جزئیات برگزاری هفتمین آزمون استخدامی مشترک ۲۲ دستگاه‌ اجرایی

۲۸ نظر

خبر ۷ آذر ۹۸ - جزئیات برگزاری هفتمین آزمون استخدامی مشترک ۲۲ دستگاه‌ اجرایی

رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی: هفتمین آزمون استخدامی بیشترین تعداد ظرفیت استخدامی و داوطلب را به خود اختصاص داد

رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: حدود ۶۳ درصد از شرکت کنندگان در هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور را زنان تشکیل داده­اند.

علی اله قنبری با اشاره به سهمیه های هر دستگاه گفت: آزمون اخیر برای ۲۲ دستگاه اجرایی ۳۰ هزار و ۲۷۴ نفر ظرفیت استخدامی برگزار شد که بیشترین سهمیه‌های استخدامی به وزارت آموزش و پرورش با ۵۹,۷۶ درصد و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۳۱.۰۴ درصد و کمترین سهمیه تخصیص یافته به ترتیب متعلق به سازمان امور اراضی کشور با ۰.۰۳ درصد و سازمان ملی بهره­وری ایران با ۰.۰۲ درصد از کل مجوز استخدامی را شامل می‌شد.

وی افزود: در مدت تعیین شده ۵۲۱ هزار و ۹۷۳ نفر اقدام به ثبت‌نام در این آزمون نموده‌اند که از این تعداد، ۶۳,۲۳ درصد زنان و ۳۶.۷۷ درصد را مردان تشکیل می‌دادند. بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان به ترتیب متعلق به استان های تهران با ۱۱.۷۲ درصد و سیستان و بلوچستان با ۷.۹۸ درصد و کمترین تعداد ثبت‌نام کنندگان به ترتیب مربوط به استان‌های زنجان با ۱.۱۱ درصد و ایلام با ۰.۹ درصد بوده است.

رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: طبق پیش­بینی به عمل آمده، اعلام نتیجه مرحله اول آزمون مذکور، حدود چهل روز پس از برگزاری آزمون انجام خواهد پذیرفت.

هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان ماه به طور همزمان در سراسر کشور و در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد.

خبر ۲ آذر ۹۸ - نتیجه اولیه آزمون استخدامی تا ۱۰ دی‌ ماه منتشر می‌شود

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتیجه اولیه هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی دهه نخست دی‌ماه امسال منتشر می‌شود.

ابراهیم خدایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: فرآیند گزینش و مصاحبه با پذیرفته شدگان بعد از اعلام نتیجه اولیه مشخص می‌شود.
وی درباره تعداد پذیرش داوطلبان در نتیجه اولیه تصریح کرد: دو برابر ظرفیت پذیرش، اسامی داوطلبان در نتیجه اولیه به دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود و تعداد پذیرش اولیه را دستگاه‌ها به سازمان سنجش اعلام می کنند.
رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: قطعی اینترنت در چند روز گذشته در کشور هیچ تاثیری بر دسترسی داوطلبان به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و دریافت کارت ورود به جلسه نداشت.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: تا صبح پنج شنبه ۳۰ آبان ماه که نخستین نوبت آزمون برگزار شد از تعداد ۵۲۱ هزار و ۹۷۳ داوطلب، نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کرده بودند که رکورد جالبی بود و تاکنون در هیچ کدام از آزمون ها تا این اندازه استقبال از دریافت کارت آزمون نداشتیم.
خدایی تاکید کرد: این آزمون، استخدامی بود و داوطلب سعی بر غیبت نکردن در این کنکور داشت و هیچ مشکل خاص هم در فرایند برگزاری این آزمون گزارش نشده بود.
به گزارش ایرنا، هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌ های اجرایی کشور برای سال ۹۸ برای دستگاه‌ های وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، سازمان امور عشایری ایران، سازمان زندان‌ ها، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ثبت احوال کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، سازمان ملی بهره‌وری ایران، مرکز آمار ایران، سازمان نقشه‌برداری کشور، مرکز آموزش مدیریت دولتی، وزارت علوم، شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، سازمان اداری و استخدامی کشور، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان امور اراضی کشور، شرکت مهندسی آب و فاضلاب و مادر تخصصی سازمان دامپزشکی کشور امروز در دو نوبت صبح و عصر ۳۰ آبان در ۱۸۰ شهر و ۲۷۵ حوزه امتحانی برگزار شد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

خبر ۳۰ آبان ۹۸ -  هفتمین آزمون استخدامی مشترک ۲۲ دستگاه‌ اجرایی برگزار شد

هفتمین آزمون استخدامی مشترک ۲۲ دستگاه‌ اجرایی در سال ۹۸ با شرکت حدود ۵۲۲ هزار داوطلب برگزار شد؛ قرار است شماری از پذیرفته شدگان جذب دستگاه آموزش و پرورش شده و از سال آینده وارد مدارس کشور شوند.

علی الهیار ترکمن، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایسنا، سهمیه آموزش و پرورش را در این آزمون اعلام کرد و گفت: ۱۸ هزار و ۳۹ نفر را از طریق آزمون استخدامی جذب خواهیم کرد.

وی افزود: پس از اعلام نتایج، پذیرفته شدگان فرآیندهای مصاحبه و گزینش را در آموزش و پرورش طی می‌کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از این تعداد ۲۰۰۰ سهمیه خاص استان سیستان و بلوچستان هستند گفت: در راستای توسعه عدالت آموزشی و ارتقای وضعیت نیروی انسانی این سهمیه به این استان تخصیص یافته است.

الهیار با بیان اینکه قطعا این افراد مهر ۹۹ باید وارد مدارس شوند گفت: اگر تا بهمن امسال تکلیف پذیرفته شدگان مشخص شود و بتوانیم کارهای آموزش اولیه و دوره توجیهی بدو خدمت را سریعتر شروع کنیم معلمان جدید را مهر ۹۹ به مدارس اعزام خواهیم کرد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه استخدام فراگیر اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲۸ نظر برای جزئیات برگزاری هفتمین آزمون استخدامی مشترک ۲۲ دستگاه‌ اجرایی

  • س
    سهیلا
    ۴ دی ۱۳۹۸، ۱۹:۱۲
    می خواستم ببینم اخبار برای کسایی که گفت زیر سال 92 در نهضت سواد آموزی کلاس داشتند آیا آزمون گذاشته
    • ه
      هنرآموز
      ۱ دی ۱۳۹۸، ۱۹:۵۴
      سلام ، دوستان چرا همش رفتین تو فاز منفی خب جنبه مثبتشم بینید مثلا این واقعا خوبه برای پسرا که درصد حضورشون 37 درصده که تقریبا 168 هزاری میشه و رقابت اسونتره براشون یا این که مثلا قبول نشدم اتفاقی نیفتاده دیگه نقاط قوت و ضعف خودت شناختی و برای آزمون دیگه رفعش میکنی ... بلاخره جواب ها میاد ، ی سری خوشحال و خندان و ی سری نارحت این رسم ازمون ها هستش خودم این 8 مین ازمونم بوددد ، شاید درک نکنید اما الان دوران انتظار جواب ها یا دوران مطالعه قبل ازمون یا انتظار امدن دفترچه عادی شده ، حتی دوران انتظار جواب مصاحبه هم کشیدم و دو بار قبول نشدم خخخ اما بازم نمیشه دلیل خودمو نابود کنم 😋
      امیدوارممم همیشه خوش شاد و سلامت باشیید😍😍
      • ی
        یاس
        ۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۲۵
        به شرطی که همه جا استخدام یکنواخت باشه نه اینکه بعد ده سال استخدام اونم مناطق محروم
        • م
          متصدی
          ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۳۱
          اما این دیدگاه هم صحیح نیست استخدام بایستی اصلح ترین از لحاظ علمی باشد اینکه شما در مناطق خود تنبلی می کنید و توقع دارید بدون زحمت به موفقیت برسید نه به نفع شهرتون هست نه خود شما پس به جای این دید باید تلاش کنید که کسی نتونه حقتان رو بگیره.
          • ا
            اسرا بگلو
            ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۳
            سوالات عمومی خیلی خیلی سخت بود ولی تخصصی های دبیری معارف هم خیلی راحت بود
            • ه
              هدایتیان
              ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۵
              سلام
              ادمین جان بنظرت ماکه ازاستان دیگه ثبت نام کردیم برای سیستان بلوچستان(دبیری تربیت بدنی)یعنی طبق این خبر30ابان اگرقبول شدیم بازم ردمون میکنن وبومی هارو جذب میکنن؟
              مگه بومی گزینی حذف نشده بود؟
              ممنون میشم اگرجواب بدین
              • N
                Na
                ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
                واقعا باید حق انتخاب بیشتر بدن یه جا خیلی کم هست. خوب مثل کنکور. سال های قبل اینطوری بوده. همه مطرح کنند
                • م
                  منیژه به بچه های علوم اجتماعی
                  ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۰:۱۶
                  سلام دوستان جامعه نظامی متعادل است که برگزیدگان نقش ممتازی در ان دارند میدونید از کیه؟ من زدم پاره تو. امیدوارم درست باشه
                  • س
                    سمیه
                    ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵
                    سلام. کسی میدونه دیروز اخبار در مورد استخدام آموزش و پرورش خبر جدیدی گفته؟ آزمون جدید در راهه یا تکمیل ظرفیت یا....؟ ای استخدام لطفا اگر خبری منتشر شده بزارید ممنون.
                    • a
                      ali
                      ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۴۵
                      سلام دوستان درسته امسال حد نصاب کشوریه؟
                      • ف
                        فرهاد
                        ۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۲۸
                        سال گذشته بومی گزینی کمر ما رو شکست.
                        ی جوری در خبر گفته که دو برابر ظرفیت پذیرش اولیه صورت می گیرد که انگار به جای یک نفر دو نفر جذب خواهخند شد!!!!!!!!! نمیدونم لابد ما رو احمق فرض کردند.برای مثال برای یک جای یک ظرفیتی دو نفر یا سه نفر دعوت به مصاحبه می شوند و در نهایت یک نفر رو جذب می کنند. به دو نفر که امیدوارش کردند میگن برید خانه هایتان...
                        بچه ها تو رو خدا برید سایت سنجش نظرسنجی رو پر کنید و انتقاد کنید از طرح سوالات غیراستاندارد و خارج از منبع
                        و ی پیشنهاد هم بدهید من این پیشنهاد دادم شاید اگر تعداد زیادی از بچه ها این پیشنهاد رو مطرح کنند شاید در مصاحبه ی امسال ترتیب اثر بدن... ای کاش در آزمون استخدامی اموزش و پرورش مثل کنکور کارشناسی و کنکور ارشد ما از محدودیت انتخاب محل خدمتی یا همون اولویت انتخابی معاف بودیم. به عبارتی دقیق تر ای کاش می توانستیم چند شهر را انتخاب کنیم نه فقط یک شهر...اگر یادتون باشه سال قبل هم برخی از استان ها که حدنصاب رو نیاورده بودند محل خدمتی شون خالی مونده بود اگر اولویت انتخابی بیشتر بود اون جاهای خالی هم خالی نمی ماند و افراد دعوت شده به مصاحبه که جذب نهایی نشدند اما علاقمند هستند تا در سایر استان ها خدمت کنند رو جذب جاهای خالی می کردند.
                        • ز
                          زهرا
                          ۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۰:۱۴
                          سلام.موافقم.کاش واقعا میتونستیم حداقل دو جا انتخاب کنیم.اینکه میگن گفتن میخوان بومی گزینی اعمال کنن الکیه؟؟بچه ها استرس وارد میکنن.شما رشتتون چیه کجا انتخاب کردید؟
                          • N
                            Na
                            ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۲
                            واقعا باید حق انتخاب بیشتر بدن یه جا خیلی کم هست. خوب مثل کنکور. سال های قبل اینطوری بوده. همه مطرح کنند
                            • س
                              سهیلا
                              ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶
                              بومی گزینی در مناطق محروم رعایت عدالت اجتماعی هست. دوست عزیزی که فرمودید کمرت بخاطر بومی گزینی شکسته ، شما حتما در جریان شرایط زندگی در مناطق محرومی مانند بشاگرد جاسک قلعه گنج و سیستان و بلوچستان و مناطق زلزله زده هستید که از امکانات اولیه زندگی محروم هستند؟! شما که توان رقابت در استان خود و شهرهای دیگری ندارید میخواید با این مناطق رقابت کنید؟! مناطق محرومی که نه آبرسانی شدند و نه برق و نه جاده و نه مدرسه و نه درمانگه و... هیچی ندارند به جای حمایت از این مناطق همچنین حرفی درست نیست که بزنید
                            • ف
                              فرهاد
                              ۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۰۹
                              بچه ها چرا نتایج بعد از 40 روز اعلام خواهد شد. پاسخ نامه ها رو که با دستگاه تصحیح می کنند چرا باید این همه طول بدن...تا نتایج بیاد 10 بار سکته ی خفیف رو زدم.
                              • ف
                                فرهاد
                                ۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۰۶
                                در حوزه ی تخصصی هم سوالات اشتباه در هر گرایش وجود داشت...در کل سوالات تخصصی و عمومی خیلی سخت تر حد معمول بود طراح سوال با خانمش دعوا کرده بود و هر عقده ای که داشت رو سوال پیاده کرده بود
                                • ا
                                  ایرانشهر مراقبت تامین
                                  ۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۹
                                  سلام از ایرانشهر کسی هست مراقبتو انتخاب کرده باشه
                                  • س
                                    سروش
                                    ۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۹
                                    زمان نتایج اولیه کی میباشد
                                    • ف
                                      فرهاد
                                      ۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۳۲
                                      سلام. دهه ی اول دی ماه
                                    • م
                                      منیژه
                                      ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۷
                                      یکی از سوالات ادبیات نوبت صبح که در رابطه با صفت مفعولی بود همه گزینه هاش اشتباه بود ایا لازمه شرکت کنندگان در سایت سنجش قسمت سیستم پاسخگویی اینو. انعکاس بدن؟ اگه اره لطفا دوستانی که میبینن اقدام کنن بلکه اون سوال حذف شه
                                      • م
                                        میلاد
                                        ۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۶
                                        بله منم با نظرتون موافقم اشتباه بود
                                        • م
                                          منیژه
                                          ۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۰:۳۳
                                          ممنون کاش تو. سایت سنجش مطرح میکردیم
                                        • ب
                                          بیکار دهه شصتی
                                          ۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۰۸
                                          موافقم..منم هر چی گشتم بین گزینه ها هیچکدوم درست نبود...نمیدونم گناه ما چیه خب..هر سال همینطوری میشه..
                                          • ف
                                            فرهاد
                                            ۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۳۱
                                            چون دهه شصتی هستیم. گناه مون همینه ...
                                            • م
                                              منیژه
                                              ۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۰:۳۴
                                              اره واقعا، اونم همچین اشتباه تابلویی، ممنون که جواب دادین
                                            • س
                                              سهراب
                                              ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۱
                                              جواب درست طبق قواعد: شکفته- گرفتار بود. صفت مفعولی از بن ماضی + ه و بن ماضی + ار ساخته میشود.
                                              • م
                                                منیژه
                                                ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۶
                                                منم دقیقا همین گزینه رو زدم، منتها توی کتاب ادبیات امادگی برای ازمون استخدامی که دارم بن ماضی +ار و همین طور بن مضارع +ار رو گفته صفت فاعلیه، صفت مفعولی بن ماضی افعال متعدی+ه رو فقط گفته
                                              • م
                                                منیژه
                                                ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۵
                                                در واقع عنوان سوال باید می بود کدام صفت فاعلی هست؟ شنونده و. خندان. هر دو فاعلی ان ولی بقیه گزینه ها هر کدوم یه مفعولی و یه فاعلی ان،طراح سوال تو. عنوان سوال اشتباه کرده به نظر من، امیدوارم متوجه اشتباهشون شن وگرنه ممکنه گزینه خندان، شنونده به عنوان گزینه درست مطرح. شه و بر اون اساس نمره گذاری شه

                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                              ثبت پاسخ