جذب پلیس کرمان در مقطع دیپلم

۱ نظر

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان از جذب نیروی مرد در مقطع دیپلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نوربخش رشیدی گفت: فرماندهی انتظامی استان کرمان به منظور تکمیل کادر درجه داری خود در سال ۹۸ از بین داوطلبین مقطع دیپلم با جنس پذیرش آقایان استخدام می کند.

وی افزود: شرایط عمومی شامل اعتقاد به دین مبین اسلام، عدم اعتیاد به مواد مخدر، داشتن سلامت و توانایی جسمی متناسب با ماموریت و برخی موارد دیگر بوده و شرط سنی نیز شامل متولدین ۷۳ به بالا است.

سرهنگ رشیدی یادآور شد: برای بسیجیان فعال، اعضای پلیس افتخاری، خانواده شهدا، ایثارگران کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح، حافظان قرآن کریم و دارندگان احکام قهرمانی اولویت هائی در نظر گرفته شده است.

وی دارا بودن حداقل معدل ۱۴ و مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه و همچنین دارا بودن پنج سال سابقه سکونت داوطلب در استان کرمان را از دیگر شرایط مورد نیاز برشمرد و تصریح کرد: داوطلبان در رشته های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی، فنی حرفه ای و کاردانش می توانند برای ثبت نام به هسته گزینش مراجعه کنند.

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه داشتن مدرک آشنایی با کامپیوتر و ارائه مدارک شناسنامه ای و تحصیلی در زمان ثبت نام مورد نیاز است، گفت: سایر شرایط لازم در زمان مراجعه حضوری فرد به هسته گزینش واقع در کرمان- چهار راه کاظمی- خیابان قدس، خیابان معلم جنب اداره کل آموزش و پرورش استان به داوطلبان یادآوری می شود.

منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جذب پلیس کرمان در مقطع دیپلم

  • ف
    فرید پرهمت
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۳۷
    من مدتی است که درخاست شغل رانندگی مخصوصا رانندگی با آمبولانس و کمکهای اولیه را میدهم ولی دراین مورد خبری دریافت نمیکنم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ