استخدام وزارت نیرو (استخدام جدید)

۱۹۱۸۶۱ نظر

استخدام وزارت نیرو

وزارت نیرو استخدام‌های خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی که اطلاع رسانی آن از سایت‌ها و مجاری خبری به اطلاع عموم می‌رسد انجام می‌دهد. اگر به دنبال آگاهی از استخدام‌های وزارت نیرو هستید مطالب این صفحه را به دقت مطالعه کنید.

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت نیرو

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، وزارت نیرو در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

لینک ها و صفحات مرتبط با ثبت نام در آزمون

  • متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال جاری می‌توانند با مراجعه به صفحه شرایط آزمون استخدامی وزارت نیرو، شرایط دقیق ثبت نام در آزمون را بررسی نمایند.
  • جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه و یا سوالات رایگان موجود در صفحه سوالات و منابع آزمون استخدامی وزارت نیرو استفاده کنید.
شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار استخدامی وزارت نیرو

شرایط استخدام وزارت نیرو چیست؟

یکی از سوالات فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار در حوزه کاری وزارت نیرو، این است که بدانند کدام رشته‌ها بیشترین میزان نیاز وزارت نیرو برای استخدام را تشکیل می‌دهند. پاسخ به این سوال چندان ساده نیست، به دلیل تعدد رشته‌های مورد تقاضا و همچنین تعداد بالای شرکت‌های مختلف توزیع نیرو، شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت‌ها و ادارات برق طیف گسترده‌ای از رشته‌های دانشگاهی برای استخدام در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه نیاز است.

کاربران گرامی در صورت اعلام هر گونه خبر در خصوص استخدام وزارت نیرو سال ۱۴۰۱ و شرایط استخدام وزارت نیرو در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

رشته‌های برق، مکانیک، عمران، زمین شناسی و در مواردی برای کارهای اداری رشته‌های حسابداری و ... از جمله بیشترین نیازهای وزارت نیرو در زمینه استخدام را تشکیل می‌دهد.

پس از اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان (دو برابر ظرفیت) مصاحبه می شوند همچنین فرمها و اطلاعات مربوط به گزینش در روز مصاحبه توزیع و بعد از تکمیل آنان گردآوری می شود.

همانطور که خواندید استخدام در این سازمان و وزارتخانه کار پیچیده و سختی نیست و فقط باید از طریق سایت «ای استخدام» گوش به زنگ یک اطلاعیه استخدامی مرتبط باشید تا به بتوانید وارد این حوزه کاری شوید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی وزارت نیرو
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام وزارت نیرو
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی وزارت نیرو در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

لیست سازمان‌های فراگیر هفتم

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!



سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۹۱٬۸۶۱ نظر برای استخدام وزارت نیرو (استخدام جدید)

  • س
    سید
    ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵
    سلام به همگی. من باز هم اومدم
    • !
      !!
      ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰
      خجالت بکشید.حسادت تا کجا؟ به یه اسم کاربری هم حسودیتون میشه!! خدا همکاری با شخصیت شمارو نصیب گرگ بیابونم نکنه.هرچند کاملا مشخصه قبول نشدید و از روی قصد وغرض میاید اونم با نام کاربری شخص دیگه.
      • ب
        به !!
        ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲
        سلام، شما قبول شدید؟ با آزمون یا دانشجوی برتر؟
      • س
        سید
        ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۵۹
        خوش اومدی سید اصلی😊
      • آ
        آب
        ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۰۸
        سلام دوستان وقت بخیر
        کسی اطلاع داره در فراگیر نهم وزارت نیرو(مدیریت منابع آب) اعلام نیاز کرده یانه؟؟؟
        • ب
          به همه
          ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۴۰
          خیر
          • س
            سینا
            ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷
            تو نظرات قبلی یکی می گفت بدون آزمون و براساس معدل و دانشگاه داره استخدام میشه. توضیح بیشتری نداد.
            • د
              دبل
              ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸
              مگ استخدامی وزارت اطلاعاته 😂😂😂😂😂
            • د
              دبل
              ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸
              والا تا آگهی ن معلوم ن
            • ب
              به مخاطب
              ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۷
              سلام
              من 13 تاکتاب چاپ کردم وماهی 9 میلیون میگیرم
              • س
                سید اصلی اصلی
                ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۰
                احسنت... خوبه که اسمت سید نیست
              • ح
                حاجی به سید
                ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱
                سید کجایی که حاجیتو کشتن
                • آ
                  آبفا
                  ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱
                  بحث حقوق ها سد گفتم یه مطلبی رو بگم...
                  من از آزمونی های آبفای 97 ام ک سال پیش شروع ب کار کردیم
                  پارسال یک ماه قبل شروع ب کار میگفتن حقوقتون شیش تومانه چشمامون خز کاسه درمیومد
                  فک میکردیم چقدهههه
                  اتفاقا ئک ماه بعدش شروع ب کارمون شد و اومدیم دیدیم حقوقمون هفت تومانه با همه مزایا البته.
                  الانم تزدیک ب ده تومان حقوقمونه
                  من مجردم
                  و فقط یک نفرم
                  فک میکنید چقد پس انداز داشتم؟
                  شما کافیه عین من مستاجر باشید
                  ماهی دوتومان میره اجاره خونه و آب برق و گاز
                  نزدیک ب دو تومانم بدون اینوه بگیم زندگی خیلی سطح بالایی داشته باشی خرج خودته
                  ینی اگه وام و اینا نداشته باشی در حال حاضر میشه ماهی شیش تومان پس انداز
                  ینی سالی 70 تومان
                  یتی یه مونور سیکلت
                  پس نگید حقوق دوازده تومانی نجومیه
                  نجکمی بود واسه دهه هشتاد و اوایل دهه نود
                  الان اگه متاهل باشی باید دوازده بگیری ک بتونی یه زندگی متوسط داشته باشی
                  موید و موفق باشبد
                  اگه
                  • ب
                    به ابفا
                    ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۴
                    الان حقوق 10 میلیارد به بالا نجومیه
                    • ا
                      ارشد به آبفا
                      ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶
                      قبولی سال 97 الان اینجا دنبال چیه؟!! جالبه وقتی چنین بحث‌هایی بوجود میاد، یهو یکی ماد میگه من قبول شده‌ی وزارت نیرو هستم و فلان ...
                      • ب
                        به ابفا
                        ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۹
                        خخخخ احسنت
                        • ا
                          ارشد
                          ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰
                          لطفا با نام کاربری من پیام ندید.بنده جسارت نمیکنم به شخصی این حرفو بزنم.متاسفم واقعا
                        • ت
                          تهران
                          ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۷
                          شما کجا خونه گرفتید
                          اجاره و ... بیشتر از دو تومن میشه مگر اینکه همخونه داشته باشید
                          • س
                            سید به سید
                            ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۰:۲۰
                            قلهک
                            • ت
                              تهران
                              ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۰:۳۲
                              از آنجا خبر ندارم ولی محدوده بلوار کشاورز و ... کرایه ها زیاد جالب نیست
                              در کل زندگی و هزینه ها در تهران کمر شکن است
                              شما سابقه کار قبل از آبفا هم داشتید ؟
                              در مجموع راضی هستید
                              • ب
                                به
                                ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۴۷
                                تهران اصلا جالب نیست ومن راضی نیستم
                                اگر شهرستان بود خیلی بهتر بود
                                ولی من برای پوشش هزینه هام اسنپ هم کار میکنم
                          • ب
                            به به..
                            ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸
                            دوست عزیز من نمیخوام غرض ورزی کنم و چون خودم فنی هستم الکی بگم حقوق فنی بالاتره...
                            اتفاقا‌پدر بنده 30 سال در وزارت نیرو بودن وهمواره جز مدیران رده میانی بودن و حقوق ومزایا کارکنان دست ایشون بوده
                            مناصبی که پدر من داشتن شامل کارشناس حسابداری.رییس حسابداری..و اخرین منصب که بالاترین بود مدیر دفترمجامع عمومی وحسابرسی بودن...ایشون به من گفتن که حقوق بخش فنی بالاتر از قسمت اداریه...بیشتر این تفاوت به خاطر حق شیفت واضافه کاری بیشتریه که اینها میگیرن ....چیزی درحدود 2 تا 3 تومن....مدرکشونم ارشد مدیریت منابع انسانی بوده
                            • س
                              سید
                              ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰
                              حق شیفت خودش 20 درصد به حقوق اضافه میکنه. با در نظر گرفتن حقوق 6 تومن (حق شیفت و اضافه کاری اینا روی مزایا در نظر گرفته نمی شه یعنی اگه حقوق 8 باشه حق اولاد و مسکن و ... رو باید کم کنیم) و اضافه کاری 50 ساعت در ماه یه چیزی حدود یک و 200 حق شیفت و دو اضافه کاری نیروهای فنی از اداریا بیشتر خواهد بود.
                              • ب
                                به سید
                                ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳
                                بله دقیقا
                            • !
                              !!
                              ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲
                              دوستان لطفا دیگه در مورد بحث مالی حقوق و مزایا و این دست صحبت نشه. هرکسی که به پیچ یر میزنه لزوما قبول شده نیست و هرکسی محرم راز نیست.میبینید که جو رو دارن به سمتو سوی ناامید کردن ما پیش میبرن.
                              • t
                                tvchn
                                ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷
                                خطاب به اون دوستی که گفتند حراست بالای هشت می گیره: من ترغیب شدم به عنوان حراست استخدام بشم!!!! از طریق آزمونه؟ شرایطش چیه؟
                                • .
                                  ..
                                  ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴
                                  بابا الکی میگه
                                  مگه‌میشه‌نگهبان 8 بگیره؟
                                  شاید نگهبانان منطقه عسلو فقط اینقد بگیرن که اونم به خاطر شرایط فوق سخت کاریه....
                                  • .
                                    ...
                                    ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۵
                                    حراست آزمون نداره.شرکتی هستن و 24 ساعت کار و 48 ساعت استراحت.راست میگن 8 میگیرن منم میشناسم.
                                    • ف
                                      فرزاد
                                      ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳
                                      خوبه که. از کجا باید شرایطشو پیگیری کنیم؟
                                      • ب
                                        به فرزاد
                                        ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
                                        شرکتی با بند میشه وارد شی
                                      • ب
                                        به ...
                                        ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۰
                                        شرایط کاری و حقوقی که شما گفتید اگه راست باشه خداییش با اینکه فوق لیسانسم حاضرم به عنوان حراست استخدام بشم.
                                        • ب
                                          به
                                          ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۹
                                          بند داری؟
                                    • .
                                      ..
                                      ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۲
                                      به سید
                                      شرکتای خصوصی همشون اداره کارین
                                      یعنی 3700 به اضافه اضافه کار وحق اولاد که خودتو بکشیم بیشتر از 6 نمیشه
                                      لطفا کذب نگید
                                      • س
                                        سید
                                        ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴
                                        من تمایلی ندارم اینجا معرفی کنم، شرکت های خصوصی برعکس، اگر براشون ارزنده باشی خیلی بیشتر میدن، من پرداختی ماهی 90 تومن رو سال قبل خبر دارم و دیدم که حقوق مدیر فروش یه شرکت خدمات دهی به صنایع نفت و گاز بود.
                                        دوست عزیز، شما اگر میتونی خودتو معرفی کن و راه ارتباطی بده که بنده با شما ارتباط بگیرم و تشریف بیارید. خیلی راحت به دروغگویی محکوم میکنید و واقعا زشته.
                                        • ب
                                          به سید
                                          ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹
                                          سید جان شما ثابت شده ای.هرکی دوست داشت باور کنه هرکی نداشت نکنه.
                                          • ب
                                            به سید
                                            ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳
                                            خودت به خودت کامنت میدی؟!
                                        • ف
                                          فرزاد
                                          ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۸
                                          بعضی ها منم منم زیاد می کنند. جدی نگیر
                                          • .
                                            ..
                                            ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵
                                            اره والا
                                            • !
                                              !!
                                              ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۱
                                              شما الان کجا منم منم دیدید؟ از چه زاویه ای به موضوع نگاه کردید واقعا جالبه برام که ماهی 12 تومن انقدر عدد نجومی هست براتون که باورش ندارید!!!
                                              • س
                                                سید
                                                ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲
                                                من واقعا چند کامنتی که روزهای اول از دوستان دیدم امیدوارم کرد که با بچه های خیلی توانمندی دارم همکار میشم اما برخی دوستان یه جوری صحبت میکنند که آدم ازشون نا امید میشه. دوستان طریقه ی برخورد با قشر کارمند و کارگر در کشور ما درست نیست و با چنین تفکراتی که حقوق فلانقدر زیاده و فلان، به کارفرما کمک میکنیم برای تقویت دیدگاه رعیت و برده به کارگر و کارمند. ما باید ببینیم چقدر آورده برای جایی که کار میکنیم داریم و طبق اون حقوق بخوایم (معمولا یک دهم تا یک بیستم آورده ی ماهیانه). اگر کاری که میکنید ارزش داره، حقوق حقتونه و باید بگیرید. اگر هم کارتون این ارزشو نداره یا تواناییتون بالاتره که استفاده نمیشه و باید شرکت عوض کنید، یا این ک واقعا کار و تواناییتون نمی ارزه که اونوقت باید با چیزی که میدن بسازید. الآن زیر ماهی 20 تومن گرفتن از شرکت خصوصی، فقره.
                                                • ب
                                                  به سید
                                                  ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵
                                                  آدمی که ماهی سیزده میلیون درآمد داره، وقت سر خاروندن نداره!!! شما که همش تو این صفحه اید!!!!
                                                  • ب
                                                    به !!
                                                    ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۹
                                                    لابد شما ماهی بیست میلیون درآمد دارید که ماهی 12 براتون نجومی نیست!!!
                                                • ب
                                                  به ..
                                                  ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸
                                                  باید دید تصور شما از شرکت خصوصی چیه.یکی از بستگان ما با دیپلم در شرکت خصوصی توزیع یک محصول خاص که همتون میشناسید و بگم تایید نمیشه با فروش ماهی 15 راحت درمیاره ولی به قول سید اون معایبی که گفتند رو هم داره.
                                                  • ب
                                                    به «به ..»
                                                    ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶
                                                    به نظرم شما همون سید هستید که با اسامی مختلف کامنت میذاره.
                                                    • س
                                                      سید
                                                      ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷
                                                      این خیلی خوب بود😀
                                                      دوستان فقط این بعنوان آخرین کامنتم، قدر خودتونو بدونید و متوجه ارزش کاری که می کنید باشید.
                                                      • ب
                                                        به سید
                                                        ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷
                                                        داداش شما قدر خودتو بدون چون با حقوق 13 تومنی ممکنه مزاحمت ایجاد شه برات خخخ
                                                  • ک
                                                    کارشناس بازرگانی
                                                    ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۰:۰۸
                                                    سلام دوستان من چندروز پیش رفتم نیروگاه در مورد شغل قبولیم بپرسم اما متاسفانه شخصی که کار میکردن نبودن ظاهرابازنشسته شدن،هرچند گفتن دوره ی آموزشی دارم کلی کسی هست اطلاع داشته باسه یه شمای کلی بهم بده ممنون میشم.
                                                    • .
                                                      ..
                                                      ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۰
                                                      من فقط میدونم قسمت اداری حقوقش خیلی کمتر از بخش فنیه
                                                      • ب
                                                        به ..
                                                        ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۳۳
                                                        اتفاقا میگن کارشناس در نیروگاه خیلی بیشتر میگیره مثل کارشناس حسابداری،بازرگانی.
                                                        • .
                                                          ..
                                                          ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۲۶
                                                          بحث کارشناس و غیر کارشناس نیست عزیز
                                                          بخش فنی کارشناسم داره
                                                          حتی تکنسین های نیروگاه هم دوتومنی بیشتر از کارشناسان اداری میگیرن
                                                          چون سختی کار وحساسیت کاریشون قابل مقایسه نیست
                                                          کارشناس اداری هیچ وقت شیفتی نمیشه
                                                          اضافه کارش کمتر از تکنسین وکارشناسای فنیه
                                                          درضمن 30 ساله بازنشست‌میشه
                                                          • ب
                                                            به ..
                                                            ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۵
                                                            منظور من از کارشناس،کارشناس بازرگانی و حسابداری هست که میتونید برید بپرسید که چقدر کارشون مهم و حساسه.و کلا نبود این بخشا کارایی بخش فنی روهم زیر سوال میبره.حسابدار نیروگاه میدونم با دوسال کار 10 فقط حکمش هست بدون باقی مزایا.و کارشناس بازرگانی هم سال اول 9 تومن فقط حکم خورده بدون هیچی.
                                                      • ؟
                                                        ؟
                                                        ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۷
                                                        بچه ها شما رفتید نیروگاهی که قبول شدید از حقوق و مزایلتون پرسیدید چقدره؟ به من دقیق عدد نگفتن ولی گفتن نگران اینجور چیزا نباش.از طرفی همسایمون 3 ساله حراست نیروگاست میدونم بالای 8 میگیره.پس ما خیلی بیشتر از اینا باید بگیریم درسته؟ کسی اطلاع دقیق تر داره ممنون میشم بگه.
                                                        • .
                                                          ..
                                                          ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۸
                                                          متغیره
                                                          بعد از دوره آموزشی بسته به نیروگاه از 8 تا11 تومنه
                                                          • ب
                                                            به ؟
                                                            ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۱۹
                                                            بله من پرسیدم گفتن در ابتدا دوره ی آموزشی داریم بعدش توکل بخدا از 9 تومن شروع میشه و به ازای تمامی مناسبتهای تقویم مبلغ واریزی داریم بسته به شهری که نیروگاهتون هست خانه سازمانی دارند.سرویس رفتو برگشت دارید.و ناهار.که کارمندا از کیفیت ناهار خیلی تعریف کردن : ) واریزی بابت حق فنی مهندسان و حق کارشناسی کارشناسان و موارد دیگر که ترجیح میدم نگم چون ممکنه به ضررمون تموم بشه.به گفته ی کارکنان نیروگاه میگن به تنها چیزی که نباید فکر کنید بحث رفاهیات هست.الله اعلم.توکل بخدا انشالله که همینطور هست.
                                                            • !
                                                              !!
                                                              ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۲۴
                                                              منکه فقط به خاطر واماش میرم.پسر همسایمونم نیروگاهه 400 میلیون گرفت واس خونشون.خخخخخ
                                                              • س
                                                                سید
                                                                ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۵۶
                                                                فقط سعی کنید از نیروگاه مدینه فاضله نسازید... من که الآن توی یه شرکت خصوصی دوازده سیزده می گیرم، تفکرمم در مورد نیروگاه اینه که شیش هفت تومن می ده، اما خب به دلیل پیشرفت، امنیت شغلی و روانی میرم نیروگاه، اگر بیشتر دادن که بهتر😀
                                                                • ج
                                                                  جلل خالق
                                                                  ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۲۱
                                                                  عزیز جان آخه از ماهی 12 میگذری به خاطر نیروگاه؟!! برادر من شما که الحمدالله وضعتون خوبه.همون کارو ادامه بدید یه جوون دیگه مشغول بشه از بیکاری دربیاد.ثواب داره والا.
                                                                  • س
                                                                    سید
                                                                    ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۰۴
                                                                    توی شرکت خصوصی، همه ی ارتباط شما با شرکت فقط حقوقه، ثبات رفتار وجود نداره، مزایا وجود نداره، فیش حقوقی و طبیعتا گواهی کسر اقساط وجود نداره. امنیت شغلی وجود نداره، حتی شما امروز ناهارتو میدن معلوم نیست فردا بدن با نه. البته با این وضعیت کشور، صاحب شرکت نیروهای کار رو به دید برده میبینه... در ضمن نیروگاه تو شهر خودمه و این کار الآنم 400 کیلومتر از شهرم دوره. تو شرکت خصوصی اگر بخوام یه پله دیگه رشد کنم باید کل شرکتو کارخونه رو بخرم، چون بالاسریم صاحب شرکته. همه ی این ها مهمن برای تصمیمگیری.
                                                                    • س
                                                                      سید
                                                                      ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۰۹
                                                                      کشور به هیچ عنوان بیکاری نداره، همه دنبال کاری هستن که دم در خونشون باشه و بدون سابقه کار، حقوق بالایی هم بده. من هرجایی تابحال کار کردم شدیدا نیاز به نیرو داشتیم، اما کسی نبود کار کنه. منم اگر برم نیروگاه جای کسیو تنگ نمی کنم، هر کسی دنبال کار باشه قطعا پیدا می کنه.
                                                                      • ج
                                                                        جلل خالق
                                                                        ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۴۱
                                                                        قانع شدم رفیق.حق با شماست.
                                                                        • ب
                                                                          به سید
                                                                          ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۰:۱۷
                                                                          شرکت خصوصی سیزده میلیون؟!!! چه شرکتی؟
                                                                          • و
                                                                            وزیر نیرو
                                                                            ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۰:۳۴
                                                                            برادر شما کدوم شرکت کار میکنی که اینقدر وقت آزاد داری صبح تا شب داری اینجا پیام میذاری و 13 میلیون هم بهت حقوق میدن؟؟ بگو ما هم بیایم
                                                                            • ب
                                                                              به سید
                                                                              ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۳۴
                                                                              داداش در مورد شرکتتون و کارش توضیح بده ظاهرا دوستان قانع نشدن.
                                                                        • .
                                                                          ..
                                                                          ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۲
                                                                          به نظرمن تمام وزارت وسازمان ها تو ایران کارشون روتین و کسل کننده هست وبه اصطلاح کار مولد انجام نمیدن
                                                                          مایه کشور جهان سوم هستیم و صنعتی نیستیم که قرارباشه ابتکار و مولد بودن تو سازمان هامون حرف اول رو بزنه
                                                                          وزارت نیرو ،برنامه وبودجه،فرودگاه،وتمام سازمان های دیگه اگرچه نوع کارشون به کلی باهم فرق داره اما ابتکار و .....توهیچ کدوم جایی نداره
                                                                          • ب
                                                                            به ..
                                                                            ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۲
                                                                            کاملا موافقم.والا از کارمند هر سازمانی بپرسی میگن کار روتین دارن هرچی رئیست گفت باید عمل کنی.الان تو سازمانهای خودمون خداییش چه ابتکار و نوآوری میبینید جز اینکه یه کار روتینو 30 سال باید تکرار کنن.وزارت نیرو حداقل خوبیش برای من اینکه که دلم برای درسی که خوندم و تخصصی که گرفتم نمیسوزه میدونم جایی میرم که درسم به کارم میاد همین برام بسه.خیلی افرادو میبینم که شغلی دارن که هیچ سنخیتی با تحصیلات دانشگاهیشون نداره و این واقعا تلخه!
                                                                            • س
                                                                              سید
                                                                              ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۱
                                                                              به راحتی میشه تو سازمان ها کار غیر روتین انجام داد، دوستانی که شما ازشون پرسیدید، کارشون روتین نیست بلکه روزی یکی دوساعت کار روتین انجام می دن که همه جای دنیا همینه، بقیشو تو کشورهای جهان اول، خود نیروها می دون دنبال این که کار مثبتی انجام بدن، اینجا منتظرن وقت اداری تموم شه یا این که مدیر یه چیزی بگه تا انجام بدن.
                                                                            • س
                                                                              سید
                                                                              ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۵۹
                                                                              توی همین سازمان ها هم حتما دو نفری که با هم رفتن داخل، خیلی وقت ها جایگاه هاشون برابر نیست و برای جایگاه بالاتر حتما یه کاری انجام دادن، قطعا همه ی ماها دوست داریم پیشرفت کنیم و البته موثر باشیم... باید همین راه ها و روش هارو بشناسیم و براش برنامه بچینیم...
                                                                            • B
                                                                              Blue sky
                                                                              ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۶
                                                                              سلام دوستان
                                                                              لطفا راهنماییم کنید. من مدرک مهندسی دارم و در آزمون سازمان برنامه و بودجه قبول شدم و منتظر نتایج مصاحبه ام. میخواستم بدونم تفاوت حقوقیش با وزارت نیرو چقدره؟البته خود سازمان ستادی برنامه و بودجه قبول شدم.اینجا که صحبتهای بقیه دوستان رو دیدم انگار حقوقهای وزارت نیرو خیلی عالیه. ولی از این طرف هم میترسم وزارت به این زودیا آزمون برگزار نکنه. بنظر شما چیکار کنم؟اگه استخدام پیمانی بشم میتونم در ازمونهای دیگه استخدامی هم شرکت کنم؟ لطفا هرکسی میدونه راهنمایی کنه
                                                                              • ر
                                                                                رضا
                                                                                ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۵۹
                                                                                سازمان برنامه و بودجه حقوقش خیلی خوبه از بستگانم هستن و خیلی راضین.وزارت نیرو خیلی کم آزمون برگزار میکنه هروقت قبول شدید به راحتی میتونید انصراف بدید از بودجه.
                                                                                • B
                                                                                  Blue sky
                                                                                  ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۵
                                                                                  خیلی ممنون
                                                                                  اخه 10سال تعهد خدمت میگیرن. این مشکلی ایجاد نمیکنه؟
                                                                                  • ر
                                                                                    رضا
                                                                                    ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۲۲
                                                                                    تعهد خدمت واسه این هست که درخواست انتقالی ندید.وگرنه زیر 5 سال رسمی نمیشید و پیمانی هستید و هرزمان بخواهید انصراف میدید تنها بدیش این هست که براتون حکم بخوره اون ظرفیت باطل میشه و نفر ذخیره هم نمیتونه استفاده کنه از این موقعیت.
                                                                                  • B
                                                                                    Blue sky
                                                                                    ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۷
                                                                                    ممنون از راهنماییتون
                                                                                    موفق باشید
                                                                                  • ت
                                                                                    تکنسین
                                                                                    ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۰۰
                                                                                    من خودم قبول نشدم ولی قبلا که خیلی پیگیر بودم کارکنان از حقوق و مزایا خیلی راضی بودن.
                                                                                    • B
                                                                                      Blue sky
                                                                                      ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۷
                                                                                      خیلی ممنون
                                                                                      شما که پرسیدید بنظرتون با حقوقش میشه اجاره خونه و بقیه مخارج زندگی رو تامین کرد؟من شهرستان زندگی میکنم
                                                                                      • ت
                                                                                        تکنسین
                                                                                        ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۸
                                                                                        بله به راحتی خیالتون راحت.
                                                                                      • B
                                                                                        Blue sky
                                                                                        ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۲۸
                                                                                        خیلی ممنون دوست عزیز موفق باشید
                                                                                    • ب
                                                                                      به !!
                                                                                      ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹
                                                                                      اولین تابستون؟!! نه خیر از وقتی که بچه بودم یادمه که تابستونها مشکل قطعی برق داشتیم. در ضمن خیلی از شهرها هستند که تمام فصول سال آب آشامیدنی ندارند!!! باید براشون با تانکر آب ببرند و یا از آب چاه و جشمه استفاده می کنند.
                                                                                      • س
                                                                                        سید
                                                                                        ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۲
                                                                                        احسنت، در مورد آب هم مسائلی هست که شبیهش می کنه به مشکلات گاز و برق، ولی خب هم برنامه ریزی دقیق نیاز داره و هم همت عاای تا حل شن
                                                                                      • س
                                                                                        سید
                                                                                        ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵
                                                                                        دوستان سلام، اگر موافقید یه بحث مطرح کنم و اونم این که با این استخدام دنبال چی هستید و فکر می کنید چقدر تاثیرگذار باشید...؟؟؟
                                                                                        دلمشغولی خاصی برای رفع یک مشکل کلان دارید یا این که اهداف شخصی صرفا موجب ورودتون شده؟
                                                                                        اگر اهداف کلان دارید، چه راهیو برای رسیدن بهش در نظر گرفتید؟
                                                                                        • .
                                                                                          ...
                                                                                          ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷
                                                                                          من خودم به شخصه تو زندگیم نداری خیلی کشیدم اول اینکه از لحاظ مالی خودمو جمعو جور کنم حس میکنم هدفم بیشتر شخصی هست ولی قطعا کارمو به نحو احسن انجام میدم برنامه ی خاصی هم ندارم.تو مصاحبه البته ازم پرسید که چه طرح و ایده ای داری برای نیروگاه چندمورد بیان کردم یادداشت کرد و خوشش اومد ظاهرا.
                                                                                          • س
                                                                                            سید
                                                                                            ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۷
                                                                                            اکثر کسانی که تو درس موفق می شن و علم بهتر از ثروت است رو گفتن، کسانین که طعم ثروت رو بسیار کم کشیدند... قطعا بسیاری از دوستانی که قبولی این آزمون بودند شرایط شما رو دارند... اصلا هم بد نیست، میگن عقل سالم در بدن سالم و سلامتی هم نیازمند حداقل رفاهیاته که داشتنشو هممون باید تو زندگیمون تضمین کنیم.
                                                                                            • .
                                                                                              ..
                                                                                              ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۰
                                                                                              بحث ثروت نیست داداش
                                                                                              ماتو نیازهای روزمرمونم موندیم
                                                                                              الان حتی با حقوق ماهی 30 میلیونم ثروتمند به حساب نمیای بلکه فقط میتونی بعد 10سال صاحب خونه وماشین بشی
                                                                                              اول انسان باید احتیاجات اولیش برآورده شه تا بعدش به نیازهای والاتر فک کنه
                                                                                              • س
                                                                                                سید
                                                                                                ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۲
                                                                                                به ..
                                                                                                منم منظورم همینه، همیشه انسان باید نیم نگاهی به هرم نیاز ها داشته باشه، زمانی میتونیم به نیازهایی مثل خود شکوفایی فکر کنیم که خیالمون از نیازهای اولیه راحت باشه🌺🌷
                                                                                            • و
                                                                                              وزارت نیرو
                                                                                              ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳
                                                                                              سلام بحث جالبی رو مطرح کردید.قطعا هدف اول هممون رفع نیازهای اولیه زندگیمون هست اینکه این چندسالی که درس خوندیمو تو رشته ی خودمون تخصص داریم تئوریها رو در عمل ببینیم و در کنارش از بعد مالی و اقتصادی نیازامونو برآورده کنیم.اما بالاتر از همه ی اینها چیزی که به شخصه منو ترغیب کرده وزارتو انتخاب کنم این هست که صرفا یه کارمند ساده نمیخوان و مارو به چالش میکشونن و فرصت رشد و شکوفا رو بهمون میدن.خیلی از بستگانم در وزارت نیرو کار میکنن و خیلی خوب هم با تلاش خودشون پیشرفت کردن نخواستن در حد کارمند ساده بمونن.وزارت نیرو از طرحها و ایده ها استقبال میکنه.خواستم به دوستان بگم انشالله با توکل بخدا مشغول به کار شدن دغدغه مند صنعت برق باشند و در حد خودشون رو دیگران تاثیر بذارند.من هم این مدت که منتظر نتیجه هستم روی فرهنگ سازی دارم کار میکنم و ایده ها و طرح هایی رو جمع آوری کردم که انشا الله خدا بخواد بعد از مشغول شدن ارائه بدم به وزارت.
                                                                                              • ب
                                                                                                به وزرات نیرو
                                                                                                ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳
                                                                                                اگه این همه آدم کاربلد تو وزارت نیرو داریم پس چرا تو زمینه برق و آب وضعیتمون اینه و تابستونها با کمبود مواجه میشیم؟!!! این حرفها فقط رو کاغذ قشنگه ولی در عمل فرسنگها باهاش فاصله داریم.
                                                                                                • س
                                                                                                  سید
                                                                                                  ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴
                                                                                                  سلام دوست عزیز، شرایط کشور ما واقعا خاصه، کسانی که کار اجرایی کردن می دونن، توی این شرایط حتی اداره کردن یه نونوایی هم بسیار سخته. بیشترین مشکلات کمبود رو در این سال ها تو مباحث برق و گاز داشتیم. حالا چرا؟ چون بحث مفصله، خیلی کوتاه به یکی دو مورد اشاره می کنم، البته که وجود کم کاری از طرف طیفی از مسئولین به هیچ وجه قابل انکار نیست.
                                                                                                  اول این که برق و گاز قابل ذخیره سازی نیستن و باید حجم تجهیزات تولید متناسب با نیاز مصرف باشه
                                                                                                  دوم هم این که نیازها گاهی به شدت افزایش پیدا میکنن، مثلا با توجه به تحریم و البته پیچیدگی بازار ارز دیجیتال، مسئولین نه قادر به گذر از این بازار با توجه به پتانسیل های دور زدن تحریمن، نه قادر به پذیرش همگانی با توجه به خطرات و البته نیاز به برق.
                                                                                                  در ضمن، نیاز به برق برای ارز دیجیتال به طور ناگهانی بوجود میاد در حالی که برای ایجاد یک نیروگاه معمولا سه تا چهار سال حداقل زمان نیازه.
                                                                                                  نهایتا، قطعا کمکاری هم بوده که انشالله با جذب نیروی انسانی کارآمد، آینده این صنعت درخشان باشه.
                                                                                                  • ب
                                                                                                    به وزارت نیرو
                                                                                                    ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳
                                                                                                    ظاهرا فقط نیروگاه قبول شدید و تلاش میکنید همه چیو مدینه فاضله جلوه بدید.
                                                                                                    • !
                                                                                                      !!
                                                                                                      ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷
                                                                                                      اولین تابستونی هست که در برق به مشکل خوردیم.و کمبود آب و برق دلایل زیادی داره به اوناش کار ندارم فقط قبول کنید که مردم ما درست مصرف کردنو بلد نیستن و فکر میکنن منبعی هست که همیشه هست و حقشونو چون پول میدن هرچقدر بخوان و به هر نحوی مصرف کنند.همین تهرانو ببینید چقدر ساختمانها فقط نماشونو نورپردازی میکنن و تا صبح چقدر مصرف بیخود برق داریم.هرکی باید از خودش شروع کنه.متاسفانه نبود فرهنگ تو خیلی از شرایط بیداد میکنه.
                                                                                                    • س
                                                                                                      سید
                                                                                                      ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۸
                                                                                                      فرهنگ سازی بسیار موضوع خوبیه اما فکر میکنم مجبور شید کم کم از واحد های تولیدی به سمت توزیع حرکت کنید. احسنت که با ایده و تفکر وارد شدید.
                                                                                                      • ب
                                                                                                        به سید
                                                                                                        ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۲
                                                                                                        نگاهتون واقعا قابل تحسین هست.انشالله یک روزی در راس وزارت نیرو باشید که قطعا با شایستگی تمام خواهید بود و در سطح کلان مشکلات را ریشه ای بررسی کنید و به کمکی برای تیم مشاور باشید.
                                                                                                        • س
                                                                                                          سید
                                                                                                          ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۶
                                                                                                          ارادتمندم دوست عزیز، انشالله همه با هم بتونیم یه کشور خوبو بسازیم.
                                                                                                      • .
                                                                                                        .
                                                                                                        ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۴
                                                                                                        منم انگیزه ی اصلیم مادی هست.عموم کارشناس نیروگاه هست و قبول شده های سالهای پیش وقتی دیدم چقدر سریع به همه چی رسید انگیزه ی اصلیم شد.با اینکه به راحتی هر اگان دیگه ای قبول میشدم اما فقط وزارت نیرو به چشمم میاد که خداروشکر از طرف دانشگاه معرفی شدم در کمال ناباوری.
                                                                                                        • س
                                                                                                          سید
                                                                                                          ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۷
                                                                                                          خیلی هم عالی، آرزوی موفقیت برای شما دارم🌷🌺🌹
                                                                                                          • ب
                                                                                                            به .
                                                                                                            ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۴۹
                                                                                                            دوست عزیز یعنی چی که از طرف دانشگاه معرفی شدید؟لطفا یکی بگه اینجا چه خبر هست؟وزارت کی آزمون برگزار کرده و من بی خبر خدایا!!! شما چطور قبول شدید؟ وزارت که رشته ی مدیریت نمیگیره چطور دوستان میگن با ارشد بازرگانی قبول شدن؟؟ خواهشا جواب بدید.من اخبار استخدامی رو دنبال میکنم چرا متوجه نشدم پس؟!
                                                                                                            • س
                                                                                                              سید
                                                                                                              ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۳
                                                                                                              تو سایت وزارت نیرو هست، همینجام که شما پیام دارید می ذارید قسمت بالا، همه ی آگهی ها هست...
                                                                                                        • H
                                                                                                          Help
                                                                                                          ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۶
                                                                                                          سلام دوستان.کسی اگه شرایط منو داره یا اطلاعی داره لطفا راهنماییم کنه.من قسمت اداری نیروگاه پذیرفته شدم از طرفی در یک سازمان نیمه دولتی هم قبول شدم میدونم با ارشد حکمش 4 تومنه و با مزایا به 7 میرسه.حالا موندم چیکار کنم.البته خیلی تحقیق این مدت کردم و 90 تصمیمم رو نیروگاست فقط چیزی که منو به شک انداخته اینکه وزارت نیرو پیمانی نداره و قرارداد میبنده آیا امنیت شغلی دارم؟و واقعا نیروگاه انقدری که تعریف میکنن خوبه؟؟
                                                                                                          • ب
                                                                                                            به Help
                                                                                                            ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۲
                                                                                                            وزارت نیرو آزمون نداشت. کی قبول شدی؟!!!
                                                                                                            • H
                                                                                                              Help
                                                                                                              ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶
                                                                                                              وزارت نیرو جدیدا از طریق دیگه نیرو میگیره.شاگردان ممتاز دانشگاه در مقطع ارشد.از آزمونش خبر ندارم.
                                                                                                              • ب
                                                                                                                به Help
                                                                                                                ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۹
                                                                                                                رشته ات چیه؟
                                                                                                                • ب
                                                                                                                  به Help
                                                                                                                  ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵
                                                                                                                  خب از کجا باید متوجه بشیم که شرایطشون چیه و شاگردان ممتاز رو می خوان استخدام کنند؟ اطلاعیه نمی زنند؟
                                                                                                              • ا
                                                                                                                ارشد
                                                                                                                ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳
                                                                                                                سلام دوست عزیز.ببینید شما باید اول روحیه ی کاریتون رو بشناسید و اینکه کلا از کار کردن چی میخواید.خب اگر شخصیتتون جوری هست که کار سازمانی رو میپسندید اینکه با ارباب رجوع سروکار داشته باشید و تابع مافوقتون باشید و سالها در همون پست بمونید و ادعای چیزی نکنید خب کار سازمانی براتون بهتره اما خودم به شخصه اینکه هرروز ده ها ارباب رجوع ببینم رو نمیپسندم و ترجیحم اینه مفید و موثر باشم اما به نحوه دیگه ای که خداروشکر کاری که در نیروگاه باید انجام بدم و چشم اندازی که برا خودم دیدم در نهایت با قدرت این شغلو انتخاب کردم.حتما حتما برید نیروگاهی که قبول شدید کامل از شغلتون اطلاعات کسب کنید تحقیقات شما باید میدانی باشه.موفق باشید
                                                                                                                • و
                                                                                                                  وزارت نیرو
                                                                                                                  ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰
                                                                                                                  به help.سلام دوست عزیز.من هم در بیمه ایران و پست بانک قبول شده بودم. و کلا آدمی نیستم که بیگدار به آب بزنم و ساعتها تحقیق کردم بصورت حضوری با ده ها کارمند در بیمه و بانک صحبت کردم از دغدغه ها و مشکلاتشون پرسیدم.با کارمندان نیروگاه هم حرف زدم خلاصه بعد از کلی تفحص وزارت رو انتخاب کردم.دلایل انتخابم رو هم ترجیح میدم نگم چون شاید چیزی نباشه که برای شما مورد قبول باشه.در ابتدا اهداف کاریتون رو مشخص کنید اینکه چشم اندازتون چی هست و دوس دارید با کار کردن به چی برسید خب الان اکثر سازمانها حداقل 6 تومن رو میدن چیزی که مشاغل رو از هم تمیز میکنه اون رضایت شغلی و اثرگذاری هست اینکه با کاری که میخواید انجام بدید حال دلتون خوب باشه و حس خوبی از مفید بودن داشته باشید.و این سوالو از خودتون بپرسید آیا تخصص شما به درد اون سازمان میخوره یا براشون فرقی نداره هرکسی با هر رشته ای که خونده میتونه اون کارو انجام بده؟! جواب این سوال به نظرم خیلی مهمه بهش فکر کنید.انشالله که در نهایت بهترین تصمیم رو بگیرید.
                                                                                                                  • ب
                                                                                                                    به وزرات نیرو
                                                                                                                    ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶
                                                                                                                    رشته تون چیه؟
                                                                                                                    • و
                                                                                                                      وزارت نیرو
                                                                                                                      ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱
                                                                                                                      ارشد مدیریت بازرگانی
                                                                                                                • .
                                                                                                                  ..
                                                                                                                  ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۳۵
                                                                                                                  دوستان کسی میدونه حقوق منطقه بلوچستان چند میلیون بیشتر از سایر نیروگاه هاس؟
                                                                                                                  • .
                                                                                                                    ...
                                                                                                                    ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۱
                                                                                                                    اونجا جزء مناطق خاص هست و دو الی 3 بیشتره.
                                                                                                                    • .
                                                                                                                      ..
                                                                                                                      ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱
                                                                                                                      ممنونم
                                                                                                                  • ب
                                                                                                                    به کارمند نیروگاه
                                                                                                                    ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳
                                                                                                                    سلام.لطفا در مورد کار تکنسین شیمی هم توضیح بدید.سپاس
                                                                                                                    • س
                                                                                                                      سید
                                                                                                                      ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۰
                                                                                                                      سلام دوست عزیز، نیروگاه های حرارتی نیاز به آب با کیفیت بالا دارن تا بتونن اونو به بویلر تزریق کنن و بخار مورد نیاز رو تامین کنن... آب اولیه برای آماده سازی به فرآیند های مختلفی نیاز داره که دست شیمی هاست... برخی از واحد ها هم سیستم های اسمز معکوس دارن که باز هم شیمیه.. به طور کلی کارهای مربوط به آب و حالا شاید یه مقداری هم لوبریکنت ها زیر نظر شیمی انجام می شه...
                                                                                                                      • ب
                                                                                                                        به سید
                                                                                                                        ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۴
                                                                                                                        ممنون سید جان.شما متقاضی چه شغلی هستید؟
                                                                                                                        • س
                                                                                                                          سید
                                                                                                                          ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۲
                                                                                                                          برق...
                                                                                                                    • خ
                                                                                                                      خطاب به کسانی که قبول شدید
                                                                                                                      ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹
                                                                                                                      توی وزارت نیرو(نیروگاه، آبفا و غیره)، رشته مهندسی صنایع برای چه مشاغلی استخدام میشن؟
                                                                                                                      • .
                                                                                                                        ...
                                                                                                                        ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸
                                                                                                                        برید دفترچه هارو ببینید
                                                                                                                        • ب
                                                                                                                          بلوچ نامدار
                                                                                                                          ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۷
                                                                                                                          نظارتی ومدیریتی
                                                                                                                        • س
                                                                                                                          سینا
                                                                                                                          ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲
                                                                                                                          سلام.کسی میدونه فرق بین پیمانی با قرارداد معین با قرارداد دائم چیه؟ و نیروگاه چطور میگیره؟
                                                                                                                          • ب
                                                                                                                            به سینا
                                                                                                                            ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۰
                                                                                                                            سلام من از منابع انسانی پرسیدم گفت ما چیزی به اسم پیمانی از اول تو وزارت نیرو نداریم این لسم برای سازمانهای دیگست.گفت قرارداد مدت معین ما معادل پیمانی جاهای دیکه و قرارداد دائم ما معادل رسمی جاهای دیگست.و هیچ فرقی در مزایا و حقوق نداره چون ما با مصاحبه و گزینش رفتیم.چندسال قرارداد معین بعد دائم.دقیقا مثل بانکها.و نگران امنیت شغلی نباشیم چون هیچ فرقی نداره.

                                                                                                                          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                          ثبت پاسخ