جلسه تعیین دستمزد چرا به نتیجه نرسید؟

۲ نظر

عضوی شورای عالی کار با بیان اینکه رقم مدنظر نمایندگان تشکل های کارگری برای افزایش حداقل دستمزد با رقم مدنظر تشکل های کارفرمایی فاصله زیادی داشت، گفت: همین مساله مانع حصول نتیجه شد.


فرامرز توفیقی پس از پایان نشست عصر امروز کمیته تعیین دستمزد شورای عالی کار در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که چرا جلسه بدون رسیدن به نتیجه پایان یافت، گفت: رقم مدنظر نمایندگان تشکل‌های کارگری برای افزایش حداقل دستمزد با رقم مدنظر تشکل‌های کارفرمایی فاصله زیادی داشت و همین مساله موجب شد نتوانیم سر یک عدد به توافق برسیم.
وی از بیان ارقام مدنظر تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای افزایش حداقل دستمزد سال آینده خودداری کرد و گفت: قرار شد پیش از پایان سال حتماً میزان افزایش دستمزد نهایی شود به همین دلیل ادامه مذاکره به جلسه روز چهارشنبه، ۲۸ اسفند موکول شد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای جلسه تعیین دستمزد چرا به نتیجه نرسید؟

  • س
    سلیم
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱
    بادرود
    دخالت دولت در حقوق کارگران باعث این بحران فقر برای کارگران وعدم بهره وری برای کارفرما شده است
    باید میزان حقوق و دستمزد اختیاری وبا تفاوق باشد یک مثال ساده دریک کارگاه نجاری یک کارگر روزی یک کمد می سازد وکارگردیگری چهار کمد ولی حقوق هردویکی است پس کارگر توانمند سرخورده وبی انگیزه می شود و نتیجه این می شود که تولید ملی به آشغال تبدیل می شود
    • ف
      فریبرز
      ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵
      این میزان مشخص شده مبنا خواهد بود که عنوان حداقل حقوق و دستمزد نیز گفته میشود. فرماشیش شما شامل مزایایی از جمله حق فنی و مهارت قابل بررسی میباشد.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ