استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان (اطلاعیه جدید)

۸۳۷۹۵ نظر

استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان 

اخبار و استخدام‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید علاوه بر مطالعه  اخبار و استخدام‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک از فهرست مطالب، به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.

خبر ۲۴ تیر ۱۴۰۲- زمان اعلام نتایج نهایی و کارنامه عملکرد داوطلبان آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان به اطلاع میرسانیم، بدین وسیله به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای مشاغل اپراتوری و کارشناسی سال ۱۴۰۱ می رساند با یاری خداوند متعال ، تاریخ نهایی و کارنامه عملکرد داوطلبان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ شرکت فولاد مبارکه از تاریخ ۱۴۰۲/۴/۲۵ اعلام خواهد شد.
گفتنی است در این مرحله داوطلبانی که در معاینات صنعتی حایز شرایط انجام وظایف شغلی شناخته شده اند به ترتیب بالاترین رتبه نهایی فرد در سهمیه آزمون مجاز به ادامه فرآیند شده اند

شایان ذکر است با توجه به اینکه آزمون برگزار شده جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز سال های آتی فولاد مبارکه است از نفرات مجاز فوق الذکر به تدریج و بر اساس نیاز شرکت ، جهت تکمیل فرآیند جذب دعوت به عمل خواهد آمد

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  •  اطلاعیه استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۰ بهمن ۱۴۰۱  اعلام شد. با مراجعه به بخش  شرایط عمومی و اختصاصی  آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • برای آمادگی شرکت در جلسه آزمون مصاحبه استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان می‌توانید از «منابع و سوالات مفید مصاحبه » موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 

آخرین اخبار استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 

زمان آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

زمان آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی ۲۵ آبان الی ۱۰ آذر ۱۴۰۱ است
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی ۲۱ و ۲۲ آذر ۱۴۰۱ خواهد بود.
  • زمان آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۲۴ و ۲۵ آذر / ۱ و ۲ دی ۱۴۰۱ است.

دریافت کارت آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۲۱ و ۲۲ آذر ۱۴۰۱
  • زمان برگزاری آزمون: ۲۴ و ۲۵ آذر / ۱ و ۲ دی ۱۴۰۱

لینک دریافت کارت آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای مشاغل اپراتوری و کارشناسی سال ۱۴۰۱ فعال شده است.

دریافت کارت آزمون

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

متقاضیان محترم، آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آذر / ۱و ۲ دی  ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و نتایج آن ۲۷ دی ۱۴۰۱ اعلام شد.

نتایج آزمون

 

مروری بر آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای صنعتی و از شرکت‌های پیشروی ایرانی است که در زمینه تولید ورق‌های فولادی فعالیت می‌کند. این شرکت هم‌اکنون با تعریف ده‌ها پروژه توسعه کمی و کیفی در گروه بزرگ فولاد مبارکه، ظرفیت اشتغال پایدار صدها نفر را از طریق برگزاری آزمون استخدامی فراهم کرده است. فولاد مبارکه قرار است تعداد زیادی از افراد استخدام کند، از این حیث می‌توان آن را بزرگ‌ترین آزمون استخدامی یک شرکت فعال در صنعت فولاد کشور دانست.
در آگهی استخدام شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۱ عنوان شده است که تعداد ۱۱۰۳ نفر در گروه‌های شغلی اپراتور با مدرک دیپلم و کارشناس با مدرک لیسانس به استخدام این شرکت درخواهند آمد. برخی از شرایط عمومی مندرج در آگهی استخدام این شرکت عبارتند از: «تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور، عدم سو مصرف مواد اعتیادآور و داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی تا آخرین روز برگزاری آزمون». برای مطالعه کامل شرایط عمومی، اینجا کلیک کنید. سقف محدودیت سنی برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه برای شغل اپراتور ۲۴ سال و برای شغل کارشناس ۲۸ سال است. این شرکت برای دارندگان کارت پایان خدمت و فرزندان ایثارگران و افراد با سابقه کاری، تسهیلاتی برای افزایش سقف محدودیت سنی معین کرده است که برای اطلاع از آن‌ها دفترچه آزمون را از اینجا بخوانید یا به بخش «سوالات متداول»، رجوع کنید.
افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان پس از کسب حد نصاب آزمون استخدامی و بخش مهارت و شایستگی‌های رفتاری به بخش معاینات طب صنعتی و گزینش معرفی می‌شوند. افرادی که در هر یک از این مراحل فاقد شرایط تشخیص داده شوند از فرآیند استخدام حذف می‌شوند. در آگهی استخدام شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۱ ذکر شده است: «این آزمون برای تامین نیازهای سال‌های آتی شرکت برگزار می‌شود و از این‌رو نفراتی که همه مراحل استخدامی را با موفقیت طی کرده‌اند به تدریج و بر اساس نیاز شرکت برای تشکیل پرونده فراخوانده می‌شوند.
«ای استخدام» برای شما داوطلب گرامی آرزوی موفقیت دارد و پیشنهاد می‌کند «منابع مطالعاتی آزمون» برای قبولی در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه را مطالعه کنید.

 

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه «منابع مطالعاتی آزمون‌های استخدامی»، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی سال مورد نظر کلیک کنید.

 

صفحات استخدامی شرکت‌های فولاد

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۳٬۷۹۵ نظر برای استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان (اطلاعیه جدید)

  • ا
    ایران
    ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۰
    اصلا لغو ازمون دست مجتمع فولاد نیست مجری ازمون دانشگاه اصفهان هست و لغو ازمون بستگی به مجوز سازمان بهداشت هست
    کلیه ی دانشگاه ها و مدارس استان اصفهان تا اخر هفته تعطیل اعلام شد ولی لغو شدن یا نشدن ازمون بستگی به شرایط شیوع این بیماری در هفته اینده داره مثلا اگر ازمون این هفته بود لغو میشد ولی فعلا باید صبور باشید خود پشتیبان ازمون هم تو ایمیل گفت فعلا چیزی مشخص نیست پس با اسم های مختلف انقدر کامنت تکذیب و تایید ندارید
    . اکثر کامنت ها چرته چون مجتمع فولاد در مورد ازمون هیچ پاسخگویی چه تماس چه حضوری نداره مجری ازمون دانشگاه اصفهان هست و بعد از اعلام قبولی تازه میره زیر نظر مجتمع
    لغو یا غیر لغو فقط بستگی به شرایط در هفته اینده داره
    اگر لغو شد میره تا اردیبهشت ماه نشد هم ازمون کاملا مفهومی با سوالات جدید طراحی شده .نمونه سوالات سال نود و پنج خیلی اسونه نیازی نیست حتما داشته باشید ولی دارمشون نمیدونم چطور بفرستم از رسم فنی شماره مداد مناسب برای رسم همیشه میاد سال نود و پنج در عین اسونی شیمی فوق العاده سخت بوده ریاضی با جایگذاری به جواب میرسی هیچی معلوم نیست یه موقع اون چیزی که خوندی سخت میاد اونی که نخوندی اسون
    • م
      محمدعلی
      ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۱۰
      داداش میدونی چن نفر تو رشته دیپلم ریاضی فیزیک شرکت کردن؟
      • م
        محمد
        ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۴۷
        ازمون 95 را از کجا اوردین؟برای من هم بفرستید لطفا چه رشته هستی؟
      • م
        مرضیه
        ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹
        آزمون دکتری رو انداختن آخر فروردین
        ماهم همصدا بشیم آزمونو بندازن بعد از عید
        بخدا از استرس دارم می میرم
        • .
          ....
          ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۰۵
          توعید مسافرتا هست.واینکه شیوعش بیشتر میشد.پس هیچ تاثییری ندارد.
          • ن
            نجمه
            ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۱۶
            چه رشته ایی شرکت کردید شما؟
            • ر
              رضا
              ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۲۹
              شایعه درست نکن
            • م
              مرضیه
              ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵
              باسلام
              بخدا من استرس دارم همین الانم خودمو خونه قرنطینه کردم
              باتوجه به شرکت افردا از تمامی استانا تقاضا دارم از مسولین که امتحان رو به بعد عید واگذار کنن
              همین الان دارم به روز امتحان و اینکه جطوری بیام بشینم سرجلسه فکر میکنم
              • m
                m
                ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷
                استرس نداشته باشید خانوم هارو توی مجتمع قبول نمیکنن به دلایل شرایط جسمانیشون ضعیف بودنشون دنبال شغل دیگه باشید موفق باشید
                • س
                  سعید
                  ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲
                  چرا از خودت حرف میزنی ؟
                  • m
                    m
                    ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۲۶
                    پسرم تو چی میگی
              • م
                محمد
                ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۶
                سلام خدمت همه دوستان
                باتوجه به شیوع ویروس کرونا و آزمون پیشرو ،فولاد مبارکه در مورد برگزاری یا عدم برگزاری امتحان تصمیم گیرنده نیست بلکه اگه شرایط اوکی نباشه از طرف سازمان بهداشت منطقه اجازه آزمون داده نمیشه پس اینکه دوستان میگن از کی و...پرسیدیم منبع درستی نیست.
                • A
                  Ali
                  ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰
                  سلام دوستان منم تماس گرفتم گفتن که آزمون هست و هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده بابت لغو آزمون که اگه باشه اطلاعیه میزنن. و چند دوست عزیزی هم که میگفتن برای ریاضی فقط ریاضی2 با حسابان باید خوند اینجوری نیست آزمون عینه کنکوره و دروس پیش هم شامل میشه . اینجوری رقابت کردن با کلک به بچه ها خیلی کار کثیفیه بیایید به هم کمک کنیم نه... . دوستان موفق باشید
                  • ع
                    علی
                    ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸
                    بیشترین ثبت نامی از خود استان اصفهان وچهارمحال بختیاری هست.عوض درست کردن شایعه برید دستور بهداشتی ها را بخونید وجلوگیری کنید.و اینقدرم ایمیل درست کنین برا شایعه.
                    • ع
                      علی
                      ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲
                      دوستان.آزمون برگزار میشه گول شایعات را نخورین.هیچ جلسه ای مربوط به لغو آزمون نبوده ونیست.
                      • م
                        محمدمهدی
                        ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸
                        شایعه الکی درست نکنید تماس گرفتنم اموراستخدامی فولاد گفت آزمون روز16ساعت8صبح دانشگاه اصفهان برگزارمیشه
                        کسایی هم که این شایعات درست میکنند خیلی صاف و ساده هستند اگه باخودشون فکرمیکنند که کسی نمیخونه
                        پیروز و سربلندبااشید به امیدقبولی همه دوستان یاعلی
                        • ف
                          فرزاد
                          ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۴۶
                          آخرش نفهمیدیم ازمون برگزار میشه یا لغو شده !!!!چرا هر کسی یه حرفی میزنه
                          • م
                            محمدمهدی
                            ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۲۸
                            آزمون هس دادا
                            • ف
                              فرزاد
                              ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۳۷
                              ککا ممنون
                          • .
                            ....
                            ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰
                            اینایی که میگن آزمون لغو شده بخاطر اینکه خودشون نخوندن.و میخوان باشایعه وترس این آزمون عقب بندازند
                            خبر موثق دارم که آزمون برگزار میشه.
                          • م
                            مهدیان
                            ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۴۰
                            آزمون مجتمع فولاد مبارکه اصفهان لغو شد.
                            • م
                              محمدمهدی
                              ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۵۴
                              الله اکبر....شایعه الکی درست نکن
                            • ا
                              احمد
                              ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۲۷
                              بچه های رشته ساخت و تولید که دوره های قبل شرکت کردید دروس تخصصی از هر کدوم چند سوال میدن ؟ سوالات درچه سطحیه؟
                              • م
                                محمدحسین
                                ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۵۶
                                سلام ....بچا کسی میدونه دیپلم رشته ریاضی چن نفر ثبت نام کردند ؟
                                • m
                                  m
                                  ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۲۳:۴۶
                                  10761
                                  • م
                                    محمدحسین
                                    ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۲۳:۵۸
                                    مطمئنی این آمار رو ؟؟؟ اگه ریاضی اینقد باشه پس کل شرکت کنندگان چقدرن ؟؟؟
                                  • م
                                    محمد
                                    ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۰:۱۰
                                    سلام واقعا مهمه چند نفر شرکت کردن؟؟شما بشین بخون قسمتت باشه قبولی نه هم که خدا بزرگه یه جا بهتر میری
                                    • م
                                      محمدحسین
                                      ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۰:۳۹
                                      ن خب باید بدونیم چن نفر شرکت کردن ...رقابت در چه حدیه ؟؟ حداقل یه تسکین قلبی باشه 😕
                                  • ر
                                    رامین
                                    ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۰۷
                                    شانست گفته لغوه با حوصله و دقت بشین تو عید بخون
                                    • ر
                                      رامین
                                      ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۳۸
                                      بچه ها ازمون لغو شده منبع خبرم موثق
                                      سال نو تون پیشاپیش مبارک
                                      برید خودتونو واسه بعد از عید اماده کنید
                                      خودم فقط دیفرانسیل پیش دانشگاهی مونده بود ولی دیگه لغو شد
                                      • A
                                        Ali
                                        ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۵۳
                                        دوست عزیز مگه نمیگن سال چهارم داخل آزمون دیپلم نیست؟
                                        • ر
                                          رامین
                                          ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۰۵
                                          کی گفته نمیاد همون روز اول از پشتیبان ازمون پرسیدم برای مقطع دیپلم گفت نظام جدید تا سال دوازدهم نظام قدیم تا سال پیش دانشگاهی
                                          باید مطالعه بشه. حتی از هندسه هم سوال میاد من نمونه سوالات تخصصی سال نود و پنج رو با در به دری گرفتم البته اون سال سوالات مثل اب خوردن بود
                                          • ی
                                            یک نفر
                                            ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۲۰
                                            میشه لطف کنی سال95واسه ما بفرستی
                                            • م
                                              محمد
                                              ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۱۶
                                              سوالات سال های قبلی ازمون رو هیچکسی نمیتونه گیر بیاره چون اصن دست فولاد نیست مجری ازمون دانشگاه اصفهانه و مهاجر
                                              • A
                                                Ali
                                                ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۴۸
                                                چطور با پشتیبان باید در ارتباط باشیم
                                                • A
                                                  Ali
                                                  ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۴۹
                                                  تو سال 95 از آینه و عدسی هم سوال دادن؟
                                            • ف
                                              فولاد
                                              ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۲۲
                                              دوستان عزیز با توجه به اینکه فوریت های پزشکی استان شرایط استان اصفهان را فوق العاده و اضطراری اعلام کرده به احتمال زیاد با صحبتهایی که امروز در فولاد صبا شنیدم ازمون در تاریخ مقرر شده برگزار برگزار نخواهد شد با این حال اطلاعیه پس از تصمیمگیری نهایی روی سایت قرار خواهد گرفت در ضمن بومی و غیر بومی در شرایطی یکسان ازمون خواهند داد
                                              • م
                                                محمد
                                                ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸
                                                مگه فولاد صبا برگزار کننده آزمونه برادر چرا جو الکی میدی
                                              • م
                                                محمدap
                                                ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۴۳
                                                همه قبولین به شایعات توجه نکنیدفقط بخونید منابع درست پیدا کنید سرعت تست رو بالا ببرید مدیریت زمان داشته باشد.
                                                به کرونا و بومی های فولادی هم توجه نکنید که جفتش شایع هست
                                                • ع
                                                  علی
                                                  ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۲۸
                                                  دوستان با توجه به شایعات وگفته های مربوط به زمان آزمون.هیچ کدام صحت ندارند.
                                                  آزمون سر زمان اعلام شده برگزار میشود
                                                  • س
                                                    سجاد
                                                    ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۱۴
                                                    سلامتی از هر چیزی مهمتره. احتمالا لغو بشه دزصد انتقالش خیلی بالاس و از کل کشور هم واسه آزمون میان
                                                  • پ
                                                    پرستش
                                                    ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۵۴
                                                    دوستان کسی خبر موثق داره از ازمون یا نه؟ با انگار و احتمالا نمیشه تصمیم گرفت.
                                                    • م
                                                      محسن
                                                      ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۰۳
                                                      انگار بعضی دوستان گفتند از مسوولش پرسیدند و گفتند جلسه برگزار کردند که آزمون رو لغو کنند و اطلاعیه بدند.
                                                      • م
                                                        مهدی
                                                        ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۰۰
                                                        خدا نکنه آزمون لغو بشه اما منم پیگیری کردم احتمال لغو بالا است..
                                                        • ر
                                                          رضا
                                                          ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۵۸
                                                          از کارکنان فولاد پرسیدم و گفتند احتمالا لغو خواهد شد

                                                          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                          ثبت پاسخ