نحوه احتساب خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه

۶ نظر

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی گفت: خرید خدمت سربازی تقسیط ۱۲ ماهه نیز دارد و میزان مبلغ هر فرد با توجه به پایه حقوق و میانگین دو سال آخر متفاوت است.

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی گفت:براساس ماده ۹۵ قانون تامین اجتماعی اگر فردی قبل از خدمت سربازی بیمه باشد و بعد از خدمت هم بیمه شود، بدون پرداخت وجهی مدت زمان خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه اضافه می‌شود.

محمد حسن زدا قائم مقام سازمان تامین اجتماعی در گفت وگو با فارس در مورد نحوه احتساب مدت زمان خدمت سربازی به عنوان سوابق بیمه‌ای و شرایط آن اظهار داشت: براساس ماده ۹۵ قانون تامین اجتماعی اگر فردی قبل از خدمت سربازی بیمه باشد و بعد از خدمت سربازی هم بیمه شود، این فاصله طول خدمت سربازی به صورت رایگان برایش محاسبه می‌شود و نیاز به پرداخت وجهی ندارد.

وی ادامه داد: کسانی که این شرایط را ندارند؛ یعنی قبل از خدمت سربازی بیمه نبودند و بعد از سال ۸۵ بیمه شدند، با مراجعه به شعب بیمه تامین اجتماعی و درخواست بیمه خدمت سربازی می‌توانند با پرداخت وجهی این بیمه را به سنوات خود اضافه کند.

زدا بیان داشت: شعب تامین اجتماعی با بررسی حقوق و مزایای دو سال آخر بیمه‌شده و با اخذ ۷ درصد از میانگین حقوق و مزایا نسبت به برقراری بیمه خدمت سربازی اقدام می‌کنند.

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی گفت: خرید خدمت سربازی تقسیط ۱۲ ماهه نیز دارد و میزان مبلغ هر فرد با توجه به پایه حقوق و میانگین دو سال آخر متفاوت است.

وی در خصوص بیمه شدن دانشجویان نیز گفت: دانشجویان نیز می‌توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی نسبت به برقراری بیمه خود اقدام کنند و از حقوق بازنشستگی نیز استفاده کنند.

زدا افزود: سه مدل به دانشجویان پیشنهاد می‌شود که بیمه ۱۲ درصد است که ارزان‌ترین محسوب می‌شود و شامل فقط بازنشستگی است، بیمه ۱۴ درصد است که شامل بازنشتسگی و فوت می‌شود و همین‌طور بیمه ۱۸ درصد است که شامل بازنشستگی، فوت و از کارافتادگی می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای نحوه احتساب خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه

  • ا
    ارش
    ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۵۰
    سلام کسی میدونه قرارگاه کرمانشاه لشگر 81 زرهی چه جور جاییه
    • ا
      امیر
      ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷
      شماهم دلت خوشه ما که پول ریختیم به حساب الان4ماهه کارتمان ندادن روانی شدیم
      • ج
        جواد
        ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۴۵
        همینکه تونستی بخری خداروشکر من بخاطر شش ماه کمتر نتونستم بخرم.
      • ج
        جواد
        ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۲۲
        یکساله که کارم شده هرروز چک کردن این سایت بلکه خبری بشه واسه خرید خدمت غایبین. بخدا با زنو بچه نمیتونم برم خدمت. کاش همون اول رفته بودم. کاش الان که سنم بالا رفته و با این همه مشکلات زندگی و اقتصادی، یه فرد باغیرت بیاد و واسه غایبین یه کاری بکنه
        • م
          میلاد
          ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۰
          دقیقا کار هرروزو ساعت من شده چک کردن این سایت.
          • ج
            جواد
            ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۱۹
            کار منم شده چک کردن این خبرها.ای کاش یه مرد میامد یه فکری به حال ماها میکرد.38سالمه شدم مثل60ساله ها

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ