دستگاه‌های دولتی ملزم به تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران هستند

۶ نظر

مسوول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی بر اساس قانون ملزم به تبدیل وضعیت کارکنان و کارمندان ایثارگر خود به استخدام رسمی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین همراهی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان قم که ظهر امروز در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد خاطرنشان کرد: این روزها روزهای شادی برای مردم در سال ۶۱ بود، چهره‌های اصلی این جریان شادی ایثارگران خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

وی یادآور شد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود، آمریکا و دیگر استعمارگران وقتی صادر شدن انقلاب اسلامی به دیگر کشورها را مشاهده کردند، چاره ای نیافتند جز اینکه کشورهای منطقه را به جنگ علیه ملت ایران تشویق کنند.

همراهی اظهار داشت: امام (ره) جنگ را که یک تهدید بود به یک فرصت تبدیل کرد سپس واژه دفاع مقدس را بر زبان‌ها جاری ساخت و به این مسئله مشروعیت بخشید.

مشاور وزیر کشور تصریح کرد: امروزه ملت ما در مقابل هر تهدید داخلی و خارجی با هم متحد و یکپارچه هستند زمانی ما آسیب می‌بینیم که در درون ما تشتت و اختلاف وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید در مقابل اختلافات حزبی، جنایی و قومیتی هوشیار باشیم تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند از هر نقطه به کشور ضربه بزند آن زمانی که در میان ما اختلافاتی به وجود بیاورند آن روز زنگ خطری برای همه ما خواهد بود.

مسوول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور عنوان کرد: در تمام دنیا برای مدافعین و کشته‌های جنگی ارزش فراوانی قائل هستند و قوانینی را برای خانواده‌های آن‌ها تصویب می‌کنند ما نیز باید برای شهدای جنگ تحمیلی و خانوده آن‌ها ارج و قرب خاصی را ترتیب دهیم.

همراهی بهترین خدمات به ایثارگران و خانواده آن‌ها را قانون خدمات ایثارگران که در مجلس تصویب شده است عنوان کرد و گفت: طرح استفساریه در مجلس تصویب شد بنابراین همه دستگاه‌ها باید بر اساس قانون، نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان و کارمندان قراردادی و پیمانی خود (که از خانواده شهدا و ایثارگر هستند) به رسمی اقدام نمایند.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای دستگاه‌های دولتی ملزم به تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران هستند

  • ع
    علی اصغر محمدی
    ۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۸
    سلام بنده 22سال است درپژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم مشغول بکار هستم هنوز تغییر وضعیت نشدم برادر شهید هستم باید چکار کنم
    • م
      مجید
      ۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۱۶
      سلام من دارای کد رهگیری ایثار ارتش هستم بصورت قرار دادی در یک شرکت وابسته دولتی کار میکنم ایا میتوانم تعیر وصعیت شوم.ممتون
      • م
        مجید
        ۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۱۵
        سلام من دارای کد رهگیری ایثار ارتش هستم بصورت قرار دادی در یک شرکت وابسته دولتی کار میکنم ایا میتوانم تعیر وصعیت شوم.ممتون
        • م
          مجید
          ۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۱۵
          سلام من دارای کد رهگیری ایثار ارتش هستم بصورت قرار دادی در یک شرکت وابسته دولتی کار میکنم ایا میتوانم تعیر وصعیت شوم.ممتون
          • ع
            عبدالوهاب شهریار
            ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۲۲:۱۰
            من 6 سال در سازمان حمل ونقل درنگهبانی مشغول بکار هستم هنوز تغییر وضعیت نشدم فرزند شهید هستم باید چکار کنم درشیراز
            • ع
              عبدالوهاب شهریار
              ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۲۲:۰۴
              من 6 سال در سازمان حمل ونقل درنگهبانی مشغول بکار هستم هنوز تغییر وضعیت نشدم فرزند شهید هستم باید چکار کنم

              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

              ثبت پاسخ