استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (ثبت نام جدید آزمون)

۴۱۳۵۱ نظر

استخدام شهرداری ها

استخدام شهرداری ها در کشور با برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌شود. استخدام در هر کدام از شهرداری ها پس از مشخص شدن ظرفیت جذب آن استان مشخص شده و پس از تعیین تکلیف از سوی متولیان آزمون اقدامات لازم برای برگزاری آزمون صورت میگیرد. اگر به دنبال اخبار استخدام شهرداری ها هستید مطالب و اطلاعیه‌های این صفحه را به دقت مطالعه فرمایید.

 

 

 

خبر ۲۶ اسفند ۱۴۰۲- ثبت‌نام مجدد و الحاقیه دفترچه آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام به اطلاع می رسانیم، الحاقیه و شروع فرایند ثبت‌نام آزمون شهرداری‌های کشور آغاز شد.

لیست استان‌های الحاقیه به این شرح است: آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان

تاریخ شروع ثبت‌نام: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

در این مرحله، ثبت‌نام جدید صرفا برای شغل محل‌های مندرج در الحاقیه فراهم است. ضمنا داوطلبانی که در مرحله قبل ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند نسبت به ویرایش تمام اطلاعات ثبت نامی (از جمله تغییر شغل محل) اقدام نمایند.

ثبت نام

 

مشاهده الحاقیه

 

شرایط عمومی و اختصاصی
آخرین اخبار استخدام

 

زمان آزمون استخدام شهرداری‌ها

جدول زمانی آزمون استخدام شهرداری‌ها به شرح زیر است:

مرحله زمان
ثبت‌نام در آزمون ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
صدور کارت ۷ خرداد ۱۴۰۳
برگزاری آزمون ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
اعلام نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.


استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به عنوان یکی از سازمان‌های زیر نظر شهرداری شرایط ویژه‌ای برای استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان دارد. این شرایط از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با عنوان دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل آتش‌نشانی منتشر  شده است. از طریق لینک‌های زیر به دستورالعمل یاد شده و صفحه استخدام آتش‌نشانی  دسترسی خواهید داشت.

صفحات استخدامی شهرداری‌های کشور

در این بخش، شهرداری‌های کشور را به تفکیک استانی مشاهده می‌کنید. با کلیک بر روی هر استان، اخبار و اطلاعات مرتبط  با وضعیت شهرداری‌های آن استان  را خواهید دید و می‌توانید نظرات همشهریان خود در رابطه با استخدام در شهرداری شهر محل سکونت خود را بخوانید.

 

منابع و سوالات مفید استخدام شهرداری‌ها

در این بخش منابع مطالعاتی برای شرکت در آزمون استخدام شهرداری و سپس مصاحبه  و گزینش این آزمون برای شما قرار داده شده است.

 

استخدام شهرداری ها

شهرداری به عنوان رکن نظم دهنده به ساختار یک شهر و مسئول رسیدگی به اوضاع احوال شهر مطرح است. از این رو جذب نیروهای متخصص و کارآمد را می‌توان مهم‌ترین عامل برای رشد و ترقی یک شهر دانست. استخدام شهرداری ها با برگزاری آزمون و رعایت تشریفات انجام می‌شود. شهرداری ها پس از برگزاری آزمون استخدامی با انجام مراحل مصاحبه و گزینش فرایند جذب نیروی متخصص مورد نیازشان رو تکمیل می‌کنند.

از این رو می‌توان گفت استخدام شهرداری شدن کار پیچیده‌ای نیست. فقط باید منتظر زمان برگزاری یک آزمون باشید. در این صفحه تمامی اخبار لازم برای آگاهی از زمان استخدام شهرداری ها را به شما خواهیم داد.

استخدام شهرداری زنجان و دیگر استان‌های کشور برای امسال برنامه ریزی شده بود که بنا به دلیلی این آزمون به تعویق افتاد. اما استخدام شهرداری یک امر غیر قابل تغییر است. زیرا هر ساله با بازنشسته شدن برخی نیروها نیاز به جایگزینی آنها در ساختار شهرداری های کشور به وجود می‌آیند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام شهرداری‌ها
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می‌توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی استخدام شهرداری‌ها
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدام شهرداری ها در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۱٬۳۵۱ نظر برای استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (ثبت نام جدید آزمون)

  • ا
    از شنوا به بینا
    ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵
    سلام .کاملا باشما موافقم.اما فک میکنم اونیو که گزاشتن قسمت آتشنشان یه بی نظمی چیزی داشته وگرنه اینجوریم که کارمند شهرداری میگه الکی نیست.اما خب حکم داخلیم میخوریم که عادیه.اما آتش نشان واسه کارشناس احتمالا تنبیه بوده
    • پ
      پسر گیلانی
      ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰
      هر بی انظباتی هم کرده بود حتی اگه دیپلم هم باشه شهردار حق نداره اونو بزاره آتش نشان!اگه کسی بخواد آتش نشان میشو خب از اول آتش نشان میشد.چقد ساده با تیم مسایل برخورد میکنید!
    • ا
      افسون
      ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۰۲
      حقوقو که کارمندای قدیمی طوری که شنیدیم حدود 2 میگیرن. ولی برای ما گفتن 1 و دویست سیصد میشه!
      ساعت کاری هم از 7و نیم تا دو و نیم پنج شنبه هم تا 12.
      راستی جناب پسر گیلانی من درخواست مستخدم دادم ولی اس برام نیومده! چه بخشایی از اطلاعاتو پر کردید؟کلا محیطای اداری همه همین ان. ولی شهرداری چون خودگردانه مسئولاش بیشتر آزادی عمل دارن
      • پ
        پسر گیلانی
        ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱
        من تقریبا همشونو پر کردم.فعلا که هیچ پیامکی واسم نیومده.حالا تا ببینیم چی میشه.ولی خوشبحالتون که کارتون سبکه.بشینید کتاب بخونید وقتتونو مفید پر کنید..
      • د
        دوست گیلانی
        ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۲۲:۴۵
        من دقیقا دوم تیر واسه کد مستخدم اقدام کردم ،بیست و دوم تیر برام پیامک اومد که کارگزینی درخواستمو تایید کرده اما هنوز خبری از کد مستخدم نیست.
        • گ
          گیلان
          ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۲۳:۵۶
          شما بجز تکمیل اطلاعاتتون و فرستادن درخواست کد مستخدم کار دیگه ای انجام دادین؟
          • د
            دوست گیلانی
            ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۸:۴۹
            نه فقط همین ،البته مدارکمم تحویل شهرداری دادم
        • ق
          قبول خوزستان
          ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۸:۱۳
          پیشاپیش عید فطر را به همه همکاران در سرتاسر مهین عزیزمان ایران تبریک عرض می‌کنم.
          دوستان عزیز خوزستانی اگر در تعطیلات فرصت کردید کمی رساله مراجع عظام تقلید را مطالعه کنید و مقداری هم اخبار روز و مسائل سیاسی مرور نمایید. ان‌شاءالله یکی دو هفته آینده مصاحبه در پیش داریم، موفق و مؤید باشید عزیزان.
          • ر
            رضا
            ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۹
            سلام دوست عزیز ممنون! شماچقدربه اینکه گفیتد مطمئن هستید؟
            • ش
              شهرداری خوزستان
              ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۱۹
              با شما تماس گرفتند؟ لطفا منبع خبرتون رو بنویسید.
              • م
                محسن
                ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳
                سلام،سوالی داشتم خدمت دوستانی که تمام مراحل رو سپری کردم،معاینات پزشکی رو شهرداری معرفی میکنه یا استانداری،درچه صورتی برای پست های اداری تو آزمایشات نفر رو رد می کنن،ممنون عیدتون هم پبشاپیش مبارک
              • ا
                افسون
                ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹
                جناب پسر گیلانی بیکاری واقعا عذاب آوره.اینکه بشینی و در و دیوار رو نگاه کنی خیلی آدمو کلافه میکنه.درباره کد مستخدم اونا اصلا نمی دونستن همچین چیزی هم وجود داره. نیروهای شهرداری ما قراردادی بودن اصلا از این چیزا خبر ندارن.من خرداد درخواست کد دادم هنوز خبری نیست.
                جناب تپه ای نمیدونم از چه لحاظ میگید ولی اینو میدونم که تو شهرداریهای کوچیک کارمندا خوب به خودشون میرسن، ولی واسه ما که تازه رفتیم تا حقوقمونو ندن نمیدونم چطوره.از لحاظ کاری هم چون شهر کوچیکه کلا خیلی ارباب رجوع ندارن.
                • ن
                  ناشناس
                  ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۲
                  افسون خانم اوضاع حقوقتون معلوم نشده؟ما هر چی شنیدیم و خوندیم خوب نگفتن.اگه حدودشم میدونین بگین حداقل از سردرگمی بیرون بیایم.و اینکه ساعت کاریتون چند تا چنده؟
                  • پ
                    پسر گیلانی
                    ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۲
                    خوبه که بدون کد مستخدم شروع به کار کردین.به بچه های گیلان ک گفتن اول کد مستخدم!چی بگم والا.حالا نرفته با این حرفا حرفای کارمند شهرداری رو بیشتر میفهمم ک میگه شهرداری بدترین جا هست!آخه مگه میشه به اداری رو شهردار بتونه بزاره آتشنشان؟!مثل این میمونه یه معلم آموزش پرورشو مدیر مدرسه بزاره سرایدار!
                  • ق
                    قوش تپه ای
                    ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷
                    سلام کارمند جان با تشکر از زحمات شما لطفا در مورد کار کردن در شهرداری بیشتر توضیح بدبد و اینکه شهرداری بهتره یا ارگانهای دیگر؟ با تشکر خدا خیرت بده
                    • ک
                      کارمندشهرداری به قوش تپه
                      ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۲۲:۴۵
                      شهرداری نهادعمومی غیردولتیه واصلا جایی خوبی نیست نسبت به ادارات دولتی وحالا مجلس میخواد دولتیش کنه وببینیم چی میشه.شهرداری باید حقوقشو خودش در بیاره وبده.
                    • ک
                      کارمندشهرداری
                      ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۲۰:۳۴
                      شهردار هرچی گفت اونه وحق اعتراض نداری ولی حقوقت براساس حکمته واضافه کاری دست شهرداره واصلا حق دخالت نداری ومورد داشتیم اداری اتشنشان گذاشتن ودیگه رفتگری رو به لیسانس نمیدن.واصلا به اعتراض فک نکنین.
                      • ب
                        بینا
                        ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۲۲:۱۰
                        کارمند جان شما خیلی سخت میگیریدا... بالاخره ما هم یه حق و حقوقی داریم دیگه، چه معنی میده کسی که این همه سختی کشیده رفته مثلا مهندسی خونده رو بذارن آتشنشان.اینهمه از مراحل هفت خان رستم مصاحبه و گزینش و حراست و آزمایشات گذشتیم دلیل نمیشه بزنن زیر حرفشون ، وقتی در یک پستی اعلام نیاز شده و زندگی ما رو حدود یکسال درگیر این موضوع کردن دلیلی نداره هرکاری دلشون میخواد با ما بکنن
                      • ا
                        افسون
                        ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۵
                        سلام به همگی. ما الان تقریبا 15 روزه مشغول به کار شدیم. کار که چه عرض کنم از بیکاری کلافه شدیم.هنوز حکممونو نزدن. البته گفتن شماره حساب باز کنیم و کد بیمه هم بگیریم. امیدوارم محل کار شماها خیلی خیلی بهتر از ما باشه. با اینحال بازهم شکر.
                        • پ
                          پسر گیلانی
                          ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۲۰:۳۸
                          تبریک میگم افسون خانم. بیکار باشی که بهتر تا یه عالمه کار سرت باشه مهم حقوقه که سر وقت بدن. راستی یه سوال ازتون داشتم. شما کد مستخدم گرفتین؟ آیا به شما نگفتن تا کد مستخدم نگرفتین شروع به کار نکنین؟ میشه لطفا توضیح بدین. مرسی
                          • ق
                            قوش تپه ای
                            ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶
                            افسون خانم به نظر شما شهرداری چه طور جای هست واسه کار کردن لطفاً اگه زحمتی نیست کامل توضیح بدبد
                          • م
                            مهدی راد
                            ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۴
                            به کاربر خراسان شمالی :مصاحبه گزینش ما شامل چه چیزهایی میشه؟
                            • خ
                              خراسان شمالی
                              ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۱۹
                              احکام بخونید.کتاب احکام بگیرید بخونید.
                              سوالا احکام ساده میپرسن.مثلا نمازهای واجب؟مبطل های وضو؟مبطلات روزه؟اصول دین چیه؟فروع دین چیه؟نماز مسافر چجوریه و.......
                              یکم هم اخبار گوش کنید.
                            • م
                              مهدی راد
                              ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۱
                              به کاربر خراسان شمالی مصاحبه گزینش ما شامل چه چیزهایی میشه؟
                              • ب
                                به کارمند شهرداری
                                ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸
                                با سلام
                                قسمت کارشناسی شهرسازی چه وضعیتی داره کارشون چه طوریه ؟
                                • ک
                                  کارمندشهرداری
                                  ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۴۷
                                  صدورپروانه.تخلفات ساختمانی .ماده صد وعدم خلافی. وشهرسازی وخیلی کارای دیگه
                                  درسته حکمتون زده کارشناس شهرسازی حالا مونده شهردار کجا بکارتون بگیره ممکنه یهکار غیر مرتبط با حکمتون بهت بده.
                                  • م
                                    من
                                    ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۳۵
                                    حقوقمون رو بر اساس حکم میدن یا کار جدیدی که بهمون دادن؟اگر اینجوری شد به نظرتون اعتراض کنیم که ما رو در همون شغل اصلیمون قرار بدن یا باید حرفشون رو گوش کنیم؟ در مورد اضافه کار هم سوال داشتم که میگن بستگی به شهردار داره چقد برات بزنه میخواستم شما بگین چه جوریه؟ اگرکم بزنن میشه اعتراض کرد
                                    • ب
                                      به کارمند شهرداری
                                      ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۴۴
                                      کار با نرم افزار های اتوکد و جی ای اس لازمه؟
                                      • گ
                                        گیلان
                                        ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۰
                                        اومدیم شهردار به یه اداری گفت برو با رفتگر های شهرداری کار کن یا برو آتشنشان بشو باید حرقشو گوش کرد؟!
                                    • خ
                                      خوزستانی
                                      ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۳
                                      سلام من شنیدم خورستانیا سال ۹۵شروع بکارمیکنن
                                      • ک
                                        کارمندشهرداری به ایلامی
                                        ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۸
                                        گزینش استعلام میکنه وبعداز تحقیقات ومصاحبه به امورشهری نامه میزنه وحراست هم ازت مدارک میخاد واونجا هم فرم پرمیکنی واونا هم استعلام میکنن وبه امور شهری نامه میزنن وامورشهری حکمتونو میزنه برین شهرداری محل خدمت.اگه کارمندشهرداری نباشی حراست فرمانداری هم ازتون مصاحبه ای میگیره.
                                        • خ
                                          خوزستانی
                                          ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۲
                                          با سلام تیر ماه هم تموم شد و همچنان در انتظار یه تماس نمیدونیم الان تووو چ مرحله ای هستیم مدارک تحویل دادیم هنوز خبری نیست استان های دیگه آزمایشات رو هم انجام دادن واسه شهرداری ها کاش زودتر مشغول بشیم هزارتا امید و آرزو داریم من هنوزم امیدوارم گر چ شهرمون خیلی عقب توو روند گزینش و بقیه مراحل خدا ب خیر کنه این ماجرا رو
                                          • م
                                            مهدی راد
                                            ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۲۲:۵۲
                                            سلام بر کاربر خراسان شمالی من هنوز نرفتم برای مصاحبه عقیدتی ولی امروز برام اومدن تحقیقات محلی و انجام دادن ان شاء الله امروز فردا زنگ میزنم برای مصاحبه عقیدتی باید بریم!شما چی رفتین برای مصاحبه؟
                                            • خ
                                              خراسان شمالی
                                              ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۰۴
                                              ما که یه یکی دوماه میشه رفتیم.انشالله به سلامتی این مرحله هم رد میکنید. این چند روز رو حسابی بخونید که مصاحبتون نزدیکه.
                                            • پ
                                              پسر گیلانی
                                              ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۲۰:۱۰
                                              من امروز رفتم واسه تایید سلامت. اول مرکز بهداشت نامه زد واسه یه پزشک که مجوز طب سلامت کار داره. اونجا 28 تومن دادم فقط واسم تشکیل پرونده داد و سه تا نامه بهم داد. یکی ادیولوژیست(شنوایی سنجی) یکی برای آزمایش خون و یکی هم برای تست اعتیاد. یه اسپیرومتری هم نوشت که اونو گفت عصر بیا همینجا انجام بده. جز تست اعتیاد که فردا صبح میرم بقیه رو انجام دادم. و اما قیمت ها! اسپیرومتری 15 تومن. ادیولوژیست 15 تومن. آزمایش خون 58 تومن!!! اینارو با اون 28 تومن اول جمع بزنید!میشه 116 تومن. بدون تست اعتیاد که فردا باید برم. افسون خانم میگفت لرستان کل تایید سلامت 38 تومنه! یکی میگفت گیلان رفته 58 تومن که احنمالا فقط ازش آزمایش خون گرفتن! شاید فقط شهر ما هست که همه جا آدمو میفرستن تا ازین خوان گسترده هر کس توشه برگیره! به جرات میگن از اصل کار پشیمون شدم!
                                              • م
                                                میر
                                                ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۰۳
                                                برا من این مراحل حدود 60 تومن شد
                                                • پ
                                                  پسر گیلانی
                                                  ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۴۵
                                                  کدوم استانی شما؟! نکنه گیلانی؟! اگه گیلانی کدوم شهری که 60 تومن شده؟ آخه انقد تفاوت مگه میشه؟!
                                                  • د
                                                    دوست گیلانی
                                                    ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸
                                                    wowچقدر زیاد !!!من ویزیت دکتر 12 تومن دادم و ازمایش خون هم 15:500 !!! پزشکم پزشک هم داخل خود مرکز بهداشت بود .تست اعتیادم درکار نبود .امیدوارم یلدشون نرفته باشع که بعدا دردسر شع برام
                                                    • پ
                                                      پسر گیلانی
                                                      ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۰
                                                      نه دردسر ک نمیشه چون استان های دیگه خیلی فرق میکردن.گفتم که لرستان افسون خانم گفتن 38 تومن. ولی خودمونیم شما دیگه خیلی خوب دادین. واسه شما نه اسپیرومتری نوشتن نه احتمالا ادیولوژیست! احتمالا فک میکننن مردم شهر ما خیلی پولدارن! تا اینجا بی انصاف ترین شهر شهر ما بود...
                                                • ک
                                                  کارمندشهرداری
                                                  ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۱۶
                                                  درفروردین ماه گفتم که خرجش در گیلان 150تومنه وداخلی واعصاب وروان هنوز مونده.
                                                  • پ
                                                    پسر گیلانی
                                                    ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۴۳
                                                    خداروشکر دیگه اعصاب و روان و اینچیزا واسم ننوشت! ولی تموم حرف اینه که چرا گیلان باید 150 تومن باشه و یه استان دیگه فقط 40 تومن؟! مگه نباید یکسان باشه؟ یعنی توی لرستان کسی چشم یا گوشش ضعیف باشه مشکل نداره ولی گیلان داره؟!
                                                    • ا
                                                      ایلامی
                                                      ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵
                                                      با سلام خدمت کارمند شهرداری و تشکر از سعه صدر ایشان در پاسخ به سوالات، یه سوال داشتم_بعد از جواب نامه ها از طرف گزینش به امور شهری آیا باز هم امور شهری از تهران استعلام میگیره یا خودشون کارای بعدیشو انجام میدن؟ در صورت مثبت بودن جواب لطفا بگید جواب تهران ب امور شهری تقریبا چقدر زمان میبره.با تشکر
                                                  • ک
                                                    کاردان آتش نشان
                                                    ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۸:۳۲
                                                    سلام . من به عنوان کاردان آتش نشان قبول شدم و تطبیق مدارک هم دادم و گفتن بهتون زنگ میزنبم . میخواستم بدونم برای معاینه پزشکی اگه چشمم ضعیف باشه در حد ۲٫۵ قبولم میکنند یا نه ؟
                                                    • ک
                                                      کارمندشهرداری
                                                      ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۲۰
                                                      معاینه چشم از یه اپیومتریست نامه میبری انشالله حله.
                                                    • ع
                                                      علیرضا قوش
                                                      ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۵۱
                                                      در خصوص کار مسول خذمات مالی بیشتر توضیح بدید
                                                      • ک
                                                        کارمندشهرداری
                                                        ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۲۲
                                                        پرداخت حقوق وپرداخت فاکتورها ومخارج شهرداری وتدوین بودجه .مزاییده ومناقصه وهزینه های عمرانی وجاری شهرداری.
                                                      • ع
                                                        علیرضا قوش
                                                        ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۵۰
                                                        کارمند جان سلام فرق حقوق مسئول خدمات مالی با مدرک کاردانی با حسابدار جقدره؟ آیا کسی که با مدرک کاردانی قبول شده میتونه هنگام شروع بکار مدرک کارشناسی اراده بده به مشکل نمیخوره
                                                        • ک
                                                          کارمندشهرداری
                                                          ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۱۸
                                                          بعداز شش ماه راهشو میگم ومدرک بالاترتو ارایه میدی وحقوق زیادفرقی نداره.
                                                        • خ
                                                          خوزستان
                                                          ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳
                                                          سلام دوستان . کسی خبری از مراحل بعد نداره ؟ الان تو چه مرحله ای هستین ؟ آیا کسی از شروع به کار خبری داره ؟ مراحل باقی مانده شامل چیه ؟ ممنون کسی جواب بده
                                                          • ش
                                                            شهرداری خوزستان
                                                            ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷
                                                            سلام، اردیبهشت که مدارک را به گزینش تحویل دادم گفتند تماس میگیریم برای مصاحبه ولی هنوز خبری نیست. شما رفتید مصاحبه؟
                                                            • ا
                                                              اندیمشکی
                                                              ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶
                                                              سلام هم استانیا عزیز،آماده مصاحبه باشید که بعد از ماه رمضان انجام خواهدشد که شامل مسائل سیاسی روز و احکام موجود دررساله می باشد،سعی کنید اونجا رفتید با لباس مناسب تشریف ببرید،بعداز انجام مصاحبه پرونده شما جهت تایید به تهران ارسال خواهد شد و تقریباً دوماهی طول میکشه
                                                              • ق
                                                                قبول خوزستان
                                                                ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۶
                                                                البته ظاهراً الان منتظر پاسخ استعلام ها از تهران هستن، بعد از ماه مبارک مصاحبه هست و بعد از اعلام نتیجه مصاحبه عقیدتی و سیاسی آزمایش ها و تأییدیه ها را باید انجام داد، انشاا... چیزی تا همکار شدن با شما عزیزان باقی نمونده.

                                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                            ثبت پاسخ