. راستش دو نفر دیگه را هم روز مصاحبه دیدم ولی ترجیح دادم ندونم اولم یا دوم. چون بازم نمیشه فهمید قبول میشیم یا نه. راستش حتی نمیتونم برای قبولی خودم دعا کنم، چون دایم چهره دو تا رقیبم هم جلوی چشمم هست و میگم نکنه اونا بیشتر به این شغل احتیاج داشته باشن یا اینکه از قبول نشدنشون لطمه زیادی بخورن.
                                                                                امیدوارم خدا کاری کنه همه ما و همه کسانی که دوست دارن یا احتیاج دارن برن سر کار، شغل مناسبی را پیدا کنن. و اینقدر پیدا کردن شغل سخت و آزاردهنده نباشه.
                                                                              • .
                                                                                .....
                                                                                ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴
                                                                                آقای سامی این چه جور نظریه آخه؟!! مگه میشه سر نفر اول دوم باشه وقتی اونا هیچ کدوم از مارو نه دیدن و نه می‌شناسن آخه چرا باید همچین کاری بکنن. بله ارگانهایی بودن ک نفرات سوم قبول شده بودن ولی اونا همشون یه وجه اشتراک داشتن اونم این بود ک مصاحبه روانشناسی بسیار براشون با اهمیت بود مثل بانک‌ها و آموزش و پرورش چون شغلشون ایجاب میکنه ک از لحاظ روانشناسی آدمایی ک استخدام میکنن سالم باشن. ولی برا ما ک نه میخوایم معلم شیم و نه تو بانک با مشتریای جور واجور ارتباط داشته باشیم روانشناسی خیلی تعیین کننده نیست و تازه تهران ک هیچ کدوممون رو نمی‌شناختن چرا براشون باید اهمیت داشته باشه ک نفر سوم جانشین نفر اول بشه مگه با منطق جور در میاد؟!!!
                                                                                من خودم نظرم اینه ک سنجش نتایج رو داره اما دلیل اعلام نکردنش اینه ک کارش زیاده و سرشون شلوغ هست و دائم در حال برگزاری آزمون هست گذاشته نتایج تمام ارگانهایی ک بعد از مصاحبه دادن رو هم تموم کنه یدفعه همه رو با هم اعلام کنه
                                                                                • ف
                                                                                  فاطمه
                                                                                  ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹
                                                                                  مگه سنجش یه کارشناس داره که سرشون شلوغه؟؟ هر بخشی کارمندای خودشو داره. من نمیدونم دلیلش چیه دیر اعلام میکنن اما شلوغی سنجش نیست
                                                                                  • س
                                                                                    سامی
                                                                                    ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۳
                                                                                    فقط بحث روانشناسی نیست که! جهاد ارگانیه که خیلی سرباز میگیره و نیروی شرکتی به عناوین مختلف مثل نیرنیروی حجمی (که خودم اصلا نمیدونم منظور از حجم چیه این وسط) و من میدونم که بعضی از این نیروهای شرکتی دعوت شدن یعنی جز یه نفر اول بودن ولی اول نبودن شاید جهاد بخواد برای این نیروها اولویتی قائل بشه. و دلایل دیگه از جمله روابط که قرار نیست همه این افراد تو این پیج حاضر باشن. ولی بازم میگم طبیعی نیست چون تعداد 92نفر زیاد نیست که نتونه تو حداقل مرحله چندروز پیش همراه با پیمانی اعلام کنه این که قراردادی ها که با پیمانی باهم مصاحبه شدن نتایج اعلام نشده خیلی مشکوکه چون 90نفر عددی نیست برای سنجشی که فقطفقسالانه سالانه نزدیک 1میلیون اوطلب کنکور سراسری رو بررسی میکنه.شاید حتی بخاطر یک نفر هم که شده اعلام نتایج رو به تاخیر بندازن! ما از خیلی چیزا بی خبریم و قرارم نیست باخبر بشیم!
                                                                                  • س
                                                                                    سعید
                                                                                    ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷
                                                                                    منم کاملا با نظرشما موافقم
                                                                                    مثلا تو استخدام امورعشایر ی خانمی گفتن تو کتبی نفراول شدم ولی بعداز مصاحبه رد شدم
                                                                                    • ف
                                                                                      فاطمه
                                                                                      ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۱
                                                                                      تعداد اصلا مطرح نیست. چون آموزش پرورش با این تعداد تقاضای زیاد سریع جمعش میکنه.
                                                                                      ولی هرکاری که دارن میکنن که به قول دوستمون ما هیچوقت نمیفهمیم کاش زودتر انجام میدادن، حداقل اینهمه آدم تو بلاتکلیفی نباشن. ولی من میگم اگه میخواستن براساس حق امتیاز ندن مجبور نبودن مصاحبه را متمرکز از تهران بگیرن، یا مدارک و رزومه را بدقت بررسی کنن، سریع فرد دلخواهشون را اعلام میکردن. پس بیاید امیدوار باشیم که حداقل از دیدگاه خودشون منصفانه نمره دادن و فردی که فکر میکنن بهتره را انتخاب کردن.
                                                                                      • س
                                                                                        سامی
                                                                                        ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۲
                                                                                        من شکی ندارم این مورد که پیمانی رو اعلام کردن ولی قراردادی نه حتما یه موردی هست باور کنید، منم نمیدونم چیه ولی احساس خوبی نسبت بهش ندارم!هرچی فکر میکنم نمیتونم دلیل منطقی پیدا کنم برای این موضوع اگه کسی چیزی به ذهنش میرسه بگه راجبش نظربدیم.یه مورد دیگه هم اینه که این سه تا ارگان هی نتایج رو بهم پاس میدن و به بچه هایی که پیگیری کردن حرفای ضد و نقیض زیادی میزنن و کسی نمیدونه. بازی گل یا پوچ راه انداختن!
                                                                                    • ع
                                                                                      علی
                                                                                      ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰
                                                                                      به نظر منم همینه، دارن یه کارایی میکنن و به خیال خودشون خیلی زرنگن
                                                                                      • .
                                                                                        ........
                                                                                        ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۴
                                                                                        سلام
                                                                                        ببخشید من یک سوال داشتم می خوام بدونم کلا روال کار مصاحبه ها اینطوری که پایان مصاحبه ، مصاحبه گرا جلسه میذارن و نظرات رو تجمیع می کنند منظورم در مصاحبه های حضوری هست مخصوصا اونهایی که کلا مصاحبه تهران برگزار میشه؟ اگر کسی دقیقا اطلاع داره بی زحمت جواب بده . ممنونم.
                                                                                        • .
                                                                                          ...Waiting
                                                                                          ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۴
                                                                                          من هم مثل شما حدس میزنم..چند وقت پیش یکی از کاربران پیام گذاشته بود که زنگ زدم به وزارتخانه برای اعلام نتایج گفته یه مشکلی تو بررسی مدارک چند نفر پیش اومده که اونا رو درست کنیم نتایج رو اعلام میکنیم...در صورتی که بررسی مدارک جزئ اولین مراحل بود !!!
                                                                                          این پاسخ مشکوک بود‌.
                                                                                          من نفر اولم و نفر دوم نیروی شرکتی ...که روز مصاحبه یکی از مسولین اداره روبروی خودم گفت حق اونه که قبول بشه!!
                                                                                          فکر میکنم اون یک نفر من باشم😂😂😂😂که میخوان بیارنش پایین.
                                                                                          همراه رقیبم میرفتن اتاق مصاحبه
                                                                                          • س
                                                                                            سامی
                                                                                            ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۸
                                                                                            خدا خیرت بده! منم دیدم این موردرو که نیروی شرکتی اومده بود مصاحبه با کلی سابقه کار تو جهاد!ولی الان شاید بچه ها باور کنن. البته من با خانم فاطمه خیلی موافقم که دیگه کاری از دست ما برنمیاد جز دعا کردن که انشالله حق به حق دار برسه و این تاخیر در اعلام نتایج دلیل غیر این داره و ما فقط دچار سوتفاهم شدیم.
                                                                                            • ف
                                                                                              فاطمه
                                                                                              ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۳
                                                                                              حتی اگه مسئله مشکل مدارک باشه، یک ساعته حله. راهش یه استعلام از دانشگاه طرف هست. یا حتی تو موارد دیگه. اینا مسائلی نیست که اینهمه تاخیر ایجاد کنه.
                                                                                              • س
                                                                                                سامی
                                                                                                ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۰۱
                                                                                                اونا میگن مشکل مدارک ولی شما باور نکن!
                                                                                                • ف
                                                                                                  فاطمه
                                                                                                  ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۵
                                                                                                  منم منظورم همین بود. میگم مشکل مدرک چیزی نیست که تاخیر ایجاد کنه. مسئله چیز دیگه س.
                                                                                              • م
                                                                                                مهدی
                                                                                                ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۲۱
                                                                                                دوستان اگه اطلاع دقیق با منبع موثق ندارین لطفا شایعه پراکنی نکین...دفعه پیش که سری اول نتایج امد بعضی می گفتن قبل اعلام نتایج امدن تحقیقات محلی...
                                                                                                تو این شرایط پراسترس ایگونه اظهار نظر شما فقط با اعصاب و روان بچه ها بازی می کنه... کارمندای سنجش بعد کنکور یه مدتی رو به قرنطینه میرن. احتمالا بخاطر همون که اعلام نتایج با کندی پیش میره ...نتایج سال پیش هم اگه ببینین تو چهار مرحله نتایج اعلام شد
                                                                                                • س
                                                                                                  سامی
                                                                                                  ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۲۸
                                                                                                  ممنون از اطلاع رسانی شما! اینا اطلاعات نیست دوست عزیر که منبع موثق نیاز داشته باشه، بحث و تبادل نظر بین بچه هاستها و همه هم میگن که حدس و نظرشونه. ولی بازم ببخشید احساسات شما جریحه دار شد...
                                                                                                  • س
                                                                                                    سامی
                                                                                                    ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۴۰
                                                                                                    در ضمن آقا مهدی عزیر سازمان سنجش من چندباری رفتم قبلا، یه سازمان بزرگه که از 4-5تا کارمند به گمون بیشتر داشت!هر بخشی برای خودش جداست قطعا کنکور سراسری با واحد ازمون های استخدامی جداست و قرار نیست بخاطر کنکور هرچی کارمند داره رو قرنطینه کنن که، ولی با این حال ممنون از نظر شما ولی من نظرم اینه که قرنطینه کنکور دلیل تاخیر طولانی نیست. ما اولین دوره مصاحبه ها بودیم ولی اخرین گروه اعلام میشیم این به نظر من یه چیزی هست حالا خدا میدونه چیه هرکی هم این جا نظرشو گفت همین استرس نداره که نباید بخاطر چهارتا نظر که همه هم میگن منبعش خودشون هستن استرس بگیره کسی. قوی باشید چون تا چند روز دیگه دوسوم مردود میشیم شاید خود من هم جزشون باشم ولی مهم نیست بازم زندگی جاریه.
                                                                                                • آ
                                                                                                  آیدا به سامی
                                                                                                  ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰
                                                                                                  سلام
                                                                                                  آقا سامی ببخشید یه سوال دیگه
                                                                                                  قرارداد موقت یعنی مدت اشتغال چقدر هست؟ مثلا یه ساله؟
                                                                                                  • .
                                                                                                    .....
                                                                                                    ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۱
                                                                                                    ول کنید قراداد رو. دوستان نتایج همه ارگانهایی ک با ما مصاحبه دادن همشون از طریق سازمان‌های خودشون اعلام شدن تنها کسی ک مصاحبه ش خیلی وقته تموم شده و نتیجه ش نیومده ما هستیم ازتون خواهش میکنم هرکسی میتونه پیگیر شه ببینیم این نتایج مارو باد برده یا باران که اینقدر این مصاحبه 20 دقیقه ای براشون داستان شده. من هرچقدر تماس میگیرم با سنجش اصلا جواب نمیدن یا رو راست نمیگن چه خبره
                                                                                                    • ف
                                                                                                      فاطمه
                                                                                                      ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۳
                                                                                                      مدارک را که یادمه تا 17 فروردین فرصت داشتیم بدیم بهشون. نهایت چند نفر دروز مصاحبه تحویل داده باشن. مصاحبه هم که یک نفر بود شور و مشورت نداشت همونجا میتونست نمره بده، پس احتمالا مشکل از نمره مصاحبه و اینا نیست، چون کندترین فرد هم میذاشتن سر اینکار تاحالا هزاربار تمام کرده بود. شاید یه جای دیگه کار گیر داره که اعلام نمیکنن. و البته مهمتر اینکه خیلی هم براشون مهم نیست انتظار کشیدن ما. وقت و عمر اونا که تلف نمیشه، مائیم که یک سوممون یک سال زمان را سر این آزمون از دست دادیم.
                                                                                                    • س
                                                                                                      سامی
                                                                                                      ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۰
                                                                                                      سلام اره یکساله هستش اما نگران نباشید مثل بخش خصوصی نیست که تمدید نشه. قرارداد کارمعین یکی از وضعیت های سه گانه تایید شده کارکنان دولته حتی تو سامانه کارمند دولت هم هستین. فقط شرکتی و حجمی و این موارد زیاد معتبر و آینده دار نیست. من احتمال میدم با این قانون همسان سازی خیلی زودتر تبدیل وضعیت انجام میشه برای قراردادی ها.
                                                                                                      • آ
                                                                                                        آیدا به سامی
                                                                                                        ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۷
                                                                                                        مرسی از پاسختون
                                                                                                    • ج
                                                                                                      جهاد
                                                                                                      ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۳۳
                                                                                                      دوستان، از یکی از مسئولین جهاد استان شنیدم فردا یا پسفردا نتایج اعلام میشن
                                                                                                      خدا کنه درست گفته باشن، خسته شدیم دیگه
                                                                                                      • س
                                                                                                        سعید
                                                                                                        ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰
                                                                                                        اون بنده‌خداها خبر ندارن که
                                                                                                        اوناهم مثل ما
                                                                                                        درضمن دوستان نتایج دست اداری استخدامیه
                                                                                                        سازمان سنجش هیچ‌کارست فقط وقتی سازمان اداری استخدامی میفرسته اعلام میکنه
                                                                                                        • .
                                                                                                          ..
                                                                                                          ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۱
                                                                                                          شما از کجا میدونید دست اداری استخدامیه؟؟اونا که میگن دست سنجشه
                                                                                                          • س
                                                                                                            سعید
                                                                                                            ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰
                                                                                                            ن مطمئن باشید دست اداری استخدامیه
                                                                                                            سنجش فقط دستور میگیره اعلام میکنه کاره‌ای نیست
                                                                                                        • 0
                                                                                                          00
                                                                                                          ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹
                                                                                                          وزارتخانه زنگ میزنیم میگن اطلاع نداریم از زمانش...بعد جهاد استان از زمان نتایج خبر داسته باشه
                                                                                                          • ج
                                                                                                            جهاد
                                                                                                            ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۶
                                                                                                            شاید به من و شما میگن اطلاع نداریم ولی اگر بدونن به همکاران خودشون میگن دیگه
                                                                                                            من هم گفتم امیدوارم راست گفته باشن

                                                                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                        ثبت پاسخ