مشمولان خدمت سربازی ۶ ماه پایانی سربازی خود را در سمن ها طی کنند

۴ نظر

وزیر ورزش و جوانان گفت: مشمولان خدمت سربازی می توانند ۶ ماه پایانی سربازی خود را در سمن ها طی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی روز پنجشنبه در نشست با روسا و نایب رئیسان و دبیران هیئت های ورزشی استان که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با ستاد کل نیروهای مسلح و در صورت موافقت مقام معظم رهبری مشمولان خدمت وظیفه عمومی می توانند با توجه به تحصیلات و تخصص خود ۶ ماه پایانی خدمت خود را در سازمانهای مردم نهاد بگذرانند.

۲۶۰۰ سمن در کشور وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: بیش از دو هزار و ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در کشور داریم و بنا داریم تا پایان دولت فعلی این تعداد را به چهار هزار سمن افزایش دهیم.

وی افزود: سال ۱۳۹۲ که برنامه ثبت قانونی سمن های تازه شروع شد، فقط ۱۰۰ سمن در کل کشور داشتیم که خوشبختانه تعداد این سازمان ها ۲۶۰ برابر شده است.

سلطانی فر در ادامه به ضرورت جوانگرایی در ساختار وزارت ورزش و جوانان هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر در ۱۱ استان مدیران کل ما جوان و زیر ۴۰ سال سن دارند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای مشمولان خدمت سربازی ۶ ماه پایانی سربازی خود را در سمن ها طی کنند

  • م
    مسلم
    ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴
    وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: بیش از دو هزار و 600 سازمان مردم نهاد در کشور داریم و بنا داریم تا پایان دولت فعلی این تعداد را به چهار هزار سمن افزایش دهیم.تا بتوانیم برای بچه های مدیران وزارت ورزش و جوانان اشتغال ایجاد کنیم که بیکار نباشن
    • م
      محمد
      ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰
      خوشبختانه در حال حاضر در 11 استان مدیران کل ما جوان و زیر 40 سال سن دارند ولی به فکر خودشون هستم نه جوانان الان ماشینشو کمتر از 200میلیون نیست ولی منی که میخوام ازدواج کنم آه در بساط ندارم
      • 2
        20
        ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۳۷
        انقدر سمن ‌داریم
        که یاسمن گمه برسید به 3میلیون غایب طرحی رو براشون ایجاد کنید
        • ف
          فرشاد
          ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۲۲
          گل من ای یاسمن شکوفه الماس من ...

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ