اجرای طرح «هر سرباز یک مهارت» در سپاه لرستان

۴ نظر

لرستان معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان، گفت: با هدف ایجاد اشتغال برای سربازان بعد از اتمام خدمت طرح «هر سرباز یک مهارت» در سپاه برگزار می‌شود.

محسن رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با رویکرد بسیج در بحث فساد، بیان کرد: همه آحاد ملت موظف هستند از فساد جلوگیری کنند.

وی با اشاره به این‌که به گفته رئیس قوه قضاییه خط قرمز ما فساد است ریز و درشت ندارد و هرکس به حقوق بیت‌المال تعرض کند دستش را از بازو قطع می‌کنیم، اظهار کرد: پیرو این سخنان بسیج ظرفیت خود را در این زمینه خواهد گذاشت.

رشیدی با بیان این‌که هرکسی به نوبه خود مفسده‌ای را می‌بیند وظیفه دارد به مراجع قضایی اطلاع دهد، عنوان کرد: از باب امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بر همه ما واجب است این امر را انجام دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به ایجاد پایگاه‌های آموزشی با شعار «هر سرباز یک مهارت» در سپاه لرستان، بیان کرد: در حال حاضر تمام سربازان سپاه استان حداقل یک مهارت دارند که بعداز اتمام سربازی مهارتی داشته و بتوانند با دریافت وام اشتغال‌زایی از سپاه، برای خود شغلی را ایجاد کنند.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن به فرهنگ ایثار و شهادت، ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی‌ از راه‌های مقابله با هجمه‌ای دشمنان است که باید جدی گرفته شود.

رشیدی تاکید کرد: یکی‌از روش‌های دشمن در جنگ فرهنگی تضعیف روحیه ایثار و شهادت و برگزاری یادواره‌های شهداست.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای اجرای طرح «هر سرباز یک مهارت» در سپاه لرستان

  • ک
    کیهان
    ۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۱
    چرا اینقد عقبش میندازی هر چه زودتر بری زودتر تموم شه والا الان من 16ماه خدمتم میگم کاش زودتر میومدم ..تعجیل بزن برج 9یا10
    • ا
      احسان
      ۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۲
      سلام اگه الان دفترچه پر کنیم امکان داره تاریخ اعزاممون 12/1 باشه؟
      • ج
        جواد
        ۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۲۰
        آره.
        بستگی به کارمند پلیس به اضافه ده هم داره؟
        سعی کن جایی بری که باهات راه بیان
        • ع
          عقیل
          ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۰
          غیبت نداشته باشی میتونی انتخاب کنی

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ