جزئیاتی از هفتمین آزمون استخدامی فراگیر و آموزش و پرورش

۳۴ نظر

معاون منابع انسانی سازمان استخدامی کشور گفت: هفتمین دوره آزمون‌ استخدامی دولتی به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود، در این آزمون حدود ۳۰ هزار مجوز اشتغال برای دستگاه‌ها صادر شده که البته قطعیت آن نیازمند تامین اعتبار توسط دستگاه مذکور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید صدرالدین صدری نوش‌آبادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری جشنواره شهید رجایی با اشاره به برگزاری هر ساله این جشنواره در هفته دولت اظهار کرد: در این جشنواره هر ساله، دستگاه‌های مهم دولتی مورد ارزیابی قرار گرفته و بر اساس شاخص‌های عمومی و تخصصی رده‌بندی شده و از مقام‌های برتر تجلیل به عمل می‌آید.

معاون سرمایه انسانی اداره سازمان اداری و استخدامی کشور خاطرنشان کرد: مبنای ارزیابی این دستگاه‌ها، شاخص‌هایی است که در دور دوم اصلاحات اداری کشور پیشنهاد شده و بر اساس برنامه مدون مقرر شده است که همه ادارات تا سال ۹۹، به اهداف تعیین شده در این برنامه دست یابند.

وی متذکر شد: تفاهم‌نامه‌های لازم با دستگاه‌ها در این خصوص عقد شده و مکاتبات لازم نیز با آن‌ها صورت گرفته تا بر اساس شاخص‌ها رفتار کنند و به اهداف نائل آیند.

صدری یادآور شد: بر همین اساس، هر ساله این شاخص‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در قالب جشنواره شهید رجایی کشوری و استانی، از دستگاه‌های برتر تجلیل به عمل می‌آید که امروز این جشنواره در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اثر بخش بودن اجرای این جشنواره اعلام داشت: هر ساله اشتیاق دستگاه‌ها به شرکت در این جشنواره افزایش یافته و اخذ مقام‌های برتر، این انگیزه را افزایش می‌دهد تا خدمات بهتری به مردم صورت پذیرد.

صدری در خصوص وضعیت استخدام‌ها در کشور نیز یادآور شد: هفتمین دوره آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های دولتی به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود و در این آزمون حدود ۳۰ هزار مجوز اشتغال برای دستگاه‌ها صادر شده که البته قطعیت آن نیازمند تامین اعتبار توسط دستگاه مذکور است.

وی اعلام داشت: بیشترین حجم مجوزها مختص آموزش و پرورش است که عدد آن به ۱۶ هزار نفر می‌رسد و پس از آن وزارت بهداشت با ۱۰ هزار مجوز قرار دارد.

نعمت‌اله اکبری نیز در ادامه این جلسه با اشاره به سخت‌گیری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اصفهان در ارزیابی دستگاه‌های دولتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی نیز تلاش شده تا شاخص‌ها به دقت و با سختگیری کامل مورد ارزیابی قرار گیرد تا دستگاه‌ها در جشنواره ملی نیز بتوانند رتبه‌های بالا کسب کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان ادامه داد: امروز مجموعاً ۱۵ دستگاه برتر اصفهانی در ۵ گروه مورد تجلیل قرار می‌گیرند که در هر گروه، سه دستگاه شامل دستگاه برتر در بخش شاخص‌های عمومی، تخصصی و مجموعاً شاخص‌ها قرار دارند.

اکبری اعلام داشت: علاوه بر این، از دو کارمند نمونه هر دستگاه نیز قدردانی صورت خواهد گرفت و در کنار ارزیابی دستگاه‌های استانی، دستگاه‌های برتر هر شهرستان نیز معرفی می‌شوند.

وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر طرح آمایش سرزمینی اصفهان تکمیل است و تلاش مجموعه مدیریت استان این است که این برنامه را با طرح برنامه‌ریزی مناطق هفتگانه استان تطبیق دهد تا بر اساس بتوان شاخص‌های پیشران هر منطقه از استان را استخراج کرد و بر اساس آن با تعریف پروژه و جذب سرمایه بخش خصوصی، روند توسعه منطقه‌ای را فراهم کرد.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام فراگیر اینجا کلیک کنید

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی فراگیر شامل سوالات سال ۸۹ الی ۹۷ + تمامی آزمونهای سال ۹۷)
سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل آزمونهای فراگیر و ... به همراه آزمونهای سال ۹۷)

راهنمای آمادگی برای آزمون های استخدامی فراگیر و آموزش و پرورش

دانلود نمونه سوالات تخصصی دستگاه اجرایی،سازمانهای دولتی

اصل سوالات تخصصی رایگان رشته ها و مشاغل آزمونهای استخدامی

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۴ نظر برای جزئیاتی از هفتمین آزمون استخدامی فراگیر و آموزش و پرورش

  • ک
    کامپیوتر
    ۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۶
    یعنی از این 30هزار نفر نباید یه لیسانس علوم کامپیوتر بخوان خدایااااااا همه امیدم به این ازمون بود که به باد رفت................
    • م
      محدثه
      ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۲۱:۰۴
      من استخدامی علوم پزشکی رشته کارشناسی مواد خوراکی و اشامیدنی شرکت کردم منابع تخصصی اش تو سایت نیست کسی میدونه بگه
      • م
        محدثه
        ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۲۱:۰۳
        من استخدامی علوم پزشکی رشته کارشناسی مواد خوراکی و اشامیدنی شرکت کردم منابع تخصصی اش تو سایت نیست کسی میدونه بگه
        • ف
          فاطمه
          ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۲۴
          آقا این ثبت نامش کیه دوماهه امروز فردا میکنن چی شد پس
          • ت
            تاریخ
            ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۵۲
            سلام.برا رشته تاریخ چه منابعی بخونیم خوبه؟؟
            • ک
              کاظم
              ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۴
              سلام.برای ما که رشتمون علوم سیاسی هست کسی خبر داره که امکان شرکنت تو آزمون آموزش و پرورش داریم یا نه؟ لطفا اگر مطمئن هستید بگید
              • م
                مرضیه
                ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۴۲
                سلام ادمین محترم وقتتون بخیر
                من سال 95 آزمون دادم برا اموزش پرورش کع نهایتا 96 نتیجش اومد قبول شدم رفتم گزینش که اونم قبول شدم و نهایتا انصراف دادمو نرفتم دوره
                نتیجه نهایی 95 رو تو سنجش میتونم ببینم
                ولی یادم رفته نتیجه گزینش رو از کجا نگاه کردیم
                خیلی لازم دارم اون کارنامه گزینش رو
                اگه راهنمایی کنین ممنون میشم
                • س
                  سارا معارف وند
                  ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۲۵
                  سلام وقت بخیر شما چ منابعی بیشتر خوندید قبول شدین میشه راهنمایی بفرمایین به ایمیلم . تشکر
                  • م
                    محسن
                    ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۳۶
                    خدا خیرتون بده چرا تا قبولی مصاحبه رفتید ولی دوره انصراف دادید.بخدا بهترین شغل معلمی هست بدون از دغدغه و مسولیت.نه حرفی نه کاری ،هیچی درگیرش نمیشی.از 15اردیبهشت بیکارن تا هفته اول مهر.درطول سال هم هفته ای دوروز موظفی دارند ابتدایی ها هم تا ساعت 12ظهر تعطیل میکنند.پنجشنبه ها تعطیل اند.اینقدر وقت آزاد هست که علاوه بر ادامه تحصیل میتونی کسب و کار درست و حسابی هم برای خودت مهیا کنی...بازم امیدتون به خدای تبارک و تعالی باشه

                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                  ثبت پاسخ