مهارت آموزی به سربازان در حین خدمت وظیفه

۳ نظر

امسال بیش از ۸هزار سرباز در استان کرمان، همزمان با خدمت وظیفه، تحت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، جهانگیری مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: این سربازان می توانند از بین بیش از ۴۰نوع مهارت، حرفه مورد علاقه خود را انتخاب و دوره آموزشی آنرا همزمان با خدمت بگذرانند.

وی افزود: به سربازانی که در این دوره های مهارت آموزی شرکت کنند علاوه بر اعطای مدرک، تا سقف ۳۰میلیون تومان تسهیلات داده می شود تا بعد از فراغت از خدمت، زمینه ایجاد اشتغال برای خود را فراهم کنند.

جهانگیری با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی کشور و تحقق اقتصادمقاومتی منوط به گسترش آموزش های مهارتی است گفت: قرار است تا سال۱۴۰۰ به همه سربازان یک مهارت شغلی آموخته شود.

 منبع : خبرگزاری صداوسیما 

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای مهارت آموزی به سربازان در حین خدمت وظیفه

  • ف
    فرشاد
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۲
    شما نیاز نیست سرباز باشید تا وام رو بهتون بدن.همینطوری کلاس های فنی و حرفه ای شرکت کنید و مدرک بگیرید، با همون مدرک می تونید وام بگیرید، البته اگه بدن!!
    • ع
      علیرضا
      ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۲۹
      احسنت
      • ع
        علیرضا
        ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۴۹
        این مهارت آموزی اصلا سربازی رو سخت تر میکنه و سرباز در حین سربازی اجباری اصلا حوصله خودش نداره و بیحال هست دیگه بیات حرفه یا کار یاد بگیره ؛ حرفه رو فقط تو بازار یا کارگاه فقط شخص میتونه یاد بگیره در صورتی که خودش بخات و علاقه داشته باشه

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ