آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (خبر جدید)

۳۷۸۸۱۱ نظر

آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

آزمون استخدام فراگیر، آزمونی جهت ورود متقاضیان کار در سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و... دولتی است که به صورت سالانه و با انتشار اطلاعیه در طول سال برگزار می‌شود. یازدهمین دوره آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور نیز از آذرماه آغاز می‌شود و اطلاعیه‌ها و منابع مطالعاتی مناسب این آزمون در همین صفحه قرار گرفته است.

 

راهنمای ارزیابی تکمیلی آزمون فراگیر یازدهم

کاربران گرامی، لیست زیر شامل صفحات و راهنمایی‌های لازم برای مرحله مصاحبه و ارزیابی تکمیلی آزمون فراگیر یازدهم است:

 عنوان راهنمایی لینک مشاهده
صفحه راهنمایی مصاحبه و ارزیابی تکمیلی آزمون فراگیر یازدهم (به تفکیک هر سازمان) به همراه تجربیات واقعی مصاحبه شرکت کنندگان مشاهده
خرید بسته تکمیلی و تخصصی مصاحبه و گزینش «ای استخدام» مشاهده
خرید کتاب از آگهی استخدام تا مصاحبه و گزینش «ای استخدام» مشاهده
تجربیات مصاحبه و ارزیابی آزمون‌های گذشته فراگیر مشاهده
مشاهده بسته‌های مناسب برای آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی مشاهده

 

خبر ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳-فراخوان جدید جذب ۳هزار نخبه در ۳۳ دستگاه‌

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اعلام اینکه جذب هزار نفر از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف شده است، گفت: برای اعلام فراخوان جدید جذب در اردیبهشت در حال برنامه ریزی هستیم.

مشاهده متن کامل خبر 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • زمان اعلام  نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدام فراگیر یازدهم پنجم بهمن ماه ۱۴۰۲ بود.  شما می‌توانید با مراجعه به صفحه شرایط  استخدام فراگیر یازدهم آخرین اخبار را مشاهده نمایید
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی دهم دستگاه های اجرایی می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.



 

شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار آزمون

چگونه در دستگاه های اجرایی استخدام شویم؟

یکی از سوالات متداول کارجویان برای کاریابی در بخش دولتی، نحوه اطلاع یافتن از چگونگی استخدام در دستگاه‌های اجرایی است. ساختار دولت و دستگاه‌های اجرایی جهت جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود، به صورت تقریبا سالانه، با انتشار آگهی استخدامی آزمون فراگیر از علاقمندان به شرکت در آزمون فراگیر جهت ثبت نام در این آزمون دعوت به عمل می‌آورد. در واقع آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی فراگیر در حکم پله آغاز ورود به مسیر کارمند دولت شدن است. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی باید پیش از شروع فرایند ثبت نام در آزمون، با مطالعه دفترچه آزمون استخدامی از تمام شرایط و ضوابط شرکت در آزمون آگاه شوند.

این آزمون جهت سنجش میزان دانش افرادی است که از طریق سایت به مطالعه شرایط آزمون پرداخته و ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
آرشیو صفحات آزمونهای فراگیر دستگهای اجرایی
آرشیو آگهی های پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید.

لیست سازمان‌های حاضر در ِیازدهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی

 

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۷۸٬۸۱۱ نظر برای آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (خبر جدید)

  • س
    سوین
    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۲۰
    دو هفته هست میگن به زودی
    و هر دستگاهی رو میپرسی میگه کامل وارد نشده است
    • *
      *
      ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۱۶
      خداکنه منظورشون از بزودی تا قبل شهریور باشه
      • A
        Ali
        ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۵۹
        سلام بچه ها،من هم توی برنامه بله و هم از طریق ایمیل از پشتیبان جهاد سوال کرده بودم و امروز باهم یه جوابو دادن :
        با سلام
        نتایج تعدادی از دستگاه ها که نتایج مصاحبه شان را ارائه داده اند بزودی اعلام خواهد شد .
        موفق باشید
        پشتیبان شماره 4
        مرکز آزمون جهاد دانشگاهی
        آزمون استخدامی پیمانی آتش‌نشانی سال 98
        • س
          سهیل
          ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۴۳
          چرا جمعه جواب دادن
          • ع
            علی
            ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶
            رباطه
            • د
              دختر زمستون
              ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۴۴
              ربات
        • M
          Moslem
          ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۵۲
          دوستان ایمیل زدم جهاد دانشگاهی تازه جواب داد:
          با سلام
          نتایج تعدادی از دستگاه ها که نتایج مصاحبه شان را ارائه داده اند بزودی اعلام خواهد شد .
          موفق باشید
          پشتیبان شماره4
          مرکز آزمون جهاد دانشگاهی
          • آ
            آبفار
            ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۰۱
            جالبه همه بیخیال اعلام نتایج شدن و در مورد تاثیر مصاحبه و نمره کتبی بحث میکنن، هر کدوم که موثرتر بودن دیگه تموم شد و رفت، چیزی هم دست من و شما نیست که دارید بحث میکنید
            • ع
              علی
              ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۵۵
              نتایج یک ماه قبل معلوم شده
              ما الان دعوا داریم چی تاثیر داره چی نداره
            • د
              داوطلب
              ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۴۷
              به احتمال زیاد تا قبل از شروع فراگیر هفتم اعلام میشه
              • ک
                کارشناس امور زمین
                ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۵
                فراگیر هفتم ک اصلا خبری ازش نیست
                • ؟
                  ؟؟
                  ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۵۷
                  امیدوارم به شهریور نکشه!!!
                • د
                  داوطلب
                  ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۴۳
                  سلام به همه برادارن و خواهران
                  ی خبر خوب
                  جواب پشتیبان جهاد دانشگاهی به من عین متن:
                  با سلام
                  نتایج تعدادی از دستگاه ها که نتایج مصاحبه شان را ارائه داده اند بزودی اعلام خواهد شد .
                  • ک
                    کارشناس امور زمین
                    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۲۳
                    سلام
                    حالا مشخصه چ ارگانهایی نتایجشان رو ارائه دادن؟
                    • م
                      من
                      ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۳
                      به من دو هفته پیش گفت
                      • آ
                        آبفار
                        ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۶
                        دو هفته قبلم همینو به من گفتن
                        • آ
                          آبفار
                          ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۷
                          بستگی داره کدوم پشتیبان جواب بده، هر کدومشون یه چیز میگن
                          • س
                            سهیل
                            ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۷
                            مطمعن باشم حرف درسته
                            حوصله دروغ ندارم بخدا
                            • س
                              سمیه
                              ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۴۳
                              به منم همین جوابو داده
                            • *
                              *
                              ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۲۱
                              بچه ها کی گفت فردا اعلام میشه؟ نتونستم کامت پیدا کنم
                              • 3
                                36
                                ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۵
                                دوستان باور کنید نمره های کتبی بالاتر در حدهفت نمره به بالا یا شایدم پنج به بالا به عنوان نفر اول انتخاب بشن
                                آزمون های قبل اینو ثابت کرده و نود درصد اونایی که کتبی بالاتر بودن انتخاب شدن
                                بخدا خودمم نمیدونم نفر دوم هستم یا اول چون دیدم میگم این حرفو
                                • .
                                  .....
                                  ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۵
                                  بالای 5 درصد اختلاف نمره احتمال 90 درصد نفر اول قبوله مگه واقعا نفر اول مشکل داشته باشه
                                • M
                                  Mgh
                                  ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۳
                                  تا اونجایی که بنده اطلاع دارم، توی مصاحبه ها، افراد مصاحبه کننده، که چهار نفر هستند هر کدوم یک فرم دارند، این فرم ها هر کدوم چند بخش هست، توی یک فرم در مورد سوابق تحصیلی هست، یعنی قشنگ مشخص هست که مثلا شخص دانشگاه برتر هست مثلا شش نمره، دانشگاه ملی و غیر برتر 4 نمره، آزاد 3نمره و...، حتی در مورد معدل هم بازه های مختلف نمره های مختلف داره، توی فرم دیگه در رابطه با مدارک مختلف هست، مثلا کتاب، مقاله، نرم افزار تخصصی و... اینا هر کدوم نمره دارند، توی فرم دیگه نحوه مصاحبه هست، مثلا ایتم داره که خلاقیت، نحوه بیان، تسلط و نحوه پاسخگویی، حتی نحوه ارتباط گیری و... اینا هر کدوم برای حالت های مختلف نمره های مختلف داشت، مجموع نمره این چهار نفر میدن، به همراه نمره روانشناسی، میشه نمره مصاحبه فرد از صد، که در نهایت سی درصد اون نمره به نمره نهایی فرد افزوده میشه، میخوام بگم توی مصاحبه کاملا برای جزییات نمره گذاری خاص وجود داشت و اینجوری نبود که خیلی رو هوا نمره بدن. در مورد روان شناسی ها هم، کافیه دوستان آزمون روان شناسی نیوو رو سرچ کنن میبینن خیلی تخصصی هست و بعضی پارامتر ها برخلاف تصور آدم جنبه منفی داره بعضی مثبت، به عنوان مثال اینکه آدم گاهی بی دلیل شاد میشه، این جزو هیجانات مثبت هست و به لحاظ روان شناسی باید وجود داشته باشه و...، در پایان برای همه دوستان آرزوی موفقیت در زندگی رو دارم
                                  • ع
                                    عشق به وطن
                                    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳
                                    سلام دوستان
                                    فک کنم امسال فراگیر دیگه برگزار نشه؟
                                    آیا کسی خبری داره
                                    • R
                                      Reza
                                      ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۰
                                      سلام دوستان ابفا مصاحبه مدارک چند نمره داشت ؟ من مدرک زبان و icdl داشتم تا جایی که میدونم رقیبم نداشته این دو تا چند نمره میتونه تاثیر داشته باشه
                                      • ج
                                        جلیل
                                        ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۹
                                        نمره دهی اینجوری بود که ICDL 2 یک نمره داشت و اگه ICDL 1-2 رو داشتی دو و نیم نمره میداد، مدرک زبان هم بر اساس اینکه چه مدرکی داری و چه نمره ای گرفتی نمره میداد که احتمالا اونم بین 1-2 هست
                                      • س
                                        ساروی
                                        ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۱
                                        جواب مصاحبه چطور و کی اعلام میشه؟
                                        • ؟
                                          ؟؟
                                          ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۰
                                          بچه ها در کل اگر مصاحبه و بیشتر از ظرفیت دعوت کردن مهم نبود و اوناییک نمراتشون بالا بود قبول بودن انقدر پروسه طولانی نمیشد و خودشون رو انقدر تو زحمت نمی انداختن..خیلیا هم آزمونو خوب میدن ولی واقن در بیان کلام روحیات شاید برای اون شغل مورد نظر مناسب نباشن..در کل همه باید امیدوار باشند همه قبول شدگان..انشالله زودتر هم نتایج بیاد.
                                          • ح
                                            حسین
                                            ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۰
                                            مهم مصاحبه هست......
                                            • ط
                                              طه
                                              ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۰
                                              مصاحبه مهمتر از آزمون کتبی است
                                              • ت
                                                ترانه
                                                ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۴۹
                                                مصاحبه خیلی خیلی مهم است.
                                                • ر
                                                  راما
                                                  ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۵۹
                                                  هر کدوم تو جای خودشون مهم هستن ولی تو آزمون های فراگیر آزمون کتبی 70 و مصاحبه 30 درصد تاثیر دارن، من فراگیر چهارم رفته بودم مصاحبه، نفر پنجم بودم ولی سه نفر اول آزمون کتبی جذب شدن
                                            • س
                                              ساروی
                                              ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹
                                              جواب مصاحبه چطور و کی اعلام میشه؟
                                              • ز
                                                زهرا
                                                ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۲
                                                سلام شما چی قبول شدین؟
                                              • M
                                                Mgh
                                                ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸
                                                من واقعا موندم چطور بعضی میگن، با مصاحبه نمیشه کسی رو قضاوت کرد، پس با مثلا یه نمره کتبی میشه قضاوت کرد؟ اگه اختلاف کتبی زیاد باشه حالا شاید بشه گفت مصاحبه عملا تاثیر نداره، اما برای اختلاف های کم، مصاحبه واقعا مهمه، متاسفانه الان هر کی کتبی بالاتره، میگه کتبی ملاکه، هر کس مصاحبه خوبی داده میگه خیلی مهمه، اما قانون ملاک هست، خوب یا بد، هفتاد درصد کتبی و سی درصد مصاحبه میشه نمره نهایی، برای من حدود نیم ساعت مصاحبه طول کشید، از سوالات تخصصی گرفته تا تشریح پایان نامه و مقاله و سوالات حرفه کاری و مدارک و...، حالا دوستان بعضی میگن مصاحبه ملاک نیست، یکم واقع گرا باشیم رفقا
                                                • ع
                                                  علی71
                                                  ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷
                                                  بله مصاحبه نمره و تاثیر داره فقط بحث اینجاست که معمولا سطح نمراتی که توی مصاحبه میدن تقریبا نزدیک به هم هستش مگر اینکه یکی تمام مدارک و مقالات و ....رو داشته باشه اونجا شرایط یکم فرق میکنه البته اونم در شرایط موثر خواهد بود که نمره کتبی نزدیک به هم باشه.من خودم آزمون قبل آموزش و پرورش تونستم چند نمره رو تو مصاحبه جبران کنم یعنی بیشتر از رقیبم بگیرم ولی چون تو کتبی ایشون بیشتر زده بود،در نهایت قبول نشدم
                                                  • M
                                                    Mgh
                                                    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۲
                                                    خب منم عرض کردم برای اختلاف های کم مهمه، کافیه یه نفر نسبت به رقیب، مدرک icdl و نرم افزار تخصصی و یا مقاله و.. داشته باشه، خب میتونه اختلاف کم رو جبران کنه دیگه، بحث منم همینه نمیشه اونو برد زیر سوال
                                                    • ط
                                                      طه
                                                      ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۳
                                                      نمراتتون چند بود تشریح بفرمایید؟
                                                    • ب
                                                      به شما
                                                      ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸
                                                      خب الان به نظرتون تقصیر امثال بنده چیه که مصاحبه گرامون سوالای کمی ازمون پرسیدن و در حد 10 دقیقه شایدم کمتر اومدیم بیرون
                                                      این عدالته که یکیو 1 ساعت نگه دارن یکیو 10 دقیقه اخرشم عشقی نمره بدن؟
                                                      کتبی لااقل برای همه سوالا یکسان بود
                                                      • M
                                                        Mgh
                                                        ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵
                                                        بنده حکم کلی ندادم، شاید تفاوت نمرات کتبی شما در حدی زیاد بوده و نوع مدارک رقبا نزدیک هم بوده، که عملا نیازی به کش دادن مصاحبه نبوده، البته گاهی هم متاسفانه اون ارگان کم کاری میکنه. به قول شما فرمالیته میکنن مصاحبه رو، همه رو بدون بررسی نزدیک هم نمره میدن، ابن رو نمیشه تعمیم به کل کرد
                                                        • ا
                                                          امورمشترکین .
                                                          ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۵۰
                                                          من خودم ب شخصه دیدم ک مصاحبه گرا درمورد نفر قبلیم ک مصاحبه داده بود ب منشی جلسه گفتن نفر اول کتبی مصاحبش عالی بوده پس مصاحبه نفردوم رو خلاصه کنیم ک وقتمون گرفته نشه.
                                                        • ط
                                                          طه
                                                          ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۴
                                                          چطور مگه؟
                                                          • ط
                                                            طه
                                                            ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱
                                                            دیوان عدالت باید تو این موضوع ورود داشته باشه
                                                            • م
                                                              مسلا
                                                              ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۱۳
                                                              ورود
                                                          • ع
                                                            علی
                                                            ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹
                                                            منم با شما موافقم.
                                                            درسته به هر حال نمیشه تو مصاحبه با اون شرایط، همه توانایی هامونو نشون بدیم. ولی خوب قضاوت که میشیم.
                                                            من خودم با اینکه نفر اول کتبی بودم. مصاحبه مون 3 4 بخش داشت. که هر کدوم حدود یکساعت طول کشید.
                                                            • M
                                                              Mgh
                                                              ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸
                                                              آره، خیلی مصاحبه هاشون به نسبت بالای نیم ساعت بود، چندین بهش هم داشت، بنده خودم از سوالت تخصصی و درسی گرفته، تا سوالات مثل خلاقیت و ایده و... رو ازم پرسیدن. خلاصه همه جوره به چالش کشیدن، حتی تک تک در مورد داشتن مدارک مختلف ازم سوال کردن، دوستان میتونن به فرم های موجود در اینترنت مراجعه کنن، تا با نحوه تاثیر ایتم های مختلف در نمره مصاحبه آشنا بشن
                                                            • ؟
                                                              ؟؟
                                                              ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۵
                                                              موافقم کاملا با نظر شما
                                                              • ا
                                                                انفجار
                                                                ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷
                                                                با سلام برای نمرات نزدیک هم این تنها روش ممیز برای نفرات هست ولی برای اختلاف نمرات بالا نه اصلا راه نداره چون کسی که نمره کتبی بالا داره تو مصاحبه هم کم نمیاره اینو به خاطر بسپار در ضمن نمره مصاخبه در حد 5یا6 نمره بیشتر نمیتونه جبران کنه لطفا کسی خودشو قانع نکنه واسه جلوتر افتادن از رقیب برای اختلاف کم
                                                                • M
                                                                  Mgh
                                                                  ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۵
                                                                  دوست عزیز، خیلی از رقیب ها اختلاف در حد یکی دو نمره دارن، به نظرم اگه مصاحبه و مدارک خوب داشتند کاملا باید امید وار باشند
                                                                • 3
                                                                  36
                                                                  ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۹
                                                                  دوست عزیز مصاحبه به این دلیل ملاک نیست چون رنج نمرات شبیه هم هستن نمرات اندازه هم میدن اینو من نمیگم همه اونایی که قبلا رد یا قبول شدن این حرفو تایید میکنن
                                                                  • ا
                                                                    انفجار
                                                                    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۵۴
                                                                    اخه کسی که کتبی خوب نمره داده که سر مصاحبه کم نمیاره چرا میخوای اسرار کنی که اوتی که کتبی خوب امتحان داده مصاحبه رو خراب میکنه این یه خود قانگیه چون نمیخوای قبول کنی از همون که واسه کتبی اوردن واسه مصاحبه میپرسن مگه غیر از اینه اما این واقعیت داره وقتی اعلام کردن مشخص میشه تازه اون وقت به حرفام میرسی
                                                                    • ا
                                                                      اکبر رضایی
                                                                      ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۳۹
                                                                      ببینید دوست عزیز، با بحث امثال من و شما که چیزی تغییر نمیکنه، محض اطلاع شما من خودمو مثال میزنم. من فرزند جانباز 25 درصد هستم با ضریب سهمیه 1/6. رقیب بنده فرزند شهید هستند با ضریب سهمیه 4، نمره خالص بنده حدود دو و نیم برابر رقیبم بود، بنده در حدود 38 و ایشان حدود 15 بودند، حالا بعد از تاثیر ضرایب، ایشان سه نمره هم از بنده بیشتر شدن، در مورد مدارک تا آنجا که اطلاع دارم هیچ مدرکی نداشتند، ایشان کارشناسی، دانشگاه آزاد بوده و سوالات تخصصی مصاحبه رو اصلا متوجه نشدن که قادر به پاسخگویی باشند، در مورد خودم ادعایی ندارم اما به حسب ظاهر هم بگم، حداقل بنده از مدرسه تیزهوشان گرفته تا مدارک کارشناسی و ارشد دانشگاه ملی تا ارایه مقاله و داشتن مدارک مرتبط به شغل و icdl و پروانه های نظام مهندسی و.. رو ارایه کردم، خدا هم کمک کرد سوالات مصاحبه رو تسلط داشتم. الان ادعا ندارم که من قبول میشم اما من امید دارم. انشالا که هم رقیب بنده و هم من بتونیم موفق باشیم و بنده هم در حال حاضر تنها کاری که میتونم بکنم اینه که به پدر شهید ایشون توسل کنم، موفق باشید
                                                                  • m
                                                                    m
                                                                    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷
                                                                    جالبه
                                                                    • G
                                                                      Gis& rs
                                                                      ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵
                                                                      از کجا میدونین فردا اعلام میشه تورو خدا خبر موثق بدین
                                                                      • *
                                                                        *
                                                                        ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۶
                                                                        کی گفت فردا اعلام میشه؟ کامنت پیدا نکردم
                                                                      • خ
                                                                        خوبم خوبی؟
                                                                        ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۰:۰۰
                                                                        شکی در این نیست که نمره کتبی اول قبول بشه
                                                                        به قول دوستمون با پنج دقیقه نمیشه یه نفر رو زیر رو کرد و انتظار داشت
                                                                        شکی توش نیست نفراتی که نمره کتبیشون بالاس اون قبوله
                                                                        ان االله که نتایج اومد میفهمیم
                                                                        من خودم منابع طبیعی بودم تازه نصف نمره مصاحبه رو دادن مدارک نصف دیگه مصاحبه
                                                                        کلا من و رقیبم پنج دقیقه اتاق مصاحبه نبودیم
                                                                        اونم سوالات مسخره
                                                                        • ع
                                                                          علی
                                                                          ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۲
                                                                          ببین اصلا اینطور نیست یکی میبینی با یه نمره یا کمتر نفر اول کتبی هس قشنگ میشه با داشتن چن تا مدرک اونم در سازمان جنگها از رقیب جلو افتاد کافیه یه مدرک ای سی دی ال داشته باشی رقیب نه کلی نمره را میشه جبران کرد
                                                                          • ع
                                                                            علی
                                                                            ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۳
                                                                            ببین اصلا اینطور نیست یکی میبینی با یه نمره یا کمتر نفر اول کتبی هس قشنگ میشه با داشتن چن تا مدرک اونم در سازمان جنگها از رقیب جلو افتاد کافیه یه مدرک ای سی دی ال داشته باشی رقیب نه کلی نمره را میشه جبران کرد
                                                                            • S
                                                                              Sai
                                                                              ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۵
                                                                              واقعا هم تو پنج دقیقه در مورد کسی نظر بدی بی انصافیه، مصاحبه ما پنج دقیقه بیشتر نبود، مثل ارگان های دیگه بخش روانشناسی و... نداشت
                                                                              • ج
                                                                                جنگلبان
                                                                                ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۶
                                                                                40 مدارک بود 60 مصاحبه
                                                                                • ب
                                                                                  بهار
                                                                                  ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵
                                                                                  تو آزمون کتبی با یه سوال کمتر یا بیشتر هم نمیشه گفت کسی بهتره، گاهی تو همون 5 دقیقه تفاوت اونقدر زیاده که میشه صد در صد گفت کی از بین سه نفر بهتره
                                                                                  • 3
                                                                                    36
                                                                                    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۳
                                                                                    حتما نمرتون پایینه که اینو میگین
                                                                                  • م
                                                                                    من میتوانم همچو سابق
                                                                                    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶
                                                                                    سلام
                                                                                    منم شنیدم که واسه سازمان ابخیزداری نسبت مدارک و مصاحبه نصف به نصف بود که دیدم شما هم همینو گفتین از کجا میدونید؟ البته بچه ها میگن 60 به 40. نمیدونم کدوم درسته حالا؟
                                                                                    • ط
                                                                                      طه
                                                                                      ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۶
                                                                                      شصت به چهل
                                                                                      • ز
                                                                                        زهرا
                                                                                        ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۲۹
                                                                                        پس روانشناسی نمره نداشت یا؟
                                                                                  • ح
                                                                                    حسین
                                                                                    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۴۰
                                                                                    امور اراضی مازندران کسی نیست اینجا؟

                                                                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                    ثبت پاسخ