استخدام بانک سپه در سال ۹۳

۹ نظر

استخدام بانک سپه در سال ۹۳

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام بانک سپه اینجا کلیک کنید

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه از اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه توسط سازمان سنجش خبرداد و گفت: نتایج این آزمون در سایت بانک سپه به نشانی اینترنتی www.banksepah.ir قابل رویت است.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

 وب سایت ای استخدام برای تمام شرکت کنندگان در این آزمون آرزوی موفقیت و کامیابی دارد و امیدواریم تمام عزیزانی که برای این آزمون تلاش کرده اند موفق باشند.

برای دانلود سوالات عمومی بانک سپه سال ۹۳ ارسال شده توسط کاربران عزیز در دیدگاه ها اینجا کلیک کنید

برای دانلود سوالات  تحصصی بانک سپه سال ۹۳ ارسال شده توسط کاربران عزیز در دیدگاه ها اینجا کلیک کنید

برای دانلود جزوه نمونه سوالات دین وزندگی ارسالی توسط یکی از کاربران عزیز اینجا کلیک کنید

برای دانلود جزوه نمونه سوالات دین و زندگی دوم دبیرستان ارسالی توسط یکی از کاربران عزیز اینجا کلیک کنید

داوطلبان آزمون استخدامی بانک سپه
- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد) را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام و اسامی آنان حداکثر ۲ ماه بعد از تاریخ آزمون در سایت این بانک اعلام خواهد شد.
- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندی های عمومی صرفا به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
- در صورتی که داوطلبی با مدارک تحصیلی بالاتر و یا پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی، درآزمون شرکت نماید، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر می باشد. ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهائی پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق سایت این بانک به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ثبت اطلاعات ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه پس از توفیق متقاضیان در مرحله آزمون کتبی و بررسی و تطابق مدارک استخدامی آنان با شرایط مندرج در آگهی حاضر و یا در هر مرحله از بررسی های بعدی بانک (مراحل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و...) مشخص شود، داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اشاره شده در متن آگهی نبوده است، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در بانک منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

کارت آزمون آستخدامی

برای دریافت کارت آزمون در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک کنید

برای دریافت کارت آزمون در سایت بانک سپه اینجا کلیک کنید

اطلاعیه درباره‌ تاریخ پرینت کارت،محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه - سال ۱۳۹۳


بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۳می‌رساند که آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ ۱۷/۵/۹۳ در کلیه مراکز استانها برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۱۷/۵/۹۳ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴/۵/۹۳ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت نامی، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روزهای چهارشنبه مورخ ۱۵/۵/۹۳ و پنجشنبه مورخ ۱۶/۵/۹۳ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و ۲ قطعه عکس شخصا" به نماینده مسوول مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (به شرح جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

برای مشاهده خبر در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک کنید

متن آگهی استخدام بانک سپه

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۳ می رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت بانک سپه به نشانی www.banksepah.ir و سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org از روز سه شنبه مورخ ۱۰/۴/۹۳ آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۱۶/۴/۹۳ پایان می‌پذیرد.

لذا ضرورت دارد کلیه متقاضیان پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مـورد نیاز ثبت نام، در مهلت در نظر گرفته شده نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

برای دانلود سوالات استخدامی بانک سپه اینجا کلیک کنید

دانلود سوالات تخصصی آزمون استخدامی بانک سپه (مشترک بین تمام رشته ها)

دانلود دفترچه های آزمون آزمایشی بانک سپه

شرایط عمومی استخدام:

۱- داشتن تابعیت ایران.
۲- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مندرج در قانون اساسی.
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقـوق اجتمـاعی شـده
باشد.(با تایید مراجع ذیصلاح)
۵- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان ها.
۶ - دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دایم قانونی برای آقایان.
توضیح۱: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یـا صـدور کـارت معافیـت دایـم قانونی، باید قبل از تاریخ۹۳/۴/۱ باشد.
توضیح ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دایم پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوط پـس از تاییـد پزشـک معتمد بانک بلامانع خواهد بود.
۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند. (طبق تایید مراجع پزشکی معتمد بانک)
۸- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاههای اجرایی باشند.
۹- نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، موسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.

شرایط اختصاصی استخدام:
۱- داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام تا تاریخ ۹۳/۴/۱ (متولدین ۷۳/۴/۱ به قبل).
۲- حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس ۳۰ سال تمام (متولدین ۶۳/۱/۱ به بعد ) و برای دارندگان مـدرک تحـصیلی فوق لیسانس ۳۲ سال تمام (متولدین ۶۱/۱/۱ به بعد) میباشد.
توضیح۱: موارد ذیل به شرط ارایه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حـق علیـه باطـل ( از تـاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ لغایـت ۱۳۶۷/۵/۲۹) بـه طـور داوطلبانـه خـد مت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب) خواهر و برادر شهید، همسر و فرزند جانباز (۲۵ درصد به پایین)، همسر و فرزند آزاده کمتر از یک سال اسارت تا میزان ۵ سال.
ج) جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهداء، همسر و فرزندان جانبازان (۲۵ درصـد و بـالاتر )، همـسر و فرزنـدان آزادگـانی کـه
حداقل یک سال سابقه اسارت دارند و فرد رزمنده (با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای مشمول ماده (۵) قانون مـدیریت خـدمات کـشوری بـه خـدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.
توضیح۲: چنانچه در هریک از مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شودکه داوطلبـی شـرایط سـنی لازم را دارا نبـوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.
۳- حداقل معدل کل برای متقاضیان استخدام در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس در کلیه استانها ۱۴، به استثنای استانهای : ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسـان جنـوبی، خوزسـتان، سیـستان و بلوچـستان،کردستان، کهگیلویـه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان که معدل ۱۳ میباشد.
۴- رشته های تحصیلی مورد نیاز بانک مطابق جدول شماره (۲) مندرج در آگهی می باشد.
توضیح۱: صرفاً مدارک تحصیلی م وسسات آموزشی عالی که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری می باشد؛ مـلاک عمـل قـرار خواهندگرفت.
توضیح۲: تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ ۹۳/۵/۱ باشد.

مراحل ثبت نام:

۱- مراجعه به سایت بانک سپه به نشانی www.banksepah.ir
۲- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور
۳- ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
عکس ۳×۴ که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)
عکس اسکن شده باید با فرمت JPG باشد.
تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لکه باشد.
حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و یا در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.
۴- پرداخت وجه ثبت نام : متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمـون اسـتخدامی مـی بایـد از روز سـه شـنبه تـاریخ ۹۳/۴/۱۰ تا پایان روز دوشنبه تاریخ ۹۳/۴/۱۶پس از مراجعه به سایت آزمون نسبت به واریز مبلغ ۳۵۰/۰۰۰ ریال (سیـص د و پنجاه هزار ریال ) به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سپه از طریق درگاه اینترنتی و با کارت های بـانکی متـصل بـه شبکه شتاب اقدام نمایند.

توضیح۱: ایثارگران از پرداخت ۵۰ درصد و فرزندان شاهد از پرداخت کل مبلغ مزبور معاف می باشند.
توضیح۲: با توجه به الزام پرداخت مبلغ مذکور به علت ثبت نام اینترنتی ، ایثارگران با وارد نمودن شماره پرونده یا کـد ایثـارگری از معافیت مقرر شده برخوردار می شوند و فرزندان شاهد نیز می بایست مبلغ مذکور را واریز نمایند که پس از هماهنگی و تایید بنیـاد شهید و امور ایثارگران مبلغ واریزی به ایشان قابل استرداد می باشد.
توضیح۳ : مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام اقـدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
توضیح۴: متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام ، کد رهگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خـود نگهداری نمایند.
توضیح۵: به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه مسیولیتی متوجه بانک نخواهد بود و وجـوه پرداختـی بـه هیچ عنوان مسترد نمی شود.

برای دانلود سوالات استخدامی بانک سپه اینجا کلیک کنید

دانلود سوالات تخصصی آزمون استخدامی بانک سپه (مشترک بین تمام رشته ها)

دانلود دفترچه های آزمون آزمایشی بانک سپه

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه :

کــارت شــرکت در آزمــون از روز چهارشــنبه مــورخ ۹۳/۵/۱۵ بــرای مــشاهده و پرینــت بــر روی ســایت بانــک ســپه بــه نــشانی www.banksepah.ir قرار خواهد گرفت . آزمون در روزجمعه تاریخ ۹۳/۵/۱۷ درتهران و مراکز استان ها برگـزار خواهـد شـد .

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در هنگام پر ینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید . لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمیباشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

مواد آزمون :

الف) مواد آزمون توانمندی های عمومی شامل:

۱- زبان و ادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی عمومی ۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی می باشد.

برای دانلود سوالات استخدامی بانک سپه اینجا کلیک کنید

دانلود سوالات تخصصی آزمون استخدامی بانک سپه (مشترک بین تمام رشته ها)

دانلود دفترچه های آزمون آزمایشی بانک سپه

توضیح ۱: فن آوری اطلاعات شامل مهارت های ۳و۴و۶وICDL ۷ میباشد.

توضیح۲: اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسـلامی معـاف مـی باشـند و امتیـاز آن در سـایر مـواد آزمـون توزیـع خواهد شد.

ب) مواد آزمون تخصصی به شرح جدول زیر می باشد :

sepahtakhasosiسوالات هر دوآزمون توانمندی های عمومی و تخصصی به صورت چهار گزینه ای و دارای نمره منفی می باشد.

تذکرات :
۱- در شرایط مساوی اولویت سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی تعلق دارد.
توضیح۱: بومی به فردی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:
الف) محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب)حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب(ابتدایی،راهنمایی یا دبیرستان)به صورت پیوسته دراستان موردتقاضا طی شده باشد.
ج) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که استان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح ) و یا محـل سـکونت کنـونی آنان (در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای شغل باشد.
د) فرزندان و همسر کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات «کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران » به استان مورد تقاضا برای استخدام منتقل شده اند.

ه) آن دسته از افرادی که حداقل سه سال تمام سابقه کار تمام وقت در دستگاه های اجرایی استان مـورد تقاضـا بـرای اسـتخدام بـا پرداخت حق بیمه داشته باشند.
و) همسر و فرزندان افراد بومی ساکن در استان.
توضیح۲: اولویت انتخاب داوطلبان با ب ومی شهرستان می باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان حد نصاب لازم برای قبولی
را کسب نکرده باشد؛ از داوطلبان بومی سایر شهرستان های استان در صورت شرکت در آزمون مربوط به آن محل انتخاب می شوند.
توضیح۳: داوطلبان موضوع این بند چنانچه در ردیف معرفی شدگان برای مص احبه قرار گیرند ؛ بایستی مـدارک لازم دال بـر بـومی
بودن را در زمان مصاحبه ارایه نمایند. در غیراینصورت حذف خواهند شد.
توضیح۴: از داوطلبان استخدام غیربومی تعهد خدمتی (به صورت محضری ) مبنی بر عدم درخواست جابجـایی بـه مـدت ۱۰ سـال
اخذ خواهد شد.
۲- از کل مجوز استخدامی ا خذ شده، بیست و پنج درصد (۲۵%) آن از میان جانبازان، آزادگـان فاقـد شـغل و فرزنـدان و همـسران شهداء و جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسـارت و خـواهر و بـرادر شـهید تخصیص مییابد.
توضیح: در صورت باقیماندن سهمیه ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران (طبـق لیـست معرفـی شـده از بنیـاد شـهید و امـور ایثـارگران )، خواهران و برادران شهید که در آزمون شرکت و حدنصاب لازم را کسب نموده اند، می توانند از سهمیه فوق استفاده نمایند.
۳- از کل مجوز استخدامی اخذ شده ، پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی آن به رزمندگا ن (با حـداقل ۶ مـاه حـضور داوطلبانـه در جبهه ها ) و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان کمتـراز یـک سـال اسـارت تخصیص مییابد.
توضیح : مشمولین این بند بر اساس آگهی استخدامی در آزمون شرکت نموده (رزمندگان بدون آزمون پذیر فته می شوند )و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت . انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمـره کـسب شـده از بـین ایثـارگران واجـد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند؛ انجام خواهد شد.
۴- استخدام مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت، لذا افرادی که به هر دلیلی نتوانند از سهمیه های مربوط به ایثارگران برخوردار شوند، می بایستی همپای سایر داوطلبان به رقابت بپردازند.
۵- ایثارگرانی که درآزمون شرکت می نمایند؛ در صورت پذیرفته شدن می بایست نسبت به ارایه گواه ی معتبر از بنیاد شهید و امـور ایثارگران اقدام نمایند.
۶- معلولین عادی ب ه شرط کسب حد نصاب نمره لازم عمومی و دارا بودن شرایط مندرج درآگهی بـه ترتیـب نمـره مکتـس به از ۳ % سهمیه قانونی برخوردار خواهند بود .(کسب۶۰% نمره آزمون عمومی و داشتن توانایی جسمانی برای انجام و ظـایف شـغل مربـوط، از شروط لازم می باشد.)
توضیح: ارایه گواهی از سازمان بهزیستی و حسب مورد از مراجع ذیربط برای معلولین عادی در زمان مصاحبه الزامی است.
۷- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد ) را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام و اسامی آنان حداکثر ۲ ماه بعـد از تاریخ آزمون در سایت این بانک اعلام خواهد شد
۸- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندی های عمومی صرفاً به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت هـای مقـرر صـورت میپذیرد.
۹- چنانچه در هرمرحله از بررسی های بانک مشخص شود داوطلبی در زمان ثبت نام دانشجو بوده و تاریخ فارغ التحصیلی وی پـس از موعد مقرر شده در آگهی است، استخدام وی در بانک منتفی خواهد شد.
۱۰- در صورتی که داوطلبی با مدارک تحصیلی بالاتر و یا پایین تر از مقاطع تحصیلی ا علام شده در آگهی ، درآزمون شرکت نمایـد، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
۱۱- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر می باشد. ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق سایت این بانک به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
۱۲- شعب (واحد) محل خدمت پذیرفته شدگان توسط بانک تعیین خواهد شد.
۱۳- وضعیت استخدامی پذیرفتهشدگان پس از ورود به بانک در چارچوب آیین نامه استخدامی نظام بانکی دولتی تعیین خواهد شد.

توضیحات مهم
۱- صرف شرکت در آزمون استخدا می تا پایان مراحل استخدامی شامل آزمون عمومی و تخصصی ، مصاحبه ، گزینش و … هیچ گونـه تعهد استخدامی برای بانک سپه ایجاد نمی نماید.
۲- ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود.
۳- ثبت نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت این بانک به نشانی www.banksepah.ir و به صورت اینترنتـی بـوده و نیـازی بـه ارسال مدارک نمی باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهـدی را نیـز بـرای بانک ایجاد نخواهد کرد.
۴- مسیولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ثبت اطلاعات ناقص بر عهده داوطلب خواهـد بود و چنانچه پس از توفیق متقاضیان در مرحله آزمون کتبی و بررسی و تطابق مدارک استخدامی آنان با شرایط منـدرج در آگهـی حاضر و یا در هر مرحله از بررسی های بعدی بانک (مراحل مصاحبه ، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشـی و …) مـشخص شـود، داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اشاره شده در متن آگهی نبوده است، ادامه رسیدگی به وضـعیت اسـتخدامی و اسـتمرار خدمت وی در بانک منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
۵- قبل ا ز واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند . بدیهی اسـت هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
۶- از آنجایی که از نفرات برتر در مرحله آزمون عمومی و تخصصی (پس از اعلام اسامی در سایت بانک ) بـرای شـرکت در مـصاحبه استخدامی دعوت بعمل می آید، لذا مقتضی اسـت داوطلبـان دقـت لازم را در خـصوص درج تلفـن هـای ضـروری تمـاس (در فـرم تقاضانامه) مبذول نمایند.

جدول شماره (۲) – مقاطع و رشته‌های تحصیلی مورد نیاز

مقطع کد و عنوان رشته تحصیلی
لیسانس و فوق لیسانس
بانکداری (کد۱۰۱)
حسابداری (کد۱۰۲)
علوم اقتصادی (۱۲۴) علوم اقتصادی (باگرایش‌های بازرگانی(۱۰۳)، نظری(۱۰۴)، صنعتی(۱۰۵)،کشاورزی(۱۰۶)، پول و بانکداری(۱۰۷)
مدیریت (باگرایشهای بازرگانی(۱۰۸)، مالی(۱۰۹)، صنعتی(۱۱۰)، دولتی(۱۱۱)، بیمه(۱۱۲)، فن آوری اطلاعات(۱۱۳)، بانکداری(۱۱۴)
آمار (کد ۱۱۵)
ریاضی (با گرایش‌های محض(۱۱۶) و کاربردی(۱۱۷)
مهندسی صنایع (کد ۱۱۸)
مهندسی کامپیوتر(با گرایش‌های نرم افزار(۱۱۹) و سخت افزار(۱۲۰))
مهندسی فن آوری اطلاعات (IT) (کد ۱۲۱)
علوم کامپیوتر (کد ۱۲۲)
حقوق (کد ۱۲۳)

برای دانلود فایل شهرهای مورد نیاز به همراه ظرفیت هر شهر اینجا کلیک کنید

برای ثبت نام در آزمون استخدامی اینجا کلیک کنید

برای دانلود سوالات استخدامی بانک سپه اینجا کلیک کنید

دانلود سوالات تخصصی آزمون استخدامی بانک سپه (مشترک بین تمام رشته ها)

دانلود دفترچه های آزمون آزمایشی بانک سپه


پرسشهای متداول در خصوص آزمون استخدامی اعلام شده توسط بانک سپه

- آیا افرادی که معدل آنها اختلاف ناچیزی با معدل تعیین شده دارند، می توانند در آزمون شرکت نمایند؟
خیر،‌ با توجه به تعیین معدل ۱۴ (و ۱۳ برای برخی مناطق) متاسفانه این دسته از افراد حائز شرایط شرکت در آزمون نمی باشند. (قابل توجه افرادی که به حرفهای مدیران سایتهای زرد استخدامی مبنی بر اینکه شانس خود را امتحان کنید گوش داده و خواستند شانس خود را امتحان کنند)
- چرا سهمیه شهرها از لحاظ مدارک و رشته تحصیلی تفکیک نشده است؟
سهمیه شهرها صرفاً‌ از حیث نوع جنسیت تفکیک شده است و رشته های تحصیلی نسبت به یکدیگر اولویت ندارند و انتخاب افراد براساس نمره و رتبه فرد در آزمون انجام می پذیرد.
- سوالات آزمون استخدامی از چه منابعی هستند؟
براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور (مجری برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه) آزمون های استخدامی منابع ندارند و سوالات براساس سرفصل های مورد تایید وزارت علوم طراحی می شوند.
- به منظور بهره مندی از معافیت سن (بند «د» از ماده ۲ شرایط اختصاصی) آیا محل کار قبلی من جزو دستگاههای مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری می باشد؟
برای مشخص شدن این موضوع پیشنهاد می شود مراتب از محل کار قبلی استعلام شود.
- دستگاه‌های مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری -که سوابق خدمت غیررسمی در آنها به حداکثر سن مورد پذیرش افزوده می‌گردد- شامل چه دستگاه‌هایی می‌باشد؟
کلیه وزارتخانه ها، موسسات دولتی، موسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانکها و بیمه‌های دولتی، در زمره دستگاه اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مذکور محسوب می‌شوند.
- با عنایت به اینکه مقرر شده میزان خدمت غیر رسمی داوطلبان در دستگاه‌های مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری به حداکثر سن مورد پذیرش افزوده شود؛ سوابق خدمتی آن دسته از داوطلبان واجد شرایط که در حال حاضر به عنوان کارکنان قراردادی تابع قانون کار در بانک خدمت می‌نمایند، چگونه محاسبه خواهد شد؟
با عنایت به اینکه شرکت خدمات آینده اندیش‌نگر در زمره دستگاه‌های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، نمی‌باشد؛ لذا سوابق خدمتی این دسته از داوطلبان در بانک، صرفاً از زمان انعقاد قرارداد مستقیم با بانک قابل افزودن به حداکثر سن مورد پذیرش خواهد بود.
- نحوه استخدام در بانک به چه صورت می‌باشد؟
بر اساس آیین نامه استخدامی نظام بانکی دولتی هرگونه استخدام نیروی مورد نیاز بانک، منوط به احراز شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان و نیز کسب موفقیت آنان در مراحل مختلف جذب نظیر آزمون ورودی، مصاحبه، گزینش و معاینات پزشکی می‌باشد، لذا بدیهی است متقاضیان می‌توانند پس از اعلام نیاز بانک (که از طریق جراید عمومی اطلاع رسانی می‌گردد)، در صورت داشتن شرایط مورد نظر در آزمون استخدامی شرکت و پس از سپری نمودن مراحل مذکور به خدمت در بانک اشتغال ورزند.
- استخدام فرزندان همکار در بانک به چه صورت انجام می‌شود؟
مطابق ماده ۶ آیین‌نامه استخدامی نظام بانکی دولتی، استخدام اشخاص در بانک صرفاً از طریق آزمون و مصاحبه انجام می‌شود، لذا فرزندان همکاران نیز در صورت تمایل می‌توانند با شرکت و کسب امتیازات لازم در آزمون و مصاحبه استخدامی، در بانک استخدام شوند.
- استخدام در بانک بدون شرکت در آزمون امکان پذیر است؟
ماده ۶ آیین‌نامه استخدامی نظام بانکی دولتی، هرگونه استخدام نیروی مورد نیاز بانک را منوط به احراز شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان و کسب موفقیت در مراحل آزمون ورودی، مصاحبه و معاینات پزشکی کرده است و جذب نیرو خارج از چارچوب مقررات ذکر شده از حیط اختیارات بانک خارج است.
- استخدام اعضای خانواده شهدا به غیر از فرزندان شهید در بانک چگونه است؟
اعضای خانواده شهدا مانند سایر افراد باید در آزمون استخدامی شرکت جسته و مراحل گزینش، آزمایش‌های پزشکی و آموزش را با موفقیت طی کنند . پس از استخدام می‌توانند از اولویت‌های خانواده معزز ایثارگران، بهره‌مند شوند.
- آیا سابقه خدمت شرکت های خصوصی، به عنوان سابقه خدمت غیردولتی برای کارکنان بانک لحاظ می شود؟
بر اساس قانون، کارکنانی که قبل از استخدام در بانک در شرکت ها و موسسات غیردولتی دارای سابقه خدمت بوده و بابت آن حق بیمه یا کسور بازنشستگی به صندوق ذی ربط پرداخت نموده باشند، هنگام احراز شرایط بازنشستگی، با انتقال حق بیمه پرداختی به صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها می توانند از سابقه مزبور در تعیین حقوق بازنشستگی خود استفاده نمایند.
- درخصوص جذب و استخدام فرزندان جانباز ۲۵% چه اقدامی انجام پذیرفته است؟
این موضوع نیازمند اخذ مجوز استخدام می باشدکه در این راستا مکاتبات لازم انجام پذیرفته و اسامی فرزندان همکار جانباز ۲۵% به بالا در لیست متقاضیان استخدام ثبت شده است که در صورت وصول نتیجه اقدام لازم معمول خواهد شد.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹ نظر برای استخدام بانک سپه در سال ۹۳

  • س
    سميرا بابائي
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸
    سلام رشته تحصیلی من مهندسی منابع طبیعی محیط زیست مقطع کارشناسی است.اگر در آزمون شرکت کنم و امتیاز بالایی بیارم میتونم استخدام شم ؟
    • س
      سيمين
      ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵
      راستی مدرک پیام نور رو قبول دارن یانه؟
      • س
        سيمين
        ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳
        باسلام من لیسانس زبان دارم اگر فوق لیسانسم رو حسابداری یا مدیریت بخونم میتونم در ازمون استخدامی بانکها شرکت کنم یا حتما باید لیسانس هم حسابداری یا مدیریت باشه؟
        • ش
          شهرام
          ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱
          خیالت راحت میتونی
        • س
          سمانه
          ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۳۱
          سمانه سلطانی .دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری .در حال حاضر درحال خواندن کارشناسی ترم 2 مدیریت شعب بانک هستم .پدرم بازنشته بانک سپه هستن...خیلی نیاز به استخدامی بانک دارم .و نیازبسیار شدید دارم تو زندگی به کار.
          • پشتیبان هفت
            ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۸:۰۰
            کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های استخدام بانکها اینجا را کلیک کنید.
            • م
              میلاد
              ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۹
              من بیشتر...
            • ف
              فاطمه
              ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹
              با سلام من مدرک کاردانی رشته حسابداری دارم و در حال حاضر دانشجوی رشته کارشناسی هستم من تمام شرایط شما را دارم در ضمن تسلط به نرم افزار حسابداری! سوالم این بود که آیا با مدرک کاردانی میتوان استخدام شد؟ممنون
              • H
                Hana
                ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۱۱
                بچه ها مثلا ما تحصیل کرده ایم!!!!! تو رو خدا بس کنید انگار نیاین تو این پیج ی چیزی بنویسین روزتون شب نمی شه.
                اولا تو آگهی نوشته در شرایط مساوی اولویت با بومیه !!! اگه غیربومی نمی گرفت که میزد غیربومی نمیگیریم آقا!!! از ما که نمی ترسه
                بعدش اکثر غیربومیایی که قبول شدن واقعا بچه های شاخ دانشگاههای برتر بودن ک تهران درس خوندن و واقعا به نفع بانکه ک اینا رو بگیره و اکثرا دانشجوی ارشد و دکتران...
                بعدش ی کم دندون رو جیگر بذارین به جای این حرفا میاد جوابا معلوم میشه...

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ