استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان (اطلاعیه جدید)

۸۳۷۹۵ نظر

استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان 

اخبار و استخدام‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید علاوه بر مطالعه  اخبار و استخدام‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک از فهرست مطالب، به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.

خبر ۲۴ تیر ۱۴۰۲- زمان اعلام نتایج نهایی و کارنامه عملکرد داوطلبان آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان به اطلاع میرسانیم، بدین وسیله به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای مشاغل اپراتوری و کارشناسی سال ۱۴۰۱ می رساند با یاری خداوند متعال ، تاریخ نهایی و کارنامه عملکرد داوطلبان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ شرکت فولاد مبارکه از تاریخ ۱۴۰۲/۴/۲۵ اعلام خواهد شد.
گفتنی است در این مرحله داوطلبانی که در معاینات صنعتی حایز شرایط انجام وظایف شغلی شناخته شده اند به ترتیب بالاترین رتبه نهایی فرد در سهمیه آزمون مجاز به ادامه فرآیند شده اند

شایان ذکر است با توجه به اینکه آزمون برگزار شده جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز سال های آتی فولاد مبارکه است از نفرات مجاز فوق الذکر به تدریج و بر اساس نیاز شرکت ، جهت تکمیل فرآیند جذب دعوت به عمل خواهد آمد

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  •  اطلاعیه استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۰ بهمن ۱۴۰۱  اعلام شد. با مراجعه به بخش  شرایط عمومی و اختصاصی  آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • برای آمادگی شرکت در جلسه آزمون مصاحبه استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان می‌توانید از «منابع و سوالات مفید مصاحبه » موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 

آخرین اخبار استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 

زمان آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

زمان آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی ۲۵ آبان الی ۱۰ آذر ۱۴۰۱ است
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی ۲۱ و ۲۲ آذر ۱۴۰۱ خواهد بود.
  • زمان آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۲۴ و ۲۵ آذر / ۱ و ۲ دی ۱۴۰۱ است.

دریافت کارت آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۲۱ و ۲۲ آذر ۱۴۰۱
  • زمان برگزاری آزمون: ۲۴ و ۲۵ آذر / ۱ و ۲ دی ۱۴۰۱

لینک دریافت کارت آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای مشاغل اپراتوری و کارشناسی سال ۱۴۰۱ فعال شده است.

دریافت کارت آزمون

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

متقاضیان محترم، آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آذر / ۱و ۲ دی  ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و نتایج آن ۲۷ دی ۱۴۰۱ اعلام شد.

نتایج آزمون

 

مروری بر آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای صنعتی و از شرکت‌های پیشروی ایرانی است که در زمینه تولید ورق‌های فولادی فعالیت می‌کند. این شرکت هم‌اکنون با تعریف ده‌ها پروژه توسعه کمی و کیفی در گروه بزرگ فولاد مبارکه، ظرفیت اشتغال پایدار صدها نفر را از طریق برگزاری آزمون استخدامی فراهم کرده است. فولاد مبارکه قرار است تعداد زیادی از افراد استخدام کند، از این حیث می‌توان آن را بزرگ‌ترین آزمون استخدامی یک شرکت فعال در صنعت فولاد کشور دانست.
در آگهی استخدام شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۱ عنوان شده است که تعداد ۱۱۰۳ نفر در گروه‌های شغلی اپراتور با مدرک دیپلم و کارشناس با مدرک لیسانس به استخدام این شرکت درخواهند آمد. برخی از شرایط عمومی مندرج در آگهی استخدام این شرکت عبارتند از: «تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور، عدم سو مصرف مواد اعتیادآور و داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی تا آخرین روز برگزاری آزمون». برای مطالعه کامل شرایط عمومی، اینجا کلیک کنید. سقف محدودیت سنی برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه برای شغل اپراتور ۲۴ سال و برای شغل کارشناس ۲۸ سال است. این شرکت برای دارندگان کارت پایان خدمت و فرزندان ایثارگران و افراد با سابقه کاری، تسهیلاتی برای افزایش سقف محدودیت سنی معین کرده است که برای اطلاع از آن‌ها دفترچه آزمون را از اینجا بخوانید یا به بخش «سوالات متداول»، رجوع کنید.
افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان پس از کسب حد نصاب آزمون استخدامی و بخش مهارت و شایستگی‌های رفتاری به بخش معاینات طب صنعتی و گزینش معرفی می‌شوند. افرادی که در هر یک از این مراحل فاقد شرایط تشخیص داده شوند از فرآیند استخدام حذف می‌شوند. در آگهی استخدام شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۱ ذکر شده است: «این آزمون برای تامین نیازهای سال‌های آتی شرکت برگزار می‌شود و از این‌رو نفراتی که همه مراحل استخدامی را با موفقیت طی کرده‌اند به تدریج و بر اساس نیاز شرکت برای تشکیل پرونده فراخوانده می‌شوند.
«ای استخدام» برای شما داوطلب گرامی آرزوی موفقیت دارد و پیشنهاد می‌کند «منابع مطالعاتی آزمون» برای قبولی در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه را مطالعه کنید.

 

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه «منابع مطالعاتی آزمون‌های استخدامی»، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی سال مورد نظر کلیک کنید.

 

صفحات استخدامی شرکت‌های فولاد

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۳٬۷۹۵ نظر برای استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان (اطلاعیه جدید)

  • ص
    صنایع
    ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۴
    سلام.صبح بخیر
    ایا کسی از بچه های صنایع تا به الان دعوت به طب شده است؟
    • S
      S
      ۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۴۴
      سلام میشه روند مصاحبه فولاد بگید.من فولاد شهر خودم مصاحبه دارم
    • ر
      رضا
      ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۰:۵۵
      بلاخره به کیا زنگ زدن برای طب؟؟
      • M
        Meysam
        ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۰:۰۸
        سلام.بچهای ریاضی ی اعلام حضوری بکنن ببینیم چیکاره ایم. کجای کاریم؟ ب کسی زنگ زدن واسه طب کار ؟ فک کنم دیگ مصاحبها ریاضی تموم شده باشه
        • ش
          شهرام
          ۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۴۹
          سلام واقعا متاسفم برا بچه ها که شایعه درست میکنند و دروغ میگن،تو این اوضاع دروغ گفتن و شایعه درست کردن کار درستی نیست،واقعا جای چنین ادم هایی برا کار کردن به عنوان کارسناس و مدیران اینده فولاد جای تاسف داره تو این سایت از مدیران و مصاحبه کنندگان فولاد هستند که کامنت ها را میخونند چه فکری به حال این جوان های تحصیل کرده میکنن،خدا را شکر که تو ازمون فولاد شناخت شخصیت و روانشناسی مهمه که صد البته چنین ادم هایی تو روشناسی تیر خلاص را میخورن یا حق
          • م
            محمدرضا3
            ۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۱۰
            شنبه نتایج رو در سایت میزنند و مراحل طب رو گروه گروه زنگ میزنند.
            • س
              سایه
              ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۴۲
              راست میگین ؟
              • س
                سعید
                ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۹
                جدا؟؟
                همین شنبه؟
                از فولاد پرسیدی اینو گفتن؟
              • م
                محسن
                ۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۲۱
                وای خدای من قوز قرنیه کلا رد میشه؟؟؟؟ به خدا خیلی زحمت کشیدم اعصابم خرد میشه وقتی توی مرحله رد بشم که هیچ تاثیری نمیتونم توش داشته باشم من دید یکی از چشمام بدون عینک بین0.9 و 10 هستش و اون یکی چشمم با عینک 0.9 یعنی واقعا ردم میکنن من لیزر هم کردن و جلوی پیشرفتشو 4 سال پیش گرفتم خدایا امیدی هست ایا ....بچه ها کسی هست تجربه ای داشته باشه راهنماییم کنه😔😔😔
                • م
                  محمد رضا
                  ۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۰۵
                  نه رد نمیکنند.اگر کسی نفهمه.
                  حالت اولت با E نمره چشم شما را معمولی تست میکنند اگه مشکلی نداشته باشه از مرحله تست با موفقیت عبور میکنید اما اگر مشکلی باشه،پیش متخصص چشم میرید و اونجا میفهمند و شاید مشکلی به وجود بیاد.
                  همه ما یه مشکلی داریم.یکی واریکوسل.یکی عینکی،یکی پا پرانتزی.یکی کم خونی داره.یکی هموگلبین کمه..دیگه تا 30سالگی مگه میشه مشکلی نداشت،امیدت به خدا باشه.
                  • O
                    OHS
                    ۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۱۴
                    کارشناسی هستید یا اپراتوری؟ دوست عزیز ناامید نباشید، بذارید پزشک معاینه بکنه و نظر بده، اگر کارشناسی هستید که جای امیدواری قطعا وجود داره. اما اگر رد شدید هم بنظرم ناراحت نباشید چون حتما کار کردن توی محیط فولاد برای شما خطراتی داشته که قبولتون نکردن، اصلا هدف طب کار همینه که اگر کار برای شما ممکنه مشکلی ایجاد بکنه در همون ابتدا فهمیده بشه. اصلا فکر نکنید دنبال بهونه ان تا یک نفر رو رد بکنن. هر مشکلی دقیق بررسی میشه، بخصوص که دید چشم شما هم با عینک ( البته اگه توی شغلتون محدودیت برای عینک ایمنی وجود نداشته باشه) کم نیست. پس اصلا ناامید نباشید و خودتون رو نبازید. این ها رو به عنوان یک بهداشت حرفه ای که شغلش اینه بهتون میگم. امیدوارم موفق باشید و بهترین اتفاق براتون رخ بده
                    • م
                      محمد
                      ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۰:۰۵
                      اگه برا سمت غیر عملیاتی باشه مشکل نداری
                    • ب
                      بهداشت حرفه ای
                      ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۳
                      آقا انصافا کار غیر اخلاقی نکنید.چرا با اسم من نظر میدین؟؟؟؟
                      • م
                        محمدرضا
                        ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۳۲
                        این دقیقا بلایی هست که سر من اوردن و شما قضاوتم کردین
                        • ب
                          بهداشت حرفه ای
                          ۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۰۹
                          خب من گفتم یکی به اسم محمد رضا شایعه ساخته و حرفمم درست بود،توکه اون نیستی
                      • ر
                        رمضانی
                        ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۰
                        سلام و عرض ادب خدمت داوطلبین محترم
                        موارد منع استخدام
                        بینایی:مجموع دید دور تصحیح شده در هر دو چشم کمتر از14/10 باشد و یا چشم بدتر کمتر از 6/10 باشد
                        • دید تک چشمی (Monocular Vision)
                        • کراتوکونوس (قوز قرنیه) باهر شدت و باهر حدت بینایی (کراتوکونوس در صورتی کهدر معاینه چشم پزشک
                        با Hard Lens، دید مساوی یا بهتر از 8/10 پیدا کند برای سمتهای غیر عملیاتی مناسب میباشد.)
                        • اختلال دید رنگ به صورت زیر :
                        • در تست ایشی هارا 6 خطا و بیشتر همراه با City University Test) CUT) کمتر از 7/10. در مراکزی که
                        CUT وجود ندارد، از Field Test اســتفاده میشود که در صورتی که فرد در Field Test نتواند به بدرستی
                        رنگها را تشخیص دهند نا مناسب خواهند بود.
                        • استفاده اجباری از Contact Lens
                        • سابقه عمل جراحی LASIK به شرطی که نمره عینک، قبل از عمل بیشتر از 4 بوده باشد.
                        • High Myopia (شماره رفراکشن مساوی یا بیشتر از 4 دیوپتر) ملاک ارزیابی، چشم ضعیفتر باشد.
                        • اختلالات میدان بینایی به هر شکل (کمتر از 120 درجه در محور افقی)
                        • هر گونه بیماری چشمی که ماهیت پیشرونده داشته باشد مانند Retinitis Pigmentosa
                        • شب کوری
                        توجه :
                        • در هر گونه عدم اصلاح دید با عینک به میزان 10/10، نیاز به مشاوره با چشم پزشک می باشد.
                        • در مواردی که دید چشمها مساوی و یا کمتر از 5/10 میباشد نیاز به مشاوره چشم پزشک میباشد.
                        • هر گونه اختلال بینایی که نیاز به محدودیت یا عدم انطباق با شــغل داشــته باشــد ضروری است در شورای
                        عالی استخدام مطرح گردد.
                        شنوایی • میانگین آستانه شنوایی در فرکانسهای 1000 ،500 و 2000 در گوش بدتر، شدیدتر از 25 دسی بل.
                        • میانگین آستانه شنوایی در فرکانسهای بالا (4000 ،3000 و 6000) بدتر از 45 دسی بل در گوش بدتر.
                        • استفاده از سمعک
                        • بیماری Menier یا هر گونه بیماری ایجاد کننده سرگیجه و عدم تعادل.
                        قلبی عروقی • هر گونه بیماری دریچهای یا مادرزادی قلبی متوسط و شدید (به غیر از MVP)
                        • کاردیومیوپاتی اتساعی یا هیپرتروفیک
                        • نارسایی مزمن قلبی با هر شدتی
                        • Functional class درجه 2 یا بدتر و یا هر بیماری قلبی که باعث ظرفیت هوازی کمتر از 8 METs شود.
                        • نارسایی مزمن عروق وریدی یا شریانی در اندامها
                        • استفاده از Pacemaker و دفیبریلاتورداخل قلبی(ICD) و یا دریچه مصنوعی.
                        • هر گونه آریتمی یا بلوک قلبی جدی با پروگنوز بد (مانند Long QT و...)
                        • سندرم WPW (ولف - پارکینسون - وایت)
                        • سنکوپ مکرر
                        • هیپر تانسیون کنترل نشده
                        • آنوریسم عروقی
                        عضلانی اسکلتی • هر گونه بیماری عضلانی اسکلتی مزمن یا راجعه مانند میاستنی گراو.
                        • هر گونه بیماری عضلانی اسکلتی پیشرونده مانند ALS
                        • هر گونه ضعف عضلانی، آتروفی عضلانی در اندامها (پروگزیمال یا دیستال)
                        • آمپوتاسیون انگشتان دست که مختل کننده Grip یا عملکرد دستها باشد.
                        • هرگونه پروتز یا اندام مصنوعی در اندام فوقانی یا تحتانی.
                        • اختلاف طول اندامهای تحتانی که باعث اختلال Gait شود (بیش از 3 سانتی متر اختلاف)
                        • اسکولیوز با انحنای جانبی بیش از 20 درجه (زاویه اسکولیوز با استفاده از Cobb’s angle سنجش میشود)
                        • کیفوز با زاویه بیش از 30 درجه یا کیفوز منجر به اختلالات تحدیدی ریه.
                        • هرگونه دفورمیتی مشخص و واضح
                        • هر گونه کاهش مشخص در محدوده حرکتی مفاصل در اندام فوقانی یا تحتانی.
                        • ژنوواروم شدید (بیش از 12 cmفاصله)
                        • ژنو والگوم (بیش از 10 cm انحراف)
                        • پارگی منیســک یا لیگامانهای زانو در صورت ایجاد محدودیت حرکتی (اکستانسیون نا کامل یا محدودیت
                        فلکسیون بیش از 10 درجه)
                        • Flat Foot (کف پای صاف) از نوع Rigid (انواع Flexible منعی ندارند)
                        • کندرومالاسی پاتلا
                        ریوی تنفسی • هر گونه بیماری مزمن یا راجعه ریوی (کنترل شده یا نشده) (مانند آسم، برونشکتازی و...)
                        • عملکرد غیر طبیعی ریهدر اســپیرومتری کهناشــی ازبیماری باشــد (الگوی انسدادی، تحدیدی یا مختلط با
                        هر شدتی)
                        نورولوژیک • هر گونه سابقه صرع (درمان شده یا نشده)
                        • سابقه TIA یا CVA
                        • هر گونه سابقه سنکوپ یا حملات اختلال هوشیاری
                        • هر گونه بیماری نورولوژیک مزمن یا راجعه مانند Multiple Sclerosis و بیماریهای دژنراتیو
                        • هر گونه نوروپاتی مزمن یا راجعه
                        • هر گونه بیماری که بر سیستم تعادل تاثیر داشته باشد.
                        هماتولوژیک
                        (خونی و لنفاوی)
                        • هر گونه بیماری سیســتم خونی یا لنفاوی مزمن پیشــرونده یا راجعه (مانند کــم خونیهای مزمن مقاوم به
                        درمان)
                        • هموفیلی شدید (سطح فاکتور کمتر از 1 )
                        • هموگلوبینوپاتیهای شدید (ماژور)
                        Sickle cell disease
                        آندوکرین • دیابت وابسته به انسولین
                        • دیابت کنترل شونده با داروهای خوراکی ایجاد کننده هیپوگلیسمی
                        • بیماریهای مزمن آدرنال
                        • کم کاری هیپوفیز
                        • دیابت بیمزه
                        • پرکاری یا کم کاری تیروئید کنترل نشده یا دارای علائم و عوارض عصبی عضلانی.
                        • دیابت عارضه دار
                        • چاقی شدید (BMI ≥ 40)
                        کلیه و مجاری ادرار • کلیه پلی کیستیک
                        • نارسایی مزمن کلیه
                        • هر گونه اختلال مزمن در کنترل ادرار
                        • پیوند کلیه
                        گوارش و کبد • هر گونه بیماری گوارشی مزمن یا راجعه (کرون، کولیت اولسراتیو)
                        • نارسایی مزمن کبدی
                        پوست • هرگونه بیماری پوستی وسیع و منتشر (مزمن یا راجعه)
                        • هیپر هیدروز شدید کف دستها
                        • اسکارهای پوستی محدود کننده حرکات اندامها یا بدن
                        • بیماریهای پوستی مختل کننده عملکرد (در دستها یا پاها) و یا غیر قابل کنترل
                        روانی • سابقه حملات پانیک مکرر
                        • Claustrophobia (ترس بیمارگونه از فضایهای بسته)
                        • ترس بیمارگونه از ارتفاع
                        • سایکوز و مانیا
                        • افسردگی ماژور (حتی موارد درمان شده)
                        • اعتیاد به مواد مخدر یا داروهای روان گردان
                        • هر گونه اختلال شخصیت قابل توجه (Borderline , Antisocial)
                        • بیماریهای اضطرابی شدید و ناتوان کننده
                        • ن
                          نامداری
                          ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۰۷
                          کندرومالاسی پاتلا چیه؟ نداشته باشیم خدایی نکرده؟
                          • ر
                            رضا
                            ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۸
                            واقعا نمیدونید چیه؟؟؟🙄🙄
                            • ن
                              نامداری
                              ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۱۳
                              خداییش نه
                              • ر
                                رضا
                                ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۳۴
                                منم نمیدونم☹
                              • ک
                                کریم
                                ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۹
                                نرمی کشکک زانو
                                درمان: روزانه یک لیوان شیر+دو قاشق غ خ پودر سنجد+یک قاشق غ خ عسل
                                و معجون دوسین(عسل وسیاهدانه)
                                • ن
                                  نامداری
                                  ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۸
                                  آقا کریم دمت گرم، تنت سالم
                              • س
                                سامان
                                ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۳
                                مثل همیشه آقای رمضانی :عالی و ممنون.
                                • م
                                  محمدرضا
                                  ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۷
                                  آقای رمضانی بیزحمت یه مطلبم در مورد زمان حدودی اعلام نتایج بگید برای رشته های مختلف و از این بلاتکلیفی در بیارید ما را
                                  • ا
                                    امی
                                    ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۸
                                    زمان اعلام نتایج رو هم اعلام کنین لطفا
                                    • م
                                      مطهری
                                      ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۴۵
                                      قبلا که گفتند پایان آذر.
                                      البته گفتند مالی پایان آذر،چون مالی بنا به گفته دوستان مالی آخرین گروه مصاحبه بود،میتوان نتیجه گرفت زودتر پایان آذر برای رشته های دیگه.
                                      • م
                                        محمد رضا
                                        ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۶
                                        البته آقای رمضانی گفتند پایان آذر چون خیلی تماس میگیرند فولاد مبارکه،برای همین دیگه جواب نمیدهند.
                                        پنج شنبه هفته پیش هم مصاحبه داشتیم مثل آقای رمضانی گفتند یک ماه دیگه،اما من یکی از مسوولان پرسیدم که واقعا یک ماه دیگه،گفت نه زودتر اعلام میکنند.چون خیلی ها هر روز زنگ میزنند و خط ها اشغال میشه گفتند یکماه دیگه ولی گفت قبول شده باشید زنگ میزنند تا به طب برید و گفت آزمون های هوش گروه های قبلی ضعیف بودند و از کل 1500نفر دعوت شده به مصاحبه،زیر 100نفر،نمرشون بالای 50از 100شده.روانشناسی گفت ده درصد رد صلاحیت شدند.مصاحبه تخصصی گفت 20درصد رو نمره صفر رد کردند،حتی مدارک ارشد و دکترا.گفت این دوره نسبت به دوره های قبل ضعیف تر بودید.
                                        گفت داخل سایت هم میزنند،گفتم چطور میزنند،نمره میزنند گفت نه.مثلا رتبه کتبی 12
                                        رتبه کانون23 رتبه کل 19 قبول یا مردود
                                        گفتم اونا که روانشناسی رد شدند چطور میزنند گفت نمره نفر آخر کانون.
                                        گفتم مثلا 50نفر میزنه 50..
                                        گفت نه..نمره مشابه هم داریم مثلا میشه رتبه کتبی 12رتبه کانون 45 رتبه کل 37 مردود
                                        اونم که نمره تخصصی صفر شده،نمرات هوش و روانشناسی و مباحثه بدون نمره مصاحبه تخصصی در نظر گرفته میشه،مثلا از رتبه 50میشه 35 و بازم مردود میشه.
                                        • ح
                                          حقوقی
                                          ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۰۳
                                          به محمد رضا
                                          این اطلاعات از کجا گرفتید ؟
                                          مصاحبه عمومی (روانشناسی) یا مباحثه کدوم رو گفتن ردی داره ؟!
                                      • ج
                                        جوان
                                        ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۲
                                        من دقیقا نمیدانم آقای یا خانم رمضانی چه پست یا جایگاهی دارند،اما اگر هر پستی به غیر از رئیس منابع انسانی داشته باشند،من به جای مدیرعامل فولاد مبارکه باشم بابت تمام خدماتی که واقعا دارند به تمام داوطلبین بدون هیچ منت و در خواستی میدند،جایگاه رئیس منابع انسانی را به ایشان میدادم و یا ترفیع درجه برای ایشان در نظر میگرفتم.
                                        خدا خیرتان بده آقا/خانم رمضانی.
                                        • پ
                                          پولاد
                                          ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۴۵
                                          با سلام و سپاس فراوان از همکاری و همراهی شما
                                          🌼🌹🌼
                                          • ع
                                            عرض تبریک به قبول شدگان
                                            ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۲
                                            سلام،من دیدم با عینک خوبه به چشم هام گیر میدن مقطع کارشناسی هستم
                                            • م
                                              مطهری
                                              ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۱۴
                                              اگه خوبه نه.
                                              کل موارد رو من خوندم،یعنی کلا کسی که مشکل خیلی حاد داشته باشه رد میشه.
                                              عینکی ها هم نوشته:اگه با عینک دیدشون خوب نباشه باز رد نمیکنند و میفرستند چشم پزشک بیمارستان فیض و مجددا میری طب.
                                              این دوره فکر نمیکنم طب رو زیاد سخت بگیرند،علت هم این هست که اگر قرار بود سخت بگیریند افرادی که کرونا گرفتند رو رد میکردند.حتی دوستانی که کرونا داشتند و بیمارستان بستری شدند و مشکل تنفسی هم پیدا کرده بودند هم با تاخیر زیاد به مصاحبه دعوت کردند،در حالی که دوره های قبل شنیده بودیم که اسپیرومتری یا همون فوت دهانی اکثرا رو رد میکردند اما این دوره زیاد خبری از سخت گیری زیاد نیست..دلیل دیگر هم فرایند استخدام خیلی طولانی شده.قرار بود سال پیش آزمون بدیم اما با چند ماه تاخیر در برگزاری آزمون،فرایند مصاحبه هم به خاطر کروناهی ها خیلی طول کشید،تعطیلی ها مزید به علت شده و به همین دلایل احتمالا طب زیاد سخت نمیگیرند..گزینش 527نفر قبولی و استعلام ها و تحقیقات محلی 527نفر قبولی و... هم هست.تا عید هم فکر نکنم معرفی به کار بشیم..بازم امید به خدا..
                                              • ع
                                                عرض تبریک به قبول شدگان
                                                ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۹
                                                جواب مطهری:ممنونم از پاسخگویی تون امیدوارم شما هم موفق باشین
                                                • O
                                                  OHS
                                                  ۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۳۱
                                                  متاسفانه حرفتون صحیح نیست. چون اصلا بحثِ سخت گیری نیست که حالا سخت گیری بکنن یا نکنن. توی فولاد امنیت شغلی بالایی وجود داره. پس به هیچ وجه نمیان خدای نکرده کسی که مشکلی داره که توی کارش اختلال ایجاد میکنه یا کارش اون مشکل رو تشدید میکنه رو استخدام کنن. اسپیرومتری همچنان هم خیلی مهم هست و خواهد بود. به حدی که کل طب کار های اصفهان اسپیرومتری رو فعلا بخاطر کرونا انجام نمیدن اما فولاد داره اینکار رو میکنه چون نیرو رو برای یه سال یا دوسال نمیخواد. در ضمن یک بحثی مثل دید ضعیف با عینک رو خب معلومه اگه قابل اصلاح باشه رد نمیکنن. کلا هیچ اختلالی که قابل حل باشه رو رد نمیکنن. حتی اگه سال 95 هم بود رد نمیکردن. پس طب کار بدون هیچ شکی با قدرت و ظرافت سال های گذشته خواهد بود و هیچ چیزی به اسم سخت گیری یا آسون گیری وجود نداره! اینو بهتون قول میدم
                                                  • O
                                                    OHS
                                                    ۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۳۶
                                                    خوشبختانه اثرات بیماری کرونا قابل ترمیمه و در موارد شدید هم بعد چند ماه بهبود حاصل میشه. طب کار اختلالات ریوی ای رو رد میکنه که یا تو محیط کار تشدید میشن یا مانع کار میشن. اختلالات قابل بهبود تو این دسته ها قرار نمیگیرن
                                                  • ب
                                                    بهداشت حرفه ای
                                                    ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۶
                                                    نه داداش خانوم رمضانی که گفت تصحیح شده بیشتر از 14دهم باشه مشکل نداره و کسی‌مگه اینکه چشمش دیگه خییییییلی داغون باشه که باعینک14دهم نشه.
                                                  • ک
                                                    کریم
                                                    ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۵
                                                    یا خدا اینا دیگه چی هستن!؟ انشالله که کسی مریض نشه، صلوات
                                                    • س
                                                      سارا
                                                      ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۰:۳۸
                                                      سلام
                                                      اینا برای مشاغل اپراتوری هست یا خانمایی که برای بخش اداری میخوان استخدام بشن هم تا این حد سختگیری میشه؟؟
                                                      • م
                                                        محمدرضا3
                                                        ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۸
                                                        هم اپراتور و هم اداری..
                                                        کلی گفته و تقسیم بندی اپراتوری و کارشناسی نکرده،پس برای هر دو گروه و هر دو جنس مرد و زن هست..
                                                        اینکه دید کمتر از هفت دهم نداشته باشی یا هر مورد دیگه طبیعتا در هر دو گروه گنجانده میشه.
                                                      • O
                                                        OHS
                                                        ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۱
                                                        آقا یا خانم رمضانی
                                                        من کامنت های شما رو خوندم، و میدونم که قصدتون همیشه کمک به داوطلب هاست
                                                        اما با این کامنت شما شدیدا مخالفم. به چند دلیل که امیدوارم دلایلم رو مطالعه کنید:
                                                        1. شما یه لیست نوشتید که این بیماری ها منجر به رد شدن داوطلب میشه، خب پس در این صورت دیگه چه نیازی به پزشک طب کار و کارشناس بهداشت حرفه ای تو فرآیند طب کار هست؟ یک پزشک عمومی این لیست رو میذاره جلوش و هرکی این اختلالات رو داشت رو خط میزنه. در صورتی که این نیست! یک نفر کار شما رو بررسی کرده و روی اون شناخت داره که بهش میگن کارشناس بهداشت حرفه ای، اون فرد برای متخصص طب کار مشخص میکنه که روی چه چیز هایی تمرکز بیشتری داشته باشه، پس ممکنه با توجه به شغل شما، بعضی از این موارد شاملتون نشه. پس نمیشه برای همه یک نسخه ارائه کرد!
                                                        2. توی متن شما بارها به قید های مزمن، شدید و... اشاره شده. خب تشخیص اینها با پزشکه و ممکنه باعث بشه افراد چون سطح اختلال خودشون رو نمیدونن دچار استرس الکی بشن.
                                                        3. متاسفانه متن شما داوطلب ها رو ممکنه به سمت عدم صداقت سوق بده. توی یه مرحله از طب کار، شما باید هر مشکلی که داری رو خودت بگی، خب این یک واکنش منطقیه که من اگه بدونم فلان مشکل باعث رد شدنم میشه اونو عنوان نمیکنم یا قبل از طب کار به فکر راه هایی میافتم که اون اختلال رو به صورت موقتی نشون نده. نتیجه این میشه که اگه این اختلال در فرآیند طب به هر دلیلی شناخته شد، داوطلب به علت عدم صداقت کنار گذاشته میشه. اگه هم در حین کار خودشو نشون داد و موجب یه حادثه یا بیماری شد، فرد دستش به هیچی بند نیست و حتی ممکنه منجر به اخراج فرد بشه!
                                                        4. طب کار اختلالاتی رو کنار میذاره که قابل درمان نیستن، پیش رونده ان و با شغل فرد مغایرت دارن. دونستن این اختلالات کمکی به آدم نمیکنه! اینها محدودیت های فیزیکی هستن و درمان یک ماهه ندارن! فقط دوستان به سمت عدم صداقت سوق داده میشن که ممکنه خیلی بد به ضررشون تموم بشه!!
                                                        امیدوارم دوستان دچار رفتار های هیجانی که بعدا به ضررشون تموم میشه، نشن.
                                                        هرچند که قطعا قصد شما خیر بوده
                                                        • ب
                                                          به رمضانی
                                                          ۲۸ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۵۴
                                                          سلام. لطفاً جواب بدید.
                                                          آیا تمایل به وسواس که متخصص تشخیص داده باشد را رد میکنند.
                                                          خیلی برایم مهم است لطفاً جواب بدید.
                                                          • ب
                                                            به رمضانی
                                                            ۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰
                                                            سلام. ببخشید تمایل به وسواس را هم در طب رد میکنن. تو رو خدا بگید.
                                                            تشخیص کاملا اشتباهِ از خودم نمیگم پیش یک متخصص دیگه رفتم.
                                                            • م
                                                              مصطفی
                                                              ۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۰۵:۳۲
                                                              یعنی عملا کسی که لیزیک کرده رد میشه؟
                                                              آخه نمره زیر چهار که خیلی کم عمل میکنن و جنبه زیبایی داره
                                                              • م
                                                                مصطفی
                                                                ۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۰۶:۱۳
                                                                طبق گفته شما عملا کسایی که قبلا عمل لیزیک کردن رد میشن.چون زیر چهار که عمل زیبایی محسوب میشه برادر.مطمئنین درسته؟
                                                              • س
                                                                سعید
                                                                ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۴
                                                                سلام
                                                                جامدات هنوز خبری نشده؟؟
                                                                دلیل تاخیرشون چیه؟
                                                                • ن
                                                                  نامداری
                                                                  ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۷
                                                                  تا امروز که خبری نبوده، بلکه تا آخر هفته خبر بدن
                                                                • ا
                                                                  ارزو
                                                                  ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۴
                                                                  دوستان اگر الان به طب دعوت نشدیم دیگه هیچ امیدی نیست برای آینده؟
                                                                  • م
                                                                    محسن
                                                                    ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۴۹
                                                                    سلام.
                                                                    چه رشته ای هستید؟
                                                                    • ا
                                                                      ارزو
                                                                      ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۰۳
                                                                      صنایع
                                                                      • س
                                                                        سجاد
                                                                        ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۴۰
                                                                        رشته صنایع که هنوز به کسی زنگ نزدن صبور باشید و امیدوار
                                                                    • ع
                                                                      علی
                                                                      ۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۸
                                                                      به منم که صنایعم زنگ نزدن.
                                                                    • ب
                                                                      بهداشت حرفه ای
                                                                      ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴
                                                                      بچه های بهداشت حرفه ای به من زنگ زدن
                                                                      بخدا راست میگم زنگ زدن گفتن پنجشنبه ساعت 8صبح باغ فردوس باش
                                                                      منم پنجشنبه 8صبح رفتم باغ فردوس برا مصاحبه و مصاحبه دادم و برگشتم
                                                                      خوش باشید تا رتبه بندی بشیم بعد زنگ بزنن برا طب کار
                                                                      • ع
                                                                        عرض تبریک به قبول شدگان
                                                                        ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵
                                                                        پنجشنبه این هفته میری واسه مصاحبه یا طب کار؟شما که گفتی هفته قبل مصاحبه دادی
                                                                        • ب
                                                                          بهداشت حرفه ای
                                                                          ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹
                                                                          همون پنجشنبه قبل رفتم خواستم یکم استرسوبیشترکنم
                                                                          • ع
                                                                            عرض تبریک به پذیرفته شدگان
                                                                            ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳
                                                                            خدا ازت نگذره که تو این شرایط سخت ما رو سرکار میگذاری زمین گرده تاوانش رو پس میدی
                                                                            • ب
                                                                              بهداشت حرفه ای
                                                                              ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲
                                                                              سرکار نزاشتم گفتم بهم زنگ زدن گفتن بیا مصاحبه ،خب به همه قبول شده ها قبل از مصاحبشون زنگ زدن یا پیام دادن
                                                                          • O
                                                                            OHS
                                                                            ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶
                                                                            خوبی دوست عزیز؟😐
                                                                            تحت تاثیر جو سایت قرار گرفتی فکر کنم😐
                                                                            • ب
                                                                              بهداشت حرفه ای
                                                                              ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰
                                                                              خواستم فضا رو عوض کنم
                                                                              • س
                                                                                سعید
                                                                                ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۱
                                                                                بیخود خواستی
                                                                            • ب
                                                                              بهداشت حرفه ای
                                                                              ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۴
                                                                              تو کی هستی با اسم من نظر میدی؟؟؟ نکن اینکارو
                                                                            • S
                                                                              S11
                                                                              ۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۳۷
                                                                              سلام دوستان
                                                                              من همیین حالا تماس گرفتم.گفتن که طب صنعتی در جریانه😍
                                                                              و نتایج لیسانسی ها تا 2 3 روز آینده انشااااالله مشخص میشه.
                                                                              نتایج دیپلم هم ایشالا تا هفته آینده😍
                                                                              • م
                                                                                مهرداد
                                                                                ۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۰
                                                                                به من هم درمورد لیسانس همین حرفو زدن
                                                                                • ر
                                                                                  رضا
                                                                                  ۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۱
                                                                                  راس میگی؟؟
                                                                                  • ک
                                                                                    کریم
                                                                                    ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸
                                                                                    سپاس از شما. همیشه خوش خبر باشی 🌹
                                                                                    • ر
                                                                                      رضا
                                                                                      ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷
                                                                                      نگفتن چه رشتهایی؟؟
                                                                                      • م
                                                                                        مهرداد
                                                                                        ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۹
                                                                                        من مکانیک رو پرسیدم گفتن احتمالا دو روز آینده
                                                                                    • ؟
                                                                                      ؟؟؟؟؟
                                                                                      ۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۱۲
                                                                                      خانما اقایون حقوقی چ خبرا تماسی گرفته نشده ؟
                                                                                      • ح
                                                                                        حقوقی
                                                                                        ۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۸
                                                                                        سلام و درود
                                                                                        هنوز خبری نشده و با توجه به این دو هفته محدودیت کرونایی باید تا پانزدهم صبر کنیم .
                                                                                        چیزی ک مشخصه هفته پیش مصاحبه کرونایی ها انجام شده و قطعا رتبه بندی نفرات داره انجام میشه .
                                                                                      • م
                                                                                        مسیح
                                                                                        ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۴
                                                                                        منتهای ناامیدی اول امیدهاست
                                                                                        دست و پا از کار چون افتاد،بال و پر شود
                                                                                        صائب تبریزی
                                                                                        • S
                                                                                          S11
                                                                                          ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۸
                                                                                          از ته دل دعا میکنم اون کسایی که گفتن از رشته مالی قبول شدن و رفتن طب راست گفته باشن.😔
                                                                                          حد اقل میفهمیدیم مراحل در جریانه
                                                                                          • ک
                                                                                            کریم
                                                                                            ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۹
                                                                                            انشالله قبولی همه ❤
                                                                                            • م
                                                                                              مهدی
                                                                                              ۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۵۲
                                                                                              انشالله آزادی همه
                                                                                              • ر
                                                                                                رضا
                                                                                                ۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۵۹
                                                                                                آزادی قسمته همه
                                                                                          • م
                                                                                            مهندس جامدات
                                                                                            ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۱۵
                                                                                            با سلام
                                                                                            دوستان مشخصه که تو این دو هفته تعطیلی فعلا کار خاصی نمیکنن چونکه خلاف قانونه
                                                                                            هر موقع مجدد شروع به تماس گرفتن کنن که یا باهامون تماس میگیرن یا بالاخره از طریق رفقا به گوشمون میرسه
                                                                                            پس فعلا اینقدر استرس به خودتون و بقیه وارد نکنین و صبور باشین
                                                                                            • ب
                                                                                              بنده خدا
                                                                                              ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۱
                                                                                              پخش البرز کسی قبول شده؟
                                                                                              • ط
                                                                                                طب صنعتی
                                                                                                ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۸
                                                                                                سلام دوستان.
                                                                                                بچه هایی که طب صنعتی رفتند،در مقطع کارشناسی آیا کسی که واریکوسل داشته باشه رو رد میکنند؟
                                                                                                • م
                                                                                                  مهدی
                                                                                                  ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۱
                                                                                                  چی هس؟
                                                                                                  • ص
                                                                                                    صادق
                                                                                                    ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۷
                                                                                                    توقع داری توضیح بدیم؟؟؟ :)
                                                                                                    • م
                                                                                                      مهدی
                                                                                                      ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۳
                                                                                                      اگ توضیح بدی که ممنون میشم😊
                                                                                                  • ک
                                                                                                    کریم
                                                                                                    ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۸
                                                                                                    اگر خیلی حاد باشه احتمالش هست.
                                                                                                    راههای درمان و پیشگیری، پرهیز از خوردن غذاهای سودازا،سرخ کردنی، غذای مانده، ماست ترش و...
                                                                                                    درمان :مصرف داروی ماء الجبن افتیمونی
                                                                                                    • ک
                                                                                                      کریم
                                                                                                      ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۸
                                                                                                      و استفاده از نوره طبیعی
                                                                                                    • ؟
                                                                                                      ؟؟؟؟؟
                                                                                                      ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۱
                                                                                                      بچه های حقوق خبری نشده؟
                                                                                                      • ص
                                                                                                        صنایع
                                                                                                        ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲
                                                                                                        سلام.
                                                                                                        آیا تا به الان برای طب کسی با بچه های صنایع تماس گرفته؟
                                                                                                        • H
                                                                                                          H
                                                                                                          ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶
                                                                                                          ب من ک نه
                                                                                                          • پ
                                                                                                            پولاد
                                                                                                            ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۳
                                                                                                            سلام دوست عزیز
                                                                                                            خیر با منم تماس نگرفتند .
                                                                                                            • s
                                                                                                              s
                                                                                                              ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۳
                                                                                                              سلام. به من که زنگ نزدند
                                                                                                              • ع
                                                                                                                علی
                                                                                                                ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۳
                                                                                                                به منم زنگ نزدن.
                                                                                                                کسی از بچه های صنایع تا حالا تماس گرفته ببینه زمان اعلام نتایج کیه؟
                                                                                                                • ا
                                                                                                                  الهام
                                                                                                                  ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۰
                                                                                                                  من که هرچی زنگ میزنم کسی جواب نمیده.
                                                                                                                  نمیدونم بقیه رشته ها به کی زنگ میزنن که جوابشونو میدن
                                                                                                                  • ع
                                                                                                                    عرض تبریک به قبول شدگان
                                                                                                                    ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۵
                                                                                                                    تا ساعت 12 بیشتر نیستند بعدش بخاطر کرونا یک روز در میان سرکار میرن
                                                                                                                    • ک
                                                                                                                      کریم
                                                                                                                      ۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۵۰
                                                                                                                      یک روز در میان کارمندها میرند نه این که یک روز درمیان کلا کسی سرکار نره.
                                                                                                                      یک روز این کارمنده میره فردا اون یکی همکارش.
                                                                                                                  • س
                                                                                                                    سجاد
                                                                                                                    ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۲
                                                                                                                    درود
                                                                                                                    به منم که زنگ نزدن😔

                                                                                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                  ثبت پاسخ